6B01302 Шет тілі білімімен бастауыш сынып мұғалімі в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы бастауыш білім беру ұйымдарында білім беру процесін жобалау және іске асыру бойынша кәсіби қызмет саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі жоғары, өзін-өзі дамытуға, әлеуметтік бейімделуге, бәсекеге қабілетті, шет тілін білетін жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
Пәннің мақсаты мәдени ерекшелік жағдайында мәдениетаралық зерттеулер жүргізуге қабілетті болашақ мамандарды ғылыми негізделген даярлауды қамтамасыз ету. Мазмұны: мәдениетаралық зерттеулердің негізгі теориялық бағыттары; психологиялық-педагогикалық ғылымдағы мәдениетаралық зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этнопедагогика және этнопсихология
Пәннің мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды игерген жаңа кәсіби тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: этнопедагогикалық, этнопсихологиялық, теориялық білім базаларын зерделеу, этникалық ерекшелікті ескере отырып, ұлтаралық қатынастар проблемаларын терең зерттеу, елдің тарихын, тілін, мәдениетін, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын зерттеу, тану және сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, ғылыми зерттеулер жүргізудің білімі мен технологияларын игерту. Мазмұны: ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың логикасы мен мәдениеті мәселелерін, зерттеу құрылымын, тұжырымдамалық аппараттын, зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін, теориялық және эмпирикалық әдістерді, ақпаратты жинау және талдау, зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу және түсіндіру әдістерін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогтің кәсіби этикасы (шет тілінде)
Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби қызметі мен кәсіби моральының этикалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: пәнге практикалық педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби этика, этикет талаптары, принциптері, нормалары, сөйлеу кәсіби мәдениетінің ережелері кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе (шет тілінде)
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтарды педагог қызметінің әлеуметтік жауапкершілігімен, гуманитарлық маңыздығымен таныстыру және олардың бойында педагогикалық қызметке қажетті педагогикалық бағыттылықты, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Пәннің мазмұны мұғалімнің кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігі, педагогикалық процестің категориялары, әдістері, заңдылықтары туралы білім жүйесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық конфликтология
Пәннің мақсаты: студенттерде педагогикалық қақтығыстарды зерттеудің заманауи теориясы мен практикасы, жанжал жағдайларындағы кәсіби мінез-құлық дағдылары және жанжалдарды реттеу туралы тұтас түсінік қалыптастыру, бұл болашақ мамандарға білім беру процесінің субъектілерімен өзара әрекеттесуді оңтайландыруға, өзара түсінбеушілік қиындықтарының алдын алуға, ынтымақтастық қатынастарын орнатуға мүмкіндік береді. Мазмұны: педагогикалық қақтығыстың жалпы теориясы бойынша материалдарды зерттейді, білім беру ортасындағы қақтығыстардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері мен олардың заңдылықтары, оларды шешу жолдары, әртүрлі диадтардағы қақтығыстар мәселесі, педагогикалық қақтығыстарды реттеу және алдын-алу әдістері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шағын кешенді мектептердегі оқу - тәрбие процессі
Пәннің мақсаты-білім алушылардың әртүрлі жастағы құрамымен жұмыс істеудің заманауи технологиялары мен әдістемелерін саналы түрде игеру үшін шағын жинақты мектептерде оқыту мен тәрбиелеудің оқу процесін дайындау мен ұйымдастыруда қажетті психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: шағын жинақты мектептерде білім алушылардың әртүрлі жастағы құрамымен жұмыс істеу ерекшеліктерін, оқыту және тәрбиелеу процестерін ұйымдастырудағы негізгі айырмашылықтарды, шағын жинақты мектептерде оқыту және тәрбиелеу процестерін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздерін меңгеруге, экономикалық және құқықтық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік және қаржы саласында тиімді шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Мазмұны: Пән кәсіпкерлік қызметті реттейтін экономикалық процестердің құқықтық нормалары мен негіздерін, сондай-ақ жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқаруға ықпал ететін негізгі қаржы құралдары мен әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі түзету-дамыту жұмыстарының технологиялары
Пәннің мақсаты - түзету педагогикасы мен психологиясында психологиялық-педагогикалық кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: пән түзету педагогикасы мен психологиясындағы психологиялық-педагогикалық тәсілдің теориялық, негіздерін зерттейді, түзету және арнайы педагогиканың әртүрлі заманауи технологиялары мен әдістемелерін; бастауыш мектепте девиантты дамушы балалармен түзету-дамыту жұмысы кезінде оқыту мен тәрбиелеудің әдістері, әдістері мен құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қақтығыс психологиясы
Пәннің мақсаты: студенттерде конфликтология ғылымының жұмыс істеуінің теориялық негіздері мен заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, оның ерекшелігін бөліп көрсету, қақтығыстарды тану принциптерін, пайда болу себептерін, ағым кезеңдерін және олардың жанжалдарды аяқтау жолдарын анықтау. Мазмұны: жанжал жағдайындағы тұлғаның функционалдық жағдайын, жанжалдардың себептерін, түрлері мен динамикасын, олардың алдын алу мен реттеудің жолдарын, әдістерін, құралдары мен психологиялық негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушыларда тұрақты даму, экология және қауіпсіз өмір сүру негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны тұрақты даму, экология мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс негіздерін, жеке қауіпсіздік мәселелерін қоса алғанда, санитарлық нормаларды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қосымша білім беру педагогикасы
Пәннің мақсаты: кәсіптік-педагогикалық мәдениет негіздерін меңгеру, болашақ мамандарды қосымша білім беру педагогикасының, қазіргі заманғы технологиялардың әдіснамалық және теориялық негіздерімен қамтамасыз ету, балаларды оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастыру. Мазмұны: қосымша білім беру жүйесінің қалыптасу және даму тарихын, оның теориялық және әдіснамалық негіздерін, педагогикалық процесті ұйымдастырудың ерекшеліктерін, әдістемелік қамтамасыз етуді, қосымша білім беру мекемесін басқаруды қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психология
Пәннің мақсаты - студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, студенттерде адамның психикасы мен тұлғасы, адам психикасының шығармашылық табиғаты туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық ғылымды дамытудың негізгі бағыттарымен танысу, психиканың танымдық, эмоционалды-ерікті, мотивациялық және реттеуші салаларын, жеке тұлға, қарым-қатынас және қызмет мәселелерін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің педагогикалық іс-әрекетке, қажеттіліктерге және вариативті әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда іс-қимыл стратегиясы мен тактикасын әзірлеу қабілетіне кешенді көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: педагогиканы адам-ғасыр ғылымдары жүйесіндегі ғылым ретінде қарастыру, оның аксиологиялық негіздері; қазіргі мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтары мен принциптерін зерделеу негізінде тұлғаға бағытталған тәсілдің теориялық және әдіснамалық негіздемесі; педагогика ғылымын дамытудың қазіргі кезеңіндегі білім беру процесінің жай-күйін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілінің практикалық курсы (В1 деңгейі)
Пәннің мақсаты - шет тілін меңгерудің орта деңгейінде студенттердің мәдениетаралық және шет тілдік коммуникативтік дағдылары мен дағдыларын дамыту (В1 шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық деңгейіне сәйкес). Мазмұны: күрделілігі орташа аудиожазбаларды түсіну үшін қажетті стратегиялар мен дағдыларды үйрету; рөлдік ойындар, проблемалық жағдайлар және топтық пікірталастар арқылы диалогтық және монологиялық сөйлеуді дамыту; күрделілігі орташа мәтіндерді оқу және талдау стратегияларын үйрету; хаттар, есептер мен эсселер жазуға үйрету; В1 деңгейіндегі сөздік қорын және грамматикалық құрылымдарды кеңейту; мәдениетаралық қарым-қатынас, пікірталастар, пікірталастар мен презентациялар арқылы коммуникативті дағдылар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім беру педагогикасы
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің практикалық міндеттерін сауатты шешу үшін қажетті педагогиканың, бастауыш білім беру педагогикасының, педагогикалық қызметтің, дидактиканың, педагогикалық технологиялардың және тәрбие теориясының жалпы негіздері саласындағы білімдерін, дағдылары мен дағдыларын игеру арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту. Мазмұны: бастауыш сынып оқушысының даму ерекшеліктері, оқу-тәрбие процесінде бастауыш сынып оқушысының жас және жеке ерекшеліктерін ескеру, бастауыш сынып оқушыларының тұрақты танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру жолдары мен құралдары, бастауыш мектептегі педагогикалық процесс, оның мазмұны мен құрылымы, бастауыш мектептің білім беру процесіндегі диагностика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тіліндегі мәтіндерді оқу және түсіну
Пәннің мақсаты - сөздік қорын кеңейту, грамматиканы түсінуді жақсарту және жалпы тілдік құзыреттілікті дамыту мақсатында шет тіліндегі шынайы мәтіндерді оқу және түсіну дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: шет тілінде әр түрлі жанрдағы түрлі мәтіндерді оқу; шет тіліндегі мәтіндердің негізгі ойларын, егжей-тегжейлері мен контекстін түсіну стратегияларын үйрету; құрылымын, стилін, идеялары мен авторлық ниетін анықтау мақсатында шет тіліндегі мәтіндерді талдау; оқылған мәтіндерді талқылау және оларды контекст пен мәдени ерекшеліктерді ескере отырып түсіндіру; шет тіліндегі мәтіндерді бекіту және кеңейту сөздерді белсенді оқу және зерттеу арқылы лексика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты студенттерде сыбайлас жемқорлықтың мәні мен себептерін түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру үшін қажетті дағдылар мен білімді дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеуге, азаматтық жауапкершілікті арттыруға, сондай-ақ жеке тұлға деңгейінде де, жалпы қоғам деңгейінде де сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен оған қарсы күрестің құқықтық реттеу негіздері мен тиімді әдістерін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде балалар психологиясының негіздері туралы ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамыту, баланың психикалық даму кезеңдері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пән баланың психикалық даму фактілері мен заңдылықтарын туғаннан бастап бастауыш мектепке түскенге дейін, баланың жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық ерекшеліктерін, іс-әрекеттің дамуын, психикалық процестердің барысын және жеке тұлғаның қалыптасуын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)
Пәннің мақсаты - студенттердің жалпыеуропалық тілдік құзыреттілік шкаласы (CEFR) бойынша В2 деңгейіне сәйкес келетін әртүрлі коммуникативтік жағдайларда шет тілін сенімді және сауатты пайдалану қабілетін дамыту. Мазмұны: күрделі диалогтар мен монологтарды жүргізу дағдыларына үйрету; шынайы мәтіндер мен аудиоматериалдарды түсінуді тереңдету; дәлелді эсселер, сондай-ақ кәсіби және Академиялық хат-хабарлар жазу; грамматикалық және лексикалық құзыреттіліктерді жетілдіруге, сыни ойлауды, дәлелдеу және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған тақырыптар мен тапсырмалардың кең спектрі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты - білім алушыларға қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және оның әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Пәннің мазмұнына мыналар кіреді: нейрондық желілер: пайда болуы және негіздер; роботтардың физикалық құрылымы; жасанды эволюция, генетикалық алгоритмдер (кіріспе); классикалық жоспарлау және орындау; оқыту (кіріспе); іргелі мәселелер мен қиындықтар; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен қиындықтарды талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және алған білімдерін оқытудың психологиялық-педагогикалық практикасында жүзеге асыру және мектеп оқушыларын тәрбиелеу. Мазмұны: пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы модельдері, білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны жүзеге асырудың әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетел тілінде сөйлеуді тыңдау және қабылдау
Пәннің мақсаты-тыңдау дағдыларын дамыту, шет тілінде сөйлеуді түсінуді жақсарту және әртүрлі жағдайлар мен тақырыптар аясында сөздік қорын кеңейту. Пәннің мазмұны: әртүрлі аудиожазбаларды бөтен тілде тыңдау; тыңдалған аудиожазбалардан негізгі ақпарат пен негізгі ойларды бөлектеу дағдыларын дамыту; аудио материалдарда кездесетін жаңа сөздер мен сөз тіркестерін зерделеу және оларды кейіннен сөйлеуде қолдану; тыңдалған материалдарды талқылау және талдау, талқыланатын тақырып бойынша өз пікірлері мен ойларын білдіру; әртүрлі сөздерді қолдану. дыбыстық қабылдауды жақсарту және түсінілетін екпіндер мен диалектілер ауқымын кеңейту әдістері мен стратегиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі менеджмент
Пәнді игерудің мақсаты - болашақ мамандарды білім берудегі менеджменттің білімімен, қабілеттіліктерімен және дағдыларымен білім беру; педагогикалық менеджменттің ерекшеліктерімен таныстыру; жалпы педагогикалық және арнайы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: менеджмент теорияларының негізгі ұғымдарын, білім беру жүйелерін басқару әдістерін, қазіргі білім беру жүйесін басқару деңгейлерін, басқарудың негізгі психологиялық теорияларын және қызметті ынталандыруды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде бастауыш сынып оқушыларымен тиімді тәрбие жұмысын ұйымдастыруға, қазіргі заманғы тәрбие әдістерін игеруге қажетті терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ осы әдістерді балалардың жеке қасиеттерін дамыту және оқу-тәрбие процесінің шеңберінде олардың әлеуметтік және адамгершілік бағдарларын қалыптастыру үшін қолдану мүмкіндігі болып табылады. Мазмұны: тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары; мектептің, сыныптың тәрбие жүйесінің мәні, құрылымы және негізгі компоненттері; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысының ерекшеліктері; сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары; психологиялық-педагогикалық диагностика, мақсаты мен міндеттері, сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау және талдау; оқушылар ұжымын қалыптастыру әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты- қазіргі заманғы теориялық және практикалық білім негізінде жас ерекшелік психологиясын зерттеу процесінде болашақ бакалаврлардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, қалыпты психикалық процестердің барысы мен қалыптасу заңдылықтарымен салыстыра отырып, психикалық қызметтің ыдырау заңдылықтарын (патопсихология) ескеру. Пәннің мазмұны студенттерге жас ерекшелік психологиясының категориялары, типологиясы, әдістері туралы білім жүйесін игеруге мүмкіндік береді; өмір бойы адамдардың психикалық даму заңдылықтары, студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пәннің мақсаты - адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, оқушылардың әртүрлі кезеңдеріндегі орган жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың қоршаған ортадағы даму заңдылықтарының негіздерін, соның ішінде онтогенездік даму кезеңінен бастап баланың даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өлкетану
Пәннің мақсаты - студенттердің туған жері, оның тарихы, мәдениеті, табиғи және мәдени ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар жергілікті құбылыстар мен процестерді зерттеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны аймақтың мәдени мұрасын сақтау мен насихаттаудың маңыздылығын түсінуге, сондай-ақ студенттердің осы білімді білім беру, зерттеу және практикалық жұмыстарда қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану (шет тілінде)
Пәннің мақсаты студенттерде тиімді білім беру процесін ұйымдастыру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім берудің сапасы мен қолжетімділігін арттыру мақсатында цифрлық құралдарды оқу қызметіне біріктіру дағдыларын дамыту болып табылады. Мазмұны: ақпараттық-коммуникативтік білім берудің тұжырымдамалық аппаратын, ақпаратты өңдеуге бағытталған технологияларды игеруге бағытталған, ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістері мен құралдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушыларына шет тілін оқытудың коммуникативтік әдістемесі (шет тілінде)
Пәннің мақсаты - студенттердің сөйлеу дағдылары мен коммуникативті құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған коммуникативті әдістерді қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларына шет тілін тиімді оқыту үшін қажетті педагогикалық және әдістемелік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: шет тілдерін оқытудағы коммуникативтік тәсілдің теориялық негіздері мен принциптерін зерделеу; бастауыш сынып оқушыларына бейімделген коммуникативтік тапсырмаларды қоса отырып, сабақтарды жоспарлау; ойын әдістемелері мен тапсырмаларын оқыту; оқу және жазу дағдыларын дамыту үшін бастауыш мектеп оқушыларына бейімделген мәтіндік материалдарды әзірлеу және пайдалану; интерактивті материалдарды әзірлеу және енгізу коммуникативтік дағдыларды және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға арналған тапсырмалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану бойынша сыныптан тыс жұмыстар
Пәннің мақсаты студенттердің қызығушылығы мен танымдық белсенділігін дамытуға, олардың жаратылыстану саласындағы ой-өрісін кеңейтуге бағытталған жаратылыстану пәні бойынша сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: білім беру процесінде жаратылыстану пәні бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілерін; оқушылардың жаратылыстану ғылымына қызығушылығын дамытуға бағытталған сыныптан тыс іс-шараларды өткізу әдістері мен нысандарын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Пәннің мақсаты-білім берудің бастапқы кезеңінде балаларды жазуға табысты оқыту үшін студенттердің педагогикалық және психологиялық құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: балалардың психикалық даму теорияларын және олардың жазуды оқыту процесіне әсерін, жазуды оқытудың психологиялық және педагогикалық принциптерінің негіздерін, оқытудың бастапқы кезеңінде балалардың жазбаша құзыреттілігін дамытуды түсінуді зерттейді, оқытудың жеке және сараланған әдістерін, бастауыш сынып оқушыларының жазбаша дағдыларын бағалау және түзету әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білімдегі инновациялық технологиялар (шет тілінде)
Пәннің мақсаты: студенттердің білім беру технологияларының негізгі тенденциялары, инновациялық технологияларды дамытудың қазіргі кезеңдері және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктері және олардың шығармашылық ойлауды дамытудағы рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны перспективалы инновациялық педагогикалық технологияларды, оқытудың инновациялық әдістерін, оқытудың әдістері мен құралдарын зерделеуге, сондай-ақ болашақ педагогтің инновациялық қызметін ұйымдастыруға және әдістемесіне байланысты негізгі мәселелерді қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілін ерте оқыту әдістемесі (шет тілінде)
Пәннің мақсаты студенттерде мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балаларға ағылшын тілін тиімді оқыту үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән балаларда шет тілдік дағдыларды ерте дамытуға ықпал ететін заманауи әдістемелік тәсілдерді, принциптер мен әдістерді зерделеуге, сондай-ақ болашақ педагогтарды осы әдістерді практикада іске асыруға дайындауға бағытталған. Мазмұны: сабақтарды ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін зерттеу; оқу материалдарын әзірлеу; балаларды ағылшын тілін оқытудағы прогресті бағалау; балалардың ағылшын тілін үйренуге деген ынтасы мен қызығушылығын ынталандырудың педагогикалық стратегиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызша шет тілінде сөйлеуді оқытудың тиімді стратегиялары (шет тілінде)
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді бастауыш сынып оқушыларының шет тілінде ауызша сөйлеуін дамытуға ықпал ететін әртүрлі стратегиялар мен әдістерді қолдануға дайындау болып табылады. Пәннің мазмұны: коммуникация модельдерін, оқытудың психологиялық аспектілерін және ауызша сөйлеуді бағалау әдістерін қоса алғанда, ауызша сөйлеуді оқытудың теориялық негіздерін зерделеу; ауызша сөйлеу сабақтарын жоспарлау мен әзірлеуге үйрету; ауызша сөйлеуді дамыту үшін әртүрлі әдістерді қолдану теориясы мен практикасын зерделеу; ауызша сөйлеудегі қателіктерді диагностикалау әдістемелерін меңгеру және оларды түзетудің жекелендірілген стратегияларын әзірлеу; бағалау әдістерін зерделеу студенттердің ауызша сөйлеу деңгейі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты педагогика ғылымында кездесетін өзгермелі тәсілдерді ескере отырып, жаратылыстанудың заманауи әдіснамасы тұрғысынан жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесін зерттеу, жаратылыстануды оқыту әдістемесінің алдында тұрған өзекті мәселелерді қарастыру; бастауыш жаратылыстану білімінің мазмұнын таңдаудың жалпы дидактикалық және жеке принциптері, оны бастауыш мектепте ұйымдастырудың әдістері мен формалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерде бастауыш мектепте математиканы тиімді оқыту үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, бастауыш мектеп жасындағы балалардың математикалық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін әдістемелік тәсілдер мен технологияларды игеру. Мазмұны: теориялық тәсілдерді, математиканы оқытудың заманауи тұжырымдамаларын, математиканы оқытудың психологиялық ерекшеліктерін, математиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің негізгі компоненттерін, математиканың бастауыш курсының негізгі бөлімдері мен жеке тақырыптарын оқытудың дәстүрлі және заманауи әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің инклюзивті білім берудің мәні, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім беру модельдері, технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пәнге инклюзивті білім беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту негіздері бойынша теориялық материал; инклюзивті білім берудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастыру; инклюзивті білім беру жүйесінде қолданылатын психологиялық-педагогикалық модельдер мен технологиялар кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте сауаттылықты және жазуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерде бастауыш мектепте сауаттылық пен жазуды тиімді оқыту үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, балаларда сөйлеу және жазу дағдыларын дамытуға ықпал ететін әдістер мен технологияларды игеру, сондай-ақ студенттерді бастауыш сынып оқушыларын оқытуда заманауи педагогикалық тәсілдер мен әдістерді қолдануға дайындау. Пәннің мазмұны: сауаттылық пен жазуды оқытудың теориялық негіздерін, сондай-ақ бастауыш сынып балаларында сауатты оқу, жазу және сөйлеу коммуникациясы дағдыларын тиімді дамытуға бағытталған заманауи педагогикалық әдістерді зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте дүниетану пәнін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің экологиялық сабақтарда да, сабақтан тыс жұмыстарда да бастауыш сынып оқушыларын оқыту процесін ұйымдастырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: балалардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға, табиғатқа мұқият қарауды қалыптастыруға, адамгершілік және экологиялық тәрбие міндеттерін іске асыруға бағытталған бастауыш мектеп деңгейінде ғылыми және қоғамдық-ғылыми материалдармен жұмыс істеу мазмұнын, материалдық жабдықталуын, әдістері мен нысандарын зерделеу, сонымен бірге кәсіби міндеттерді сәтті шешуге және мұғалімнің педагогикалық қызметін бастауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты-маманның кәсіби құзіреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Мазмұны: білім берудің алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және арттыру және студенттермен кәсіби және ғылыми іс-әрекеттегі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, серіктестермен қарым-қатынас кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу және коммуникативтік мәдениетті арттыру үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеруі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының жеке дамуын бақылау
Пәнді игерудің мақсаты мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың жеке дамуын бақылау негізінде студенттердің білім беру процесінің проблемаларын ерте анықтау құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: білім беру мониторингін зерттеудің ерекше түрі ретінде, білім беру сапасын басқару жүйесіндегі мониторингті; мектепке дейінгі білім беру мониторингін, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын қадағалау бойынша диагностиканы ұйымдастыру мен жүргізуді; балалардың мектепке оқуға психологиялық дайындығын мониторингтеуді зерделейді; бастауыш сынып оқушыларының әмбебап оқу іс-әрекеттерін дамыту мониторингі, мектепке дейінгі ұйым мен бастауыш мектептегі инклюзивті білім беру жағдайының мониторингінің құрылымы мен индикаторлары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық - педагогикалық диагностикасы
Пәнді игерудің мақсаты: студенттерде бастауыш мектептің білім беру процесінде оқушыларда туындайтын психологиялық проблемаларды анықтаудың диагностикалық құралдарын таңдауға жүйелі көзқарасты қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: қазіргі психологиялық-педагогикалық саланың түсінігі, негізгі сипаттамалары, қолдану салалары; психодиагностикалық әдістер мен әдістемелердің жіктелуі; бастауыш сынып оқушыларының жалпы және арнайы қабілеттерінің, зияткерлік дамуының, тұлғалық қасиеттері мен тұлғааралық қатынастарының психологиялық-педагогикалық диагностикасы; бастауыш сынып оқушыларының жеке қасиеттерін психодиагностикалаудың проективті әдістері; психодиагностикалық әдістер мен жағдайларға қойылатын талаптар; психологиялық-педагогикалық диагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты студенттерді педагогикалық қызмет саласында жазбаша және ауызша қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін практикалық меңгеруге үйрету болып табылады. Мазмұны: мамандықтың кәсіби терминдерінің қалыптасуы мен мәні; кәсіби мәтінді құрылымдық - семантикалық және мағыналық-лингвистикалық талдаудың әдістері мен әдістері; кәсіби қарым-қатынаста тіл жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерде сөйлеуді дамытудың лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық негіздері бойынша теориялық базаны қалыптастыру, бастауыш мектеп жасындағы балалардың сөйлеу әрекетін дамыту (жетілдіру) әдістемесін игеру болып табылады. Мазмұны: сөйлеуді дамыту әдістемесінің теориялық негіздерін, бастауыш мектеп жасындағы балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процестерін, сөйлеу мен үйлесімді сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте дүниетану бойынша сабақтан тыс жұмыстар
Пәннің мақсаты - тірі және жансыз табиғат құбылыстары туралы теориялық білімді, бастауыш мектепте әлемді тану бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: студенттерді оқыту әдістерімен және әдістемелік әдістерімен, сабақтан тыс жұмыстардың түрлерімен, формаларымен, сондай-ақ бастауыш мектеп жасындағы балалармен әлемді тану бойынша сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастырумен және өткізумен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Мақсаты - бастауыш мектеп бағдарламасының талаптарына сәйкес студенттерде қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесін қолдану бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш мектепте балалардың жас ерекшеліктерін білуге негізделген орыс (қазақ) тілі сабағын өткізуді ұйымдастырудың әдістемелік және педагогикалық принциптерін; орыс (қазақ) тілін оқыту әдістемесімен өзара әрекеттесу саласындағы психология мен педагогиканың негізгі заманауи ережелері мен әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті бойынша практикум
Пәннің мақсаты-қолда бар ғылыми ақпаратқа сүйене отырып, балалар әдебиеті теориясы, тарихы саласындағы өзекті зерттеу міндеттерін практикалық шешуде студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны тілдік бірліктермен оқу іс-әрекеттерін орындауға, білімді маңызды, практикалық және коммуникативті мәселелерді шешу үшін пайдалануға бағытталған. Пән оқу өнерінің негіздерін, ауызша сөйлеу мен оқуды жетілдіру жолдарын, арнайы жаттығулардың жаттығу жиынтығын меңгеру жолдарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогтің ұйымдастырушылық-этикалық нормалары
Пәннің мақсаты білім беру саласындағы қатынастарды этикалық-құқықтық реттеу жүйесін игеруге негізделген құқықтық өріс саласындағы болашақ педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін, жүйелі білімдері мен ұйымдастырушылық-этикалық нормалары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жұмыстың кәсіби - этикалық мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімге негізделген кәсіби коммуникацияның этикалық, құқықтық және әлеуметтік-психологиялық аспектілерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерді бастауыш мектепте бейнелеу өнері сабақтарын әзірлеуге, дайындауға және өткізуге дайындау. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің ажырамас бөлігі ретінде бейнелеу қызметі, бастауыш сынып оқушыларының бейнелеу іс-әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері, бастауыш сынып оқушыларының бейнелеу іс-әрекетін ұйымдастыру және сабақта және сыныптан тыс жұмыста олардың шығармашылығын дамыту, балаларды бейнелеу өнеріне оқыту процесінде балама бағдарламаларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте әдеби оқуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерде сөйлеуді дамытудың лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық негіздері бойынша теориялық базаны қалыптастыру, бастауыш мектеп жасындағы балалардың сөйлеу әрекетін дамыту (жетілдіру) әдістемесін игеру болып табылады. Мазмұны: сөйлеуді дамыту әдістемесінің теориялық негіздерін, бастауыш мектеп жасындағы балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процестерін, сөйлеу мен үйлесімді сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерді шығармашылық педагогикалық қызметке дайындау, бастауыш сыныптарда еңбекке баулу саласында бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту және тәрбиелеу үшін білімді, практикалық біліктілікті және қажетті дағдыларды меңгеру. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларын отандық және шетелдік, қолданбалы және халықтық өнер туындыларымен таныстыру әдістемесін, құрастыру және әртүрлі еңбек оқыту түрлері бойынша қызметті қалыптастыру әдістемесін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілін интерактивті оқыту
Пәннің мақсаты студенттердің оқу процесіне белсенді қатысуына және батырылуына ықпал ететін интерактивті әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, ынталандырушы және интерактивті оқу ортасын құру және оқыту арқылы студенттердің тілдік дағдыларын дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны: оқу процесін жандандыру және лексика мен грамматиканы бекіту үшін әртүрлі ойын тапсырмаларын қолдану арқылы шет тілін үйрену; шет тілін оқыту үшін бейне сабақтарды, аудиожазбаларды, анимацияларды және интерактивті жаттығуларды қоса алғанда, мамандандырылған интерактивті мультимедиялық платформалар мен қосымшаларды зерттеу және пайдалану; рөлдік ойындарды, модельдеулерді, топтық жобаларды және ынтымақтастық үшін тапсырмаларды оқыту және өткізу студенттер арасында білім алмасу және шет тіліндегі нақты коммуникативті жағдайларда сөйлеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектептегі мәдени - сауықтыру шаралары
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің бастауыш мектептегі мәдени - демалыс қызметі және оның ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пән бастауыш мектептегі мәдени - демалыс іс-әрекетінің ерекшеліктерін ашады: қоғам дамуының әртүрлі тарихи кезеңдеріндегі бастауыш мектеп жасындағы балалар, бастауыш мектептегі балалардың мәдени-демалыс іс-әрекетінің қазіргі жағдайы, сондай-ақ оны жүзеге асырудың негізгі принциптері, құралдары, формалары мен әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің ұйымдық-құқықтық нормалары
Пәннің мақсаты білім беру ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіби қызметте халықаралық және отандық нормативтік құқықтық актілерді қолдану бойынша жұмыс әдістерін игеруге негізделген болашақ педагогтердің ұйымдастырушылылық-құқықтық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу, педагогтардың біліктілігін арттыру, педагогтар мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық қарым-қатынас (шет тілінде)
Пәннің мақсаты - студенттердің білім беру процесінде тиімді өзара әрекеттесу принциптері мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, білім беру процесіне қатысушылар арасында өзара түсіністік орнату дағдыларын дамыту, сондай-ақ қолайлы білім беру ортасын құруға ықпал ететін педагогикалық қарым-қатынас құралдары мен әдістерін игеру.Мазмұны: педагогикалық қарым-қатынастың мәнін және оның функцияларын ашады, студенттерді педагогикалық қарым-қатынас стильдерімен және білім берудегі педагогикалық қарым-қатынасты ұйымдастыру технологиясымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі кәсіби мақсаттарға арналған тіл
Пәннің мақсаты студенттерге кәсіби қызметте шет тілін қолданудың мамандандырылған дағдыларын үйрету. Пән әртүрлі кәсіби контексттерде қолданылатын мамандандырылған лексиканы, грамматиканы және коммуникативті стратегияларды зерттеуге бағытталған. Мазмұны: белгілі бір салада жұмыс істеу үшін қажетті нақты лексиканы, терминологияны және коммуникативтік стратегияларды, сондай-ақ студенттерге алған білімдерін кәсіби ортада тәжірибеде қолдануға көмектесетін ситуациялық жаттығуларды, рөлдік ойындарды және практикалық тапсырмаларды зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы кәсіби шет тілі
Пәннің мақсаты нақты кәсіби және ғылыми салаларға тән нақты терминологияны, тілдік құрылымдар мен коммуникативтік тәжірибелерді терең зерттеу және игеру. Пән студенттердің пәндік саланы терең түсінуді талап ететін жоғары мамандандырылған контексттерде шет тілін тиімді пайдалану қабілетін дамытуға бағытталған. Мазмұны: белгілі бір мамандыққа немесе салаға тән тақырыптық лексиканы, терминологияны және тұжырымдамаларды зерделеу; мамандандырылған мәтіндерді талдауға және түсіндіруге үйрету; кәсіби құжаттарды әзірлеу және дайындау; кәсіби талқылаулар мен презентациялар өткізу; тиісті кәсіби орта шеңберінде шет тілінде кәсіби қарым-қатынас дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық коммуникация және иммерсия (шет тілінде)
Пәннің мақсаты - студенттерді шет тілді елдердің мәдени аспектілеріне терең бойлау, олардың мәдени түсінігі мен мәдениетаралық құзыреттілігін кеңейту, көп мәдениетті ортада сәтті өзара әрекеттесу үшін қажет. Пәннің мазмұны: әртүрлі мәдениеттердегі қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеу: ауызша және вербалды емес аспектілер; шет тілді елдердің тарихы мен дәстүрлерінің негізгі сәттерін зерттеу; шет тілді халықтар үшін маңызды әдеби шығармаларды, өнер мен мәдени белгілерді талдау; шет тілін мәдени контекст арқылы тереңдету, шынайы мәтіндер мен ресурстарды пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық шеберлік (шет тілінде)
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттердің барлық қызмет түрлерін оңтайландыру, жеке тұлғаны жан-жақты дамыту және жетілдіру, болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіби-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу. Мазмұны: педагогикалық шеберліктің элементтерін құрайтын мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу, педагогикалық рефлексияның мәні, этика, эстетика туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі ата - аналармен жұмыс
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда мектеп пен отбасының өзара іс-қимылы мәселелері бойынша ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, бастауыш сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмыс істеу үшін болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Мазмұны: Пән мектеп пен отбасының өзара іс-қимылының негіздерін, отбасы тәрбиесінің теориялық және практикалық аспектілерін; отбасы мен мектептің өзара іс-қимылына бағытталған принциптерді, нысандар мен әдістерді; отбасы мен мектептің нәтижелі өзара іс-қимылын іске асырудың инновациялық тәсілдерін ашатын материалдарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілін оқытудағы цифрлық құралдар (шет тілінде)
Пәннің мақсаты - шет тілін оқыту мен меңгеру процесін жақсарту үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдануға үйрету, сонымен қатар студенттердің цифрлық сауаттылығын дамыту. Пәннің мазмұны: шет тілін тиімді оқыту үшін интерактивті тақталар мен қосымшаларды қолдануға үйрету; шет тілін үйренуге арналған әртүрлі онлайн ресурстар мен электронды оқулықтарды үйрену; материалды игеруді бағалау және кері байланыс беру үшін цифрлық құралдарды қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық мақсаттар үшін шетел тілі
Пәннің мақсаты студенттердің шет тілінде ауызша және жазбаша академиялық қарым-қатынас дағдыларын дамыту болып табылады. Пән дәрістер, семинарлар, конференциялар мен пікірталастарды қоса алғанда, әртүрлі форматтағы ғылыми және академиялық материалдарды ойдағыдай ұсыну және талқылау үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Мазмұны: формальды лексика мен грамматиканы зерттеу; академиялық материалдар мен мәтіндерді дәлелдеу, сыни тұрғыдан ойлау және талдау дағдыларын дамыту; ғылыми мақалалар жазуға үйрету; академиялық тақырыптарда презентациялар мен ауызша баяндамалар дайындау; кәсіби талқылауларға қатысу дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Іскерлік шет тілі
Пәннің мақсаты студенттердің іскерлік ортада шет тілін тиімді пайдалану үшін құзыреттіліктерін қалыптастыру, кәсіби жағдайларда ауызша және жазбаша қарым-қатынасты дамыту, іскерлік лексика мен грамматикалық құрылымдарды барабар меңгеру, сондай-ақ іскер серіктестердің мәдени ерекшеліктеріне бейімделе білу болып табылады. Пәннің мазмұны: іскерлік келіссөздер дайындауды және өткізуді қоса алғанда, шет тіліндегі іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктерін зерделеу, ресми құжаттарды (хаттар, есептер, презентациялар) жасау; жұмыс және іскерлік контексте тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті нақты лексика мен грамматикалық құрылымдарды игеру; іскерлік өзара іс-қимылға әсер ететін мәдени ерекшеліктер мен кәсіби нормалар мен стандарттарды зерделеу; алынған білімді нақты іскерлік жағдайларды модельдейтін модельдеу және рөлдік ойындар арқылы практикалық қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
- Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерінің тұрақты мониторингі шеңберінде қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспарлауды, критериалды бағалау жүйесін, оқытудың тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру міндеттерін қою арқылы оқу процесін жүзеге асырады; этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білім, кросс-мәдени зерттеулер және педагогикалық этика негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын тәрбие жұмысын жүзеге асырады.
- Оқу ортасын қолжетімді етіп ұйымдастыру үшін жағдай жасайды, оқушыларға мектепте және ұжымда бейімделуге, өз әлеуетін ашуға және әрқайсысының қажеттіліктерін қанағаттандыруға көмектеседі, бастауыш сынып оқушыларының физиологиялық, жас ерекшеліктері мен психологиялық даму ерекшеліктерін ескере отырып, өмір жолының барлық кезеңдерінде, дамуында байқалған бұзушылықтарды ескере отырып, психикалық күйін өлшеу және бағалау әдістерін пайдаланады.
- Академиялық мақсаттар үшін шет тіліндегі іскерлік мәдениетаралық коммуникация дағдыларын пайдалана отырып және ресми, бейресми және ақпараттық формаларда кәсіптік үздіксіз білім беру шеңберінде әріптестермен өзара әрекеттестік жасай отырып, оқыту/тәрбиелеу және оқыту практикасын жақсарту қажеттіліктерін диагностикалау негізінде өзінің кәсіби даму траекториясын тиімді құра отырып, педагогикалық процестің барлық қатысушылары үшін қолайлы, жанжалсыз ортаны қолдауда өз практикасы мен әріптестердің практикасының рефлексиясын жүзеге асырады.
- Тіл мен әдебиет саласындағы оқушылардың білімін, дағдыларын және машықтарын дамытады, тілдік және сөйлеу құралдарын, коммуникативтік әдістерді тиімді қолдануда дұрыс стратегияларды таңдай отырып, лексика көлемі, грамматикалық білім жүйесі, ауызша және жазбаша сөйлеу, сауаттылық және әдеби оқу, прагматикалық тәсілдер арқылы тілдік қарым-қатынас жасау дағдыларын игеруге бағытталған. Сонымен қатар, бастауыш сынып оқушыларында шет тілін ерте оқыту негізінде поликультуралық білім берудің негіздерін қалыптастыру әдістерін қолдана отырып, оқушылардың тілдік компетенцияларын дамытуға үлес қосады.
- Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, математика, жаратылыстану, дүниетану, технология және өнер саласындағы білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамытады, бастауыш сынып оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін шешуге бағытталған оқыту мен бағалаудың сәйкес әдістерін таңдайды, сонымен қатар оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру тәжірибесіне негізделіп, ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы ақпаратты іздеу, сұрыптау және сын тұрғысынан бағалау әдістеріне сүйенеді.
- Бастауыш мектепте оқу процесін және басқаруды білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен міндетті құжаттар тізімін жүргізу, адамгершілік-этикалық және құқықтық нормаларды сақтау негізінде ұйымдастырады, түзету-дамыту жұмысының ең тиімді әдістері мен технологияларын талдап, таңдай отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың құралдарын білім беру жүйесінде аз комплектілі мектептерде оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, жобалық жоспарлау әдістерін меңгеру негізінде іске асырады.
- Бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін, оның ішінде инклюзивті ортаны ескере отырып, шет тілінде инновациялық, ақпараттық-коммуникативтік, цифрлық технологиялар мен контентті қолдану арқылы мәдени-демалыс қызметін қоса алғанда, білім беру процесін басқару технологиясын меңгерген, педагогтердің білім алушылардың ата-аналарымен/заңды өкілдерімен, педагогтармен және қоғаммен ынтымақтастығында цифрлық сәйкестікті басқаруды және цифрлық этикетті сақтауды меңгерген.
- Зерттеу жүргізу, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын, сабақты зерттеуді жүзеге асыру негізінде психологиялық-педагогикалық мониторинг дағдыларын, білім беру процесін жетілдіру үшін нәтижелерді зерделеуді, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін балалардың жеке және жас ерекшеліктерін басшылыққа ала отырып, бастауыш сыныптардың ұсынылған бағдарламасына сәйкес диагностика және ғылыми зерттеулер үшін рұқсат етілген әдістер мен әдістемелерді таңдауды меңгереді.
Ұқсас БББ
6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01302 Бастауышта оқытудын педагогикасы мен әдістемесі
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B01302 Бастауыш білім бизнес инновациямен
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01302 Бастауыш білім (IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)