6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын, мектепке дейінгі білім беруді ізгілендіру және жаңғырту, тұлғаға бағдарланған және құзыретті тәсілдер жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, ғылыми зерттеулер жүргізудің білімі мен технологияларын игерту. Мазмұны: ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың логикасы мен мәдениеті мәселелерін, зерттеу құрылымын, тұжырымдамалық аппараттын, зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін, теориялық және эмпирикалық әдістерді, ақпаратты жинау және талдау, зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу және түсіндіру әдістерін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этнопедагогика және этнопсихология
Пәннің мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды игерген жаңа кәсіби тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: этнопедагогикалық, этнопсихологиялық, теориялық білім базаларын зерделеу, этникалық ерекшелікті ескере отырып, ұлтаралық қатынастар проблемаларын терең зерттеу, елдің тарихын, тілін, мәдениетін, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын зерттеу, тану және сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтарды педагог қызметінің әлеуметтік жауапкершілігімен, гуманитарлық маңыздығымен таныстыру және олардың бойында педагогикалық қызметке қажетті педагогикалық бағыттылықты, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Пәннің мазмұны мұғалімнің кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігі, педагогикалық процестің категориялары, әдістері, заңдылықтары туралы білім жүйесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
Пәннің мақсаты мәдени ерекшелік жағдайында мәдениетаралық зерттеулер жүргізуге қабілетті болашақ мамандарды ғылыми негізделген даярлауды қамтамасыз ету. Мазмұны: мәдениетаралық зерттеулердің негізгі теориялық бағыттары; психологиялық-педагогикалық ғылымдағы мәдениетаралық зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар әдебиеті бойынша практикум
Пәннің мақсаты - балалар әдебиеті шығармаларын талдау дағдылары мен қабілеттіліктерін, көркем мәтіндерді мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Пәннің мазмұны тілдік бірліктермен оқу іс-әрекеттерін орындауға, танымдық, практикалық және коммуникативтік міндеттерді шешу үшін білімді пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәнерлеп оқу бойынша балалар әдебиетінің практикумы
Пәннің мақсаты - балалар аудиториясында көркем мәтіндерді мәнерлеп оқу мен айтудың кәсіби дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны студенттердің көркем, тәрбиелік тұрғыдан және баланың жеке басын қалыптастырудағы маңыздылығы тұрғысынан балалар әдебиетінің шығармаларын талдау дағдылары мен қабілеттіліктерін дамытуға және жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогтың кәсіби этикасы
Пәннің мақсаты - болашақ педагогикалық қызметке кәсіби-педагогикалық бағытты қалыптастыру. Пәннің мазмұны болашақ педагогтарды оқыту мен тәрбиелеудің жаңа сапалы жоғары деңгейімен қамтамасыз етуге бағытталған, осылайша мектепке дейінгі ұйымда оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті жағдайлар жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздерін меңгеруге, экономикалық және құқықтық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік және қаржы саласында тиімді шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Мазмұны: пән кәсіпкерлік қызметті реттейтін экономикалық процестердің құқықтық нормалары мен негіздерін, сондай-ақ жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқаруға ықпал ететін негізгі қаржы құралдары мен әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Пәннің мақсаты - мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының физиологиялық ерекшеліктерін, мектепке дейінгі гигиена негіздерін зерттеу, балалардың денсаулығына әртүрлі факторлардың әсері туралы білімді қалыптастыру, мектепке дейінгі жастағы аурулардың алдын алу принциптері мен әдістерін игеру. Мазмұны: пән қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсерінен дамып келе жатқан балалар ағзасының құрылымы, формалары мен функциялары туралы ғылыми идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Пән тұтастай алғанда баланың денесі мен оның құрылымының заңдылықтары туралы тұтас түсінік береді, қажетті практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психология
Пәннің мақсаты - студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, студенттерде адамның психикасы мен тұлғасы, адам психикасының шығармашылық табиғаты туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық ғылымды дамытудың негізгі бағыттарымен танысу, психиканың танымдық, эмоционалды-ерікті, мотивациялық және реттеуші салаларын, жеке тұлға, қарым-қатынас және қызмет мәселелерін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушыларда тұрақты даму, экология және қауіпсіз өмір сүру негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны тұрақты даму, экология мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс негіздерін, жеке қауіпсіздік мәселелерін қоса алғанда, санитарлық нормаларды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты студенттерде сыбайлас жемқорлықтың мәні мен себептерін түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру үшін қажетті дағдылар мен білімді дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеуге, азаматтық жауапкершілікті арттыруға, сондай-ақ жеке тұлға деңгейінде де, жалпы қоғам деңгейінде де сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен оған қарсы күрестің құқықтық реттеу негіздері мен тиімді әдістерін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі балалардың ата-аналарының психологиялық-педагогикалық сауатын ашу
Пәннің мақсаты - студенттердің қазіргі мектепке дейінгі ұйымның отбасымен ынтымақтастығының мақсаттары, міндеттері, принциптері мен бағыттары туралы білімдерін кеңейту. Пәннің мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарына психологиялық-педагогикалық білім беру бойынша балабақша жұмысының дәстүрлі және дәстүрлі емес түрлерімен танысуға, ата-аналарды тәрбие-білім беру процесіне тартуға, олардың мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесін басқаруға қатысуына бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің педагогикалық іс-әрекетке, қажеттіліктерге және вариативті әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда іс-қимыл стратегиясы мен тактикасын әзірлеу қабілетіне кешенді көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: педагогиканы адам-ғасыр ғылымдары жүйесіндегі ғылым ретінде қарастыру, оның аксиологиялық негіздері; қазіргі мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтары мен принциптерін зерделеу негізінде тұлғаға бағытталған тәсілдің теориялық және әдіснамалық негіздемесі; педагогика ғылымын дамытудың қазіргі кезеңіндегі білім беру процесінің жай-күйін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі балалардың ата-аналарымен жұмыс
Пәннің мақсаты - студенттердің мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбиешінің ата-аналармен жұмысының мазмұны мен ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны ата-аналардың жасындағы айырмашылықтарды, олардың білімін, жалпы мәдени деңгейін, ата-аналардың жеке ерекшеліктерін, олардың тәрбиеге деген көзқарастарын, отбасылық қатынастардың құрылымы мен сипатын ескере отырып, тәрбиеленушілердің отбасыларын зерттеудің аспектілерін аша отырып, мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің педагогикалық дайындық жүйесіне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психикалық процестер мен жеке тұлғаның онтогенезі
Пәннің мақсаты - студенттерге онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі балалардың психикалық процестері мен жеке көріністерінің ерекшеліктерін көрсету. Пәннің мазмұны психикалық процестердің дамуының онтогенетикалық динамикасын, тұлғаның жасына байланысты өзгеруін зерттеуге және оның дамуына әсер ететін әртүрлі факторлар ретінде детерминанттарды анықтауға, сондай-ақ әдістемелік құралдарды талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі педагогика
Пәннің мақсаты – мектеп жасына дейінгі балаларды, оның ішінде ерте жастағы балаларды тәрбиелеу заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: пән мектеп жасына дейінгі балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеудегі педагогикалық процестердің негіздерін зерттейді және мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процесті ұйымдастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы (жалпы және мектепке дейінгі)
Пәннің мақсаты - педагогикалық ой тарихындағы ғылымның қалыптасуы мен даму жолдарын, қоғам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жалпы теориялық мәселелер мен практикалық міндеттерді зерттеу. Пәннің мазмұны ежелгі дәуірден бастап біздің заманымызға дейінгі тәрбие теориясы мен практикасының пайда болуы, дамуы туралы маңызды ақпаратты қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы педагогика
Пәннің мақсаты отандық және шетелдік білім берудің негізгі тұжырымдамаларын салыстырмалы түрде зерттеу арқылы педагогикалық дүниетаным мен шығармашылық педагогикалық ойлауды қалыптастыру. Мазмұны батыс елдеріндегі мектеп пен педагогиканың жай-күйі мен даму тенденциялары, шет елдердегі педагогикалық және ғылыми кадрларды даярлау жүйесі туралы білім беруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін басқару әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың тәрбие, оқыту, дамыту саласындағы педагогикалық мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің мазмұны студенттерді мектепке дейінгі ұйым жағдайында ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметіне басшылық ету әдістемесімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалар психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде балалар психологиясының негіздері туралы ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамыту, баланың психикалық даму кезеңдері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пән баланың психикалық даму фактілері мен заңдылықтарын туғаннан бастап бастауыш мектепке түскенге дейін, баланың жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық ерекшеліктерін, іс-әрекеттің дамуын, психикалық процестердің барысын және жеке тұлғаның қалыптасуын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар ойынының психологиялық-педагогикалық негізі
Пәннің мақсаты - студенттерді ойынның психологиялық-педагогикалық негіздерімен таныстыру, бұл педагогикалық процесте ойындарды қолданудың категориялары, типологиясы, әдістері мен заңдылықтары туралы білім жүйесін игеруге мүмкіндік береді, ғылыми дүниетаным мен педагогикалық шеберлікті қалыптастыруға ықпал етеді. Мазмұны оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары, құрылымы мен механизмдері, ойын қызметінің теориясы мен әдістемесі, жұмыс принциптері, әдістері мен ұйымдастырушылық формалары туралы білім беруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты- қазіргі заманғы теориялық және практикалық білім негізінде жас ерекшелік психологиясын зерттеу процесінде болашақ бакалаврлардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, қалыпты психикалық процестердің барысы мен қалыптасу заңдылықтарымен салыстыра отырып, психикалық қызметтің ыдырау заңдылықтарын (патопсихология) ескеру. Пәннің мазмұны студенттерге жас ерекшелік психологиясының категориялары, типологиясы, әдістері туралы білім жүйесін игеруге мүмкіндік береді; өмір бойы адамдардың психикалық даму заңдылықтары, студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі баланың психологиясы
Пәннің мақсаты-баланың психикасының дамуының фактілері мен жалпы заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны мектепке дейінгі жастағы әртүрлі жас кезеңдерінің жалпы және жеке даму нормалары мен психологиялық мазмұны туралы білімге, мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын ашуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты - білім алушыларға қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және оның әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Пәннің мазмұнына мыналар кіреді: нейрондық желілер: пайда болуы және негіздер; роботтардың физикалық құрылымы; жасанды эволюция, генетикалық алгоритмдер (кіріспе); классикалық жоспарлау және орындау; оқыту (кіріспе); іргелі мәселелер мен қиындықтар; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен қиындықтарды талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өлкетану
Пәннің мақсаты - студенттердің туған жері, оның тарихы, мәдениеті, табиғи және мәдени ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар жергілікті құбылыстар мен процестерді зерттеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны аймақтың мәдени мұрасын сақтау мен насихаттаудың маңыздылығын түсінуге, сондай-ақ студенттердің осы білімді білім беру, зерттеу және практикалық жұмыстарда қолдану қабілетін дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы психология
Пәннің мақсаты - студенттердің психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалдық, тұлғалық-әлеуметтік дамуының әртүрлі бұзылулары бар балалар мен жасөспірімдердің бейімделуін зерттейтін арнайы психология және оның бөлімдері туралы жүйелі идеясын қалыптастыру. Пәннің мазмұны арнайы психология пәнін және оның басқа ғылымдармен байланысын зерттеуді, арнайы психологиядағы зерттеу әдістерімен танысуды, туа біткен және жүре пайда болуы мүмкін психикалық бұзылулардың түрлерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың сөйлеуін дамыту бойынша жұмыс әдістемесін, сөйлеу жұмысының негізгі аспектілерін, сөздікті қалыптастыру, сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру. Мазмұны: пән ана тілін оқытудың лингводидактикалық және психофизиологиялық негіздерін терең түсінуді қалыптастыруға және балалармен жұмыс істеудің тиімді әдістері мен әдістерімен қарулануға, әдістеменің теориялық негіздерін, мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту міндеттері мен бағдарламаларын ашуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
Пәнің мақсаты - студенттердің инклюзивті мектепке дейінгі білім берудің мәні, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім беру модельдері, технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пәнге инклюзивті білім беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту негіздері бойынша теориялық материал; инклюзивті білім берудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастыру, инклюзивті мектепке дейінгі білім беру жүйесінде қолданылатын психологиялық-педагогикалық модельдер мен технологиялар кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психокоррекциялық жұмыс негіздері
Пәннің мақсаты - студенттердің психокоррекциялық жұмыстың ғылыми-теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, оның мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру. Пәннің мазмұны психокоррекциялық жұмыстың негізін игеруге және оның басқа ғылымдармен байланысына, психокоррекциялық жұмыстың негіздерін зерттеу әдістерімен танысуға, психологиялық заңдылықтар негізінде психокоррекциялық жұмыстың негіздерін талдауға, психокоррекциялық жұмыстың негіздері туралы біліммен қарулануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты: студенттердің білім беру процесінде балаларда туындайтын психологиялық проблемаларды анықтаудың диагностикалық құралдарын таңдауға жүйелі көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық саланың түсінігі, негізгі сипаттамалары, қолдану салалары; психодиагностикалық әдістер мен құралдардың жалпы сипаттамасы, жіктелуі; жалпы және арнайы қабілеттердің, интеллектуалды дамудың, жеке қасиеттер мен тұлғааралық қатынастардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы; жеке қасиеттердің психодиагностикасының проективті әдістері; психодиагностикалық әдістер мен жағдайларға қойылатын талаптар; психологиялық-педагогикалық диагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесi
Пәннің мақсаты - мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және олардың өмірін ұйымдастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, тәрбиеленушілермен өзара іс-қимылдың тұлғалық бағдарланған ұстанымын қалыптастыру. Пәннің мазмұны мектепке дейінгі білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін базалық құзыреттерді игеруге, сондай-ақ білім беру мен тәрбиелеудің гуманистік парадигмасын іске асыру кезінде тәрбие қызметінің теориялық және практикалық негіздерін қарауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты - мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істейтін мұғалімдердің психодиагностикалық қызметі аясында психологияның әртүрлі салаларындағы білімді жүйелеу. Пәннің мазмұны жалпы психологияның теориялық постулаттарына, психология тарихына, әлеуметтік психологияға, тұлға психологиясына, психодиагностикаға негізделген, мектеп жасына дейінгі балаларды педагогикалық диагностикалау саласындағы жаңа тенденциялармен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі ұйымды басқару
Пәннің мақсаты - студенттерді мектепке дейінгі білім беру саласында тиімді басқару қызметін жүзеге асырудың әртүрлі стратегияларымен, әдістерімен және нысандарымен таныстыру. Пәннің мазмұны мектепке дейінгі білім беру саласындағы басқару еңбегінің ерекшелігі туралы білімді және мектепке дейінгі ұйымды тиімді басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
Пәннің мақсаты - студенттерді мектепке дейінгі білім беру бойынша жұмысты ұйымдастыру және оларды мектепке дейінгі ұйымдардың әртүрлі түрлерінде басқару саласындағы қажетті білімдермен, дағдылармен қамтамасыз ету . Пәннің мазмұны студенттердің мектепке дейінгі білім беру жүйесінде басқару қызметін орындауға ғылыми және практикалық дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған. Пән кәсіби-ұйымдастырушылық қызметке қызығушылықты арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы болашақ маманның сөйлеу ойлауын дамыту, кәсіби қызметте қазақ (орыс) тілінің байлығын саналы түрде пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: пән мамандықтың кәсіби терминдерінің мәнін қалыптастыруға және анықтауға бағытталған; кәсіби мәтінді құрылымдық-семантикалық және мағыналық-лингвистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдері; кәсіби қарым-қатынаста тіл жүйесінің қолданылу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі балалардың математикалық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту
Пәннің мақсаты - мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту мәселелерін зерттеу Пәннің мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық білімінің қазіргі түсінігін, оқу іс-әрекетінің компоненттерін қалыптастыру және мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерін дамыту мүмкіндігін көрсетуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің қазіргі заманғы жүйесінің ғылыми-теориялық негіздерімен таныстыру. Пәннің мазмұны студенттерге мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі әдістемесі туралы, мектепке дейінгі ұйымдарда дене шынықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу әдістемесінің ерекшеліктері туралы педагогикалық білім жүйесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
Пәннің мақсаты - мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлқын қалыптастырудың теориялық негіздерін зерттеу. Пәннің мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлқының негіздерін қалыптастыру бойынша педагогикалық жұмыс жағдайларын ұйымдастыруға, сондай-ақ студенттерде мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлқының негіздері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты-мектеп жасына дейінгі балаларда табиғат объектілері мен құбылыстары туралы идеяларды қалыптастыру процесі туралы ғылыми білімді игеру. Пәннің мазмұны балаларды қоршаған әлеммен таныстыру бойынша педагогикалық қызметті көрсетуге бағытталған. Пәнді оқу барысында әдістемелік ойлау, нақты педагогикалық жағдайларды дұрыс бағалау, әртүрлі жағдайларда теориялық білімді қолдану қабілеті дамиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі балалардың өзіндік көркем-шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттердің мектеп жасына дейінгі балаларда көркемдік-шығармашылық қызметті ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны балалардың өзін-өзі актуализациялау, олардың дербестігін, бастамашылығын, белсенділігін, шығармашылық көріністерін, баланың бастамасы бойынша туындайтын, оның қызығушылықтарын, бейімділігі мен қабілеттерін білдіретін өзіндік көркемдік іс-әрекетіне қызығушылығын дамыту бойынша жұмысты ұйымдастыру қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика негіздері
Пәннің мақсаты - мектеп жасына дейінгі балаларда математикалық түсініктерді қалыптастырудың теориялық негіздерін зерттеу. Пәннің мазмұны студенттердің мектепке дейінгі ұйымның барлық жас топтарында балаларды математикамен таныстыру бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдылары мен қабілеттілікті қалыптастыруға, балаларда математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ педагогтарын бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихының негіздерімен, мектеп жасына дейінгі балаларды көркемдік тәрбиелеу әдістеріне оқыту ерекшеліктерімен таныстыру, сондай-ақ сурет салуда, мүсіндеуде, аппликациялауда және құрастыруда бейнелеу-экспрессивті құралдарды қолдану дағдылары мен біліктіліктерін қалыптастыру. Пән бейнелеу өнеріне эстетикалық қатынасты қалыптастыруға, студенттерді балалардың бейнелеу шығармашылығын дамыту бойынша мектепке дейінгі ұйымда жұмыс істеуге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балабақшадағы эксперимент
Пәннің мақсаты - студенттерге мектеп жасына дейінгі балалармен экспериментті ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы алғашқы түсініктерді беру, сонымен қатар адам білімінің жалпы жүйесіндегі балалар экспериментінің рөлін түсінуге көмектесу. Пәннің мазмұны балалар экспериментінің заңдылықтарын, жаратылыстану-ғылыми эксперименттердің ерекшеліктерін зерттеуге; мектеп жасына дейінгі балалардың эксперименттік іс-әрекетін басқару әдістемесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру жүйесіндегі қазіргі технологиялар
Пәннің мақсаты - студенттерді заманауи технологиялармен, олардың оқу процесінің тиімділігін арттырудағы мүмкіндіктерімен таныстыру, сондай-ақ теориялық білімді практикада қолдану дағдылары мен біліктілігін қалыптастыру. Пәннің мазмұны студенттердің заманауи білім беру технологияларын тиімді пайдаланудағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздері
Пәннің мақсаты – әлеуметтік маңызы бар мінез-құлықты өзгерту жөніндегі қазіргі заманғы мінез-құлық теорияларын меңгеру, сондай-ақ мінез-құлық пен қоршаған орта арасындағы объективті түрде байқауға болатын байланыстарға (тәуелділіктерге) бағытталған мінез-құлық қолданбалы анализін (МҚА) зерттеу. Пәннің мазмұны МҚА әдістерін зерттеуге арналған, олар мінез-құлық пен сыртқы оқиғалар арасындағы функционалды байланыстарды бағалаудан кейін ғана мінез-құлықты өзгерту үшін қолданылуы мүмкін. Оқу бағдарламасына мінез-құлықтық араласудың қолданбалы әдістері мен адамның мінез-құлқын қалыптастыратын және қолдайтын принциптерді зерттеуге бағытталған негізгі ғылыми зерттеулер енгізілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің жұмысы
Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыстың мәні, ерекшелігі мен нысандары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны ұжымның әдістемелік жұмысын ұйымдастыру мәселелерін жариялауды, тәрбиешілердің біліктілігін арттыруды, озық педагогикалық тәжірибені зерделеуді, жинақтауды және таратуды, тәрбиешілердің жұмыс деңгейін арттыруды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің ұйымдастырушылық-этикалық нормалары
Пәннің мақсаты білім беру саласындағы қатынастарды этикалық-құқықтық реттеу жүйесін игеруге негізделген құқықтық өріс саласындағы болашақ педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін, жүйелі білімдері мен ұйымдастырушылық-этикалық нормалары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жұмыстың кәсіби - этикалық мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімге негізделген кәсіби коммуникацияның этикалық, құқықтық және әлеуметтік-психологиялық аспектілерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық шеберлік
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттердің барлық қызмет түрлерін оңтайландыру, жеке тұлғаны жан-жақты дамыту және жетілдіру, болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіби-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу. Мазмұны: педагогикалық шеберліктің элементтерін құрайтын мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу, педагогикалық рефлексияның мәні, этика, эстетика туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты - студенттерді мектепке дейінгі білім беруде қолданылатын заманауи білім беру технологияларын бағдарлауға үйрету, нақты міндеттер мен жағдайдың ерекшеліктеріне байланысты доминаннты жүйе мен оқыту әдістемесін оңтайлы таңдауды жүзеге асыру. Пәннің мазмұны инновациялық педагогикалық технологияларды, оқыту әдістері, тәсілдері мен құралдарын зерделеуге, сондай-ақ мектепке дейінгі білім берудің болашақ педагогінің инновациялық қызметінің әдіснамасы мен ұйымдастырылуын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымда мерекелерді ұйымдастыру және өткізу
Пәннің мақсаты - студенттерде мектепке дейінгі ұйымдарда түрлі мерекелер мен мәдени іс-шараларды сәтті жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.Пәннің мазмұны мектепке дейінгі ұйымда балалар мерекелерін ұйымдастыруға және өткізуге қажетті теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру арқылы студенттерді кәсіби-педагогикалық қызметке дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің ұйымдық-құқықтық нормалары
Пәннің мақсаты білім беру ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіби қызметте халықаралық және отандық нормативтік құқықтық актілерді қолдану бойынша жұмыс әдістерін игеруге негізделген болашақ педагогтердің ұйымдастырушылылық-құқықтық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу, педагогтардың біліктілігін арттыру, педагогтар мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты - студенттерді мектепке дейінгі білім берудегі менеджменттің негізгі ережелерімен таныстыру, ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға ықпал ету. Пәннің мазмұны: мектепке дейінгі білім беру және оны әртүрлі деңгейлерде басқару бойынша жұмысты ұйымдастыру саласында қажетті білім, білік және дағдыларды алу, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес басқару қызметін орындау үшін теориялық және практикалық дайындықты қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық педагогика негіздері
Пәннің мақсаты - креативті оқытудың негізгі принциптерін, заманауи креативті педагогикалық технологиялардың түрлері мен принциптерін; балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, креативті оқытуды жүзеге асырудың заманауи педагогикалық технологияларын зерттеу. Пәннің мазмұны педагогикалық білім беру саласындағы білімді тереңдетуге бағытталған және білім беру ұйымдарындағы креативті білім беру процесін жобалау және іске асыру жөніндегі педагогикалық қызметтің ерекшеліктерін, креативті педагогиканың маңызды компоненттерінің бірі ретінде дамыта оқытудың жалпы негіздерін; дамыта оқытудың қалыптасу процесін тарихи-логикалық талдауды, оны технологиялық қамтамасыз етудің ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты-маманның кәсіби құзіреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Мазмұны: білім берудің алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және арттыру және студенттермен кәсіби және ғылыми іс-әрекеттегі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, серіктестермен қарым-қатынас кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу және коммуникативтік мәдениетті арттыру үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеруі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерде ерте және мектеп жасына дейінгі балаларда музыкалық тәрбиені ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны мектепке дейінгі ұйымдағы музыкалық қызметтің әртүрлі формаларында (музыкалық сабақтар, күнделікті өмірдегі музыка, ойын-сауық және мерекелер) ән айтумен, музыкалық-ырғақты қимылдармен, музыкамен, музыкалық шығармашылықпен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы педагогикасы
Пәннің мақсаты - отбасындағы балаларды тәрбиелеудің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу және дамыту, отбасылық құндылықтар мен дәстүрлерді қалыптастыру. Пәннің мазмұнына отбасылық құндылықтар мен дәстүрлерді қалыптастыру, тәрбие процесінде отбасының рөлі, сондай-ақ отбасылық ортаның баланың дамуына әсері; отбасылық тәрбиенің әртүрлі модельдерін талдау және әлеуметтік, мәдени және психологиялық факторлардың бала тәрбиесіне әсері кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік қызметті ұйымдастыру
Пәннің мақсаты - студенттердің мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік қызметінің құрылымы мен мазмұны, әдіскер жұмысының негізгі бағыттары туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыстың нысандарымен, мұғалімдердің әр түрлі санаттағы дайындығымен сараланған жұмыс істей алатын әдістемелік қызметтің функциялары мен ерекшеліктерімен, мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қызметті нормативтік-құқықтық қамтамасыз етумен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектепке дейінгі жастағы балалармен тәрбиелеу-білім беру процесін жүзеге асырады, олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сай физиология, санитарлық-гигиеналық нормалар, этнопедагогика мен этнопсихология, мәдениеттер арасындағы зерттеулер және педагогикалық ғылымның тарихи мұрасындағы жетістіктер саласындағы білімін қолданады, тәрбиеленушілердің іс-әрекеттерін түрлендіріп жоспарлайды.
- Мектепке дейінгі жастағы балалардың онтогенездегі психикалық дамуының жас ерекшеліктеріне талдау жасай отырып, перспективалық жоспарды, циклограммаларды құрастырады және баланың жеке даму карталарын толтырады.
- Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
- Ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың жасына және жеке ерекшеліктеріне сүйене отырып, ұйымдастырылған негізгі іс-әрекет түрлерін, сондай-ақ балалардың басқа да іс-әрекеттерін жоспарлайды, олардың белсенділігі, бастамашылдығы, дербестігі мен шығармашылық қабілеттерін қолдау мақсатында тәрбие мен оқытудың міндеттеріне және педагогикалық этика нормаларына сай заманауи педагогикалық технологияларды қолданады.
- Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін арнайы жағдайлар жасайды, мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған арнайы, жеке дамытушы және түзету-дамыту бағдарламалары мен оқыту әдістерін әзірлейді.
- Мектепке дейінгі жастағы балалардың дене және музыка тәрбиесі, бейнелеу қызметі саласындағы қол жеткізген нәтижелерін талдау негізінде, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұны мен құрылымына, алғашқы медициналық көмек көрсету, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріне сәйкес тәрбие-білім беру жұмысын жобалайды.
- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, мектепке дейінгі ұйым мен жас ерекшелік тобының жылдық тәрбие-білім беру жұмысы жоспарына және әдістемелік қызмет принциптеріне сәйкес педагогикалық үдерісті жоспарлайды, тәрбиеленушілердің отбасымен өзара іс-қимыл кезінде ойын әдістемелерін қолдана отырып, кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі білім алуды жүзеге асырады.
- Тәрбиеленушінің даму деңгейін анықтау және түзету мақсатында бастапқы, аралық және қорытынды мониторинг жүргізу ережелеріне сәйкес, мектепке дейінгі жастағы балалардың дағдылары мен іскерліктерінің даму деңгейін диагностикалау нәтижелерін есептеу мен ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, бала дамуының жеке картасын әзірлейді.
- Мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқыту барысында заманауи әдістемелерді, жаңа тәсілдерді, цифрлық технологияларды, тиімді форма мен әдістерді қолданады, бұл ретте тәрбиелеу-білім беру үдерісіне қатысатын басқа да білім беру ұйымы қызметкерлерімен өзара әрекеттестікте және ата-аналар қауымдастығымен ынтымақтастықта ұйымдастырушылық-құқықтық және этикалық нормаларды сақтайды.
- Мектепке дейінгі жастағы балалардың физикалық, коммуникативтік, танымдық және зерттеушілік, шығармашылық, әлеуметтік-эмоциялық дағдыларын дамыту бойынша жұмыс жүргізеді, отандық және шетелдік озық тәжірибелерді зерделеу негізінде балалар әдебиеті мен көркем оқудан, математикадан және қоршаған ортамен таныстырудан сабақтар өткізуге арналған дидактикалық, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді.
Ұқсас БББ
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Астана халықаралық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Мирас» университеті (Мирас)