6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының басты мақсаты – білім саласының жоғарғы білікті мамандарын дайындайтын, сондай-ақ білім беру процесіне инновациялық технологияны енгізе отырып, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған білімді іске асыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Модульдің мақсаты - студенттердің экономика, қаржылық сауаттылық және құқық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл модуль білім алушыларда экономика саласындағы базалық білім мен практикалық дағдыларды, қаржылық сауаттылықты және қазіргі қоғамда және кәсіби қызметте табысты бейімделу үшін қажетті құқықтық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Модульдің мақсаты-білім алушыларда тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және қызметтің түрлі салаларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын түсіну үшін қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыру. Модуль қоғамның ұзақ мерзімді дамуына және қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық мәдениетті, әлеуметтік жауапкершілікті және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Пәннің мақсаты-лингвистиканың негізгі бөлімдері және ұғымдарымен, тіл білімінің теориялық негіздерімен, терминдермен таныстыру. Тіл туралы, тіл білімінің бөлімдері туралы негізгі теориялық білімді қалыптастыру. Тілдік материалмен, сондай-ақ лингвистикалық талдау және лингвистикалық зерттеулер жүргізу әдістерімен жұмыс істеудің бастапқы дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орфография және пунктуация негіздері
Пәннің мақсаты-емле мен пунктуация туралы, осы бөлімдердің негізінде жатқан принциптер туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыру. Пән болашақ мұғалімдердің емленің теориялық негіздерін игеруіне, фонетика мен графика теориясы, морфемика мен сөзжасам, морфология мен синтаксис негізінде тұрақты орфографиялық және пунктуациялық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ фольклоры
Пәннің мақсаты – білім алушыларды ауыз әдебиеті мұраларының жиналу, жариялану, зерттелу жай-күйін жан-жақты хабардар ету, оларға фольклорлық мұралардың генезисін, тарихилығын, жанрлық белгілерін ұғындыру. Курс фольклорды жинаудың маңызын, мақсаты мен шарттарын, ерекшеліктері мен тәсілдерін, фольклорды жариялаудың шарттары мен түрлерін, фольклорды зерттеудің түрлері мен мақсат-бағыттарын, оқу-ағарту мақсаттағы еңбектерді, ғылыми және ғылыми-көпшілік зерттеулерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ жазуының тарихы және латын графикасы
Пәннің мақсаты студенттерді қазақ тілі мен латын графикасының негізін қалаған қазақ халқының ғалымдары мен ағартушыларының еңбектерімен таныстыру негізінде қазақ және латын жазуының пайда болу тарихымен таныстыру болып табылады. Пән қазақ графикасы, көне түркі жазуы, араб жазуы негізінде қазақ жазуының қалыптасу тарихын білуге, жаңа қазақ әліпбиінің ерекшеліктерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыруға кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста тәрбие процесінің мазмұны, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесі, ҚР-дағы тәрбие тұжырымдамасы, сынып жетекшісінің қызметі, қиын және дарынды балалармен жұмыс, ұжым қалыптастыру ерекшеліктері, сондай-ақ тәрбие жұмысын жоспарлау технологиясы мен әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби орыс тілі
Пәннің мақсаты - деңгейлік дайындыққа сәйкес сөйлеу әрекетінің түрлерін сәтті меңгеру. Пән әртүрлі тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени жағдайларда тілді меңгеру дағдыларын қалыптастыруға және жетілдіруге, кәсіби қарым-қатынас, коммуникативтік мақсатқа және қарым-қатынастың кәсіби саласына сәйкес ауызша және жазбаша сөйлеуді өндіру дағдыларын қалыптастыруға, бұл білім алушылардың өзіндік жұмысын жандандыруға ықпал ететің қазақ (орыс) тілінде өнімді тілдік іс-жүрзігудің нысандарын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Пәннің мақсаты тіл табиғатын дәл танытатын сингармониялық теория арқылы қазақ тілінің фонетикалық құрылымын, қазақ тілінің сегментті, просодикалық және суперсегментті бірліктері бойынша кешенді-сатылық фонетикалық талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс сингармонизм құбылысы, фонологиялық функциясы, морфонологиялық құбылыстар, оның фонетикалық құбылыстардан айырмашылығы, позициялық өзгерістер, қазақ тілінің орфоэпиялық нормасы, фонетикалық транскрипцияны меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Курстың мақсаты - білім алушылардың балаларды оқыту және тәрбиелеу саласында теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән педагогика ғылымының әдіснамалық негіздерімен танысуға, қазақстандық және шетелдік педагогиканың дамуының негізгі кезеңдеріне тарихи талдау жүргізуге, тәрбие туралы идеяларды қалыптастыруға, педагогикадағы тәрбие мақсаттарын айқындауға, тәрбие жұмысының әдістемесінің негіздерін игеруге, қазіргі заманғы тәрбие принциптерін игеру арқылы тұлғаның негізгі мәдени ерекшеліктерін дамытуға, сондай-ақ дидактика туралы түсінікті, білім беру процесінің мақсаттарын, функциялары мен мәселелерін аша отырып, оны ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға, оқыту әдістері мен құралдарын, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың принциптерін, заңдылықтары мен формаларын саралау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты студенттердің кәсіби сипаттағы ақпарат алу үшін мамандандырылған әдебиеттіерді оқу және аудару дағдыларын және кәсіби тақырыптар бойынша әңгімелесу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің кәсіби қызметінде тәжірибеде сәтті қолдану үшін қажетті шет тілін меңгеру деңгейіне қол жеткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу * инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орта ғасырлардағы қазақ әдебиеті
Пәннің мақсаты - орта ғасырлық және хандық дәуірдегі әдебиетті, сол дәуірдегі жанр ерекшеліктерін меңгеру. Пән орта және ХV-ХVІІІ ғасырдағы қазақ әдебиетіне тән негізгі белгілер мен ерекшеліктерді, жыраулар кезеңін, Асан қайғы, Қазтуған, Доспамбет, Жиембет, Ақтамберді, Үмбетей, Бұқар жырау, Тәтіқара ақын, Шал ақын, Жанақ ақын шығармаларының ерекшелігін оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттану негіздері
Пәннің мақсаты – әдебиет теориясы ауқымындағы поэтика, стиль, жанр тәрізді негізгі мәселелермен қатар әдебиет тарихын зерттеу аялары мен жолдары, историография, библиография пәндерінің мән-сыры, текстология мен әдебиет сынының теориялық, практикалық ерекшеліктері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру. Курста сөз өнерінің қалыптасу тарихы, әдеби ойдың даму тарихы, өлең туралы ғылыми пайымдаулар, өлең өлшемдері, әдеби процесс оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту мен бағалаудың сараланған әдістемесі
Пәннің мақсаты-оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттері мен ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін тиімді жоспарлау және іске асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың оқу нәтижелерінің жетістіктерін объективті бағалау. Пән болашақ педагогтар мен білім беру саласындағы мамандардың оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді оқу процесін ұйымдастыруға қажетті құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс білім алушыларды ЖИ негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға арналған. Курстың мақсаты – студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллектің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің семасиологиясы
Пәннің мақсаты студенттерге жалпы семантиканың қазақ семасиологиясы және басқа да тілдердің семасиологияларымен арақатынасының теориялық-практикалық негізін үйрету болып табылады. Пән семасиология ғылымын, зерттеу нысанын меңгеруге бағытталған. Студенттердің сөз және ұғымды, сөздің лексикалық, грамматикалық мағынасы, денотаттық, сигнификаттық мағынасы, лексикалық мағынаның түрлері, типтері, лексикалық мағынаның микрокомпоненттері, макрокомпоненттерін ажырату дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Пәннің мақсаты қазақ тілінің лексикалық жүйесінің ғылыми және теориялық негіздерін меңгеру, жазбаша және ауызша дискурста дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер сөздердің мағыналық және стилистикалық ерекшеліктерін ажырата білуді, фразеологизмдерді орынды қолдануды, лексикологиялық талдау жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
Пәннің мақсаты-студенттердің туған өлке туралы әдеби процестің заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру; әлеуметтік-мәдени контексте аймақ тарихының көркемдік ерекшелігі мен маңыздылығын түсіну. Пән туған өлкенің әдебиетін оқу арқылы патриоттық сезімдерді қалыптастыруға, туған өлкенің әдеби өмірін бағалауда зерттеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Пәннің мақсаты қазіргі қазақ тілінің синтаксистік жүйесін тану болып табылады. Пән ғылымда әбден зерттеліп тұрақталған көзқарас тұрғысынан танып білуге, сипаттауға, әдеби тіл нормаларын игеруге, болашақ маманның сөз тіркесінің түрлерін, сөйлем түрлерін, сөйлем мүшелерін, сөйлемнің құрылымдық типтерін, бөгде сөз, оның түрлерін білу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
Пәннің мақсаты сөздердің тұлғалық өзгеруі, олардың формаларын қарастырудың тәсілдері, сөздердің өзіне тән грамматикалық сипаты жөнінде теориялық білім беру, тілдік тұлғаларға практикалық тұрғыда талдау жасауға үйрету болып табылады. Пән студенттерге морфологияның басты сұрақтарына, яғни сөз топтастыру мәселесі, күрделі сөздер сипаты, сөз таптарына ажырата білу және морфологиялық талдау жасау дағдысының қалыптасуына бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің морфонологиясы
Пәннің мақсаты-студенттерді фонетика мен морфонологияның өзіндік формаларын ажыратуға үйрету. Пән морфеманың фонологиялық құрылымын және фонеманың морфологиялық өрісін морфонологияны зерттеу объектісі ретінде зерттеуге, морфемалар жиынтығындағы дыбыстық алмасуларды және дыбыстың әртүрлі нұсқаларын жан-жақты қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дидактикалық әдебиет
Пәннің мақсаты қазақ халқының тарихындағы құрметті тұлғалар туралы жазылған деректі және көркем әдебиеттерді зерттеу, ел әдебиетіндегі дәстүр сабақтастықтарын айқындап, қазақ әдебиетіндегі жанрлық ізденістерді ашып көрсету болып табылады. Пән ғылыми, философиялық, моральдық, діни идеяларды, ғибратты ойларды білдіретін шығармаларды, мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, ертегілерді, эпостық жырларды, дидактикалық жанрда жазылған өлеңдерді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Пәннің мақсаты студенттерде XIX ғасырдың басындағы қазақ әдебиеті туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын, осы кезеңдегі әдеби ағымдар мен бағыттар контекстіндегі жазушылар шығармашылығын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - қазіргі мектептің жұмыс жағдайында практикалық қызмет үшін қажетті білім, кәсіби дағдылар жүйесін беру. Пәнді оқыту әдістемесінің негізгі талаптары мен мақсаттарын білуге; мектепте әдебиетті оқытудың әдістерін игеруге; пәннің ерекшелігі мен маңыздылығын анықтауға оқушылардың оқу жетістіктерін дамытуға, Action Research және Lesson Study әдістерін қолдану арқылы оқыту үдерісін жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді қазақ тілін оқытудың теориялық негіздерімен және практикалық әдіс-тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Пән қазақ тілін оқытудың заманауи технологияларын үйретуге, тілдік дағдыларын (тыңдалым, айтылым, жазылым) дамытуға, қазақ тілі сабағын жоспарлауды үйретуге және оқушылардың оқу жетістіктерін дамытуға, Action Research және Lesson Study әдістерін қолдану арқылы оқыту үдерісін жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Синтаксистік синтагма
Пәннің мақсаты синтагма туралы түсінікті қалыптастырып, синтагма түрлері мен синтагманың қызметін, синтагмалық қатынас, синтагмалық процесс, сөйлемдегі синтагма түрлері: предикативтік, объективтік, сөйлемдегі синтаксистік байланыс түрлерін білу болып табылады. Пән сөйлемдегі синтагма түрлерін анықтау арқылы сөйлемдегі синтаксистік байланыс түрлерін ажырата білуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты – білім берудегі басқару үдерісін психологиялық тұрғыдан зерделеу. Басшы тұлғасы, ұжымдағы психологиялық климат, тиімді басқарудың психологиялық критерийлері, жарнама мен көшбасшылық психологиясы, басқарудың әлеуметтік және теориялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректі әдебиет
Пәннің мақсаты әлеуметтік құбылыстар мен проблемалардың, хронологиялық деректердің қазақ әдебиетінде танылған көркем шығармаларға сәйкестігін тану болып табылады. Пән жаңа ғасырға енген ел әдебиетін талдап, қазақ әдебиетіндегі жаңа мәселелерге назар аударуға, жанрлық аспектідегі деректі шығармаларды, поэзияны, прозаны, драматургияны ажырату және олардың даму ерекшеліктерін анықтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өлке әдебиеті
Пәннің мақсаты әдеби-аймақтық зерттеулер арқылы студенттердің теориялық білімін қалыптастыру болып табылады. Студенттер жазушы не ақын өмір сүрген аймақтағы шығармашылық өкілінің шығармашылық зертханасын зерттеуді үйренеді. Пән туған өлке әдебиетін оқу арқылы патриоттық сезімдерді қалыптастыруға, туған жердің әдеби өмірін бағалауда зерттеушілік қабілеті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаңаша оқыту технологиясының теориясы
Пәннің мақсаты-студенттердің проблемалық оқыту технологиялары, сыни ойлау технологиялары, білім берудегі инновациялар туралы жаңа оқыту технологияларының түрлері туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән оқыту технологияларының түрлеріне байланысты әдістер мен әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқа ұлт мектептеріндегі қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты -басқа ұлт мектептеріндегі қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің ұстанымдарын меңгерту болып табылады. Пән қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда қолданатын әдістер жүйесін сұрыптап, қолдана білуге, қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиет пәнінің құрылымы, мазмұнын білуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологиялары
Пәннің мақсаты қазіргі сабақ және технология талаптарын түсіндіру арқылы қазақ тілі мен әдебиетті оқытуды үйрету болып табылады. Мектепте қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы технология талаптары және білім беру үрдісіндегі жаңа әдіс-тәсілдерді, оқыту технологияларын меңгеру Болашақ мұғалімдер түрлі технологияларды қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда қолдана білуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдік қатынас негіздері
Пәннің мақсаты-сөйлеу дағдыларын жетілдіру, ауызша және жазбаша қарым-қатынас түрлерінің ерекшеліктері туралы білімді практикалық қолдану арқылы білім беру саласындағы тиімді тілдік қарым-қатынас негіздерін оқыту. Пән тілдік қарым-қатынастың принциптерін, қызметін, негізгі бірліктерін, нысандары мен түрлерін; тілдік коммуникацияның ауызша және жазбаша түрлерінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шешендіктану
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: өзара әрекеттесуге арналған құзыреттілік саласы, редагогтердің жұмыс ортасы үшін құзыреттер саласы. Курс студенттерде кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін қалыптастыруға; студенттерді шешендік өнердің, іскерлік сөйлеудің негіздерін, тиімді қарым-қатынас әдістерін табысты меңгеруге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиеті сынының тарихы
Пәннің мақсаты қазақ әдеби сынының тарихи дамуын, кезеңдерін, ерекшеліктерін зерделеу болып табылады. Пән әдеби сыншылардың шығармашылық өсуін, олардың қоғамдық-әлеуметтік, саяси-идеологиялық көзқарастарының қалыптасуын анықтауға, әдеби сынның тарихи дамуындағы белгілі тұлғалардың, жетекші сыншылардың ғылыми-теориялық, сыни-эстетикалық көзқарастарын, ұстанымдарын, әдістерін терең талдауға, студенттердің зерттеушілік дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ-орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Пәннің мақсаты қазақ тілінің грамматикалық құрылымымен салыстыра отырып, орыс тілінің грамматикалық құрылымының ерекшеліктерін зерделеу болып табылады. Пән қазақ және орыс тілдерін үйренуге; барлық деңгейлердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, салыстырылатын тілдік жүйелерді анықтауға; салыстырылатын тілдердің құрылымы мен жұмысының барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық сауаттылық
Мақсаты: әр түрлі жанрдағы академиялық мәтіндерді құрастыру барысында мәтіндік құзыреттілікті дамыту. Курс тиімді жазбаша коммуникацияны құруға арналған, білім алушылар ғылыми жазуды құрудың принциптері мен әдістемесін зерттейді, жазбаша түрде нақты негіздей алатын, ойын сауатты түрде жеткізе алатын, зерттеу жұмысын жазбаша форматта дайындай алатын, өз идеяларын жазбаша сауатты ұсына алатын дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
Пәннің мақсаты студенттердің осы дәуірдегі әдеби шығармаларды талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру және ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ әдебиетінің көрнекті өкілдерінің даму тенденцияларын, жанрлық ерекшеліктері мен шығармашылығын жан-жақты зерттеу болып табылады. Пән ақындар мен жазушылардың шығармашылығын зерделеуге, олардың қазақ әдебиетіне қосқан үлесін бағалауға, әдебиеттің өзара байланысын, қоғамдық-саяси процестерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиеті
Пәннің мақсаты білім алушылардың әлемдік әдебиет саласында іргелі теориялық білім алуға бағытталған құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Осы пәнді оқу барысында студент медиа мәтіндер мен медиа өнімдерді, коммуникациялық өнімдерді құру процесінде отандық және әлемдік мәдениеттің жетістіктерін пайдалану дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Пәннің мақсаты тіл туралы жалпы теориялық білім беру, тілдің табиғаты, құрылымы және функциялары туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән тіл білімінің негізгі бөлімдері мен салаларын таныстыруға, тіл білімі тарихының негізгі кезеңдерін білуге, лингвистикалық мектептердің тілдің пайда болуы туралы теорияларын білуге, студенттердің зерттеушілік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қажымтану
Пәннің мақсаты қазақ әдебиеттану ғылымы мен Қажым Жұмалиевтің зерттеу еңбектерін білу болып табылады. Пән Қ.Жұмалиевтың эпостық жырлар, лиро-эпостық жырлар мен тарихи жырлар, олардың жанрлық ерекшеліктері туралы зерттеулерін меңгеруге, Қ. Жұмалиевтің жазушылық стиль туралы ойларын талдап, қазақ әдебиеттану ғылымындағы Қажымтану мәселелеріннің ерекшеліктерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кеңестік дәуірдегі қазақ әдебиеті
Пәннің мақсаты кеңестік кезеңдегі қазақ әдебиетінің даму үрдістерін түсіну болып табылады. Пән әдебиеттегі социалистік реализм әдісінің әсерін талдау дағдысын қалыптастыруға, осы кезеңнің маңызды жазушылары мен ақындарының шығармашылығын зерттей білуге бағытталған. Кеңестік идеологияның әдебиетке ықпалын бағалай білу, кеңестік және постсоветтік қазақ әдебиетінің сабақтастығын анықтау дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абайтану
Пәннің мақсаты қазақтың ұлы ақыны, ойшылы және ағартушысы Абай Құнанбаевтың өмірін, шығармашылығы мен философиялық көзқарасын жан-жақты зерттеу болып табылады. Пән қазақ әдебиеті, мәдениеті мен қоғамдық ойының дамуындағы Абайдың рөлін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты әлемдік балалар әдебиетінің ең үздік үлгілерін үйрету болып табылады. Пән әдеби талғамды қалыптастырып, дамытуға, қазіргі әлемдегі балалар әдебиетінің орны мен рөлін білуге, әр түрлі халықтардың мифтерінің ерекшелігін, балалардың жас ерекшелігіне қарай қажетті материалдарды іріктей білуге, әдеби шығарманы талдау қабілетін жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдеби тілінің тарихы
Пәннің мақсаты-семантика теориясының негізгі ғылыми-теориялық ережелерін талдау, қазақ тілінің деректері негізінде сөздің мағынасын анықтау. Пән қазақ тілінің ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі эволюциясын, грамматикалық құрылымдардың өзгеру заңдылықтарын, тарихи-салыстырмалы әдісті қолдана білуді, контексте лингвистиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін қолдана білуді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі кезеңдегі қазақ әдебиеті
Пәннің мақсаты – студенттерге қазіргі кезеңдегі қазақ әдебиетінің даму кезеңдері мен әр кезең өкілдерінің шығармаларымен таныса отырып, әдеби шығармаларды талдау дағдыларын игерту. Курс қазіргі қазақ әдебиетінің даму кезеңдерін, қазіргі кезеңдегі драматургияны, қазақ әдеби сынының жайын, қазіргі қазақ сатирасын, қазіргі қазақ романдарын, повестерін, әңгімелерін, деректі прозасын, лирикасын, философиялық лирикасын, поэмаларын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты балалар әдебиетінің тарихы мен дамуын зерттеу болып табылады. Пән балалар әдебиетінің жанрлары мен ерекшеліктерін түсінуге, балаларға арналған шығармаларды талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыруға, балалардың жас ерекшелігін ескере отырып, әдеби шығарманы таңдай білуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Пәннің мақсаты-семантика теориясының негізгі ғылыми-теориялық ережелерін талдау, қазақ тілінің деректері негізінде сөздің мағынасын анықтау. Пән қазақ тілінің ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі эволюциясын, грамматикалық құрылымдардың өзгеру заңдылықтарын, тарихи-салыстырмалы әдісті қолдана білуді, контексте лингвистиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін қолдана білуді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
Пәннің мақсаты студенттердің тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиетінің ғылымилық ұстанымы, оқытудың жүйелілігі, жоспарлылығы ұстанымы туралы білімін қалыптастыру болып табылады. Пән тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиетінің даму бағыттары мен әсер етуші ағымдарды түсінуге және студенттердің әдеби шығармаларды сыни тұрғыдан талдай білу, көркемдік ерекшелігін, автордың стилі мен жазу техникасын талдай білу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс әдебиеті
Пәннің мақсаты - студенттерге орыс әдебиетінің дамуының жүйелі мазмұнын ұсыну, әдеби процестің негізгі заңдылықтарын біртұтас құбылыс ретінде анықтау, студенттердің көркем мәтінді әдеби талдау дағдыларын және әдеби-танымдық дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Когнитивті лингвистика
Пәннің мақсаты студенттердің тіл мен сананың арақатынасы мәселелері, әлемді қабылдау мен түрлі санаттарға жіктеудегі тұжырымдар туралы түсініктері туралы түсінігін қалыптастырып, тілді зерттеуде және лингвистикалық объектілерді модельдеуде когнитивті лингвистика әдістерін қолдану дағдылары дамыту болып табылады. Пән тіл мен сананың арақатынасы, әлемді тұжырымдау мен санаттаудағы тілдің рөлі мәселелерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақ әдебиеті
Пәннің мақсаты ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдеби процесс пен әдебиет тарихы туралы, әдебиеттану ғылымының қол жеткізген табыстары туралы білім беру болып табылады. Пән қазақ әдебиеті тарихының осы кезеңдегі шығармаларын талдап, бағалау бойынша білімді меңгертуге, студенттердің қазақ ақын-жазушыларының шығармаларының талдау дағдысын, мазмұнын, көркемдік ерекшеліктерін зерттеу дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдағы, қоршаған орта туралы қатынастардың құқықтық және этикалық нормалары туралы түсінікке ие болу, орыс әдебиетінен, мәдениеттанудан, қоғамдық-әлеуметтік ғылымдардан алған білімдерін қолдана білу, қазақ және шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгеру; экономика негіздерін, кәсіпкерлік қызметтің мәнін түсінуді көрсету, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерін ескеру; оқу және күнделікті іс-әрекетте тұрақты даму принциптерін қолдану.
- Қазіргі заманғы технологияларды игеру, кәсіптік қызмет саласында ақпараттық технологияларды пайдалана білу; негізгі компьютерлік бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған жасанды интеллект принциптерін қолдану; қаржы нарығы жағдайында жеке қаржыны пайдалана білу сауаттылығы.
- Мектептегі білім берудің мазмұнын, психологиялық, педагогикалық ғылымдардың әдіснамалық қағидаттарына сәйкес оқытуды ұйымдастырудың нысандары мен әдістерінің сипаттамасын білу, инклюзивті білім туралы Нормативтік-құқықтық құжаттарды білу, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескеру; педагогикада инновациялар мен жаңа технологияларды қолдану туралы білімге ие болу.
- Педагогика теориясына сәйкес білім беру үрдісінде ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу; педагогикалық менеджмент туралы білімдерді меңгеру; гигиена талаптарын сақтау, еңбекті қорғау мен салауатты өмір салтын қалыптастыру; жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістемелерін жобалай, әзірлей білу.
- Бала құқығы мен мүддесін қорғай білу, құрметтеу; педагогикалық этика нормаларын сақтау, педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын ұғыну, өз бетінше білім алуға және өзін-өзі тануға ұмтылу, қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістерінің жай-күйін бағалау қабілетіне ие болу, білім берудің әдістерін, тәсілдерін, түрлерін саралай білу, ақпаратты сараптап, сақтау үшін заманауи компьютерлік техниканы пайдалану дағдысына ие болу; цифрлық технологияларды меңгеру; оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану.
- Қазақ тілінің даму тарихын, тілдік жүйесін және тілдік категорияларды, игерілетін тілдердің орфографиялық, орфоэпиялық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын білу, лингвистикалық зерттеу мен сипаттаудың әдісі мен әдіснамасын, қазіргі қазақ жазуының емлесін игеру, тіл мен танымның байланысын, тілдің әлеуметтік мәнін талдай білу.
- Филологиялық пәндер саласында базалық білімге ие болу; тіл білімінің негізгі салаларын білу: фонетика, морфология, лексика, синтаксис, стилистика, қазақ тілі мен әдебиетінің қазіргі жағдайын, оның білім берудің басқа салаларымен қарым-қатынасын, болашақ дамуы мен әдіснамалық негіздерін білу, қазақ тілінің жаңа бағыттарын: семасиология, морфонология, синтагма, когнитивті лингвистика, тілдік қатынас, әлеуметтік лингвистиканы игеру, қазақ әдебиетінің дамуындағы негізгі кезеңдердегі және шетел балалар әдебиетіндегі әдеби тұлғаларды білу.
- Әлемдік әдебиеттану ғылымының жетістіктеріне, бұрынғы озық, әдеби-теориялық ой-пікірлерге сүйенетін әдебиеттану пәндерін игеру; филология ғылымының негізгі элементтерін: қазақ әдебиетінің маңызды тұлғаларын, ұғымдарын, тарихи кезеңдерін білу, ерте және орта ғасырлардағы әдеби мұраларды игеру, балалар әдебиетімен таныс болу, қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың тарихы мен әдістемелік негіздерін игеру.
- Шығармашылық қызметтің теориялық негіздерін білу, білім беруде авторлық инновациялық идеяларды іске асыра білу, стандартты емес және балама шешімдерді таба білу, сыни тұрғыдан ойлай білу, жаңа педагогикалық идеяларды генерациялай білу; нормативтік құжаттарды, оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық технологияларды зерделеуде мәтінмен жұмыс істей білу, педагогикалық шешендік дағдыларын меңгеру; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру.
- Әдеби тілдің тарихи негіздерін, даму кезеңдерін, жазбаша әдеби тілдің стильдерін және қазақ жазуының тарихын, орфография және пунктуация негіздерін, тілдік қарым-қатынас негіздерін білу, тілдік (фонетикалық, лексикалық, семасиологиялық, морфологиялық, морфологиялық, синтаксистік) талдауларды сауатты орындау.
Ұқсас БББ
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шымкент университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті