6B01501 Математика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика, математиканы оқыту әдістемесі салаларында қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде әлеуметтік маңызы бар міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби түрде шешуге қабілетті, кәсіби және ғылыми құзыреттерге ие жаңа білім маманын дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты – экология, тұрақты даму және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру; бұл білімдер экологиялық үдерістерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын бағалауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сондай-ақ төтенше жағдайларда қолданылатын қорғаныс әдістері мен технологияларын пайдалануға мүмкіндік береді. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында экологиялық үдерістерді болжау, сондай-ақ апаттар, техногендік және табиғи зілзалалардың салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда тұрақты даму қағидаттары негізінде негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Элементар математика
Пән жиындар теориясының элементтерін, нақты және күрделі сандарды, бір және бірнеше айнымалылардың көпмүшелерін, алгебралық өрнектерді, алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді оқытуға бағытталған. Тригонометриялық, көрсеткіштік және логарифмдік формулалар, теңдеулер мен теңсіздіктер қарастырылады. Планиметриялық және стереометриялық тақырыптарға назар аударылады. Мектептегі математика курсының есептерін шешудің әртүрлі әдістері оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өміріндегі экономикалық мәселелермен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар бойынша білім алу. Бағдарлама студенттерге экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсінік қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді меңгеруге бағытталған іскерлік білім беруді көздейді. Курс барысында тұрақты даму, ресурстарды ұтымды пайдалану және ұқыпты өндіріс қағидаттарын енгізу арқылы тиімді әрі экологиялық жауапты бизнесті жүргізу мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, қазіргі заманғы кәсіпкерлікке қойылатын экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік талаптарын ескере отырып, жеке бизнесті құру мен табысты жүргізудің ерекшеліктері ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ілиястану
Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты-білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттарымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерімен, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жүзеге асыру заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларын және мемлекеттегі және қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері, сондай-ақ әділ және тең құқықтық тәртіптің ажырамас бөлігі ретінде инклюзия құндылықтары туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады. Білім алушылардың әлеуметтік, мәдени, физикалық немесе өзге де ерекшеліктеріне қарамастан, әр адамның құқықтарының маңыздылығын түсінуін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандар теориясы
Пән сандық жиындарды зерттеуге және қалдықтармен бөлу есептерін шешуге, бөліну қатынасының қасиеттеріне, салыстыруға және белгісіз шамалармен салыстыру жүйесіне бағытталған. Эйлер мен Ферма теоремаларының дәлелі келтірілген. Диофант теңдеулерін шешу әдістері зерттеледі. Сақиналар мен топтар теориясын зерттеудегі сандар теориясының мәселелерін шешу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра
Пән жиындар теориясының элементтерін, күрделі сандарды, векторлық кеңістікті, сызықтық теңдеулер жүйесін, матрицалар мен анықтауыштар алгебрасын зерттеуге бағытталған. Матрицалардың түрлері және олардағы негізгі әрекеттер, сызықтық біртекті емес теңдеулер жүйесінің негізгі ұғымдары қарастырылады. Студенттер сызықтық теңдеулер жүйесін шешу үшін Крамер және Гаусс әдістерін, сызықтық теңдеулердің квадраттық жүйелерін шешу үшін Гаусс-Джордан әдісін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Педагогика
Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 1
Пән сандық жиынтықтар теориясының негізгі ұғымдарын, шектер теориясы мен үздіксіз функциялар теориясының ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Функцияның туындысы мен саралау ережелерінің геометриялық және механикалық мағынасының аспектілерін қамтиды. Туынды құралдарды қолдана отырып, функцияны зерттеу әдістері және олардың графиктерін құру қарастырылады. Математикалық әдістерді, модельдер мен заңдарды қолдана отырып, практикалық есептер жаттығуларының жүйесі ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Аналитикалық геометрия
Пән аналитикалық геометрияның ұғымдары мен әдістерін және векторлық алгебраның элементтерін зерттеуге бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны-2-ші ретті сызықтар мен беттерді зерттеу, олардың теңдеулерін, жазықтықтың сызықтық және аффиндік түрленуін зерттеу. Мектеп геометриясының есептерін шешу үшін Аналитикалық геометрия әдістерін пайдалануға көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Балалар мен жас өспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жас өспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математикадан олимпиадалық есептерді шығару әдістемесі
Пән математикадан олимпиадалық есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, техникасы мен әдістерін жобалаудың аспектілерін қамтиды. Математикадан олимпиадалық есептерді шешудің әртүрлі технологиялары мен әдістерін қолдану бойынша жаттығулар жүйесі ұсынылған. Математика пәні бойынша халықаралық және республикалық олимпиадаларды ұйымдастыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Орта мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Пән студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша Ұлттық іс-қимыл жоспарының негізгі бағыттарын қарастырады. Математика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін педагогикалық технологиялар игеріледі. Математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты дамытуға бағытталған математика сабақтарын жоспарлау және жобалау процесі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 2
Пән дифференциалдық және интегралдық есептеулердің негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Функцияның экстремумындағы есептерді шешу, функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдістері қарастырылады. Анықталмаған және анықталған интегралды есептеу әдістері, қисық трапецияның ауданы талқыланады. Бір айнымалының дифференциалдық және интегралдық есептеу теориясын қолдана отырып, қолданбалы есептер жаттығуларының жүйесі ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жалпы физика курсы
Механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизмнің негізгі бөлімдерін қарастырады. Табиғат құбылысының физикалық заңдары негізінде Физика мәселелерін шешу жолдары оқытылады. Сандық және эксперименттік зерттеулерді жүргізу әдістері, нәтижелерді өңдеу және талдау мүмкіндігі сипатталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пән орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында математиканы оқыту әдістемесінің пәнін, оқыту мақсатын, оқыту мазмұны мен қағидаттарын қарастырады. Математиканы оқытудың инновациялық әдістері, құралдары мен формалары зерттеледі. Мектептегі математика курсына математикалық ұғымдарды енгізу әдістемесі, сондай-ақ қысқа мерзімді, орта мерзімді, ұзақ мерзімді сабақты жоспарлау құрылымы, сабаққа қойылатын негізгі талаптар және өзіндік жұмыстардың классификациясы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Математикалық талдау 3
Пән қатарлар мен меншіксіз интегралдар теориясының негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Қатарлардың жинақталуы мен алшақтығын зерттеу әдістері зерттелуде. Көптеген айнымалылардың функциясын зерттеу үшін математикалық талдау әдістерін қолдана отырып есептерді шешу қарастырылады. Кәсіби есептерді шешуге қажетті деректерді жинау, талдау және өңдеу әдістері ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пән студенттерді эссе, реферат, аннотация, баяндама және т.б. сияқты академиялық мәтіндерді құрудың негізгі принциптерінің қажетті ұғымдарымен, терминдерімен және заманауи тұжырымдамаларымен таныстырады. Халықаралық академиялық қоғамдастықтың ғылыми мақала, дипломдық жұмыс және т.б. сияқты түрлі жанрдағы ғылыми зерттеулердің дизайны мен құрылымына қойылатын талаптары қарастырылады, пән студенттердің ғылыми ойлауын дамытуға және зерттеу дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Комплекс айнымалы функциялар теориясы
Пән күрделі сандарды, күрделі жазықтықты, модульді және күрделі санның аргументін, оның қасиеттерін зерттеуге бағытталған. Күрделі айнымалы функцияны, жиындарды, функция шегін және үздіксіздікті анықтауға арналған тапсырмалар берілген. Коши-Риман шарты бойынша күрделі айнымалының үздіксіздігі, дифференциалдылығы модулін есептеу әдістері ұсынылған. Туынды аргумент пен модульдің геометриялық мағынасын және конформды картаға түсіру ұғымын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Нақты айнымалы функциялар теориясы
Пән нақты айнымалы функциялар теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерін зерттеуге, әртүрлі теориялық және қолданбалы есептерді шешуде нақты талдау әдістерін практикалық қолдану дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Замануи физика
Пән білім алушыларда заманауи физиканың белсенді дамып келе жатқан және перспективалы салаларының негізгі ұғымдары мен іргелі тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Математикалық есептерді шешуде қазіргі физика әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиясы
Пән бағалаудың өлшемдік моделін, оның принциптерін, бағалау кезеңдері мен құралдарын, математиканы оқытуда оқушылардың білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлерін, портфолионың педагогикалық міндеттерін, портфолионың функциялары мен құрамын оқытуға бағытталған. Блум таксономиясына негізделген математика сабақтарында жиынтық және қалыптастырушы бағалау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемесіндегі зерттеу және жобалау қызметі
Пән ғылыми зерттеу әдістемесін оқытуға бағытталған. Білімгерлердің зерттеу және жобалық іс-әрекетін жүзеге асыру арқылы оқу зерттеулерін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, зерттеу міндеттерін іске асырудың ерекшеліктерін, зерттеу нәтижелерін ұсынуды, математика саласындағы оқушылардың шығармашылық жұмыстарының жіктелуін қарастырады. Ғылыми-зерттеу қызметінің әдістері мен кезеңдерінің жалпы сипаттамасы келтірілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Əлемдік білім беру жүйесіндегі технологиялық тәсіл жəне математиканы оқытудағы педагогикалық технологиялар түсінігі қарастырылады. Заманауи педагогикалық технологиялардың классификациясының негізгі сипаттамалары келтіріледі. Математика сабақтарындағы білім беру технологияларының əртүрлі классификациясы қарастырылады. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ескерілуімен математиканы оқытудағы негізгі технологиялар зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Математикадан практикалық-бағытталған есептерді шешу әдістері
Пән мектеп курсында математика және аралас пәндік салаларда практикалық-бағытталған есептерді шешудің әдістемелік негіздерін оқытуға бағытталған. Кестелер, графиктер мен диаграммаларды құру арқылы статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістері оқытылады. Курс практикалық-бағытталған міндеттерді шешуде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы
Пән комбинаторика элементтерін, ықтималдықтар теориясын оқытуға бағытталған. Курстың негізгі мазмұны кездейсоқ оқиғалар мен кездейсоқ шамаларды зерттеуге арналған. Теориялық білімді ықтималды және комбинаторикалық есептерді шешуге қолдану мысалдары келтірілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан білім беру әдістемесі мен технологиясы
Қашықтықтан оқытудың әдістемелік мәселелері және электрондық оқыту әдістері қарастырылады, ғылым жетістіктерін, заманауи білім беру практикасын және озық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Математикадан бейстандарт есептерді шешудің әдістері мен әдістемесі
Пән орта мектепте математиканы оқыту процесінде бейстандарт есептерді шешудің рөлі мен орнын оқытуға бағытталған. Пән математика сабақтарында бейстандарт есептерді шешу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Бейстандарт есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістері ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Математиканы оқуда компьютерлік алгебра жүйелерін қолдану әдістемесі
Компьютерлік алгебра жүйелерін зерттеу болашақ математика мұғалімдерінің логикалық және ақпараттық мәдениетін әр түрлі пәндік салалардағы мәселелерді шешуде ақпараттық технологияларды қолданудың жүйелік тәсілін қалыптастыру арқылы арттыруға, оларды әрі қарайғы педагогикалық қызметте пайдалы идеяларға, әдістерге, перспективаларға және қолданбалы жүйелерге баса назар аудара отырып, компьютерлерді қолдану мәселелерімен таныстыруға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Алгебралық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Пән алгебралық есептерді шешуге байланысты әдістемелік мәселелерді оқытуға бағытталған. Бұл пән қарапайым математика, педагогика, логика, психология, математика тарихы сияқты ғылымдармен байланысты. Пәнаралық интеграция және пәнаралық байланыстар және оларды мектепте математиканы оқыту процесінде қолдану әдістемесі бойынша материалдар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Алгебралық есептерді шешу практикумы
Пән мектеп математика курсында алгебралық есептерді шешу әдістерін оқытуға және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Математикалық есептерді стандартты және бейстандарт тәсілдермен шешу зерттеледі. Студенттер мектеп математика курсының әр түрлі алгебралық есептерін шешу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Математикалық статистика
Пән математикалық статистиканың негізгі ұғымдары, анықтамалары, әдістері қарастырылатын теориялық бөлімнен тұрады. Статистикалық мәліметтерге қойылатын талаптар, жиынтық және іріктеу ұсынылған. Статистикалық есептерді шешуге теориялық білімді қолдану мысалдары келтірілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Пән дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын зерттеуге бағытталған. Дифференциалдық теңдеулердің түрлері мен типтері, шешу әдістері және оларды қолдану зерттеледі. Бірінші және екінші ретті дифференциалдық теңдеулерді, сондай-ақ дифференциалдық теңдеулер жүйесін шешу әдістері талқыланады. Дифференциалдық теңдеулерді әртүрлі салаларда қолданудың практикалық мысалдары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дербес туындылы теңдеулер
Пән бірінші ретті дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді және олардың қосымшаларын зерттеуге бағытталған. Дербес туындылы сызықтық дифференциалдық теңдеулердің әртүрлі жіктелуі қарастырылады, олардың мазмұны деформацияланатын қатты механиканың есептерін сандық модельдеуге байланысты мәселелер шеңберін қамтиды. Курс бірінші ретті дербес туындылы теңдеулер жүйесінің жалпы теориясын қамтиды. Қолданбалы бағыттағы дербес туындылы теңдеулерді шешудің мысалдары келтірілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Математикалық физика теңдеулері
Қарапайым физикалық процестердің математикалық модельдерін құрудың негізгі ұғымдары мен әдістері, Математикалық физиканың классикалық теңдеулері үшін шекаралық есептердің дұрыстығын зерттеу әдістері, Математикалық физика есептерінің нақты шешімдерін құрудың негізгі әдістері келтірілген
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Геометрия есептерін шешудің әдістемелік негіздері
Пән орта мектепте геометрияны оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Планиметрияның негізгі ұғымдары мен аксиомаларын, дөңес фигуралар, төртбұрыштар, көпбұрыштар және көпбұрыштар туралы түсініктерді қарастырады. Кеңістіктік денелердің аудандары мен көлемін есептеу әдістемесі зерттелуде: призма, пирамида, цилиндр, конус, шар және т.б. геометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістері талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Геометрия есептерін шешу практикумы
Пән жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық фигуралардың қасиеттерін, аксиома планиметрия және стереометрия ұғымдарын, кеңістіктік фигураларды зерттеуге бағытталған. Мектептегі математика курсында геометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдану оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Дискретті математика және математикалық логика
Пән тұжырымның математикалық логикасының негізгі ұғымдарын, формулаларын, олардың шынайы мәндерін, бірдей шынайы, жалған және мүмкін формулаларды, эквивалентті формулаларды, эквивалентті түрлендірулерді қолдана отырып формулаларды қалыпты формаларға келтіруді оқытылады. Практикалық есептерді шешу үшін заманауи дискретті математика мен математикалық логиканың идеялары мен әдістерін қолдану мысалдары келтірілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ауызша және жазбаша түрде пәнаралық және пәнішілік байланыстарды жүзеге асыра отырып, әртүрлі математикалық есептерді шешу әдістемесін игеру
- Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке білім алу қажеттіліктерін, даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру
- Математиканың классикалық бөлімдері саласында эксперименттер жүргізу, математикалық пайымдау әдістерін, математикалық терминологияны, кәсіптік деңгейде типтік есептерді шешу тәсілдерін меңгеру
- Заманауи геометрияның іргелі білімін кәсіби қызметте практикалық мәселелерді шешуде қолдану
- Әр түрлі жанрдағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсына отырып, ақпараттық және педагогикалық технологияларды қолданып, математика саласындағы білім алушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістерін бағалау
- Физика-математика ғылымдары саласындағы математикалық әдістермен ұғымдарды, фактілер мен құбылыстарды талдау және синтездеу
- Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада, сондай-ақ қаржылық сауаттылық, инклюзия құндылықтары, тұрақты даму және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат салаларында қоғамдық, әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен үдерістерді түсінуге зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалап, қолдана білу қабілетіне ие болу
- Білім берудің жаңартылған мазмұнының стратегиясын, қашықтықтан оқытудың формалары мен әдістерін және кәсіби қызметте күтілетін нәтижелерді критериалды бағалауды қолдану
- Мектеп математикасы, математикалық талдау, алгебра және дифференциалдық теңдеулер саласындағы математикалық есептерді шығару
- Математиканы оқыту принциптерін, әдістері мен технологияларын ескере отырып, қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспарларды әзірлеу
Ұқсас БББ
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01501 Математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)