7M01505 Биология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта және жоғары білім беру саласында кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін биология және оқыту әдістемесі саласында ғылыми-зерттеу және педагогикалық құзыреттілікке ие жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Жоғары білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-әдістемелік және ұйымдастырушы-басқарушылық міндеттерді шешу үшін қажетті көлемде биологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің жалпы теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жоғары мектепте заманауи педтехнологиялар қарастырылады; дәріс, семинар, практикалық сабақтарға материалдар дайындау, сондай-ақ студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биологиялық білім берудегі ӨЕШТ-технологиялары
Пән білім игерушілерге болашақ кәсібінде өнертапқыштық тұрғыда ойлай алу мен логикалық ойлау қабілеттерін шыңдап пайдалана алу біліктіліктерін дамыту мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында өнетапқыш тұлғаны жетілдіріп шығу міндетін қойып білім игеруші тұлғаның болашақ өміріндегі түрлі салаларда қалыптан, дәстүрден тыс шешімдер қабылдау тәсілдеріне тәрбиелейді. Курс «брейнсторминг», синектика, мнемотехника, каталог әдісі т.с.с. дәстүрден тыс тәсілдерді меңгертуге бағытталған. Бұл - тривиальды емес (әдеттен тыс) мәселелердің шешімін тез табуға көмектесетін ойлау жүйесін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клеткалық биология
Пән жасуша ядросы мен органеллаларының құрылымы мен функциялары, тірі табиғаттың элементар бірліктері ретінде жасушалардың тіршілік әрекетінің қызметі мен молекулалық аспектілері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жасуша биологиясының жалпы мәселелері, барлық жасушаішілік құрылымдар мен кешендердің құрылымдық және функционалдық сипаттамалары, сондай-ақ жасушалардың көбею механизмдерінің кезеңдері мен ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биологиядағы инноватика
Биология мен медицинадағы инновациялық жаңалықтар, олардың ғылым дамуының қазіргі деңгейіне әсері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Инновациялардың тарихи алғышарттары, инновациялық қызмет тәжірибесі; қоғам өміріндегі инновациялардың рөлі, биологиялық зерттеулердегі инновациялық белсенділіктің қазіргі деңгейін талдау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлар систематикасы
Пән жануарлар систематикасының заманауи мәселелері, оларды ұйымдастырудың жетекші белгілері, экология, практикалық маңызы, шығу тегі және туыстық байланыстары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттейді. Курс кладистика әдістерін, филогенезді және жануарларға ғылыми атаулар беру ерекшеліктерін, олардың түрлерін сипаттауды және туыстық байланыстар негізінде табиғи топтарға бөлуді (жіктеуді) зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биологиядағы заманауи қолданбалы әдістер
Биологиядағы заманауи қолданбалы әдістер туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ғылыми зерттеу, биологиядағы ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістері, Ғылыми таным әдістерін қолдану, зерттеу мінез-құлқы, ғылыми шығармашылық әдістемесі, ғылыми сөйлеу стилінің түрлері, эксперименттік зерттеу әдістері, эксперимент нәтижелерін статистикалық өңдеу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлар әлемінің филогениясы
Филогенетикалық систематиканың негізгі ұғымдары, принциптері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Омыртқасыз жануарлардың филогенезін қалпына келтіруге негізделген кладистикалық әдістің ерекшеліктері қарастырылады. Парафилетикалық, монофилетикалық, симплезиоморфты, полифилетикалық таксондарды, сондай-ақ Protista, Metazoa филогенезі мен систематикасын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физиологияның заманауи аспектілері
Пәннің мазмұны физиологияда қолданылатын әдістерді зерттеуге бағытталған. Ол биологиялық білімнің дамуындағы физиологияның рөлі, физиологияның басқа ғылымдармен байланысы, сондай-ақ цитофизиология, жүйке, қозғалтқыш, қан айналымы, тыныс алу, ас қорыту және эндокриндік жүйелер физиологиясы туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Теориялық биология
Пән жүйелердің жалпы теориясы, тұрақты тепе-теңдіктің негізгі физикалық принципі, теориялық биологияның дамуының негізгі бағыттары, өмір құбылысының іргелі принциптері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс теориялық биологияның негізін қалаған негізгі зерттеулерді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зоологиядан тәжірибелік зерттеулер
Қазіргі зоологиялық әдістердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі, сонымен қатар экологиялық-фауналық зерттеулер, жануарлардың кеңістікте орналасуы мен көбеюін зерттеу әдістері, құстардың маусымдық қоныс аударуы, салыстырмалы және абсолютті есепке алу әдістері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Деректер банктері мен ГАЖ технологияларын пайдалану мәселелері қарастырылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект көмегімен экожүйелердің динамикасын зерттеу әдістері
Ол экожүйенің әртүрлі компоненттерін және ондағы динамикалық процестерді зерттеу үшін жасанды интеллектті қолданудың мүмкіндіктері мен артықшылықтары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс жасанды интеллектті, динамикадағы табиғи объектілердің күйін картографиялауда, бақылауда және модельдеуде қолданылатын классикалық және соңғы зерттеу әдістерін қолдана отырып, экожүйе параметрлерін зерттеуге арналған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны концептуалды оқыту
Тұжырымдамалық оқыту туралы идеяларды қалыптастыру және биологияны оқытудың дәстүрлі әдістері мен құралдарымен интеграциялау мақсатында зерттеледі. Оқу қарқындылығын талдау, жаратылыстану ғылымдарындағы заманауи жетістіктерді есепке алу, оқушыларды биологияны оқуға ынталандыру үшін ресурс ретінде соңғы деректерді пайдалану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологиялық білім беру теориясы мен практикасы (ағылшын тілінде)
Ағылшын тілінде жаратылыстану пәндерін оқыту дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі көпмәдениетті әлемнің талаптарын ескере отырып, оқыту және тәрбиелеу мәселелері қарастырылады. Курс Қазақстан жастары арасында көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру негізі ретінде білім беру үдерісінде көптілділікті зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі ғылыми зерттеулерді практикаға енгізу
Педагогикалық қызметке ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін практикаға енгізудің ерекшелігі мен күрделілігі, педагогикалық тәжірибе мен зерттеудің тиімділік дәрежесінің критерийлері, сондай-ақ білім берудегі ғылыми зерттеулерді практикаға енгізу тетіктері: отандық және шетелдік тәжірибе мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны шет тілінде оқыту
Ағылшын тілінде биологиялық пәндерді оқыту дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру және білім алушылардың ағылшын тілінің лексикалық қорын кеңейту үшін жағдайлар жасау мақсатында оқытылады. Курс ағылшын тіліндегі биологиядағы негізгі ұғымдар туралы теориялық білімді және шет тілінде биологияны оқытудағы әдістемелік тәсілдерді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хронобиология
Күнделікті және маусымдық ырғақтардың бейімделу рөлі, хронобиологияның негізгі ұғымдары, биологиялық ырғақтардың түрлері мен құрылымы және қолданылатын зерттеу әдістері туралы идеялар туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Бейімделудің хронобиологиялық аспектілері, мәдени құбылыстардағы, әлеуметтік құбылыстардағы, тарихтағы, экономикадағы ғарыштық ырғақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экожүйелер динамикасын зерттеудің зоологиялық әдістері
Жүйелік тәсіл, табиғи бақылау, модельдеу, эксперимент жүргізу, табиғи объектілер мен процестердің жай-күйін режимдік мониторингтік бақылау туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс табиғи және жасанды нысандарды зерттеуге және оларды паспорттауға, қашықтықтан зерттеу әдістеріне және арнайы картография әдістеріне арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру кеңістігіндегі STEM технологиялары
Жалпы білім беретін мектепте STEM-технологияларды, STEM-білім беруде жобалық және кейс-технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерделенеді. STEM-білім берудің тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Курс Қазіргі кезеңде Қазақстан Республикасында STEM-технологиялардың пайда болу және STEM-білім беруді дамыту кезеңдерін зерделеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологиялық жүйелердегі циклдік процестер
Циркадиялық биоритмдердің реттегіштері және биологиялық уақыт мәселелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Биоритмдердің тіршілік ету ортасының ырғағымен салыстырылуы, Биологиялық жүйелердегі циркадиялық сағат гендерінің рөлі, сондай-ақ ультрадыбыстық ырғақтар, циркадиялық ырғақтардың онтогенезі және жануарлар санының динамикасындағы циклдік туралы негізгі ұғымдар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан Республикасында жоғары білім мен ғылымды дамыту тұжырымдамасын іске асыру үшін философия, педагогика және психология саласындағы тұрақты білім мен дағдыларды көрсетеді.
- Педагог мәртебесіне сәйкес биология саласындағы заманауи білім беру педагогикалық технологияларын өз бетінше терең меңгеру үшін білім, білік және дағдылар кешенін қолданады.
- Өзіндік тиімді шығармашылық және зерттеу қызметінің дағдылары мен дағдыларын меңгереді; өзінің ғылыми жұмысының нәтижелерін коммерцияландыру нұсқаларын ұсынады.
- Кейіннен ғылыми қызмет нәтижелерін практикалық пайдалану тәсілдерін әзірлей отырып, өзінің зерттеу тұжырымдамасын орындау үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; маңызды қолданбалы мәселелерді шешу үшін биологиядағы жаңа жаңалықтардың нәтижелерін өзгертудегі инновациялық тәсілдің маңыздылығын түсінеді.
- Өзінің кәсіби қызметінде оқу сабақтары мен оқу-тәрбие процесінің іс-шараларын өткізуде қолданылатын қазіргі заманғы IT-технологиялардың тізбесін кеңейтеді.
- Жасанды интеллект мүмкіндіктеріне сүйене отырып, оқу ортасын байыту және білім алушылардың ынтасын арттыру үшін АКТ пайдаланудың жаңа жолдарын әзірлейді
- Тірі ұйымды ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі биологиялық процестердің механизмдерін талдайды; қазіргі заманғы аппаратураны пайдалана отырып, далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен жұмыс істеудің ақпараттық эксперименттік әдістерін таңдайды.
- Бүкіл ағзаның және жекелеген органдар мен жүйелердің өмірлік функцияларын жүзеге асырудың ерекшеліктерін және оларды реттеу механизмдерін түсіндіреді; организмнің тіршілік әрекетінің негізінде жатқан жасушалық процестерді сипаттайды.
- Хронобиологияның теориялық ережелерін практикалық іске асыру мүмкіндіктерін бағалайды; табиғат туралы заманауи құндылық идеялары негізінде ғылыми - зерттеу қызметінің тәсілдерін әзірлейді; экожүйелердегі жануарлардың рөлін түсіндіреді; жүйелі категорияларды сипаттау және қолдану дағдыларын көрсетеді.
- "Жайлы мектеп" Ұлттық жобасының ережелерін ескере отырып, білім беру биологиясын оқытудың негізгі әдістерін саралайды, өзінің кәсіби қызметінде пайдалану үшін ЖОО-да және арнаулы орта білім беру мекемелерінде іске асырылатын инновациялық және интерактивті педагогикалық технологияларды таңдайды.
- Кәсіби қарым-қатынаста ағылшын тілінде биологиялық терминологияны қолданудың нюанстарын түсіндіреді.
- Биологияның әртүрлі салаларында заманауи ғылыми жетістіктерді табысты игеру үшін теориялық және практикалық ғылым саласындағы білімді тереңдетеді және дағдылар көлемін кеңейтеді.
Ұқсас БББ
7M01505 Биология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01505 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01505 Білім берудегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01505 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01505 Биология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01505 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01505 Биология педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01505 Биология педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)