6B01302 Бастауыш білім беру (IP) в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын бастауыш білім беру педагогтарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 263
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық сауаттылықты қамтамасыз етудің экономикалық-құқықтық негіздері
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері
Курста бастауыш сынып оқушыларына математиканы сауатты оқытуға қажетті математикалық материал берілген, математикалық ұғымдар мен фактілердің мәнін терең түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғат және қоғам
Курста биология және экология, зоология, жертану, дүниетану салаларындағы білімдерді қамтитын тақырыптардың кең ауқымы берілген. Жертану мәселелері, географиялық заңдылықтар мен табиғат компоненттерінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстар, ботаника мен зоология негіздері, жанды және жансыз табиғат пен адам арасындағы байланыстар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы
Курс бала психологиясының бүкіл қалыптасуы мен дамуының іргелі жетістіктерін, мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық дамуының әлемдік және отандық теорияларын талдауды қамтиды. Курс тек теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық әрекетінің әртүрлі салаларын және жеке тұлғасын зерттеу және диагностикалау әдістерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектеп педагогикасы
Курста бастауыш мектеп педагогикасы, жалпы даму заңдылықтары, жастық кезеңдер, оның ішінде мектепке дейінгі және бастауыш мектеп оқушыларының кезеңдері, педагогикалық үдерістің ерекшеліктері, оқытудың мәні мен мазмұны, оқыту әдістері, түрлері мен нысандары, тәрбиелеу үдерісінің мәні, тұлғаға бағытталған тәрбиелеу, мектептегі оқу үдерісін диагностикалау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш сыныптарда жобаларды құру
Курсты оқу барысында олар бастауыш сынып оқушыларының қызығушылықтары мен қабілеттеріне сүйене отырып, оқытудың инклюзивті, интеграцияланған және белсенді тәсілдеріне назар аудара отырып, жеке және ұжымдық жобалық әрекеттерді құруға және басқаруға үйренеді, олардың зерттеу қажеттіліктерін шығармашылық өнім құруға бағыттай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі
Бұл пән сауаттылыққа және көркем жазу негіздеріне оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы
Курста ұлттық құндылықтар негізінде бастауыш мектепте тәрбие жұмысы технологиясының теориялық негіздері, тәрбие үдерісінің мәні, оның нысандары мен әдістері ашылады, отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикада тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары және үлгілері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту
Курсты оқу барысында болалшақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық және зерттеушілік әрекетін ұйымдастыра алады; әртүрлі зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалап, бастауыш мектеп үшін оқу-әдістемелік мазмұнды құрастыра алады, топта жұмыс істеп, зерттеу дағдыларын көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік қабілеттерін дамытуға бағытталған пәндердің өзара байланысын пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі
Курс математиканы оқыту әдістемесі және есептерді шешу практикумы, математикалық ұғымдар мен фактілерді меңгеру, негізгі математикалық бағыттар бойынша теориялық және практикалық ақпаратты талдау, болашақ мұғалімдердің логикалық және алгоритмдік ойлауын дамыту, бастауыш сынып оқушыларының математикалық білімі мен функционалдық сауаттылығын дамыту саласында дағдыларды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі
Курс бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесін игеруде жаратылыстану және дүниетану саласындағы теориялық білімдерін қолдануға бағытталған. Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер бастауыш сынып оқушылардың оқуы және тәрбие саласындағы дағдыларын жетілдіреді. Қоршаған ортаны танудың әмбебап әдістері мен қазіргі жаратылыстану заңдылықтары туралы ойлар қалыптасады. Болашақ мұғалімдер бастауыш сыныптарда дүниетану және жаратылыстану сабақтарын өткізудің әдістерін, нысандарын, амалдарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зерттеулердің негіздері
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Құқықтық жүйені, заңнама құрылымын; мемлекеттік билік органдарының жүйесін, олардың құзыретін; қызметтік этиканың құқықтық аспектілерін; конституциялық құрылыстың негіздерін, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын; қылмыстық, әкімшілік, азаматтық құқық нормаларын; Сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың, оған қарсы іс-қимылдың құқықтық тетіктерін; құқықтық мәдениетті, құқықтық сананы; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілікті; құқықтық талдау әдістерін, құқық қолдануды зерделейді; құқық саласындағы зерттеу әдістері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық саясат; сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешеннің нормативтік-құқықтық базасы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алудың бұзылуы(Minor)
Курс оқу проблемаларының әрқилы түрлерімен, олардың сипаттамаларымен, себептерімен және оқу үрдісіне әсерімен таныстырады. Ол оқытудың когнитивті, нейропсихологиялық және әлеуметтік аспектілеріне, сондай-ақ диагностика мен түзету әдістеріне қатысты негізгі ұғымдарды игеруге бағытталған. Курстың мақсаты –оқудағы қиындықтардың пайда болу заңдылықтарын және оларды қалай жеңуге болатындығын зерттеу. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдаудың жалпы идеясы. "Оқуға қабілетсіздік" ұғымының сипаттамасы. Білім беру ортасын бейімдеу тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өлкетану
Курс болашақ мұғалімдерді мектептегі оқу үрдісінде және сыныптан тыс жұмыстарда бастауыш сынып оқушыларымен өлкетану жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этнопедагогика
Курс болашақ мұғалімдерді халықтық тәлім-тәрбие дәстүрлерінің шығу тегімен, мәнімен, ерекшеліктерімен және практикалық маңызымен, қазіргі тәрбие парадигмаларына халықтық педагогиканың әсерімен, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беруде технологияларды пайдалана отырып оқыту(Minor)
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда заманауи технологияларды қолдануға арналған. Әртүрлі бұзылулары бар студенттерге білім беру процесін бейімдеу үшін цифрлық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді және техникалық құралдарды зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты технологияларды оқытудың жеке және топтық формаларына біріктірудің тиімді стратегияларын зерттеу болып табылады. Арнайы білім берудегі цифрлық ресурстар туралы жалпы түсінік. "Білім беру технологиялары" ұғымының сипаттамасы. Технология арқылы бейімделу ұғымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бос уақыт педагогикасы
Курс болашақ мұғалімдерді бастауыш мектеп жасындағы балалардың бос уақытын ұйымдастырумен таныстырады. Бұл қызметтің тарихи, мәдени, педагогикалық, құқықтық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум
Пән болашақ мұғалімдердің сөйлеу әрекетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім берудегі бағалау(Minor)
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктері мен қажеттіліктерін бағалаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге арналған. Даму кемістігі бар балаларға бейімделген әртүрлі диагностикалық құралдармен, сондай-ақ арнайы білім берудегі формативті және жиынтық бағалау қағидаларымен танысу. Курстың мақсаты – Арнайы білім беру ортасында объективті бағалау әдістерін зерттеу. Бағалау процедуралары туралы жалпы түсінік. "Білім беруді бағалау" ұғымының сипаттамасы. Жеке көзқарас ұғымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық риторика
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: Өзара әрекеттесуге арналған құзыреттілік саласы Педагогтердің жұмыс ортасы үшін құзыреттер саласы. Курс студенттерде кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін қалыптастыруға; студенттерді шешендік өнердің, іскерлік сөйлеудің негіздерін, тиімді қарым-қатынас әдістерін табысты меңгеруге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы
Бұл пән шет тіліне мәдениет арқылы және мәдениетке тіл арқылы оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Бұл курстың мақсаты ана тілінде өзара әрекеттесу саласында коммуникативтік және лингвистикалық құзыреттілік пен бастауыш мектепте пәндерді оқыту саласындағы теориялық білімдерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімде ана тілі жайлы қарым-қатынас, ойлау, өзіндік ерекшелігін таныту құралы ретінде түсінік қалыптасады. Сондай-ақ ана тілінің бөлімдері туралы теориялық білімдерін жинақтап, коммуникативті дағдыларын кеңейтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрінің бұзылуы(Minor)
Курс аутизм спектрінің бұзылуы (ASD) бар балалардың даму, мінез-құлық және оқу ерекшеліктерімен танысуды қамтиды. Диагностикалық критерийлерді, педагогикалық қолдау және әлеуметтік бейімделу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – білім беру ортасында АСБ бар балаларды сүйемелдеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. Аутизм спектрінің бұзылуы туралы жалпы түсінік. "АСБ" ұғымының сипаттамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі
Бұл пән балалар әдебиетінің негіздерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жаһандық келешектер
Курста қоғам мен экономиканың дамуындағы жаһандық тенденциялардың білімге, оның ішінде бастауыш мектепке әсері мәселесі, қазіргі қоғамдағы бастауыш мектептердің рөлі қарастырылады, бастауыш білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені және заманауи зерттеулерді салыстыру негізінде бастауыш білім берудің проблемалары мен тәуекелдері талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке білім беру және өтпелі жоспарларды дайындау(Minor)
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін жеке білім беру бағдарламаларын (АҚИҰ) және өтпелі жоспарларды әзірлеу қағидаттарымен танысуды көздейді. Жаңа білім деңгейіне немесе кәсіби ортаға көшу процесінде оқу үрдісін бейімдеу және білім алушыларды сүйемелдеу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – тиімді білім беру бағыттарын құру тәсілдерін зерттеу. Жеке білім беруді жоспарлау туралы жалпы түсінік. "Жеке білім беру бағыты" ұғымының сипаттамасы. Өтпелі кезең ұғымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдау(Minor)
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тілдік және коммуникативтік дағдыларын дамыту мен түзетудің тиімді тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалаудың негізгі әдістерімен, сөйлеу мен қарым-қатынасты ынталандыру стратегияларымен, сондай-ақ сөздік қорын қалыптастыру және кеңейту құралдарымен танысу. Курстың мақсаты –білім беру және әлеуметтік контексте толыққанды өзара әрекеттесуге ықпал ететін сөйлеу мен қарым-қатынасты қолдаудың жеке бағдарламаларын жасауға үйрету. Сөйлеумен коммуникацияның дамуы туралы жалпы түсінік. "Коммуникативті дағдылар" ұғымының сипаттамасы. Тілдік қолдау ұғымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар әдебиеті және мәтінді талдау
Курс болашақ мұғалімдерді отандық және шетелдік балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерімен, осы пәннің ғылыми теориясының маңызды ережелерімен таныстырады. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, балаларға арналған шығармаларды тәжірибеге бағытталған талдауға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)
Пән бастауыш мектепте CLIL (Content and Language Integrated Learning) пәндік-тілді кіріктірілген оқытуды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
Бұл пән бастауыш мектепте шет тілін (ШТ) оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі робототехника
Бұл курс ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте, оқуда және күнделікті өмірде құрал ретінде пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында шағын жинақталған мектепте сынып-толымдама жағдайында білім беруді ұйымдастырудың құзыреттіліктер блогын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы
Болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлауды танымдық дағды ретінде тұтас түсінеді, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын көрсетеді және әртүрлі пәндерде әртүрлі стратегиялар арқылы, сондай-ақ бастауыш сыныптардың сабақтан тыс әрекетінде сыни тұрғыдан ойлауды дамытады, сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс іс-шараларында.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту
Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдердің теориялық және әдістемелік білім саласындағы пәндік құзыреттілігін арттыру. Мұғалімдер пәндерді бағалау және оқыту әдістемесі туралы, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларын оффлайн және онлайн, оның ішінде шағын жинақталған мектептерде оқыту технологиялары туралы білім алады. Олар инклюзивті және тұлғаға бағдарланған әдіспен онлайн оқыту үшін білім беру мазмұнын құрай алады және оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қолдау мен амандыққа бағытталған қашықтық режимінде интерактивті өзара әрекеттесу үшін пәнаралық білімді қалай пайдалану керектігін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Театрлық педагогика
Болашақ мұғалім білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуал туғыза алады, сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда шығармашылық атмосфераны сақтай алады, өмір бойы білім алу дағдылары көрсете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек
Курс студенттердің шығармашылық қабілеттері мен көркемдік шеберліктерін дамытуды қамтамасыз ете отырып, бейнелеу өнері мен көркем шығармашылықты біріктіруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық
Курс қауіпсіздікке және баланың эмоционалдық, психикалық және физикалық әл-ауқатына ықпал ететін ақпараттық мәдениеттің бөлігі ретінде медиа сауаттылықты түсінуге ықпал етеді. Пән сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларын оқыту үшін цифрлық дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі арт білім беру
Курсты оқу үдерісінде болашақ мұғалімдер ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, өнердің әртүрлі түрлерін бастауыш мектепте пәндерді оқыту құралы ретінде пайдалана алады; баланың тұлғалық дамуын ескере отырып, оның дербестігін дамытуға қолдау көрсетеді. Бастауыш мектептің білім беру үрдісін зерттей және зерделей отырып, студенттер арт технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалана отырып, оқу-әдістемелік мазмұнды жасайды. Олар оқу үдерісін біріктіру және саралау үшін арт технологияларды пайдаланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Жасанды интеллект саласындағы жұмыстардың негізгі бағыттары. Жасанды интеллект үшін бағдарламалау тілінің синтаксисі. Білімнің ерекшеліктері және оларды ұсыну модельдері. Сараптамалық жүйелерді әзірлеу және құру әдістері. Технологиялық және функционалдық стандарттар, бағдарламалық құралдарды жобалау, жобалау және жөндеу кезінде сапа мен сенімділікті бағалаудың заманауи модельдері мен әдістері. Жасанды интеллект технологияларының негізгі принциптері мен әсер ету механизмін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік қабілеттерін дамытуға бағытталған пәндердің өзара байланысын пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар
Курс бастауыш сынып оқушыларын оқытудың әртүрлі технологияларын қолданумен байланысты пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ бастауыш білім берудің заманауи тәсілдерін түсінуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру саласындағы озық тәжірибелер мен ғылыми зерттеулерді зерделеу арқылы оқытудың технологияларымен, соның ішінде оқыту мен тәрбиелеудің баламалы тәсілдерімен танысады. Педагогикалық практикада және практикалық жаттығуларда кейбір зерттелген қазіргі білім беру технологияларының технологиялық үдерісін пайдалана отырып, кейбір стратегияларды қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі тьюторлық
Курс зияткерлік, физикалық, мінез-құлық, сондай-ақ дарынды және оқуда қиындықтары бар әртүрлі қажеттіліктері бар балалар үшін орта құру құзыреттіліктерді меңгеруге бағытталған. Болашақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудегі инклюзивті, біріктірілген тәсілдерді ескеруді, сондай-ақ әрбір оқушының игілігі мен дамуы мен қолдауы үшін ата-аналармен және әріптестермен жұмыс істеуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады.
- Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде бастауыш білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады.
- Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады.
- Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
- Бастауыш мектепте оффлайн және онлайн режимінде, соның ішінде шағын жинақталған мектеп жағдайында жеке пәндерді оқыту және бағалау технологиясы мен әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді.
- Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
- Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады.
- Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.
Ұқсас БББ
6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті