Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Тіл білімі негізіндегі орыс/қазақ тілі

    Тіл біліміне кіріспе. Тіл белгі жүйесі ретінде. Негізгі тілдік бірліктер. Тіл жүйесі туралы деңгейлік түсінік. Фонетика тіл білімінің саласы ретінде. Фонетика оның пәні және оны зерттеу әдістері. Сөйлеу дыбыстары дауысты және дауыссыз. Сөздің лексикалық мағынасы. Тілдің сөздік құрамы. Сөзжасам. Лексика. Сөздің мағынасы, оның түрлері. Морфология. Біртекті мүшелері бар ұсыныстар. Зат есім туралы түсінік. Синтаксис және тыныс белгілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің әдістемесі

    Дене тәрбиесі әдістемесінің пәні. Қазақстанда дене тәрбиесі әдістемесін дамыту. Мектепке дейінгі тәрбие жүйесіндегі дене тәрбиесі. Дене тәрбиесіндегі зерттеу әдістері. Дене тәрбиесі құралдары. Ерте жастағы балалардың дене тәрбиесі. Жас ерекшеліктеріне байланысты моториканың даму көрсеткіштері. Мектеп жасына дейінгі балалардың сандық және сапалық көрсеткіштері мен қозғалыс белсенділігінің деңгейлері. Мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі қозғалыстарын оқыту әдістемесі. Мектепке дейінгі мекемеде ұлттық ашық ойындардың сипаттамасы және қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс/қазақ тілі

    Қазіргі орыс / қазақ тілі оқу пәні ретінде. Қазіргі орыс / қазақ тілі дамуының негізгі үрдістері. Қазіргі орыс/қазақ тілінің құрылымы. Қазіргі орыс/ қазақ тілінің фонетикалық (орфоэпиялық және акцентологиялық) және лексикалық нормалары орыс/қазақ тілінің грамматикалық құрылымы. Қазіргі орыс/қазақ әдеби тілінің морфологиялық нормалары жазбаша сөйлеу байланысы. Ауызша сөйлеу қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі ұйымда денсаулық сақтау технологияcы

    Мектепке дейінгі мекемелердегі денсаулық сақтау қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері. Жеке денсаулық тұжырымдамасы және оны қалыптастыратын факторлар. Мектепке дейінгі мекемедегі бейімделу және дамытушы білім беру ортасы. Медициналық-гигиеналық және дене шынықтыру-сауықтыру денсаулық сақтау технологиялары. Мектепке дейінгі мекемелердегі денсаулық сақтау қызметін бағалау және бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі мекемеде мультимедиялық материалдарды қолдану практикумы

    «Балапан», «Торғай ТV» и других каналов телевешания. Мектепке дейінгі мекеменің оқу-танымдық қызметін ұйымдастыруда мультимедиялық технологияларды қолданудың рөлі мен маңызы. Мультимедиялық материалдарды қолданудың мақсаты - балалардағы психикалық бейнелер жүйесін қалыптастыру. Мультимедиялық презентациялардың міндеттері. Мультимедиялық технологияларды қолданудың артықшылықтары. Мультимедиялық презентациялардың түрлері. "Балапан", "Торғай ТВ" бағдарламалары бойынша мультфильмдерді және дамытатын интернет-сайттарды және телебағдарламалардың басқа арналарын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена

    Жас ерекшелігіне байланысты физиология және мектепке дейінгі гигиена пәні – өсу мен даму процесінде өсіп келе жатқан және дамып келе жатқан баланың ағзасы. Физиология мен мектепке дейінгі гигиенаның басқа ғылымдармен байланысы. Балалардың дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтары. Мектеп жасына дейінгі балалардың тірек-қимыл жүйесі мен тірек-қимыл жүйесінің физиологиялық ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардағы көру және есту органдарының гигиенасы және олардың физиологиялық даму ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың жүрек-тамыр жүйесінің физиологиялық ерекшеліктері мен гигиенасы. Балалардың ас қорыту органдары дамуының жасына байланысты физиологиялық ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың тамақтану гигиенасы. Мектеп жасына дейінгі балалардың тері гигиенасының физиологиялық ерекшеліктері. Мектепке дейінгі гигиена негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі мекемеде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру

    Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдебиеттерін негіздеу және талдау. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдауда әдебиеттермен жұмыс жасау технологиясы. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық және эмпирикалық түрлері. Эксперименттік психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің деректері мен нәтижелерін ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Мектепке дейінгі педагогика ғылым ретінде, оның зерттеу пәні, міндеттері, функциялары. Негізгі категориялары. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Мектепке дейінгі педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Ресейдегі және Қазақстандағы алғашқы балабақшалар. Қазіргі кезеңде ҚР мектепке дейінгі білім беруді дамыту. Мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық процесті ұйымдастыру. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың білім беру бағдарламалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балабақшадағы мәдени-тынығу жұмыстары

    Мектеп жасына дейінгі балалардың бос уақытын ұйымдастырудың негіздері. Бос уақытты ұйымдастырудың педагогикалық негіздері.Мәдени-тынығуды ұйымдастыру-дың формалары. Балабақшадағы мерекелер. Балаларға қызықты кештерді өткізу және жоспарлау. Балалардың мәдени қызметін ауыз әдебиет үлгілері арқылы дамыту. Мемлекеттік, тұрмыстық, мезгілдік мерекелер және оны балабақшада ұйымдастыру. Драмаланған ойынды әр түрлі топтарда ұйымдастыру әдістемесі. Балалар жұмыстырының көрмесін ұйымдастыру. Халықтық салтанатты мерекелерге қатысуда баланың белсенділігін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды ойын әрекетін ұйымдастыру

    Мектеп жасына дейінгі балалармен ойын іс-әрекетін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Ойын іс-әрекетін ұйымдастырудың мақсаты мен принциптері ойынның мәнін негіздеу және оның танымдық іс-әрекетке деген қызығушылығын арттырудағы маңызы. Ойын қызметін басқарудың әдістемелік негіздері. Н.Я.Михайленко, Н.А.Короткова әдістемесі бойынша ойын әрекетін ұйымдастырудағы рөлдік мінез-құлықты оқыту. Тақырыптық ойын ортасын құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық мазмұндағы дидактикалық ойындар

    Ортаңғы, ересектер және мектепалды дайындық топтарына арналған математикалық мазмұнды дидактикалық ойындар 5, 6, 7 жастағы балаларға арналған математикалық ойындар. Сандар, 10-ға дейінгі санақ. Сан және цифрмен байланысты ойын үлгілері.Заттардың өлшемдері, геометриялық фигуралар туралы ұғымдарды оқытуға арналған дидактикалық ойындар және кеңістік пен уақыт туралы турады түсініктерді қалыптастыруға арналған ойындар. Математикалық логика ойындары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқыту әдістемесінің қалыптасуы

    Балаларға арналған негізгі математикалық ұғымдар. Сан, сан және санау қызметі туралы ұғымдардың қалыптасуының тарихи кезеңдері. Мектеп жасына дейінгі балаларды қарапайым математикаға оқыту әдістемесінің қалыптасу кезеңдері. Әр түрлі мектеп жасына дейінгі балаларды сандық ұғымдармен таныстыру әдістемесі. Есеп түрлері және есеп қызметін оқыту әдістемесі. Балабақшада қарастырылған мәтіндік арифметикалық есептердің жіктелуі және балаларды оларды шешуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру

    Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру ойлау жүйесін, дұрыс ойлауды, мектеп жасына дейінгі баланың логикалық ойлауын жетілдіру мәселелері. Мектепке дейінгі ұйымда логикалық ойлауды дамытудың негізгі мақсаттары мен міндеттері. Ерте дамудағы баланың логикалық ойлауын дамытудың маңызы. Логикалық ойындар, тапсырмалар, жаттығу түрлері және олардың мәні. Ақыл-ой тәрбиесіндегі логикалық міндеттердің орны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие процесінің теориялық аспектілері, жалпы білім беру мекемесі мен мектепке дейінгі білім беру жүйесінің заманауи тәсілдері, тәрбие жұмысын ұйымдастырумен байланысты мәселелер. Мектеп жасына дейінгі балалармен кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас технологиялары, тәрбиелік өзара әрекеттестіктің заманауи тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалар психологиясы

    Бір жасар баланың іс-әрекетін заттармен дамыту. Нәресте кезеңіндегі баланың таным процестерінің дамуы. Баланың ойын әрекетін дамыту. Үш жасар баланың сөйлеу ерекшеліктері. Балада ересектермен қарым-қатынас қажеттілігін қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері. Мектепке дейінгі кезеңде баланың жеке дамуының негізгі бағыттары. Мектепке дейінгі кезеңдегі баланың жоғары жүйке жүйесінің дамуы және оның қызметі. Баланың ақыл-ойының дамуы. Мектепке дейінгі кезеңдегі баланың сенсорлық дамуы. Мектепке дейінгі кезеңде зейіннің дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың топтық жұмысқа бейімдеу

    Пәннің мақсаты – балаларды мектепке дейінгі мекемеде тұруға бейімдеу және оларды топтық жұмысқа бейімдеу мәселесі. Балалардың физикалық және ақыл-ой қабілеттерінің олардың денсаулығына тәуелділік деңгейі Кіші жастағы балалардың мектепке дейінгі білім беру мекемесіне бейімделуіне модульдік технологиялардың әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шағын орталықтарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру

    Шағын орталықтарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Қазақстан Республикасындағы шағын орталықтар мен шағын жинақты балабақшалардың проблемалары. Шағын орталықтар мен шағын жинақты балабақшалардағы топтарды жинақтау түрлері. Шағын жинақталған заманауи балабақшалар мен шағын орталықтарға тән ерекшеліктер. Шағын жинақталған балабақшада және шағын орталықтарда оқу-тәрбие процесін жоспарлау. Шағын орталықтарда оқытуды жоспарлау ерекшеліктері. Шағын орталықтарда ұйымдастырылған оқу қызметі. Тәрбиешіні шағын орталықтарда сабаққа дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі тану

    Курстың мақсаты – «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының негіздерімен таныстыру, болашақ педагог тұлғасының рухани-адамгершілік өзгеруіне, ішкі әлеуетінің ашылуына ықпал ету. Осы пән аясында келесі сұрақтар қарастырылады: «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздері, «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық негіздері, біртұтас педагогикалық үдерісіндегі өзін-өзі тану интеграциясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерте сәби жасындағы балалар педагогикасы

    Ерте сәби жастағы педагогиканың негізгі категориялары. Шетелде ерте сәби жастағы педагогика идеяларын дамыту. Ерте сәби жастағы отандық педагогиканың дамуы. Ерте сәби жастағы кезеңділік. Ерте сәби жастағы балалардың физикалық дамуының ерекшеліктері. Ерте сәби жастағы балалармен тәрбие жұмысы. Ерте сәбижастағы топтарда әдістемелік жұмыс. Ерте сәби жастағы топтарда білім беру жұмысын жоспарлау. Ерте сәби жастағы балаларға ойын жаттығуларын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жекеменшік мектепке дейінгі мекемелерде әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері

    Жеке мектепке дейінгі мекемелерде әдістемелік жұмысты ұйымдастырудағы тұлғаға бағытталған тәсіл. Қазіргі заманғы жеке мектепке дейінгі мекемелерге тән ерекшеліктер. Жеке меншік мектепке дейінгі мекемелерде оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Жеке меншік мектепке дейінгі мекемелердегі топтарды жинақтау түрлері. Жеке меншік мектепке дейінгі мекемелерде оқу-тәрбие процесін жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің жұмысы

    "Мектепке дейінгі ұйымдар әдіскерінің жұмысы" пәнінің мақсаты мен міндеттері Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыс.Мектепке дейінгі ұйым ұжымының ұйымдастырушы-әдіскері. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыс. Мектепке дейінгі ұйым әдіскері жұмысының мазмұны мен нысаны. Педагогикалық кеңесті ұйымдастыру семинар, семинар-практикум ұйымдастыру. Кеңес беру әдістемесі. Ойын іс-әрекетін басқару оқу-танымдық іс-әрекетті талдау еңбек қызметін басқару. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік кабинет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беруде драматизацияны оқыту

    Әдеби шығармалардың сипаттамаларының ерекшеліктері көркем шығармашылықты құру кезіндегі әсерлерді визуализациялау және үйлестіру. Балалар өнер туындыларын қою түрлері: көркем театр, үстел театры. Актерлік техника балалар шығармашылығының қойылым түрлері: көлеңкелер театры сценарий құру. Қойылымдық шығарманы мәнерлеп оқуға дайындық. Әдеби сөздің іс-әрекетпен байланысын көрсету, кейіпкерлердің экспрессивті диалогын жандандыру. Спектакльге дайындық. Спектакльді безендіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дарынды балалар психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттердің бойында дарынды балалармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық негіздері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: психология ғылымындағы дарындылық мәселелері; дарынды адамдардың мінез-құлқының, қарым-қатынасының және іс-әрекетінің психологиялық тетіктеріне қатысты фактілер мен заңдылықтар; дарынды балалармен жұмыс істеудің нормативтік-құқықтық негіздері; дарынды балаларды анықтау және диагностикалау әдістері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер дарындылықтың негізгі сипаттамаларын, дарындылықтың нақты түрлерін қалыптастырудың сезімтал кезеңдерін, дарындылықтың даму деңгейін және оның ерекшеліктерін анықтау мен диагностикалаудың негізгі тәсілдерін түсіндіру; дарындылықтың әртүрлі түрлерін түзету мен дамытудың стандартты әдістері мен технологияларын қолдану; дарындылықтың даму деңгейін диагностикалау және анықтау тәсілдерін, дамудың стандартты әдістерін іске асыру тәсілдерін сипаттау және талқылау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі

    Сөйлеуді дамыту әдістемесі. Сөйлеуді дамыту әдістемесінің тарихынан. Балабақшадағы сөйлеуді дамыту жүйесі. Байланысты сөйлеуді дамыту әдістемесі. Әр түрлі жас топтарында диалогтік сөйлеуді дамыту жұмысының мазмұны. Әр түрлі жас топтарындағы монологты дамыту жұмысының мазмұны сөздікті дамыту әдістемесі. Арнайы сабақтарда сөздікті дамыту әдістемесі. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесі. Сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесі. Көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерін ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты бейнелеу өнері теориясын игеру, оның түрлері мен жанрлары және мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу іс-әрекетін оқытудағы көрнекілік әдістері, оның психологиялық-педагогикалық негіздемесі. Шетелдік және отандық бейнелеу өнерінің қалыптасу және даму тарихы, бейнелеу іс - әрекетін оқыту әдістерінің дамуына қысқаша шолу, дәстүрлі жас топтарында сурет салуды және олардың шығармашылығын оқыту, бейнелеу іс-әрекетін ұйымдастыру нысаны-сабақ және балалардың өзіндік көркемдік қызметі, әртүрлі жас топтарында пәндік, мазмұнды-тақырыптық, дәстүрлі сурет салуды оқытудың практикалық әдістері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды Монтессори жүйесі бойынша тәрбиелеу және оқыту

    Пәннің мақсаты Монтессори теориясы мен әдістемесін терең меңгеру; студенттер арасында педагогикалық жүйе туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мыналар қарастырылады: Мария Монтессори бойынша білім беру ұйымының даму кезеңдері, әртүрлі даму кезеңдеріндегі білім беру әдістері, Монтессори бойынша өзін-өзі тәрбиелеуге көмектесу үшін оқу бөлімі бойынша балаларды дамыту жүйесінің ережелері. 3 жастан 6 жасқа дейінгі бала, күнделікті өмірдегі жаттығулар аймағы - сенсорлық білім аймағы, математикалық аймақ, ана тілі аймағы, ғарыш аймағы, Мария Монтессори өсиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балаларды мектепке даярлау

    Пәннің мазмұнында балалардың мектепке дайындығы мәселесі, баланың мектепке жалпы және арнайы дайындығы, балалардың психологиялық дайындығы, мектеп жасына дейінгі баланың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру жолдары, мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық, жеке, эмоционалдық, интеллектуалдық дайындығы, жазу элементтерін және тілін дамыту әдістері, мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке дайындығын зерттеудің психодиагностикалық әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды педагогика және психология

    Пәннің мақсаты – адамның даралығы ұғымы оның қалыптасу заңдылықтарын және осы құбылыстың адам өмірі үшін маңыздылығын ашып көрсету. Қарастырылатын болады: дифференциалды педагогикалық және психологиялық аппараттар категориясы; зерттеу әдістерін жіктеу тәсілдері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жеке айырмашылықтарды диагностикалау; алдын-алу, сараптама, психологиялық қасиеттер мен жағдайларды түзету, психикалық процестер, жеке адамдар мен топтардың әртүрлі іс-әрекеттері нәтижелерін түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудің инновациялық технологиялар

    Тәрбиеші инновациялық қызметтің субъектісі ретінде. Тәрбиешінің инновациялық қызметке дайындығының компоненттері. Тәрбиешіні инновациялық қызметке дайындау әдістері мен шарттары. Балабақша тәрбиешісінің кәсіби құзыреттілігі және негізгі құзыреттілігі. Тәрбиешінің инновациялық қызметіндегі психологиялық кедергілер. Балабақшада инновациялық технологияларды сәтті жүзеге асыру шарттары. Тәрбиешілердің инновациялық қызметін жандандырудың әдістері мен формалары (педагогикалық шеберханалар, шеберлік сыныптары, тренингтер, семинар-практикумдар, шығармашылық топтағы жұмыс жәнет.б.). Әдістемелік жұмыстың ұйымдастырылған түрлері (ұжымдық және жеке). Педагогикалық технологиялар мен инновацияларды енгізуге тәрбиешілердің дайындығын диагностикалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі мекемеде дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі /

    Пәннің мақсаты – болашақ мектепке дейінгі тәрбиешілерді дидактикалық құралдар мен материалдарды дайындауға үйрету. Мыналар зерттеледі: балабақшада дидактикалық материалды пайдаланудың маңыздылығы, балабақшадағы дидактикалық материалдардың негізгі түрлері, балалардың ұсақ моторикасын дамытуға арналған көрнекі құралдарды жасау, қоршаған әлемді танып-білуге арналған дидактикалық материалдар жасау, сауаттылыққа үйрету және сөйлеу тілін дамыту үшін, математикалық ұғымдарды дамыту үшін, балалардың сенсорлық дамуына дидактикалық тиімділік мысалдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі дайындық тобы мұғалімінің жұмысын кешенді ұйымдастыру

    Балаларды оқуға кешенді дайындау туралы түсінік. Мектепалды даярлықтың негізгі міндеттері. Қазіргі жағдайда мектепалды даярлық сыныбындағы (тобындағы) білім беру процесінің мазмұны. Дайындық тобындағы сабақтар жүйесі. Балалардың физикалық және әлеуметтік жетілуін қалыптастыру бойынша дайындық тобы мұғалімінің қызметі. Шетелдік зерттеулердегі мектеп жетілуінің үш аспектісі (зияткерлік, эмоционалды және әлеуметтік).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы шетелдегі мектепке дейінгі білім беру жүйелері

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің шетелдік мектепке дейінгі білім беру жүйелері туралы, қазіргі әлемдегі мектепке дейінгі білім беруді дамытудың негізгі мәселелері мен тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде: шетелдегі мектепке дейінгі ұйымдардағы мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу, шетелде мектепке дейінгі тәрбие берудің ерекшеліктері, мәселелері, мақсаттары, міндеттері, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының қызметі, қызметкерлерге қойылатын талаптар, балаларды қабылдау, заңнамалық құжаттар, мектепке дейінгі мекемеде мамандарды даярлау ерекшеліктерімен шетелде білім алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ұйымда заттық-дамытушы ортаны ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі ұйымның заттық дамытушы ортасының маңызды сипаттамалары және оны жобалау ерекшеліктері туралы білімді ғылыми тұрғыдан түсіну арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі ұйымның заттық дамытушы ортасы туралы ұғым, заттық дамушы ортаны ұйымдастыруға қойылатын нормативтік талаптар, заттық дамушы ортаны жобалау және құру ерекшеліктері және қолайлы пәндік-ойын ортасының сипаттамасы және оны әртүрлі жас топтарында ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Отбасы педагогикасы және үйдегі тәрбие

    Отбасы тәрбие факторы ретінде. Отбасындағы тәрбие принциптері. Отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері. Педагогика тарихындағы отбасылық тәрбие мәселелері. Қазақстан ғылымындағы мектеп жасына дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесі. Отбасылық тәрбие туралы классика. Шет елдердің отбасыларындағы отбасылық тәрбие дәстүрлері. Отбасылық тәрбие ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі мекеме педагогының балалардың отбасымен қарым-қатынасы

    Пәннің мақсаты – студенттерде педагог балалар отбасымен өзара әрекеттесудегі негізгі жұмыс түрлерін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: балалармен қарым-қатынас мәдениетін арттыру бойынша ата-аналармен жұмыстың жаңа формалары, ата-аналармен өзара әрекеттестіктің негізгі міндеттері мен принциптері, ата-аналар мен мектепке дейінгі мекемеге баратын балалардың жіктелуі (үш топ), дәстүрлі және бейтарап. педагог пен ата-аналар арасындағы байланысты ұйымдастырудың дәстүрлі формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тренинг психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерге топтық психологиялық тренингті ұйымдастырудың және өткізудің теориялық негіздерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: топтық тренингтің негізгі әдістері мен техникалары; тренинг өткізудің ұйымдастыру-әдістемелік аспектілері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік-психологиялық тренинг процесін талдау дағдыларына ие болады; психологиялық тренинг бағдарламасын құрастыру және рәсімдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби бағдары

    Білім берудің ерекшеліктері және оның қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы рөлі білім берудің жалпы сипаттамасы. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтың маңыздылығы оқыту. Сыни ойлауға үйрету. Балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқыту. Педагогикалық рефлексия өзін-өзі тәрбиелеудің негізі ретінде білім беруді дамыту стратегиясының заманауи бағыттары болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың теориясы мен әдістемесі

    Жер туралы негізгі мәліметтер. Тірі организмдердің қысқаша сипаттамасы. Тірі организмдердің өмір сүру жағдайлары. Әлемді тану әдістемесі. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесінің даму тарихы. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстырудың теориялық негіздері. Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу. Балаларды табиғатпен таныстырудың әдістері мен формалары. Мектеп жасына дейінгі балаларды балабақшадағы табиғи және әлеуметтік құбылыстармен таныстыру бойынша жұмысты басқару технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешісінің педагогикалық шеберлігі

    Педагогикалық шеберліктің мазмұны және оны қалыптастыру жолдары. Кәсіби-педагогикалық іс-әрекет тәрбиешінің педагогикалық шеберлігінің қалыптасуының негізі ретінде. Педагогикалық эрудиция және құзыреттілік-педагогикалық шеберліктің шарты. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Тәрбиешінің сөзі педагогикалық шеберліктің шарты ретінде. Кәсіби шеберлік құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық этика және такт педагогикалық қарым-қатынастың негізгі элементтері ретінде. Мектепке дейінгі ұйымның тұтас педагогикалық процесін басқарудағы тәрбиешінің шеберлігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогтың кәсіби біліктілігін қалыптастыру

    Мұғалімге қойылатын заманауи талаптардың ерекшеліктері. "Кәсіби құзыреттілік", "мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі" ұғымдарының мазмұны. Қазіргі жағдайда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын психологиялық-педагогикалық талаптар. Негізгі, арнайы және негізгі құзыреттер. Қазіргі жағдайда мұғалімнің кәсіби қызметке дайындығы. Қазіргі мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің мазмұны мен құрылымын талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Іс жүзінде әртүрлі типтегі мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиешінің жұмысын ұйымдастыру жүйесі, анатомия, физиология және гигиена және сыртқы орта факторлары, тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау, тәрбиешінің жұмыс орнын ұйымдастыруға қойылатын талаптар туралы білімдерін қолданады.
  • Тұтас педагогикалық үдерісті жобалай, жоспарлай алады, психологиялық- педагогикалық әдебиетті зерделей және талдай алады, қазіргі тұжырымдамаларға салыстырмалы талдау жүргізе алады, Қазақстандағы мектепке дейінгі білім берудің кеңістік-пәндік ортасын жасап, оқыту мақсаттарының іске асырылуын модельдей алады.
  • Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
  • Оқу материалын тиімді меңгеру үшін белсенді әдістерді таңдау; педагогикалық жағдайлар мен міндеттерді талдау және шешу, мектепке дейінгі ұйымның іскерлік ойындарының, мерекелер мен ойын-сауықтарының сценарийлерін құрастыру, практикалық міндеттерді шешуде отбасылық жағдайларды талдай білу қабілетін танытады.
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру.
  • Мектепке дейінгі мекеменің негізгі пәндері бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызметін ұйымдастыру технологияларын, кәсіби қарым-қатынас аясында сөйлеу этикетін, ақпараттық, талдамалық, болжамдық және жобалау қызметінің дағдыларын меңгерген.
  • Мектеп жасына дейінгі әрбір баланың жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып, мониторинг нәтижелері бойынша білім беру міндеттерін жоспарлауға және түзетуге (психологпен және басқа мамандармен бірлесіп) қатысады, отбасына психологиялық диагностика жүргізеді, отбасына және оның жекелеген мүшелеріне психологиялық консультация береді.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
  • Мамандықтың білім беру бағдарламасы туралы, балалардың оқу-танымдық іс-әрекетінің әр түрін дамыту үдерісінде мультимедиялық технологияларды пайдалану әдістемесі туралы, ҚР және шет елдердегі мектепке дейінгі білім берудің баламалы және вариативтік жүйелерінің ерекшеліктері туралы түсініктері бар.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top