6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық қоғамда мектепке дейінгі білім беру жүйесін ізгілендіру және жаңарту жағдайында ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту саласында заманауи модульдік-интеграцияланған білімі, іскерлігі, дағдылары мен құзыреттері бар мектепке дейінгі ұйымдардың жоғары білімді педагогтарын кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Модульдің мақсаты-білім алушыларда тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және қызметтің түрлі салаларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын түсіну үшін қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыру. Модуль қоғамның ұзақ мерзімді дамуына және қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық мәдениетті, әлеуметтік жауапкершілікті және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы
Пәннің мақсаты – баланың психикалық дамуын түсініп, тұлғалық ерекшеліктерін анықтау және қолдау. Пән баланың психикалық дамуын зерттейтін балалар психологиясының мазмұны мен міндеттерін қамтиды. Шетелдік және отандық тұжырымдамалар, әдістер мен принциптер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Модульдің мақсаты - студенттердің экономика, қаржылық сауаттылық және құқық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл модуль білім алушыларда экономика саласындағы базалық білім мен практикалық дағдыларды, қаржылық сауаттылықты және қазіргі қоғамда және кәсіби қызметте табысты бейімделу үшін қажетті құқықтық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
Пәннің мақсаты- студенттерге этнопедагогиканың теориялық негіздерін меңгерту және халық тәрбиесінің құндылықтарын оқу-тәрбие үдерісіне енгізу. Пән этнопедагогиканың әдіснамалық негіздерін, тәрбие мақсатын, әдістері мен құралдарын, ұлттық салт-дәстүрлерді, кемел адам идеясын және этнопедагогикалық ойдың даму тарихын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отбасы мәселелері және қиын отбасымен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары
Пәнінің мақсаты – қиын отбасылармен тиімді жұмыс әдістерін меңгеру. Бұл пән отбасының баланың әлеуметтенуіне әсерін, отбасылық қолайсыздықты анықтау және түзетудің әдістерін зерттейді. Қиын отбасылармен психологиялық-педагогикалық жұмыс түрлері, әлеуметтік жұмыс теориясын салыстыру, отбасының әртүрлі санаттарының қажеттіліктерін бөлу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отбасы тәрбиесі және психологиясы
Пәннің мақсаты – отбасы қатынастарын, тәрбиелеу әдістерін және балалардың психологиялық дамуын зерттеу. Бұл пән отбасы тәрбиесі мен психологиясының мәні, ата-ананың әлеуметтік-жауапкершілік қызметі, отбасының тәрбиелік және психологиялық мәселелері туралы білім береді. Отбасылық тәрбие ережелері мен тұрмыс жағдайларын, халықтық тәжірибе негізіндегі бала тәрбиесін, ақын-жыраулардың еңбектеріндегі тәрбиені қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Анаргуль Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі балаларды Монтессори жүйесі бойынша тәрбиелеу және оқыту.
Пәннің мақсаты – балалардың өзін-өзі дамытуына және тәуелсіздікке ықпал ету.Бұл пән М.Монтессоридің дидактикалық жүйесі мен педагогикалық көзқарастарын зерттейді. Монтессори әдістемесінің балаларды тәрбиелеудегі мәні, олардың дамуындағы және қоршаған ортадағы өзара іс-қимылы қарастырылады. Пән сенсорлық, логикалық, математикалық және тілдік дамудың Монтессори жүйесі бойынша жүзеге асуын талдайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі педагогика
Пәннің мақсаты- мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздерін, тәрбиелеу мен оқытудың әдістерін меңгерту, тұлғалық дамуды қамтамасыз ету. Пән мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамытудың теориясы мен әдістемесін, педагогикалық үдеріс мазмұнын, баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуын, ойын іс-әрекетін, құзыреттілігін және отбасы мен балабақша арасындағы байланысты қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ойынның психологиялық-педагогикалық негізі
Пәннің мақсаты – ойынның балалардың дамуындағы рөлін және тәрбиелік мәнін зерттеу. Бұл пән ойынның психологиялық және педагогикалық негіздерін қарастырады. Ойынның мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс-әрекеті ретіндегі рөлі мен дамуын зерттейді. Ойын теориясы, оның өзекті мәселелері және балалар ойындарының жіктелуі талқыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнінің мақсаты - мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудің теориялық негіздері мен әдістемесін меңгерту. Пән мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының мазмұны мен әдістемесін, баланың жан-жақты дамуына бағытталған тәрбие түрлерін, тәрбиеші рөлін, отбасы және балабақша, мектеппен байланыс ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу * инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
Пәннің мақсаты – мектепке дейінгі ұйымдарды басқаруда қажет кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, педагогикалық ұжымды тиімді басқару, басқару стилін, жоспарлау мен талдауды меңгеру арқылы сапалы білім беру процесін ұйымдастыру. Ол педагогикалық басқару әдістері мен дағдыларын қалыптастыра отырып, тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және әдістемелік жетекшілік негіздерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Пәннің мақсаты – зерттеу әдістерін меңгеру және педагогикалық проблемаларды шешу. Пән педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін, ғылыми зерттеу түрлері мен кезеңдерін, теориялық және эмпирикалық әдістерін (бақылау, сауалнама, сұхбат т.б.) қамтиды. Педагогикалық эксперименттің мәні мен нәтижелерін бағалау, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері, дипломдық жобаның құрылымы мен ғылыми аппараты қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Робототехника элементтерімен құрастыру жолдары
Пәннің мақсаты – студенттердің техникалық дағдыларын дамыту және робототехниканың негіздерін меңгеру. Бұл пән робототехника және легоконструкция технологиялары арқылы балалардың танымдық, жеке және коммуникативті дағдыларын дамытуға бағытталған. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық қабілеттерін, математикалық ойлауын және психомоториканы дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс білім алушыларды ЖИ негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға арналған. Курстың мақсаты – студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллектің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық анимация
Пәннің мақсаты-студенттерге педагогикалық анимацияның мәні мен әдістемесін үйретіп, инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқу үдерісін тиімді ұйымдастыру. Пән білім берудегі жаңа технологиялар, инновациялық және интерактивті оқыту әдістері, педагогикалық анимацияның құрылымы мен функцияларын, анимациялық бағдарламаларды құру әдістемесін, компьютерлік техниканы қолдану жолдарын қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың сенсорлық дамыту әдісі
Пәннің мақсаты – балалардың сезімдік қабылдауын, танымдық қабілеттерін және шығармашылық ойлауын дамыту. Пән мектеп жасына дейінгі балалардың сенсорлық дамуын психологиялық-педагогикалық тұрғыдан зерттейді. Сенсорлық даму деңгейін диагностикалау, тактильді, визуалды, иіс сезу, есту анализаторларын дамыту әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балабақшадағы дамыту орталығының дизайны
Пәннің мақсаты – балалардың шығармашылық, танымдық және әлеуметтік дағдыларын дамытуға арналған тиімді орта құру. Пән балабақшадағы дамыту орталығының дизайнын зерттейді. Дизайн мектепке дейінгі педагогтың жұмысының ерекше түрі ретінде, балалар шығармашылығын дамыту мен ортаға көркемдік безендіру тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру
Пәннің мақсаты – балалардың эмоцияларын тану, басқару және әлеуметтік қарым-қатынастарды нығайту. Пән ерте жастағы балалардың әлеуметтік және өзін-өзі оқыту дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Балалардың қоғаммен қарым-қатынасын реттейтін әлеуметтік маңызды сипаттамалар, пәндік-кеңістіктік даму ортасын құру, эмоционалды жауаптылық пен эмпатияны дамыту қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту.
Пәннің мақсаты – балалардың ойлау, есте сақтау және проблемаларды шешу қабілеттерін жетілдіру. Пән мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық және зияткерлік дағдыларын дамытуға бағытталған. Танымдық психикалық процестерді (зейін, есте сақтау, ойлау, қиял) диагностикалау, ойынның дағдыларды қалыптастырудағы рөлі және педагогикалық әдістер қарастырылады. Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен отбасы мен тәрбиешінің рөлі зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалық шақтағы цифрландырудың киберқауіпсіздік негіздері
Пәннің мақсаты – балаларды цифрлық қауіпсіздікке үйрету және киберқауіптерден қорғау дағдыларын дамыту. Пән ақпараттық қауіпсіздік және киберқауіпсіздік ұғымдарының мәнін, балалардың цифрлық әлеуметтену деңгейлерін зерттейді. Кибербуллингтің көріністері мен алдын алу шаралары, ата-аналарға киберқауіпсіздік бойынша білім беру мәселелерін, цифрландыру дәуірінде балалардың интернет-сауаттылығын қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Minor Пән 1
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Пәнінің мақсаты – қоршаған ортамен таныстыру әдістерін меңгеру және қолдану. Биосфера, тірі ағзалар мен олардың тіршілік ортасы, экологиялық факторлар мен табиғаттың даму заңдылықтары қарастырылады. Өсімдіктер мен жануарларды қорғауға экологиялық жауапкершілік, сондай-ақ мектепке дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесі оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – тіл дамыту әдістерін меңгеру және қолдану. Пән мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесінің мазмұны мен міндеттерін, көптілділік жағдайындағы жұмыс тәсілдерін қарастырады. Қазақстан және шетел тәжірибелері, вариативтік бағдарламалардағы тіл дамыту бөлімдері, баланың сөздік қорын молайту әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
Пәннің мақсаты – шетел, Ресей және Қазақстан педагогикасының даму тарихын меңгеру арқылы білім беру жүйелерінің эволюциясын түсіну, көрнекті педагогтардың идеяларын зерттеп, педагогикалық ойларды тарихи-салыстырмалы тұрғыдан талдау дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар, студенттер көрнекті педагогтар мен ойшылдардың еңбектерін талдап, тарихи-салыстырмалы әдіс арқылы педагогикалық идеяларды түсінуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың элементарлы математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – математикалық ұғымдарды дамыту. Пән мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту теориясы мен әдістемесін қамтиды. Математикалық түсініктерді қалыптастырудың теориялық негіздері, амплификациялық принцип, тұлғаға бағдарлы және дамыта оқыту әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты – білім беру процесіндегі психологиялық аспектілерді зерттеу және педагогикалық қызметті тиімді ұйымдастыру. Бұл пән педагогикалық психологияның негізгі принциптері мен заңдылықтарын, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады. Адам психикасының дамуы мен оқыту үрдісінің өзара байланысы, педагогикалық үдерістегі қарым-қатынас, мұғалімнің тұлғалық сапалары зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақ тіліне оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – балаларға қазақ тілін үйрету әдістерін меңгеру. Бұл пән мектепке дейінгі жастағы балаларды қазақ тіліне үйрету әдістемесін, оның психологиялық негіздерін қарастырады. Қазақ тілін меңгеруге қойылатын талаптар, балалардың жас ерекшеліктеріне сай оқыту жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Драматизация және ойын
Пәннің мақсаты – балалардың шығармашылығы мен коммуникациясын дамытуда ойын мен драманы қолдану. Ойын түрлері мен шығармашылық қабілетті дамыту жолдары, ойын әрекетін ұйымдастыру және басқару әдістемелері қамтылады. Сюжеттік-рөлдік, шығармашылық, ережелі және қимыл-қозғалыс ойындарын ұйымдастыру тәсілдері үйретіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық тәрбиесін ұйымдастыру негіздерін меңгерту. Музыкалық сауат, халық және классикалық музыка түрлері, музыкалық-сенсорлық қабілеттерді дамыту, музыкалық әрекет пен сабақ түрлері, жас ерекшеліктеріне сай әдістемелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы денсаулық сақтау технологиялары
Пәннің мақсаты – балалардың денсаулығын сақтау және нығайту әдістерін меңгеру. Бұл пән мектепке дейінгі жастағы балаларға қолданылатын денсаулық сақтау технологиялары мен оларды ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейді. Мектепке дейінгі денсаулық сақтау технологияларын жоспарлау, танымдық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі жобалау және зерттеу іс-әрекеті
Пәннің мақсаты – білім беру процесін жетілдіру үшін жобалау және зерттеу дағдыларын дамыту.Бұл пән жобалау және зерттеу іс-әрекетінің негіздерін, оның концепциясын және жаңашылдық ретінде шындықты түрлендіруді қарастырады. Пән жобалау әдісінің білім беру жүйесіндегі таралуын, жобалардың классификациясын, оларды ұйымдастыру, жүзеге асыру және қорғау әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Вокалдық -хор тәрбиесі\\Ритмикалық қимылдарды үйрету
Пәннің мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың вокалдық-хор дағдыларын және ырғақты қимылдарын қалыптастыру. Ән айту мәдениеті, жас ерекшеліктеріне сай вокалдық даму, хорда ән салу ерекшеліктері, музыкалық ырғақты қозғалыстар мен би элементтерін меңгерту әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Minor Пән 2
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сауаттандыруға оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – мектепке дейінгі ересек жастағы балаларды сауаттылыққа оқыту әдістемесін меңгерту. Сауат ашуға дайындық, аналитикалық-синтетикалық әдіс, балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту, диагностикалау жолдары мен педагогикалық іс-шаралар кешені қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың іскерліктері мен дағдыларының дамуын бақылау мониторингі
Пәннің мақсаты – балалардың даму динамикасын бағалау және қолдау әдістерін меңгеру. Мониторинг баланың дамуын түзетуді, өзара әрекеттесу тәсілдерін өзгерту мен педагогтардың назарын қажет ететін ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі. Пән балалардың дағдыларын дамытудың түрлі кезеңдерінде педагогтың жеке жұмысын жоспарлау мен бағалау әдістемелерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі білім инновациясы
Пәннің мақсаты – заманауи білім беру технологияларын енгізу арқылы балалардың дамуын тиімді қолдау. Бұл пән білім беру жүйесіндегі инновациялық ізденістер мен кредиттік оқыту жүйесінде интерактивті әдістерді қолдану жолдарын зерттейді. Lesson Study мен Action Research әдістері арқылы педагогтар тәжірибені зерттеп, жетілдіреді. Жобалау, ойын, ақпараттық және тұлғалық-бағдарлы технологиялар, сыни ойлау мен интерактивті әдістер қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық шеберлік
Пәннің мақсаты – болашақ педагогтың кәсіби шеберлігін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынас, тәрбие мен оқыту үдерісін ұйымдастырудағы шеберлік, мұғалімнің актерлік, режиссерлік қабілеттері және педагогикалық техниканы меңгеру жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың ұлттық құндылықтарын қалыптастыру жолдары
Пәннің мақсаты – балаларға ұлттық мәдениетті және дәстүрлерді таныту әдістерін меңгеру. Пәнде ұлттық құндылық бағдарлары, тұлғаның адамгершілік негіздері және осы құндылықтарды қалыптастыру жолдары қарастырылады. Мектеп жасына дейінгі балалардың ұлттық құндылықтарын қалыптастыру үшін пәндік және тәрбиелік бағдарламалардың әлеуеті талданады, ұлттық құндылық өлшемдерінің моделін құрастыру қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты – шетел әдебиетінің балаларға арналған шығармаларын зерттеу және олардың тәрбиелік мәнін анықтау. Бұл пән шетел балалар әдебиетінің ерекшеліктері мен қазіргі әлемдегі рөлін зерттейді. Әр түрлі халықтардың мифтерінің маңызы, шетелдік әдебиет шығармаларын талдау қарастырылады. Мектепке дейінгі жастағы балалар үшін қажетті материалдарды іріктеу және оларды дұрыс ұсыну әдістері оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі балаларды еңбекке үйретудің теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – мектепке дейінгі жастағы балаларды еңбекке баулудың теориясы мен әдістемесін меңгерту. Еңбек әрекетінің мазмұны, сабақ түрлері, ұйымдастыру әдістері, түрлі материалдармен (қағаз, металл, табиғи заттар) жұмыс істеу жолдары қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Minor Пән 4
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт ойындарын жүргізу әдістемесі
Пәннің мақсаты – ұлттық спорт ойындарын ұйымдастыру және өткізу әдістерін меңгеру. Пәнде ұлттық спорт түрлерінің адамның дене күші мен рухани дамуына әсері қарастырылады. Сонымен қатар, ұлттық ойындарды ұйымдастыру әдістері, әр түрлі жастағы топтарда ойындарды ұйымдастыру ерекшеліктері және сабақтар мен жаттығуларды өткізу мен ұйымдастыру мәселелері талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Түрлі табиғи материалдармен жұмыс технологиясы
Пәннің мақсаты – түрлі табиғи материалдармен жұмыс істеу технологиясын меңгерту. Табиғи материалдардың түрлері, олармен жұмыс істеу ерекшеліктері, қолдану формалары мен әдістері, сондай-ақ дидактикалық материалдарды дайындау жолдары қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту әдістерін меңгеру. Пәнде бейнелеу өнері әдістемесінің дамуы, балалардың көркемдік және шығармашылық қабілеттерін дамыту тәсілдері, сондай-ақ балаларды отандық және шетел бейнелеу өнерімен таныстыру әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар әдебиеті/ Халық ауыз әдебиеті
Пәннің мақсаты – балаларға арналған әдеби шығармаларды және халық ауыз әдебиетінің ерекшеліктерін зерттеу. Бұл пән балалар әдебиетінің қалыптасуы мен дамуын, эпостық жырлар мен жыраулық поэзиядағы балаларға арналған үлгілерді зерттейді. Сонымен қатар, халық ауыз әдебиетінің үлгілері, жанрлары және қазақ фольклорының жанрлық құрамымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Minor Пән 3
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбиешінің жұмысын психологиялық-педагогикалық ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – тәрбиешінің кәсіби қызметін тиімді басқару және дамыту әдістерін меңгеру. Бұл пән мектепке дейінгі білім беру жүйесінің дамуы, тәрбиешілердің құзыреттілігін арттыру және педагогикалық үдерістегі дамыту технологияларын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – балалардың дене тәрбиесін ұйымдастыру мен дамыту әдістерін меңгеру. Пәнде дене тәрбиесінің ұлттық жүйесінің қалыптасуы, оның негізгі категориялары, Қазақстандағы даму болашағы зерттеледі.. Мектепке дейінгі тәрбие жүйесінде дене мәдениетінің орны мен дене тәрбиесінің құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнерінен дидактикалық құралдар жасау әдістемесі
Пәннің мақсаты – балаларға бейнелеу өнерін үйрету үшін дидактикалық құралдарды әзірлеу әдістерін меңгеру. Дидактикалық материалдардың тиімділігі мен маңызы, бейнелеу өнері бойынша материалдарды дайындау әдістемесі қарастырылады. Пәнде мектепке дейінгі топтарда бейнелеу өнерін үйрету үшін дидактикалық материал дайындаудың жолдары мен талаптары, сондай-ақ материалдарды қолданудың әдіс-тәсілдері талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері мен әдістерін, мектеп жасына дейінгі балалардың жастық, психологиялық, анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін және мектепке дейінгі білім берудің санитарлық-гигиеналық жағдайларын қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуы мен әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарын білу; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану;
- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының (мемлекеттік, жеке, ведомстволық) мазмұны, құрылымы мен түрлері туралы білімдері мен түсініктерін кәсіби деңгейде білу және қолдану; экономикалық қызметтің құқықтық, әлеуметтік, экономикалық, экологиялық, этикалық және мәдени аспектілерін білу, қаржы нарығының әртүрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялауды түсіну, тұрақты даму қағидаттарын қолдану, денсаулық сақтау және өмір қауіпсіздігі мәселелерінің маңыздылығын түсіну, ғылыми зерттеулер жүргізу және академиялық жазу әдістерін көрсету және оларды зерттеу саласында қолдану.
- Мектепке дейінгі педагогтың қызметін ұйымдастырудың педагогикалық міндеттерін шешу; балалармен және әріптестермен сауатты тұлғааралық қарым-қатынас орнату; тұрақты тұлғалық және кәсіби өсуге қабілетті.
- Балалардың зерттеу дағдыларын дамыту; мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін әзірлеу және өңдеуге қатысу;
- Көпмәдениетті қоғамда педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздері мәселелеріндегі сұрақтарды шешу және дәлелдерді қалыптастыру; 1 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың даму индикаторларының мазмұнын талдау; мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін талдау.
- Мектепке дейінгі білім беру саласындағы үздік педагогикалық тәжірибелерді зерделеу және жалпылау, мектепке дейінгі мекемелердің жұмысын ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін қолдану; білім беру бағдарламалары мен әдістемелік құралдар мазмұнының сапасын бағалау, білім беру бағдарламалары мен әдістемелік құралдарды әзірлеуге қатысу, тәрбиеленушілердің даму деңгейіне мониторинг жүргізуге қабілетті.
- Мектепке дейінгі педагог жұмысында оқыту әдістемелері мен технологияларын, тәрбие-білім беру процесінің нысандарын, әдістері мен әдістерін пайдалану компоненттерін әзірлеуді, енгізуді, бақылауды, бағалауды және түзетуді жүзеге асыру, ұйымдастырылған қызметтің негізгі түрлерін, балалар қызметінің басқа түрлерін жоспарлай білу.
- Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін талдау, мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-тәрбие қызметін жоспарлау және жүзеге асыру; мектеп жасына дейінгі баланың дамуын диагностикалау мен түзетуді жүргізу, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке бағдарламалар жасау.
- Көпфункционалды даму ортасының мүмкіндіктерін пайдалану, тәрбиеленушілердің қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз ету, ата-аналар қоғамымен өзара іс-қимыл жасау; мектепке дейінгі ұйымдардың басқа қызметкерлерімен өзара әрекет жасау.
- Циклограммалар жасау; балалар іс-әрекетінің негізгі түрлерін басқару; қауіпсіз пәндік-кеңістіктік даму ортасын құру және оны тиімді пайдалану.
- Кәсіби саладағы көшбасшылық пен көшбасшылық арасындағы байланысты орнату; цифрландырудың әлемдік үрдістерін бағалайды, тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді тәсілдерін пайдаланады, қаржылық сауаттылық білімін пайдалана отырып, кәсіби ісінде кәсіпкерлік қызметті жоспарлайды.
Ұқсас БББ
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Астана халықаралық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Мирас» университеті (Мирас)