Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02301 Филология в Инновациялық Еуразия университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген және тіл білімі, әдебиеттану, текстология және мәдениеттану саласында өзін-өзі табысты жүзеге асыруға дайын жоғары білімді, бәсекеге қабілетті филологты қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 121
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Ғылыми және кәсіби коммуникация. Ғылыми стильдің ерекшеліктері. Таңдалған фокустың ғылыми терминологиясы. Жазбаша байланыс ерекшеліктері: іскери хат, конференцияға шақыру хаты, конференцияға өтініш. Ғылыми саладағы жазбаша байланыс. Ғылыми мақаланың құрылымдық және тілдік ерекшеліктері. Ғылыми саладағы ауызша байланыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми жұмыстарды жазу әдістемесі

    Филологиядағы ғылыми зерттеу: мақсаттары, міндеттері және зерттеу түрлері. Ғылыми таным әдістемесі: негізгі ұғымдар мен категориялар. Тақырыпты таңдау және ғылыми мәселені тұжырымдау. Ғылыми гипотеза, мақсаттар, міндеттер және зерттеу объектісі / пәні. Филологиялық талдау әдістері: сипаттау, түсіндіру, салыстыру, контекстуализация. Ғылыми дереккөздерді талдау және түсіндіру: Аннотация, дәйексөз, реферат ғылыми мәліметтер базасымен және электрондық ресурстармен жұмыс. Ғылыми жұмысты жоспарлау және құрылымы (магистрлік диссертация, мақала, баяндама). Ғылыми мәтін тілі: стилистика, логика, терминология, безендіру. Библиографиялық аппараттың дизайны: сілтемелер, әдебиеттер тізімі, ГОСТ және халықаралық стандарттар. Ғылыми зерттеу этикасы және академиялық адалдық мәселелері (плагиатқа қарсы). Мәтіннің сапасын ғылыми редакциялау және өзін-өзі бағалау. Ғылыми мақаланы дайындау: құрылымы, журналға жіберу, редакциялардың талаптары. Ғылыми коммуникация: конференцияларға қатысу, нәтижелерді таныстыру, көпшілік алдында сөйлеу. Ғылыми зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу және қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның идеологиялық негіздері. Ғылымның функциялары. Ежелгі дүниедегі, орта ғасырлардағы және қайта өрлеу дәуіріндегі ғылымның пайда болуы мен дамуы. Жаңа еуропалық ғылым – ғылым дамуының классикалық кезеңі. Ғылым тарихы мен философиясының классикалық емес және классикалық емес дамуының негізгі тұжырымдамалары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері. Ғылым мамандық ретінде ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Қазақстандық ғылымның қалыптасуы мен дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми зерттеулердің негіздеріне кіріспе. Қазақстанда ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Зерттеу гипотезасының мақсатын, міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Ғылыми ақпарат жинау. Магистранттардың ғылыми жұмыстарын жазу және ресімдеу. Ғылыми сөйлеу тілі мен стилі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына шолу жасау. Магистрлік жұмыстарды дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Педагогика ғылым ретінде. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. Студенттің білім беру процесіндегі ғылыми-зерттеу жұмысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Психология ғылым ретінде. Ғылым жүйесіндегі психологияның міндеттері мен орны. Оқыту процесінде адамның танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Нарықтық экономика жағдайындағы білім беру үрдісінің гносеологиялық және онтологиялық мәселелері. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Жанжалды жағдайларда оқыту процесін басқару. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәтін лингвистикасы

    Мәтін лингвистикасы интегралдаушы филологиялық пән ретінде. Мәтін және дискурс. Мәтін бүтін түрінде. Мәтіннің күшті позициялары. Бір реттік байланыс ұғымы. Когезия және когеренттілік мәтіннің байланыстылығын қалыптастырудың екі түрі ретінде. Автордың коммуникативтік стратегиясы және оны адресаттың түсіндіруі. Мәтіндердің функционалдық-стилистикалық типологиясы. Мәтін және сөйлеу жанры.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтінді талдау және түсіндіру

    Әлемдік және отандық ғылымдағы "тіл-мәдениет" мәселесі. Тіл және мәдениет: өзара іс-қимыл мәселелері. Мәдениетті тілде ұсыну тәсілдері. Мәдениет және тіл кеңістігіндегі адам. Мәдениет кеңістігіндегі тілдік тұлғаның орны. Лингвомәдениеттану аспектісіндегі мәтін. Метафора мәдениетті ұсыну тәсілі ретінде. Тілдік сананың этномәдени тұрақтылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің философиялық-әдіснамалық мәселелері

    Тіл анықтамасының онтологиялық және эпистемологиялық аспектілері. Курстың пәні мен міндеттері. Тіл білімі және тіл философиясы: ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Сөзге философиялық рефлексия және оның лингвистикалық ілімдердің дамуына әсері. Лингвистикалық және экстралингвистикалық фактілер туралы сұрақ. Тіл білімінің заманауи бағыттары. Аналитикалық философия мәтіннің негізі ретінде. Лингвистикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі. Жеке лингвистикалық пәндердің әдістері (социолингвистика, психолингвистика, когнитивті лингвистика, этнолингвистика және т.б.).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компаративистиканың тарихы мен әдіснамасы

    Лингвистикалық салыстырмалылық гипотезасы. Әлемнің ұлттық тілдік суреттері және әлемнің ғылыми суреттері. Жалпы әдеби тілдің ұлттық ерекшелігі. Тіл когнитивті механизм ретінде. Әлем туралы білімді ұсыну формалары (сценарийлер, көріністер, кадрлар, сценарийлер).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы. Әлемнің ұлттық тілдік суреттері және әлемнің ғылыми суреттері, жалпы әдеби тілдің ұлттық ерекшелігі. Тіл когнитивті механизм ретінде. Әлем туралы білімді ұсыну формалары (сценарийлер, көріністер, кадрлар, сценарийлер).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы кәсіби қызмет теориясы

    Іс-әрекет теориясының философиялық және әдіснамалық негіздері. Белсенділік теориясының тарихи дамуы: классикалық концепциялардан қазіргі үлгілерге дейін. Іс-әрекеттің психологиялық негіздері: мотивация, мақсаттар, құрылымдар. Белсенділіктегі танымдық процестер: зейін, қабылдау, шешім қабылдау. Іс-әрекеттің әлеуметтік сипаты: өзара әрекет, қарым-қатынас, бірлескен іс-әрекет. Белсенділіктің құрылымы мен динамикасы. Жүйе ретіндегі әрекет: субъектілер, құралдар, процестер. Іс-әрекеттегі эмоциялар мен ерікті процестердің рөлі. Кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту. Продуктивті және репродуктивті қызмет. Шығармашылық белсенділік және шығармашылық ойлау. Іс-әрекетті реттеу және өзін-өзі реттеу. Іс-әрекетті зерттеу әдістері. Цифрлық трансформация және оның кәсіби қызметке әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің (әдебиеттанудың) өзекті мәселелері

    Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті бағыттары. Антропоцентризм принципі және тіл біліміндегі шешімі. Әдебиеттанудың негізгі бағыттары мен мектептері. Лингвист пен әдебиеттанушы шығармасының Макро - және микро-мәтіндері. Тіл білімі мен әдебиеттің жанрлық эволюциясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Типологиялық тіл білімі

    Тіл білімінің ерекше бөлімі ретінде. Тіл типологиясының пәні. Тіл типологиясының бөлімдері. Тілдің типологиясы. Типологиялық тіл білімінің тарихы. Тіл типологиясының негізін қалаушылар мен ізашарлар. ХІХ ғ. тілдердің құрылымын зерттеу. Салыстырмалы зерттеулердің түрлері. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі және типологиялық тіл білімімен салыстырудағы ареалдық лингвистика. Контрастивті лингвистика: пайда болу және даму тарихы, зерттеу принциптері, негізгі ұғымдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасы

    Мәдениаралық коммуникация теориясы оқу пәні ретінде. ХҚК мәдени-антропологиялық негіздері. Мәдениет пен этноцентризм «жат» мәселесі. Мәдениаралық коммуникация және шет тілдерін оқыту. Коммуникация және мәдениет. Мәдениаралық құзыреттілікті қалыптастыру. МКК негізгі ережелері. МКК психологиялық аспектілері. Әлеуметтік категориялау және стереотиптеу. Аккультурация - жат мәдениетті игеру. Ұлттық сипат психологиялық бірегейліктің негізі ретінде. Психологиялық ұқсастықты салыстыру параметрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік лингвистика

    Әлеуметтік лингвистика тіл білімінің саласы ретінде. Әлеуметтік лингвистиканың негізгі ұғымдары. Тіл және сөйлеу функциялары. Тілдің өмір сүру формалары. Тіл коды. Әлеуметтік-коммуникативтік жүйе. Тілдік жағдай. Көптілділік және тілдер-делдалдар. Тілдік байланыстар тілдік эволюцияның басты факторы ретінде. Сөйлеу қарым-қатынасы және сөйлеушілердің әлеуметтік рөлі. Әлеуметтік-лингвистикалық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері. Қазіргі әлеуметтік лингвистиканың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми экспериментті компьютерлік үлгілеу, жоспарлау және жүргізу

    Эксперимент ұғымы, оның жіктелуі; әлемнің ғылыми танымындағы модель, модельдеу, гипотеза; эксперименттік деректерді талдау және статистикалық өңдеу элементтері: тәжірибе кездейсоқ оқиға ретінде; ықтималдық ұғымы; орташа күтілетін нәтиже және орташа эксперименттік деректерден ауытқу дәрежесі; нақты процестің немесе құбылыстың нәтижесін болжау әдісі ретінде математикалық модельдеу; ғылыми гипотезаны тексеру технологиялары; қателік деңгейлері; ғылыми гипотезаларды тексерудің статистикалық критерийлері және оларды қолдану технологиясы; эксперименттік деректерді жоспарлау мен өңдеудегі компьютерлік технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәтіннің лингвистикалық сараптамасы

    Лингвистикалық сараптаманың жалпы сипаттамасы. Мәтіннің лингвистикалық сараптамасындағы тіл және тіл феномендері. Мәтіннің лингвистикалық сараптамасын зерттеу объектісі ретінде сөйлеу әсерінің тәсілдері. Сараптамалық қызмет технологиясы. Тіл деңгейлері бойынша сараптамалардың жіктелуі. Лингвистикалық сараптаудағы зерттеу объектілерінің вербальды және вербальды емес аспектілері. Лингвистикалық сараптаманың негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіл білімінің (әдебиеттанудың) жаңа бағыттары

    Қазіргі тіл білімінің жаңа бағыттары. Пәнді оқытудың мақсаты: Қазіргі тіл білімінің жаңа бағыттарын білу және сипаттау; лингвистикалық идеялардың эволюциясын сипаттау, лингвистикадағы жаңа бағыттардың пайда болуына хронологиялық талдау жүргізу; синхронды аспектіде ХХ - ХХІ ғғ басы лингвистикасының басым парадигмаларын сипаттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды лингвистика және көркем мәтін

    Эмоционалды лингвистикаға кіріспе. Эмоция теориялары және тілдік өрнек. Көркем мәтіннің эмоционалдылығы. Эмоционалды әсер ету әдістері. Талдау практикасы: эмоциялардан интерпретацияға дейін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни дискурс-талдау: теория және практика

    Дискурстық талдауға кіріспе. Сыни дискурстық талдаудың (КДА) талдаудың басқа түрлерінен айырмашылығы. Қайда теориялық негіздері. КДА шығу тегі: мектептер, негізгі қайраткерлер (Н.Фэрклау, Т. Ван Дайк, Р. Водак). КДА әдістемесі. Практика қайда: тақырыптық бағыттар. КДА-ны зерттеу және кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект

    Нейрондық желі ұғымы, мәтіндік деректермен жұмыс істеу кезінде нейрондық желілерді қолдану мүмкіндіктері мен тәуекелдері; интеллектуалды интернет-ресурстарды пайдалана отырып, ақпаратты талдау процесінде қолданылатын аналитикалық, семантикалық және басқа әдіснамалар; жобалық жұмыстарды орындау үшін ең танымал GPT-платформалар, оларды қолданудың бағыттылығы мен әдістері (презентациялық және мультимедиялық материалдарды әзірлеу, зерттеу тақырыбы бойынша аналитикалық шолулар, статистикалық өңдеу және үлкен деректер ағындарын талдау).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психолингвистика

    Психолингвистика кешендік ғылым ретінде. Психолингвистиканың пайда болу мен даму тарихы.Психолингвистиканың нысаны мен пәнін анықта. Сөйлеу әрекеті. Сөйлеу әрекетінің механизмі. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері. Сөйлеу әрекетінің психологиялық мазмұны. Сөйлеу әрекетінің құрылымы. Тіл – сөйлеу әрекетінің негізгі құралы. Тіл – сөйлеу әрекетін болдыртатын негізгі құралы ретінде.Тіл таңбасы мен олардың негізгі қызметі туралы ұғым. Тіл таңбасы ретіндегі сөздің семантикалық құрылымы. Мәтінге тілдің әмбебаптық таңбасы мен сөйлеу коммуникациясын жүргізу құралы ретіндегі психологиялық сипаттама. Психолингвистикалық зерттеулер әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл білімі мен әдебиеттанудың қазіргі мәселелері

    Салыстырмалы-тарихи тіл білімі және типологиялық тіл білімімен салыстырудағы ареалдық лингвистика. Контрастивті лингвистика: пайда болу және даму тарихы, зерттеу принциптері, негізгі ұғымдар. Универсалдар туралы түсінік. Салыстырмалы тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарының түрлері. Әмбебап анықтамасы және жіктелуі. Генетикалық, ареалдық және типологиялық ұқсастықтар. Әлем тілдеріндегі лингвистикалық универсалдар. Фонетико-фонологиялық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық және лексикалық-семантикалық, әлеуметтік-лингвистикалық универсалдар. Тілдің түрі және тілдегі түрі. Типологиялық зерттеудің деңгейлері. Тіл типологиясындағы прагматикалық аспектілер. Тіл типологиясындағы прототиптер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы грамматика

    Салыстырмалы грамматикаға кіріспе. Морфология: жалпы салыстыру принциптері. Синтаксис: жалпы салыстыру принциптері. Фонология: салыстырудың негізгі принциптері. Грамматикалық шақтарды салыстыру. Модальділікті білдіру тәсілдерін салыстыру. Ауытқу жүйелерін салыстыру. Конъюгация жүйелерін салыстыру. Сандарды білдіру тәсілдерін салыстыру. Сөйлемдердің байланысын білдіру тәсілдерін салыстыру. Уақыт пен аспектіні білдіру тәсілдерін салыстыру. Конвенция мен гипотетиканы білдіру тәсілдерін салыстыру. Эмоциялар мен бағалау мәндерін білдіру тәсілін салыстыру. Тілдер тарихындағы морфологиялық және синтаксистік өзгерістерді салыстыру. Тіл типологиясы контекстіндегі грамматикалық жүйелерді салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті лингвистика

    Когнитивті лингвистика ғылым ретінде. Когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымдары. Білімнің ментальды репрезентациясы. Когнитивистикадағы белгілеу мәселесі. Концепт когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымы ретінде. Тұжырымдаманың құрылымы және оны сипаттау әдістемесі. Концепт әлемнің тілдік суретінің негізі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы кәсіби міндеттерді жүзеге асыра отырып, ақпаратпен, ақпараттық объектілермен жұмыс істеу стратегияларының әртүрлі топтарымен жүйелерді зерттеудің негізгі ұғымдарын, теорияларын және тәсілдерін меңгеру
  • Перспективалық бағыттарды анықтау және кең пәнаралық контексте кәсіби өзін-өзі бағалауды жүзеге асыратын дамыған бағдарламаға сәйкес тәуелсіз зерттеулер жүргізу
  • Әр түрлі типтегі білім беру мекемелеріндегі қызметті ұйымдастыру және басқару саласындағы күрделі және стандартты емес жағдайларда шешім қабылдау
  • Қазақстандық және шетелдік зерттеушілердің нәтижелерін қорытындылай және сыни бағалай отырып, тіл және әдебиет саласындағы қазіргі заманғы ғылыми парадигманың білімі мен түсінігін көрсету
  • Тәуелсіз гипотезаларды ұсыну, ғылыми ақпаратты іздеуге, жалпылауға, жүйелеуге және сыни талдауға дайын болу, кәсіби қызметте азаматтық ұстанымын көрсете отырып, өз көзқарасыңызды дәлелдеу
  • Тілдік, тұлғааралық және ұлтаралық жазбаша және ауызша коммуникацияны жүзеге асыру
  • Филология және педагогика саласындағы мамандарға ақпаратты берудің әртүрлі инновациялық және интерактивті нысандарын пайдалана отырып, Жарияланымдар, баяндамалар түрінде зерттеу нәтижелерін ұсыну және болжау
  • Педагогика және психология саласындағы озық білімге негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыра отырып, когнитивтік үдерістерді жүйелі түсінуді көрсету
Top