7M01601 Тарих в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих ғылымы саласында терең теориялық және практикалық дайындығы бар, пәндік бағытта жоғары кәсіби құзіреттілікті, белсенді өмірлік көзқарас тұрғысында жаңа білімді меңгерген, тарих ғылымы саласында өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" пәнінің мақсаты магистранттарда тұтас ғылыми-философиялық дүниетанымды қалыптастыру, ғылыми білімнің мәнін, құрылымы мен логикасын, оның тарихи эволюциясын түсінуді дамыту, сондай-ақ ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін игеру болып табылады. Пән сыни ойлауды дамытуға, ғылыми мәдениет деңгейін арттыруға және тәуелсіз зерттеу қызметіне дайындалуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Архивпен жұмыс істеудің әдістемелік мәселелері
Пәннің мақсаты магистранттарды архивтік құжаттармен жұмыс істеу әдістері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ архивтік зерттеулермен байланысты негізгі проблемалар туралы түсінік қалыптастыру. Пән гуманитарлық ғылымдардың әртүрлі салаларында архив материалдарын тиімді іздеу, талдау және түсіндіру дағдыларын дамытуға бағытталған, архив қорларын ұйымдастыруға, архив материалдарын пайдаланудың этикалық және құқықтық аспектілеріне, сондай-ақ архив деректерін талдау және түсіндіру әдістеріне қатысты мәселелерді қоса алғанда, архивпен жұмыс істеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты магистранттардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру, білім беру процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар оқытудың педагогикалық теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгереді, дәріс және практикалық сабақтарды өткізу, сондай-ақ оқу нәтижелерін бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Магистранттарға мамандық бойынша болашақ мамандықтың ерекшеліктеріне негізделген, қосымша мамандықты меңгеру. Лексикалық минимум алу. Терминологияны оқып үйрену. Магистранттарды ғылыми мақалаларды және жарияланымдарды дербес оқытуға дайындау, кәсіби тілде сөйлесуді талап ететін шет тілін меңгеру бойынша магистранттардың қажеттіліктеріне негізделген кәсіби бағдарланған тренинг.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты магистранттардың ғылыми зерттеулерді тиімді жобалау, ұйымдастыру және іске асыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән зерттеу процесін дұрыс құра алатын, ресурстарды, уақыт шеңберін басқара алатын және сенімді және маңызды ғылыми нәтижелерге қол жеткізу үшін барлық қажетті кезеңдерді ескеретін болашақ зерттеушілерді даярлауға бағытталған, сонымен қатар педагогика саласындағы мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Пән ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, ғылыми тапсырманы қоюдан және гипотезаны әзірлеуден бастап нәтижелерді талдауға және ғылыми есеп немесе мақала жазуға дейін.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты - магистранттарда басқару психологиясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін игеруі жұмыс әріптестерімен, іскери серіктестермен сындарлы қарым-қатынас құру, жанжалды жағдайларды шешу, кәсіби қызметте жетістікке жету үшін көптеген кәсіби және әлеуметтік мәселелерді шешудің сәттілігін қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тарихнамасының жаңа бағыттары
Пәннің мақсаты: тарихнамадағы заманауи тәсілдермен танысу, магистранттарды шетелдік тарих ғылымында дамып келе жатқан жаңа ағымдармен, теориялармен және әдістермен таныстыру. Бұған Тарихи талдаудың мәдени, гендерлік, постколониялық және басқа да инновациялық тәсілдері кіреді. Шетелдік тарихнама туралы білімді жүйелеу — магистранттарға шетелдік тарихнаманың дамуы туралы жүйелі түсінік беру, негізгі кезеңдерді, мектептер мен бағыттарды бөліп көрсету, сондай-ақ осы бағыттардың әлемдік тарих ғылымының дамуына әсерін қадағалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі тілді деректану
Пәннің мақсаты-түркі тілдес дереккөздердегі тарихи білімнің жай-күйі мен дамуын оның жекелеген уақыт кезеңдерінде зерделеу; тарихи ғылымның өткені мен бүгінін түсіну және оның негізінде тарихи ғылыми ойдың даму перспективаларын айқындау, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру нысандарын жетілдіру, дереккөз базасын қалыптастыру, тарихшы-мамандарды даярлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан Кеңес империясының құрамында: саясат, экономика, әлеуметтік қатынастар және мәдениет
"Қазақстан Кеңес империясының құрамында: саясат, экономика, әлеуметтік қатынастар және мәдениет" пәні Кеңес Одағының құрамында болған кезеңдегі Қазақстан тарихын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты-студенттердің осы тарихи кезеңдегі Қазақстанның саясатының, экономикасының, әлеуметтік құрылымы мен мәдениетінің негізгі аспектілерімен танысуы, сондай-ақ Кеңес өкіметінің республикадағы оқиғалар барысына әсерін түсінуі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ерте дәуірінің археологиялық тарихы
"Қазақстанның ерте дәуірінің археологиялық тарихы" пәнінің мақсаты студенттерді Қазақстан тарихының ерте кезеңдерімен байланысты археологиялық деректермен және зерттеулермен таныстыру, сондай-ақ өңір аумағында алғашқы өркениеттердің, Мәдениеттер мен қоғамдардың қалыптасуын зерделеу үшін археологиялық көздермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өлке тарихының өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты: белгілі бір аймаққа немесе аймаққа арналған тарихи ғылым аясында зерттелетін және қазіргі тарихи, саяси, экономикалық және әлеуметтік өзгерістер контекстінде ғылыми түсінік пен талдауды қажет ететін заманауи мәселелер мен мәселелердің кешенін зерттеу. Бұл проблемалар өткен оқиғаларды түсіндіруге, аймақтың тарихтағы рөлін бағалауға, сондай-ақ тарихи процестердің қазіргі заманға әсеріне байланысты болуы мүмкін
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отандық тарихтың өзекті мәселелеріне қазіргі заманғы теориялық және әдіснамалық көзқарас
Пәннің мақсаты Қазақстан тарихындағы номадизм феноменінің идеясымен таныстыру. Түркі өркениеті мен қазақ халқының этникалық тарихын зерттеу. Пән қазақ мемлекеттілігінің эволюциялық дамуын, Қазақстанның ХVIII-ХІХ ғасырлардағы көрші мемлекеттермен қарым-қатынасын, сондай-ақ Қазақстанның Ресей империясының құрамына кіруін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихнама мен деректанудың теориялық және әдіснамалық мәселелері
Пән-тарих ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін терең зерттеуге бағытталған курс. Бұл пәннің мақсаты тарихи дереккөздерді тиімді талдауға және түсіндіруге, сондай-ақ Қазақстандағы тарихнамалық ойдың эволюциясын түсінуге қабілетті мамандарды даярлау болып табылады. Магистранттар тарихты жазудың теориялық тәсілдерін, тарихи деректерді зерттеуде қолданылатын әртүрлі әдістер мен әдістерді, сондай-ақ тарих ғылымындағы деректану практикасының сипаттамалық ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихты кезеңдеу (отандық және дүниежүзілік)
Пәннің мақсаты Қазақстандағы қазіргі заманғы тарих ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін зерделеу болып табылады. Қазіргі тарих ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерінің эволюциясын зерттеу: әдістемелік және теориялық парадигмалардың өзгеруі. Тарих ғылымының дамуындағы тарихнамалық зерттеулердің қызметі мен орнын талдау, қазіргі тарих ғылымындағы негізгі тарихнамалық бағыттар мен мектептерді зерттеу. Тарихи факт және оның қазіргі тарихнамадағы түсіндірмелері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық дерекнама
Пәннің мақсаты магистранттарды деректану теориясы мен әдіснамасының негіздеріне оқыту, сондай-ақ өткенді қайта құру үшін ғылыми зерттеулерде қолданылатын Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән магистранттардың тарих ғылымындағы дереккөздердің рөлі, оларды жіктеу туралы білімдерін тереңдетуге, сондай-ақ дереккөздерді талдау мен түсіндіруге сыни көзқарасты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарында тарихты оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: интерактивті сабақ түрлерін ұйымдастыру, методикалық қамтамасыз ету, бағалау құралдарын жасау, студенттің оқу мотивтерін жолға қою қабілетін қалыптастыру. Пәнні оқу барысында студенттің бойында келесі қабілеттер қалыптасады.: - ЖОО білім беру ортасын жобалау және оның сапасын бағалау; - ЖОО-да оқыту технологиялары мен әдіс-тәсілдерін таңдау, соның ішінде бақылау және бағалау тәсілдерун таңдау; - ЖОО оқытушысының арнайы методикалық жүйесін жобалау; - негізгі білім беру бағдарламасына сәйкес білім беру үдерісінің мәні мен ұйымдасытырлуын реттейтін құжаттама жасау. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Оқу мазмұны, технологиялары, білім беруді методикалық қамтамасыз ету, пән бойынша оқу курсын қалыптастыру, жоғары оқы орнында бақылауды ұйымдастыру, студенттердің таным үдерісі мен оқу мотивтерін басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихнаманың өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты-Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихнамасын, мұсылман тарихнамасын зерттеу. Қазақстан тарихындағы тарихнамалық дәстүрлерді зерттеу (XIII-XVII ғғ.). Магистранттарға бар тарихнамалық жұмыстарды талдауға және бағалауға, олардың күшті және әлсіз жақтарын, сондай-ақ тарихи деректерді түсіндіру үшін қолданылатын әдістерді анықтауға үйрету. Олардың әдіснамалық ерекшеліктерін анықтай отырып, тарихи материалға әртүрлі тәсілдерді талдау және салыстыру қабілетін дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік тарихтың іргелі мәселелеріне қазіргі заманғы көзқарас
Пәннің мақсаты: магистранттарды белгілі оқиғалар мен процестердің жаңа интерпретацияларын қамтамасыз ететін, олардың өзара байланыстары мен жаһандық тенденцияларын ашатын дүниежүзілік тарихты зерттеудің заманауи тәсілдері мен әдістерімен таныстыру. Әлемдік тарихи оқиғаларды қабылдауды өзгертетін постмодернизм, жаһандану және мультикультурализмді қоса алғанда, жаңа тарихи тәсілдер аясында негізгі тарихи процестер мен оқиғаларды қабылдаудағы өзгерістерді зерттеу. Өркениеттердің пайда болуы мен дамуы, мәдениеттердің өзара әрекеттесуі, жеке басының мәселелері, тарихи жады және адамның тарихтағы орны сияқты дүниежүзілік тарихтың маңызды іргелі мәселелерін талқылау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты-магистрантты зерттеуші ғалым ретінде тәуелсіз қызметке дайындау. "Академиялық хат" пәні магистранттарға ғылымда жаңа білім алатын зерттеу құралдары, әдістері мен әдістері туралы жүйелі білім беруді мақсат етеді. Курсты игеру үшін магистрант ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу бойынша теориялық негіздерді білуі, сондай-ақ эксперименттік зерттеулер жүргізе, өңдей және ресімдей білуі тиіс
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі Шығыс елдерінің даму бағыттары
Жалпы түсініктер. Шығыстану пәнін оқытудың мәселелері. . Шығыс мәдени, тарихи және географиялық аймақ ретінде. Шығыстануды қалыптастыру және дамыту. Шығыстың елдері мен аймақтарын зерттеудің әдіснамалық негіздері. Шығыс қоғамдарының даму ерекшеліктері мен ерекшеліктері. Тілдер, этникалық топтар және Азия тұрғындары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты-тарихшы-магистрантты зерттеу қызметіне дайындау және қосу. Тарихи зерттеуде оны іске асырудың әртүрлі кезеңдерінде туындайтын ақпараттық мәселелерді шешу үшін қолданылатын негізгі әдістер мен технологиялар, соның ішінде тарихи ақпаратты жинау, жүйелеу, талдау әдістері. Тарихи зерттеудің әдіснамалық аспектілерін және оның түрлерін сипаттауға, сондай-ақ тарихшылардың заманауи компьютерлік технологиялар мен сандық әдістерді қолдану мәселелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ортағасырдағы қытай деректері
Пәннің мақсаты: - білім алушыда ортағасырлық Қытай тарихы туралы кешенді, жүйелі түсінік қалыптастыру. Бұл пән ортағасырлық Қытай тарихының негізгі тарихи оқиғаларын зерделеуді және осы елдің тарихы туралы білімді жүйелеуді; магистрантта ортағасырлық Қытайдағы тарихи процестің негізгі заңдылықтары және Қытай деректеріндегі оқиғаларды кезеңдендіру туралы түсінік қалыптастыруды; деректермен ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу дағдыларын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнографиялық зерттеулердің тарихнамасы
Пәннің мақсаты: этнографиялық ғылымның негіздері мен эволюциясын түсінуді қалыптастыру, этнографиялық ойдың дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу, этнографияның ғылым ретінде қалыптасуы, әртүрлі тарихи, әлеуметтік және мәдени факторлардың осы пәннің дамуына әсерін талдау. Этнографиядағы маңызды теориялық тәсілдермен танысу: этнографиялық зерттеулердің әртүрлі теориялары мен мектептерін, соның ішінде мәдени және тарихи материализмді, функционализмді, структурализмді және постструктурализмді, сондай-ақ этнографиялық ғылымның дамуына әсер еткен басқа тәсілдерді зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Археологиялық зерттеулердің тарихнамасы
Пәннің мақсаты-археологияның ғылым ретіндегі тарихын, археологиялық зерттеулердің теориялық негіздерін және археологиялық зерттеулердегі негізгі әдістер мен тәсілдердің эволюциясын терең зерттеу. Курс археологиялық ғылымның дамуына әсер еткен маңызды археологиялық теорияларды, мектептер мен ғалымдарды сыни тұрғыдан талдауға, сондай-ақ жаһандық ғылым тарихы деңгейінде де, белгілі бір аймақтар немесе мәдениеттер контекстінде де археологиялық зерттеулердің негізгі кезеңдері мен бағыттарын зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы ұлттық-мемлекеттік құрылыс: дереккөздері, зерттеу тәжірибесі, пікірталас мәселелері
Пәннің мақсаты-"саяси процесс" және "ұлттық-мемлекеттік құрылыс"ұғымдарын зерттеу. Қазақстанның әкімшілік-аумақтық жүйесіндегі алғашқы өзгерістердің заңдылықтары мен ерекшеліктерін ашу. Қазақстанның қалыптасуы қарсаңында Ұлттық-мемлекеттік құрылыс қағидаттарын іздеу. Елдегі центрге тартқыш тенденциялардың себептерін зерттеу және нәтижесінде мемлекеттік бірліктің негіздерін Конституциялық бекіту
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Археология және этнология мәселелері
Қазіргі археологияның, этнологияның тұжырымдық және әдіснамалық мәселелерін ашып көрсету, түркі археологиясы мен этнологиясының мәселелерін зерттеу екені белгілі. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар еліміздегі түрлі этностардың арасындағы этнотілдік үдерістерді дұрыс саралау, Қазақстан халықтарының этникалық және ынтымақтастық дамуындағы жалпы және ерекше белгілерін айқындау, Қазақстандағы қазіргі кездегі этностардың арасындағы этноконфессионалдық үдерістердің негізгі принциптерің теориялық- әдістемелік негіздерін игеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлемнің философиялық және ғылыми бейнесі, адам санасының формалары және олардың қазіргі қоғамдағы көріну ерекшеліктері туралы дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсету; бұл білімді білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру, сыни ойлауды ынталандыру және академиялық ортада әлеуметтік, мәдени және ғылыми құбылыстарды тәуелсіз зерттеу үшін қолдану.
- ауызша және жазбаша қарым-қатынасты, оның ішінде шет тілін меңгеру; қарым-қатынас заңдылықтарын, топ пен қоғамның әлеуметтік-психологиялық құбылыстарын, тұлғаның әлеуметтік бейімделу жолдарын білу;
- басқару дағдыларын, келіссөздерді, коммуникативті қабілеттерді көрсету, белсенді болу және ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу
- тарихи пәндер бойынша іргелі білімді көрсету; көпмәдениетті қоғамда, түрлі мәдениеттерде, діндерде, ұлттық ерекшеліктерде педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері;
- жаңа мәселелер мен жағдайларды шешуде креативті ойлауға және шығармашылықпен қарауға, ғылыми-зерттеу қызметінің, кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындау дағдыларына ие болуға; ғылыми зерттеулер жүргізуге, ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыруға, оқытудың заманауи және инновациялық, цифрлық технологияларын қолдануға қабілетті болу.
- ағылшын тілінде академиялық жазу, ғылыми шолулар, аннотациялар дайындау, жүргізілетін зерттеулер тақырыбы бойынша эсселер мен библиографиялар жасау, ғылыми мақалаларды талдау, ғылыми тақырып бойынша әртүрлі көлемдегі және жанрдағы академиялық мәтіндерді жазу нормаларын білу және дағдыларын меңгеру;
- отандық тарихты зерделеуге және әлемдік тарихи үдеріс контекстінде теориялық-әдіснамалық тәсілдер туралы білімді, тарихи ғылымды дамытудың негізгі кезеңдерін, жетекші отандық тарихшылар мен ғылыми мектептердің тарихи тұжырымдамаларының ерекшеліктерін қолдану; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану; цифрлық құралдарды пайдалана отырып, оқу бағдарламаларын, оқу материалдарын әзірлеу қабілеті.
- отандық және дүниежүзілік тарихтың теориялық негіздерін, тарихи мәселелерді кәсіби деңгейде білу; IT - технологиялардың көмегімен деректану, тарихнамалық және мұрағаттық құжаттарды талдау;
- этнологиялық-археологиялық зерттеулерде теориялық білімді қолдану; оқу-әдістемелік жұмысты жүргізу және әдістемелік құзыреттілікті дамыту;
- академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға белсенді қатысу;
Ұқсас БББ
7M01601 Тарих педагогтерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01601 Тарих
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01601 Тарихшы педагог
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті