Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауыш білім беру (IP) в Қазақстан-Американдық еркін университеті

Пәндер

  • Педагогикалық риторика

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: Өзара әрекеттесуге арналған құзыреттілік саласы Педагогтердің жұмыс ортасы үшін құзыреттер саласы. Курс студенттерде кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін қалыптастыруға; студенттерді шешендік өнердің, іскерлік сөйлеудің негіздерін, тиімді қарым-қатынас әдістерін табысты меңгеруге дайындауға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері

    Пәнді оқудың мақсаты мектепке дейінгі білім берумен байланысты зерттеулерде ғылыми әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, дербес ғылыми-зерттеу қызметіне қабілетін дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеу негіздерін, деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін, мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жүргізу ерекшеліктерін зерделеуді, жеке зерттеу жобаларын әзірлеу, іске асыру бойынша практикалық дағдыларды игеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің экология саласындағы кешенді білімдері мен дағдыларын, тұрақты даму қағидаттарын қалыптастыру және тұрақты даму мақсаттары аясында білім беру ұйымдарында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету болып табылады. Пән адам мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылы, табиғатты тұрақты пайдалану, сондай-ақ заманауи экологиялық проблемалар мен олардың алдын алу әдістері мәселелерін қамтиды. Өскелең ұрпақта экологиялық тәрбие мен экологиялық мәдениетті қалыптастыру мәселелеріне, білім беру мекемелері мен төтенше жағдайларда балалардың денсаулығы мен қауіпсіздігін қорғау шараларына, сондай-ақ санитарлық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз етуге және ресурстарды ұтымды пайдалануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері

    Бұл курстың мақсаты ана тілінде өзара әрекеттесу саласында коммуникативтік және лингвистикалық құзыреттілік пен бастауыш мектепте пәндерді оқыту саласындағы теориялық білімдерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімде ана тілі жайлы қарым-қатынас, ойлау, өзіндік ерекшелігін таныту құралы ретінде түсінік қалыптасады. Сондай-ақ ана тілінің бөлімдері туралы теориялық білімдерін жинақтап, коммуникативті дағдыларын кеңейтеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық принциптері мен тұжырымдамаларын жан-жақты түсінуді қалыптастырады. Ол нарықтардың, бизнестің және экономиканың жұмыс істеуіне, сондай-ақ жеке қаржыны басқаруға негізделген негізгі теорияларды, құралдар мен құрылымдарды қамтиды. Пәннің мақсаты-білім алушыларға экономика мен кәсіпкерліктің іргелі принциптерін, бюджетті құру, жинақтау стратегиясы, инвестициялар, несиелеу және сақтандыру сияқты жеке қаржыны басқару мәселелерін түсінуге көмектесу. Бұл оларға бизнесте, қаржыда, экономикада және басқа да байланысты салаларда мансапты жалғастыруға берік негіз береді, олар кірістер мен шығыстарды есептеу, қаржылық қауіпсіздік жастығын қалыптастыру, салық жүйесі мен қаржылық тәуекелдерден қорғану негіздерін түсіну бойынша практикалық дағдыларды алады және сыни ойлау дағдыларын, проблемаларды шешу дағдыларын және аналитикалық қабілеттерді дамытуға көмектеседі, бұл кез-келген салада табысқа жету үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу тұжырымдамасын, мәні мен себептерін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама туралы білім қалыптастырылады; құқық ұғымын, көздерін, субъектілерін, әдістерін зерделеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, Отбасы құқығы, еңбек құқығы, Халықаралық құқық сияқты салалары зерделенуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект (АИ) және оны әртүрлі салаларда қолдану саласындағы базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады және бекітеді. Оқу барысында студенттер жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен, соның ішінде машиналық оқытумен, нейрондық желілермен, табиғи тілді өңдеумен танысады. Студенттер жасанды интеллектпен жұмыс істеу үшін әртүрлі құралдар мен бағдарламалық жасақтаманы қолдана алады, қарапайым модельдер жасай алады, сонымен қатар жасанды интеллект технологияларын жүзеге асыратын заманауи онлайн платформаларды сынап көруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар

    Курс бастауыш сынып оқушыларын оқытудың әртүрлі технологияларын қолданумен байланысты пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ бастауыш білім берудің заманауи тәсілдерін түсінуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру саласындағы озық тәжірибелер мен ғылыми зерттеулерді зерделеу арқылы оқытудың технологияларымен, соның ішінде оқыту мен тәрбиелеудің баламалы тәсілдерімен танысады. Педагогикалық практикада және практикалық жаттығуларда кейбір зерттелген қазіргі білім беру технологияларының технологиялық үдерісін пайдалана отырып, кейбір стратегияларды қолдана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш білім берудегі тьюторлық

    Курс зияткерлік, физикалық, мінез-құлық, сондай-ақ дарынды және оқуда қиындықтары бар әртүрлі қажеттіліктері бар балалар үшін орта құру құзыреттіліктерді меңгеруге бағытталған. Болашақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудегі инклюзивті, біріктірілген тәсілдерді ескеруді, сондай-ақ әрбір оқушының игілігі мен дамуы мен қолдауы үшін ата-аналармен және әріптестермен жұмыс істеуді үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Осы курстың мақсаты кәсіби даму және өзара іс-қимыл саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: жақсарту бағыттарын табу үшін өзінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалайды; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолданады және тәуелсіз зерттеу жұмысын жүргізеді; зерттеу рәсімінің әдеп аспектілерін ескереді және қолданады; ақпаратты жинау және талдау кезінде сыни ойлауды қолданады; ғылыми зерттеулерге қатысады және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытады; өзінің жеке зерттеу қызметін құжаттайды және қарым-қатынастың әртүрлі нысанын қолдана отырып, нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы

    Курста ұлттық құндылықтар негізінде бастауыш мектепте тәрбие жұмысы технологиясының теориялық негіздері, тәрбие үдерісінің мәні, оның нысандары мен әдістері ашылады, отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикада тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары және үлгілері ұсынылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы

    Курс бала психологиясының бүкіл қалыптасуы мен дамуының іргелі жетістіктерін, мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық дамуының әлемдік және отандық теорияларын талдауды қамтиды. Курс тек теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық әрекетінің әртүрлі салаларын және жеке тұлғасын зерттеу және диагностикалау әдістерін меңгеруге көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп педагогикасы

    Курста бастауыш мектеп педагогикасы, жалпы даму заңдылықтары, жастық кезеңдер, оның ішінде мектепке дейінгі және бастауыш мектеп оқушыларының кезеңдері, педагогикалық үдерістің ерекшеліктері, оқытудың мәні мен мазмұны, оқыту әдістері, түрлері мен нысандары, тәрбиелеу үдерісінің мәні, тұлғаға бағытталған тәрбиелеу, мектептегі оқу үдерісін диагностикалау мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театрлық педагогика

    "Театр педагогикасы" курсы студенттерді театрландырылған іс-әрекет ұғымымен таныстыруға мүмкіндік береді; мектепке дейінгі білім беру мекемесінде театрды ңәр түрліт үрлерін ұйымдастырудың технологиялары мен әдістемелерін зерделеу; зерттелетін пәнге шығармашылық қатынасты қалыптастыру; кәсіптік білім беру қажеттіліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қауіпсіз мектеп ортасы және баланың амандығы

    Болашақ мұғалімдер мектеп ортасындағы амандық туралы тұтас көзқарасқа ие болады, бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу саласындағы нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын үлгілей алады. Курс инклюзивті және тұлғаға бағдарланған тәсілдерді ескере отырып, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың нысандарын, әдістерін және технологияларын бастауыш мектепте тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп буллингін алдын алу

    Курстың мақсаты – қолайлы орта қалыптастыру, болашақ мұғалімдер арасында ұжымдық сыйластық қарым-қатынасты дамыту, қолайлы ахуал туғызу. Болашақ мұғалімдер балалық шақтың құндылығын, сүйіспеншіліктің маңыздылығын, бастауыш сынып оқушыларының амандығына қамқорлық жасау қажеттілігін түсінеді. Олар әдептілік танытып, педагогикалық этиканы ұстанады. Олар буллингтің кез келген көріністерінің алдын алады және ата-аналармен де, оқушылармен де сенімді қарым-қатынас орната отырып, білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуал құрады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектептегі робототехника

    Бұл курс ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте, оқуда және күнделікті өмірде құрал ретінде пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы

    Болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлауды танымдық дағды ретінде тұтас түсінеді, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын көрсетеді және әртүрлі пәндерде әртүрлі стратегиялар арқылы, сондай-ақ бастауыш сыныптардың сабақтан тыс әрекетінде сыни тұрғыдан ойлауды дамытады, сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс іс-шараларында

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бос уақыт педагогикасы

    Курс болашақ мұғалімдерді бастауыш мектеп жасындағы балалардың бос уақытын ұйымдастырумен таныстырады. Бұл қызметтің тарихи, мәдени, педагогикалық, құқықтық негіздері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі

    Бұл пән сауаттылыққа және көркем жазу негіздеріне оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі

    Курс бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесін игеруде жаратылыстану және дүниетану саласындағы теориялық білімдерін қолдануға бағытталған. Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер бастауыш сынып оқушылардың оқуы және тәрбие саласындағы дағдыларын жетілдіреді. Қоршаған ортаны танудың әмбебап әдістері мен қазіргі жаратылыстану заңдылықтары туралы ойлар қалыптасады. Болашақ мұғалімдер бастауыш сыныптарда дүниетану және жаратылыстану сабақтарын өткізудің әдістерін, нысандарын, амалдарын зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі

    Бұл пән бастауыш сынып оқушыларының тілдік білім негіздерін меңгеруіне бағытталған. Курстың мазмұны бастауыш сынып оқушыларына ана тілін оқытудың әдістемесі мен технологияларын қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек

    Курс болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттері мен көркемдік шеберліктерінің дамуын қамтамасыз ете отырып, бейнелеу өнері мен көркем шығарманы кіріктіруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері

    Курста бастауыш сынып оқушыларына математиканы сауатты оқытуға қажетті математикалық материал берілген, математикалық ұғымдар мен фактілердің мәнін терең түсінуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі

    Бұл пән балалар әдебиетінің негіздерін меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі арт білім беру

    Курсты оқу үдерісінде болашақ мұғалімдер ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, өнердің әртүрлі түрлерін бастауыш мектепте пәндерді оқыту құралы ретінде пайдалана алады; баланың тұлғалық дамуын ескере отырып, оның дербестігін дамытуға қолдау көрсетеді. Бастауыш мектептің білім беру үрдісін зерттей және зерделей отырып, студенттер арт технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалана отырып, оқу-әдістемелік мазмұнды жасайды. Олар оқу үдерісін біріктіру және саралау үшін арт технологияларды пайдаланады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі

    Курс математиканы оқыту әдістемесі және есептерді шешу практикумы, математикалық ұғымдар мен фактілерді меңгеру, негізгі математикалық бағыттар бойынша теориялық және практикалық ақпаратты талдау, болашақ мұғалімдердің логикалық және алгоритмдік ойлауын дамыту, бастауыш сынып оқушыларының математикалық білімі мен функционалдық сауаттылығын дамыту саласында дағдыларды меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдердің теориялық және әдістемелік білім саласындағы пәндік құзыреттілігін арттыру. Мұғалімдер пәндерді бағалау және оқыту әдістемесі туралы, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларын оффлайн және онлайн, оның ішінде шағын жинақталған мектептерде оқыту технологиялары туралы білім алады. Олар инклюзивті және тұлғаға бағдарланған әдіспен онлайн оқыту үшін білім беру мазмұнын құрай алады және оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қолдау мен амандыққа бағытталған қашықтық режимінде интерактивті өзара әрекеттесу үшін пәнаралық білімді қалай пайдалану керектігін үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Этнопедагогика

    Курс болашақ мұғалімдерді халықтық тәлім-тәрбие дәстүрлерінің шығу тегімен, мәнімен, ерекшеліктерімен және практикалық маңызымен, қазіргі тәрбие парадигмаларына халықтық педагогиканың әсерімен, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетімен таныстырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында шағын жинақталған мектепте сынып-толымдама жағдайында білім беруді ұйымдастырудың құзыреттіліктер блогын қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Community Service

    Қазіргі жағдайда Қазақстанның білім беру жүйесінде құндылықтарды дүниетанымдық көзқарастарды дамытуға және Қазақстанның белсенді, саналы және құзыретті азаматтарын қалыптастыруға бағытталған оқушылармен жұмыстың әртүрлі нысандарын оқу-тәрбие процесіне кіріктіру қажеттілігі артып отыр. Бұл пән студенттердің әлеуметтік тәжірибесін қалыптастырады, волонтерлік қызметке қатысу арқылы гуманизмге, моральдық-этикалық құндылықтарға тәрбиелейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студент әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)

    Пән бастауыш мектепте CLIL (Content and Language Integrated Learning) пәндік-тілді кіріктірілген оқытуды қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Табиғат және қоғам

    Курста биология және экология, зоология, жертану, дүниетану салаларындағы білімдерді қамтитын тақырыптардың кең ауқымы берілген. Жертану мәселелері, географиялық заңдылықтар мен табиғат компоненттерінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстар, ботаника мен зоология негіздері, жанды және жансыз табиғат пен адам арасындағы байланыстар қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы

    Бұл пән шет тіліне мәдениет арқылы және мәдениетке тіл арқылы оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өлкетану

    Курс болашақ мұғалімдерді мектептегі оқу үрдісінде және сыныптан тыс жұмыстарда бастауыш сынып оқушыларымен өлкетану жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныптарда жобаларды құру

    Курсты оқу барысында олар бастауыш сынып оқушыларының қызығушылықтары мен қабілеттеріне сүйене отырып, оқытудың инклюзивті, интеграцияланған және белсенді тәсілдеріне назар аудара отырып, жеке және ұжымдық жобалық әрекеттерді құруға және басқаруға үйренеді, олардың зерттеу қажеттіліктерін шығармашылық өнім құруға бағыттай алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі

    Бұл пән бастауыш мектепте шет тілін (ШТ) оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі жаһандық келешектер

    Курста қоғам мен экономиканың дамуындағы жаһандық тенденциялардың білімге, оның ішінде бастауыш мектепке әсері мәселесі, қазіргі қоғамдағы бастауыш мектептердің рөлі қарастырылады, бастауыш білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені және заманауи зерттеулерді салыстыру негізінде бастауыш білім берудің проблемалары мен тәуекелдері талданады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту

    Курсты оқу барысында болалшақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық және зерттеушілік әрекетін ұйымдастыра алады; әртүрлі зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалап, бастауыш мектеп үшін оқу-әдістемелік мазмұнды құрастыра алады, топта жұмыс істеп, зерттеу дағдыларын көрсете алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум

    Пән болашақ мұғалімдердің сөйлеу әрекетін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық

    Курс қауіпсіздікке және баланың эмоционалдық, психикалық және физикалық әл-ауқатына ықпал ететін ақпараттық мәдениеттің бөлігі ретінде медиа сауаттылықты түсінуге ықпал етеді. Пән сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларын оқыту үшін цифрлық дағдыларды дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру

    Бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік қабілеттерін дамытуға бағытталған пәндердің өзара байланысын пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті және мәтінді талдау

    Курс болашақ мұғалімдерді отандық және шетелдік балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерімен, осы пәннің ғылыми теориясының маңызды ережелерімен таныстырады. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, балаларға арналған шығармаларды тәжірибеге бағытталған талдауға көп көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге, қоғамдық-саяси және экономикалық үдерістер, құқықтық негіздер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және қаржылық сауаттылық қағидаттары, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік және кәсіпкерлік дағдылары саласындағы білімдер негізінде өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамытуға қабілетті болады.
  • Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
  • Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде бастауыш білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
  • Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады.
  • Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады.
  • Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
  • Бастауыш мектепте оффлайн және онлайн режимінде, соның ішінде шағын жинақталған мектеп жағдайында жеке пәндерді оқыту және бағалау технологиясы мен әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді.
  • Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
  • Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
  • Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады, жаңа білім алу үшін әртүрлі ғылыми әдістер мен әдістерді қолдана алады және өз қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады: интернет ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату, оның ішінде негізгі технологияларды оқытудың бұлтты және мобильді қызметтері. алгоритмдер және интеллектуалды деректерді талдау.
  • Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.

Ұқсас БББ

6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Top