Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01505 Биология педагогін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Биология және педагогика саласындағы ғылыми-зерттеу әдістері туралы теориялық білімдерді жүйелеуге, ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыруға дайындау, педагогикалық-психологиялық зерттеудің жалпы ғылыми әдіснамасы жөніндегі ұғымын қалыптастыруға, академиялық жазу мәдениетін, сыни ойлау, ғылыми ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға және мәліметтерді талдау, ғылыми нәтижелерді рәсімдеу негіздерін меңгертеді. Пән болашақ педагог-зерттеушінің ғылыми мәдениетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Молекулалық биотехнологияның әдістері

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Биологиялық ғылыми жобаларды ұйымдастыра отырып, ғылыми деректерін шет мемлекеттердің ғылыми басылымдарына шет тілінде мақала жазуын көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологияның актуальды мәселелері

    Курс барысында биология саласындағы соңғы ғылыми және практикалық жетістіктермен таныстыру; жаһандық және аймақтық деңгейде биологияның өзекті мәселелерін ашу; білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында биологияны оқытудың заманауи технологияларымен танысу.Заманауи хронобиологиялық мәселелері, адамдардың пайда болуы мәселелері, генетика, микробиологияның модельдік объектілері, адамдардың мінез-құлығының биоәлеуметтік негіздері, аурулармен күрестері, өмірді ұзарту және т.б. туралы мәліметтерімен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары

    Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектепте биологияны оқытудың технологиялары

    Білім алушыларда педагогикалық технологиялардың әртүрлілігі туралы білім жүйесімен, оларды биология сабақтарында қолдану әдістемесімен қамтамасыз ету, педагогикалық технологияларды пәнге бейімдеу әдістемесін меңгеру бойынша негізгі білімді және кәсіби құзыреттілекті қалыптастыру, педагогикалық ғылымның тенденцияларын, оларды білім беру процесіне бейімдеу үдерістері туралы білімді қалыптастыру,педагогикалық технологиялардың ресурсын игеру және оларды игерудегі маңызды практикалық аспектілермен таныстыру;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс ғылыми идеялар мен философиялық концепциялардың қалай дамығанын түсіндіреді, ғылыми теориялардың философиялық негіздерін, ғылыми жаңалықтардың философиялық ойға әсерін талдайды және ғылым мен философияның байланысын зерттейді. Пән сыни ойлауды дамытуға, ғылым мен философияның әлеуметтік-мәдени контекстін түсінуге, адам білімінің дамуы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Молекулярлы генетиканың қазіргі аспектілері

    Курс молекулалық генетиканың жаңа әдістері мен технологияларын жетілдіру және құру, тұқым қуалаушылық заңдылықтары және генетикалық ақпарат жұмысының механизмдері туралы мәліметтерді кеңейту үшін ерекше мүмкіндіктерді көздейді. Биологияның қарқынды дамып келе жатқан салаларын меңгеруде базалық идеялар мен заманауи әдістер жүйесін талдауды, алған білімдерін практикада қолдануды және зерттеу нәтижелерін өндіріске ендіруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологияның таңдамалы тараулары

    Курстың мазмұны қолданбалы биология салаларында эксперименттік зерттеулер жүргізудің негізгі әдістерін меңгере отырып, жүргізілген зерттеулердің тәжірибелік деректерін статистикалық әдістер арқылы өңдеуге, нәтижелердің дұрыстығын талдауға бағытталған. Білім алушы биология салалары туралы теориялық, практикалық білімдерін, мектеп және университет жанындағы тәжірибе участоктарында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда, оларды дербес жүргізуде заманауи экспериментальды әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте биологияны оқытудың инновациялық технологияларын қолдану

    Пән биологиядағы ғылыми жобаларды ұйымдастырудың жаңа инновациялық әдістерін, педагогикалық және ғылыми-зерттеу үдерісін қарастырады. Қазіргі заманғы әдіснамалық концепциялармен, жаратылыстану ғылымдары саласындағы жаңа жетістіктерді, ғылыми зерттеу жұмыстары бойынша проблемаларды, тақырыптарды, объектілерді, гипотезаны және зерттеу тұжырымдамасын көпшілік алдында хабарлауды, шет мемлекеттердің ғылыми басылымдарына мақала жазуын көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқытудың пәнаралық аспектілері

    Пән білімді меңгеруді және ойлау мәдениетін қалыптастыруды, зерттеу әдістерін игеруді қарастырады; ақпаратты қабылдау, талдау, синтездеу, идеяны, қорытындылар мен проблема шешімдерін көпшілік алдында хабарлауды, мақсаттарды қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдауды қарастырады. Биологиялық эксперименттің ғылыми деректерін шет мемлекеттердің ғылыми басылымдарына шет тілінде мақала жазуын көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқытудағы педагогикалық мониторинг

    Биологияны оқытуда дамытылатын білімдер мен түсініктерді игеруді, сондай-ақ зерттеу әдістерін игеруді көрсете білуін қарастырады. Мультимедиялық бағдарламалар, жобалар, іскерлік ойындар, веб-квесттер және басқада шығармашылық және ғылыми жобаларды құру, сөйлеуді жобалау, сондай-ақ мұғалімнің кәсіби өсуі, одан әрі оқуын жалғастыру үшін, түсінігі мен шығармашылық артықшылықтарын анықтауды, өз қабілетін пайдалана білуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Ғылыми бағыттағы мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыруға, олардың ерекшеліктері мен құрылымдарын меңгертуге бағытталады; ғылыми мәтіндер жазу үшін тақырып таңдаудан бастап, оны жариялау барысындағы барлық жазылым үдерісінде кездестін мәселелерді қамтиды; сыни ойлау, жүйелі жазу, ғылыми дискурс құра алу, сыни оқылым, талдау, бағалау сияқты қабілеттерін арттырады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биологиялық білім берудегі цифрлық контент

    Педагогикалық технологияларды, білім беру қызметін ұйымдастыруды, диагностикалауды, білім беру процесінің сапасын бағалауды, оқу үдерісін, ғылыми-зерттеу әдістерін меңгеруді қарастырады. Жаңа технологияларды, оқу бағдарламаларды әзірлеуді, жаңа педагогикалық жүйелерді модельдеп, авторлық жобаларды білім беру ұйымдарында пайдалануды, одан әрі оқуын жалғастыру үшін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін анықтауда өз қабілетін пайдалана білуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық статистика

    Биологиялық статистиканың теориялық негіздерін оқыту және статистикалық өңдеу әдістерін биологиялық талдауда қолдану дағдыларын қалыптастыру.Биологиялық деректерді өңдеудің қазіргі заманғы статистикалық әдістері жөнінде білім негіздерін қалыптастыру, қазіргі заманғы статистикалық әдістерді қолданудың негізгі дағдыларын қалыптастыру. Биологиялық эксперимент кезеңдерін, жоспарлауды компьютерлік статистикалық бағдарламалар: қолданбалы бағдарламалар пакеті SPSS, Statistica, SAS биостатистикадағы өлшеулердің шынайылығын бағалайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру кезеңдері. Зерттеу мақсаттарын, міндеттерін анықтау. Ғылыми мәселені зерттеудің теориясы мен әдістемесімен танысу. Ғылыми объектіні бөлу. Шындыққа негізделген алынған зерттеу нәтижесін бағалау. Статистикалық-математикалық әдістердің көмегімен алынған мәліметтерді өңдеу және талдау. Қорытындылар, кез-келген ғылыми зерттеудің соңғы кезеңі. Тұжырымдар мен ұсыныстардың ғылыми негізділігі. Зерттеу нәтижелерін рәсімдеу. Ғылыми есеп дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы

    Қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасуша биологиясы және жасушалық технологиялар

    Жаратылыстану ғылымдарының әдістемелері негізінде курста табиғат, адам және қоғам туралы қазіргі ғылыми білімдегі биологиялық пәндердің іргелі рөлі бағаланады. Қазіргі кезеңдегі негізгі бағыттар көрсетіледі және биологиялық ғылымның даму тенденциялары. Инновацияға көп көңіл бөлінеді биологиялық зерттеулердің қазіргі кезеңдегі өзекті аспектілері, экологиялық және биоқауіпсіздік мәселелері, биологиялық ресурстарды тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиялық зерттеулердегі SPSS

    Деректерді статистикалық өңдеу әдістерін қолдану және қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ ғылыми талдау және оларды практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Биостатистика әдістерін білу мен түсінуді көрсетеді. Деректерді сипаттау үшін ең қолайлы статистикалық процедураларды таңдайды. STATISTICA қолданбалы бағдарламалар пакетін қоса, деректерді сипаттау және талдау үшін статистикалық әдістерді қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық биологияны зерттеу әдістемесі

    Биологияны оқытудың әдістемесін зерделеуде қазіргі заманғы бағыттарды (сабақтастық, вариативтілік, саралау, интеграция) және мектептегі биологиялық білім беру мен оқытудың тәсілдерін ескере отырып, мектепте биология мұғалімін толыққанды даярлау үшін қажет. Әдістемелік дайындықтың барлық кезеңдерінде студенттердің назары биология мұғалімінің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптардың деңгейін арттыруға және биология бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биотехнологияның заманауи әдістері

    ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді әзірлеуге және қолдануға байланысты биология мен Вариациялық статистиканың қиылысындағы биологиядағы ғылыми сала (сандық эксперименттерді жоспарлау кезінде, биологиядағы эксперименттік деректер мен бақылауларды өңдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиялық зерттеудің әдіснамалық аспектілері

    Биология саласындағы ғылыми зерттеулер әдістерінің жүйесі туралы негізгі мәліметтерді, зерттеу жүргізу кезіндегі әдістер мен әдістер туралы білімді, зерттеуді жоспарлау ережелерін, деректерді өңдеу ерекшеліктерін, әдеби дереккөздерді зерттеу негізінде әдебиетпен жұмыс істеу формаларын, әдістерін, әдебиетпен жұмыс істеу этикасын және оны зерттеу мен жазуда қолдануды, логикалық құрылысты қамтиды жұмыс, жалпылау, тұжырымдарды тұжырымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиядағы STEM-технология мен моделдеу

    Курс білім алушылардың биологияны оқыту үрдісінде STEM-технология мен моделдеу мүмкіндіктерін тиімді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс барысында STEM-білім беру ерекшеліктері, STEM-технология мен моделдеуді енгізудің шарттары, STEM-технология түрлері талданады. Білім алушылар оқытуды жоспарлау мен ұйымдастыруда пәнаралық құзіреттіліктерін көрсетеді, ардуино құралдарымен биологиядан көрнекіліктер дайындайды, биологиялық процестерді Phet, PourPoseGame, VirtLab моделдеу орталары арқылы зерттейді, биологияны моделдеу арқылы оқыту жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық зерттеулердегі жасанды интеллект

    Жасанды интеллект технологияларын биологиялық білім беруге интеграциялау қазіргі педагогика саласындағы революциялық қадам болып табылады. ЖИ қолдану оқыту әдістерін жетілдіруге, оқу процесін білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге және биология саласындағы инклюзияны дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биологияны оқытуда виртуалды лабораторияны қолдану

    Болашақ биолог мұғалімдерді даярлауда виртуалды зертханалық жұмыстарды құру мен қолданудың теориялық және әдістемелік негіздерін саралау. Биологиялық мазмұнда теориялық білімді бекіту тапсырмалары, білім алушылардың өз бетімен жұмыс жасауына арналған тест сұрақтары, шығармашылық және зерттеуге арналған виртуалды зертханалық жұмыстар дайындалады. Биологияны оқытуда виртуалды зертханалық жұмыстарды құрудың өлшемдерін анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Биологияны оқытуда білім мен ұғымдарды дамыту қабілетін, зерттеу аясында идеяларды әзірлеу және қолдану барысында оларды тиімді пайдалануын, зерттеу әдістерін меңгергенін көрсетеді.
  • Биологияны оқыту саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін пәнаралық білімдерін интергациялай біледі;
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін ақпараттық мәдениетін, шетел тілін меңгеруін көрсетеді
  • Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, ғылыми-зерттеу процесінде заманауи әдістерді қолданады және зерттеу нәтижелерін оқу өндірісіне ендіреді
  • Кәсіби және басқарушылық мәселелерді стандартты емес жағдайларда барынша кең пәнаралық контексте шешу үшін өзінің білімін, түсінігін және шығармашылық қабілеттерін қолданады.
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының идеяларын, қорытындылары мен проблемалар шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастырады
  • Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас түрлері мен құрылымын, даму деңгейін, этикасы мен ережелерін меңгереді, оларды нақты жағдаяттарда тиімді қолданып, педагогикалық ұжымда нәтижелі әрекет ете алады.
  • Заманауи оқыту әдістерін тиімді қолданып, цифрлық құралдармен жұмыс істей алады және кәсіби рефлексия жүргізеді.
  • Ғылыми білімнің ерекшелігін түсінеді, ғылыми зерттеудің әдіснамасын, ғылым тарихындағы негізгі кезеңдер мен оқиғаларды біледі, алған білімдері мен дағдыларын ғылым мен біліммен байланысты кәсіби қызметте қолданады
Top