7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беруді интернационалдандыру және жаһандану жағдайында кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, практикалық дағдылары жоғары рухани адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерді бар бастауыш білім беру саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Білім беру сапасының мониторингі
Пән білім беру сапасын бағалау және білім беру қызметін көрсету жүйелеріндегі өлшеулер мен мониторингтік зерттеулердің ғылыми-әдістемелік негіздерін ашады, магистранттарды әртүрлі түрдегі және үлгідегі білім беру мекемелерінде мониторингті ұйымдастыру тәжірибесімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Бұл пәнді оқу барысында магистранттар педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білім алады, адам туралы ғылым жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы және педагогтың практикалық іс-әрекеті туралы түсініктерді береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми тарихы мен философиясы
Пән ғылыми зерттеудің негізгі стратегиясын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін ашады. Ғылым тарихы мен философиясы пәні ғылым табиғатын философиялық пайымдаудың қазіргі әлемдік дәстүр ретінде және магистранттарды өзекті мәселелердің мәнін түсінуге қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогтың зерттеушілік мәдениеті
Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері, ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау ерекшеліктері, зерттеудің ресурстық қамтамасыз етілуі, коммуникативтік, этикалық нормалары қарастырылады. Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлауды, зерттеу нәтижелерін ресімдеу негіздерін, материалды баяндаудың жүйелілігін, стилін, диссертацияның құрылымына, ғылыми құжатты анықтамалық-библиографиялық ресімдеуге қойылатын талаптарды ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру процесінің диагностикасы
Пән білім алушыларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерімен, білім беру үрдісінің диагностикасының ерекшелігімен, білім беру нәтижелерінің педагогикалық диагностикасының мәнін көрсететін ұғымдар жүйесімен таныстырады, бастауыш сынып оқушыларының диагностикасын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері
Пән бастауыш білім беру ғылымының заманауи мәселелерін, оқушылардың интеллектуалдық деңгейін жетілдіруін, дамыту жеке тәсілдерін, құралдарын, қазіргі бастауыш білім беру жүйесін жаңғыртудың әдіснамалық негіздерін қарастырады. Қазіргі заманғы білімнің дамуы, ғылыми таным әдіснамасы, олардың бастауыш оқытудың пәндік әдістемелерін, бастауыш білім беру практикасын дамытуға әсері туралы философиялық, әдіснамалық түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру
Ғылыми зерттеу бағытының, ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдерін таңдауды, ғылыми зерттеудің мақсатын, міндеттерін тұжырымдау ерекшеліктерін, олардың ресурстық қамтамасыз етілуін зерттейді. Жүйелік талдаудың мақсаттарын, жүйелердің жіктелуін, жүйелердің модельдерін және моделдеуді, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлауды, зерттеу нәтижелерін ресімдеу негіздерін, материалды баяндаудың жүйелілігін, стилін, диссертацияның құрылымына, ғылыми құжатты анықтамалық-библиографиялық ресімдеуге қойылатын талаптарды ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Пән бастауыш білім берудегі менеджмент негіздерін қарастырады және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасайды. Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамалары, білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелері және жетекшінің басқару мәдениетінің компоненттері ашылады. Қойылған міндеттерге сәйкес тәрбие-білім беру үдерісіндегі әдістемелік құралдарды сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың рөлін, білім беру тәжірибесіндегі психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын, әдістерін, формалары мен құралдарын ашады. Оқытудың психологиялық-педагогикалық және әдістемелік ерекшеліктерін, ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық-әдіснамалық негіздерін оқытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттерін қалыптастыру
Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби іс-әрекетінің теориялық негіздері, мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту мәселелері қарастырылады. Оқу процесінде негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру шарттары, болашақ маман даярлауды ұйымдастыруға қойылатын жаңа талаптар, сондай-ақ болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби білімі мен тәжірибесі меңгерту мәселелері ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Осы пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар шет тілінде кәсіби ортада және жалпы қоғамда қарым-қатынасқа түсіп жүзеге асыра білуі, құжаттарды әзірлей алуы, кешенді педагогикалық қызметтің нәтижелерін таныстыра білуі және қорғай алу тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш сыныптарда қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
Бастауыш сыныптарда қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік аспектілері ашылады, қашықтықтан оқытудың негізгі ұғымдарының мән-мағынасы, қашықтықтан оқытудың формалары, әдістері және құралдары, бастауыш сынып оқушыларын қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері, қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Пән шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен таныстырады, ғылыми басқарудың заманауи үрдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Магистранттар пәннің негізгі бөлімдеріне бағдарлауды үйренеді: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, жетекшінің жеке басқару концепциясы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, субъект психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖОО-да оқытудың инновациялық әдістері
Пән білім алушылардың даму деңгейіне инновациялық технологиялардың әсер ету тиімділігін анықтайды. Білім берудегі технологиялық тәсілдің теориялық негіздерін, инновациялық технологиялардың жіктелуін, оқыту технологиясын, білім беру үдерісі субъектілерінің әлеуетін өзектілендіруді, олардың сараптамалық-бағалау технологияларын зерттейді. Қазіргі заманғы білім беру технологияларын таңдау, ЖОО-да заманауи білім беру технологияларын жобалау мәселесін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру процесін ресурстық қамтамасыз ету
Білім беру ұйымын ресурстық қамтамасыз етуді, сондай-ақ бар ресурстарды тиімді және ұтымды пайдалану ға бағытталған жоспарлау, бақылау және мониторинг процестері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті бастауыш білім беруде қолдану
Пән жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарын, оның жіктелуін және жұмыс істеу принциптерін қамтиды. Ерекше назар бастауыш білім беру үшін арналған заманауи ЖИ құралдары мен платформаларына аударылады: бейімделетін оқыту жүйелері, интеллектуалдық көмекшілер, білім беру чат-боттары және автоматты бағалау жүйелері. Жасанды интеллектті бастауыш сынып оқушыларының оқу, математика және логикалық ойлауын дамыту үдерісіне енгізудің практикалық мысалдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беру ортасын жобалау
Білім беру ортасының негізгі модельдерін, педагогикалық шындықты инновациялық қайта құру тәсілі ретінде жобалауды, педагогикалық жобалау деңгейлерін, принциптерін, білім беру тұжырымдамасын, мазмұнын жобалауды, педагогикалық қызмет контекстін, білім беру бағдарламасын, оқу жоспарларын, педагогикалық технологияларды зерттейді. Білім беру жүйесін жобалау логикасын, психологиялық-педагогикалық сараптама және білім беру ортасының мониторингі процесін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
Пән негізгі статистикалық процедуралармен және олардың қолдану тәсілдерімен таныстыруға; эксперименттік педагогикалық зерттеулердің деректерін статистикалық өңдеу ережелерімен; статистикалық қорытынды және статистикалық шешім қабылдау ережелері туралы түсініктерді қалыптастыруға; статистикалық дәлелдемелер негізінде дұрыс педагогикалық қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикадағы математикалық әдістер
Психологиядағы өлшеу мәселелерін зерттейді; деректерді бастапқы сипаттау тәсілдері: кестелер, Вариациялық қатарлар, графиктер, статистикалық мәнділік деңгейлері; Стьюдент, Q-Розенбаум және U Манна-Уитни өлшемдерін есептеу, h-Крускал-Уоллис критерийі, s Джонкир үрдістерінің критерийі, T-Вилкоксонның критерийі, Пирсон квадратының хи критерийі, R-Пирсон корреляциясының коэффициенті, R-Спирменнің рангтік корреляциясы, τ-Кедалл корреляциясы, КРУ коэффициентін таңдау критерийлерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагог-ассистенттің кәсіби іс-әрекеті
Пән тьюторлықтың тарихымен, педагог-ассистенттің кәсіби қызметінің негіздері және қағидаттарымен таныстырады, білім берудегі қазіргі жағдай туралы, педагог-ассистенттің жұмыс нысандары туралы, білім алушыны сүйемелдеу технологиясы, рефлексия әдістері туралы, жаңа педагогикалық ұстанымдар мен құзыреттер туралы, білім беруге қатысушылардың коммуникация нормалары туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Қазіргі білім берудегі инклюзивті процестер
Пән білім беруді ізгілендіру стратегиясы контекстінде инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық- педагогикалық негіздерін, инклюзивті және интеграцияланған білім беру модельдері мен мазмұнын оқытуға бағытталған. Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи формаларымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін негіз болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы педагог-ассистенттің қызметі
Пән бастауыш сыныптардағы педагог-ассистент қызметінің технологиясын, нысандары мен әдістерін, бастауыш сынып оқушыларын сүйемелдеу түрлерін қарастырады, оқу процесін жобалау дағдыларын және оны тәжірибеде жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологиясын, педагог-ассистенттің функционалдық міндеттерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- теория мен практиканың жетістіктерін, оның ішінде бастауыш мектепте оқыту әдістемесін шығармашылықпен пайдаланады, озық тәжірибе мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін оқу процесіне жинақтайды және енгізеді.
- білім алушының зияткерлік деңгейін жетілдіру және дамыту тәсілдері мен құралдарын меңгерген, қазіргі заманғы педагогика мен бастауыш білім берудің әдістерін, әдістемелерін, қашықтықтан білім беру технологияларын қолданады.
- өзіндік кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлай және шеше алады, өзін-өзі жетілдіру бағдарламасын жасай алады, материалдар мен дереккөздерді талдай алады, абстрактілі ойлау, талдау және синтездеу дағдыларын меңгерген.
- оқушыларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерін, педагогикалық диагностика ерекшелігін және білім беру нәтижелерін сыни талдайды, бастауыш сынып оқушыларының диагностикасын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастырады.этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға төзімділікті көрсетеді.
- білім беру қызметінің психоло-педагогикалық мазмұнына бағдарланады, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырады.
- оқушыларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерін, педагогикалық диагностика ерекшелігін және білім беру нәтижелерін сыни талдайды, бастауыш сынып оқушыларының диагностикасын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастырады, жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуде креативті ойлай және шығармашылықпен қарауға қабілетті.
- білім беру сапасын бағалау және білім беру қызметтерін көрсету жүйелеріндегі өлшеулердің, мониторингтік зерттеулердің және оларды білім беру процесінде қолданудың ғылыми-әдістемелік негіздерін негіздеу.
- әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға төзімділік таныта отырып, кәсіби ортада және жалпы қоғамда мемлекеттік және шет тілдерінде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болу.
- ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін, ЖОО-да ғылыми-педагогикалық жұмыс тәсілдерін меңгеру.
- бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнын іске асыру үшін қажетті іскерліктер мен дағдыларды меңгерген.
- оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, оқушыларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді түрлері мен әдістерін таңдау кезінде педагогикалық үдерістің заңдары, заңдылықтары, принциптері мен механизмдерін білуді қолданады, бақылау-бағалау қызметін орындайды.
- балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, полимәдени орта жағдайында білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, бейімдеуді, іске асыруды жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)