Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер мен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттар мен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық деонтология

    Пәнді оқыту білім алушылардың кәсіби іс-әрекетінің адамгершілік қағидалары мен моральдық нормалары жүйесі ретінде педагогтің кәсіби этикасы туралы тұтас ұғымдарын қалыптастыруды көздейді. Пәннің мазмұнында педагогтің кәсіби борышына сәйкес мінез-құлқы, педагогикалық деонтологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы, педагогтің кәсіби мінез-құлқының негізгі нормалары мен принциптері, «педагог-бала» жүйесінде қарым-қатынасқа қойылатын нормалар мен талаптарды зерттеудің бағыттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық профессиология

    Пән студенттердің мектепке дейінгі ұйым педагог мамандығын сипаттау теориясы мен әдіснамасы бойынша кешенді білімдерін қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында педагогикалық профессиология, профессиограмма, педагогтің кәсіби стандарты, тәрбиешінің педагогикалық кәсібі: оның жалпы сипаттамасы, даму перспективалары; кәсіби маңызды қасиеттері, тәрбиешінің педагогикалық қызметінің негізі ретінде қарым-қатынас, педагогикалық этика, тәрбиешінің жалпы және кәсіби мәдениеті, педагогикалық мамандықты игерудің мазмұны, нысандары мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Кәсіпкерлік және бизнес" оқу пәнін оқытудың мақсаты: теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттердің өз ісін құруға, кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән ғылыми зерттеудің логикасы мен дизайны, ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесі, бітіру жұмыстарын орындау кезінде зерттеу міндеттеріне сәйкес келетін тиісті әдістерді қолдана білу туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны келесі бөлімдерді қамтиды: ғылыми зерттеудің жалпы сипаттамасы, зерттеудің логикалық құрылымы, ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі, эксперименттің ерекшеліктері, ғылыми зерттеу нәтижелерін жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты – мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән педагогикалық процесті ұйымдастырудың теориялық және қолданбалы дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық іс-әрекеттің тұлғалық және әлеуметтік маңыздылығын сезінуге, Soft skills және эмоционалдық интеллектіні дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында білім берудегі заманауи трендтер, XXI ғасыр дағдылары, инновациялық педагогикалық тұжырымдамалар; білім беру парадигмалары, біртұтас тәрбие бағдарламасы; тәрбие құндылықтары, педагогикалық тәжірибе фактілері; оқыту, тәрбиелеу және тұлғаны дамытудың формалары, құралдары, әдістері, оқытудың инновациялық технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баланың анатомиясы және физиологиясы

    Пән студенттерде мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, олардың өсуі мен даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында балалардың өсуі мен даму заңдылықтары; жүйке жүйесінің құрылымы мен функциялары және балалардың жоғары жүйке қызметі; сенсорлық жүйелердің рөлі; тірек-қимыл аппаратының ерекшеліктері; қан айналымы жүйесі, тыныс алуды реттеу, ас қорыту органдарының функциялары тыныс алуын реттеу, тыныс алу жүйесі, зат алмасуы және терморегуляциясы ерекшеліктері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы логопедия негіздері

    Пән студенттердің сөйлеу қабілеті бұзылған және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық әрекетке дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі логопедияның теориялық негіздері, сөйлеудің дыбыстық жағының бұзылуы, сөйлеудің мелодиялық-интонациялық және темп-ритмдік жағының бұзылуы, сөйлеудің фонетикалық – фонематикалық жағының бұзылуы, мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілінің лексикалық және грамматикалық жағының бұзылуының әртүрлі формалары, себептері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Пән мектепке дейінгі ұйым жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту және олардың өмірін ұйымдастыру саласындағы болашақ мамандардың педагогикалық мәдениеті мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі жастағы балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқытудың теориялық негіздері, мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процесс, тәрбиелеу жүйесі, мектепке дейінгі балалардың негізгі әрекеті ойынның ерекшелігі, заттық дамытушы ортасы, мектепке дейінгі ұйымның мектеппен сабақтастығы, отбасымен өзара іс-әрекетін ұйымдастыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет елдердегі мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен практикасы

    Пән студенттердің сыни тұрғыдан ойлауын және халықаралық контексте мектепке дейінгі білім берудің әртүрлі модельдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін талдау қабілетін дамытуға бағытталады.Пәннің мазмұнында шетелде мектепке дейінгі білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуы, Еуропа елдерінің мектепке дейінгі білім беру жүйесі, Скандинавия елдерінің мектепке дейінгі білім беру тәжірибесі, Шығыс елдеріндегі мектепке дейінгі ұйым типологиясы, шетелде мектепке дейінгі білім беруді зерттеудің заманауи бағыттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Пәннің мазмұнында психологияның жалпы заңдылықтары, зерттеу әдістері, психиканың пайда болуы мен эволюциясының теориялық принциптері мен теориялары, психологияның әртүрлі салаларындағы психологиядағы сана мәселесі, психикалық процестер мен құбылыстардың жалпы заңдылықтары, психикалық жай-күйі, сондай-ақ адамның жеке басының дифференциалды-психологиялық ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру

    Пән болашақ мамандарға инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар балаларды педагогикалық қолдауды іске асырудың әдістемесін меңгеруге бағытталады. Курсты зерделеу барысында ерекше қажеттіліктері бар балалармен түзету-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың түрлері, мазмұны мен бағыттары туралы білімді қалыптастыру мәселесі қарастырылады, баланың психикасының көріністері анықталады және талданады, мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті балалармен жұмыс істеудің әртүрлі формалары мен әдістерін қолдану дағдылары пысықталады, педагогикалық мәдениет негізінде лауазымдық нұсқаулықтарға сәйкес қабілеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Артпедагогика

    Пән студенттерге білім берудегі педагогиканың заманауи әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі білім берудегі арт-педагогиканың теориялық негіздері, артпедагогикадағы оқыту және тәрбиелеу әдістері, арт-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру принциптері, арт-терапия технологиялары: ертегі терапиясы, ойын терапиясы, құмды ойын терапиясы, би терапиясы, би терапиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар психологиясы

    Пәнді оқытуда студенттерде балалардың психикалық дамуының жетекші заңдылықтарын ашуға, психикалық даму кезеңдері, баланың жас ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында балалар психологиясының негізгі ұғымдары және білім беру процесін ұйымдастыру үшін баланың психикалық даму заңдылықтары, кәсіптік педагогикалық қызметті жүзеге асыру процесінде балалардың танымдық және жеке салаларын дамытудың негізгі заңдылықтары, әр түрлі жас кезеңдерінде баланың психикалық дамуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәби шақ педагогикасы

    Пән студенттерде сәби шақ педагогикасының ғылыми-теориялық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыруға, кәсіби біліктілік пен дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында ерте жастағы балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту ерекшеліктері; балалардың ерте балалық шақтағы ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасы; балалардағы пәндік іс-әрекеттің дамуы; ерте жастағы топтарда бейімделу кезеңін ұйымдастыру ерекшеліктері; мектепке дейінгі ұйымның ерте жастағы балалардың отбасыларымен өзара әрекеттесу формалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық технологиялар

    Пән студенттерге теориялық негіздерді, педагогикалық және білім берудің заманауи технологияларының мәнін, оларды мектепке дейінгі ұйымдардың тәжірибесінде жүзеге асыру ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Пәннің мазмұнында педагогикалық процестің тұлғаға бағдарлы педагогикалық технологиялар; мектеп жасына дейінгі балалардың әрекетін жандандыру және қарқындату негізіндегі педагогикалық технологиялар, материалды дидактикалық жетілдіру және қайта құру негізіндегі педагогикалық технологиялар, мектепке дейінгі білім берудегі білім беру үдерісіндегі заманауи педагогикалық технологиялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетінің теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттерде мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетінің теориясы және әдістемесін, оны ұйымдастырудың ерекшеліктерін үйрету бағытталады. Пәннің мазмұнында ойын қызметінің функциялары, нысандары, мектепке дейінгі жастағы ойын әрекетінің теориялық негіздері, мектепке дейінгі жастағы ойын әрекетін дамыту кезеңдері, ойын түрлері және олардың жіктелуі, ойын әрекетін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары, балалардың ойын әрекетінің ерекшелігі, мектеп жасына дейінгі балалармен ойын әрекетін ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру әдістемесі

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлқы туралы теориялық идеяны қалыптастыруға және күнделікті өмірде де, төтенше жағдайларда да балалардың қауіпсіз мінез-құлқын қамтамасыз ету принциптерімен, әдістерімен және құралдарымен таныстыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында балалардың қауіпсіз мінез-құлқының заманауи мәселелері; балалардың қауіпсіз мінез-құлқы саласындағы мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие-білім беру жұмысын ұйымдастыру принциптері; балаларды қауіпсіздік негіздерімен таныстыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау

    Пән студенттердің мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру сапасын ұйымдастыру және бағалау құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында сапа және сапа мониторингі ұғымы; білім сапасын бағалау жүйелері; мектепке дейінгі ұйымдардағы білім сапасын бағалаудың халықаралық шкалалары (FCCERS, ITERS, CLASS); мектепке дейінгі ұйымдардағы білім сапасын кешенді бағалау үшін ECERS-3 шкаласының мектепке дейінгі білім беру сапасын сипаттайтын параметрлер; шкала құрылымдары, көрсеткіштер мен индикаторлар; бағалау жүргізу рәсімі қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау және ұйымдастыру

    The discipline is aimed at the implementation of scientific projects by students, at the formation of basic knowledge and skills in planning and their organization. The content of the discipline examines scientific research and its types; planning scientific research and developing its program; selection and methodology of research in preschool pedagogy; the application of methods, as well as the presentation of their results.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеуге кіріспе

    Пән студенттердің өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің бастапқы дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында Қазақстанда және шетелде ғылыми зерттеулерді дамытудың негізгі бағыттары, ғылыми зерттеу, оның мәні мен ерекшеліктері, зерттеудің әдіснамалық идеясы және оның негізгі кезеңдері, зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми зерттеу жүргізу кезеңдері, зерттеулердегі танымның ғылыми әдістері (теориялық және эмпирикалық), Ғылыми материалдарды ұсыну әдістері, ғылыми жұмыстың тілі мен стилі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға математикалық білім беру әдістемесі

    Пән студенттерде мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру бойынша сабақтарды ұйымдастыруға және өткізуге әдістемелік дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудың теориялық негіздері мен заманауи технологиялары қарастырылады; мектеп жасына дейінгі балаларды математика негіздеріне оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, формалары ойын технологияларын қолдана отырып ашылады; балалардың сандық көріністерді, шамаларды, пішіндерді, кеңістікті және уақыт қабылдауы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балаларды қоршаған ортамен таныстырудың әдістемесі

    Пән мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін; балалардың іс-әрекетін ұйымдастырудың, қоршаған әлемді зерттеудің педагогикалық технологияларын игеруге бағытталады. Пәннің мазмұнында мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстырудың теориясы, әдістері мен әдістері; әдістемесі мектеп жасына дейінгі балаларды табиғаттың ең көп таралған пәндері мен құбылыстары туралы қарапайым білімдермен таныстыру және оларды адамның қолдануы; мектепке дейінгі ұйымдардағы қоршаған әлеммен білімнің ерекшеліктері; мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған әлемі туралы идеяларды қалыптастырудың педагогикалық модельдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымда заттық-дамытушы ортаны ұйымдастыру

    Пән мектепке дейінгі ұйымның заттық дамытушы ортасының маңызды сипаттамалары және оны жобалау ерекшеліктері туралы білімді ғылыми тұрғыдан түсіну арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі ұйымның заттық дамытушы ортасы туралы ұғым, заттық дамушы ортаны ұйымдастыруға қойылатын нормативтік талаптар, заттық дамушы ортаны жобалау және құру ерекшеліктері және қолайлы пәндік-ойын ортасының сипаттамасы және оны әртүрлі жас топтарында ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттердің сөйлеу және тілдік қарым-қатынас онтогенезі туралы заманауи ғылыми білімдер негізінде мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту саласындағы кәсіби қызметке дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында балалардың тілін дамыту әдістемесінің теориялық негіздері; сөйлеудің дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу және сөздікті дамыту әдістемесі; сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру және байланыстырып сөйлеуді дамыту әдістемесі; балалардың сөйлеуін дамытудағы көркем әдебиеттің рөлі қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы білім беру бағдарламалары

    Пән қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім берудің баламалы мазмұны құру, мектепке дейінгі ұйымдарда балаларды тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік бағдарламасын іске асыру ерекшеліктерін ғылыми түрғыда түсіну арқылы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру бағдарламалар құрылымы, мектепке дейінгі жастағы балаларды дамыту, оқыту және тәрбиелеудің білім беру бағдарламаларының мазмұнын құру алгоритмін, альтернативтік бағдарламаларды дайындауды және жүзеге асырды ұйымдастыру жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қызмет

    Пән студенттерді мектепке дейінгі ұйымдардағы әдістемелік қызметтің негізгі бағыттарымен, оның түрлерімен және заманауи ұйымдастырушылық формаларымен таныстыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыстың мәні мен мазмұны; мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жоспарлау және әдістемелік қамтамасыз ету түрлерін; әдістемелік кабинеттің жұмысын ұйымдастыру; мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыстың технологияларын және мектепке дейінгі ұйымдар педагогтерінің біліктілігін арттыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы бейнелеу әрекетінің әдістемесі

    Пәнді оқыту студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту және балабақшадағы бейнелеу іс-әрекетін ұйымдастыру мәселелерімен таныстыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында студенттер бейнелеу іс-әрекеті әдістемесінің даму тарихымен, мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің түрлерімен, әр жас тобындағы балалардың бейнелеу іс-әрекетінің түрлерін оқытудың мақсаттары мен міндеттерімен, мазмұны мен әдістерімен танысады, сурет салу, модельдеу және қолдану бойынша балалардың іс-әрекетін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын психологиялық-педагогикалық диагностикалау саласындағы теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курс мазмұнында студенттер психологияның қолданбалы бағыты – психологиялық-педагогикалық диагностикамен, «тест», «диагностикалық әдістеме», «тексеру хаттамасы» ұғымдарымен, балаларды психологиялық-педагогикалық тексерудің негізгі құралдарымен танысады, мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерін зерттеу дағдыларын және алынған деректерді өңдеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы медиабілім

    Пән студенттерді медиа білім берудің негіздерін түсінуге және балаларды мектепке дейінгі ұйымдардағы заманауи ақпараттық жағдайларда өмірге дайындау әдістемесін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі ұйымдар үшін медиа білім берудің негізгі мәселелері; МЖМБС іске асыруда медиа білім беру элементтерін интеграциялау; медиа білім берудің негізгі нәтижелері ретінде болашақ мамандардың медиа құзыреттілігін және тәрбиеленушілердің медиа мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері; мектепке дейінгі ұйымдардағы балалардың медиа білім беру процесінде ақпараттық мәдениетін қалыптастыру әдістемесі, жасанды интеллектті қолданудың этикалық нормаларын сақтауы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйым қызметіне ата-аналарды қатыстыру әдістемесі

    Пән студенттердің ата-аналармен жұмысы туралы тұтас түсінігін, оларды мектепке дейінгі ұйымның қызметіне қатыстыра білу біліктілігін қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі ұйымдағы педагогтардың ата-аналармен өзара іс-әрекет мәселелері, оның ерекшеліктері, ата-аналармен жұмыс формалары (әңгімелер, консультациялар, жиналыстар, семинарлар, мерекелер, ойын-сауық және т. б.), мектепке дейінгі ұйымның отбасымен өзара іс-әрекетінің мазмұны мен технологияларына заманауи тәсілдемелер, мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру қызметіне ата-аналарды тартудың инновациялық бағыттары мен нысандары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент

    Пән студенттердің мектепке дейінгі білім беру саласындағы басқару қызметінің мәнін жаңа әлеуметтік-экономикалық кезеңдегі және мектепке дейінгі білім беруді стандарттау жағдайында игеруін қамтамасыз етуіне бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі ұйымдағы менеджмент негіздері; мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жоспарлауды және бақылау, мектепке дейінгі ұйымның басшысы, оның ұйымдастыру процестері: коммуникация және шешім қабылдау, мектепке дейінгі білім беру маркетингі, мектепке дейінгі ұйымдардың стратегиялық даму бағдарламасын құру қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу әрекетін ұйымдастыру

    Пән студенттерде қазіргі заманғы талаптарға сәйкес мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында зерттеу әрекеті баланың жеке басын дамыту құралы ретінде; жобалардың жіктелуі және мектеп жасына дейінгі балалардың жобалық әрекетін игеру кезеңдері; жобаның тақырыбы мен түрін таңдау; зерттеу мінез-құлқы және оның баланың дамуындағы маңызы; экспериментті қолдану әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене тәрбиесі әдістемесі

    Пәнді оқыту болашақ мамандардың ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен заманауи технологияларын түсінуге, кәсіби міндеттер жүйесін шешуге дайындығын қамтамасыз етеді. Пәннің мазмұнында дене тәрбиесінің міндеттері мен құралдары, дене жаттығуларының сипаттамасы және олардың жіктелуі, негізгі қозғалыстардың қалыптасу ерекшеліктері мен заңдылықтары, балаларды саптық және жалпы дамыту жаттығуларына оқыту әдістемесі, балаларды жылжымалы және спорттық ойындарға оқыту әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Баланың әлеуметтік-эмоционалдық дамуы

    Пән студенттердің мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалды тәрбиесінің ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыруды және мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиелеу, білім беру процесінде баланың әлеуметтік-эмоционалды дамуын ұйымдастыра білу біліктілігін қамтамасыз етеді. Пәннің мазмұнында балалардың әлеуметтік дамуы мен эмоционалдық интеллектінің мәселелері; балалардың әлеуметтік қабілеттері мен эмоционалды сезімталдығының даму ерекшеліктері, мектеп жасына дейінгі баланың эмоциясының, мінез-құлқы мен қарым-қатынасының сипаттамасы; баланың әлеуметтік-адамгершілік білімдерін, қоғамдағы мінез-құлық қасиеттері мен амалдарын дамыту әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балаларды мектепке дайындаудың психологиялық-педагогикалық негіздері

    Пән болашақ мамандардың балаларды мектепке психологиялық-педагогикалық негіздері туралы тұтас түсінігін қалыптастыруды көздейді. Пәннің мазмұнында балалардың мектепке дайындығы мәселесі, баланың мектепке жалпы және арнайы дайындығы, балалардың психологиялық дайындығы, мектеп жасына дейінгі баланың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру жолдары, мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық, жеке, эмоционалдық, интеллектуалдық дайындығы, жазу элементтерін және тілін дамыту әдістері, мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке дайындығын зерттеудің психодиагностикалық әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық тәрбие беру әдістемесі

    Пән студенттердің мектепке дейінгі ұйымдарда музыканы оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында музыкалық тәрбие теориясының жалпы негіздері; мектепке дейінгі музыкалық білім берудің мақсаты, міндеттері мен принциптері; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері және музыкалық тәрбие берудің әдістемесі; балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту және диагностикалау; балалардың музыкалық шығармашылығы; көркемдік кеңістікті ұйымдастыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда қосымша білім беру

    Пән студенттерде мектепке дейінгі ұйымдардағы қосымша білім берудің құрылымы мен мәні туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында "қосымша білім беру" ұғымының мәні, осы саланың пайда болу және даму тарихы, қосымша білім беру қызметтерін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, қосымша білім берудің теориялық және әдістемелік мәселелері, мектепке дейінгі ұйымдардағы қосымша білім беру қызметінің негізгі мақсаттары мен принциптері, заттық дамытушы ортасы мен бағдарламасының ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану, қаржыны басқарудың тиімді шешімдерін жүзеге асыруы және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі, ғылыми зерттеу әдістерін таңдау және оларды бітіру жұмыстарын жазу кезінде қолдану.
  • Дене шынықтыру мәдениетінің әдістері мен құралдары туралы білімдерді игеру, экология мен өмір қауіпсіздігінің негіздерін, жемқорлықсыз білім берудің құндылықтарын, өмірдің нақтылы жағдайларында адамгершілік, құқықтық және экологиялық кешендерді пайдалану.
  • Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің, дамытудың, оқытудың отандық және шетелдік тұжырымдамаларын талдай алатын, мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіру ерекшеліктерін жіктей алуы, жасанды интеллектті қолданудың этикалық нормаларын сақтауы.
  • Мектепке дейінгі білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді пайдалануы, ақпаратты іздеуді, сыни талдауды және жинақтауды жүзеге асыру, зерттеу қызметінің мәдениетін меңгеру.
  • Мектепке дейінгі білім беру мазмұнын трансформациялау жағдайын ескере отырып, білім беру үдерісін құрудың педагогикалық әдістері мен заманауи тәсілдемелерін, командада жұмыс істеу, кәсіби, жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу.
  • Бала психикасының көріністерін анықтау және талдау, логопедиялық жұмыс жүргізу кезінде әртүрлі формалар мен әдістерді қолдану, мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті білім беру ерекшеліктерін ескеру.
  • Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, инклюзивті қоғамның кедергілері мен ресурстарын диагностикалау, әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген күнделікті және кәсіби іс-әрекетте қарым-қатынас стратегиясын таңдай біледі.
  • Тұлғааралық және топтық өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру үшін заманауи білім беру технологияларын қолдану дағдыларын меңгеруі және қолайлы, қауіпсіз заттық дамытушы ортаны ұйымдастырудың инновациялық тәсілін жүзеге асыру.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік – коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, дене дамуының әдістемелік жабдықталуын қамтамасыз ету, мектеп жасына дейінгі балалардың ойын, көркемдік, дидактикалық материалдармен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын меңгеру.
  • Мектепке дейінгі білім беру үдерісі мен нәтижесінің сапасын арттыруға бағытталған басқарушылық шешімдер қабылдау үшін мектепке дейінгі білім беру жүйесінің жағдайын және мониторинг нәтижелерін өңдеу және жүйелі талдау, мектепке дейінгі ұйымда балаларды тәрбиелеу және оқыту сапасын бағалау.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top