Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01601 Тарих педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Алаш қозғалысы және Алашорда

    Пәннің мақсаты-ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалысқа, сондай-ақ Алашорда мен оның идеологтарының қызметіне байланысты аса маңызды оқиғаларды, тұлғалар мен идеяларды зерделеу. Пән қазақ қоғамының дамуын, оның сыртқы күштермен өзара іс-қимылын, ұлттық бірегейлік пен тәуелсіздікті қалыптастыру процесін, сондай-ақ Қазақстан тарихындағы мәдени, саяси және әлеуметтік өзгерістердің рөлін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Отан тарихы

    Пәннің мақсаты - әлемдік тарих пен өркениет контекстіндегі Қазақстанның тарихи үдерісінің ерекшеліктері мен динамикасымен таныстыру; отандық тарихтың функциялары мен принциптерін қарастыру; Қазақстан Республикасында тарихи сананы қалыптастыру тұжырымдамасын зерделеу. Курс тарихи оқиғалар мен үдерістерді белгілі бір тарихи дәуірлермен байланыстыра білуге, сондай-ақ олардың жалпы тарихи дамудағы рөлі мен орнын анықтауға бағытталған. Қазақстан тарихын зерттеу әдіснамасын игеру маңызды бөлігі болып табылады. Магистранттар тарихи үдерістерді теориялық модельдеуге, олардың сапалық және сандық сипаттамаларын анықтауға оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар

    Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдың шетелдік тарихнамасының қазіргі заманғы бағыттарын қалыптастыру және дамыту тенденцияларын талдау, сондай-ақ тарих ғылымында жаңа бағыттар қалыптастырған шетелдік тарихшылардың жаңа тарихи ағымдарын, мектептері мен шығармашылық мұраларын сипаттау және сыни тұрғыдан қарау. Курс ХХ ғасырдағы тарих ғылымының дамуына әсер еткен негізгі үдерістерді зерттеуді қамтиды. Теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, сондай-ақ жекелеген тарихшылар мен ұлттық тарихи мектептердің зерттеулеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пәнді зерделеудің мақсаты - магистранттарда бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтауға қабілетті болады; білім алушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын таңдауға және тиімді пайдалануға; алған білімдерін оқу, ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдануға міндетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихнама және деректанудың теориялық және методологиялық мәселелері

    Пәннің мақсаты - тарихи зерттеудің теориялық-әдіснамалық мәселелерін, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін, теорияның тарихи танымдағы рөлін, теория мен әдістеме саласындағы заманауи жетістіктерді, тарихи процестерді зерттеудің заманауи тәсілдерін, оқу үдерісіне зерттеу тәсілдерін, тарихнамалық, деректанулық және библиографиялық талдаудың заманауи жүйесін білу. Құжаттармен және дереккөздермен, анықтамалық материалдармен, мерзімді басылымдармен жұмыс жасай, тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және кешенді талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихының іргелі мәселелері

    Пәннің мақсаты - тарих ғылымының теориялық және методологиялық ұстанымдарына сүйене отырып, жаңаша көзқараста Қазақстан тарихының іргелі мәселелерін анықтай отырып, оларға объективті түрде баға беру болып табылады. Магистранттар нақты оқиғаларға талдау жасай алады, Қазақстан тарихының іргелі мәселелерін зерделеп, оларды пайымдай біледі; тарихи үдерістерді ажыратып, оларға талдау жасай біледі; ұлт тарихындағы өткен оқиғалар мен құбылыстарға өркениеттік тұрғыда салыстырмалы түрде баға беріп, олардың адамзат тарихындағы орны мен рөлін анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Моғолстан тарихы

    Пәннің мақсаты - Моғолстанның тарихын, көшпелі өзбектердің этносаяси жағдайын, мемлекеттің аумағы мен этникалық құрамын, мұсылман дінінің рөлі мен таралуын білу. Қазіргі ғылымның негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын талдауда тарих ғылымының негізгі категориялары мен ұғымдарын, ғылымның даму модельдерін құруды қоса алғанда, тарихи – ғылыми зерттеулердегі жалпы тәсілдерді бағдарлай және қолдана білу. Ежелгі және ортағасырлық тарих кезеңіндегі Қазақстан тарихының өзекті мәселелеріне ғылыми зерттеу әдістерін қолдана білу дағдысын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Этнологияның іргелі мәселелері

    Пәннің мақсаты - гуманитарлық білім жүйесіндегі этнологияның рөлі мен орнын анықтау. Этнологияны зерттеу әдістері. Негізгі тарихи мектептер мен ғылыми бағыттар. "Этнос" және "ұлт"ұғымдарының этимологиясы. Этносты зерттеудің жаңа тәсілдері. Этностың тарихи-әлеуметтік тұжырымдамасы. Этностардың шығу тегі. Этногенез және оның негізгі факторлары. Қазақ халқының рухани және материалдық мәдениетінің іргелі мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Археологияның іргелі мәселелері

    Пәннің мақсаты - археология саласындағы жаңа жетістіктер мен тарихи үдерістерді зерттеудің заманауи тәсілдерімен, сондай-ақ археологиядағы деректану және библиографиялық талдаудың өзекті мәселесімен таныстыру. Магистранттар археология бойынша ақпарат алу үшін заманауи ақпараттық технологиялар мен әдістерді қолдануға, сондай-ақ артефактілер мен мұражай материалдарымен жұмыс істеуге оқытылатын болады. Курс археологиялық қазба жобаларын әзірлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар археологиялық олжалармен жұмыс істеу дағдылары мен практикалық дағдыларын меңгереді, археологиялық деректерді талдауды және түсіндіруді, сондай-ақ археологиялық зерттеулерде заманауи әдістер мен технологияларды тиімді пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары оқу орнында тарихты оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты - ЖОО-да тарихты оқытудың теориялық және практикалық әдістерін, сондай-ақ заманауи педагогикалық технологияларды қарастыру. Курс оқу үдерісінде тарихи білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану мүмкіндіктерін талдайды. Тарихты оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістемелік тәсілдері қарастырылады. Оқу үдерісін ұйымдастыру нысандарын және оқыту нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталған тарихи білім беруді көпшілік алдында ұсыну тетігін зерделеуге ерекше назар аударылады. Пән сонымен қатар материалды тереңірек игеруге және магистранттардың құзыреттерін дамытуға ықпал ететін пәнаралық білімді біріктіруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем тарихының іргелі мәселелері

    Пәннің мақсаты - жаңа тәсілдерді қолдана отырып, әлемдік тарихтың негізгі кезеңдері мен оқиғаларын талдау және негізгі тарихи мәселелерді зерттеу үшін әртүрлі дереккөздердің рөлі мен маңыздылығын зерттеу. Еуропа мен Азиядағы феодалдық және капиталистік қатынастардың генезисіне ерекше назар аударылады. Әр түрлі елдердегі саяси-әлеуметтік және мәдени үдерістердің даму кезеңдері қарастырылып, олардың біркелкі емес дамуы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдік дамудың негізгі тенденциялары

    Пәннің мақсаты-магистранттарға қазіргі әлемді қалыптастыратын негізгі жаһандық процестер мен өзгерістер туралы терең түсінік беру. Оларға технологияның дамуы, жаһандану, климаттың өзгеруі, демографиялық өзгерістер, экономикалық өзгерістер және мәдени өзгерістер жатады. Магистранттар бұл факторлардың әртүрлі елдер мен аймақтарға әсерін талдап, оларды жаһандық жүйенің өзара байланысты элементтері ретінде қарастырады. Ол тез өзгеретін әлем жағдайында ашылатын жаңа қиындықтар мен мүмкіндіктерге бейімделу жолдарын табуға бағытталған. Бұл жаһандық саясат пен экономиканы бағдарлай алатын мамандарды даярлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алтын Орда тарихы

    Пәннің мақсаты- тарихи ғылыми таным әдіснамасын, Алтын Орда тарихының негізгі оқиғалары мен үдерістерін, теория мен әдістеме саласындағы қазіргі жетістіктерді, Алтын Орда тарихы мәселесі бойынша тарихнаманың негізгі бағыттарын, XIII— XV ғғ.Алтын Орданың саяси және экономикалық дамуын білу. Алтын Орда мемлекетінің құрылуы кезеңінде Қазақстан аумағындағы негізгі факторларды, құбылыстар мен үдерістерді талдай білу, осы кезең бойынша әртүрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты анықтай білу. Әр түрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Пәнаралық әдістер негізінде тарихты оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты - тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды терең талдау үшін пәнаралық әдістерді қолдану тәсілдерін зерттеуге, сондай-ақ кешенді білім беру бағдарламаларын құруға бағытталған. Магистранттар тарихи білімді гуманитарлық, әлеуметтік және жаратылыстану ғылымдарының нәтижелерімен үйлестіруге үйретеді, тарихты тереңірек қабылдауға және оқытуға ықпал етеді. Ақпаратты синтездеу және сыни талдау дағдыларын дамытуға көмектеседі, тиімді оқыту және магистранттарда өткен туралы тұтас түсінік қалыптастыру үшін маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Күнделікті өмір тарихы

    Пәннің мақсаты - күнделікті өмір тарихы тарих ғылымын зерттеудің жаңа бағыты ретінде қоғамдағы қарапайым адамдардың күнделікті өмірін зерттей отырып, қоғамда алатын орнын оның тіршілік-тынысын анықтау, солар арқылы тарихты зерттеудің жаңа әдісін үйрету. Магистранттар тарихи таным, тарих ғылымын зерттеудегі жаңа бағыттарды, күнделікті өмір тарихы – микротарихының методологиялық негіздері ретінде, күнделіктілікті зерттеудегі гендерлік тарих: мазмұны, ерекшелігі, маңызын анықтап ғылыми бағыт қалыптастырады. Күнделікті өмір тарихын зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи пәндерді оқытудың жаңа технологиялары

    Пәннің мақсаты - жоғары мектептің білім беру үдерісінде заманауи инновациялық технологияларды қолдана отырып оқыту әдістерін зерттеу. Курс аясында тарихты тәжірибе жүзінде оқыту қағидаттарын тиімді іске асыруға мүмкіндік беретін жаңа тәсілдер мен тетіктер талданады. Оқытудың интерактивті және инновациялық әдістері, сондай-ақ тарихты оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану тәсілдері қарастырылады. Оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы әдістеріне, олардың әдіснамалық негіздеріне, сондай-ақ жоғары мектепте оқыту мен оқыту өзара іс-қимылының сапасын жақсартуға ықпал ететін жаңа технологиялар мен әдістерді енгізу арқылы білім беру үдерісін жетілдіру жолдарына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихи зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты- өркениеттің дамуындағы ғылымның рөлін, ғылым мен техниканың арақатынасын, олармен байланысты қазіргі заманғы әлеуметтік және этикалық проблемалар туралы идеяны білу, ғылыми рационалдылықтың құндылығын және оның тарихи түрлерін түсіну, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше оқыту тәсілдері, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгерту. Жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмысы туралы есептерді рәсімдей білу және зерттеу нәтижелері бойынша жарияланымдар дайындау, алынған нәтижелерді өңдеу, қолда бар ғылыми деректерді ескере отырып, оларды талдау және түсіну тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқытудағы мультимедиялық технологиялар

    Пәннің мақсаты - тарихи материалды жандандыруға және оны магистранттар үшін қолжетімді әрі қызықты етуге көмектесетін бейнематериалдар, презентациялар, анимациялар және интерактивті платформалар сияқты заманауи технологияларды игеру. Магистранттар мультимедиялық технологияларды білім беру үдерісіне интеграциялау әдістерін зерттейді, бұл тарихи оқиғаларды қабылдауды жақсартуға, сыни ойлауды дамытуға және білімді тереңдетуге ықпал етеді. Технологияларды білім беру ресурстарын құру және магистранттардың оқу жетістіктерін бағалау үшін пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орталық Азия тарихы

    Пәннің мақсаты - Орталық Азия тарихын, Орталық Азия халықтарының капитализмге дейінгі қатынастардан социалистік қатынастарға ауысуын жүзеге асыру мәселелері бойынша негізгі мәселелерді, пәнді тану теориясы мен әдіснамасын, маңызды оқиғаларды білу. Тарихи білімнің қалыптасуы мен дамуы саласындағы білімдерін көрсете білу. Тарихи ілімдердің, ғылыми мектептердің, іргелі зерттеулерді дамытудағы тұжырымдамалық құрылыстардың мазмұнын жүйелеп талдай білу; шығармашылық қабілеттерін көрсету: экономикалық және статистикалық деректермен жұмыс жасауда тапқырлық, икемділік және сыни ойлау дағдысын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұғалімдер семинариясы мен мектебіндегі күнделікті өмір ( ХІХ ғ. ІІ жартысы- ХХ ғ. басы)

    Пәннің мақсаты - ХІХ ғасырдың екінші жартысы ХХ ғасырдың бас кезеңіндегі қазақ өлкесіндегі бастауыш сынып мұғалімдерін дайындау мақсатында ашылған оқу орындарының тарихын оқыту және оның Ресейлік имперлік педагогикалық білім беру жүйесіндегі орнын көрсету. Курс нәтижесінде педагогикалық бағытта білім алатын тарихшы магистранттар қазақ тарихның педагогикасымен танысып, ғылыми ізденістер жүргізуге жаңа бағыт алады, сонымен қатар педагогикалық семинариялар тарихымен танысады. Ұлттық және жергілікті тарихтың нақты-тарихи проблемаларын талдау кезінде тарихи зерттеулердің қазіргі заманғы тәсілдері мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тарих ғылымындағы пәнаралық ұстанымдар

    Пәннің мақсаты - пәнаралық бағыт және зерттеу тәсілдерін ұйымдастыру, ғылыми теориялар мен методологиялық принциптерді қарастыру, тарих ғылымының пәнаралық зерттеудің мақсатын, оның өзектілігін зерделеу болып табылады. Курс нәтижесінде магистранттар қазіргі тарих ғылымының дамуының негізгі тарихнамалық бағыттары мен пәнаралық ұстанымдарын, теориялық-методологиялық, нақты-тарихи көзқарастары туралы білімдерін жетілдіреді. Кәсіби қызмет саласында отандық тарихта пәнаралық тәсілдер мәселелері бойынша білімді қолдана білу; отандық тарихты зерттеуде сабақтас ғылымдардың қандай да бір әдістері мен тәсілдерін пайдалану мүмкіндігіне өз көзқарасын негіздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуразия көшпенділерінің тарихы

    Пәннің мақсаты - көшпелі қоғамның тарихы мен мәдениетін, Еуразия көшпенділерінің тарихи ерекшеліктерін, Еуразия көшпенділері тарихының тарихнамасын, Еуразия көшпенділері туралы еуропалық ғалымдардың зерттеулерін, кеңестік кезеңдегі көшпелі халықтардың тарихын, көшпелі халықтардың шығу тарихын білу және түсіну. Өз зерттеу жұмысында зерттеу міндеттерін әдіснамалық негіздеуді жүзеге асыра білу; ауызша сөйлеу және жазбаша жұмыстарды дайындау үшін қосымша ақпаратты өз бетінше таба білу дағдысы. Тарихи зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарих ғылымының теориясы мен методологиясы

    Пәннің мақсаты -адам мен қоғамның өзара іс-қимылының негізгі заңдылықтарын; адам мен адамзаттың тарихи-мәдени дамуының негізгі кезеңдерін; тарихи зерттеудегі әдіснаманың орны мен рөлін білу. Дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды тарихи мәселелерді талдай білу; берілген тақырып бойынша ғылыми әдебиеттің мазмұнын өз бетінше талдау және бағалау, нақты ғылыми мәселені шешу кезінде предшественниктер жұмысына тарихнамалық талдау жүргізу; жұмыстарға тарихнамалық талдау жүргізу. Тарихи дереккөздерді анықтау дағдыларын меңгеру; дереккөзтанушылық талдау жүргізу; дереккөздердегі деректерді өңдеу және талдау; дереккөздердегі жасырын ақпаратты анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты - түрлі салалардағы проблемаларды ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алу, ғылым саласындағы танымдық қызмет дағдылары бар мамандарды даярлау, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім нысандары туралы терең түсініктерді қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижелері: магистрант зерттеудің мақсатын, міндеттерін, объектісін, пәні мен өзектілігін айқындауға, ғылыми-зерттеу тақырыбын орындауға, талаптарға сәйкес ғылыми жұмыс бойынша есептер дайындауға қабілетті болады; ғылыми, зерттеу және әдістемелік қызметтің негізгі қағидаларын, принциптері мен заңдылықтарын пайдалануға; зерттеуді дербес жүргізуге, ғылыми ресурстарды тиімді пайдалануға; алынған біліктер мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми дүниетанымның ерекшеліктерін біледі; кәсіби қызметтің негізгі түрлерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін біледі; кәсіптік қызметте тілді меңгеру дағдылары мен шеберліктерін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілді білудің коммуникативтік құзыреттілігін білуді көрсетеді; генезисі, философиялық мәні және ғылыми білімнің дамуы, ғылымды ұйымдастыру және дамыту заңдылықтары.
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; студенттерді оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
  • Отандық және дүниежүзілік тарихтың теориялары мен тұжырымдамаларының негізгі білімдерін түсіндіру, тарихи зерттеудің теориясы мен әдіснамасы саласындағы қазіргі жетістіктерді талдау.
  • Зияткерлік жүйелердің әр түрлі әдістерін пайдалана білу, ғылыми ізденіс және оларды кәсіби қызметте қолдану туралы негізгі білімді көрсету.
  • Кәсіби салада зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдану. Белгілі тарихшылардың көзқарасы бойынша талдау жүргізу кезінде дәлелдер әзірлеу.
  • Күнделікті өмір тарихы бойынша теориялық білімді меңгеру, тарихи және ғылыми таным дамуының қазіргі заманғы үдерістерін, оның ішінде пәнаралық салаларды талдау және бағалау. ҚОТ бойынша әдістемелік модельдерді, инновациялық технологияларды және оқыту тәсілдерін қолдану.

Ұқсас БББ

7M01601 Тарих педагогтерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01601 Тарих

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01601 Тарих

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01601 Тарих

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01601 Тарих

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

7M01601 Тарих

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01601 Тарих

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01601 Тарих

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01601 Тарих

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01601 Тарих

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01601 Тарих

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01601 Тарих педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M01601 Тарихшы педагог

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Top