Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02301 Филология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Филологиялық зерттеулер әдістемесі

    Лингвистикалық дүниетанымның қалыптасуына, яғни тілдің өмір сүру заңдылықтарын түсінуге ықпал ету, лингвистикалық ғылымның қазіргі жағдайын көрсетеді, филология саласындағы ғылыми еңбектің әдіснамасы мен әдістемесін игеруді көздейді. Қазіргі филологияның негізгі ғылыми мәселелерімен танысу. Зерттеудің жалпы филологиялық әдістері жалпы филологиялық әдістер жүйесі (контекстологиялық, құрылымдық, компоненттік және басқалар).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тіліндегі морфологиялық парадигма

    Қазақ тіліндегі негізгі морфологиялық парадигмалар, түрлері және олардың құрылымы. Парадигманың тіл білімінде бірнеше мағынада қолданылуы, жіктелуі, морфологиялық парадигманы танудың басты белгілері, қатар құрайтын сөзформалардың мағыналық және тұлғалық жағынан оппозициялық қатынаста болуы, морфологиялық парадигманың ерекшеліктері. Морфологиялық парадигмалардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын-орыс мәдениетаралық қарым-қатынасы

    Отандық және шетелдік мәдениетті бейнелеу қабілетін дамыту, шетелдік мәдениеттің көріністеріне мейірімділікке дайындық; өзіндік және шетелдік мәдениетте әлеуметтену және өсіру шарттары туралы білім. Қазіргі әлемнің мәдени әртүрлілігі және адамдардың қарым-қатынасы. Нақты тарихи жағдайдағы мәдениетаралық коммуникация. Жаңа уақыт-мәдениетаралық өзара әрекеттесудің гүлдену кезеңі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жыраулар поэзиясының тілі

    Жыраулар поэзиясындағы лингвистикалық парадигмалар. Жыраулар поэзиясындағы акцентологиялық, фонологиялық-дикциялық, образды-эстетикалық, интонологиялық-просодиялық, коммуникативтік-этникалық, информативтік-коммуникативтік, контекстік, поэтикалық, лингвостуктуралық, лингвофилософиялық, лингвокоммуникативтік, лингвокогнитивтік талдаулар. Диктемалық талдау арқылы поэзия тіліне интерпретация жасай алады, сөйлеу актісі теориясы негізінде прагмастилистикалық талдау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби дискурс

    Әдеби мәтіндердегі мағынаны жеткізу, эмоцияларды білдіру және оқырманның интерпретациясын қалыптастыру жолдары. Әдебиеттегі дискурстық талдаудың теориясын және зерттелу ерекшелігі. Әдебиеттегі дискурс әдеби шығармаларда кездесетін жазбаша коммуникацияны қамту арқылы әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары. Әдеби мәтіндегі әлеуметтік және мәдени контексте тілді қолданылуының зерттелуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетіндегі постмодернизм

    Әлем әдебиетіндегі постмодернизм бағыты және оның ұлттық әдебиетіміздегі орны, қазақ әдебиеті мен әлемдік әдеби үдерістердің байланысы. Әдебиеттегі постмодерндік жағдайдың қалыптасуы, постмодернистік ағымдар, жаһандық әдеби үдеріс және қазақ әдебиетіндегі дәстүрлі танымдар мен посмодернистік эстетика, постмодернистік сипаттарды теориялық ұстанымдар арқылы жаңаша зерделеу. Қазіргі әдеби процестегі постмодернистік бағыттың ерекешілігін танып, постмоденистік бағыттағы шығармалардың ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвомәдениеттаным

    Аялық білімдегі мәдениеттанымдық семантиканы меңгерту, мәдени құндылықтармен таныстырылатын білімдер жүйесін анықтау, мәдени дискурсты танудың жолдары. Тіл мен мәдениет сабақтастығы.Тіл мен мәдениеттің тоғысынан туындайтын мәдени семантиканың зерттелуі. Мәдени және тілдік код. Лингвомәдениеттанудағы символдың ролі. Лингвомәдени білім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерлингвистика

    Қазіргі лингвистикалық парадигманың антропоцентризміне байланысты лингвистика ішінде дамып келе жатқан перспективалы ғылыми бағыттары. ХХ және ХХ1 ғасырлардың басында пайда болған дәстүрлі лингвистикалық теориялармен қатар, Х1Х-ХХ ғасырларда қалыптасқан (лингвистикалық структурализм, Салыстырмалы тарихи Лингвистика және т. б.) психолингвистика және нейролингвистика, социолингвистика, этнолингвистика, лингвомәдениеттану, коммуникативті-белсенді теориялар, когнитивті лингвистика, лингвопрагматика

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Мәтінді филологиялық және лингвистикалық талдау әдіснамасын меңгеру, студенттердің жалпы филологиялық дайындығын арттыруға және оның кәсіби бағыты. Әдеби шығарманы филологиялық талдау оған әдебиеттану мен лингвистикалық көзқарастардың тығыз өзара әрекеттесуі. Мұндай талдаудың негізгі белгілерінің бірі-ғылым. Филологиялық талдау: лингвистикалық + лингвостилистикалық + әдебиеттану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдебиеттанудың теориялық парадигмалары

    Мақсаты: әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерімен, отандық және шетелдік заманауи әдебиеттану тұжырымдамаларымен таныстыру. Мазмұны: алған білімдерін іс жүзінде қолдану дағдылары мен іскерліктері, белгілі бір ғылыми әдіснамаға сәйкес әдеби шығарманы талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиеті: дәуірлеу теориясы

    Қазақ әдебиеті тарихының әдеби даму жолдары мен оны ғылыми дәуірлеудің тарихи және теориялық мәселелері. Әдебиет тарихы, қазақ әдебиетінің туу және қалыптасу кезеңдері, әдебиет тарихының дәуірлер мен кезеңдерге бөлінуінің әдеби-тарихи алғышарттары мен ғылыми қағидалары. Қазақ әдебиеті тарихының негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Корпустық лингвистика

    Мақсаты: Қазіргі заманғы корпустық технологияларды пайдалану саласында лингвистикалық теория мен практика бойынша құзыреттерді, білім мен дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар осы саладағы бағдарламалық өнімдермен таныстыру. Инклюзивті білім беру ортасында мәтіндерді жинау, машиналық өңдеу, сөздіктер жасау және ұлттық корпустар құру бойынша дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ прозасындағы шығармашылық зертхана

    Қазақ прозасындағы шығармашылық зертхана ұғымы туралы жан-жақты түсінік. Жазушылық еңбектің алғышарттары мен әдістері, шығармашылық еңбектің негізгі заңдылықтарын, әдеби шығармашылықтың эстетикасы мен психологиялық негізі. Шығармашылық жұмыстың басты кезеңдері, жазушы талантының табиғаты, бастапқы идея, материал жинау, жоспарлау, бейнелеу ұстанымдары мен формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мифолингвистика

    Қоғамдық құбылыстар мен жаратылысты танып-білудің ғылыми-теориялық негіздерінен ақпарат алу. Сөз мағынасы, ғалам бейнесі, қоршаған орта, сөздің мифтік болмысы, тіл онтологиясы, Мифолингвистика пәнінің нәтижесінде тіл білімінің мағыналық болмысы мен мифологиялық ұстанымдарды, сөз мағыналарының аспектілерін әр түрлі қырынан ғылыми негіздейді және сөздің мифологиялық бірлігіне қатысты базалық білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық ілімдердің тарихы

    Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі тіл туралы ғылымның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық мектептер мен ірі тілтанушылар туралы теориялық мәліметтерді қорыту және жүйелеу; лингвистикалық зерттеудің принциптері мен әдістемесі; қандай да бір мектеп өкілдері алған неғұрлым маңызды нақты жетістіктер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тілдегі плюрицентризм

    Орыс тілінің басқа тілдермен және мәдениеттермен байланысына байланысты өзгеру заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: тілдік жаһандануға және тілдік дивергенцияға байланысты даулы мәселелерді қарау; норма, тілдік стандарт проблемаларын, оның басқа тілдер мен мәдениеттермен байланысының салдарын талқылау, жекелеген тілдер мен Мәдениеттер шеңберінде этнолингвистикалық бақылаулар жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетіндегі ментальдік

    Әлеуметтік ортаның ұлттық менталитетін, оның бүгіні мен өткенін, этнология, мәдени антропология және әлеуметтік психологиямен байланысы. Қазіргі әдебиеттану дамуының жалпы көріністері, әдебиеттану ғылымындағы ментальдіктің ерекшеліктері, негізгі заңдылықтарының даму жүйесі, қазіргі қазақ әдебиеттану ғылымындағы ментальдік. Көркем әдебиеттегі дәстүр мәселелеріне қатысты күрделі құбылыстар мен мәліметтерді түсіндіре алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Философия, жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының ғылыми және ғылыми-әдістемелік қызметінің мақсаттары мен міндеттері туралы біледі, шет тілін кәсіби қызметте қолдануда тілдің грамматикасы мен негізгі заңдылықтары туралы меңгереді.
  • Жаңа идеяларды жасауды және филология саласындағы қазіргі ғылыми парадигмаларды талдап, оларды дәйекті түрде сыни бағалай біледі; әдебиеттегі дискурстық талдаудың теориясын және зерттелу ерекшелігін ажырата алады.
  • Филологиямен байланысты пәнаралық салалар шеңберінде білімді қолдануды, жаңа немесе таныс емес жағдаяттарда мәселелерді шешуді меңгереді; мәдени және тілдік кодты талдай алады, сөз мағынасы, ғалам бейнесі, қоршаған орта, сөздің мифтік болмысы, тіл онтологиясын талдай алады.
  • Филологиядағы грамматикалық парадигмаларды талдайды және филологиялық білімге сәйкесінше әдіснамалық ұстанымдар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдайды; публицистикалық стильдің категорияларын, стиль түзуші негізгі факторларды талдай алады.
  • Әдебиет тарихын кезеңдеріне қарай жүйелей алады, әдеби шығармашылықтың эстетикасы мен психологиялық негіздерін ажырата алады, көркем шығарманы ментальдік сипатына қарай талдай алады.
  • Зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін білімді болжау және жоспарлау мен синтездеу әдістерін практикада қолданады.
  • Тіл білімі мен әдебиеттану бойынша білімді кіріктіреді, поэзия тіліне интерпретация жасай алады, этикалық және ақпарат негізінде әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып пайымдау жасай алады.
  • Тіл мен әдебиеттің жаңа бағыттарының заңдылықтарын зерттеудің жаңа әдістерін меңгереді, корпустық лингвистиканың концепциясы туралы білім алады, филологиялық ғылым жетістіктерін шығармашылықпен қолданады және ҒЗЖ нәтижелерін қорытындылай алады.
  • Филологиялық сараптамалар, аналитикалық есептер жасау, мәтіндерді және филологиялық саланың дамуына ықпал ететін түрлі өнімдерді редакциялайды және әзірлейді.
  • Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізеді, сондай-ақ білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдаланады.
Top