Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01601 Тарих педагогін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Күнделікті өмір тарихы

    Пән тарих ғылымының дамуының заманауи бағыттарының бірі болып табылады. Әр түрлі әлеуметтік таптарды, топтарды немесе кеңістікті, елді мекендерді, әлеуметтік оқиғалармен байланысты эмоционалды әрекеттерді және соған сәйкес мінез-құлық ережелерін құрайтын жеке адамдардың күнделікті қайталанатын өмір салтын қарастырады. Қайталау динамикасының өзгеруіне әсер ететін факторлар зерттеліп, талданады, қоғамның қарқынды дамуын бақылауға мүмкіндік беретін жағдайлар талданады, пән бойынша пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстандағы тарихи білімнің қалыптасуы мен дамуы

    Пән Қазақстандағы тарихи білімнің қалыптасуы мен дамуын теориялық-әдіснамасын негіздейді, елдегі тарихи білімнің даму факторларын айқындайды. Курс Қазақстандағы ұлттық тарихи білімнің кезеңдерін сипаттайды, XIX ғасырдағы қазақ ағартушылары мен XX ғасыр басындағы ұлттық интеллигенция өкілдерінің тарихи білімді дамытуға қосқан үлестерін бағамдайды, кеңестік партиялық-таптық идеологияның тарихи білімнің дамуына тигізген ықпалын зерделейді және тарихи білімнің даму болашағы мен оның ілгері басу тенденцияларын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады. Курс арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің проблематикасын қарастырады және ғылымның тарихы мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері туралы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады, пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем тарихының іргелі мәселелері

    Жаңа көзқарастар негізінде дүниежүзілік тарихтың кезеңдері мен маңызды оқиғалары талданады, түйінді проблемалар бойынша әртүрлі дереккөздердің рөлі мен маңызы ашылады. Еуропа мен Азиядағы феодалдық және капиталистік қатынастардың генезисі талқыланады. Әлемдегі саяси-әлеуметтік, мәдени процестердің даму кезеңдері және олардың біркелкі дамымауы қарастырылады. Қазіргі заманғы өркениеттердің қарама-қайшылығы және олардың болашақ дамуы туралы болжамдар сипатталады, пән бойынша пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары

    Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Отандық тарихтың кеңестік тарихнамасы

    Пән Кеңес дәуіріндегі Отан тарихының тарихнамасы мен ерекшеліктерін зерттейді. Курс 1920-1940 жылдардағы Қазақстан тарихын, Ұлы Отан соғысы кезеңін, соғыстан кейінгі жылдарды зерттеу мәселелерін, ХХ ғасырдың 70-80 жылдарындағы Қазақстандағы тарих ғылымының дамуын және оның жетістіктерін қарастырады. Кеңестік дәуірдегі Қазақстанның саяси-идеологиялық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени даму мәселелері бойынша кеңес тарихшыларының тарихнамалық еңбектері зерттеледі, пән бойынша пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Пәнде ғылыми зерттеудің өзектілігі мен жаңашылдығы, мақсаттар мен міндеттерді нақты әрі анық баяндау дағдылары, ғылыми зерттеу саласында кәсіби шет тілі құзыреттерін қалыптастыру қарастырылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері және академиялық адалдық принциптерін сақтау мәселелері талданады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері: сандық және сапалық зерттеу түрлері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар

    XX ғасырдағы шетел тарихнамасының қазіргі бағыттарының қалыптасу жəне даму тенденциялары қарастырылады, жаңа тарихи ағымдар, бағыттар, мектептер, жаңа тарихи бағыттар қалыптастырған шетелдік тарихшылардың шығармашылық мұрасы, тарих ғылымының дамуындағы маңызды процестер сипатталады және талданады. Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттарды қарастыру арқылы теориялық - методологиялық тұжырымдардың, жекелеген тарихшылардың, ұлттық тарихи мектептер зерттеулерінің мəні мен маңызы зерделенеді, пән бойынша пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан халықтарының тарихы мен мәдениеті

    Пән Қазақстан халқының мультимәдени, көпэтносты, көпконфессиялы құрамын қалыптастырудың негізгі тұжырымдамаларын, олардың рухани, материалдық мәдениетін қарастырады. Қазақ халқының және Қазақстанда тұратын басқа да халықтардың мәдени жетістіктері туралы теориялық және практикалық білім негіздері оқытылады. Әртүрлі мәдениеттердің қатар өмір сүру және өзара әсер ету ерекшеліктері талданады. Қазақ халқының мәдени мұрасының ұлттық бірегейлікті сақтаудағы және барлық этностардың дәстүрлері мен мәдениетіне құрметпен қараудағы рөлі айқындалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қыпшақтану

    Ориенталистикадағы этимология, тарих және тарихи ескерткіштер, этнография және «қыпшақ» генезисі туралы ғылыми көзқарастар талданады. Қыпшақтардың қоғамдық-әлеуметтік өмірі мен халықаралық қатынастары, тілі мен әдебиеті, араб, парсы, түрік дереккөздері негізіндегі рухани өмір мәселелері зерттеледі. Революцияға дейінгі және кеңестік тарих ғылымының материалдарында қыпшақ тайпаларының этносаяси тарихы мен политогенезін зерделеу кезеңдеріне салыстырмалы талдау жүргізіледі, қыпшақтардың тарихи географиясын зерттеудің ерекшеліктері мен барысы анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте тарихты оқытудың инновациялық әдістері

    Пән жоғары мектептің білім беру үдерісінде заманауи инновациялық технологияларды оқытудың негізгі әдістерін зерделейді. Тарихты практикалық тұрғыдан оқыту қағидаттарын іске асыруға мүмкіндік беретін жаңа тетіктер талданады. Тарихты оқытуда АКТ қолданудың интерактивті, инновациялық әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Оқыту нәтижелерін бағалаудың негізгі заманауи құралдары, оларды қолданудың әдіснамалық негіздері, жаңа әдістерді қолдана отырып, білім беру процесін нақты реформалауды жүзеге асыру жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнологияның іргелі мәселелері

    Пән әртүрлі этникалық топтардың қалыптасуы мен даму процестерін, олардың ұқсастығын, мәдени өзін-өзі ұйымдастыру формаларын, ұжымдық мінез-құлқы мен өзара әрекеттесу заңдылықтарын, жеке тұлға мен әлеуметтік ортаның өзара байланысын, этнологияның тұжырымдамалық аппаратын қарастырады. Негізгі ғылыми әдебиеттер, этнография бойынша далалық зерттеулердің нәтижелері зерттеледі. Әлемнің этникалық картасын, этникалық, антропологиялық, тілдік құрамын, экономикалық мәдениетін анықтайды, этникалық процестердегі дәстүрлі және заманауи мәдениетті сипаттайды, пәнаралық байланыстарды интеграциялайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да тарихты оқыту әдістемесі

    ЖОО-да тарихты оқытудың теориялық және практикалық әдістері, қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар қарастырылады. Тарихты оқыту процесінде тарихи білім, білік, дағдыларды қалыптастырудағы АКТ-ны пайдалану мүмкіндіктерін талдайды. Оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері талданып, оларды тиімділігіне қарай жіктелу жолдары сипатталады, тарихты оқыту жұмыстарын ұйымдастыру формалары мен нәтижеге бағытталған тарихи білім беруді көпшілік алдында көрсете алу механизмі сарапталады, пән бойынша пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Халықаралық академиялық қоғамдастықтың стандарттарына сәйкес ғылыми жобаларды жүзеге асыруға дайындық пен қабілеттерді дамытуға бағытталған шет тілі бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, нәтижелерді жазбаша түрде ұсыну. Академиялық дискурстың ерекшеліктері: стилі, жанрлары, мәселелері, зерттеу сұрағының тұжырымдалуы, кіріспенің құрылымы, ғылыми жұмыстың нәтижелерін көрсетудегі рөлі, библиографиясы, анықтамалық аппараттың дизайны, аннотация түрлері, оларды құрастыру ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы

    Қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи түркітану мәселелері

    Пән «Түркі» этносы және этнонимі жайлы зерттеулерді талдайды, түркітанудың бастаулары мен ғылыми негіздері жайлы ақпарат береді. Түрік жазба ескерткіштері және олардың тарихи түркітану бағытында зерттелу дәрежесі қарастырылады. Ресей және шетел, отандық түркітанушылардың зерттеулеріндегі түркі халықтарының әлеуметтік-экономикалық, саяси тарихы, мәдениеті сараланады. Түркітану саласындағы жетістіктер мен ғылыми экспедициялар есебінің ғылыми маңызына талдау жасалады, пән бойынша пәнаралық білімді біріктіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи білім берудегі жасанды интеллект әдістері

    Жасанды интеллект негіздерін білім беру саласындағы қолдану мүмкіндіктері. Деректерді жинау, талдау және болжам жасау үшін оқыту әдістерін қолдану. Қажеттілікке бейімделген жүйелерді әзірлеу. Виртуалды және ChatGPT тәрізді көмекшілерді оқу процесінде қолдану. D-id, invideo.com немесе т.б. заманауи нейрожелілер арқылы деректерді визуализациялау. Мәтін, бейне, аудио ресурстарын әзірлеуде ЖИ рөлін қолдану. Этикалық мәселелер мен инклюзивті білім беру. Білім беру жобаларына ЖИ құралдарын енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ХХ ғ. Қазақстан тарихының өзекті мәселелері

    ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының қайшылықты кезеңдеріне, тоталитарлық жүйе жүргізген саяси-экономикалық науқандарға мұрағаттық құжаттар негізінде ғылыми баға беріледі. «Кіші Қазан» идеясына, ұжымдастыру саясатына, сауатсыздықты жоюға, руссификацияға, ашаршылық пен саяси қуғын-сүргіннің салдарларына түсініктеме беріледі. Қазақстандағы сталиндік саяси террор және оның салдары, социализм құрылысы мен «қайта құру» кезеңіндегі әлеуметтік-экономикалық және саяси-идеологиялық қайшылықтар талданады, пән бойынша пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ұлттық интеллигенцияның қалыптасуы мен тағдыры (ХІХ ғ. - ХХ ғ.ортасы)

    Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілермен таныса алады: тарихи тұлға типтерінің классификациясы, тарихи тұлғалардың тарихтағы рөлі мен қызметіне ғылыми талдау жасау, тарихи тұлғалар туралы заманауи зерттеулерді талдау және олардың әлемдік және ұлттық тарихтағы рөлі мен орнын анықтау, қазақ зиялыларының қалыптасу ерекшеліктері мен идеялық-саяси ілімдері және жаңа ұлттық интеллигенцияның тарихи миссиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археологияның іргелі мәселелері

    Курс тарихи-археологиялық білім, ғылыми зерттеу дағдылары және оның рәсімі туралы түсінік саласында нақты материалдар береді. Тас, қола және темір дәуірлеріндегі, орта ғасырлардағы археологиялық мәдениеттер сипатталып, кезеңдеудің фундаментальді мәселелері, мәдениеттерді салыстырмалы талдау, зерттеу әдістері талданады. Мал шаруашылығы, егіншілік және ирригация сыңды ежелгі өндірістердің техникалық деңгейі мен эволюциясы сарапталып, көшпенділердің отырықшылыққа көшу мәселелері зерттеледі, пән бойынша пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстандағы археологиялық зерттеулер тарихы

    Ежелгі және орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы туралы құнды мәліметтер беретін археологиялық ескерткіштерді зерттеу тарихы қарастырылады, мал шаруашылығы, егіншілік және ирригация сияқты ежелгі өндірістердің техникалық деңгейі мен эволюциясы зерттеледі. Археологиялық ескерткіштерді табу үшін қолданылатын әдістер талданады, қазақтардың материалдық мәдениетінің негізін құрайтын қазақ халқының ежелгі және ортағасырлық мәдени жетістіктерін зерттеуге үлес қосқан кеңестік және отандық тарихшылардың еңбектеріне тарихнамалық талдау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Отан тарихының іргелі мәселелері

    Қазақстан аумағындағы өркениеттің негізгі ошақтары мен тайпалық одақтардың саяси және этникалық тарихына қатысты тарихи тұжырымдар қарастырылады. Моңғол ұлыстары, ортағасырлық мемлекеттер мен Қазақ хандығы арасындағы этникалық және саяси сабақтастық мәселелері шығармашылықпен талданады. Кеңестік билік пен әкімшіл-әміршіл жүйенің қалыптасуы мен нығаюының тарихи тәжірибесі сарапталады. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік құрылыс пен әлеуметтік-экономикалық модернизация мәселелері зерттеледі, пән бойынша пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ХХ ғ. 20-30 жж. Қазақстанда тарих ғылымының қалыптасуы мен дамуы

    ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы тарих ғылымының қалыптасуы мен дамуы қарастырылады. Қазақстан тарихының қалыптасуы мен дамуы мәселелері бойынша қазақстандық интеллигенция мен қазақ ағартушыларының еңбектері талданады. Алаш қозғалысының тарихы, өлкедегі 1917 жылғы Қазан революциясының ерекшеліктері, қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы және Қазақстандағы социализм құрылысы зерттеледі. Орыс, шетел тарихшыларының тарихнамалық еңбектері және олардың Қазақстанның тарих ғылымы үшін маңызы қарастырылады, пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихнама мен деректанудың теориялық және методологиялық мәселелері

    Пән қазіргі деректанулық және тарихи проблемалардың мазмұнын олардың ерекшеліктерімен байланыстыра отырып ашады, деректану және тарихи таным, тарихи деректердің сыныпталу мәселесін талдайды, деректанулық және тарихнамалық факт сияқты құбылыстардың мәнін ашып көрсетеді. Тарихи факт, тарихи деректің ақпаратты тасымалдаушы ретіндегі рөлі сипатталады. Деректанудың теориялық және методологиялық проблемаларының таным процесіндегі орнын, мақсаты мен міндеттерін анықтайды және теориялық білімді іс жүзінде қолдана білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми танымның дамуындағы заманауи тенденциялар мен гуманитарлық ғылымның іргелі әдіснамалық және философиялық мәселелері жайлы білімін көрсетеді
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастырудағы ақпараттық мәдениетін, шетел тілдерін меңгергенін көрсетеді
  • тарихи процестер мен құбылыстарды саралау үшін қазіргі тұжырымдарды, теориялар мен тәсілдерді сыни талдайды
  • білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып педагогикалық қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын меңгергендігін көрсетеді
  • ғылыми-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын жүйелі түсінгендігін көрсетеді
  • ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды орындауда педагогикалық міндеттерді шешу үшін пәндік және пәнаралық білімін интеграциялайды

Ұқсас БББ

7M01601 Тарих педагогтерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01601 Тарих

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01601 Тарих

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01601 Тарих

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01601 Тарих

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

7M01601 Тарих

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01601 Тарих

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01601 Тарих

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01601 Тарих

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01601 Тарих

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01601 Тарих

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01601 Тарих педагогтарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01601 Тарихшы педагог

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Top