Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс болашақ кәсіби қызметті таныстыру, педагогикалық мамандық ерекшеліктері, педагог-психологтың білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-әрекеті туралы білім беру, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметке қызығушылықты қалыптастыру мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Курс мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, олардың даму кезеңдерін зерттейді. Баланың өсуіне, дамуына, денсаулығын нығайтуға қолайлы маман даярлаудағы биология ғылымдарының пәнін, мазмұнын, міндеттерін, маңыздылығын, қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларындағы балаларға әсерін, табиғи және жасанды жағдайларды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Курс педагогиканың әдіснамалық негізін, тұлға дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру туралы білім беру мақсатында оқытылады. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі, мектептегі педагогикалық процестің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері, тәрбие мен оқыту теориясы туралы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика тарихы (жалпы және мектепке дейінгі)

    Курс педагогикалық идеялардың эволюциясы, педагогикалық теория мен білім беру практикасының қалыптасуы мен дамуы туралы жүйелі білімдер жүйесін қалыптастырады. Педагогтардың педагогикалық тұжырымдамалары мен көзқарастары, пайда болу мәселелері, балаларға арналған білім беру мекемелерінің қалыптасу тәжірибесі мен жұмыс тәжірибесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы және балалар психологиясы

    Курс баланың психикалық даму заңдылықтары, адам психикасының онтогенезінің шарттары мен қозғаушы себептері, жеке психикалық процестердің дамуы туралы, әр түрлі қызмет түрлері туралы білім беру мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Курс ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу, балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыру, негізгі қызмет түрі – ойын, мектепке дейінгі ұйым мен отбасының балаларына бірлесіп әсер ету, балаларды мектепте оқуға дайындау мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі

    Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын қалыптастыру және ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы сауықтыру жұмыстары

    Курс мектепке дейінгі ұйымдарда сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша білімдерді дамыту, мектепке дейінгілердің сауықтыру жұмыстарының әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру, мектепке дейінгі ұйымдарда сауықтыру жұмыстарын жоспарлау және бақылау мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерте даму педагогикасы

    Курс ерте жастағы балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту ерекшеліктері туралы білімді дамытуға арналған. Психологиялық-педагогикалық ғылымның қазіргі заманғы көзқарастарын ескере отырып, мектепке дейінгі педагогиканың, мектепке дейінгі тәрбиенің даму мәселелері, мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетін ұйымдастыру ерекшеліктері көрсетілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі

    Курс балаларға ана тілінде сөйлеуге үйретудің лингводидактикалық, психофизиологиялық негіздері туралы білімдерін дамытады. Балалар сөйлеуінің әртүрлі аспектілерін дамытудың ерекшеліктері, әртүрлі жас топтарындағы жұмыс әдістерінің негізгі ұғымдары, ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс инклюзивті білім берудің мәні туралы білімдер жүйесін қалыптастыруға бағытталған, инклюзивті білім беруді құрудың принциптері қарастырылады, инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздері, шарттары мен моделі, ерекше қажеттіліктері бар балалар үшін кедергісіз білім беру ортасын, жұмыс тәжірибесін құруды көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәнерлеп оқу практикумы

    Курс мәнерлеп оқу өнері, сөйлеу техникасы, сөздік мәнерлілік құралы ретіндегі білім жүйесін қалыптастыру, түрлі әдеби жанрдағы шығармаларды талдау және мәнерлеп орындаудың практикалық дағдыларымен қаруландыру мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыру және басқару

    Курс мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметінің негіздері бойынша білім беру, мектепке дейінгі ұйымның тәрбие процесінде ойын қызметін ұйымдастыру дағдыларын дамыту мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгілердің таным психологиясы

    Курс студенттерде мектепке дейінгі балалардың когнитивті дамуы, танымдық процестердің қалыптасуы мен олардың дамуына әсер ететін факторлар туралы кешенді түсінік қалыптастыруды, педагогикалық практикада психологиялық білімдерді қолдана білуге үйретуді, мектепке дейінгі балалардың қабылдау, зейін, ес, ойлау және сөйлеу ерекшеліктерін қарастыруды, табиғи және әлеуметтік факторлардың балалардың танымдық саласына әсерін зерттеуді мақсат етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеу

    Курс балаларды музыкалық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерімен таныстыруға, ән айту, ырғақ, балалар аспаптарында ойнау саласындағы музыканы қабылдау, қарапайым орындаушылық дағдыларын дамытуға, музыкалық сауаттылықтың бастапқы элементтерімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар психологиясы практикумы

    Курс психологиялық білімнің ғылыми-әдістемелік негіздерін, бала психикасы дамуының жалпы мәселелерін, баланың психикалық дамуының ерекшеліктерін және әрбір психологиялық жаста танымдық процестердің дамуын, олардың мектеп жасына дейінгі балаларды мектепе оқытуға психологиялық дайындығын талдау мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру инновациялары

    Курс ойынды модельдеу әдістерін; мұғалімдердің шеберлігін жетілдіруді; балалармен және олардың ата-аналарымен жұмыс істеудің жаңа тәсілдерін іздеуді; педагогикалық процеске денсаулық сақтау технологияларын енгізуді; қауіпсіз өмір негіздерін қалыптастыру және балабақшаның пәндік-дамытушы кеңістігін құруды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі мансап пен көшбасшылық

    Курс көшбасшылық ұғымдары, принциптері, талаптары мен функциялары туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған; мансаптың мәні мен маңызын зерделеу; мансаптық өсу типологиясын, мансапты жоспарлау мен дамыту әдістерін, өмір құрылымы мен мансап кезеңдерінің типологиясына көзқарастарды анықтауды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған математика негіздері

    Курс мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру мен дамытудың теориялық негіздерін, заманауи технологияларын оқытады. Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың математикалық түсініктерін қалыптастырудағы оқу әрекетін талаптарға сәйкес ұйымдастырудың әдістемелік талаптары қамтылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу әрекеті

    Курс мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу әрекетіне (сызу, модельдеу, аппликация, жобалау) үйретудің педагогикалық негіздері, әдістері, формалары туралы білімдерін дамыту және шығармашылық қабілетін қалыптастыру мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы тәрбиесінің педагогикасы

    Курс отбасының пайда болу тарихын, оның құрылымын, функцияларын, динамикасын зерттеу мақсатымен енгізілді; курста некеге тұруға дайындық; неке қатынастарының психологиялық ерекшеліктерін анықтау; отбасылық жанжалдар мен ажырасулар, отбасылық өмірдегі ұлттық дәстүрлер; жастарды отбасылық өмірге, дайындау мәселелері қарастырылады. Қазақстан Республикасының педагогикалық білім беруді дамыту тұжырымдамасы» мазмұнына, «Педагог» кәсіби стандартына, «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» бірыңғай білім беру бағдарламасы, «Адал азамат», «Толық адамға» сәйкес әзірленген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балаларды қоршаған ортамен таныстыру

    Курс мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған әлем туралы білімдерін қалыптастырудың мәнін, мектеп жасына дейінгі баланың қоршаған әлем туралы түсініктерін қалыптастыруда жүйелік-әрекеттік тәсілді құрастыру мен жүзеге асыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім берудегі мониторинг сапасы

    Курс келесі тұжырымдамаларды зерттейді: МДҰ білім сапасы; МДҰ сапа жүйесін ішкі бағалау, баланы дамытудың жағдайын жақсартатын құралдар; МДҰ интегралды білім беру жүйесінің бөлігі ретінде баланың жеке дамуының педагогикалық диагностикасы және мониторингі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі

    Курс МДҰ-да дене тәрбиесін ұйымдастыру, баланың денсаулығын нығайту, физикалық және психикалық дамуын ұйымдастыру; дене тәрбиесі құралдарын іске асыру біліктері мен дағдыларымен қаруландыру бойынша білім жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құндылыққа бағытталған оқыту теориясы мен әдістемесі

    Курс студенттерде МДҰ-да балалардың бойында адамгершілік-мәдени құндылықтарды дамытуда құндылыққа бағдарланған оқытуды ұйымдастыру дағдыларынжәне білімдерін қалыптастырады; МЖДБ-да қоршаған әлемге саналы көзқарасты дамытатын заманауи педагогикалық стратегияларды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы жобалау әрекеті

    Курс мектеп жасына дейінгі мекемелерде жобалық жұмысты ұйымдастыру саласында оқушылардың білім, білік, дағдыларын дамыту, мектеп жасына дейінгі ұйымдарда жобалық іс-әрекетті жүзеге асыру үшін студенттерге ғылыми-практикалық дайындықты қамтамасыз ету мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беруді басқару

    Курс студенттердің мектепке дейінгі тәрбие жұмысын ұйымдастыру және оның әртүрлі құрылымдарында басқару саласындағы білім қорын, іскерліктері мен құзыреттерін дамыту, мектепке дейінгі ұйымдарда басқару іс-әрекетін орындауға студенттерге практикалық оқытуды қамтамасыз ету мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда пәндік - кеңістіктік даму ортасын ұйымдастыру

    Курс студенттерде МДҰ заттық-кеңістіктік дамытушы ортаны жобалау және ұйымдастыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, балалардың дербестігін, танымдық белсенділігін және әлеуметтік интеграциясын дамытуға ықпал ететін ортаны ұйымдастыру тәсілдерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі жастағы психологиялық-педагогикалық қолдау

    Курс мектеп жасына дейінгі баланың тұлғасын психологиялық-педагогикалық қолдаудың теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған; мектеп жасына дейінгі баланың тұлғасын психологиялық-педагогикалық қолдаудың әдістерін меңгеру, балаларды оқыту мен тәрбиелеу үшін эмоционалды қолайлы жағдайлар жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының өзара әрекеті

    Курс МДҰ мен отбасының өзара әрекетін ұйымдастырудың теориялық аспектілерін қамтиды. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін дамытуға бағытталған мектепке дейінгі тәрбие мен отбасының өзара әрекеттесуінің мақсаты, міндеттері, нысандары мен әдістері ашылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогикалық шеберлік

    Курс педагогтың педагогикалық техникасы және оның қалыптасу жолдары, педагогикалық қарым-қатынас, педагогикалық такт, педагогикалық мәдениет, мұғалімнің сөйлеу техникасы, педагогикалық рефлексия мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі жастағылардың тұлғалық дамуы

    Курс студенттерде мектепке дейінгі жастағы бала психикасының әртүрлі жас кезеңдерде дамуының заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастырады; студенттерге мектепке дейінгі жаста психиканың дамуының динамикасын бақылауды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Балалардың мектепте оқуға дайындығының психологиялық-педагогикалық негіздері

    Курс мектепке даярлықтың психологиялық параметрлерін, оның ішінде мотивациялық, эмоциялық, интеллектуалдық және еріктік дайындықты қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қол еңбегін ұйымдастыру практикумы

    Курс бала дамуының сипаттамалық ерекшеліктері, еңбек қызметін ұйымдастырудың мазмұны мен заманауи білім беру технологияларын таңдау принциптері негізінде мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметін ұйымдастырудың қазіргі жағдайларын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ерте жастағы балаларды оқыту әдістемесі

    Курс ерте жастағы балалардың дамуының ерекшеліктерін зерттеуге, ерте жастағы балаларды тәрбиелеу технологияларын таңдау приоритеттерін анықтауға, ерте жастағы балаларды тәрбиелеудің мазмұны, формалары мен әдістері туралы біліммен қаруландыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогикалық конфликтология

    Курс конфликтінің дамуының тарихи аспектісін зерттеуге, «педагогикалық конфликтология» түсінігін нақтылауға, педагогикалық конфликтологияның мәні мен түрлерін, педагогикалық конфликтінің ерекшеліктерін, оның түрлерін, қарым-қатынас кедергілерін, өзара әрекеттесу стильдерін анықтауға; конфликтілі жағдайларды шешу мен сыртқы әсерлерге қарсы тұру қабілетін меңгеру, медиация қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, құқықтық, жаратылыстану-ғылыми пәндер туралы өзекті білімді көрсетеді.
  • Қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, латын графикасының негізгі ұғымдары туралы білімді қолданады.
  • Өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық және қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
  • Жалпы білім беретін оқу орындарындағы қашықтықтан білім беру технологияларын меңгерген, мектепке дейінгі білім беру жүйесінде қашықтықтан оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектіні, онлайн сервистерді, қашықтықтан оқыту платформаларын қолданады.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жасына байланысты анатомиялық-физиологиялық даму заңдылықтарын ескере отырып, мектепке дейінгі ұйымдарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады, инклюзивті білім беру саласында кәсіби функцияларды жүзеге асырады.
  • Мектепке дейінгі ұйымның білім беру ортасын зерттейді, оқыту нәтижелеріне, мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуына мониторингтік зерттеулер жүргізеді, соның негізінде өздік білім алу, біліктілікті арттыру процесін жүзеге асырады.
  • Қазақстанның ұлттық басымдықтарын, педагогика ғылымының тарихи жетістіктерін ескере отырып, тәрбие процесін ұйымдастырады, мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басына адамгершілік, патриоттық, эстетикалық тәрбие беру бойынша іс-шаралар өткізеді, мерекелер мен ойын-сауықтар ұйымдастырады және өткізеді.
  • Ата-аналарды мектепке дейінгі ұйымның оқу-тәрбие процесіне қатысуға тарту жөніндегі жұмыстың инновациялық нысандарын қолданады, баланың отбасылық тәрбиесі, әлеуметтік, психикалық және физикалық дамуы мәселелері бойынша жеке кеңес беру жұмысын жүргізеді.
  • Баланың мектептегі оқуға дайындығын диагностикалайды, мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығын ескере отырып, балаларды мектепте оқуға дайындау процесін ұйымдастырады.
  • Баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, денсаулығын, яғни физикалық және психикалық дамуын нығайтуға байланысты жұмыстарды жүзеге асырады.
  • Мектепке дейінгі ұйымда оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.
  • Мектепке дейінгі ұйым педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметін және біліктілігін арттыру процесін ұйымдастырады. Мектепке дейінгі ұйымның оқу-әдістемелік базасын жасайды және жаңартады. Мектепке дейінгі ұйым қызметін басқаруды және мониторинг жүргізуді жүзеге асырады, ұжымда және ата-аналармен жұмыста тиімді коммуникацияны орнатады.
  • Жас тобына және үлгілік оқу бағдарламасының әдістемелік талаптарына сәйкес оқу-тәрбие қызметін ұйымдастырады. Мектепке дейінгі ұйымда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына, мектепке дейінгі ұйымның жас тобына және әдістемелік талаптарға сәйкес ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін өткізеді.
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың ойын түріндегі, өзіндік, танымдық, шығармашылық қызметі үшін қауіпсіз даму ортасын жасайды. Педагогикалық бақылауды жүзеге асырады, мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту процесі мен нәтижелерін бағалайды.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top