6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беру саласында бәсекеге қабілетті, оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын меңгерген; жоғары әлеуметтік және азаматтық белсенділікке, көшбасшылық қасиеттерге ие, қазіргі заманғы педагогикалық ғылымда бағдарлай алатын және практикалық міндеттерді сауатты шеше алатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Педагогика
«Педагогика» пәнінің мазмұны болашақ педагогтерге педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, педагогикалық процестің мәні, заңдылықтары мен механизмдері, сондай-ақ білім берудегі қазіргі тенденциялар туралы білімді игеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру және талдау әдістерін, нысандары мен құралдарын меңгереді, оқу-тәрбие процесін жобалау, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәсілдерін, сондай-ақ білім алушылардың жетістіктерін бағалау әдістерін таңдау дағдыларына ие болады. ҚР Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді зерделей алуға, педагогикалық теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Пәннің шеңберінде тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыруға байланысты сұрақтар (БҰҰ ТДМ) қарастырылады. Білім берудің мәні тұрақты құндылықтардың түйінді құралы ретінде және оларды білім беру ортасында педагогтің тәжірибе таратудағы роліне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты жас психологиясы саласындағы зерттеулердің әдіснамалық негіздерін зерделеу болып табылады. Адамның даму процесін үш жүйеде қарастырады: физикалық, когнитивтік, психоәлеуметтік, сондай-ақ алынған білімді тәжірибеде пайдалану жолдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасерекшелік физиологиясы, анатомия және гигиена
Аталған пәннің мақсаты - жас физиологиясының негіздері, анатомиясы және гигиенасы, организмнің жас ерекшеліктері, физикалық даму заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әр түрлерінде жоғары өнімділікті сақтау, оқу әрекетінің гигиеналық стандарттары туралы қазіргі заманғы ақпараттарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
МДМ-дегі Арт-терапия
Осы курсты оқу барысында білім алушылар арт-терапияның түрлері және формаларымен, олардың түзету-терапиялық ықпалының ерекшеліктерімен танысады. Арт-терапияның теориялық және әдіснамалық мәселелері, арт-терапиялық әдістемелерді қолдана отырып, МДМ-де жұмысты ұйымдастыру қарастырылады. Арт-терапияның әртүрлі техникаларын қолдану дағдылары мен іскерліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі баланың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Бұл пәнді оқу барысында психодиагностикалық құралдардың жіктелуі, тесттерді құру және бейімдеу технологиясы, психодиагностикалық әдістер мен психодиагностикаға қойылатын талаптар қарастырылады. Мектепке дейінгі мекемеде психологиялық-педагогикалық диагностиканы қолдану технологиясы көрсетілген. Психодиагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері айқындалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар психологиясы бойынша практикум
Пән жеке тұлғаның маңызды салаларын (өзін-өзі тану, мінез-құлық мотивтері, ерік-жігер, эмоциялар мен сезімдер), баланың ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасын, танымдық процестерді (зейін, сөйлеу, қабылдау, есте сақтау, қиял, ойлау) зерттеуге бағытталған. Мектеп жасына дейінгілердің негізгі әрекетінің түрлерін зерттеуге бағытталған практикалық дағдылары бекітіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудегі ХАШ көркемдік құралдары
Бұл пән баланың халық ауыз шығармашылығына, мінез-құлық ережелері мен моральдық нормаларды қамтитын халықтық педагогика құралдарына деген қызығушылығын дамытуға, сондай-ақ фольклор арқылы балалардың қоршаған әлем туралы білімін байытуға, оны өзіндік ойын және театр іс-шараларына пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән тұтас педагогикалық процестегі тәрбиелеуді қарастырады және "тәрбие", «тәрбие процесі», «тәрбие жүйесі», «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, ұжымды қалыптастыру, ата-аналармен /заңды өкілдермен, әріптестермен педагогикалық өзара әрекеттестік технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және жинақтау қарастырылады. Цифрлық ортаны ескере отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтауды оқытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі педагогика
Мектепке дейінгі ұйымда жүзеге асырылатын педагогикалық процесте құқықтық-нормативтік, заңнамалық құжаттарды негізге ала отырып, студенттерге балалардың физикалық, коммуникативтік, танымдық, зияткерлік, шығармашылық дағдыларын дамыту жолдарын үйретуге бағытталған, сондай-ақ баланың зерттеушілік қабілеттерін, әлеуметтік-эмоциялық дағдыларын қалыптастыру әдістерімен таныстырады. Студенттер пән арқылы мектепке дейінгі ұйымдарда педагогтар арасындағы кәсіби өзара әрекеттестік негіздерін, ата-анамен тиімді жұмыс жасау тәсілдерін, сондай ақ оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мәселелерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардағы тұлға және тұлғааралық қарым-қатынас диагностикасы
Бұл пән мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басының ерекшеліктері мен тұлғааралық қатынастарын, қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетін, психологиялық дамудың әртүрлі деңгейлерін қалыптастыруға, адамның сана-сезімі мен өзін-өзі тануын қалыптастыруға, сондай-ақ қарым-қатынас процесінде бір-бірімен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этнопедагогика
Бұл пән студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзыреттілігін Қазақстан этнопедагогикасының жалпы негіздерін, ҚР этностарының мәдениеті мен дәстүрі туралы білімдерін, сонымен қатар ҚР этностарының этнопедагогика материалдарын білім беру мекемелерінің тәрбие іс-әрекетінің тәжірибесіне енгізудің негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын түсінуін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дефектология және логопедия негіздері
Аталған пән студенттерді дефектология мен логопедияның теориялық және практикалық негіздерімен таныстыруға бағытталған; дамуы тежелген баланың эмоциялық, әлеуметтік және интеллектуалдық әлеуетін дамыту үшін жағдайлар жасауға қабілеттілік пен дайындықты кәсіби құзыреттіліктің негіздерін қалыптастыру; түрлі тілдік бұзылулардың негізгі сипаттамаларын және олармен коррекциялық жұмыс жүргізудің принциптерін анықтау, балалардың аномальды дамуының себептері мен шарттарымен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Балалардың іс-әрекеті мен өзара әрекеттесуін ұйымдастыру
Бұл пән мектеп жасына дейінгі балалардың ынтымақтастығын дамытудың мүмкіндіктері мен жағдайларын, олардың негізгі іс-әрекеттерді ұйымдастырудағы өзара әрекеттесу тәсілдерін қарастырады, балалардың бір-бірімен бірлескен іс-әрекеттерінің эгоцентризмді жеңуге және жеке іс-әрекеттегі баланың шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпалын анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы педагогикасы және психологиясы
Бұл пән отбасылық тәрбие жағдайларын, ата-аналарға мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын қалыптастыру және дамыту бойынша нұсқауларды, сондай-ақ неке-отбасылық қатынастардың эволюциясы мен мәнін, олардың пайда болу, қалыптасу, тұрақтылық және ыдырау ерекшеліктерін, тарихи, әлеуметтік-психологиялық және жеке психологиялық контекстегі отбасы мен неке сипаттамаларын, отбасы мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынасының эмоционалды және функционалдық ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасылық өмірдің психологиясы мен этикасы
Бұл пән отбасы туралы теориялық білімді әлеуметтік институт ретінде қалыптастырады; дәстүрлі мәдениеттегі некенің моральдық нормаларымен таныстырады; жасөспірімдер мен қыздар арасындағы қарым-қатынас негіздерімен, отбасындағы адамдардың әртүрлі әлеуметтік рөлдері туралы түсініктерді дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған балалар әдебиеті
Бұл курс студенттерді балаларға арналған арнайы әдебиеттермен таныстырады; балалардың оқуына арналған, көркем тілде жазылған шығармаларды қарастырады, балаларды оқыту және тәрбиелеу міндеттерін жүзеге асырады, балалар мәтінімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық шеберлік негіздері
Бұл пән студенттерді педагогикалық мамандықтың теориялық және практикалық негіздерімен таныстырады, оларда педагогикалық іс-әрекеттің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; педагогикалық шеберліктің компоненттерін, педагогикалық техниканың негіздерін, этика, қарым-қатынас негіздерін зерттейді; мектепке дейінгі мекемеде заманауи технологияларды қолдану дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық құзіреттілік негіздері
Пән тұлғаның кәсіби құндылығының негіздерін, педагогика және психология саласындағы ғылыми-теориялық білім жүйесіндегі маманның кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдіру жөніндегі тұлғалық сипаттамасы, психологиялық құзіреттілік туралы білімдерін қалыптастыруды; білім беру кеңістігінде психологиялық көмек көрсетуде жағдай тудыра алу қабілеттерін; педагогикалық тәжірибелердің нәтижелерін талдай алу іскерліктерін жетілдіруді көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды көркем әдебиетпен таныстыру әдістемесі
Бұл курсты оқу барысында студенттер көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесімен, көркем мәтінді түсіну ерекшеліктерімен, мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес көркем шығарманы талдау әдіс, тәсілдерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектепалды топ балаларының оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру
Бұл пән мектеп жасына дейінгі балаларды мектепте оқуға дайындау мәселелерін қарастырады, балалардың оқу-танымдық іс - әрекетін ұйымдастыру тәжірибесімен, мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың мәнімен, мазмұнымен және ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму мен мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс істеуде кәсіптік іс-қимылдар алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ерте балалық жастағы педагогика
Бұл пән өмірдің алғашқы 3 жылындағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын зерттейді, балалардың дамуын кезең-кезеңмен қамтамасыз ету мәселелерін баяндайды, мектепке дейінгі мекемедегі әр түрлі іс-әрекеттерді жас балалардағы дамытудың негізгі аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепалды даярлық топтарындағы тәрбиеші жұмысының ерекшеліктері
Пән мектепке дейінгі мекемелер мен мектепалды даярлық сыныптарына баратын 5-6 жастағы балаларды мектепке дайындау ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған, ол сауаттылыққа оқытумен қатар едәуір дәрежеде ойынды, бейнелеу және музыкалық әрекетті, қозғалыс белсенділігін көздейді, бұл баланың жалпы дамуына және мектепте одан әрі оқуға деген қызығушылығына ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру ұйымы педагогының білім беру үрдісіне қатысушылармен кәсіби өзара әрекеті
Бұл пән балабақшадағы педагогикалық процесс субъектілерінің өзара іс-қимылын ұйымдастырудың негізгі тетіктерін қарастырады, жаңаформаларды, әдістер мен технологияларды іздеу, мектепке дейінгі мекеме педагогының педагогикалық процесс субъектілерімен өзара іс-қимылын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын психологиясы
Бұл пән ойынның ерекшеліктерін баланың толық психикалық дамуын, оның формаларын, түрлерін, ойын әрекетінің тиімділігінің психологиялық аспектілерін және оларды мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуде қолдану ерекшеліктерін қамтамасыз ететін әмбебап, ерекше адам әрекеті ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар
Бұл пән білім беру эволюциясы үшін перспективалы болып табылатын бастамалар мен инновациялардың әртүрлілігі негізінде туындайтын маңызды жаңалықтарды қарастырады, оқытудың барлық нысандары мен әдістерінің дамуына оң әсер етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепке психологиялық дайындық
Бұл пән баланың мектепке дайындығының негізгі түрлерін қарастырады (интеллектуалдық, мотивациялық, физикалық, тілдік, қарым - қатынасқа дайындық) және дамудың жаңа кезеңіне-оқу іс-әрекетіне көшу үшін баланың психикасының дайындығын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагогикалық жүйелер
Бұл пән педагогикалық жүйелердің әртүрлі түрлерімен, олардың тарихи қалыптасуы мен педагогикалық құндылығымен, сондай-ақ оларды қолданудың ерекшеліктерімен, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің және оқытудың қазіргі кезеңінде танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Пән білім алушылардың бастапқы математикалық білім, іскерлік пен практикалық дағдыларын, сондай-ақ балаларда алғашқы ондықтағы сандар туралы идеяларды қалыптастыруға, заттарды тең бөліктерге бөлуге, олардың геометриялық фигуралар туралы, уақыт туралы идеяларын, кеңістіктік қатынастарды түсінуді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
Бұл пән студенттерді ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі педагогикалық ғылымның дамуының теориялық негіздерімен, алдыңғы қатарлы мұғалімдер мен көрнекті ойшылдар ұсынған біліммен таныстырады; білім беру теориясы мен практикасының дамуының тарихи заңдылықтарын түсінуге және анықтауға ықпал етеді. Көрнекті педагогтардың педагогикалық теорияларында қазіргі заман үшін өзекті және басты нәрсені бөліп көрсетуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Аталған пән студенттерді дене шынықтыру мәдениеті саласындағы теориялық біліммен, оның балалардағы салауатты өмір салтының негіздерін қалыптастырудағы рөлімен, дене шынықтыру және спорттық ойындарды, жаттығулар мен сабақтарды қолдану арқылы, сондай-ақ физминуттар, қозғалыс элементтері бар дидактикалық ойындар, қозғалмалы ойындар арқылы балалар іс-әрекетінің барлық түрлерін ұйымдастыру қызметі туралы білімдермен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
МДМ-де білім беру үрдісін жобалау және мониторингі
Бұл пән педагогикалық мониторингті зерттеуге бағытталған, оның барысында балалардың тұлғалық қасиеттеріне, олардың білімі мен дағдыларына, педагогикалық процестің нәтижелілігіне баға беріледі, тәрбиеленушілердің тұлғалық қасиеттерінің динамикасы мен даму жағдайларын, алдағы оқу-танымдық іс-әрекеттерді ескере отырып, педагогикалық процестің ерекшеліктерін қадағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дарындылық педагогикасы және психологиясы
Бұл пән студенттерді «дарындылық» феноменімен, теориялық және әдіснамалық негіздермен таныстырады, осы түсініктің мәнін, оның түрлерін, психологиялық сипаттамаларын ашып көрсетеді, мектепке дейінгі мекеме педагогының дарынды категорияға жататын балалармен жұмысының ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
МДМ-дегі әдістемелік жұмыс
Аталған пән мектепке дейінгі мекемедегі әдістемелік жұмыстың негізгі бағыттарын (тәрбие, дидактикалық, психологиялық, физиологиялық, техникалық және т.б.), әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың, жоспарлаудың формалары мен әдістерін, құжаттардың негізгі түрлерін, әдістемелік кабинет қызметтерін, мектепке дейінгі мекеме педагогтарының біліктілігін арттыруды, педагогикалық тәжірибені насихаттаумен тәлімгерлікті жүзеге асыруды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дарынды балалармен жұмыс технологиясы
Пән дарынды балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша педагогтың ата-аналармен, психологтармен тиімді өзара іс-әрекет технологиясын игеруге бағытталған, педагогтың дарынды балалармен бірлескен әрекеттегі қызметін ұйымдастырудың практикалық дағдылары мен іскерліктерін ашады, жас ерекшеліктерімен потенциалды мүмкіндіктерін ескере отырып дарынды балалармен бірлескен әрекетке даярлығын жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Аталған пән балалардың мектепке дейінгі жастағы сөйлеу дағдыларын дамытуға қажетті теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыруға бағытталған. Сөйлеу дамуының жас ерекшеліктерін, сөйлеуді ынталандыру әдістері мен тәсілдерін (ойындар, әдеби шығармаларды оқу және шығармашылық тапсырмалар сияқты), сондай-ақ фонематикалық естуді, грамматикалық құрылымды, сөздік қорды және байланысты сөйлеуді дамыту мәселелерін қамтиды. Баланың жан-жақты дамуына ықпал ететін педагогикалық жұмысты жоспарлауға, жеке көзқарасқа және сөйлеу дамуын тәрбиенің басқа аспектілерімен ықпалдастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
МДМ-дегі дене тәрбиесі және сауықтыру технологиялары
Бұл пән баланың физикалық дамуы мен денсаулығын нығайтуға бағытталған: физикалық қасиеттерді дамыту, қозғалыс белсенділігі және мектеп жасына дейінгі балалардың дене мәдениетін қалыптастыру, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында сауықтыру технологияларын қолдану арқылы күнделікті физикалық белсенділік әдеттерін тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Мамандық бойынша шет тіліндегі пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: шет тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұндағы монолог және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәнерлеп оқу бойынша практикум
Бұл пән студенттердің тәрбиешінің мәнерлеп оқу саласындағы көркемдік, сөйлеу техникасы, мәнерлеп сөйлеу құралдары туралы теориялық білім алуына бағытталған, сонымен қатар оларды әр түрлі әдеби жанрдағы шығармаларды мәнерлі орындау және талдаудың практикалық дағдыларымен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балаларды қоршаған әлеммен таныстыру әдістемесі
Бұл пән студенттерді оқыту әдістемесі аймағында мектеп жасына дейінгі объектілер мен құбылыстар, тірі және өлі табиғат туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған білімдермен қаруландырады, өсімдіктермен жануарлар дүниесімен таныстырады, қоршаған ортаға деген гуманистік қатынасты орнатуға, табиғи материалдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балаларда бейнелеу өнері шығармашылығын дамыту әдістемесі
Бұл пән мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу шығармашылығының дамуын; балалардың шығармашылық қабілеттерін бейнелеу іс-әрекеті арқылы дамытуын, табиғат объектілері мен қоршаған заттарды эстетикалық қабылдауды ұйымдасқан оқу іс-әрекетінде (сурет салу, мүсіндеу, аппликация) дамытуды қарастырады. Сондай-ақ, мектепке дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетін оқыту мен эстетикалық тәрбиелеу үдерісін өз бетінше жобалауға студенттердің біліктілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновация
Пән білім беру мен мұғалім мамандығын дамыту саласындағы зерттеулерге негізделген білімді, оқытудың инновациялық тәсілдерін, сондай-ақ оқыту теориясы мен практикасын және білім алушыларға басшылық жасауды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ой-өрісті қабылдайды, және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын, сондай-ақ жасанды интеллектіні әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми негізделген дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жобалай алады, этикалық зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамыта және жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби байланыс әдістері мен арналарын пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жақсартуды қажет ететін салаларды анықтау үшін өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалай алады; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолдана алады және тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізе алады; зерттеу процедураларының этикалық аспектілерін ескеріп, қолдана алады; педагогикалық шешімдерді әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; ғылыми зерттеулерде және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуға және қарым-қатынастың әртүрлі формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметінің құжаттарын және нәтижелерін ұсына алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеудің теориясы мен әдістемесі
Бұл пән педагогикалық зерттеудің әдіснама, логика және ұйымдастыру мәселелерін, зерттеу қызметінің рәсімдерін, педагогикалық жобалар мен бағдарламаларды құрастыру кезінде болжау, модельдеу процестерін, эксперименттік жұмыс рәсімдерін қарастырады, студенттердің өзіндік, шығармашылық, оқу, ғылыми және практикалық қызметін ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіру
Бұл пән «әлеуметтену» ұғымының мәнін, ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды отбасында және мектепке дейінгі мекемеде әлеуметтендірудің факторларын, түрлері мен ерекшеліктерін ашады, балалардың толыққанды әлеуметтік дамуына жағдай жасауға ықпал етеді: балаға әлеуметтік мотивация көрсетуге мүмкіндік беру, жағдайға сәйкес мінез-құлық стилін өз бетінше таңдау мүмкіндігі, қоршағандарымен жеке қарым-қатынастыжетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар нейропсихологиясы
Пәннің мазмұны мидың қызметі мен құрылысын, оның бала психикасы мен мінез-құлқына әсерін зерттей отырып, педагогикалық процесте мінез-құлық және психиканың бұзылыстары жөніндегі заманауи тұжырымдарды негізге ала отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дер кезінде анықтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
Бұл пән мектепке дейінгі мекемені басқару мазмұнын ашуға бағытталған. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқарушылық қызметтің психологиялық аспектілері, принциптері мен механизмдері, сондай-ақ ұйымның және мектепке дейінгі мекеме басшысының жұмыс ерекшеліктері ашылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МДМ-дегі денсаулықты сақтау технологиялары
Бұл пән балалардың денсаулығын сақтау және нығайтуға бағытталған қағидалар, әдістер мен құралдарды зерттейді. Ол денсаулықтың алдын алу, қозғалыс белсенділігін ұйымдастыру, қауіпсіз білім беру ортасын құру, дұрыс тамақтануды енгізу және гигиеналық дағдыларды қалыптастыруды, сондай-ақ педагогтарды денсаулықты сақтаушы қызмет негіздеріне оқытуды қамтиды. Курс кәсіби стандарттарды жүзеге асыруға және балалардың денсаулық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Реджио педагогика
Пәннің мазмұны педагогикалық процесте баланың тұлғалық дамуы, олардың қызығушылығы мен таңдау еркіндігіне негізделген оқу қызметін ұйымдастыруға және зерттеуге бағытталған жобалармен жұмыс жасау, эстетикалық дағдыларын жетілдіруді қамтиды. Педагогикалық процесте табиғи орта, ойын және өнерді кеңінен пайдаланып, балаларды шығармашылықпен, зерттеу арқылы білім алуға үйрету дағдылары қалыптастырады. Баланың дамуын бақылап, кәсіби түрде талдауға, ата-анамен серіктестікте жұмыс жасау дағдысын, сыни ойлауын, әлеуметтік-эмоциялық, коммуникативтік дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен серіктестік қарым-қатынас
Бұл пән отбасын психологиялық-педагогикалық қолдауды қамтамасыз ету және ата-аналардың (заңды өкілдердің) даму және білім беру, балалардың денсаулығын сақтау және нығайту мәселелерінде құзыреттілігін арттыру мақсатында мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу әрекеті бойынша практикум
Бұл курс мектеп жасына дейінгі балалардың көркемдік-эстетикалық тәрбиесін кәсіби түрде жүзеге асыруға қабілетті мектепке дейінгі білім беру мамандарын дайындауға, олардың сурет салуда, кескіндемеде, тақырыптық композицияда және сәндік жұмыста көркемдік бейнелеу құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі когнитивті-дамытушы технологиялар
Аталған пән мектеп жасына дейінгі балалардың когнитивтік функцияларын дамытуға ықпал ететін әдістер мен технологияларды зерделеуге, арнайы түзету-дамытушы бағдарламаларды әзірлеуге бағытталған. Когнитивті даму табысты оқыту мен әлеуметтенуде шешуші рөл атқаратын зейін, есте сақтау, қабылдау, логикалық ойлау және басқа қабілеттер сияқты маңызды аспектілерді қамтиды. Маңызды аспект - функцияларды дамытуға бағытталған әртүрлі технологияларды біріктіруде балалардың белсенді дамуына, қоршаған ортаға бейімделуіне және мектепте оқуға дайындалуына көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МДМ –дегі музыкалық өнер
Бұл пән балалардың жалпы мәдениетін музыкалық, музыкалық және көркемдік іс-әрекеттерімен музыканы эмоционалды түрде қабылдау, музыкалық өнермен таныстыру арқылы қалыптастыруға бағытталған. Ол баланың эстетикалық сезімдерін байытады, музыкалық ойлауын, шығармашылық қиялды және музыканың сұлулығы туралы түсініктерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу теориясы мен әдістемесі
Бұл пән мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің негізгі міндеттерін шешуге бағытталған, музыкалық қабілеттерін дамытуға, мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға бағытталған педагог пен балалардың өзара байланысты іс-әрекетінің тәсілі ретінде музыкалық тәрбиенің әдістері мен тәсілдерін ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарихи тәжірибе мен халықтық педагогикаға сүйене отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру, тәрбие мен оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын интеграциялау, сондай-ақ қолжетімді және тиімді білім беру ортасын құру үшін инклюзивті процестерді есепке алу.
- Кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолдана алады, көптілділікті ескере отырып, әртүрлі жас санаттарымен тиімді қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу тәсілдерін қолдана алады.
- Қазіргі психологиялық ғылымның негізгі категориялары мен ережелерін анықтау, психикалық даму заңдылықтарын, танымдық процестердің деңгейлерін, ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін интерпретациялау.
- Әр түрлі даму ерекшеліктері бар балалармен жұмыс жасауда кәсіби іс-әрекеттер алгоритмін жасау, алынған теориялық білімді дамудағы ауытқушылықты жіктеу үшін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету үшін қолдану.
- Ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың жас ерекшеліктеріне сай физиология, анатомия және гигиена саласындағы негізгі аспектілерді анықтау, профилактикалық шараларды уақтылы жүзеге асыру, сондай-ақ баланың денсаулығын дамыту мен нығайту мақсатында денсаулықты сақтаушы технологияларды қолдану.
- Мектепке дейінгі мекеме педагогының әртүрлі қызмет түрлерінде заманауи әдістерді, технологияларды, техниканы, диагностикалық әдістемелерді қолдануы; ерте және мектепке дейінгі жастағы баланың жеке басының дамуы туралы түсінік қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру.
- Мектепке дейінгі білім берудің, мектепке дейінгі ұйым жүйесінің басқару теориясы мен практикасының мазмұнын, педагогикалық процесс субъектілері мен серіктестік қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.
- Музыкалық, көркем, әдеби және дене шынықтыру шығармаларын қабылдау және түсіндіру қабілеттерін көрсету; Негізгі математикалық білімді практикада қолдану; қоршаған әлемді талдау және әр түрлі іс-шараларға қатысу арқылы өз идеяларын шығармашылықпен білдіру. Қоғаммен өзара әрекеттесу, өзіндік дербестік пен жауапкершілік дағдыларын дамыту.
- Мектепке дейінгі мекемелер мен мектепалды топтар педагогтарының педагогикалық шеберлігін жетілдіруге мүмкіндік беретін ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызметін ұйымдастыру үшін арнайы ұйымдастырылған ортаның көмегімен оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістері мен тәсілдерін жіктеу.
- Әлеуметтік–педагогикалық үдерісті, тұлғаның әлеуметтік даму заңдылықтарын, сондай-ақ отбасы мен отбасылық тәрбиенің ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіруге әсерін, педагогикалық ғылымның тарихи тәжірибесін қоса алғанда, білімдері мен түсініктерін көрсетеді.
- Мектеп жасына дейінгі балаларға қажетті қарым-қатынас жасау дағдыларымен мектепте оқуға даярлықтың әртүрлі аспектілерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басының эмоционалдық және зияткерлік сферасын дамыту фактілерін түсінуін және білімді қолдана білуін көрсету.
- Әр түрлі тәжірибелерден өту кезеңінде теориялық білім мен қалыптасқан кәсіби дағдыларды бағалау, оларды практикада сынау үшін ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін жалпылау.
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Астана халықаралық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Мирас» университеті (Мирас)