6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беру саласында педагогикалық және зерттеу міндеттерін шешуде көшбасшылық қасиеттерді көрсету қабілетін көрсететін қалыптасқан әмбебап және кәсіби құзыреттер негізінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Студенттерде ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру, зерттеу тақырыбын, нысаны мен тақырыбын таңдау, ғылыми зерттеудің мақсатын, міндеттері мен гипотезасын тұжырымдау, қажетті әдістерді таңдау және эксперимент жүргізу, сондай-ақ алынған нәтижелерді ғылыми-зерттеу жұмысы түрінде ресімдеу қабілеттіліктерін меңгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәі студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Курс студенттерді кәсіптік-педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерімен таныстыруға, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық технологиялары бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру және дамытуға, өз технологияларын жобалауға, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған, сондай-ақ олардың кәсіби шығармашылық ұстанымын дамытудың маңызды шарты болып табылатын ғылыми, практикалық және инновациялық зерттеу қызметіндегі дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шоқантану
Пән қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәлімгерлер практикумы
Курсы студенттерді жазғы сауықтыру лагерлерінде балалармен жұмыс істеуге кәсіби тұрғыда дайындауға бағытталған. Пән мазмұнына тәлімгерлік қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін, балалар лагерлерінің негізгі функцияларын, ойын-сауық және тәрбиелік ұжымдық іс-шараларды ұйымдастыру технологияларын меңгеру кіреді. Курс барысында студенттер сауықтыру жұмысының әдістерін практикалық түрде игеріп, жазғы демалыс кезеңінде балалармен сабақтар мен іс-шаралар өткізуде жауапкершілік пен шығармашылық көзқарасты дамыту дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын дамытудың теориясы мен технологиялары
Курс мектеп жасына дейінгі балаларда өзара әрекеттесу, өзін-өзі реттеу және эмоционалды интеллект дағдыларын тиімді дамыта алатын мұғалімдерді даярлауға бағытталған. Курс әлеуметтік-эмоционалдық дамудың теориялық негіздерін қарастырады және ойын, рөлдік жағдайлар, эмпатия мен ынтымақтастықты дамытуға ықпал ететін жұмыстың басқа да белсенді түрлері сияқты әртүрлі технологиялар мен әдістерді тәжірибеде үйренеді. Болашақ тәрбиешілер балалар үшін эмоцияларын еркін білдіре алатын және басқалармен қарым-қатынас жасауды үйренетін дамушы және қауіпсіз ортаны қалай құруға болатындығын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
Курс болашақ тәрбиешілерде ойын іс-әрекетінің психологиялық механизмдері, оның жеке тұлғаны дамытудағы рөлі, балаларды қабылдау және ынталандыру ерекшеліктері, сондай-ақ ерте, мектепке дейінгі және мектеп жасына дейінгі балаларды үйлесімді тәрбиелеу және оқыту үшін ойындарды ұйымдастыру принциптері туралы білімді дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте дамудың авторлық әдістері
Курс қазақстандық және шетелдік мектепке дейінгі білім беру тәжірибесінде қолданылатын классикалық және инновациялық авторлық жүйелер мен ерте даму әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер Г. Доман, З. Дьенеш, М. Монтессори, Дж. Дьюи, В. Воскобович, С. Лупан, Л. Малагуцци, М. Ибуки сынды белгілі педагогтер мен зерттеушілердің әдістемелік көзқарастарымен танысады. Курс мазмұны балабақша мен отбасы жағдайында туғаннан 3 жасқа дейінгі баланың тұлғалық дамуы мен оң әлеуметтенуін қамтамасыз етуге арналған тиімді педагогикалық әдістер мен технологияларды меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балаларды сенсорлық тәрбиелеу технологиялары
Курс студенттерге сенсомоторлық дағдыларды дамытуға арналған дидактикалық әдістер мен технологияларды, сондай-ақ сенсорлық дисфункцияны түзетуге бағытталған тәсілдерді меңгеруге мүмкіндік береді. Курстың мазмұны баланың сенсорлық қабылдауын дамыту және қоршаған әлем туралы түсініктерін қалыптастыру үдерісіне ерекше мән береді. Сонымен қатар, курс аясында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасау кезінде сенсорлық интеграция әдістерін қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Бұл болашақ мамандардың инклюзивті білім беру жағдайында сенсорлық тәрбиені тиімді ұйымдастыруына мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте балалық шақ педагогикасы мен психологиясы
Бұл курс студенттерге ерте жастағы балалардың (1 жастан 3 жасқа дейінгі) даму ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік береді және оларды әртүрлі педагогикалық жағдайларда дамыту мен тәрбиелеуге қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады. Курстың мазмұны ерте жастағы балалардың ойлау, қабылдау, есте сақтау, сөйлеу сияқты психикалық процестерінің қалыптасу кезеңдерін қамтиды. Сонымен қатар, ата-аналармен және тәрбиешілермен орнатылатын эмоционалды байланыстың маңызы талданып, баланың әлеуметтену процесіндегі бірлескен ойын әрекетінің рөлі ғылыми тұрғыда негізделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалар дамуының физиологиясы
Бұл курс студенттерге анатомия, физиология, биохимия, психофизиология, антропология және нейрофизиология саласындағы соңғы жетістіктерді ескере отырып, мектеп жасына дейінгі баланың онтогенезінің заманауи тұжырымдамаларын қарастыруға мүмкіндік береді. Болашақ тәрбиешілер мектеп жасына дейінгі баланың ағзасының негізгі морфофункционалды жас ерекшеліктерін және олардың қоршаған ортамен байланысын түсіну үшін физиологиялық дамудың негізгі кезеңдері мен олардың әлеуметтену, оқыту және тәрбиелеу процестерімен байланысын зерттейді. Курс барысында студенттер баланың физиологиялық дамуының әр кезеңін түсінуді және оның осы кезеңдегі қажеттіліктерін ескере отырып, тиімді білім беру мен тәрбие процесін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі білім берудегі ойын технологиясы бойынша практикум
Курс болашақ тәрбиешілердің балаларда физикалық, коммуникативті, танымдық, интеллектуалдық, шығармашылық, зерттеу, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамытуға және мектепке дейінгі ұйымдағы әртүрлі ойын әрекеттерін жоспарлауға бағытталған тиімді инновациялық ойын әдістері мен технологияларын практикалық дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелде мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері
Курс аясында студенттер жетекші шет елдер мен ТМД мемлекеттеріндегі мектепке дейінгі білім беру жүйесін дамытудың озық тәжірибелерін талдайды. Болашақ тәрбиешілер Қазақстанда мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделін енгізу, инклюзивті білім беру тәжірибелерін игеру және озық педагогикалық тәжірибені зерделеу мен қолдану арқылы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады. Курс мазмұнында посткеңестік, азиялық, Таяу Шығыс, американдық, скандинавиялық және еуропалық мектепке дейінгі білім беру жүйелерінің ерекшеліктері мен ұйымдастыру модельдері қарастырылады. Бұл болашақ мамандарға түрлі елдердегі тәжірибені салыстыра отырып, Қазақстан жағдайында тиімді педагогикалық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту технологиялары
Пән болашақ педагогтерді мектепке дейінгі ұйымдарда «Сурет салу», «Мүсіндеу», «Аппликация» сияқты ұйымдастырылған іс-әрекеттер барысында тәрбиелеумен білім беру үдерісінің міндеттерін шешуге көмектеседі. Пән аясында білім алушылар мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қиялын, эмоциялық-сезімдік саласын, дүниетанымын, ойлауын, көркем-эстетикалық талғамын дамыту, ұлттық мәдениетке баулу арқылы патриоттық тәрбие беру дағдыларын меңгереді. Бұл үдеріс ойын және көркем шығармашылық технологиялар арқылы, тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктері мен білім алу қажеттіліктерін ескере отырып жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың STEM білімі
Пән болашақ тәрбиешілерде мектеп жасына дейінгі балаларда шығармашылық және зерттеушілік ойлауды дамыту үшін қажетті дағдыларды, білім беру қызметінде техникалық (конструкторлар, құрылыс материалдары) және шығармашылық ( қағаз, картон, табиғи материалдар) конструкцияларды пайдалану арқылы топта жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады, бұл балаларға ойын және практикалық дағдылар арқылы әлемді зерттеуге, ғылымға және инженерияға танымдық қызығушылықты тәрбиелеуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім беру теориясы мен технологиясы
Болашақ тәрбиешілер мектепке дейінгі жастағы балалардың табиғатқа жауапкершілікпен қарауын, экологиялық мәдениеті мен экологиялық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған тиімді ойын әдістері мен технологияларын меңгереді. Бұл мақсатқа тірі табиғатты бақылау, экологиялық соқпақтарды ұйымдастыру, өсімдіктерге күтім жасау, табиғатқа экскурсиялар, викториналар мен Қазақстанның қорғалатын аймақтарына виртуалды турлар арқылы қол жеткізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балабақшадағы педагогикалық анимация
Пән болашақ тәрбиешілердің мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің әртүрлі бос уақытын ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған, мәдени-көпшілік іс-шараларды қоюдың теориялық және практикалық негіздерін, театрландырылған ойындар мен қойылымдарды, костюмді мерекелер мен басқа да ойын-сауық іс-шараларын ұйымдастыруды меңгеру арқылы жүзеге асады. Іс-шаралар қатысушылардың жас ерекшеліктеріне және өткізу қауіпсіздігіне сай ұйымдастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен технологиясы
Болашақ тәрбиешілердің ерте, мектепке дейінгі және мектепалды жастағы балалардың дене тәрбиесі бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруін қамтамасыз етеді. Студенттер ашық алаңдағы қимыл-қозғалыс ойындары, доппен ойындар және басқа да қозғалыс белсенділігі арқылы қажетті моторика мен қозғалыс дағдыларын қалыптастыруды үйренеді. Сонымен қатар, олар сауықтыру шараларын, спорттық іс-шараларды ұйымдастыру, сондай-ақ ұжымдық спорттық ойындар мен заттармен ойындар барысында қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі педагогика
Курсы мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы ғылымның теориялық негіздерін ашады. Курс Қазақстандағы және шетелдегі 3 жастан дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың философиялық-педагогикалық тұжырымдамалары мен әлеуметтік-мәдени тәсілдерімен таныстырады. Оқу барысында ойын әрекеті арқылы баланың бастамасын қолдауға бағытталған дамытушы орта құру контекстінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары мен әдістемелеріне аналитикалық шолу жасалады. Бұл курс болашақ педагогтарға мектепке дейінгі білім беру жүйесінде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға негіз болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балаларға дидактикалық материалдар дайындау технологиясы
Курс болашақ тәрбиешілерде балабақшада ұйымдастырылған іс-шаралар үшін дидактикалық материалдарды әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға және инклюзивті мектепке дейінгі білім беру жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жеке тәсілдерін енгізу және тәрбие процесінің тиімділігін арттыру үшін цифрлық және ЖИ технологияларын қоса алғанда, әртүрлі дидактикалық ресурстарды бейімдеуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар әдебиеті
Курс болашақ тәрбиешілердің ұлттық қазақ, орыс және әлемдік балалар әдебиеті туралы білімдерін қалыптастырады, мектеп жасына дейінгі балалардың оқу шеңберімен, оның сөйлеу, қиял мен эмоционалдық интеллекттің даму ерекшеліктері мен маңыздылығымен, мектеп жасына дейінгі балалардың оқуға деген қызығушылығын дамыту процесінде балалар әдебиетінің функцияларымен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа оқыту және тілін дамыту теориясы мен технологиясы
Курс студенттерде сөйлеуді ғылым ретінде дамыту әдістемесінің іргелі және қолданбалы міндеттерін талдау негізінде баланың коммуникативті-сөйлеу дамуының онтогенезі туралы жүйелі түсінік қалыптастырады. Студенттер интерактивті оқыту әдістерін, ойын технологияларын, сондай-ақ мектепке дейінгі ұйымдардың тәжірибесінде қолданылатын заманауи онлайн-құралдар мен сервистерді пайдалана отырып, сөйлеуді түсіну дағдысынан бастап, үйлесімді сөйлеу мен сауаттылыққа дейінгі кезеңде оны дамытуға бағытталған инновациялық әдістер мен озық технологияларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дефектология және логопедия практикумы
Курс болашақ тәрбиешілерде мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру кезінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сөйлеу және психофизикалық ерекшеліктерін диагностикалау дағдыларын дамытады. Студенттер сөйлеуді дамыту кезінде мектеп жасына дейінгі балаларда белгілі бір дыбыстардың айтылуын жақсарту немесе сөйлеу бұлшықеттерін нығайту үшін тиімді әдістер мен жаттығуларды меңгереді, әртүрлі іс-әрекеттерде оқушылардың физикалық, мінез-құлық және психологиялық ерекшеліктерін түзету үшін ойындарды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар
Курс білім беру сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс оқу іс-әрекетінде жасанды интеллектті қолдануды қарастырады. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу процесін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық хат
Пән студенттердің ғылыми қоғамдастық пен білім беру мекемелерінің талаптарына сәйкес келетін академиялық мәтіндерді тиімді және сауатты жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Академиялық мәтіндердің ұғымдарымен, функцияларымен және жанрларымен танысуды, сондай-ақ оларды жазуға қойылатын талаптарды игеруді, сондай-ақ кітапхана мен интернет-ресурстарды қоса алғанда, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеудің негізгі принциптерін қамтиды. Әр түрлі академиялық мәтіндерді (аннотация, эссе, рецензия, баяндама, ғылыми жұмыс) рәсімдей алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды көркем әдебиетті оқуға баулудың теориясы мен әдістемесі
Пән болашақ тәрбиешілерге мектепке дейінгі жастағы балалардың оқырмандық қызметін дамытуға бағытталған түрлі әдіс-тәсілдерді кезең-кезеңімен қолдану ретін меңгеруге көмектеседі. Сабақ барысында оқуды қабылдауды ұйымдастыруға практикалық бағыттағы тәсілдер қарастырылады. Баланың ертегілер мен әңгімелерді тыңдау, оқиға желісін қадағалау, кейіпкерлерге жанашырлық таныту, өлеңдерді мәнерлеп оқу, иллюстрациялармен жұмыс істеу және халық ауыз әдебиеті мен көркем әдеби шығармаларды сахналау дағдыларын дамыту көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен технологиясы
Студенттер «Қоршаған әлеммен танысу» білім беру саласы бойынша ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттерін сәтті шешуді үйренеді. Бұл үдеріс мектеп жасына дейінгі балалардың отбасының, қоғамның және мемлекеттің әлеуметтік-мәдени нормалары мен дәстүрлерін игеруі, ойын және басқа да қызмет түрлерінде еңбекке құрметпен қарауға тәрбиеленуі арқылы олардың табысты әлеуметтену дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, студенттер мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуіне қажетті құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әртүрлі жастағы топтарда білім беру қызметі
Бұл курс ауылдық шағын орталықтар, ерте даму орталықтары, отбасылық үлгідегі балабақшалар және басқа да мектепке дейінгі ұйымдардың әртүрлі жастағы топтарында тәрбие мен білім беру процесін ұйымдастыру мен жоспарлаудың әдістемелік принциптері мен тәсілдерін қарастырады. Студенттер ерте, мектепке дейінгі және мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілердің білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, әртүрлі жастағы топтарда интеграцияланған сабақты өткізудің әдістері мен тәсілдерін, технологияларын меңгереді. Курс барысында студенттер әртүрлі жастағы балалар үшін тиімді білім беру ортасын құруға арналған педагогикалық стратегияларды, сондай-ақ баланың даму ерекшеліктеріне сай оқу бағдарламаларын ұйымдастыруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Бұл пән болашақ педагогтардың инклюзивті білім берудің мазмұны мен ерекшеліктері туралы кәсіби дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Курста студенттер ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту саласындағы қазақстандық және шетелдік тәжірибелерге сүйене отырып, негізгі қағидаттар мен жетекші тұжырымдамалық-әдіснамалық тәсілдерді талдайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер Қазақстандағы инклюзивті білім беруге қойылатын негізгі талаптарды іске асыру барысында жұмыстың мазмұнын, ұйымдастырушылық нысандары мен әдістерін дұрыс айқындауға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың іздестіру-эксперименттік әрекеттің технологиялары
Курс болашақ тәрбиешілердің мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу әрекетін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер балалармен бірге әртүрлі өсімдіктермен, табиғи және қайта өңделген материалдармен тәжірибелер мен эксперименттер жүргізу арқылы жанды және жансыз табиғатты бақылауды үйренеді. Бұл үдеріс зерттелетін нысандардың сипаттамалық белгілерін талдау және салыстыру, сондай-ақ зерттеу жұмыстары үшін қауіпсіз және дамытушы орта құру арқылы жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуының теориясы мен технологиясы
Бұл курс болашақ тәрбиешілерге «Математика негіздері» ұйымдасқан оқу қызметі шеңберінде мектеп жасына дейінгі балаларда логикалық ойлау мен қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Курс аясында студенттер математиканы оқытудың мектепке дейінгі кезеңіндегі тиімді әдіс-тәсілдермен, дидактикалық материалдарды қолдану тәжірибесімен танысады. Ф. Фребель, М. Монтессори, Дж. Куизенер, З. Дьенеш сияқты танымал педагогтердің әдістемелері, сондай-ақ ТРИЗ техникасы мен ментальдік арифметика элементтері меңгеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім берудегі инновация
Курс мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ педагогтарының әртүрлі қызмет түрлерінде мектеп жасына дейінгі балалардың бастамасын қолдауға ықпал ететін ойын арқылы білім беру мен оқытудың инновациялық тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Педагогтің тәрбие-білім беру процесінің сапасын қамтамасыз етудегі жетекші рөлі қарастырылады, сондай-ақ инновациялық өзгерістердің мысалы ретінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамытудың қазақстандық моделі талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік қолдаудың теориясы мен технологиясы
Болашақ тәрбиешілер педагогикалық тәжірибені анықтау, зерделеу және жалпылау алгоритмін, нысандары мен әдістерін игеру арқылы балабақшада әдістемелік қызметті жүзеге асыру бойынша құзыреттіліктерді ; өзінің кәсіби тәжірибесін тарату дағдысын; өзінің үздіксіз кәсіби дамуын жоспарлауды; әдістемелік материалдар мен құралдарды жобалау және әзірлеуді игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы мектеп алды даярлық
Бұл пән болашақ тәрбиешілердің баланың мектептегі оқуын сәтті бастауына қажетті құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында мектепке дейінгі ұйым мен жалпы орта білім беру ұйымы арасындағы сабақтастықты қамтамасыз ету бойынша тиімді өзара іс-қимыл мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, «Сауат ашу негіздері», «Математика негіздері» және басқа да ұйымдастырылған іс-әрекет түрлерінде мектепалды даярлықтағы балалардың коммуникативтік және танымдық дағдыларын дамыту бағыттары қамтылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
Бұл курс студенттердің әртүрлі типтегі тәрбиеленушілермен өзара әрекеттесу траекторияларын жасауға құзыреттілік көзқарасын қалыптастырады. Студенттер қауіпсіз балалық шақ кеңістігін құру және ата-аналар қауымдастығының педагогикалық мәдениетін арттыру үшін балабақша мен отбасы ынтымақтастығының инновациялық нысандарын зерттейді. Курс барысында студенттер баланың жеке басының дамуының белгілі бір жас кезеңдерінде тәрбиеші мен ата-ананың өзара әрекеттесу технологияларын меңгереді, мысалы, балабақшаға бейімделу, мінез-құлықты түзету, мектепке дайындық сияқты маңызды аспектілерді қарастырады. Курс мазмұны балабақша мен отбасы арасындағы ынтымақтастықтың тиімді жолдарын анықтап, баланың әлеуметтік және психологиялық дамуында тәрбиешінің, ата-ананың, сондай-ақ бүкіл қоғамның рөлін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдарданың пәндік-кеңістіктік дамыту ортасын жобалау
Бұл курс мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ тәрбиешілерінде балаларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы ойын тәсілінің негізінде қауіпсіз пәндік-кеңістіктік даму ортасын жобалау және модельдеу дағдыларын қалыптастырады. Курс студенттерге балалардың дамуына қолайлы ойын кеңістіктерін құруда аудандастыру және экологиялық материалдарды пайдаланудың негізгі принциптерін түсінуді қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, курс инновациялық ойын кеңістіктерін цифрлық және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы әзірлеуге дайындықты қамтиды. Бұл болашақ тәрбиешілерге балабақшаның ойын кеңістігін тиімді жабдықтау және безендіру бойынша практикалық дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық бақылау технологиялары
Болашақ тәрбиешілер балаларды диагностикалаудың құралдары мен тетіктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды зерделеу арқылы мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің дағдыларын дамыту деңгейлеріне мониторинг жүргізу дағдыларын меңгереді; цифрлық технологияларды пайдалана отырып, бастапқы, аралық және қорытынды кезеңдерді ұйымдастыру қағидаларын зерделеу; топ пен мектепке дейінгі ұйымда мониторинг нәтижелерін жүйелі талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдағы жобалық іс-әрекет технологиясы
Студенттер мектеп жасына дейінгі балалармен жобалық қызметті ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, жаңа тәсілдері мен тиімді нысандары мен әдістерін меңгереді. Бұл үдеріс мектепке дейінгі ұйымның ата-аналарымен және басқа да қызметкерлерімен өзара әрекет жасау арқылы тәрбиеленушілердің шығармашылық және танымдық әлеуетін ашуға, сондай-ақ икемді дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік-отансүйгіштік тәрбиесі
Курс болашақ тәрбиешілерде мектеп жасына дейінгі балалардың бойында күн сайын ойын арқылы және ұйымдастырылған іс-әрекет барысында Отанымыз- Қазақстан Республикасына, оның рәміздері, астанасы, Қазақстан халықтарының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, еңбек адамдары мен Отан қорғаушыларға деген отансүйгіштік қасиеттер мен жауапкершілікті, балалардың бойында әлеуметтік-мәдени нормалар мен балалар ұжымының адамгершілік нормаларын сақтауды меңгертудегі дағдылар мен біліктіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымда режимдік сәттерді ұйымдастырудың технологиялары
Курс шеңберінде болашақ тәрбиешілер мектепке дейінгі ұйымдарда режимдік сәттерді жоспарлаудың, ұйымдастырудың және басқарудың теориялық негіздерін зерделейді, әртүрлі жастағы топтардың тәрбиеленушілерінің күн тәртібін ұйымдастырудың тиімділігін арттыру үшін инновациялық ойын тәсілдері мен цифрлық құралдарды пайдалану мүмкіндіктерін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымда ауыспалы компонентті ұйымдастыру технологиялары
Курс шеңберінде болашақ тәрбиешілер құрылымды әзірлеу, тәрбиеленушілердің жас және жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін, балалардың мүдделерін және мектепке дейінгі ұйым қызметінің бағытын есепке алу бойынша ғылыми негізделген тәсілдер негізінде вариативті оқу бағдарламаларын енгізу бағыты мен кезеңдерін анықтау бойынша қажетті еңбек функциясын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдарда жазғы сауықтыру кезеңін ұйымдастыру
Пән болашақ тәрбиешілердің балабақша жағдайында жазғы сауықтыру кезеңінде мектеп жасына дейінгі балалардың жақсы демалуына және сауығуына жағдай жасау құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Студенттер серуендеу, ашық ауада ойнау, дене шынықтыру сабақтары мен шығармашылық шеберханалар, мерекелер сияқты түрлі сауықтыру және ойын-сауық іс-шараларын жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді; бірлескен ойындар мен табиғатқа экскурсиялар арқылы балаларды әлеуметтендіру, қозғалыс белсенділігін дамыту мен нығайту әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі
Бұл пән болашақ тәрбиешілерге мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің теориялық және практикалық негіздерін ұйымдастырылған "Музыка" іс-әрекеті арқылы меңгеруге көмектеседі. Онда дәстүрлі және инновациялық әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы балалардың музыканы тыңдау, балалар мен халық аспаптарының үнін ажырату, музыкалық аспаптарда ойнау, жеке және хор болып ән айту, музыкалық-ритмдік және би қимылдарын орындау дағдыларын қалыптастыру көзделеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
Курс мектепке дейінгі ұйымның болашақ тәрбиешілеріне педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау дағдыларын игеруге, тәрбиеленушілердің күтілетін даму нәтижелерін жақсарту, мектепке дейінгі ұйымның даму ортасын жақсарту және жалпы мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін жүргізілген зерттеу нәтижелерінің деректерін жинау және өңдеу әдістерін практикада қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
Пән болашақ тәрбиешілерде балабақша ұжымы мен ресурстарын жоспарлау, ұйымдастыру, басқару дағдыларын қалыптастырады; мектепке дейінгі ұйым педагогтарының кәсіби құзыреттіліктерін үздіксіз дамыту бағыттарын жоспарлау, сондай-ақ мектепке дейінгі білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету үшін тиімді даму ортасын құру және кәсіби қоғамдастықтағы өзара іс-қимыл стратегияларын анықтау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін біледі және түсінеді, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникациялық дағдыларды қолданады
- Оқу саласында ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды қолданады, кәсіби қызметте академиялық адалдық принциптерін ұстанады, дене тәрбиесінің практикалық негіздерін білімін көрсетеді
- Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие процесінің даму заңдылықтарын анықтау үшін Қазақстандағы және шетелдегі мектепке дейінгі тәрбиенің классикалық теориялары мен заманауи тұжырымдамалары мен технологиялары бойынша білімін көрсетеді
- Инклюзивті білім беру жағдайында мектепке дейінгі ұйымның қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілердің, ішкі құжаттар мен талаптардың негізінде және мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, білім беру процесін жоспарлайды
- Оқушылардың жас ерекшеліктерін және ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, ойын және басқа әрекеттер арқылы олардың әлеуетін жан-жақты дамыту және ашу үшін мектепке дейінгі ұйымның даму ортасын жобалайды
- Әртүрлі күнделікті сәттерде ойын және басқа да әрекеттер арқылы оқушылардың физикалық, коммуникативті, танымдық және интеллектуалдық, шығармашылық және зерттеушілік, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын дамытады
- Педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату, кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу үшін озық педагогикалық және ақпараттық технологиялар негізінде білім беру мазмұны мен әдістемелік ресурстарды әзірлейді
- Ата-аналармен және мектепке дейінгі ұйымның басқа педагогтарымен бірлесе отырып, бүлдіршіндердің, мектепке дейінгі және мектепке дейінгі жастағы балалардың іскерліктері мен дағдыларын жеке дамыту және түзету үшін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгерудің күтілетін нәтижелеріне оқушылардың қол жеткізуін бақылауды жүзеге асырады