6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласында кәсіби құзыреттілігі бар, нарықтық экономика жағдайында және заманауи білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында жұмыс істеуге қабілетті құзыретті мамандарды, еңбек нарығының сұранысына сай ғылыми-өндірістік қызметті табысты жүзеге асыратын бәсекеге қабілетті математика бакалаврларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементар математика
Элементар математика/ Элементарная математика / Elementary mathematics Пәннің мақсаты – студенттердің алдағы уақытта келесі оқылатын пәндер үшін қажетті мектеп бағдарламасы бойынша математика курсында алған негізгі ұғымдары мен әдістерін оқып және ары қарай кеңейту, себебі математиканың барлық дерлік тараулары элементар математикадағы әдістер мен тәсілдерге негізделген. Алгебралық өрнектерді теңбе-тең түрлендіру. Алгебралық және трансцендентті теңдеулер. Теңсіздіктерді шешу және дәлелдеу. Математикалық анализге кіріспе. Геометриядағы жазық фигураларға кіріспе. Жазықтықтағы геометриялық фигураларды салу сұрақтары. Кеңістіктегі геометриялық фигураларды салу сұрақтары. Стереометрияға кіріспе. Математикалық есептерді құру және шешу. Қызықты математикаға кіріспе. Курсты меңгеру нәтижесінде оқушылар мектептегі математика курсының есептерін шығара алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сызықты алгебра
Пәнінің мақсаты - матрицалар мен анықтауыштардың теориясының негізгі ұғымдарын, комплекс сандар өрісін, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің негізгі әдістерін зерттеу. Матрицалар және оның түрлері. Матрицаға амалдар қолдану. Анықтауыштар. Қасиеттері және есептелуі. Кері матрицаны табу формуласы. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешу әдістері. Меншікті векторлар, матрицаның меншікті мәні және оларды табу. Көпмүшеліктер. Сызықты кеңістік туралы түсінік. Сызықты бейнелеу. Сызықтық операторлар және операторларға амалдар қолдану. Сызықты және бисызықты формалар.Квадраттық форманың канондық түрі Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер негізгі әдістерді біледі және сызықтық алгебра есептерін шығара алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандар теориясы
Пәнінің мақсаты – сандар теориясының негізгі түсініктерін меңгеріп мамандық бойынша арнайы пәндерде қолдану. Сызықтық операторларды, өрісті, бөлінгіштік белгілерін, сандық функцияларды оқып үйрену студенттердің логикалық-математикалық ойлауын дамытуда пән негізгі құралдардың бірі болып табылады. Сандар теориясының негіздері: модульдер, реттер, топтар, сақиналар, денелер, өрістер, қалдық кластары, идеалдар. Евклид алгоритмі: ЕҮОБ және ЕКОЕ табу. Бүтін сандар класы. Ферма теоремасы. Эйлер теоремасы. Жай сандар. Бөлінгіштік теориясы. Комплекс сандар өрісі. Комплекс сандардың алгебралық және тригонометриялық жазылуы. Түбірді табу. Салыстыру және оның қасиеттері. Алгебралық сандардың қарапайым қасиеттері. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер негізгі әдістерді біледі және сандар теориясы бойынша есептерді шығара алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арифметика негіздері
Пәннiң мақсаты – математика курсының теориялық бөлігін меңгеруді ұйымдастыру, ұғымдарды қалыптастыру, есептер шешу әдістерін үйрену міндетін алға қояды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Пәннiң мақсаты – бiлiмгерлерге негізгі түсініктерді және ғылыми- зерттеу жұмыстарын жүргiзуiне қажеттi математикалық мәдениетін, логикалық ой-өрiсін, аналитикалық геометриядан есеп шығару әдiстерiн үйрету, оның жолдарын табуға сезiмталдық пен бейiмдiлiкті қалыптастыру. Векторлық алгебраның элементтері. Декарттық және аффиндік координаталар жүйесі. Полярлық координаталар. Геометрия есептерін шешуде координаталар әдісін қолдану. Жазықтықтағы түзулер. Екінші ретті қисықтарды канондық теңдеулері арқылы зерттеу. Кеңістіктегі декарттық координаталар жүйесі. Кеңістіктегі нүктелер, түзулер және жазықтықтар. Кеңістіктегі аналитикалық геометрия. Екінші ретті беттер. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер аналитикалық геометрияның негізгі тарауларымен таныс болады және аналитикалық геометрияның жазықтықта және кеңістікте есептерін шығара алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешу практикумы
Пәннің мақсаты – математикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру, оларды шешу әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін кеңейту және тереңдету негізінде математика мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Бөлінгіштік. Жай және құрама сандар. Теңдеулерді математикалық модельдеу әдісі ретінде құру. Өрнек. Теңдеулердің классификациясы. Теңдеулер мен теңсіздіктер. Комбинаториканың элементтері. Планиметрия. Жазық фигуралар және оның элементтері. Стереометрия. Кеңістіктегі денелер және оның элементтері Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер практикалық есептерді шешуде қарапайым математиканың есептерін шешудің негізгі әдістері мен жолдарын пайдалана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында математикалық сауаттылықты қалыптастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты: Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру және дамыту. Математикалық сауаттылықты қалыптастыру технологиясының әдістерін меңгеру. Оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру үшін қолданылатын есептеулер мен жаттығулар жүйесі, PISA, TIMSS және PRILS халықаралық зерттеулерінің материалдарына талдау жасау. Сын тұрғысынан ойлау негізінде математикалық сауаттылықты бағалау әдістемесі мен критерийі. Математикалық сауаттылық есептерін шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері
Пәннiң мақсаты – бiлiмгерлерге негізгі түсініктерді және ғылыми- зерттеу жұмыстарын жүргiзуiне қажеттi математикалық мәдениетін, логикалық ой-өрiсін, есеп шығару әдiстерiн үйрету, оның жолдарын табуға сезiмталдық пен бейiмдiлiкті қалыптастыру. Сонымен қатар, шексіз аздарды талдаудың негізін құрайтын дифференциалдық және интегралдық есептеулер арқылы, айнымалы шамаларды зерттеудің фундаменталдық әдістерімен білімгерлерді таныстыру. Математикалық анализге кіріспе. Негізгі сандық жиындар. Бір айнымалы функциялар. Элементар функциялар. Шектер теориясы. Бір айнымалы функцияның шегі. Бір айнымалы функцияның үзіліссіздігін зерттеу. Бір айнымалы фунцияның туындысы.Дифференциал. Орта мән туралы теорема. Бір айнымалы функцияларды дифференциалдық есептеулердің көмегімен зерттеу.Бір айнымалы функцияны толық зерттеу және оның графигін салу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде математикалық талдау есептерін шығару дағдысы қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Математикалық есептерді шешудің стандарт емес әдістері
Пәннің мақсаты – оқушылардың шығармашылық математикалық ойлауын дамыту, есептерді шешудің өзіндік, стандартты емес тәсілдерін табу қабілетін дамыту, олардың математикалық ой-өрісін кеңейту, мектептің типтік бағдарламасына енбеген арнайы әдіс-тәсілдерді меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Векторлық алгебра және оның қолданылуы
Студенттер пәндi игеру арқылы қолданбалы математикалық талдау жүргізудің дағдыларын қалыптастырып, есептерді шешу мен зерттеудің негізгі математикалық әдістерін игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикадағы физика
Пәннің мақсаты болашақ мамандарға ғылыми-техникалық ақпаратты бағдарлауға, физикалық принциптер мен заңдарды, сондай-ақ олар жұмыс істейтін техниканың сол салаларындағы физикалық жаңалықтардың нәтижелерін пайдалануға мүмкіндік беретін іргелі физикалық дайындықты қамтамасыз ету болып табылады. Олар: механика, кинематика және материалдық нүктенің ілгерілемелі және айналмалы қозғалысының динамикасы, механикалық сұйықтық, арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері, молекулалық физика, молекулалық физика және термодинамика негіздері. Электростатиканың электр және магнетизмі. Электр өрісіндегі өткізгіштер. Тұрақты және ауыспалы электр тогы. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер физиканың негізгі ұғымдары мен заңдарымен танысып, қолданбалы есептерді шығаруда қолдана алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеулері
Пәннің мақсаты студенттерді курстың өзін терең зерттеуге, сондай-ақ жалпы математикалық мәдениетті тәрбиелеуге қажетті интегралдық есептеудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру; болашақ кәсіби қызметтің негізі ретінде іргелі математикалық даярлықты қамтамасыз ету; дүниетанымды қалыптастыру және болашақ педагогтың тұлғасын дамыту болып табылады. Анықталмаған интегралдар және оның қасиеттері. Анықталмаған интегралды табудың негізгі әдістері. Рекуррентті формула. Элементар және трансценденттік функциялар класын интегралдау. Риман бойынша анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц формуласы. Анықталған интегралды табу әдістері. Меншіксіз интегралдар Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде математикалық талдау есептерін шығару дағдысы қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Математика тарихы мен методологиясы
Курс мақсаты - негізгі математикалық ұғымдардың қалыптасу кезеңдерін және жолдарын ашу және көрсету, әсіресе, математиканың өзінің негізін, мазмұнын; болашақ математика пәні мұғалімі бойында практикалық және қолданбалы математикалық есептерді тиімді шеше білу біліктілігін және машығын қалыптастыру. Арифметика, геометрия және математиканың әр түрлі жеке теорияларының пайда болу тарихы. Математиканың эволюциясы. Ежелгі математика. Орта ғасырлардағы математика. Қайта өрлеу дәуірінің математикасы. Математиканың шартты белгілерінің, терминдері мен ұғымдарының пайда болуы. Ұлы ғалым-математиктер: шетелдік, отандық. Қазіргі кездегі математик ғалымдар және олардың еңбектері. Математиканың қазіргі мәселелері және олардың мазмұны Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер негізгі математикалық ұғымдар мен теориялардың пайда болуымен және дамуымен таныс болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика сабағындағы математика тарихының элементтері
Пәннің мақсаты - математика пәні бойынша орта мектептің тарихи материалдарымен таныстыру, Негізгі математикалық ұғымдарды қалыптастыру жолдарын және ғалымдардың ғылымның дамуынақосқан үлестерін көрсету. Орта мектептердегі математика сабағындағы тарихи материал. Математика адамзат мәдениетінің бір бөлігі ретінде. Ең қарапайым математикалық түсініктержәне олардың пайда болуы. Тарихи міндеттер. Өткен және қазіргі ғалым-математиктер. Біздің заманымыздың атақты математиктері: шетелдік және отандық. Қазақстандық математиктердің ғылымның дамуына қосқан үлесі Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер негізгі математикалық ұғымдар мен теориялардың пайда болуымен және дамуымен таныс болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикадан конкурстық және олимпиадалық есептер
Пәннің мақсаты - студенттерді мектеп математикасының кейбір стандартты емес міндеттерімен таныстыру, математикадағы күрделі мәселелерді өз бетінше шешу дағдысын қалыптастыру. Конкурстық және олимпиадалық есептердің түрлері. Стандартты және стандартты емес тапсырмаларды шешу. Әр түрлі деңгейдегі олимпиадалық есептерді шешу. Мектеп оқушылары мен студенттер арасындағы әйгілі әлемдік математикалық олимпиадалар мен жарыстардың есептері мен жаттығулары. Олимпиада мен конкурстық есептерді шешуде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдер.Математикалық есептерді шығаруда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты - студенттерге осы пәннің маңыздылығын түсінуге көмектесу және осы курсты олардың кәсіби дайындық жүйесіндегі орталық ретінде тағайындау; мүмкіндігінше Математиканы оқыту пәні мен әдістері туралы тұтас түсінік беру. Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы негіздері. Математиканы оқыту әдістерінің мақсаттары, міндеттері, мазмұны, мәселелері мен әдістері. Математикалық білім берудің міндеттері, функциялары мен мазмұны.Математиканы оқыту принциптері мен әдістері және олардың классификациясы. Ойлау мен оқу формалары.Түсінік, анықтама, теоремалар. Сабақтың түрлері: талаптар, ұйымдастыру, талдау. Білімді бақылау. Есеп және оның классификациясы. Алгоритмдеу. Сыныптан тыс және факультатив жұмысы.Оқыту технологиясы. Дербес әдістеме. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер оқу үрдісінің заманауи технологияларымен таныс болады және оларды кәсіби іс-әрекетіне енгізе алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Анықталған интегралдың қолданылуы және қатарлар теориясы
Пәннің мақсаты математикалық білімнің іргелі саласы ретінде математикалық талдау туралы түсінікті қалыптастыру; математикалық және компьютерлік циклдердің пәндерін әрі қарай оқу кезінде алынған білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Анықталған интегралдың геометриялық қолданылуы: аудан, доғаның ұзындығы, көлем, беттің ауданы. Анықталған интегралдың физикалық қолданылуы: жұмыс, ауырлық центрі, инерция моменті. Сандық қатарлар. Жинақталу белгілері. Таңбалалры ауыспалы қатарлар. Функционалдық қатарлар. Дәрежелік қатарлар. Қасиеттері. Дәрежелік қатардың жинақталуы.Жинақталу аралығы және радиусы. Тейлор, Маклорен және Фурье қатарлары. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде математикалық талдаудың қолданбалы есептерін шығару дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық логиканың негіздері
Пәннің мақсаты - математикалық ойлауды дәлелдеу және математикалық белгілер туралы толық түсінік беру. Математикалық белгілеулер. Формальді жүйелер. Математикалық пайымдардың дәлелділігі. Дәлелдеудің дедуктивті әдісі. Математикалық дәлелдеулер. Математиканың негіздері. Формальді логиканың негізгі заңдары. Мысалдар. Семантикалық толық және семантикалық жарамды есептеулерге ие болатын математикалық логика тілдері. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер математикалық сөйлемдер мен дәлелдемелердің құрылымымен таныс болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық логика және дискретті математика
Пәннің мақсаты - математикалық логика әдістерін, сөйлеу теориясы және сөйлеу әрекеттері, сөйлеу теориялары, тұжырымдарды есептеу теориялары, нақты функция және Буль функциясы теориясы, предикаттар теориясы туралы толық таныстыру. Жиындар теориясы және оларға амалдар қолдану. Комбинаторика. Пікірлер туралы түсінік және оларға амалдар қолдану. Пікірлер алгебрасының негізгі формулалары. Предикат туралы түсінік. Предикаттар алгебрасының формулалары. Дедукция теоремасы және оның салдары. Қайшылықсыздық, пікірлердің есептеу теориясының, толықтығы. Есептер мен алгоритмдер. Дискретті математика пәні. Графтар теориясы. Ағаштар және олардың қасиеттері. Буль функциялары. Кодтау теориясының элементтері. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер математикалық логика және дискретті математика есептерін шығара алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика
Пәннің мақсаты - студенттерде кездейсоқ оқиғалармен жұмыс істеу және кәсіби қызметке дайындалу бойынша жалпы ғылыми және жалпы мәдени дағдыларды дамыту. Комбинаторика. Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Ықтималдықтың негізгі теоремалары. Сынақтарды қайталау. Дискретті, үзіліссіз кездейсоқ шамалар және үлестіру функциясы. Кездейсоқ шамалардың сандық характеристикалары. Үлкен сандар заңы. Кездейсоқ шамалардың ықтималдылығының функциялары мен үлестіру тығыздығы. Математикалық статистика элементтері. Варианта. Таңдамалық жиынтық. Курсты меңгеру нәтижесінде оқушылар мектеп математикасының оқу бағдарламасына енгізілген ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика бөлімдеріндегі есептерді шығара алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Дифференциалдық теңдеулер
Пәннің мақсаты - дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын зерттеу және пән тақырыптары бойынша практикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру. Бірінші ретті сызықтық жай дифференциалдық теңдеулер. Жоғары ретті жай дифференциалдық теңдеулер. Коэффициенттері тұрақты біртекті және біртекті емес сызықтық жай дифференциалдық теңдеулер. Жай дифференциалдық теңдеулер жүйесі. Шешімдердің бар болуы және жалғыздығы туралы теоремалары Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі қолданбалы есептерін шығара алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жай дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері
Пәннің мақсаты – нақты процестер мен құбылыстарды зерттеу және сандық сипаттау кезінде математикалық аппаратты пайдалануды зерттеу, математиканы ғылым ретінде және мәдениеттің бір бөлігі ретінде, оның қазіргі әлемде және ғылымдар жүйесінде алатын орнын тұтастай түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері
Пәннің мақсаты - білім алушыларды бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды және интегралдық есептеудің негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру Бірнеше айнымалы функциялар. Бірнеше айнымалы функцияның шегі мен үзіліссіздігі. Бірнеше айнымалы функциялардың дербес туындылары мен дифференциалдары. Толық дифференциал, берілген бағыт бойынша туынды және функцияның градиенті. Екі және бірнеше айнымалы функцияның экстремумы. Еселі интеграл:екі еселі, үш еселі интегралдар. Бірінші және екінші типті қисық сызықты, беттік интегралдар. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде математикалық талдау есептерін шығару дағдысы қалыптасады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Еселі интегралдар
Пәннің мақсаты - еселі интегралдар туралы әдістерді, есептер мен теоремаларды зерттеу, математикалық есептерді шешу тәсілдері және оларды практикалық қызметте қолдану туралы білімді қалыптастыру болып табылады Қос интеграл және оның қасиеттері. Есептелуі, ретті өзгерту, айнымалыларды өзгерту, қос интегралды қолдану. Үш еселі интеграл және оның қасиеттері. Үш еселі интегралдағы айнымалылардың өзгеруі. Үш еселі интегралдың геометриялық және физикалық есептерді шешуде қолданылуы. Параметрге тәуелді интегралдар. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде математикалық талдау есептерін шығару дағдысы қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытудың инновациялық әдістері
Пәннің мақсаты - студенттердің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру, математиканы оқыту процесінде және одан әрі кәсіби қызметте цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану. Жалпы білім беретін мектепте математиканы оқытудың құрылымы мен технологиясы. Мектептегі математика курсының білім мазмұны. Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялардың элементтері. Орта мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың негізгі формалары. Математиканы оқытудағы оқу нәтижелерін бағалаудағы жаңашылдық. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер оқу үрдісінің заманауи технологияларымен таныс болады және оларды кәсіби іс-әрекетіне енгізе алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер
Курстың мақсаты – дербес туындылары бар теңдеулерге арналған есептерді зерттеудің негізгі әдістерімен және олардың физикалық мағынасымен таныстыру; студенттердің қарапайым табиғи-физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру және алынған математикалық есептерді шешу дағдыларын дамыту. Бірінші және екінші ретті дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер. Штурм-Лиувилль мәселесі. Толқындық теңдеулер, Пуассон теңдеулері және жылуөткізгіштік теңдеулер. Шекаралық есептердің қойылуының қисындылығы. Фурье әдісі Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулер және осы теорияның математикалық физика есептерін шешу әдістері туралы түсінікке ие болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Комплексті анализ
Пәннің мақсаты - комплекс айнымалы функцияның аналитикалық функцияларын, ең алдымен Коши интегралының теориясын, Тейлор мен Лоранның ыдырауы, аналитикалық жалғасы, қалындылар теориясы және оны интегралдарды есептеуге қолдану. Комплекс айнымалы функциялардың дифференциалдануы және интегралдануы. Аналитикалық функция. Конформдық бейнелеулер. Тейлор мен Лоран қатарлары. Қалыңдылар теориясы Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер математикадан сайыстық және олимпиадалық есептерді шешу әдістерін біледі және шығара алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Пәннің мақсаты стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу әдістемесі бойынша практикалық дағдыларды меңгеру, өзіндік білім алуды ұйымдастыру және жетілдіру саласындағы оқу-танымдық әрекеттерді қалыптастыру және дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есептерді шығару практикумы: тригонометрия
Пәннiң мақсаты – білімгердің жоғары математиканы ойдағыдай толық түсінуі үшін орта мектеп бағдарламасын қайта қарауы, ондағы қажетті байланыстарды әсіресе есептердің шешілу жолдарымен танысуы, анықтамаларды, аксиомалар мен математикалық сөйлемдерді еске түсіріп алдын ала даярлану мақсатын көздейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызықты операторлар теориясы
Пәннің мақсаты - студенттерді функционалдық талдаудың сызықты операторлар бөлімімен таныстыру. Мүмкіндігінше сызықтық операторлар теориясының пәнімен әдістері туралы тұтас түсінік беру, сызықты оператордың үзіліссіздігі мен шенелгендігі ұғымдарымен студенттерді математикалық дәлелдердіңқ ұрылымын жақсы түсінуге бағыттау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық физика теңдеулері
Пәннің мақсаты - математикалық физика теориясының (анықтамалар, теоремалар, тұжырымдамалар) іргелі түсініктерін беру, Негізгі әдістерге оқыту және оларды қолдануға үйрету; әртүрлі жеке мұғалімдер мен зерттеулерді жүйелеу нәтижесінде тұрған нақты есептерді шешу қабілетін арттыру; математика мен физиканың басқа да математикалық әдістерін, салаларын зерделеуге дайындау. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер, олардың классификациясы. Математикалық физика теңдеулерін шешу әдістері. Коши мәселесі. Даламбер, Пуассон және Кирхгоф формулалары. Жылудың шексіз түзу бойымен таралуы. Ішектің тербеліс теңдеуіне, жылуөткізгіштік және Лаплас теңдеуіндегі айнымалыны ажырату әдісі. Потенциалдар теориясы. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулер және осы теорияның математикалық физика есептерін шешу әдістері туралы түсінікке ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдердің қосымша білім мен дағдылар көлемін кеңейту, қарқынды өзгеріп жатқан өмір жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуға көмектесу, әдістемелік жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін білім берудегі инновациялық үдерістерді қолдану. 6В01501-Математика мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламасы түлектеріне арналған біліктілікті арттыру бағдарламасы. Оқушылардың функционалдық сауаттылығының негіздері.Сыни тұрғыдан ойлауға, бағалауға, АКТ -ны қолдануға, талантты және дарынды оқушыларды оқытуға, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту мен оқудағы көшбасшылық пен көшбасшылыққа негізделген жаңа тәсілдерге негізделген жеті модуль. Математика мұғалімдерінің ұйымдастыру -әдістемелік жұмысы. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер оқу үрдісінің заманауи технологияларымен таныс болады және оларды кәсіби іс-әрекетіне енгізе алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Функционалды анализ
Пәннің мақсаты - студенттердің функционалдық талдау теориясының негіздері туралы терең білімдерін дамыту; нақты жағдайларда теорияның негізгі ережелерін қолдану және білу қабілетін дамыту. Негізгі функционалдық кеңістіктер: метрикалық, сызықтық, евклидтік, топологиялық, нормаланған, Гильберт, Банах және түйіндес кеңістіктер. Соболев кеңістіктері. Сызықтық функционалдар мен операторлар. Компакт жиындар мен толығымен үздіксіз операторлар. Өлшем, өлшенетін функция. Сызықтық операторлардың спектрлік теориясының элементтері. Қосындалатын функциялар кеңістіктері. Нақтыанализ элементтері. Тригонометриялық қатарлар. Фурье түрлендіруі. Сызықтық интегралдық теңдеулер Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер функционалдық талдаудың негізгі ұғымдарымен танысады және оларды зерттеу іс-әрекетінде қолданады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұлттық білім беру жүйесін дамытудың өзекті міндеттеріне жауап беретін инновациялық педагогикалық технологиялар бойынша математиканы оқытудың теориясы мен технологиясы бойынша практикалық және теориялық іс-әрекеттердің нақты эмпирикалық және теориялық білімдерін, дағдыларын мен қабілетін қамтамасыз ететін тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру.
- Жаңартылған білім беру бағдарламасы шеңберінде орта білім беру және ТжКБ ұйымдарында математикалық пәндерді оқытуды жоспарлау
- Мектептерде және мектептен тыс ұйымдарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және тәрбие жұмысын жүргізу технологияларын қолдану
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы қаржылық сауаттылық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогикалық процесті ұйымдастыру
- Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, мәліметтерді өңдеу құралдары мен әдістерін, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру жолдарын талдау мақсатында компьютерлік технологиялар мен желілердің бағдарламалық құралдарын пайдалана отырып, негізгі қызмет бойынша диагностикалық және деректерді басқару құралдарын әзірлеу.
- Педагогикалық қызметте жұмысты ұйымдастыру барысында, сонымен қатар жеке және қоғамдық құндылық ретінде денсаулыққа, қоршаған ортаға деген жауапкершілікті қалыптастыру мақсатында өмірге және денсаулыққа қауіпті жағдайларды бағалау.
- Үздіксіз білім алу қажеттілігі мен кәсіби қызметте өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу қабілетіне әсер ететін, дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін іргелі математиканың өзекті мәселелеріне талдау жасау.
- Қазіргі білім берудің практикалық және қолданбалы мәселелерін шешуде іргелі пәндер бойынша жинақталған білім, білік және дағдыны қолдана отырып, әртүрлі құбылыстары мен фактілерін сипаттау үшін түрлі математикалық модельдер құру, олардың сапалық және сандық талдауын жүргізу.
- Математика ғылымының негізгі іргелі бағыттарына сәйкес мектеп математикасы курсында оқушылардың өзіндік және өздігінен білім алу жұмыстарын ұйымдастыруға
- Кәсіптік қызметте ғылыми зерттеулер әдістерін, стартап құру тәсілдерін қолдану