6B01302 Бастауыш білім беру (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын бастауыш білім беру педагогтарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Бастауыш мектептегі робототехника
Пәннің мақсаты-студенттерді роботтарды зерттеу және құру арқылы бағдарламалау, механика және электроника негіздерімен таныстыру. Бұл пән студенттердің логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, командада жұмыс істей білуін және заманауи технологияларды қолдана отырып мәселелерді шеше білуін дамытуға бағытталған. Бұл курс ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте, оқуда және күнделікті өмірде құрал ретінде пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Пәннің мақсаты ғылым, технология, инженерия, өнер және математика саласындағы негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамыту болып табылады. Бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік қабілеттерін дамытуға бағытталған пәндердің өзара байланысын пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері
Пәннің мақсаты студенттерде математикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін терең түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ осы білімді математиканы оқытудың тиімді білім беру бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеу үшін қолдану қабілетін дамыту болып табылады. Курста бастауыш сынып оқушыларына математиканы сауатты оқытуға қажетті математикалық материал берілген, математикалық ұғымдар мен фактілердің мәнін терең түсінуге ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Пәннің мақсаты нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайлары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуді дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерде балаларды әдеби оқуға тиімді оқыту үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларының оқу мен әдеби мәдениетке деген қызығушылығын қалыптастыру үшін заманауи әдістер мен әдістерді қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Бұл пән балалар әдебиетінің негіздерін меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы
Пәннің мақсаты студенттерде бастауыш сынып оқушыларымен тәрбие жұмысын тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ бастауыш мектепте қолайлы тәрбие ортасын құру дағдыларын дамыту болып табылады. Курста ұлттық құндылықтар негізінде бастауыш мектепте тәрбие жұмысы технологиясының теориялық негіздері, тәрбие үдерісінің мәні, оның нысандары мен әдістері ашылады, отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикада тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары және үлгілері ұсынылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек
Пәннің мақсаты болашақ педагогтарды бастауыш мектепте бейнелеу өнері және еңбек сабақтарын тиімді ұйымдастыруға және өткізуге дайындау, сондай-ақ олардың осы саладағы кәсіби дағдылары мен құзыреттерін дамыту болып табылады. Курс болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттері мен көркемдік шеберліктерінің дамуын қамтамасыз ете отырып, бейнелеу өнері мен көркем шығарманы кіріктіруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық
Пәннің мақсаты студенттерді цифрлық ортаға сәтті бейімделу және медиа сауаттылықты дамыту үшін қажетті дағдылар мен біліммен қамтамасыз ету болып табылады. Оқыту әртүрлі цифрлық технологияларды пайдалануды, сондай-ақ әртүрлі көздерден алынған ақпаратты сыни тұрғыдан ойлауға және талдауға үйретуді қамтиды. Курс қауіпсіздікке және баланың эмоционалдық, психикалық және физикалық әл-ауқатына ықпал ететін ақпараттық мәдениеттің бөлігі ретінде медиа сауаттылықты түсінуге ықпал етеді. Пән сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларын оқыту үшін цифрлық дағдыларды дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту
Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің теориялық және әдістемелік білім саласындағы пәндік құзыреттілігін арттыру. Мұғалімдер пәндерді бағалау және оқыту әдістемесі туралы, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларын оффлайн және онлайн, оның ішінде шағын жинақталған мектептерде оқыту технологиялары туралы білім алады. Олар инклюзивті және тұлғаға бағдарланған әдіспен онлайн оқыту үшін білім беру мазмұнын құрай алады және оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қолдау мен амандыққа бағытталған қашықтық режимінде интерактивті өзара әрекеттесу үшін пәнаралық білімді қалай пайдалану керектігін үйренеді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді жас және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, бастауыш сынып оқушыларына шет тілін тиімді оқытуға дайындау, сондай-ақ олардың мәдениетаралық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс студенттерді оқушыларды белсендіру және қызықты білім беру ортасын құру үшін шет тілін оқытудың әртүрлі интерактивті әдістерін, мысалы, ойындар, Рөлдік ойындар, театрландырылған сабақтар және т.б. қолдануға дайындайды. Бұл курс шет тілін мәдениет және мәдениет арқылы тіл арқылы оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерде балаларды сауаттылық пен каллиграфияға тиімді оқыту үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ білім беру практикасында заманауи әдістер мен әдістерді қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Бұл пән сауаттылыққа және көркем жазу негіздеріне оқыту негіздерін қалып тастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп буллингін алдын алу
Курстың мақсаты – қолайлы орта қалыптастыру, болашақ мұғалімдер арасында ұжымдық сыйластық қарым-қатынасты дамыту, қолайлы ахуал туғызу. Болашақ мұғалімдер балалық шақтың құндылығын, сүйіспеншіліктің маңыздылығын, бастауыш сынып оқушыларының амандығына қамқорлық жасау қажеттілігін түсінеді. Олар әдептілік танытып, педагогикалық этиканы ұстанады. Олар буллингтің кез келген көріністерінің алдын алады және ата-аналармен де, оқушылармен де сенімді қарым-қатынас орната отырып, білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуал құрады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық риторика
Пәннің мақсаты магистранттардың табысты педагогикалық қызмет үшін қажетті кәсіби қарым-қатынас және шешендік өнер саласындағы дағдылары мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс аясында қарым-қатынастың сенімді стилін қалыптастыруға, идеяларды дәлелдеуге және кәсіби коммуникациялық стратегияларды қолдана отырып аудиторияға әсер етуге баса назар аударылады. Магистранттар аудитория алдында сөз сөйлеуге деген сенімділікті, педагогикалық міндеттер мен білім беру мақсаттарын ескере отырып, сөз сөйлеуді құрылымдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты математиканы оқытудың әртүрлі тәсілдерін, сондай-ақ математикалық білім мен дағдыларды тиімді игеру үшін оқушылармен жұмыс істеу әдістерін зерттеу болып табылады. Курс математиканы оқыту әдістемесі және есептерді шешу практикумы, математикалық ұғымдар мен фактілерді меңгеру, негізгі математикалық бағыттар бойынша теориялық және практикалық ақпаратты талдау, болашақ мұғалімдердің логикалық және алгоритмдік ойлауын дамыту, бастауыш сынып оқушыларының математикалық білімі мен функционалдық сауаттылығын дамыту саласында дағдыларды меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жаһандық келешектер
Пәннің мақсаты студенттердің білім берудегі жаһандық тенденциялар туралы түсініктерін қалыптастыру, жаһандық ойлауды дамыту және білім берудің қазіргі жаһандану жағдайында жұмысқа дайындалу болып табылады. Курста қоғам мен экономиканың дамуындағы жаһандық тенденциялардың білімге, оның ішінде бастауыш мектепке әсері мәселесі, қазіргі қоғамдағы бастауыш мектептердің рөлі қарастырылады, бастауыш білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені және заманауи зерттеулерді салыстыру негізінде бастауыш білім берудің проблемалары мен тәуекелдері талданады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерде бастауыш сынып оқушыларына тілді тиімді оқыту үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ балаларда тілдік құзыреттілікті дамыту үшін заманауи әдістер мен әдістерді қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Бұл пән бастауыш сынып оқушыларының тілдік білім негіздерін меңгеруіне бағытталған. Курстың мазмұны бастауыш сынып оқушыларына ана тілін оқытудың әдістемесі мен технологияларын қарастырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері
Пәннің мақсаты студенттерде шағын жинақты бастауыш мектеп жағдайында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ білім беру бағдарламалары мен жұмыс әдістерін осындай мектептердің ерекшеліктеріне бейімдеу дағдыларын дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында шағын жинақталған мектепте сынып-толымдама жағдайында білім беруді ұйымдастырудың құзыреттіліктер блогын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге оқыту процесінде білім алушылардың толеранттылығын түсіндіру, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие болу. Болашақ мұғалімдердің қабілеттерін дамытуда қолдау көрсете алады: - тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процессіне қосу; - білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен /қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқаты
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Қауіпсіз мектеп ортасы және баланың амандығы
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерді мектепте балаларды оқыту мен дамыту үшін қауіпсіз, қолдаушы және эмоционалды қолайлы ортаны қамтамасыз етуге дайындау. Болашақ мұғалімдер мектеп ортасындағы амандық туралы тұтас көзқарасқа ие болады, бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу саласындағы нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын үлгілей алады. Курс инклюзивті және тұлғаға бағдарланған тәсілдерді ескере отырып, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың нысандарын, әдістерін және технологияларын бастауыш мектепте тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектептегі арт білім беру
Пәннің мақсаты Бастауыш мектепте бейнелеу өнері сабақтарын ұйымдастыру және өткізу үшін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу үдерісінде болашақ мұғалімдер ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, өнердің әртүрлі түрлерін бастауыш мектепте пәндерді оқыту құралы ретінде пайдалана алады; баланың тұлғалық дамуын ескере отырып, оның дербестігін дамытуға қолдау көрсетеді. Бастауыш мектептің білім беру үрдісін зерттей және зерделей отырып, студенттер арт технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалана отырып, оқу-әдістемелік мазмұнды жасайды. Олар оқу үдерісін біріктіру және саралау үшін арт технологияларды пайдаланады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті және мәтінді талдау
Пәннің мақсаты-балалар әдебиетімен жұмыс істеу үшін кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың сыни ойлауын және балалардың қабылдауы мен қиялының ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді талдау қабілетін дамыту. Студенттер балалар әдебиетіндегі заманауи тенденцияларды, соның ішінде жаңа жанрларды, тақырыптар мен әңгімелеу әдістерін және балалардың әдеби тәжірибесін өзгертудегі заманауи технологияның рөлін зерттейді. Курс болашақ мұғалімдерді отандық және шетелдік балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерімен, осы пәннің ғылыми теориясының маңызды ережелерімен таныстырады. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, балаларға арналған шығармаларды тәжірибеге бағытталған талдауға көп көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өлкетану
Пәннің мақсаты-студенттерді өз өлкесінің тарихымен, географиясымен, мәдениетімен және дәстүрлерімен таныстыру. Бұл пән студенттердің өз өлкесіне деген құрметін қалыптастыруға, оның ерекшеліктері мен құндылықтарын түсінуге бағытталған. Өлкетануды Зерттеудің мақсаты сонымен қатар патриотизмді, азаматтық бірегейлікті дамыту және қоршаған әлем туралы білімді байыту болып табылады. Курс болашақ мұғалімдерді мектептегі оқу үрдісінде және сыныптан тыс жұмыстарда бастауыш сынып оқушыларымен өлкетану жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерді заманауи әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларға шет тілін тиімді оқытуға дайындау. Студенттер бастауыш мектепте шет тілін оқытудың негізгі теориялық тәсілдерімен, сондай-ақ осы процесте қолданылатын педагогикалық әдістер мен әдістермен танысады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Театрлық педагогика
Пәннің мақсаты-театр өнері саласында оқыту мен оқытудың әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Студенттер педагогикалық стратегиялар, актерлермен жұмыс істеу әдістері, театр жобаларын ұйымдастыру және оқушылардың көркемдік әлеуетін дамыту туралы білім алады. Бұл пән студенттерге суретшілермен жұмыс істеу және театр мәдениетін дамыту үшін қажетті дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалім білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуал туғыза алады, сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда шығармашылық атмосфераны сақтай алады, өмір бойы білім алу дағдылары көрсете алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Пәннің мақсаты ана тілінде өзара әрекеттесу саласында коммуникативтік және лингвистикалық құзыреттілік пен бастауыш мектепте пәндерді оқыту саласындағы теориялық білімдерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімде ана тілі жайлы қарым-қатынас, ойлау, өзіндік ерекшелігін таныту құралы ретінде түсінік қалыптасады. Сондай-ақ ана тілінің бөлімдері туралы теориялық білімдерін жинақтап, коммуникативті дағдыларын кеңейтеді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар
Курс бастауыш сынып оқушыларын оқытудың әртүрлі технологияларын қолданумен байланысты пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ бастауыш білім берудің заманауи тәсілдерін түсінуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру саласындағы озық тәжірибелер мен ғылыми зерттеулерді зерделеу арқылы оқытудың технологияларымен, соның ішінде оқыту мен тәрбиелеудің баламалы тәсілдерімен танысады. Педагогикалық практикада және практикалық жаттығуларда кейбір зерттелген қазіргі білім беру технологияларының технологиялық үдерісін пайдалана отырып, кейбір стратегияларды қолдана алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум
Пәннің мақсаты бастауыш мектеп жасындағы және тілдік дайындық деңгейіндегі оқушыларда ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту әдістемелерімен және әдістерімен таныстыру болып табылады. Ол келесі аспектілерді қамтиды: ауызша сөйлеуді дамыту әдістері мен әдістерін меңгеру, жазбаша сөйлеуді дамыту әдістерін үйрену, қарым-қатынастың әртүрлі аспектілерімен жұмыс істеу, сөйлеудің әртүрлі жанрларымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, сөйлеуді дамыту бойынша сабақтар мен сабақтарды өткізуге дайындық. Пән студенттердің осы саладағы кәсіби дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін жаратылыстану және әлем танымы саласында оқушыларды табысты оқыту үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады. Курс студенттерге балаларды ғылым принциптеріне оқытудың ерекшеліктерін түсінуге, осы тақырып бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу қабілеттерін дамытуға, сондай-ақ сабақта жұмыс істеудің әртүрлі әдістері мен формаларын тиімді пайдалануға көмектеседі. Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер бастауыш сынып оқушыларына білім беру және тәрбиелеу саласында әдістемелік дағдыларды пысықтайды. Қоршаған әлемді танудың әмбебап әдістері және қазіргі жаратылыстану заңдары туралы идеялар қалыптасады. Болашақ мұғалімдер бастауыш сыныптарда әлемді тану және жаратылыстану сабақтарын жүргізу әдістерін, формаларын, әдістерін үйренеді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі тьюторлық
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдердің әртүрлі қажеттіліктері бар, интеллектуалды, физикалық, мінез-құлық, сондай-ақ талантты және оқуда қиындықтары бар балалар үшін орта құру бойынша құзыреттерін игеру). Болашақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудегі инклюзивті, біріктірілген тәсілдерді ескеруді, сондай-ақ әрбір оқушының игілігі мен дамуы мен қолдауы үшін ата-аналармен және әріптестермен жұмыс істеуді үйренеді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы
Пәннің мақсаты бастауыш мектеп жасындағы балалардың танымдық қабілеттері мен сыни ойлауын дамытуға бағытталған теориялық негіздер мен практикалық әдістерді зерттеу болып табылады. Бұл пән балалардың интеллектуалды дамуына тиімді ықпал ете алатын және олардың сыни талдау және тәуелсіз ойлау дағдыларын қалыптастыра алатын мұғалімдерді даярлауға бағытталған. Болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлауды танымдық дағды ретінде тұтас түсінеді, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын көрсетеді және әртүрлі пәндерде әртүрлі стратегиялар арқылы, сондай-ақ бастауыш сыныптардың сабақтан тыс әрекетінде сыни тұрғыдан ойлауды дамытады, сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс іс-шараларында
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Бос уақыт педагогикасы
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің өмірінің барлық салаларында балалар мен жасөспірімдердің дамуына ықпал ететін бос уақытты сәтті ұйымдастыру үшін құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Курс болашақ мұғалімдерді бос уақыттың негізгі ұғымдары мен принциптерімен, сондай-ақ баланың жеке басын дамытудағы бос уақыттың рөлімен, бастауыш мектеп жасындағы балалардың бос уақытын ұйымдастырумен таныстырады. Бұл қызметтің тарихи-мәдени, педагогикалық, құқықтық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерді белгілі бір пән бойынша оқу материалын оқушылардың тілдік дағдыларын дамытумен біріктіретін оқыту әдістері мен стратегияларына үйрету. Студенттер тілдік оқытуды бастауыш мектепте пәндерді оқытумен біріктіруге көмектесетін әртүрлі әдістер мен әдістерді үйренеді, соның ішінде сабақ әзірлеу, Оқу материалын таңдау және оқушылардың жетістіктерін бағалау. Пән бастауыш мектепте CLIL (Content and Language Integrated Learning) пәндік-тілді кіріктірілген оқытуды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты студенттерді бастауыш мектепте тиімді педагогикалық қызметке дайындау, оның ішінде бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық негіздерін игеру, сондай-ақ қолайлы білім беру ортасын құру үшін дағдылар мен дағдыларды дамыту болып табылады. Курста бастауыш мектеп педагогикасы, жалпы даму заңдылықтары, жастық кезеңдер, оның ішінде мектепке дейінгі және бастауыш мектеп оқушыларының кезеңдері, педагогикалық үдерістің ерекшеліктері, оқытудың мәні мен мазмұны, оқыту әдістері, түрлері мен нысандары, тәрбиелеу үдерісінің мәні, тұлғаға бағытталған тәрбиелеу, мектептегі оқу үдерісін диагностикалау мәселелері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Табиғат және қоғам
Пәннің мақсаты-табиғи және әлеуметтік жүйелер арасындағы қатынастарды зерттеу, сонымен қатар студенттердің қоршаған ортаға адам қызметінің әсерін және онымен тұрақты қарым-қатынас тәсілдерін түсінуін дамыту. Курста биология және экология, зоология, жертану, дүниетану салаларындағы білімдерді қамтитын тақырыптардың кең ауқымы берілген. Жертану мәселелері, географиялық заңдылықтар мен табиғат компоненттерінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстар, ботаника мен зоология негіздері, жанды және жансыз табиғат пен адам арасындағы байланыстар қарастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту
Пәннің мақсаты студенттердің проблемаларды өз бетінше және креативті шеше білуін қалыптастыру, сондай-ақ олардың аналитикалық қабілеттерін дамыту болып табылады. Курсты оқу барысында болалшақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық және зерттеушілік әрекетін ұйымдастыра алады; әртүрлі зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалап, бастауыш мектеп үшін оқу-әдістемелік мазмұнды құрастыра алады, топта жұмыс істеп, зерттеу дағдыларын көрсете алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сыныптарда жобаларды құру
Пәннің мақсаты-студенттерді шығармашылық әлеміне енгізу, оларға жобалар түрінде өз идеяларын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асырудың негізгі дағдыларын үйрету. Курсты оқу барысында олар бастауыш сынып оқушыларының қызығушылықтары мен қабілеттеріне сүйене отырып, оқытудың инклюзивті, интеграцияланған және белсенді тәсілдеріне назар аудара отырып, жеке және ұжымдық жобалық әрекеттерді құруға және басқаруға үйренеді, олардың зерттеу қажеттіліктерін шығармашылық өнім құруға бағыттай алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Этнопедагогика
Пәннің мақсаты-мұғалімдерді балалардың әртүрлі этникалық топтарымен жұмыс істеуге дайындау, сонымен қатар олардың мәдениетаралық өзара әрекеттесу және білім беру процесін мәдени айырмашылықтарға бейімдеу қабілеттерін дамыту. Курс болашақ мұғалімдерді халықтық тәлім-тәрбие дәстүрлерінің шығу тегімен, мәнімен, ерекшеліктерімен және практикалық маңызымен, қазіргі тәрбие парадигмаларына халықтық педагогиканың әсерімен, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетімен таныстырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы
Пәннің мақсаты-мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың психикалық даму ерекшеліктерін зерттеу, сондай-ақ студенттерді психологиялық сипаттамалары мен қажеттіліктерін ескере отырып, осы жас тобымен тиімді жұмыс істеуге дайындау. Курс бала психологиясының бүкіл қалыптасуы мен дамуының іргелі жетістіктерін, мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық дамуының әлемдік және отандық теорияларын талдауды қамтиды. Курс тек теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық әрекетінің әртүрлі салаларын және жеке тұлғасын зерттеу және диагностикалау әдістерін меңгеруге көмектеседі
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады.
- Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде бастауыш білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады.
- Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады.
- Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
- Бастауыш мектепте оффлайн және онлайн режимінде, соның ішінде шағын жинақталған мектеп жағдайында жеке пәндерді оқыту және бағалау технологиясы мен әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді.
- Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
- Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады.
- Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.
Ұқсас БББ
6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті