7M01505 Биология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биологияның әртүрлі бағыттарында еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, заманауи білім беру мекемелері тарапынан талап етілетін, динамикалық түрде өзгеретін әлеуметтік және кәсіптік қызмет жағдайына бейімделген, тереңдетілген теориялық және тәжірибелік жеке дайындығы бар биологиялық мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Университетте биологияны оқытудың ақпараттық технологиясы
Биологияны оқытудың компьютерленген әдістемелерін құрудың негізгі принциптері мен әдістемелік тәсілдерін қарастырады; оқу-білім беру үрдісінің шарттарына ақпараттық компьютерлік технологияларды бейімделген қолдануды қарастырады. Оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды қолдану педагогикалық идеяларды жүзеге асыруға, жедел жауап беруге және алуға, білім беру траекториясын оңай табуға мүмкіндік беруге – дәйектілік пен оқу қарқыны, жаттығу тапсырмалары мен міндеттері жүйесі, білімді бақылау тәсілдері мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық-психологиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау әдістерін, ғылыми-педагогикалық тәжірибені жүргізуді, есепті ресімдеуді, зерттеу нәтижелерін талдауды, педагогикалық процестің заңдылықтарына, тәрбиелік тетіктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын зерделейді; Негізгі сипаттамалар (ауыспалы) бойынша топта оқу-тәрбие процесін диагностикалауды жүзеге асырады және оның одан әрі дамуын болжайды; оқу-тәрбие міндеттерін түсіндіреді, осы міндеттерге барабар қызмет түрлерін, түрлері мен әдістерін таңдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғарғы мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты — магистранттардың жоғары оқу орнында оқытудың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны педагогиканың теориялық негіздерін, оқыту әдістері мен технологияларын, оқу процесін басқаруды, педагогикалық өзара әрекеттесуді және оқу курстарын жобалауды қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар оқытудың заманауи әдістерін меңгереді, ғылым жүйесіндегі педагогиканың рөлін бағалайды және жоғары мектепте білім беру қызметін тиімді ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Университетте биологияны оқыту әдістемесі
Бөлімдерді қарастырады: Болон процесі. ЖОО-да Оқытудың кредиттік технологиясы. ЖОО-да биологиялық білімнің мазмұны. Адамның өзін-өзі тануын дамытуға ықпал етеді, әлемнің бірегей ғылыми картинасына білім фрагменттерін байланыстыруға мүмкіндік береді. Биология туралы ғылымның негіздерін өмірдің әр түрлі бағыттарында оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
Әдеби базалармен жұмыс істеу әдістерін, ғылыми зерттеулерді жоспарлауды, биологиялық эксперименттер жүргізуді, есеп жасауды, зерттеу нәтижелерін талдауды, биология саласындағы ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметтің негізгі міндеттері мен анықтамасын, ұйымдардың рөлі мен маңызын, ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен басқаруды, кәсіптік кәсіпорындарда, ғылыми-зерттеу институттарында инновациялық қызметті зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эндокриндік жүйе физиологиясы
Эндокриндік жүйе физиологиясы пәні, маңызы, міндеттері, эндокриндік жүйе физиологиясы эндокринді және экзокринді бездерінің физиологиясын, ағзада заттар мен қуат алмасуын, қан және лимфаның, жүйке тамыр жүйесінің, эндокриндік жүйенің гуморальдық және жүйкелік реттелуін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылымның тарихи дамуын, қазіргі даму кезеңінде туындайтын негнізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін, дүниежүзі ғылыми бейнесінің ғаламдық өзгеру үдерісін, ғылыми тиімділік түрлерін, ғалымбар бағдарлайтын құндылық жүйелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер биотехнологиясы
Өсімдіктердің өсірілетін жасушалары биотехнология объектісін, каллусты алу және өсіруді, биосинтетикалық өнеркәсіптегі клеткалық технологияларды; өсімдіктердің клональды микро көбеюі және сауығуын, in vitro прогамдық және постгамдық сәйкессіздікті жеңуді; гаплоидтық технологияны, клеткалық селекцияны, жасушалық инженерияны, өсімдіктердің генетикалық инженериясын, in vitro генофондын сақтауды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Әдеби және сөйлеу тілінің негізгі грамматикалық құрылымын, ақпаратты жинау, қайта құру және сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін, арнайы мәтін/дискурсты ұйымдастыру және мазмұнының ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жануарлардың ғылыми жүйелеуінің негіздері және эволюциясы
Реттелген (жіктелген) биологиялық объектілерді, тірі организмдер жүйелерін білдіреді және бөледі, олардың айырмашылықтары мен ұқсастығын, барлық бар және өлшенген организмдердің сипаттамасы мен белгіленуін, жекелеген түрлер мен түрлер топтарының арасындағы туыстық қатынастар мен байланыстарды белгілеуді бейнелейтін. Зоологиялық жүйелеу негіздерін және жануарлардың қазіргі заманғы таксономиялық және жалпы жүйелерін, жануарлар дүниесінің әртүрлілігін, жануарлардың функционалдығын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Пайдалы өсімдіктер
Жабайы өсетін және өсірілетін дәрілік өсімдіктерді, олардан өндірілетін шикізат пен дәрілік шикізатты тірі ағзаға пайдалы әсер ететін зерттейді. Табиғи өсімдік ресурстарын ұтымды пайдалану. Адам үшін пайдалы өсімдіктер жер бетіне біркелкі бөлінген. Әр түрлі географиялық аймақтарда өсімдік шикізатын пайдалану, пайдалы өсімдіктердің географиялық таралу заңдарын білу, әр түрлі аймақтардағы халық саны, ағзалардың өміріне және шикізаттың сапасына қолайлы немесе қолайсыз жағдайлар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микроорганизмдер биотехнологиясы
Микробиологиялық биотехнология негіздерін, микроорганизмдердің өнеркәсіптік штаммдарын жасаудың қазіргі заманғы әдістерін, микробтық биомассаны алуға негізделген биотехнологиялық өндірістерін, микробты ақуыздың, органикалық қышқылдардың, бейтарап өнімдердің өндірісін, спирттік, ацето-бутил ашу; вакцина алуды, металдар, қоршаған орта, дәрілік, профилактикалық құралдар, антибиотиктер биотехнологиясын, тамақ өнімдері мен сусындардың микробиологиялық өндірісін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары сатылы өсімдіктердің салыстырмалы анатомиясы
Өсімдіктердің жалпы құрылымы (морфологиясы) және жұқа құрылымы (анатомиясы), микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық зерттеу мақсатында уақытша анатомиялық препараттарды дайындау әдістері, гүл өсімдіктерінің өміріндегі жас және маусымдық өзгерістер, тіршілік ету орнына байланысты жіктелуі қарастырылады. Өсімдіктердің жекелеген ағзаларының анатомиялық және морфологиялық құрылысын, орындалатын функцияларына, белгілеріне және филогенездегі өсімдіктердің жетілуінің тәуелділігін, сондай-ақ жалпы биологиялық дайындық деңгейін арттыруға қажетті терминология мен ұғымдарды білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқалы жануарлардың салыстырмалы анатомиясы
Омыртқалы жануарлардың морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың ұйымдастырылу дәрежесін, олардың арасындағы филогенетикалық қарым-қатынасты зерттейді. Зерттелетін омыртқалы жануарлардың филогенетикалық дамуының мақсатты эволюциясы мақсатында анатомиялық факторларды, эмбриология және палеонтология деректерін түсіндіру үшін эволюциялық морфология бойынша деректер қолданылды. Омыртқалы жануарлар анатомиясының ұғымдық аппаратын, олардың шығу тегін, онтогенездің ерекшеліктерін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясының даму заңдылықтарын; басқарудың функционалдық механизмдері мен басқарудың психологиялық әдістерін, басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық аспектілерін және басшылар мен персоналды іріктеу, орналастыру және аттестаттау өзара әрекеттесуін басқаруды зерттейді; басқару қызметінің тиімділігі мәселелері бойынша кеңес береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биологияны оқытудағы жаңа тәсілдер
Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру стандарты. Биологияны оқытуда құзыреттілік пен құзыреттілік тәсілдері. Білім берудің нәтижесі жинақталған тәжірибе, өмірде қажетті танылған қоғамдық құндылықтардың қалыптасқан жүйесі болып табылады. Даму сергітетін ішкі, жеке-психикалық, сыртқы жалпыадамзаттық мүмкіндіктерді және жеке тұлғаның бағыттылығының әртүрлі аспектілерін - қажеттіліктерді, ұстанымдарды, уәждер мен идеалдарды болжайды. Оқыту тұлғаны дамытуда маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұқымқуалаудың өзгермелілігінің молекулярлық механизмдері
Тұқым қуалаушылық өзгергіштіктің молекулалық механизмдерін зерттейді. Прокариоттар мен эукариоттардың көбею механизмдерін, тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын қарастырады. Өзгергіштік, оның себептері және зерттеу әдістері. Онтогенездің генетикалық негіздері, саралау механизмдері, гендердің әрекеті мен өзара әрекеттесуі, генотип және фенотипі, онтогенездің кезеңдері мен критикалық кезеңдері, биологияда заманауи молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптері туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беруде ЖИ қолдану
Болашақ мамандар жасанды интеллектпен жұмыс істеу дағдыларын алады, соның ішінде оқу міндеттерін жылдам шешу және жаңа мәліметтерді білу, жасанды интеллект жобаларын жасауды, мәтіндер мен бейнелерді жасауды, музыка жазуды және т.б. мазмұнды, жоспарланған пәндік, Мета-пәндік және жеке нәтижелерді нақтылауды үйренеді. Жасанды интеллект көмегімен оқу тапсырмаларын орындау дағдыларын қалыптастырады; ақпараттың әртүрлі түрлерімен жұмыс істей білу, жеке және ұжымдық ақпараттық қызметті өз бетінше жоспарлау және жүзеге асыру, оның нәтижелерін ұсыну және бағалау; дәйекті, логикалық және сыни ойлау дағдылары қазіргі заманғы жоғары технологиялық қоғамдағы кәсіби қызметтің қажетті шарты ретінде цифрлық дағдылар, оның ішінде негізгі құзыреттер негізгі бағдарламалау, деректермен жұмыс істеу негіздері, заманауи цифрлық платформалардағы коммуникация, ақпараттық қауіпсіздік сияқты цифрлық ортамен өзара іс-қимыл жасау; сыни оның құқықтық және этикалық нормаларын ескере отырып, ақпаратқа қатынасы пайдалану, тарату, генерациялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шөл және даланың флорасы мен фаунасы және оларды қорғау
Шөлдер мен далалардың өсімдіктер мен жануарлар әлемін, флоралар мен фаунаның сирек және құнды түрлерін қорғауды зерттейді. Биосфераның құрамы және биосферадағы тірі организмдердің әртүрлілігі; өсімдіктер мен жануарлар ареалдарының шекараларын, құрылымы мен динамикасын қалыптастырудағы абиотикалық, биотикалық және антропогендік факторлардың рөлі; қазіргі флора мен фаунаның пайда болуы; жер щарының флористикалық және фаунистік аймақтарын қалыптастыру; су дүниесінің негізгі биомдарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Молекулярлық биологияның өзекті мәселелері
Биология ғылымдарының қазіргі даму бағыттарын, осы саладағы жаңа теориялық тұжырымдамалар мен жетістіктерді, қазіргі заманғы биология ғылымының дамуын зерттейді: жердегі өмірдің пайда болуы, симбиогенез теориясы, жасушалық теория, генетика мен молекулалық биологияның қазіргі заманғы мәселелері, организмнің молекулалық-генетикалық және жасушалық дамуының рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру; биологиядағы қазіргі заманғы молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру; биологиядағы молекулалық-генетикалық зерттеулердің жетістіктерін пайдалану; молекулалық биология бойынша ғылыми әдебиеттермен және электрондық дерекқорлармен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Биоалуантүрлілікті сақтау және қорғау
Өмір сүрудің барлық түрлерінің алуан түрлілігін – өсімдіктер, жануарлар, микроорганизмдер, олардың гендері мен экологиялық жүйелерін құрайтын микроорганизмдерді зерттейді, олар жеке компоненттерді, сондай-ақ мекендеу ортасын, жеке популяциялар мен түрлердің жойылуын, биологиялық жүйеліліктің теориялық принциптерін зерделеуді; экожүйелер мен биосфераның тұрақтылығын қамтамасыз ету принциптері туралы, экологиялық дағдарыстық жағдайлардың себебі және оларды еңсеру мүмкіндіктері туралы жалпы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бейімделу физиологиясы
Экологиялық факторлардың түрлерін, организмнің стресс факторларына бейімделу процестерінің механизмдерін қарастырады. Өсімдік және жануар ағзасы ұйымдарының морфофункционалды бірлігі туралы, оның әртүрлі жүйелерін пайдалану механизмі туралы, оның тіршілік әрекетінің функционалдық жүйесінің модельдерін жасау үшін организмнің жекелеген жүйелерінің механизмі туралы білімнің синтезі туралы түсінік алу; барлық қызмет түрлері қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларында даралықты сақтауға бағытталуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Омыртқалы жануарлардың анатомиялық, морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктеріне, олардың ұйымдастырылуының жоғарылау дәрежесі, олардың арасындағы филогенетикалық қатынастар жайлы салыстырмалы сипаттама беру.
- Өсімдіктердің морфологиясын және анатомиясын, гүлді өсімдіктер тіршілігінлегі жас және маусымдық өзгерістерді талдап, оларды тіршілік ету ортасына қарай жіктейді; микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық мақсатында уақытша анатомиялық препараттарды дайындау дағдыларын меңгеру.
- Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді қолдана отырып, тұтас жүйелік дүниетаным негізінде кешенді, соның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру.
- Микроорганизмдерді культивациялау әдістерін түсіндіру; микробиологиялық талдау, биотехнологиялық өндірістерді микробиологиялық бақылау үшін сынамаларды іріктеу әдістемелерімен, микробиологиялық зерттеулер үшін сынамаларды дайындау әдістемелерімен, молекулалық биологияның қазіргі заманғы проблемаларын, тұқымқуалаушылық өзгергіштік және селекция механизмдерін түсіндіру.
- Басқару психологиясының даму заңдылықтарын; басқарудың функционалдық механизмдері және басқарудың психологиялық әдістері, басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық аспектілерін интеграциялау.
- Шөлдер мен далалардың флорасы мен фаунасы, биоалуантүрлілікті қорғау және сақтау әдістері, ағзаның қоршаған ортаның стресс факторларына бейімделу процестерінің механизмдері туралы білімді жалпылау, эндокриндік жүйенің физиологиялық механизмдерін талдау және бағалау.
- Эндокриндік жүйенің механизмдерін және ағзаның гуморальды реттелуін, экологиялық факторлардың түрлерін, ағзаның стресстік экологиялық факторларға бейімделу процестерін бағалау.
- Шет тілі білімін шетелдік көздерден кәсіби ақпарат алу және кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін қажет көлемде, шет тілінің іскерлік және кәсіби лексикасын жалпы және кәсіби бағыттағы шет тіліндегі мәтіндерді қарым-қатынас жасау, оқу және аудару үшін қажет көлемде қолдану.
- ЖОО-да Биологияны оқыту әдістерін меңгеру, оқыту үдерісінде оқытудың инновациялық әдістемелерін және бағалау технологияларын қолдану, қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландыруда оқу-тәрбие үдерісін басқару.
- Педагогикалық процесті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін, тәжірибе жүргізу дағдыларын; ғылыми зерттеулерді жоспарлауды; есептерді ресімдеуді; зерттеу нәтижелерін талдауды пайдалану
Ұқсас БББ
7M01505 Биология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01505 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01505 Білім берудегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01505 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01505 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01505 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01505 Биология педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01505 Биология педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)