6B01501 Математика в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай негізгі кәсіби құзіреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті, математиканы оқыту саласындағы өзекті мәселелерді шеше алатын математика мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементарлық математика
«Элементар математика» пәні - айнымалы, функция, шек туралы жалпы ұғымдарды қолданбайтын, бірақ математикалық талдау пайда болғанға дейін қалыптасқан жалпы ұғымдарды (абстракцияларды) пайдаланатын математиканың бөлімдері, тапсырмалары мен әдістерінің жиынтығын үйретеді. Элементар математикада тек тұрақтылар ғана емес, сонымен қатар геометриялық фигуралар, тригонометриялық функциялар сияқты айнымалы шамалар да қарастырылады. Студент бұл пәнді оқыту нәтижесінде функция мен шек туралы жалпы түсініктер, сонымен қатар қисық, бет, нақты конструкциямен берілмеген фигура туралы жалпы түсініктерді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Математикалық талдау
Анализге кіріспе, бір және көп айнымалы функцияларының дифференциалдық есептеулері, бір және көпайнымалы функцияларының интегралдық есептеулері, дифференциалдық теңдеулер, қатарлар теориясы, Фурье қатары және Фурье интегралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Алгебра және геометрия
Алгебра және геометрия пәні басқа барлық математикалық пәндерді оқытуға іргелі база болып есептеледі, сонымен бірге теориялық және қолданбалы бағдарламалау мен тығыз байланыстырады. Курс сызықты алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі әдістері мен нәтижелерін жүйелеп баяндайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандар теориясы
«Сандар теориясы» пәні білім алушыларға бүтін сандардың бөлінгіштік қасиеттерін, ең кіші ортақ еселік және ең үлкен ортақ бөлгішті, Евклид алгоритмін, сызықтық теңдеулердің бүтін шешімдерін, жай және құрама сандарды, Арифметиканың негізгі теоремасын, Чебышев теоремасын, Мультипликативті функциялар және олардың қасиеттерін, трансценденттік сандарды, Алгебралық сандар өрісін үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Модульдік есептеу
Модульдік есептеу пәні — кез келген құбылыстарды немесе күрделі физикалық процестерді, аппараттарды олардың математикалық модельдерін құру арқылы зерттеу тәсілін анықтайтын обьект. Модульдік есептеу пәнінде дифференциалдық немесе интегралдық теңдеулерді, жиындар теориясын, абстрактылық алгебраны, логиканы, ықтималдықтар теориясын пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқушылардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жастағы өсу және даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтуды қарастырады. Дене тәрбиесі мен әдістерін пайдалану арқылы балалар мен жасөспірімдер ағзасының қоршаған ортада бейімделу мүмкіншілігін арттырып, денсаулығын қорғау, жақсартуға үлес қосады. Толыққанды әлеуметтік кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін қабілетті болуға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Қазақстанның рухани жаңғыруының негізгі бағыттарын анықтайды. Жастардың рухани мәдениетінің даму бағыттарын түсіндіреді. Жаңа гуманитарлық білім, қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулықтардың даму идеяларын қолданады. Қоғамдық сананы жаңғыртуын және заманауи мәдени құндылықтарды салыстырады. Өзін-өзі ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастыруға үйретеді. Мемлекетіміздің тұрақтылығын сақтауда бәсекеге қабілетті ұрпақты тәрбилеп дайындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аналитикалық геометрия
Аналитикалық геометрияның негізгі элементтерімен танысып, олардың қасиеттерін жете меңгертеді. Әртүрлі кеңістік туралы көзқарасын қалыптастырады. Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрияның міндеттерін, сызықтық кеңістіктер және сызықтық бейнелеулер, квадраттық формалар, аффиндік, евклидтік және унитарлық кеңістіктерді жетік меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономика және құқық
• Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін сақтау, қоғамның әлеуметтік – экономикалық даму үрдістерін білу. Білім алушыларды құқық және экономика саласында алған білімін кәсіби қызметінде қолдануды, экономика және құқық саласындағы оқиғалар мен зерттеулер нәтижелерін талдауды меңгеру. Қоғамдағы экономикалық және заңдық тұрғыда байқалатын фактілерді дәлелдеуді және бағалауды үйрену. Экономика және құқық саласында басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін дамыту. Заманауи экономикалық-құқықтық қатынастар жағдайында стандартты емес және баламалы міндеттерді шешуде инновациялық идеяларды қалыптастыру. Өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну; басқа адамдарға қатысты толеранттылықты көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стереометрия
Стереометрия курсының теоремаларын, Евклидтік геометрияның аксиомаларын, Евклидтік емес геометриясын, Погорелов бойынша евклидтік геометрияның аксиомалар системасын, Лобачевский геометриясын, Кеңістіктегі денелерді, Пирамида, Призма олардың көлемдерін, Айналу денелерін және олардың көлемдерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Оқыту үдерісінде білім алушыларға бизнесті жүргізу идеялары және кәсіпкерлік қызмет негіздері бойынша құрылымдық білім беріледі. Білім алушыларға кәсіпкерлікті қаржылық қолдау шаралары туралы ақпарат беріледі. Білім алушыларды қаржылық сауаттылықтың заманауи теорияларымен таныстырады. Білім алушылар капиталды бюджеттеу, айналым капиталын басқару, біріктіру және корпоративтік қайта ұйымдастыру сияқты корпоративтік қаржылық шешімдерді бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика
Қатты дене қозғалысын, қозғалыс мөлшерінің моментін, айналған қатты дененің кинетикалық энергиясын, дененің жазық қозғалысын, кейбір денелердің инерция моментін, жазық қозғалыстағы дененің кинетикалық энергиясын, еркін осьтерді, инерцияның басты осін, қатты дене динамикасының заңдарын қолдануды, гироскопиялық күштерді, еркін гироскоптың қозғалысын, термодинамика және статистикалық физиканының заңдарын меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика негіздері
Физиканың келесі бөлімдері қарастырылады: механика, молекулалық физика, электродинамика, оптика және кванттық физика. Қолданбалы есептерді шешу үшін физикалық теориялардың математикалық аппаратын қолдана білу, сапалық және есептік есептерді шешу, өлшеу қателіктерін ескеретін физикалық эксперименттерді жоспарлау және жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Бұл курста педагогиканың мақсаты, міндеттері, пәні, объектісі мен пәні, негізгі категориялары, функциялары мен әдістері, педагогикалық ойдың даму тарихы; педагогика ғылымдарының жіктелуі; педагогиканың басқа ғылымдармен өзара байланысы; тұлға және оның дамуы; педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері; оқыту теориясы мен әдістемесі; тәрбие теориясы мен әдістері; заңдылықтар мен принциптер; педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы; білім беру жүйесінің мәні мен ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект
Жасанды интеллектінің негізгі ұғымдарын мен даму тенденцияларын меңгереді. Визуал Пролог декларативті программалау тілінің ортасы Жасанды интеллектінің негізгі ұғымдары мен даму тенденцияларын қалыптастырады. Жасанды интеллектіні зерттеудің негізгі бағыттарын қарастырады. Жасанды интеллектіні зерттеуді тәжірибеде қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Осы пән барысында білім алушы кешенді педагогикалық, психологиялық әдістерді қолдана отырып, ұжымдағы тәрбие жұмысын ұйымдастыруға бейімделеді. Мектеп ұжымында сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жүйесін жоспарлайды. Оқушылар ұжымды тәрбиелеудің әртүрлі формалары мен әдістерін қолдана алады. Балаларды тәрбиелеуде мұғалімдердің, ата-аналардың, қоғамдық ұйымдардың қызметін басқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіби және ғылыми мақсаттарға қажетті және болашақта тиісті салада жұмыс істеуге жеткілікті ағылшын тілінің білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Кәсіби шет тіліндегі әдебиеттермен жұмыс жасауды үйретеді. Кәсіби ортада қолданылатын ағылшын тілін меңгереді. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында тіл лексикасы мен терминологиясын қолданады, тілдік материалды ауызша және жазбаша түрде қолданады. Шетелдік көздерден ақпарат алу үшін шет тілін қолдануды және өз көзқарасын дәлелді баяндауды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент.
Білім беру саласында стратегиялық тұрғыдан ойлай алатын, басқарудың заманауи технологияларымен құралдарын меңгерген жаңа буынның менеджер-практиктерін дайындау. Тыңдаушылардың бойына кәсіби және басқарушылық құзыретін қалыптастыру, сонымен қатар тиімді ойлау мен оңтайлы шешім қабылдау дағдыларын оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бағалаудың критериалды технологиялары
Бағалау жəне олардың түрлері, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін анықтайды. Тұлғаға бағытталған оқытудың бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, критериалды бағалаудың мəнін, мақсаты мен ұстанымдарын түсіндіреді. Критериалды бағалау бойынша білімді кəсіби іс-əрекетте қолдану жолдары сипаттайды. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың түрлерін (диагностикалық, қалыптастырушы, жиынтық бағалау) ажыратуды талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сандық әдістер
Сандык әдістер курсының мақсаты қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістерін, математикалық моделдеу әдістерін, қате көздері және нәтиже дәлдігінің әдістері жайындағы түсінікті студенттерге жүйелендірілген түрде үйретеді. Сондай-ақ таным үрдісінде пайда болатын математикалық есептерді электронды есептеу машинасының көмегімен шешудің есептеу алгоритмдерін құрып, қолдана білуге дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазықтықтағы геометриялық есептер
Негізгі геометриялық ұғымдар мен анықтамалар қарастырылады. Теориялық жағдайларды дәл және сауатты тұжырымдай білу және жазықтықта есептерді шешу барысында өз ойларын баяндай білу. Есептер шарттарымен берілетін геометриялық фигураларды суреттеу, есептерді шешу кезінде толық негіздеуді жүргізу, геометриялық түрлендірулердің қасиеттерін қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жуықтап шешу әдістері
Есепті сандық шешу және зерттеу үшін математика пәні бойынша теориялық білімдерін қолдануды студенттерге үйретіп, қолданбалы есептерді электронды есептеуіш машинасы арқылы пайдаланып жуықтап шешу үшін сандық әдістерді пайдалана білу іскерлігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көп айнымалы функциялар теориясы
Көп айнымалы функциялар теориясы жалпы функциялар (бір айнымалы, көп айнымалы, нақты және комплекс айнымалы) туралы білімдерін толықтырады. Дифференциалдау, интегралдау әдістері қарастырылады, Көп айнымалы функциялар теориясының негізігі қасиеттері мен теоремаларын дәлелдеуді, элементар функциялар мен кері функциялар ұғымдарын енгізе алады. Бір мәнділік парақтарын анықтау, конформды бейнелеу теориясын ұғымдарын қалыптастырып есеп шығаруға қажетті білім,білік, дағдыны қалыптастыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканың енгізу курсы
Мектептегі математиканың оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, математиканың негізгі мәселелерін: арифметика мен геометриядағы аксиомалық әдістер, математикалық индукция принциптерін, алгебралық теңдеулермен теңсіздіктерге шолу олардың шешу жолдарын, функция туралы түсінікті, элементар және күрделі функцияларды, сонымен қатар трансценденттік теңдеулерді, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелерін үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Геометрия негіздемесі
Евклидтік геометрияның, Лобачевский геометриясының, аффиндік және проективтік геометрияларының аксиоматикалық құрылуымен байланысқан негізгі сұрақтар қарастырылады. Атап айтқанда сөз етілген геометриялардағы аксиомалар жүйесінің тәуелсіздігі, қарама-қайшылықсыздығы,толымдылығы мәселелері қарастырылады. Онымен бірге мұнда Лобачевский геометриясының, аффиндік және проективтік геометрияларының маңызды жәйттері мазмұндалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикадан таңдамалы есептерді шешу
Негізгі математикалық пәндерді оқып білуге дайындау, теориялық және тәжірибелік мағлұматтармен студенттерді таныстыру, студенттердің мектептегі математика курсы бойынша алған білімдерін, машықтарын, икемділіктерін жүйелеу, математкалық есептерді шешу техникасында тәжірибелік дағдыларды игеру, оқу-танымдық белсенділігін дамыту және қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары математика
Жоғары математика инженерлік-техникалық зерттеулерде өте маңызды қызмет атқарады. Пәннің негізгі мақсаты - студенттерге басқа пәндерді оқу үшін қажет математикалық білімді үйретеді, игерілген математикалық әдістерді өз саласында іскерлікпен қолдануды меңгертеді. Математика мамандығының студенттерін математикалық талдаудың, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктерімен таныстырып, оларға математиканы физика, информатика, қолданбалы есептерін шешу құралы ретінде оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бір айнымалы функциялар теориясы
Бір айнымалы функцияның негізгі 3 түрі қарастырылады: Айқын және айқын емес функция,кері функция, монотонды функция. Бір айнымалы функцияны есептеу математиканың негізгі ұғымдарына негізделген. Олар: нақты сан, үздіксіздік, функция және шектеу. Біраз уақыттан кейін олар интегралдық және дифференциалды калькуляция арқасында заманауи көріністі алды.Олардың пайда болуы математикалық дүниеде заманауи кезеңді ашты және ғылымдағы жаңа пәндердің пайда болуына себеп болды. Сондай-ақ, жаратылыстану ғылымдарында және технологияда математикалық ғылымды қолдану мүмкіндігі кеңейтілді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру,тұрақты даму,сыбайлас жемқорлық,ғылыми зерттеу,тіршілік қауіпсіздігі мен экология)
Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгереді, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолданауды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа саналы және адамгершілікпен қарсы тұру қабілетін меңгереді. Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды. Өзінің педагогикалық тұрақты дамуын (экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі), ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есептер шешу практикумы
Квадрат функция және оның графигін, функция графигін түрлендіруді, теңдеуді екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді, екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді қарастырады және шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анықтауыштар теориясы
Анықтауыштар теориясының негіздері және олардың негізгі қасиеттерін қарастырады. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешу үшін Крамер формуласын қолдана біледі. Анықтағыштардың арнайы түрлерін еркін меңгереді. Вронский, Вандермонд, Грамм, Якоби анықтауышын меңгереді. Анықтауыштарды есептеудің ең жақсы әдісін таңдай біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Функциялар теориясы мен функционалдық анализ бастамалары
Студент функциялар теориясының және функционалдық анализдің негізгі ұғымдарымен негізгі заңдарын біліп үйренеді. Функциялар мен функционалдық кеңістіктерде шешілетін мəселелерді қоя біліп шешу əдістерін үйренеді. Операторлар теориясы мен əр түрлі функционалдық кеңістіктердің толық болуы туралы, нормасы туралы теоремалардың қолданылуы, есептер шығару əдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Дербес компьютерлердің заманауи талапқа сай қолдану талаптарын біледі. Жаңа технологияның қарқынды дамуына байланысты, қолданысқа енгізіліп жатқан бағдарламаларды компьютерге жабдықтау жолдарын жетік меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер теориясы
Алгоритмдер теориясын қолдана отырып алгоритмдерді құруды, құрастыру негізінде теориялық ұғымдарды меңгертеді. Алгоритмнің негізгі кластарын, оларда қолданылатын деректер структурасын, сол негізде шығарылатын есептердің схемасы туралы ұғымдарды сипаттайды. Алгоритмнің, программаның күрделілігін анализдеу әдістерін, әдістемелерін тәжірибеде қолдануды жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Графтар теориясы
«График теориясы» пәнін меңгерудің мақсаты болашақ мамандардың қазіргі күрделі жүйелерді талдау және басқаруда, классикалық графика теориясын зерттеуде, сонымен қатар графикалық теория әдістерін қолдануда оқытылатын әдістерді қолдана білу және білімдерін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептеу математикасының теориялық негіздері
Алгебралық және трансценденттік теңдеулерді сандық шешу әдістерін, сызықты және сызықты емес теңдеулер жүйесін шешудің теориялық негіздерін, интерполяциялық алгоритмдерді құруды үйретеді. Қойылған тапсырманы талдай біледі және оны шешу жолдарын біледі. Қолданылатын есептеу алгоритмдерін оңтайландырады. Математикалық қолданбалы пакетінің құралдарын пайдалана отырып қолданбалы есептерді шешудің практикалық есептеу түрлерін меңгертеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп геометрия курсын оқыту әдістемесі
Студенттерді мектеп геометрия курсының логикалық құрылымын, Теоремаларды дәлелдеу, «Параллельдік», «Параллель көшіру», «Векторлар», Геометриялық түрлендірулерді. «Фигуралардың теңдігі», «Көпбұрыштар», Үшбұрыштағы метрикалық қатынастарын үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп курсындағы математикалық анализ элементтері
Функционалдық мазмұнды есептерді шығара алуға үйретеді, сызықты функцияға келтіретін мәселе есептерді, квадраттық функцияға келтіретін мәселе есептерді, әртүрлі функцияналдық мазмұнды есептерді математиканы оқыту барысыныда функция ұғымын қалыптастыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
Математикалық физика теңдеулері басқа математикалық әдістерді, математика және физика салаларын меңгереді. Студенттердің логикалық ойлау, математикалық пайымдау дәрежелерін және математикалық мәдениетін физика, техника, жаратылыстану ғылымдарында кездесетін есептер мен проблемаларды шеше білу деңгейіне жеткізеді. Математикалық физиканың дифференциалдық теңдеулерін талдау элементтерін, теңдеуді канондық түрге келтіруді, айнымалыларды Фурье әдісімен бөлуді, ішек тербелісінің теңдеуін, бастапқы шекаралық есептерді, жылу өткізгіштік теңдеулерді, Даламбер әдістерін меңгертеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискретті математика
Студенттерді дискретті математиканың негізгі бөлімдері және олардың қолдануларымен таныстырады, басқа пәндерді меңгеруге теориялық және тәжрибелік тұрғыдан дайындайды. Осы курсты оқыту кезінде студенттер Буль функциялары, айтылымдар алгебрасының формулалары, комбинаторикалық алгоритмдер, графтар мен желілер сияқты дискретті объектілермен жұмыс істеуге дағдыланады, одан басқа олардың кодтау теориясының мәселелері туралы көз – қарастары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жазықтықта салу
"Жазықтықта салу" пәні координаталық жазықтықта нүктелерді салу, осьтік, симметрия тақырыптарына есеп шығара білу дағдыларын қалыптастырады. Есеп шығаруда координатаны қолдана білуге үйретеді. Координаталық жазықтықтағы берілген нүктенің координаталарын таба білу арқылы, координаталары берілген нүктені координаталық жазықтықта сала білу дағдысын қалыптастырады. Суреттер бойынша нысананы көздей отырып, нүктелердің координатын табу және оны жаза білуге дағдыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тригонометрия
Орта мектептегі математика пәндерінің ғылыми негіздерін жан-жақты ашып, тригонометриялық ұғымдарды қалыптастыру тригонометриядағы жалпы формулалардың мазмұнын ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдануға дағдыландыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдық теориясы және математикалық статистика негіздері бойынша теориялық білімді қалыптастыру. Пән ықтималдық модельдері мен статистикалық әдістердің негіздерін, оларды бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып қолдануды, ықтималдық ұғымдарын, статистика әдістерімен деректерді жинауды, талдауды және интерпретациялауды зерттейді; пәнді оқу процесінде білім алушы деректерді өңдеуді, визуализациялауды және интерпретациялауды қоса алғанда, деректерді талдаудың практикалық дағдыларын, адам қызметінің әртүрлі салаларындағы статистикалық деректер негізінде негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жиындар теориясы
Жиындарды сандық түрде салыстыру мүмкіндігі екі жиынның арасындағы өзара бір мәнді сәйкестік ұғымына негізделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Планиметриялық есептерді шешу практикумы
Геометриялық фигуралардың қасиеттерін қарастырады. Ойлаудың математикалық стилін қалыптастырады, планиметрия бойынша геометриялық есептерді шеше біледі. Ойды ауызша және жазбаша түрде сауатты баяндай біледі, тапсырманың шарттарын дұрыс талдай біледі, тапсырманың сауатты сызбасын орындайды. Тапсырманы шешудің ең тиімді әдісін таңдайды, күрделі есептерді қарапайым және стандартты есептердің бірізділігіне орналастыра біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Статистика элементтері
Оңтайландыру әдісі. Математикалық модельдеу. Симпсон әдісі. Рунге-Кутте әдісі. Логикалық есептер. Мазмұнды математикалық есептер. Ребустар. Сөзжұмбақтар. Қиынырақ есептер шығару. Сипаттаушы теңдеу. Тәуелсіз айнымалылары екеу сызықтық диферециялдық теңдеулердің канондық түрлері және канондық түрге келтіру. Тербелістің, жылу өткізгіштіктің Лаплас теңдеулері. Екінші гиперболалық теңдеулер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функцияның теориясы
«Комплекс айнымалы функциялар теориясы» пәні - айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі тәсілдерімен танысу, бұл тәсілдер ақырсыз аз шамалардың талдауына және комплексті сандар өрісінің қасиеттерін пайдалануға негізделген. Бұл пәнде зерттеу объектісі ретінде ең алдымен бір комплексті айнымалы аналитикалық функциялар алынады. Комплексті айнымалы функциялар теориясы математикалық талдау, жоғары алгебра және аналитикалық геометрия пәндеріне негізделеді де «Функционалдық анализ», «Дифференциалдық теңдеулер», «Математикалық физика теңдеулері», «Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика» пәндеріне негіз болады. Студент «Комплекс айнымалы функциялар теориясы» пәнінің негізгі ұғымдары мен әдістерін үйреніп, маңызды анықтамаларды, теоремаларды және негізгі формулаларды біліп, теоремаларды өзінше дәлелдей алатын және нәтижелерін есеп шығаруға қолдана алатын болып шығады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Дифференциалдық теңдеулер пәні екінші ретті дифференциалдық дербес туындыдағы теңдеулер мен жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді, дифференциалдық теңдеулердің жүйелерін, квадратураларда шешілетін теңдеулердің түрлерін, коэффиценттері тұрақты сызықтық дифференциал теңдеулерді, тұрақтыларды вариациялау әдісін, Эйлер теңдеуін, түйіндес теңдеулерді шешуді үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
«Математиканы оқыту әдістемесі» пәні болашақ мұғалімдерді оқыту мен тәрбиелеудің жалпы теориясын математиканың көмегімен жүзеге асыратын пән. Болашақ математика мұғалімі математиканы оқытудың жалпы заңдылықтарын, мақсаттары мен мазмұнын, әдіс-тәсілдерін, әдістемелік зерттеулерді, есеп шығарудың және оларды түсіндірудің жолдарын үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Қазіргі білім беру технологияларының даму тенденциялары тұлғаның өзін-өзі тануы, оқыту технологиясы – белгіленген мақсатқа нәтижелі қол жеткізуді қамтамасыз етуде оқытудың формасын, әдістері мен құралдарын ашып көрсетіп, оқу бағдарламасында белгіленген оқытудың мазмұнын жүзеге асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектептегі математика кабинеті
Мектептегі оқу кабинеті туралы ережелерді, жалпы ережелерді, кабинет жабдықталуының талаптарын,кабинеттің жағдайын, оқу кабинетіндегі оқу техникалық құралдарының мәліметтік тізімін, оқу кабинетінің оқу жылында жасалатын жұмыс жоспарына қойылатын талаптарды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жай дифференциалдық теңдеулер
Жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулеордің жүйелері. Квадратураларда шешілетін теңдеулердің түрлері. Коэффиценттері тұрақты сызықтық дифференциал теңдеулер. Тұрақтыларды вариациялау әдісі. Эйлер теңдеуі. Түйіндес теңдеулерді шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп математикасына бейіналды және бейіндік дайындық
«Мектеп математикасына бейіналды және бейіндік дайындық» пәні 12 жылдық мектепте бейіналды және бейіндік оқытудың ерекшеліктері қарастырады. Оқу материалын іріктеу принциптерін, пәннің базалық және бейінді мазмұнының өзара байланысын ұйымдастыруды, оқу бейінінің аспектісінде оқушылардың белсенді танымдық, зерттеу және тәжірибелік қызметін қамтамасыз ететін оқытудың оңтайлы жолдарын үйретеді. Бейініне сәйкес математика бойынша оқу процесін ұйымдастыра біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп оқулығының құрылымы мен мазмұны.
Математика пәні оқулығының маңызды ерекшеліктерін және өскелең өмір талабына сәйкестігін зерттейді. Оқулықтардың мазмұны мен құрылымын авторларын т.б отандас ғалымдарды аша біледі. Оқулықтың мазмұнының мәнін, зерттеу нысанын, оған қойылған дидактикалық талаптар мен ұстанымдарды, әдіснамалық мәселелерді, ғылымдардың зерттеулерін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәннің нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын бағалайды.
- Оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі.
- Математикалық заңдылықтар мен тұжырымдарды дәлелдеу мен ой-қорытулар жасауда, мәселелерді шешуде сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдана алады.
- Математика ғылымының базалық идеялары мен заманауи әдістер жүйесіне негізделген білімі мен түсініктерін көрсете біледі.
- Математика пәнін оқытуда АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының жеке мүддесіне сай оқу үдерісін ұйымдастырады.
- Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолдана алады.
- Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолдана алады.
- Критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдалана алады.
- Танымдық, кәсіби және ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдану негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдай біледі.
- Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсінеді. Ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылайды және талдайды. Тұрақты даму мақсатындағы жаһандық әріптестік шеңберінде жүзеге асыру құралдарын нығайтайтады және жұмысты жандандырады.
Ұқсас БББ
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01501 Математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)