7M01505 Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, педагогика ғылымының заманауи деңгейінде биологияны оқытудың озық зерттеу және инновациялық білім беру технологиялары мен әдістерін қолданудың кәсіби құзыретіне ие жоғары білікті педагог-биологтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Қазақстанның өсімдік және жануарлар әлемі
Пәннің мақсаты – Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар ресурстарының әртүрлілігі, биологиялық ерекшеліктері, шаруашылық маңызы және оларды ұтымды пайдалану жөнінде білім жүйесін қалыптастыру. Бұл мақсат олардың зерттелу және игерілу тарихын, шикізат алу әдістерін және қолдану салаларын ескере отырып жүзеге асырылады. Пән шикізаттық өсімдіктердің негізгі топтарын, дәрілік өсімдіктерді, негізгі су биоресурстарын, сондай-ақ Қазақстан биоресурстарының өнімділігін арттырудағы қоршаған ортаның рөлін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Эволюциялық биология
Пәннің мақсаты – тіршіліктің тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен қозғаушы күштерін, эволюциялық идеялардың пайда болуы мен дамуының тарихын, микро- және макроэволюция тұжырымдамаларын, филогенетиканы және органикалық дүниенің даму заңдылықтарын кейіннен осы процестерді ғылыми түсініп, басқару мақсатында зерделеу. Пән эволюцияның жалпы заңдылықтарын, тірі организмдердің барлық деңгейлерінде болатын өзгерістердің себептері мен механизмдерін тануға бағытталған міндеттерді шешуге арналған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытудың пәнаралық аспектілері
Пәнді оқытудың мақсаты бобиология пәнін басқа оқу пәндерімен байланыста оқытудың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру; пәнаралық байланыстарды тиімді қолдана отырып, білім алушылардың танымдық қызығушылығын арттыру және кешенді ойлау қабілетін дамыту болып табылады. Пән пәнаралық тәсілді іске асыру кезінде түрленудің тетіктері мен тәсілдерін зерделеу әдістемесін зерделеуге және әзірлеуге, биология саласындағы және тірі организмдерді кешенді зерттеу мақсатында пәнаралық және қолданбалы зерттеулерді талдау мен болжауға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім берудегі педагогикалық шеберлік негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты биология пәні мұғалімдерінің педагогикалық шеберлігін қалыптастыру; оқыту процесінде тиімді қарым-қатынас орнату, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мотивация тудыру, шығармашылықпен сабақ жүргізу дағдыларын дамыту болып табылады. Пән оқытудың ерекшеліктерін зерделеуге және білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытушылық қызметте де, дағдыларды қалыптастыруда да кәсіптік оқыту шеберлерінің біліктілігі мен кәсібилігін арттыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты - ғылым мен ғылыми білімнің мәдениет тарихындағы эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарас қалыптастыру. Білім алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдасуымен, қоғамның өркениетті дамуының үдерісіндегі ғылымның орны мен рөлімен, ғылыми дүниетанымның философиялық негіздерімен, сондай-ақ қазіргі мәдениеттегі ғылыми танымның диалектикасымен танысады. Пән мазмұны білім алушылардың жалпы ғылыми мәдениетін, зерттеу және кәсіби қызметке қажетті дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Биоалуантүрлілік және оны бағалау әдістері
Пәннің мақсаты – биоалуантүрліліктің ұйымдасуының әртүрлі деңгейлері бойынша жүйелі түсінік қалыптастыру және оны ғылыми, қолданбалы әрі табиғатты қорғау мақсаттарында сандық және сапалық тұрғыдан бағалаудың заманауи әдістерін меңгеру. Ерекше назар биоалуантүрлілікті бағалаудың қазіргі әдістеріне аударылады, оның ішінде таксономиялық, индикаторлық, қашықтықтан зондтау және статистикалық тәсілдер, сондай-ақ далалық деректерді жинау, өңдеу және биологиялық көрсеткіштерді интерпретациялау дағдылары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Биологиялық және экологиялық зерттеулер әдістемесі
Мақсаты-биологиядағы заманауи ғылыми тәсілдер мен әдістерді игеру. Биология ғылымының заманауи әдіснамасының қалыптасу заңдылықтары туралы ақпаратты қамтиды. Биология дамуының негізгі кезеңдерінің тарихи шарттылығын, сондай-ақ ғылымның дамуына ғалымның жеке ерекшеліктерінің әсерін қарастырады. Зерттеудің жаңа әдістерінің танымның жоғары сатысына өтудегі рөлі талданады. Қазіргі биологиялық пәндердің құрылымы, олардың әдістемелері келтірілген.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ресурстану
Пәннің мақсаты - әлемдегі пайдалы өсімдіктер ресурстарын бағалаудың шынайылығы, өнеркәсіптік игерілу деңгейі және экономикалық тиімділігі бойынша жіктеу әдістемесіне қатысты базалық ұғымдарды қалыптастыру және дамыту. Пән өсімдік ресурстарын, пайдалы шикізат алынатын өсімдіктер қауымдастығының өмірі мен дамуын, пайдалы өсімдіктер ресурстарының географиялық таралуын, пайдалы өсімдіктер өсінділерінің жай-күйін анықтау әдістерін және оларды дұрыс пайдалануды, өсімдіктерді анықтаушы бойынша анықтау әдістемесін, далалық зерттеу әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары және арнайы орта оқу орындарында биологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – жоғары және арнаулы оқу орындарында биологияны оқыту саласындағы болашақ мамандарды жан-жақты даярлау, терең теориялық білім қалыптастыру, биологияны оқыту әдістемесі бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Ерекше назар қазіргі заманғы дидактикалық, әдістемелік және білім беру технологияларын тиімді қолдануға бағытталған кәсіби біліктіліктерді дамытуға аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту жағдайындағы білім беру сапасының мониторингі
Пәннің мақсаты – білім беру мониторингі мәселелері бойынша зерттеудің негізгі нәтижелері туралы студенттердің ұйымдастырушылық, басқарушылық, ақпараттық, аналитикалық және әлеуметтік білімдерін қалыптастыру; білім сапасын өлшеу мен бағалаудың заманауи тәсілдері; білім сапасын тәуелсіз бағалаудың принциптері, көрсеткіштері. Қашықтықтан оқыту жағдайында бақылау тәжірибесін алу; білім сапасын бағалау үшін деректерді жинау және талдау әдістері мен әдістерін қолдану; басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін сандық және сапалық талдау; мониторинг нәтижелерін ұсыну.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Фитосоциология
Пәннің мақсаты фитоценоздардың құрамы мен құрылымын, фитоценоздардың эколого-ценотикалық градиенттерге таралу заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Өсімдіктер популяциясы мен өсімдіктер қауымдастығының тіршілік ету ортасы бар фитоценотикалық қатынастарын талдайды. Өсімдіктердің климатпен, топырақпен және жергілікті геоморфологиямен байланысын, өсімдіктер қауымдастығымен биотикалық қатынастарын, өсімдіктер топтарын тануды дәлірек көрсетеді, ал қауымдастықтардың биоиндикациясы оларды құрайтын барлық түрлердің экологиялық валенттіліктерінің қиылысы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Геоботаникалық зерттеулер әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың өсімдіктер қауымдастықтары топтарының қалыптасу себептері, олардың құрылымы мен таралу заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ фитоценоздардың өнімділігін арттырудың оңтайлы тәсілдерін меңгеру. Пән геоботаникалық зерттеулерде ғылыми әдістерді ұтымды қолдану қағидаларын меңгеруге, өсімдік қауымдастықтарының қалыптасуына әсер ететін экологиялық факторларды зерттеуге, сондай-ақ далалық геоботаникалық зерттеулерді жүргізу және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Теориялық биология
Пәннің мақсаты тірі материяның ұйымдастырылуы мен даму заңдылықтарын, теориялық биологияның объектілері мен ерекшеліктері туралы мәселелерді, биологиялық құбылыстар мен процестерге теориялық көзқарасты, заңдылықтарға, теориялық биологияның аксиомалары мен әдістеріне негізделген, биологияның негізгі бөлімдері бойынша жалпы биологиялық теориялық білімді қалыптастыратын және ғылыми зерттеулерде биология жетістіктерін қолдануға мүмкіндік беретін теориялық ойлауды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарын педагогикалық жобалау технологиясы
Пәннің мақсаты – жоғары білім беру жүйесінде заманауи білім беру стандарттары, цифрлық технологиялар және құзыреттілікке негізделген тәсіл ескерілген жағдайда білім беру бағдарламаларын, оқу курстары мен сабақтарын педагогикалық жобалаудың теориялық-әдістемелік негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогикалық жобалау әдістемесін меңгеруге, білім мазмұнын және оқыту әдістерін құрастыру дағдыларын дамытуға, сондай-ақ оқу процесіне цифрлық және инновациялық шешімдерді ықпалдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім берудегі заманауи ақпараттық технологиялар
Пәннің мақсаты – болашақ педагогтардың биологиялық пәндерді оқыту үдерісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ), соның ішінде жасанды интеллект (ЖИ) элементтерін қолдануға арналған теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогтарды биология сабақтарының сапасы мен интерактивтілігін арттыру мақсатында цифрлық технологияларды, мультимедиялық ресурстарды, электронды білім беру платформаларын, инновациялық құралдар мен ЖИ шешімдерін тиімді қолдана алатын маман ретінде дайындауға бағытталған. Оқыту үдерісі АКТ-компетенттілікті, цифрлық сауаттылықты және озық технологияларды білім беру тәжірибесіне біріктіруді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Биологиялық зерттеулер эксперименттерінің әдістемесі және жүргізу
Пәннің мақсаты – білім алушыларды биологиялық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерімен таныстыру. Курста зерттеу үдерісінің негізгі кезеңдері, далалық және зертханалық эксперименттердің әдістемелерін әзірлеу және іске асыру, биологиялық деректерді жинау, өңдеу және талдау тәсілдері қарастырылады. Ерекше назар заманауи статистикалық әдістерді қолдануға, мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану дағдыларына, сондай-ақ магистрлік диссертация аясында ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін рәсімдеуге және зерттеу есебін дайындауға аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі биология - мәселелері мен болашағы
Пәннің мақсаты биологияның қазіргі заманғы салаларын, олардың алдыңғы жетістіктермен өзара байланысын және биожүйелердегі белгілі бір құбылыстардың механизмдерін түсіндіру бойынша одан әрі жұмыс перспективаларын қарастыру; іргелі проблемаларды шешу үшін биология ғылымының тарихы мен әдіснамасы бойынша теориялық білімді қолдану, биология ғылымының қазіргі жетістіктерімен және проблемаларымен танысу, биологиялық ойлауды және тұтас жаратылыстану дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері
Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім берудегі ғылыми зерттеулерді практикаға енгізу
Пәннің мақсаты - білім алушылардың ғылыми-зерттеу нәтижелерін енгізу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді игеру барысында білім алушылар ғылыми-зерттеу қызметінде жалпы ғылыми әдістерді қолдану дағдыларын, педагогикалық қызметке биологиялық ғылыми зерттеулердің нәтижелерін практикаға енгізудің ерекшелігі мен күрделілігі, педагогикалық тәжірибе мен зерттеудің тиімділік дәрежесінің критерийлері, сондай-ақ биология саласында білім берудегі ғылыми зерттеулерді практикаға енгізу тетіктері: отандық және шетелдік тәжірибе мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасушалық биология және жасушалық технологиялар
Пәннің мақсаты – жасушалардың құрылысы, молекулалық ұйымдасуы және реттеуші механизмдерінің негіздерін зерттеу, сондай-ақ оларды культивирлеу принциптері мен әдістерін меңгеру. Пән барысында жасуша дақылдарының түрлері, қоректік орталар, жабдықтар және морфофункционалдық талдау әдістері қарастырылады. Ерекше назар жасушалық технологияларды тәжірибелік меңгеруге және алынған білімдерді ғылыми-зерттеу мен қолданбалы зертханалық жұмыстарда пайдалануға аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасушаның функционалдық биологиясы
Пәннің мақсаты – жасушалық үдерістердің табиғаты мен физиологиялық функциялардың, реттелу мен жасушааралық өзара әрекеттестіктің молекулалық механизмдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курста жасушаның құрылысы, органеллалардың қызметі, жасушаішілік және жасушааралық заттар мен сигнал алмасу, онтогенездің жасушалық негіздері және биоэнергетика қарастырылады. Ерекше назар жасушалық функцияларды реттеу және үйлестіру механизмдеріне аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи алуантүрліліктің биологиялық аспектілері және оларды қорғау
Пәннің мақсаты – білім алушылардың биоалуантүрлілікті экожүйелердің тұрақты жұмыс істеуінің негізі ретінде жүйелі түрде түсінуін қалыптастыру, сондай-ақ табиғи көптүрлілікті гендер, түрлер және экожүйелер деңгейінде зерттеу, бағалау және қорғаудың ғылыми тәсілдерін меңгеру. Ерекше назар биоалуантүрлілікті қолдаудың биологиялық тетіктеріне және антропогендік әсер мен климаттың өзгеруі жағдайында оны сақтаудың стратегиялық қағидаттарына аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен технологияларын, тілдік қарым-қатынас және академиялық жазу дағдыларын және педагогикалық технологияларды кәсіби қызмет тиімділігін арттыру үшін, зерттеу нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа жеткізу үшін қолдану
- кәсіби қызметтегі өндірістік-технологиялық процестерді жаңғырту үшін басқару психологиясы және жобалық менеджмент саласындағы білімді пайдалану
- биологиялық экспериментті жоспарлау мен қоюдың, биологиялық процестерді талдаудың, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндірудің классикалық және заманауи әдістерін пайдалана отырып, биология саласындағы зерттеу қызметін ынталы жүзеге асыру
- зерттеу міндеттерін шешу үшін Қазақстан мен шет елдердегі ғылымды, биология ғылымын және биологиялық ғылыми мектептерді дамытудың қазіргі заманғы тенденциялары мен тірі табиғатты танудың биологиялық тұжырымдамаларының негізінде жатқан негізгі заңдылықтарды, заңдылықтарды түсіндіру
- биологиялық ресурстарды пайдалану мен сақтаудың тиімділігін арттыру және арттыру үшін биоценоздардың, өсімдіктер мен өсімдіктер қауымдастығының популяциялары арасындағы фитоценотикалық қатынастардың қазіргі жағдайын бағалау
- биология саласындағы теориялық және эксперименттік пәнаралық және қолданбалы зерттеулердің жетістіктерін педагогикалық қызметке біріктіру
- өсімдіктердің жекелеген түрлерінің биологиялық әртүрлілігін сақтау, жасуша биологиясының заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, жасуша технологиясын қолдана отырып, олардың әлеуетін арттыру бойынша іс-шаралар әзірлеу
- қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, тіршіліктің әртүрлі деңгейлеріндегі функциялар мен процестерді зерттеу үшін биологиялық құрылымдардың модельдерін және білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып,оқу-әдістемелік кешендер мен электрондық білім беру ресурстарын құру
- Мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалана отырып жоғары және арнаулы орта оқу орындарында биологиялық пәндерді оқыту әдістемесі саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді көрсету
- Қашықтықтан оқыту жағдайында білім беру процесін тиімді ұйымдастыру мақсатында білім беру сапасын мониторингілеу және бағалау критерийлерін әзірлеу
Ұқсас БББ
7M01505 Биология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01505 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01505 Білім берудегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01505 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01505 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01505 Биология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01505 Биология педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01505 Биология педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)