6B01301 Бастауышта оқыту педагогика мен әдістемесі в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім саласының жоғарғы білікті мамандарын дайындайтын, сондай-ақ білім беру процесіне инновациялық технологияны енгізе отырып, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған білімді іске асыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Модульдің мақсаты - студенттердің экономика, қаржылық сауаттылық және құқық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл модуль білім алушыларда экономика саласындағы базалық білім мен практикалық дағдыларды, қаржылық сауаттылықты және қазіргі қоғамда және кәсіби қызметте табысты бейімделу үшін қажетті құқықтық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Пәннің мақсаты студенттердің қазақ/орыс тілінің құрылымы, жүйесі және даму заңдылықтары туралы терең білім алу, тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесін жан-жақты меңгерту болып табылады. Бұл пән студенттердің тілдік сауаттылығын, коммуникативтік дағдыларын және лингвистикалық құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Модульдің мақсаты-білім алушыларда тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және қызметтің түрлі салаларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын түсіну үшін қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыру. Модуль қоғамның ұзақ мерзімді дамуына және қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық мәдениетті, әлеуметтік жауапкершілікті және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әліппені оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді қазақ тілінің дыбыстық және әріптік жүйесін, негізгі тілдік бірліктер (дыбыс, буын, сөз, сөйлем, мәтін); қазақ тілі бойынша қарапайым грамматикалық дағдылармен және практикалық әдіс-тәсілдермен таныстыру болып табылады. Пән әліппені оқытудың заманауи технологияларын үйретуге, тілдік дағдыларын дамытуға, орфоэпиялық, орфографиялық, пунктуациялық нормалардың қарапайым ұғымдарын үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәнерлеп оқу негіздері
Пәннің мақстаы сөйлеу техникасы мен сөйлеу органдары, тыныс алу, дауыс үні, орфоэпия, оның экспрессивті оқудағы маңызы туралы білімдерін кеңейту болып табылады. Пән мәнерлеп оқу құралдары мен мәнерлеп оқу әдістері, көркем шығарманың тілін анықтауға,балаларға арналған әңгімелерді оқудағы ерекшеліктер мен шағын фольклорлық жанрлардың шығармаларын оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш сыныпта тіл дамыту әдістемесі
Пәннің мақсаты сөйлеуді дамыту, сөздік жұмысы, балалардың сөздік қорын көбейту, көркем әдебиетпен және сөз тіркесімен, сөйлеммен жұмыс істеу әдістемесімен танысып, сабақ жоспарлауды үйретуге, оқу материалдарын дайындай білуге бағытталған. Пән оқу сабақтарында балалардың тілін дамытуда қолданылатын түрлі жаттығу жұмыстары мен тапсырмалардың түрлі әдістерін меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыруға кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста тәрбие процесінің мазмұны, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесі, ҚР-дағы тәрбие тұжырымдамасы, сынып жетекшісінің қызметі, қиын және дарынды балалармен жұмыс, ұжым қалыптастыру ерекшеліктері, сондай-ақ тәрбие жұмысын жоспарлау технологиясы мен әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәнді оқу мақсаты. кәсіби психологиялық-педагогикалық терминдер қазақ (орыс) тілінде. Қазақ (орыс) тіліндегі жалпы қолданылатын лексика және оның кәсіби лексикамен арақатынасы. Терминологиялық жүйе. Терминнің пайда болу принциптері. Бастауыш сынып мұғалімінің қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби лексикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Курстың мақсаты – студенттердің балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогика ғылымының әдіснамалық негіздерін, тәрбие мен оқыту процесінің мақсаттары мен міндеттерін, оқыту әдістері мен формаларын, заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруге бағытталған. Сондай-ақ педагогикалық процесті ұйымдастыру, дидактика ұғымы, диагностика жүргізу және тәрбиенің мазмұны мен жүйесін игеру қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Мамандықтың пәндік негіздеріне кәсіби бағытталған шет тілінде кіріспе. Пәндік-тілдік материалды меңгеруді қалыптастыру негіздері. Кәсіби бағытталған шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағыттағы материалдар. Мамандық бойынша пән салаларының кәсіби бағытталған шет тіліндегі мазмұнының сипаттамасы. Кәсіби құзыреттер. Кәсіби бағытталған шет тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Кәсіби бағдарланған шет тілін трансформациялау және саралау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу * инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сауат ашу әдістемесі
Пәннің мақстаы сауаттылықты оқыту әдістемесінің ғылыми және психофизиологиялық негіздері туралы зерттеуге бағытталған. Пән балалардың сауаттылыққа дайындығы мен бастауыш сынып оқушыларының қабылдау және ойлау ерекшеліктері, сауаттылықты оқыту кезеңінде оқушылардың жас ерекшеліктеріне қойылатын педагогикалық талаптар мен сабақта қолданылатын көрнекі құралдарды тиімді пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс білім алушыларды ЖИ негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға арналған. Курстың мақсаты – студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллектің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) халық ауыз шығармашылығы
Пәннің мақсаты қазақ (орыс) әдебиеті-қазақ (орыс) халқының рухани мұрасы, қазақ (орыс) фольклорының қалыптасу және даму кезеңдерімен таныстыру. Пән фольклордың пайда болуы және қалыптасуы, фольклор тарихындағы еңбек, табиғи құбылыстар, отбасылық, асыл тұқымды, тайпалық қатынастардың рөлі, ерте және кеш орта ғасырлардағы фольклор, қазіргі әлемдегі ауызша әдебиет тақырыптарын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика негіздері
Пәннің мақсаты болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің математикалық білім мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән математиканы тиімді оқыту үшін қажетті математикалық ұғымдар мен заңдылықтармен қаруландырады. Студенттер математикалық есептерді шешу әдістерін меңгеріп, оларды түсіндіру дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, бастауыш математика бағдарламасының мазмұнына сәйкес келетін логикалық ойлау қабілетін және математикалық сауаттылықты қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты балалар әдебиетінің қалыптасу, даму жолдары мен балаларға арналған эпикалық өлеңдер, жыраулық поэзиядағы балалар әдебиетінің үлгілерімен таныстыру. Пән 20-30 жылдардағы қазақ балалар әдебиеті, және Соғыс кезеңіндегі, кейінгі жылдардағы балалар әдебиеті. қазіргі қазақ балалар ақындарының шығармалары мен туыстас халықтардың әдебиетіндегі балаларға арналған шығармаларды оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудың сараланған әдістемесі
Пәннің мақсаты-оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттері мен ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін тиімді жоспарлау және іске асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың оқу нәтижелерінің жетістіктерін объективті бағалау. Пән болашақ педагогтар мен білім беру саласындағы мамандардың оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді оқу процесін ұйымдастыруға қажетті құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш сыныпта көркем мәтінді талдау
Пәннің мақсаты көркем шығарманың құрылымы және оны талдауды, әдеби шығарманың мазмұнын ашу, көркем шығарма мазмұнының компоненттерін талдау (тақырып, проблема), көркем шығарманы талдаудағы түр мен жанр категорияларымен таныстыру болып табылады. Пән көркем шығарманы тұтас қарастыруды, шығарманы тұқым мен жанр аспектісінде талдауға дағдыландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте инновациялық және интербелсенді оқыту технологиясы
Пәннің мақсаты қазіргі Қазақстандағы және шетел мектептеріндегі білім беру жүйесін салыстырмалы талдай отырып оқыту. Пән оқытудың негізгі әдістері, қазіргі білім берудегі интерактивті әдістердің рөлі мен ақпаратпен жұмыс істеудің, білім беру және жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастыру технологияларын үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты – білім берудегі басқару үдерісін психологиялық тұрғыдан зерделеу. Басшы тұлғасы, ұжымдағы психологиялық климат, тиімді басқарудың психологиялық критерийлері, жарнама мен көшбасшылық психологиясы, басқарудың әлеуметтік және теориялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - бастауыш мектеп бағдарламасының талаптарына сәйкес қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесін қолдану бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру. Қазақ тілін оқытудың технологияларын үйретуге, тілдік дағдыларын (тыңдалым, айтылым, жазылым) дамытуға, қазақ тілі сабағын жоспарлауды үйретуге және оқушылардың оқу жетістіктерін дамытуға, Action Research және Lesson Study әдістерін қолдану арқылы оқыту үдерісін жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
«Жаратылыстану» пәнін оқыту әдістемесі
«Жаратылыстану» пәнін оқыту әдістемесінің мақсаты – болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін табиғат құбылыстарын түсіндіру білігімен қаруландыру. Бұл пән оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру жолдарын үйретеді. Студенттерді жаратылыстану пәнін оқытудың инновациялық технологияларымен таныстырады. Сонымен қатар, балалардың экологиялық мәдениетін дамыту дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жазуға үйрету технологиясы
Пәннің мақсаты жазуды үйрену тарихы, жазу анықтамасы, "Графикалық жүйе" және "қаріп" ұғымдары мен "Графикалық жазу шеберлігі" туралы білімдерін кеңейту. Пән сонымен қатар сөйлеу әрекеті мен жазу процесінің психологиялық-физиологиялық сипаттамасы, бастауыш сынып оқушыларына жазуды үйретудің дәстүрлі және заманауи әдістерін оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаратылыстану негіздері
Пәннің мақсаты болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің табиғат, қоршаған орта және адам туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын, ұғымдарын меңгертіп, оларды бастауыш сынып оқушыларына түсінікті жеткізу дағдыларын дамытады. Жаратылыстану негіздері пәні арқылы студенттер табиғи құбылыстарды бақылау, зерттеу және талдау әдістерін игеріп, оқу үрдісінде қолдануға үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Каллиграфия негіздері
Пәннің мақсаты болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне каллиграфия әдістемесінің қалыптасу тарихы және каллиграфияны оқытудың мақсаттары, міндеттерін оқыту болып табылады. Пән графикалық дағдыларды дамытудың психофизиологиялық негіздері мен гигиеналық шарттары, каллиграфияны оқытудың әдістемелік әдістері мен бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық дағдыларды қалыптастырудың дәстүрлі әдістемесін қолдана білуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Ағылшын тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесі. Әдістеменің объектісі мен пәні. Мектепте шет тілін оқытудың мақсаты. Ағылшын тілін оқыту әдістемесі курсы және оның ағылшын тілі мұғалімін кәсіби даярлаудағы орны. Жалпы және жеке әдістеме туралы түсінік. Шет тілін оқытудың дидактикасы мен әдістемесіндегі көрнекілік, белсенділік және сана әдісін түсіну ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ (орыс) әдебиеті тарихы
Пәннің мақсаты қазақ (орыс) әдебиетінің қазіргі дәуірі, қазіргі қазақ (орыс) әдебиетінің даму кезеңдері, қазіргі кезеңдегі драматургия, қазақ (орыс) әдеби сыны, қазіргі қазақ (орыс) сатирасы, қазіргі қазақ (орыс) романстары, қазіргі қазақ (орыс) поэмаларымен таныстыру болып табылады. Пән әдеби жанрларды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқу әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерге жан-жақты тарихи-әдеби, теориялық толық мәліметтер мен практикалық дағдылар туралы түсінік беру. Көркем әдебиеттің оқытылу тарихының жүйесі, ерекшелік сипаттарын көрсету.Пәнді оқытуда әр жылдарда құнды пікірлер айтқан ағартушылық-демократтық бағыттағы педагог-әдіскерлердің, көрнекті әдебиетшілердің еңбектеріне де назар аударылады. Көркем әдебиеттің оқытылу жайы, сапасы, оқулықтары мен бағдарламаларының түзілісі кеңінен сөз болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі практикумы
Фонетика: артикуляциялық база және оның ерекшелігі; фонетикалық транскрипция; зерттелетін тілдің дыбыстарына сипаттама. Грамматикалық тақырыптар: Артикль (белгілі, белгісіз артикльді қолдану, артикльді төмендету; артикльді төмендету). Зат есім (зат есімнің сөзжасамы және жынысы, зат есімнің септігі, көпше және көпше зат есімнің септігі). Етістік етістіктердің конъюгациясы Präsens, жылы Perfect, аблаут қатарлары; инфинитивті айналымдар). Сандар (сандық, реттік). Предлогтар(Dativ, Akkusativ, Genitiv, Dativ Akkusativ). Есімдік үстеулер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сыныптарда сыныптан тыс сабақтарды жүргізудің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты сыныптан тыс оқуды ұйымдастырудың білім берушілік және тәрбиелік мәні мен сыныптан тыс жұмыстың оқушылардың сөйлеуін ауызша дамытуға әсерін анықтау, оны тиімді жүргізу тәсілдерін меңгерту. Пән сыныптан тыс оқудың ұйымдастырушылық формалары мен әдістерін, принциптерін, 1-4 сыныптарда сыныптан тыс оқу жұмыстарын ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кіші жастағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
Пәннің мақсаты функционалдық сауаттылықты дамыту жөніндегі мемлекеттік құжаттардың мазмұны мен функционалдық сауаттылықты бағалау жөніндегі халықаралық бағдарламалар, бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша зерттеулерге шолу жасау болып табылады. Пән функционалдық сауаттылықты дамытудың құрылымы мен мазмұны, бастауыш сынып оқушыларының сауаттылық деңгейін арттыруға, оқушыларға функционалдық сауаттылықты дамытуда оқу дағдыларын үйретуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың мектепке дайындығын анықтау психологиясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты балалардың психикалық дайындығы мен биологиялық жетілуі, тұлғаның қалыптасуы және әлеуметтік дайындығы туралы оқыту болып табылады. Пән балалардың мектепке дайындығын анқытауда жүргізілетін жұмыстарды кеңінен қарастырады. Сонымен қатар ерік пен эмоционалды дайындық қасиеттерін қалыптастыруға арналған түрлі әдіс-тәсілдерді меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушысының психолого-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты психологиялық педагогикалық диагностиканың қалыптасу тарихы, жіктелуі және оның негізгі әдістері, ғылым ретінде қалыптасу тарихын зерттеу болып табылады.Пән бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестері мен сөйлеуін зерттеу, сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды-ерікті саласын, қабілеттері мен шығармашылығын диагностикалауды оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шағын жинақты бастауыш мектептегі жаңартылған білім берудің теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты шағын жинақты бастауыш мектепте жаңартылған білім беру теориясы мен технологиясы бойынша оқу бағдарламаларының ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады. Пән жаңартылған білім беру теориясы мен технологиясы бойынша функционалдық дағдыларды қалыптастыру мен жаңартылған білімге сәйкес әзірленген үлгілік оқу жоспарларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайда білім берудің рөлі мен ерекшеліктері, қазіргі қоғамдағы болашақ мұғалімнің жеке басы, оның проблемаларын кеңінен қарастыру болып табылады. Пән педагогикалық мамандық және педагог тұлғасы, педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы, мұғалімнің педагогикалық қызметі, педагогикалық білім беру жүйесіндегі мәселелер мен мұғалімнің кәсіби дайындығындағы құзыреттілік мәні сынды тақырыптарды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер негіздері
Пәннің мақстаы ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән бастауыш мектептегі оқу-тәрбие шындығын, педагогикалық процестер мен құбылыстарды тікелей білуге мүмкіндік беретін әдістер, зерттеудің теориялық әдістері мен теориялық талдау және синтезі және ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану тиімділігінің шарттары туралы зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық сауаттылық
Пәннің мақсаты "Академиялық сауаттылық" термині мен академиялық жазу дағдылары туралы білімдерін кеңейту болып табылады. Пән бағалау критерийлері (қазақстандық және батыс оқыту жүйесіндегі академизм талаптары, ғылыми мақала, тезис, Аннотация, дерексіз, ғылыми жоба жазу) академиялық этика және академиялық адалдық, кәсіби қызметтегі академиялық сауаттылық: іскерлік хат алмасуды үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық қызмет
Пәннің мақсаты оқу іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы, оқу қызметіне қойылатын негізгі талаптар және оқу іс-әрекетінің құрылымдық компоненттері және олардың сипаттамаларын кеңінен талдау болып табылады. Пән оқу іс-әрекетінің қоғамдық сипаты мен оқу іс-әрекетінің заманауи тұжырымдамаларын кеңінен қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
Пәннің мақсаты мектептегі оқыту және тәрбиелеу негіздері, бастауыш сынып оқушыларының психикалық дамуы, отбасындағы орны, мұғалім және сыныптастар арасындағы қарым-қатынас, бастауыш мектеп жасындағы іс-шараларға қатысуы, баланың мектепке келуі, психикалық дамуының объективті күйі туралы білімдерін кеңейту. Пән оқушылардың қарым-қатынас ерекшеліктері, ата-аналармен, басқа ересектермен байланысы,мектептегі қарым-қатынасы, бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік өмірін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық шеберлік
Пәннің мақсаты педагогикалық шеберлік және педагогикалық қызмет, педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы мұғалімнің шеберлігі туралы білімдерін кейейту. Пән педагогикалық шеберліктің мәні және оның құрылымы, мұғалімнің жұмысындағы актерлік және режиссерлік шеберліктің элементтері мен мұғалімнің педагогикалық техникасы және оны қалыптастыру жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел әдебиеті тарихы
Пәннің мақсаты батырлық эпостың мәселелері мен поэтикасы және әндердің сөздері мен жанрлары: Архилохтан Пиндарға дейі, . орта ғасырлар мен Ренессанс дәуіріндегі шетел әдебиетімен таныстыру болып табылады. Пән Антикалық кезең - еуропалық өркениеттің бесігі мен Ежелгі грек әдебиетінің әлемдік маңызы туралы білімдерін кеңейтуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты-студенттерде дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін қалыптастыру. Пән әртүрлі жас топтары үшін дене шынықтыру сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік психология
Пәннің мақсаты әлеуметтік психологияның ғылыми негізі, әлеуметтік психологияның "ата-ана" пәндері, әлеуметтік психология пәні туралы пікірталастар, психологиялық ілімдерді қалыптастырудың алғышарттары, қалыптасу тарихын зерттеуге бағытталған. Пән "Халықтар психологиясы"," бұқаралық Психология " және әлеуметтік мінез-құлық инстинкттерінің теориясы әлеуметтік психологиялық білімнің алғашқы формалары, қазіргі әлеуметтік психологияның негізгі әдіснамалық бағыттарына шолу жасай отырып оқытуға негізделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге математиканы оқытуға қажетті теориялық, практикалық және әдістемелік даярлық беру және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан болашақ мұғалімдердің педагогикалық дағды мен құзіреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене мәдениеті педагогикасы мен психологиясы
Пәннің мақсаты-студенттердің дене шынықтыру педагогикасы мен психологиясы саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән дене шынықтыру іс-әрекетін тиімді ұйымдастырумен айналысатын адамдарды оқыту, тәрбиелеу және психологиялық ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып мұғалімінің көпдеңгейлі дайындығын қалыптастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін көпдеңгейлі оқытудың теориялық негіздері және болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың педагогикалық жүйесін тереңінен зерттей отырып оқыту. Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби қызметіне көпдеңгейлі дайындықты диагностикалау, болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың үздіксіз көпдеңгейлі жүйесін жобалауға арналған зерттеулерді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте музыканы оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте музыканы оқыту әдістемесі» пәнінің мақсаты – болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін музыка пәнін оқытудың теориялық негіздерімен және практикалық әдіс-тәсілдерімен таныстырып, олардың педагогикалық шеберлігін дамыту. Бұл пән арқылы студенттер бастауыш сыныпта музыка сабағын ұйымдастыру жолдарын, оқушылардың музыкалық қабілеттерін дамыту әдістерін, музыкалық репертуар таңдау мен оны меңгертудің тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
«Көркем еңбекті» оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ бастауыш мұғалімдеріне көркем еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесінен жүйелі білім беру, пәннің әдістемесін кәсіби тұрғыда меңгерту болыр табылады. «Көркем еңбек» пәнін оқыту теориясы мен әдістемесі – пән әртүрлі еңбек обьектілерін дәлдікпен жасау дағдылары мен танымдық, тұлғалық құнды қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Пәннің мақсаты адам психикасындағы жалпы және жеке. мінез, мінездің екпіні, невроздар, эмоциялар мен сезімдер, байланыс функциялары мен құрылымы туралы түсініктерін кеңейту. Пән қарым-қатынас құрудағы кедергілер, іскерлік байланыс, жанжал: түрлері, құрылымы, ағым кезеңдері, тұлғаішілік және тұлғааралық қақтығыстар, сонымен қатар жанжалдардың алдын алу және шешу жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық білім берудегі логикалық тапсырмалар
Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамытудың теориялық негіздері. Бірінші сыныптағы логикалық есептер. Сандар мен есептеулерге қатысты логикалық есептер. Сандардың бөлінуіне арналған логикалық есептер. Қарым-қатынас және пропорциялар. Геометриялық мазмұны бар логикалық есептер. Шамалармен байланысты логикалық есептер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық психология және педагогика негіздері
Жоғары оқу орнында «Музыкалық психология және педагогика негіздері» пәнінің мақсаты – болашақ музыка мұғалімдерін музыкалық білім беру үдерісінде қолданылатын психологиялық және педагогикалық заңдылықтармен таныстырып, музыка арқылы оқушылардың жеке тұлғалық дамуын ғылыми-теориялық және практикалық тұрғыда қамтамасыз ету. Музыкалық қабілеттердің дамуы мен ерекшеліктерін; музыка қабылдау, орындау және шығармашылықпен айналысу процестерінің психологиялық негіздерін; музыкалық тәрбие мен оқытудың педагогикалық тәсілдерін; мұғалімнің кәсіби-психологиялық дайындығы мен жеке бас қасиеттерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушыларының ұлттық құндылық бағдарын қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты құндылық ұғымының ғылыми теориялық негіздері мен ұлттық құндылықтар туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән бастауыш сынып оқушыларының ұлттық құндылық бағдарларын қалыптастыру моделін кеңінен қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
"Дүниетану" пәнін оқыту әдістемесі
Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығына арналған "Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі" пәнінің оқыту мақсаты болашақ мұғалімдерге дүниетану сабақтарын жоспарлау және өткізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл пән студенттерге оқушылардың табиғат, қоғам және адам туралы кешенді түсінік алуына көмектесетін заманауи әдіс-тәсілдерді үйретеді. Сондай-ақ, балалардың зерттеушілік, танымдық және экологиялық мәдениетін дамыту жолдарын меңгертеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте еңбекті оқыту теориясы мен технологиясы және практикумы
Пәннің мақсаты бастауыш мектептегі технологияның орны еңбек тәрбиесі, еңбекке баулу, еңбек оқыту әдістемесіндегі әдістердің проблемасы, еңбек сабақтарына нұсқаулықтармен таныстыру. Пән оқытудың ауызша, көрнекі, практикалық әдістерді және оларды технология сабақтарында қолдануға, танымдық іс-әрекеттің сипаты бойынша оқыту әдістерін жіктеуге, бастауыш мектепте технология сабақтарын ұйымдастыруға, сабақ жоспарын құруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру негіздері
Пәнінің мақсаты болашақ бастауыш білім беру мамандарын кәсіби құзыреттілік пен ақпараттық құзыреттілікті қалыптастырудың теориялық негіздерімен таныстырады. Пән бастауыш сынып мұғалімдерінің құзіреттілігін қалыптастыруда жүргізілетін жұмыстар мен педагогтің кәсіби құзыреті мәселесінің теориялық тәсілдері мен эмпирикалық зерттеу деректеріне талдау жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экономикалық қызметтің құқықтық, экономикалық, әлеуметтік, қаржылық, этикалық және мәдени аспектілері туралы білімдерін көрсету, қаржы нарығының әртүрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялауды түсіну, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардар болу, тұрақты даму қағидаттарын, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану және оларды зерттелетін салада қолдану; бастауыш мектепте негізгі пәндерді оқытудың мазмұны мен әдістемесін білу және қолдану, бастауыш білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлеріне сәйкес келетін мақсаттар мен міндеттерді түсіну.
- Бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен бағалаудың педагогикалық принциптерін білу және қолдану, педагогикалық тәжірибені талдай білу, ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүргізу, оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану
- Кәсіптік қызметте Бастауыш оқытудың теориялық негіздерін және оқыту әдістемесін түсіну және қолдану
- Бастауыш білім берудің мемлекеттік стандартының құрылымын, мазмұнын білу және негізгі талаптарын сақтау
- Баланың мектепке дайындығын психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың ғылыми-теориялық негіздері мен практикалық әдістерін көрсету, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескеру.
- Кәсіби қызметте ақпараттық және коммуникациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын, базалық зияткерлік бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін пайдалану; оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, оның ішінде цифрлық технологияларды қолдану
- Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, жалпы білім беру пәндерін біле отырып, өзін жан-жақты дамыған тұлға ретінде қалыптастыру жөніндегі қызметті модельдеу, мәдениеттану, әлеуметтану, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді қолдану және академиялық адалдықты сақтау
- Дене шынықтыру, салауатты өмір салты негіздерін бастауыш сынып оқушыларының тәжірибесіне айналдыру, бастауыш сынып оқушыларының эстетикалық және физикалық қасиеттерін дамыту, бастауыш мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарын түсіну, инклюзивті ортада жұмыс істей білу
- Жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын білу, бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған бағдарламаға сәйкес педагогикалық тәсілдерді қолдану; оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсіну және қолдана білу, қысқа мерзімді, орта мерзімді жоспарлар құра білу
- Оқушылардың интеграцияланған тыңдау – сөйлеу – оқу – жазу дағдыларын дамыту, бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық, лингвистикалық қабілеттерін көрсету және қалыптастыру
- Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің қалыптасу деңгейін, кәсіби қызметте тіл мәдениетінің негіздері; риторика негіздері туралы білімді қолдану қабілетін бағалау, оқушыларға ғылыми мәтінмен жұмыс істеуде қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын үйрету
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті