Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Бастауыш мектеп оқушысын оқытуға тәрбиелеу және дамытудағы қазіргі заманғы бағыттар

    Пәннің мақсаты бастауыш сынып оқушыларын дамытуды, оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырудың практикалық дағдыларын тереңдету болып табылады. Курсты оқу қорытындысы бойынша магистратура білім алушылары бастауыш буында енгізілетін технологиялардың мазмұны мен ерекшеліктерін және бастауыш сынып оқушыларының психофизикалық, жас ерекшеліктері мен ерекше білім беру қажеттіліктері негізінде білім сапасын бағалау үшін диагностикалық материалды пайдалану ерекшеліктерін білетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу

    Пәннің мақсаты білім беру бағдарламаларын (мазмұны, білім беру жүйелері, педагогикалық технологиялар) жобалау саласындағы құзыреттерді дамыту болып табылады. Курста магистранттар педагогикалық жобалаудың теориялық, әдіснамалық, нормативтік, құқықтық негіздерімен, білім беру бағдарламасымен педагогикалық жобаның түрі ретінде, білім беру бағдарламасының мақсатты, мазмұнды, ұйымдастырушылық бөлімімен танысады; білім беру бағдарламасын, оның жекелеген бөлімдерін жобалау және әзірлеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектептегі педагогикалық процесінің менеджменті

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді оқытудың бастапқы сатысында білім беру процесі шеңберінде тиімді ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметке дайындау болып табылады. Бұл оқу қызметін жоспарлау, үйлестіру, бақылау және бағалау әдістерін меңгеруді, сондай-ақ оқушылармен, ата-аналармен және әріптестермен қарым-қатынас дағдыларын дамытуды қамтиды. Басты мақсат-сапалы білім беру және бастауыш сынып оқушыларының үйлесімді дамуын қамтамасыз ету. Пән бастауыш білім берудегі заманауи менеджмент тұжырымдамасы негіздерімен магистранттардыт таныстырады. Білім беруді басқару бағыттары мен қағидаттары, басқару мәселелерін шешу әдістері, нақты жағдаяттарды талдау, мақсат қою, міндеттер мен әдістерді таңдау мәселелерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың кәсіби іс-әрекетіндегі ғылыми зерттеулер

    Пәннің мақсаты педагогикада зерттеудің жалпы ғылыми мәдениетін қалыптастыру. Бұл курстың парадигмасы мен практикасы педагогикалық, ғылыми, әдістемелік, зерттеушілік, әлеуметтік және кәсіби құзыреттіліктерді дамытады және қорытынды аттестаттау үшін алғышарттар жасайды – диссертация жазу. Әдістер, олардың ерекшеліктері, қолдану әдістері, валидтік диагностикаларды таңдау, деректерді саралау, түзету іс-шараларының жоспарын жазу, ұсыныстарды жинақтау игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп балаларымен ғылымды зерттеудегі оқытудың белсенді формаларын модельдеу

    Пәннің мақсаты білім алушылардың интерактивті білім беру және тәрбие ортасын енгізу бойынша педагогикалық қызметтің теориялық және әдістемелік негіздерін тереңдетіп зерделеу болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар білім беру ортасында қатысушылардың тиімді өзара іс-қимылын жүзеге асыру технологияларының үйлесімін, жас, психофизиологиялық, жеке және өзге де ерекшеліктер, оқушылардың білім беру қажеттіліктері туралы білімді пайдалана отырып, проблемалық жағдайлар туындаған кезде іс-қимыл стратегиясын пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте білім берудің негізгі нәтижелерін бағалау және мониторингілеу

    Пәннің мақсаты: "мониторинг", "білім беру нәтижелері"ұғымдарын игеру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар мониторингтің мәні, негізгі ерекшеліктері мен түрлері туралы базалық білімді тереңдетеді; нормативтік талаптарға сәйкес бастауыш мектеп жүйесінде диагностикалық, талдамалық, түзету жұмыстарын жүргізе алады; бастауыш сынып оқушыларының оқу іс-әрекетіндегі қиындықтарды еңсеру бойынша мониторинг деректерін жобалау және талдау, педагогикалық міндеттерді қою және шешу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты білім алушыларды креативтілікті, сыни ойлауды, ақпаратпен жұмыс істеу қабілетін дамытуға бағытталған жобалау технологиясымен, жобалау-зерттеу қызметімен таныстыру болып табылады. Курстың мазмұнында жоба түрлері, құрылымдық элементтер, жобалық құжаттама, мұғалімнің жұмыс алгоритмі (аналитикалық, іздеу, практикалық, бақылау, презентация), бастауыш сынып оқушыларының зерттеу және іздеу әрекеттерін сүйемелдеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі педагогикалық компаративистика негіздері

    Пәннің мақсаты-компаративистика теориясын білу негізінде бастауыш білім беру саласында салыстырмалы зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеулер жүргізе алады, бастауыш білім беру саласының жай-күйіне, заңдылықтары мен даму тенденцияларына талдау жасай алады, алынған нәтижелерді мәдени-әлеуметтік кондиционерлеу тұрғысынан түсіндіре алады және бастауыш мектептің білім беру процесіне жобалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектептегі оқу іс-әрекетінің теориясы және зерттеушілік іс-әрекет мәселелері

    Пәннің мақсаты мынадай ұғымдарды зерделеу болып табылады: оқу іс-әрекетінің мазмұны, қызмет теориясы, оқу іс-әрекетін модельдеу, бақылау, өзін-өзі бақылау, оқу іс-әрекеті процесінің әртүрлі кезеңдерінде бағалау және өзін-өзі бағалау; оқушылардың зерттеу, ізденіс, рефлексивті, презентативті дамуына ықпал ететін сабақта және сабақтан тыс уақытта зерттеу қызметін ұйымдастырудың негізгі мәселелерін ашу бойынша білім тереңдетіледі дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби портфолиосын жобалау

    Пәннің мақсаты білім алушыларды портфолио құру және пайдалану тарихымен, шетелде және Қазақстанда портфолио түрлерімен, сыныптамасымен, педагогикалық мәнімен, функцияларымен, жобалау принциптерімен және кәсіби қызметте пайдалану нұсқаларымен таныстыру болып табылады. Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін магистранттар педагог портфолиосын кезең кезеңімен жобалау технологиясы мен алгоритмін білетін болады; оқу, әдістемелік, инновациялық, ғылыми, тәрбие қызметінің нәтижелерін ұсына білу, кәсіби қызмет рефлексиясын жүзеге асыру және одан әрі өзін-өзі дамыту стратегиясын жобалауды біледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектеп мұғалімінің педагогикалық шеберлігі

    Пәннің мақсаты магистратурада білім алушылардың педагогикалық қабілеттерін, әсер ету техникасы мен құралдарын, сахналық педагогика элементтерін, шешендік өнерді дамыту болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар педагогикалық шеберліктің компоненттерін, ерекшеліктерін, техникасын білетін болады; мамандықта инновациялық технологияларды қолдана алады, аудиториямен кездейсоқ және мақсатты жұмыс жасаудың практикалық дағдыларын қолдана алады, оқытушы, агитатор (насихаттаушы) ретінде әрекет етеді, коммуникациядағы кедергілерді жеңеді және оқу мен тәрбие процесін басқарады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық өзіндік білім алудағы технологиялар

    Пәннің мақсаты магистранттардың өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі оқыту дағдыларын дамыту мәселесі бойынша теориялық, тәжірибеге бағытталған білімдерін тереңдету болып табылады. Курсты оқу нәтижесі бойынша білім алушылар өздерінің білімге деген қажеттіліктерін басқаруға және оларды үздіксіз байытуға қабілетті, инновацияларға дайын, шығармашылыққа қабілетті, кәсіби қалыптасудың өзіндік жолын таба алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негіздері тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын және оларды жүргізу кезеңдерін зерделейді, сондай-ақ зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша практикум

    Пәннің мақсаты магистранттардың әдіснамалық мәдениетін дамыту және зерттеу жұмысының құзыреттілігін игеру болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар психологиялық және педагогикалық зерттеулердің құрылымының, жоспарлауының, ұйымдастырылуының негіздерін біледі; зерттеу жүргізу процесінде негізгі әдіснамалық тәсілдерді және психологиялық және педагогикалық зерттеулерді іске асырудың әртүрлі кезеңдерінде тәжірибелік-эксперименттік қызметтің қажетті рәсімдерін меңгереді: өзектілігін негіздеу және жаңалықты бөліп көрсету, мақсат пен міндеттерді қою, объект пен пәнді бөліп көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика тарихындағы бастауыш білім беру

    Пәннің мақсаты магистранттардың дүниетанымын кеңейту және педагогикалық мәдениетін арттыру болып табылады.Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар бастауыш сынып оқушыларын ежелгі заманнан бастап қазіргі уақытқа дейін тәрбиелеу мен оқытудың даму кезеңдерін білетін болады, тарихи сабақтастық тетіктерін түсінеді; әртүрлі кезеңдегі ағартушылардың шығармаларын контексттік зерттеу дағдыларын меңгереді; құбылыстарды, фактілерді, оқиғаларды талдай алады және кәсіби қызметте түсіну мен қолдануға арналған тәсілдерді, ойларды, бағыттарды жіктей алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог-зерттеушінің кәсіби мәдениеті

    Пәннің мақсаты магистранттарда кәсіби этиканы, білім берудегі ғылыми зерттеу әдістерін терең түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ жүйелі талдау және дербес ғылыми ойлау дағдыларын дамыту болып табылады. Бұл болашақ мұғалімдерге өз жұмысын сыни тұрғыдан түсінуге және жетілдіруге, сондай-ақ білім беру процесіне инновацияларды енгізуге қабілетті педагогикалық практиканың белсенді қатысушылары болуға көмектеседі. Пән магистранттың жеке басын қалыптастыруға бағытталған. Курста педагогикалық және кәсіби мәдениеттің негізгі компоненттері қарастырылады: аксиологиялық, жеке, технологиялық, шығармашылық. Курс аяқталғаннан кейін магистратураның білім алушылары оқытушы-зерттеушінің талаптарымен танысады, оларға сәйкес нәтижеге қол жеткізуге ықпал ететін жеке және кәсіби құзыреттіліктерді дамыту үшін мақсат тұжырымдай алады, міндеттер қоя алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім беруді басқарудың теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты-басқаруды ұйымдастыру туралы білімді кеңейту, шетелдік және отандық ғылыми мектептердің тарихымен және дамуының негізгі кезеңдерімен, басқару теорияларымен, жалпы білім беру саласындағы заңнамалық актілермен, атап айтқанда бастауыш білім берумен таныстыру. Пәнді меңгерген білім алушылар ұжымда әкімшілендіруді жүзеге асыру, эксперименттік жұмысты басқару, білім беру қызметін үйлестіру кезінде менеджменттің инновациялық технологияларын, әдістерінің кешенін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым және бастауыш білім берудің қазіргі заманғы мәселелері

    Пәннің мақсаты магистранттардың жалпы педагогика ғылымындағы және бастауыш білім берудегі өзекті мәселелер туралы білімдерін тереңдету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушылар бастауыш білім беруді дамытудың тұжырымдамалық негіздерін, үрдістері мен перспективаларын меңгеретін болады; маңызды мәселелерді талдай алады және шешу жолдарын жобалай алады; ғылымның инновациялық жетістіктерін бастауыш білім беру жұмысының практикасына бейімдеуге мүмкіндік беретін қажетті педагогикалық құралдарды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу (IP)

    Пәннің мақсаты магистранттарда жасанды интеллект (АИ), үлкен деректерді өңдеу және бұлтты есептеулер саласындағы негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды түсінуді қалыптастыру болып табылады. Ол магистранттарды деректерді талдау және өңдеу, AI жүйелерін құру және орналастыру үшін заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға және деректер мен есептеу ресурстарына тиімді сақтау, өңдеу және қол жетімділікті қамтамасыз ету үшін бұлтты есептеулерді пайдалануға үйретуге бағытталған. Жалпы, IP пәні ат саласында табысты жұмыс істей алатын және әртүрлі міндеттер мен мәселелерді шешу үшін ең жаңа құралдар мен әдістерді қолдана алатын заманауи ақпараттық технологиялар саласында құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық квалиметрия

    Пәннің мақсаты-педагогикалық квалиметрия саласындағы теория мен практика дағдыларын кеңейту. Пәнді оқу барысында магистратура білім алушылары педагогикалық қызмет тәжірибесінде педагогикалық квалиметрияны білу жүйесін қолдана алады: пәндік және пәндік құзыреттіліктердің квалиметриясын жүзеге асыру негізінде педагог моделін құра алады, алынған қорытынды материалдарды тестілеу, сараптау және өңдеу әдістері мен тәсілдерін меңгереді және педагогтардың да, оқушылардың да кәсіби және шығармашылық өзін-өзі дамыту үшін жеке бағдарламалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби іс-әрекетіндегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты-Бастауыш мектепте оқыту мен тәрбиелеуде қолданылатын технологиялар туралы теориялық білімді кеңейту. Пәнді оқу нәтижесінде магистратура түлектері педагогикалық технологиялардың айырмашылықтарын, оларды қолдануға қойылатын әдістемелік талаптарды, кәсіби міндеттерді шешуге ықпал ететін сабақта немесе сабақтан тыс жұмыстарда оқушылар мен мұғалімдердің педагогикалық өзара іс-қимылын ұйымдастыру үшін қажетті тиімді қолдану шарттарын білетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • бастауыш білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерде әдіснамалық, теориялық және қолданбалы деңгейлердің өзара байланысы туралы білімді қолдану және олардың педагогика мен білім берудің жалпы мәселелерімен байланысын түсіну.
  • өзін-өзі тәрбиелеу технологияларының мәнін, сондай-ақ тұлғалық және жеке ерекшеліктерін, жеке көзқарастарын, сондай-ақ өзін-өзі басқару әдіснамасын білу негізінде өзінің кәсіби қызметін жетілдіру.
  • ғылыми-педагогикалық зерттеулерді өңдеу әдістерін қолдана отырып, эксперименттік немесе кәсіби қызметті жүзеге асыру.
  • бастауыш білім беруде білім беру мен оқытудың инновациялық технологияларын қолдану; қазіргі заманғы IT-технологиялар, денсаулық сақтау технологиялары, оның ішінде зерттеушілік құзыреттерін дамыту
  • психологиялық-педагогикалық білімді, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдерін, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерін қолдану
  • мүмкін болатын тәуекелдерді, педагогикалық, оның ішінде зерттеу қызметінің жағымды және жағымсыз салдарын болжай отырып, кәсіби этика принциптерін, мінез-құлықтың құқықтық нормаларын сақтай отырып педагогикалық эксперимент бағдарламаларын қазіргі білім беру парадигмасы аясында ұсыну
  • академиялық жазу әдістері мен тәсілдерін, ғылыми зерттеулерді, экспериментті жоспарлау мен қоюды, зерттелетін саладағы процестерді талдауды, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндіруді пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруда ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны көрсету, сондай-ақ педагогтің кәсіби портфолиосын құрастыру үшін педагогикалық құралдарды таңдау
  • ғылыми-педагогикалық зерттеулерді өңдеу әдістерін қолдана отырып, бастауыш мектепте білім беру процесінің мазмұнын жобалауды және эксперименттік қызметті жүзеге асыру
  • әлемнің ғылыми бейнесін, әлеуметтік, қоғамдық құбылыстардың негіздерін меңгеру және білім берудің жаңартылған мазмұны контекстінде педагогикалық ғылымды дамытудың тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын жаңғырту
  • білім берудегі өлшеулердің заманауи мәселелері туралы терең білімге ие болу, оларды шешу жолдарын ұсынуға және дәлелді негіздеуге дайын болу
Top