6B01402 Музыкалық білім в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пән саласында сапалы білімге ие болу: аналитикалық, зерттеу және тілдік дағдылар, әрі қарай өздігінен білім алу және кәсіби білім, білік дағдыларын жетілдіру мүмкіндігі, көшбасшылық және инновациялық ойлау музыка мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Нота сауаттылығы және музыкалық ұғымдар
Пән музыкалық шығармаларды сауатты қабылдау, орындау және талдау үшін қажетті нота және музыкалық ұғымдар саласындағы базалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында музыкалық дыбыстың физикалық және акустикалық сипаттамалары, оның қасиеттері (биіктігі, тембрі, ұзақтығы, көлемі), сондай-ақ музыкалық жүйе ұғымы зерттеледі. Дыбыс қатарының құрылымына, негізгі сатыларына, октаваларына және энгармонизм құбылысына маңызды назар бөлінеді. Дыбыстарды белгілеудің әріптік жүйесі, сондай-ақ нота жазу жүйесі зерттеледі: кілттер, ноталар мен кідірістердің ұзақтығы, өзгеру белгілері, музыкалық дыбыстарды жазу ережелері. Ритм мен метрге, музыкалық өлшемдерге, синкоп пен қарқын ұғымдарына, сондай-ақ дирижерлықтың негізгі әдістеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Курсты оқу барысында студенттер музыкалық сауаттылық пен музыкалық-теориялық терминологияның негіздерін меңгереді, музыкалық экспрессивтілік құралдары және олардың әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі қызметі туралы білім алады, кәсіби музыкалық іс-әрекеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде музыка теориясы туралы тұтас түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор класы - 1
Курс вокалды-хорды орындау, музыкалық есту, тыныс алуды қолдау, артикуляция және ансамбльдің негізгі дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқу барысында студенттер хор өнерінің негіздерін меңгереді, вокалдық мәдениет, стильдік мәнерлілік және хор шығармаларының құрылымы туралы бастапқы білім алады. Репертуарға қарапайым халық әндері мен бастапқы деңгейдегі шығармалар кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық орындаушылық - 1
Оқу барысында студенттер музыкалық аспаппен өзара әрекеттесудің физиологиялық, анатомиялық-механикалық және техникалық аспектілерін қамтитын орындаушылық аппаратты қоюдың негізгі принциптерін меңгереді. Студенттер партитурамен кәсіби музыкалық мәтіннің негізгі формасы ретінде, сондай-ақ музыкалық өнердің жанрлық-стильдік әртүрлілігін зерттеумен танысады. Әр түрлі тарихи дәуірлердегі композиторлар шығармашылығының тән белгілері қарастырылады, бұл тұтас көркемдік дүниетанымды қалыптастыруға және музыкалық талдаудың бастапқы дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 1
Бұл курсты оқудың мақсаты музыкалық шығарманы талдау процесінде орындаушылық техниканың негіздерін қалыптастыру болып табылады. Бастауыш мектепте музыкалық материалмен жұмыс істеудің орындаушылық жоспарын әзірлеуге, шығармаларды үйрену кезеңдерін зерделеуге, сондай-ақ музыка сабақтарында да, сабақтан тыс (үйірме) жұмыс шеңберінде де оқушылардың орындаушылық қызметін ұйымдастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлкетану
«Өлкетану» курсы білімалушыларға Қостанай облысының тарихы, мәдениеті және көрнекті тұлғалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білімалушылар туған өлкенің тарихы, маңызды тарихи-мәдени оқиғалар мен объектілер туралы біледі, сондай-ақ өңірдің және Отанымыздың дамуына елеулі үлес қосқан көрнекті тұлғалар мен танысады. Ағартушы және педагог Ыбырай Алтынсарин, қоғамжәне мемлекет қайраткері, ғалым, лингвист Ахмет Байтұрсынұлы және белгілі Академик, физик-ғалым Өмірзақ Сұлтанғазиннің өмірі мен қызметі мен танысып, аталған көрнекті ғалымдардың қазақ қоғамындағы алатын орны мен рөлін түсінеді. Курс өлке тарихының Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі ретіндегі маңыздылығын түсіндіріп, сондай-ақ оның азаматтық ұстанымын, патриотизм және туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру арқылы білім алушылардың балабақша мен мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хор класы - 2
Бұл курстың мақсаты тұрақты вокалдық-хорлық және дирижерлік дағдыларды дамыту, сондай-ақ көркемдік интерпретацияның негізгі принциптерін игеру болып табылады. Интонациялық және ансамбльдік мәдениетті қалыптастыруға, вокалдық диапазонды кеңейтуге және репертуарды күрделендіруге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық орындаушылық - 2
Болашақ музыка мұғалімінің негізгі функцияларын дайындау. Музыкалық аспапта (фортепиано, домбыра, баян, қобыз) ойнаудың қажетті техникалық және орындаушылық дағдыларын дамыту. Шығарманы талдай білу: мазмұны, формасы, стилі, ой-өрісінің кеңеюі. Музыкалық шығармаларда музыкалық мәнерлілік құралдарын қолдану. 5 белгіге дейінгі квинттік шеңбер (бемольдік гаммалар).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейiнгi балаларға музыкалық тәрбие беру
Балаларды мектепке дейінгі тәрбие саласындағы мемлекеттік нормативтік құжаттар. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық білімінің құрылымы мен мазмұнындағы негізгі бағыттар. Мектепке дейінгі жастағы музыкалық білім берудегі инновациялық тәсілдер, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Балаларға мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі музыка сабағының құрылымы мен мазмұны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық орындаушылық - 3
Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюда / виртуоздық пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдарымен беру. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (диездік гаммалар).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 2
Музыкалық аспапта орындаушылық дағдыларға сәйкес әр түрлі сипаттағы әуендерді орындау; музыкалық аспаптарда (балалардың шулы, халықтық ұрмалы музыкалық аспаптарда) шығармаларға қарапайым ырғақты аккомпанементтің ансамблінде ойнау; ноталар бойынша қарапайым әуендерді орындау. Көркем бейнені түсіну және музыкалық шығарманың сипатын бере білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хор класы - 3
Оқытудың қорытынды кезеңінде музыка теориясының негіздері (сольфеджио, гармония және аранжировка), вокалдық-хор және дирижерлік техника, вокалдық-хор репетициялық және концерттік орындаушылық теориясы мен практикасы (жеке бөліну және жалпы репетициялар), репертуармен жұмыс істеу әдістемесі. Өңделген қазақ халық әндерін, Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын күрделі дәрежеде хормен орындау .
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сольфеджио
Пәнді игеру барысында студенттер теориялық білім алады және негізгі музыкалық интервалдарды, аккордтарды және олардың үндеулерін есту және интонациялау үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру музыкалық қызметтің әртүрлі салаларында сұранысқа ие кәсіби аспап ретінде сольфеджио құралдарын игеруді қамтамасыз етеді. Нәтижесінде, студенттерде музыкалық білім берудің негізгі ретінде сольфеджио туралы біртұтас түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығармашылығы
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығармашылығының теориялық негіздері. Мектепке дейінгі білім беру мекемелері жүйесіндегі музыка сабағында мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығармашылығын дамытудың жалпы педагогикалық және арнайы әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Музыканы оқыту әдістемесінің жалпы теориялық негіздері. Музыкалық білім берудің әртүрлі формаларында, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы музыка сабақтарының мазмұны мен ұйымдастырылуы. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен музыкалық дамуы. Қазіргі мектептің музыка пәнінің мұғалімі. Музыкалық оқу бағдарламаларына сипаттама. Сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістері, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық орындаушылық -4
Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюд/виртуозды пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдары бойынша жеткізу. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (диездік гаммалар).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі орта мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру-3
Әуеннің көркемдік бейнесі мен сипатын бере отырып,әртүрлі стильдермен жанр-дағы әндерді орында. Стиль мен жанр бойынша әртүрлі әндердің ән түрлерін са-лыстыру. Аспаптарда партиялар бойын-ша/ансамбльде музыкалық шығармалар-дың күрделі емес фрагменттерін орындау және музыка сипатынберу. Музыкалық мәнерлілік құралдарын, дауыс, музыкалық аспаптарды пайдалана отырып, компози-цияны шығару және импровизациялау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Негізгі орта мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 4
Музыкалық-шығармашылық жұмыстың түрлері: ән, би, әндерді сахналау, ырғақтық қозғалыс, шапалақ, әңгіме және сурет арқылы музыка сипатын беру. Берілген мәтінге ырғақтық суреттер, тыңдалған музыкаға қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау. Берілген мәтінге, музыкаға, дауысты қолдану арқылы, музыкалық аспаптарды, пластикалық және би қимылдарын, музыкалық мәнерлілік құралдарын пайдалана отырып импровизациялау. Шығармашылық қойылымдарды көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Негізгі орта мектепте музыкалық-шығармашылық жұмыстарды құру
Музыкалық-шығармашылық жұмыстың әр түрлі түрлері арқылы музыка сипатын беру: ән, би, сахналық және басқа да шығармашылық қызмет түрлері. Музыкалық-шығармашылық жұмыстарды: ырғақтық суреттер, берілген мәтінге импровизациялар, музыкаға дауыс, музыкалық аспаптар, пластикалық және би қозғалыстары, музыкалық мәнерлілік құралдары арқылы жасау үшін әртүрлі деңгейлі тапсырмаларды әзірлеу. Тапсырмаларды орындау бойынша топтарда Жобалық жұмыс. Шығармашылық қойылымдарды көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хор класы - 5
Хормен дайындық жұмысы. Концерттік орындаушылық. Хор орындаушылық стилі. Оқу және концерттік хор репертуарын таңдау. Дирижердің партитура бойынша дайындық жұмысы. Дирижерлік этика. Мектепте, мәдениет және қосымша білім беру мекемелерінде хор ұжымдарын ұйымдастыру және басқару негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық орындаушылық - 5
Студент күрделі репертуарды игереді, экспрессивтіліктің техникалық және көркемдік құралдарын толық меңгергендігін, әртүрлі дәуірлер мен стильдердің музыкалық шығармаларын түсіндіру қабілетін көрсетеді. Сахна мәдениетіне, концертмейстермен жұмыс істеуге және кәсіби концерттік және конкурстық қызметке дайындыққа ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хор класы - 4
Музыкалық білім және вокалдық-хор орындаушылық негіздері. Вокалдық-хор репетициялық және концерттік орындаушылық теориясы мен практикасы. Репертуармен және вокалдық-хор жаттығуларымен жұмыс істеу әдістемесі. Хорды дирижирлеу және басқару негіздері. Өңделген қазақ халық әндерін, Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын жоғары дәрежеде хормен орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ансамбльдік орындау
Аспаптық ансамбльдерде ноталық мәтінмен жұмыс істеу ерекшеліктері. Ансамбльде орындау үшін музыкалық шығармалардағы ырғақтық ерекшеліктері. Екі құралға арналған шығармаларды орындау. Бір аспапта екі орындаушыға арналған оркестрлік туындыларды ауыстырып салу – шығармаларын орындау. Әртүрлі жанрдағы шығармаларда дыбыстану және дыбыс шығару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық аспаптарда ойнау
Халық музыкалық аспаптары. Фольклорлық аспаптардың құрылымы. Дыбыс, орындау ерекшеліктерін, халық музыкалық аспаптарын ойнау техникасын зерттеу. Бөліктер бойынша және әр түрлі жанрдағы музыкалық шығармалар ансамблінде аспаптарда орындау. Шығармаларды шығару және импровизациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сүйемелдеу
Аккомпанемент" курсы «Музыкалық білім» мамандығында музыкалық - орындаушы дисциплиналар айналымында ерекше орын алады Осында фортепиано партиясы аккомпонементке тәуелсіз болмайды, ол ансамбльдік орындау заңдарына бағынады да, оған қоса солистке тек үйлесімдік пен ритмдік тірек қана емес, сонымен қатар орындалатын шығарма мазмұнының ашылуына өз септігін тигізеді. Осы ансамбльде пьесаның жалпы ырғақты орындалуы, оның лүпілінің сақталуы пианистке жүктеледі. Акомпонементті басқа ансамбльдерден ерекшелендіретін нәрсе бұл фортепианолық партияның сольдық партияға бағынуы, солисттің барлық орындаушылық шеберлігін ашуға жағдай жасайтын белгілі бір дыбыстық градацияларда орындалатыны болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гармония
Төртдауыстық. Бастыгармониялау. Екі жарықты қосу. Аккордтарды жылжыту. Секстаккордтар. Каданс квартетстаккорд. Екі секстаккордтарды қосу. Өтетін және қосалқы квартсекстаккордтар. Үзілген кадр. Доминантсептаккорд және оның рұқсаты. Субдоминантсептаккорд. Кіріспе септаккордтар. Фригиялық айналым. Ауытқу. Бірінші дәрежелі туыстық. Модуляция.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел музыкасының тарихы
Пән әлемдік көркем және музыкалық мәдениеттің қалыптасуы мен эволюциясының негізгі кезеңдерін жан-жақты зерттеуге бағытталған. Алғашқы өркениеттер мәдениетінің ерекшеліктері, оның ішінде алғашқы көркемдік формалар мен символдық жүйелердің қалыптасуы қарастырылады. Орта ғасырлардағы өнер теоцентрлік бағытта, стильдік әртүрлілікте және әлеуметтік-мәдени функцияларда талданады. Қайта өрлеу дәуірінің музыкалық мәдениетіне гуманистік идеалдарға көшу кезеңі және Полифония принциптерінің қалыптасуы ретінде ерекше назар аударылады. XVII–XVIII ғасырлардағы Батыс Еуропа музыкасы барокко және классикалық дәстүрлердің қалыптасуы аясында зерттелді. ХІХ ғасырдың бірінші және екінші жартысындағы Батыс Еуропа музыкасының стильдік және эстетикалық ерекшеліктері зерттелуде, олар романтикалық дүниетанымды, шығармашылық өрнекті дараландыруды және жанрлық диапазонды кеңейтуді көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизациялау
Гармоникалық құралдарды жүйелі зерттеу. Әуенді үйлестіру, ноталық мәтінді талдау дағдыларын қалыптастыру. Оқылатын құралдарды фортепианода жаттығуларда қолдану. Импровизация: түсініктің мәні, формалардың әртүрлілігі. Импровизацияны оқытудың негізгі тәсілдері. Музыка сабағында Импровизация
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп репертуарын зерттеу
"Мектеп репертуарын зерттеу" бұл пән бірқатар музыкалық және орындаушылық пәндерде оқу процесінде ерекше орын алады. Жеке пән аясында орындаушылық міндеттердің барлық кешенін меңгеру қажет. Ансамбльдік орындау, вокалдық партияны сүйемелдеу, фортепиано партиясы ансамбльдік орындау заңдарына бағынады. Сүйемелдеу партиясы-ритақты, гармоникалық, тірек, музыкалық шығарманың мазмұнын ашады. Сүйемелдеуді басқа ансамбльдерден ерекшелендіретін нәрсе-фортепиано партиясы жеке партияға бағынады, белгілі бір дыбыстық градацияларда орындалады, бұл солистің барлық орындаушылық шеберлігін ашуға жағдай жасайды. Фортепиано партиясын кешенді зерттеу музыкалық – теориялық пәндердің ( Музыка теориясы, сольфеджио, гармония, полифония, музыкалық формаларды талдау) және музыкалық - орындаушылық қызметтің (аспаптық ойын, ән айту, дирижерлік элементтер және т.б.) пәнаралық байланыстары негізінде құрылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық орындаушылық - 6
Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюд/виртуозды пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдары бойынша жеткізу. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (диездік гаммалар).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ музыкасының тарихы
Фольклорлықшығармалардыңнегізгібелгілері. Фольклористикадағы мектептер мен бағыттар. Ежелгі түрік кезеңі музыкасы туралы мәліметтер. Орта ғасырлар музыкалық мәдениеті. Қазақхандығы кезеңіндегі музыка. XIX-XX ғасырлардағы халықтық-кәсіби музыкалық мәдениет. Әндік шығармашылық. XIX ғасыраяғы және XX ғасыр басындағы қазақ музыкасы. Қазақмузыкалықмәдениеті; 40-70 жылдар. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ музыкасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру
Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудың ғылыми-педагогикалық тәсілдері. Мәдени іс-шаралардың формалары. Оқушылармен мәдени-бұқаралық жұмысты ұйымдастырудың негізгі бағыттары, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудағы студенттердің жас ерекшеліктері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел музыкалық мәдениетіндегі жанрлар мен стильдер
Антикалық дәуір музыкасы. Ортағасырлық музыканың негізгі жанрлары, оның ерте орта ғасырлық эволюциясы. Қайта өрлеу дәуірінің музыкасы. Франко-фламанд және итальяндық "қатаң стиль"мектебі. Операның пайда болуы. Барокко музыкасы. Гомофондық-гармониялық ойлаудың дамуы. Негізгі жанрлар. Ұлттық мектептер (опера, аспаптық музыка). Музыкадағы Классицизм. Веналық классика стилінің жеке ерекшеліктері. Музыкадағы романтизм.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік бағдарламалар және музыкалық редакторлар
Пәнде композициялық түрлендірудің негізгі әдістері бар (орналастыру, аспаптық өңдеу, өңдеу). «Сибелиус 6», «Сибелиус 7.5» музыкалық компьютерлік бағдарлама-сында компьютерде оркестрлік-хорлық шығармаларды практикалық орналастыру принциптері мен әдістері, қазақ компози-торларының шығармашылығы. Компью-терлік бағдарламалардағы редакциялау, құрастыру, импровизация: Audacity, Soundation, Windows MovieMaker, Film Studio.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық шығармаларды орындау, педагогикалық, әлеуметтік, бизнес жобаларды және музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау, оларды түсіндіру және таныстыру дағдыларын меңгеру, нәтижелерді талдай білу
- Музыкалық білім берудің алуан түрлілігінде қызмет етуінің экономикалық, ұйымдастырушылық-құқықтық, философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну
- Педагогикалық шындықты ұлттық білім беру жүйесі міндеттерінің өзектілігі, мемлекет дамуының басым бағыттары және қоғамның әлеуметтік қажеттіліктері тұрғысынан талдау және бағалау
- Көп мәдениетті және этномузикалды өзара әрекеттесу негізінде инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын Музыкалық білім беру саласына біріктіру
- Музыкалық білім беру саласындағы білімдерін көрсетеді және оларды білім алушылардың Музыкалық білім беруде, оның ішінде көптілді орта құруда іске асыруға дайын екендіктерін көрсетеді
- Жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сәйкес инклюзивті, көптілді, мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беру жағдайында музыканы оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларын меңгеру, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалану
- Ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар саласындағы білімге сәйкес мұғалімнің білімін көрсету
- Білім беру процесінің тиімділігін арттыру мақсатында экология, физиология, психологиялық-педагогикалық зерттеулер және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және жасанды интеллект саласындағы заманауи жетістіктер негізінде музыкалық білім беруді дамыту мәселелерін шешу және дәлелдерді тұжырымдау.
- Музыкалық білім беру саласындағы білік пен дағды, өздігімен білімін жетілдіру стратегиясын әзірлеуде өз көзқарасында болу және қорғау
- Балалар мен жастардың мәдени бос уақытын ұйымдастыру, Музыка туралы білімі жайындағы жаңа білім көздерін іздеуді өз бетінше ұйымдастыра алатынын дәлелдеу.
Ұқсас БББ
6B01402 Музыкалық білім
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01402 Музыкалық білім
Шымкент университеті
6B01402 Музыкалық білім
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01402 Музыкалық білім
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01402 Музыкалық білім (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті