Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01601 Тарихшы педагог в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән тарихшыға қажетті ғылыми зерттеулерді жүргізудің негіздерін үйретеді. Ғылыми жұмысты ұйымдастыру мен жоспарлау бойынша әдіс-тәсілдерді практикалық жұмыстармен байланыстырады.Тарихилық, шынайылық, салыстырмалы талдау, ауызша тарих, деректерді талдау, тарихнамалық талдау принциптері, нәтижелерді саыстыру, жариялау дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XIX-XX ғасырдың басындағы қазақ қоғамының тарихындағы қазақ зиялылары мен қызметкерлері

    Отарлық кезеңдегі қазақ қоғамындағы әлеуметтік-саяси өзгерістерді, сонымен қатар ұлттық интеллигенцияның (зиялылар мен қызметкерлердің) қалыптасуы мен олардың тарихи рөлін зерттеуге арналған. Бұл пән қазақ халқының азаттық қозғалысына, ағартушылық идеялардың таралуына, ұлттың жаңғыруына елеулі үлес қосқан тұлғалардың өмір жолын, шығармашылығын және қоғамдық қызметін жан-жақты қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи пәнаралық зерттеулердің теориясы мен практикасы

    Пән тарихи зерттеулерді жүргізудегі пәнаралық байланыстарды қолданудың замануи әдістері мен методологиясымен таныстырады. Тарихи зерттеулерде әлеуметтану, мәдениеттану, саясаттану, философия және басқа да ғылымдардың әдіснамалық негіздерін меңгеріп, оның нәтижелерін өз зерттеулерінде қолдануға үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи даму контексінде қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы

    Қазақ халқының ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі тарихи даму кезеңдерін, соның ішінде алғашқы мемлекеттік құрылымдардан бастап, Қазақ хандығының құрылуы, оның саяси және әлеуметтік институттарының дамуы, сондай-ақ тәуелсіз Қазақстан Республикасының қалыптасуына дейінгі үдерістерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Отандық тарихтың іргелі мәселелері

    Қазақстан тарихындағы көне заманнан күні бүгінге дейінгі маңызды мәселелер, қазақ халқының этногенезі, мәдениеті, мемлекеттік құрылымдары, даму ерекшеліктері, дүниежүзілік тарихтың кезеңдерімен салыстырмалы талдаулар. Тарихи тұлғалардың тарихтағы орны, ресейлік империя және кеңестік кезеңдегі қазақстандық тарихға қатысты қалыптасқан пікірлер. Тәуелсіздік кезіндегі жаңаша зерттеулер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық мұрағаттар мен кітапханалар моделі: отандық және шетелдік тәжірибелер

    Тарихнама және деректану негізіндегі зерттеулер жүргізудегі архивтер мен кітапханалардың маңызы. Сандық мұрағаттардың дамуы және ғылыми зерттеулерді жүргізуде сандық мұрағаттарды пайдалану. Отандық және шетелдік архивтер, олардағы ақпаратты отандық тарихты зерттеу жұмыстарында пайдалану үлгілері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның далалық аймақтарындағы көшпелілер мәдениетінің қалыптасуы және дамуы

    Қазақстан территориясындағы тарихи даму үдерісі, көшпелілер өркениетінің ерекшеліктері, тарихи даму кезеңдері, көшпелілердің әлемдік тарихтағы орны мен маңызы, мәдени мұрасы, көне заманнан бастап күні бүгінге дейінгі Ұлы Дала тарихындағы айрықша кезеңдер, номадизм терминінің талдануы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас

    Дүниежүзілік тарихтағы хронология, саясат, мәдениет, соғыс, өркениет, мәдениет, әлеумет, мемлекеттік құрылым, басқару жүйесі, қала мәдениеті, батыс пен шығыс өркениеті бойынша қалыптасқан және жаңаша көзқарастар. Жаңа тарихи зерттеулердегі пікірлер алуандылығы мен тарихнамалық тәсілдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетелдік және отандық тарихнамадағы жаңа бағыттар

    Шетелдік және отандық тарихнамадағы жаңа бағыттар. Тарихнама ғылымындағы ерекшеліктер мен жаңалықтар. Тарихи зерттеулердегі тарихнаманың маңызы. Тарихи үдеріс пен заңдылықтар, оқиға мен факт, құбылыс, тарихи кезеңдер, хронология бойынша жаңаша пікірлер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихнама мен деректанудың теориялық-методологиялық мәселелері

    Шетелдік және отандық тарихнама мен деректану ғылымының даму бағыттары. Тарихнама мен деректанудағы жаңаша көзқарастар, методолгиялық жаңашылдықтар, тарихта қалыптасқан пікірлердің өзгеруіне жаңа деректер мен саяси жүйелердің ықпал етуі. Қазіргі кездегі тарих ғылымындағы тарихнама мен деректанудың орны

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алаш қозғалысы және Батыс Алашорда

    Қазақстанның саяси құрылымына қызмет еткен Алаш қозғалысының тарихы, қайраткерлері, құжаттары, зерттелуі, алаштықтардың қызметі мен көзқарастары, тарихи тұлғалар. Тарихи деректік және тарихнамалық талдаулар. Алаш қозғалысы, Алаш, Шығыс және Батыс Алашорда терминдеріне талдау. Батыс Алашорда тарихы, қызметі, басшылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа өңірлік (локальдық) тарихы

    Локалдық тарих ұғымы және оның жалпы тарихи зерттеулердегі атқаратын орны. Өңірлік тарихты зерттеудің әдістемелік негізін қалаушылар. Қазақстанның өңірлік тарихының салыстырмалы талдауы. Әлемдік, отандық және өңірлік тарихты зерттеудегі өзара сабақтастықты қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қазақ қоғамының тарихи жады

    Тарихи жады туралы ұғым. Ұлы Даладағы тарихи жады түсінігі. Тарихи жадының ұлттық болмыс пен ерекшелікті сақтаудағы атқаратын қызметі. Жырлар, жыраулар, ауызша тарих, шежіре қазақ қоғамындағы тарихи жадыны беруші құрал ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Білім беру технологиялары мен стандарттар

    Қазіргі кездегі білім сапасын көтеруде қолданылатын білім беру технологиялары мен стандарттар. Болон процесі және оның талаптары. Отандық білім саласындағы өзгерістер, білім саласындағы заңнамалар, ұлттық біліктілік шеңбері, бағалау өлшемдері, үздіксіз білім беру, жаңартылған білім мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан кеңестік империя құрамында: саяси, әлеуметтік-экономикалық апект

    Кеңестік жүйе тұсындағы Қазақстандағы саяси, әлеуметтік, экономикалық, мәдени дамудың ерекшеліктері. Тарихи тұлғалар. Кеңестік кезеңнің ұлттық дамудағы жағымды және келеңсіз әсері, демографиялық, экономикалық, экологиялық аспект. Кеңестік Қазақстан тұсындағы тарих ғылымының дамуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Дәстүрлі қазақ қоғамының даму тенденциялары және инновациялар

    Дәстүрлі қазақ қоғамының дамуындағы негізгі ерекшеліктер, дәстүрлі әлеуметтік институттар, әлеуметтік категориялар. Саяси құрылымның өзгеруімен қатар жүрген қазақ қоғамындағы өзгерістер мен жаңалықтар. Дәстүрлі қазақ қоғамының зерттелуі, зерттеушілер мен олардың зерттеу бағыттары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отандық тарихтың өзекті мәселелеріне қазіргі кезеңдегі теориялық-әдіснамалық көзқарас

    Қазақстан тарихындағы маңызды кезеңдер бойынша жаңа деректердің ғылыми айналымға енгізілуі, жаңа зерттеулер, пікірлер алуандығы, отандық тарихтың дүниежүзілік тарихпен сабақтастығы, ақпараттық технологиялар жетістіктерін ғылыми зерттеуде қолдану, шетелдік және қазақстандық зерттеушілер еңбектеріңндегі көзқарастар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • іргелі зерттеулер және/немесе мемлекеттік сектор саласындағы диагностика, бағалау, проблемаларды шешу және мүмкіндіктерді табу және ұсынымдарды әзірлеу үшін аналитикалық дағдыларды қолдану
  • ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектептің басқару педагогикасы мен психологиясын кәсіби деңгейде меңгеру
  • әлемдік және отандық тарихтың негізгі заманауи тұжырымдамаларын, олардың негізгі авторларын, мектептері мен бағыттарын, олардың арасындағы тұжырымдамалық айырмашылықтарды, қазіргі заманның ғылыми пікірталастарының негізгі мазмұнын білуді қолдану
  • ғылыми және әлеуметтік мәселелерді өздігімен анықтау және шеше білу қабілеті, пәнаралық тәсіл қолданып, ғылыми зерттеулердің қазіргі әдіснамасы мен әдіснамасына ие
  • зерттеу контекстте идеяларды дамыту және (немесе) қолдануда осы саладағы озық білімдерге негізделген, зерттелетін салада білімді және түсінушілікті дамыту
  • күнделікті кәсіби қызметте және докторантурада үздіксіз білім алу үшін қажетті білімді кеңейтуге және тереңдету
  • Әлемнің ғылыми бейнесін, тарихи, әлеуметтік, қоғамдық, мәдени құбылыстардың негіздерін білу және түсіну; сыни ойлау дағдылары, тарихи оқиғаларды талдау
  • ғылыми зерттеулер жүргізуге және ЖЖОКБҰ-да арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру
  • гуманитарлық пәндер саласындағы негізгі тенденциялар туралы білім мен түсінікті көрсету, белгілі тарихшылардың көзқарасын талдау кезінде дәлелдер жасау

Ұқсас БББ

7M01601 Тарих педагогтерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01601 Тарих

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01601 Тарих

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01601 Тарих

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01601 История

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M01601 Тарих

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

7M01601 Тарих

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01601 Тарих

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01601 Тарих

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01601 Тарих

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01601 Тарих

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01601 Тарих

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01601 Тарих педагогтарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01601 Тарих педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

Top