Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыкалық білім в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • Сольфеджио

    "Сольфеджио" пәні интонациялық және гармониялық есту қабілетін, ырғақ сезімін, музыкалық есте сақтауды, музыкалық ойлаудың қажетті компоненттері ретінде дамытуға бағытталған. Курс ладтарды, Интервалдарды, аккордтарды және олардың әндерінің түрлерін зерттейді. Практикалық сабақтар бір дауысты және көп дауысты ноталық мысалдарды айту, музыкалық диктанттарды жазу, есту талдауын жүргізу дағдыларын бекітеді. Сольфеджио музыкалық-эстетикалық талғамға тәрбиелейді, жалпы музыкалық көкжиегін кеңейтеді, шығармашылық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармониялық элементтері мен музыканың қарапайым теориясына кіріспе

    Пән музыкалық әуеннің жасалу заңдылықтары туралы білім алуға, болашақ музыка мұғалімінің музыкалық мәдениетінің деңгейін дамытуға және хор және аспаптық шығармаларды талдай білуге, бейнелі мазмұндағы үлгілерді анықтауға бағытталған. Музыкалық нотаны, мажорлық және минорлық ладтарды, төменгі және жоғарғы тетрахордты, мажор мен минордың гармониялық, және халықтық түрлерін, доминантсептаккордты және оның айналымдарын, сондай-ақ аккордтың басқа түрлерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнің мақсаты- білім алушылардың жеке қаржысын басқарудағы негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс негізгі экономикалық түсініктерді, ұтымды бюджеттеу, инвестициялау, жинақтау және қаржылық тәуекелдерден қорғау принциптерін қамтиды. Несиелеу, инвестициялау, қаржылық қызмет көрсету мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бұл курсты аяқтау білім алушыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, қарыз тұзақтарынан, қаржылық пирамидалардан аулақ болуға және өз қаражаттарын тиімді басқаруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Бұл пән өмірдің әртүрлі салаларында қауіпсіздік негіздерін оқытуға, сондай-ақ адамның табиғатпен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Ол қоршаған ортаны қорғау мәселелерін қамтиды және жаһандық экологиялық және әлеуметтік қиындықтарды шешу үшін стратегияларды бағалау мен әзірлеу дағдыларын қамтиды. Курстың аясында су ресурстарының, ауа сапасының, жердің деградациясының, азық-түлік қауіпсіздігінің, сондай-ақ адам әрекетімен туындаған табиғи және техногендік апаттардың қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады және олардан қорғау әдістері тұрақты даму мақсаттары контекстінде талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет

    Пәннің мақсаты-негізгі құқықтық ұғымдарды , қағидаттар мен нормаларды, азаматтардың құқықтарын қорғау тетіктерін зерделеу, сондай-ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру. Курс заңнаманы талдауды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетігін және этикалық стандарттарды қамтиды. Құқықтық сауаттылықты дамытуға және әрбір азаматтың құқықтық тәртіп пен әділеттілікті сақтаудағы рөлін түсінуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру

    Пән студенттердің инклюзия құндылықтарын, әртүрлілікке құрметпен қарау, мүмкіндіктер мен білім алуға қолжетімділікте теңдік қағидаларын түсінуін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар инклюзивті тәжірибе қағидаттарын меңгеріп, инклюзияның құқықтық және этикалық аспектілерін талдайды, сондай-ақ мультимәдениетті және инклюзивті ортада тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастырады. Бағдарлама әлеуметтік жауапкершілік пен төзімділікті негізгі кәсіби құзыреттер ретінде дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл негізгі экономикалық принциптерді, нарықтық тетіктерді, меншік нысандарын және экономикалық қызмет заңдылықтарын зерттейтін пән. Курс сұраныспен ұсыныстың, бәсекелестіктің, салық салудың, қаржыландырудың, инвестициялаудың және бизнесті жоспарлаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, тәуекелдерді талдауға және бизнесті басқару стратегияларына ерекше назар аударылады. Бұл пәнді оқу бизнес жүргізудің, экономикалық негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап 1

    Домбыра аспабының ұлттық құндылығын түсіндіру. Ұлттық музыканың орны. Нота грамотасымен танысу. оқу,құралымен танысу, Аспапта отырыс пен аппаратты қою.Есту бақылауын дамыту. Домбыра ноталарын сауатты меңгеру. Қол,саусақтарды үйлестіру. Аппликатураның қалыптасуы. Нота бойынша оқу. Домбыра пернесін жаттап, анық басуға дағдылану. Таза дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыс. Екі ішектегі ноталардың орналасу тәртібін меңгеру. Ноталық мәтінді сауатты оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аспаптық орындаушылық 1

    Пәнді оқу объектісі аспаптық орындауды оқыту процесінде шығармашылық қабілеттерін дамыту, музыкалық шығарманы талдай білу, автордың стилистикасын анықтау, аспапта мектеп әндері мен күйлерін орындау, сүйемелдеу, аспапты меңгеру дағдыларын үйрету және дағдыландыру болып табылады. Пәннің мазмұнына жеңіл шығармаларды орындау, екі қолдың дұрыс қойылуын білу, орындау кезінде есту қабілетін бақылау, парақтан ноталарды сауатты оқу, шығармаларды жатқа ойнау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспап 1

    Бұл пән музыкалық аспапта орындау дәстүрлерімен, классикалық және халықтық музыкалық мәдениеттің бастауымен таныстырады. Музыка теориясының негіздерін, оның заңдылықтарын, көркем және экспрессивті құралдарын, оның негізгі бағыттары мен стильдерін білу. Жеке және ансамбльдік ойын дағдыларын қалыптастыру. Аспапта ойнау кезінде композитордың көркемдік ниетін ашу. Дыбыс шығарудың әртүрлі тәсілдерінің, дербес тәсілдердің, музыкалық мәнерлілік құралдарын қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру бағдарламасының және критериалды бағалау технологиясы

    "Жаңартылған білім беру бағдарламасының және критериалды бағалау технологиясы" пәні білім беру үдерісіндегі педагогикалық бақылау, бағалаудың дәстүрлі және жаңа технологиялары (рейтинг, мониторинг, портфолио), "портфолио" технологиясы және оның түрлері мәселелерін қамтиды. Білім беру сапасына, атап айтқанда бағалауға, бақылау түрлеріне (кіріс, ағымдағы және қорытынды), сапаны басқару элементтері ретінде бақылау нысандары мен ұйымдастырылуына ерекше орын бөлінеді. Критериалды бағалау технологиясы білім беру мазмұнының жаңартылған элементі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аспаптық орындаушылық 2

    Бұл пән орындаушы-музыкант дайындығының ажырамас бөлігі болып табылады. Оған әр түрлі музыкалық аспаптардың жасалу тарихын зерттеу, орындау дағдыларын дамыту, барлық динамикалық нюанстарды, штрихтарды, саусақтардың жұмысын орындай отырып аспапта ойнау кіреді. Пәннің мазмұнына шетел және Қазақстан композиторларының шығармаларын, шертпе және тоқпе күйлерінің орындаушылық ерекшеліктерін, Қазақстанның танымал домбырашыларының шығармашылығын, олардың орындау мәнерін, күйлерді интерпретациялаудағы ерекшеліктері мен ұқсастығын зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспап 2

    Пән музыкалық шығарманы орындау кезінде шығармашылық, аналитикалық, сыни ойлауды, көркем қиялды дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында игерілген орындаушылық дағдыларды жетілдіру, музыкалық желіні дамыту және аспаптық шығармадағы музыкалық бейнені көркемдік қабылдау бойынша жұмыстар көрсетілген. Өз бетінше және концерттік қызметте шығармамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі дәуірлердің әлемдік орындаушылық мәдениетін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап 2

    Пәннің негізгі мазмұны-халықтық музыкалық мұрамен танысу, аспапта ойнау кезінде аппаратты қою, ән мен күйді парақтан оқу арқылы шығару, қарапайым музыкалық шығармаларды үйрену. Курс музыкалық шығарманың бейнелі мазмұнын ашуға , саусақтардың, оң және сол қолдардың үйлесімін қалыптастыруға, олардың ойнаудағы өзара байланысын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокал класы және сольфеджиолау1

    Осы пән дауысты қою негіздерін зерделеуді, вокалдық естуді дамытуды, әншілік процесті вокалдық өнер мәдениетіне талдау жасай білуді көздейді. Сондай-ақ, пәнді оқу курсына практикада орындау және әр түрлі жастағы балалармен жұмыс жасау үшін вокалдық дағдыларды игеру кіреді. Сольфеджио дағдылары музыкалық есту қабілетін дамытуға және таза интонацияға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық вокал 1

    Пәннің мазмұны-дұрыс ән айтуды, дұрыс дыбыс шығаруды, дауыстық әуезділікті, әншілік тыныс алуды және нақты дикцияны, шығармашылық даралықты дамытуды үйрету, Жеке орындау тәсілін қалыптастыру. Пән тембрлік сезім мен ойлауды дамытады, вокалдық шығармаларды орындаудың мәнерлілік ресурсын толықтырады, орындаушылық еркіндік пен шығармашылық жайлылық үшін жағдай жасайды. Эстрадалық орындау мәнеріндегі вокалдық дағдылармен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою 1

    Пәнді оқу курсы вокалды орындаудың пайда болу тарихы туралы теориялық білімді игеруді қамтиды. Сонымен қатар, дауыстық аппараттың құрылымы мен жұмысы зерттеледі, онда вокалдық - техникалық дағдылар енгізіледі. Сондай-ақ, пәннің мазмұнына регистрлерді, ерлер мен әйелдердің дауыстарын, вокалдық жанрлар мен олардың кіші түрлерін, вокалды орындаудың негізгі түрлерін және әртүрлі заманауи ағымдарды, мелизмдерді зерттеу кіреді. мелизмдерді зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абай әлемі

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижерлық өнер негіздері 1

    Дирижер өнерінің тарихы. Дирижерлық техника, дирижерлық аппарат туралы мәліметтер. Назар аудару, ауфтакт, басталу - хорды дирижерлаудағы үш элементі. Шешу (снятие) түрлері - толық және аралас. Үш үлесті өлшемді үйрену және репертуарды іріктеу. Шығармаларды сүйемелдеусіз және сүйемелдеумен фортепианода орындау. Бірінші, екінші және үшінші үлестерді шешу бойынша үйрену. Легато, нон легато, стаккато, маркатто көрсетілімдерімен дирижерлық қимылды игеру. Жақын, алыс немесе орта позицияны ескере отырып репертуарды таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аспаптық орындаушылық 3

    Пән әр түрлі жанрдағы аспаптық шығармалар нота парағынан жылдам оқу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, техникалық дағдыларды дамыту, саусақтардың еркін сөйлеуіне арналған техникалық жаттығуларды үйрену және орындау, әр түрлі күйші композиторлар шығармаларының стилистикалық ерекшеліктерін зерттеу үшін әзірленген. Курс мазмұнында күйлер, фортепианолық пьесалар, ірі формадағы шығармалар орындалуындағы дыбыстану және дыбыс шығару ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор орындаушылық 1

    Пән аралас тыныс алу, белгілі бір сөз тіркесі үшін өз тынысын дұрыс пайдалану, жұмыстың сипаты мен екпінге байланысты тыныс алудың әртүрлі түрлерін қолдану дағдыларын қалыптастырады және дамытады. Курстың мазмұнына дыбысты дұрыс қалыптастыру, легато және легатосыз штрихтарды меңгеру, диапазонды кеңейту үшін вокалдық жаттығуларды орындау, жеңіл, ұшатын дыбысты, әртүрлі тембрлік түстерді дамыту, кеуде резонаторын қолдану жұмыстары кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап 3

    Пәннің мазмұны репертуарды таңдау дағдыларын меңгерудің және аспапта ойнаудың жеке стилінің, жұмыста дербестікке тәрбиелеудің маңыздылығын ашады. Белгілі бір тақырыптар қолды үйлестіруді сақтауға, қарапайым қарқынды жаттығуларды орындаудың маңыздылығына, шығармалардың семантикалық мағынасы мен мазмұнын білу мен түсінуге арналған. Домбыра өнерінде дәстүрлі және заманауи стильдерді қолдану. Штрихтары бар ойынды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор класы 1

    Дұрыс тыныс алу дағдыларын меңгеру , көлемді дыбысты қалыптастыру үшін вокалдық - хор жаттығуларын орындау. Ән айту кезінде дененің, бастың дұрыс орналасуы, отыру және тұру дағдылары. Бір мезгілде тыныс алу және ән айтуды бастау дағдыларын меңгеру, ән айту процесінде тыныс алуды өзгерту; оның айғайлаусыз және кернеусіз табиғи және еркін дыбысының әртүрлі тәсілдері (мәжбүрлеу). Жұмсақ дыбыстық шабуыл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық вокал 2

    Курс мазмұнында вокалдық-техникалық дағдыларды нығайту және эстрадалық вокалдық репертуарды игеру жұмыстары жалғасуда. Орындалатын шығарманы талдай және қысқаша сипаттай білуге үйрету. Шығарманы түсіндіруді түсінудегі тәуелсіздікке ұмтылу. Кәсіби "минус" фонограммасымен және микрофонмен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Техникалық дағдыларды бекіту және эстрадалық вокалдық репертуарды игеру бойынша жұмыс. Шығарманың шетелдік мәтініндегі жұмыспен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокал класы және сольфеджио 2

    Пәннің мазмұнына әншілерде музыкалық шеберлікті дамыту арқылы вокалдық техниканы зерттеу, теория мен сольфеджио курсын жалғастыру, сонымен қатар тақырыптарды зерттеу кіреді: адам физиологиясы, тыныс алу жүйесінің жұмысы, артикуляциялық аппарат, регистрлер, интервалдар, фонация, шығармаларды талдау. Сольфеджиолау курсы шығармаларды орындау кезінде нақты және таза интонацияның вокалдық жұмысын қамтамасыз етеді. Бұл курс шығармашылық процесті, музыкалық ойлауды, музыкалық есте сақтауды, ырғақты, логика мен байқауды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспап 3

    Бұл курс музыкалық шығарманы орындау кезінде эмоционалды жауапкершілікті дамытуға, музыкалық-орындаушылық дағдылармен, көркемдік-эстетикалық талғаммен және жалпы мәдени деңгеймен жұмыс істеуге бағытталған. Аппликатуралық қозғалысты дамыту, позициялық ауысуларды дамыту және екі жолда, бір жолда күрделі орындау үшін әр түрлі техникалық жаттығуларды орындау. Сауатты дыбыс шығару, лигамен ноталар, синкопалар, мелизмдер, метроритмдер, әр түрлі екпін түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау негіздері 1

    Курстың мазмұны негізгі дирижерлық ұғымдарды, ауфтакт түрлерін, тактилеу негізгі метрикалық сызбаларын, дирижерлік техника теориясының мәселелерін, хор дауыстарының сипаттамаларын, дауыс регистрлерін, диапазондарды білуге бағытталған. Қарапайым дирижерлік схемаларды, хор партитураларын оқу дағдыларын, дирижерлаудағы мәнерлілік құралдарын меңгереді. Қол мен мимика қозғалыстарының үйлесімділігі, қолмен техниканы игеру және хорды басқару қабілеті дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау және хор партитураларын оқу 1

    Бұл пән дирижер өнерінің эволюция кезеңдерін, дирижердің кәсіби қызметінің кезеңдерін зерттейді. Курс мазмұнына хормен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістері, музыкалық тіл элементтері, дирижерлеу техникасы және ерекше хор мәнерлілігі құралдары туралы түсінік енгізілген. Дирижерлеу игеру объектісі ретінде. Хор ұжымының техникалық мүмкіндіктері, оны басқарудағы хор жетекшісінің рөлі мен маңызы. Дирижерлік аппараттың қойылымымен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орындаушылық хор негіздері 1

    Курс вокалды-хор жұмысының мәселелеріне негізделген: дұрыс ән айту тәсілін қалыптастыру, дирижерлық қимыл түрлерімен танысу, музыкалық естуді тәрбиелеу. Теориялық бөлімде әншінің дауыстық аппаратымен, унисон ұғымымен танысу. Пәннің практикалық бөлімі тыныс алу мен дыбыстың қалыптасуының әр түрлі түрлерімен жұмысты көрнекі көрсетуге арналған. Дұрыс тыныс алу, жоғары вокалды позицияны қалыптастыру,тыныс алу күші мен дыбыс ұзақтығына тәуелділік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою 2

    Пәнді оқу барысында вокалды - артикуляциялық аппараттың бұлшық еттерінің жұмысы, дыбыс сапасы мен оны орындау байланысты болатын дұрыс артикуляцияны білу зерттеледі. Вокалды-техникалық дағдылармен жұмыс: ән айту, дыбысты қолдау, регистрлік құрылым, резонаторлардың жұмысы (кеуде және бас), дыбыс шабуылы, дыбыс позициясы, кантилен, еркін сөйлеу. Вокалдық-хор терминологиясы-сөздердің мағыналық мағынасын толық түсіну үшін глоссарий оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орындаушылық хор негіздері 2

    Бұл пән аясында сөз тіркестері бойынша жұмыстар жалғасуда, дұрыс ән айту, тізбекті тыныс алу, вокалды және хормен ән айту дағдылары бекітіліп, орындаушылар арасында дыбыс қалыптастырудағы кемшіліктер – көмеймен ән айту, шулы дыбыс, күңгірт, шала дыбыстар жойылу, тембрсіз орындау. Курстың мазмұны – диапазонды кеңейту үшін вокалдық жаттығуларды орындау, үздіксіз дыбысты қамтамасыз ету, ән айтуда дыбыстану ғылымы әдістері, дұрыс тыныс алудың дыбыс күшіне оң әсері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыканы оқыту әдістемесі

    Бұл курс музыкалық- педагогикалық циклдің негізгі пәндерінің бірі болып табылады. Оның мазмұны болашақ педагог-музыканттың музыкалық- педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Осы пән аясында музыкалық оқыту мен тәрбиелеу әдістемесі саласындағы теориялық білім игеріледі. Практикалық сабақтар барысында музыкалық- педагогикалық дағдылар мен біліктер қалыптасады және дамиды. Жасанды интеллект арқылы оқушының есту, ырғақ, интонациясын бағалау, дыбыстық мысалдар синтездеу, визуалды ноталық көрсетілімдер жасау және геймификация арқылы оқытуды тиімді жүргізу мүмкіндіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық продюсирлеу 1

    Пәннің мазмұны музыка индустриясының тарихын, музыкалық продюсерлікті және музыкалық продюсердің негізгі қасиеттерін зерттеуге бағытталған. Музыкалық жобаларды құрудағы продюсердің рөлі мен оның миссиясына, альбомға тректерді жалпы талдау және таңдау дағдыларын қалыптастыруға, іске асыру жоспарын, демо - жазуды таңдауда ерекше орын беріледі. Жазба бюджетін жасау. Студия мен оның жабдықтарын таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап 4

    Пән Қазақстанның Жетісу, Маңғыстау, Арқа, Сырдария, Қаратау және басқа аймақтарындағы музыкалық дәстүрлер мен мектептердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны дыбыспен, ырғақпен, ойын стилімен жұмыс істеу ерекшеліктерін қамтиды. Батыс мектебіне тән сол қолды ойнау техникасымен, сондай - ақ бірінші, төртінші саусақтарымен ойнау стилімен шертпе күйдің өзіне тән ерекшелігі бар. Шертпе стиліндегі оң жақты орындаудағы үштіктерді үйрету және ажырату.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Звукорежиссура 1

    Бұл курс дыбыстың табиғаты, оның көлемі, дыбыстық техникасы, осы техниканы қолдану қабілеті туралы негізгі заңдарды білуге бағытталған. Дыбыстың түрлері, акустика, стерео дыбыс, моно дыбыс туралы негізгі ұғымдар және олардың дыбыс техникасы мен педагогикалық іс-әрекеттегі рөлі қарастырылады. Жазу деңгейін, сондай-ақ динамикалық және тембрлік диапазонды реттеу туралы жалпы ұғымдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау және хор партитураларын оқу 2

    Пән күрделі дирижерлық схеманы игеруге және дирижерлаудағы мәнерлілік құралдарымен одан әрі танысуға бағытталған - үш жоспар, үш позиция, дирижерлік қозғалыстардың амплитудасы, динамикалық нюанс, фермата, штрихтар, екпіндер, үзілістер. Курс барысында қолды қою және қолмен жүргізу техникасы, ауыспалы немесе асимметриялық өлшемдері бар репертуарды таңдау бойынша жұмыс жалғасуда. Ауфтакт түрлері - толық , толық емес, ұсталғандар, дирижерлық дайындықтың мазмұны зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дирижерлық өнер негіздері 2

    Пән мектеп репертуарын зерделеуге, екі қолмен мектеп әндерін мәнерлеп дирижерлік орындауға бағытталған - тыныс алу, дыбыстану сипаты, ырғақты сурет, динамика, агогика, фразировка, шарықтау шегі, дайындалған дыбысты шығару және т. б. курс мазмұнында хормен репетициялық жұмысқа дайындық педагогикалық практикада, эмоционалды және экспрессивті орындау, қалыптастыру және дамыту қарастырылған, музыкалық жады, ырғақ, музыкалық ойлау, музыкалық қиял.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспап 4

    Пәннің мазмұны лигалармен жұмыс істеуге, аспапта ойнау техникасын шебер меңгеруге, тербелістер айналымына, яғни оң жақтағы би қозғалыстарымен, оң қол мен сол қолдың тепе-теңдігімен жұмыс істеуге бағытталған. Аудиожазбаны, бейне - материалдарды, музыкалық шығармалардың инновациялық өңдеулерін пайдалану. Орындаушылық және әртістік дағдыларды дамыту. Композитордың шығармашылық ниетін терең түсіну үшін табиғаты әртүрлі шығармаларды салыстыру. Позициялық ауысуларды, артикуляцияларды, триолалардың таза көбеюін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор орындаушылық 2

    Курс мазмұнына хор әншісінің отыруы, дененің, бастың қалпы, ән айту кезіндегі артикуляция, дауысты дұрыс қою бойынша жұмыс, вокалды - хормен ән айту дағдыларын бекіту кіреді. Осы пән бойынша оқыту барысында диапазонды кеңейту үшін вокалдық жаттығулар орындалады, тізбекті тыныс алу бойынша практикалық жұмыс жүргізіледі. Жұмысты орындау барысында алынған теориялық білім мен практикалық дағдылар бекітіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім берудегі технологиялар 1

    Бұл пән білім беру практикасы контексіндегі заманауи музыкалық-педагогикалық технологияларды, білім беру процесін технологияландыруды, музыкалық білім беруде олардың элементтерін қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Пәннің мазмұны әр түрлі технологияларға негізделеді: жеке тұлғаға бағытталған оқыту, көп деңгейлі оқыту, жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуы және т.б. білім беру парадигмалары мен Қазақстандағы заманауи білім беру жүйесі. Педагогикалық технология: оның мәні мен құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аспаптық орындаушылық 4

    Осы пәннің аясында "бағдарламалық шығарма" деген жалпы түсінік беріледі, бағдарламалық туындыларды орындау бойынша дағдылар қалыптасады, Қазақстанның батысы мен шығысындағы домбыра мектептерінің стилистикалық ерекшеліктері,шертпе мен тоқпені орындау ерекшеліктері, олардың техникалық орындаушылық ерекшеліктері мен дыбыс шығару мен дыбыс шығарудағы айырмашылықтары қарастырылады.Оркестрлік аспаптарды зерттеу, олардың дыбысталу ерекшеліктері. Ансамбльде ойнау дағдыларын игеру, солистке немесе вокалдық ансамбльге сүйемелдеу. Жеке және оркестрде күйлерді концерттік орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор класы 2

    Пәннің мазмұны вокалды және хормен ән айту дағдыларын меңгеруге, әр түрлі стильдегі және дәуірдегі хор композиторларының шығармаларын оқып үйренуге және хорда жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Курс әлемдік хор өнерінің даму тарихын зерделеуге, хор партитурасын оқу дағдыларын қалыптастыруға, дирижердің ым-ишарасын түсіну дағдыларын тәрбиелеуге бағытталған. Студенттер хор шығармаларын жылдам қарқынмен орындау кезінде анық дикция мен артикуляция дағдыларын меңгереді, фортепиано, меццо фортепианоның нюанстарымен ән айту дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау негіздері 2

    Пәнді зерделеу барысында дирижерлік - хор қызметінің мазмұны мен құрылымы мәселелері ашылады, дирижерлеу процесінің ақпараттық сипаты және дирижерлық аппаратты қоюдың негізгі қағидаттары қаралады. Сондай-ақ, дайындық процесін құру үшін мектеп әндерінде темп беруді, динамиканы дирижерлеу құралдарымен қалыптастыру, мектеп әнінің вокалдық-хор талдауын (дауыстарды қосу тәсілдері, олардың мәнерлі мүмкіндіктері) пайдалану мәселелері де қамтылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүйемелдеуді таңдау және жеңілдету 1

    Пән әр түрлі сүйемелдеу түрлерін зерттеуге, әр түрлі сүйемелдеу түрлерін орындау дағдыларын дамытуға, әр түрлі тональностте әуенді ойнауға бағытталған. Курс мазмұнында күрделі аккордтардан қарапайым интервалдарға дейін сүйемелдеуді жеңілдету, әртүрлі композиторлардың шығармаларын орындау кезінде сүйемелдеу стилистикасын сақтау, шығарманың музыкалық және көркемдік бейнесін жүзеге асыру мәселелері ашылады. Шығармаларды концерттік орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор орындаушылық негіздірі 3

    Пән орындаушылық және ұстаздық қызметтегі шеберлікті көркемдік бағытпен ұштастыратын білікті хор бишілерін қалыптастыратын маңызды пәндердің бірі болып табылады. Музыкант-педагогты қалыптастыратын пәндер кешенінде бұл курс маңызды орын алады және практикалық қызметте үлкен мәнге ие. Осы пән бойынша сыныптағы оқу-тәрбие процесі дирижер (жетекші) тұлғасында хормен ән айтуды құрметтеуге тәрбиелеу керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық продюсирлеу 2

    Пән ойын-сауық индустриясы жүйесіндегі музыканың рөлін, идеяларды құру мәселелерін, жоба үшін тауашаны және аудиторияны іздеуді ашады. Осы пән аясында әртүрлі елдердегі музменеджмент жұмысының модельдері, қызықты жобалармен және қажетті техникалық ұғымдармен танысу зерттеледі. Іс-шараны өткізу бағдарламасы мен жоспарын әзірлеу. Қаржыландыру көздері, бюджетті құру және жобаны жүзеге асыру үшін команда құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау және хор партитураларын оқу 3

    Пән мектеп репертуарын зерттеуге, мектеп әндерін өз сүйемелдеуімен орындауға, қарапайым және күрделі өлшемдерді – екі үлесті және үш үлесті орындауға бағытталған. Курс синкопалары бар репертуарды іріктеуді және шығармаларды бір үлесті схема бойынша жылдам екпінімен жүргізуді, хор партитурасы – акапелла аспабында орындауды, хор шығармасына аннотация жазуды көздейді. Курс біркелкі және аралас хорға арналған хор партитураларын оқу дағдыларын және шығарманың әр партияны тактилеу ықпал етеді.. Партитураны жатқа дирижерлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Звукорежиссура 2

    Курс көркем- мәнерлі құралдар жүйесіндегі музыканы, кәсіби қызметтегі музыкалық қойылымдар мәселелерін, вокалды және аспаптық музыканың өнер түрі ретіндегі рөлін және оның дыбыс инженериясымен байланысын зерттеуге арналған. Дыбыстық көркем бейнелердегі шындықты бейнелеуге және экрандағы бейненің құрамдас бөлігі-сурет пен музыкаға баса назар аударылады. Шу дыбыстары тәуелсіз компонент ретінде. Дыбыс пен сурет және олардың органикалық бірлігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор класы 3

    Пән екі немесе үш дауысты ән айтуда таза интонацияны дамыта отырып, бөліктерде және партитураларда сауатты оқу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл курс аясында дикция дағдылары, тізбекті тыныспен үздіксіз ән айту дағдылары, вокалдық және хор техникасының әр түріне – легато, стаккато, ән айтудағы дауысты және дауыссыз дыбыстардың қатынасы бойынша ән айту жаттығулары қалыптасады. Мотивке, бөлімге, сөйлемге, сөз тіркесіне бөлу, сөздік мәтінді және оның мазмұнын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор орындаушылық 3

    Хорда қажетті және жеткілікті дыбыс диапазонымен толық тембрлік және динамикалық тұрғыдан әншілік тонды қалыптастыру. Фонациялық дем шығарудың ұзақтығы мен мөлшерін дамыту. Мұғалімнің нұсқауларын саналы түрде орындау, орындаудың көркемдік және техникалық әдістеріне назар аудару, вокалды - хор жұмысының реттілігін игеру. Оқу және концерттік репертуарды дұрыс таңдау принциптері туралы түсінік алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау негіздері 3

    Пәннің мазмұны қарапайым және күрделі өлшемде хор шығармаларын дирижерлауды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курстың мазмұны хор жұмысының барлық ерекшеліктерін көрсету үшін дирижерлік қимылмен жұмыс жасауды, синкопамен, триолмен және ырғақты бөлінудің басқа да ерекше түрлерімен жұмыс істеуді, ұзын дыбыстың дамуы (жұқаруы) кезінде қимылды меңгеруді көздейді. Динамикалық белгілерді көрсету кезінде қолдардың орналасу деңгейі-крещендо және диминуэндо.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім берудегі технологиялар 2

    Пәннің негізгі бөлімдері әр түрлі технологияларды ашады: жеке тұлғаның шығармашылық қасиеттерін дамытуға бағытталған дамытушылық оқыту жүйесі, ұжымдық, сараланған, дараланған оқыту технологиялары, қабілеттердің даму деңгейі бойынша саралау, балалардың қызығушылықтары бойынша сараланған оқыту технологиясы, оқытуды дараландыру технологиялары, бағдарламаланған оқыту технологиясы, концентрацияланған оқыту технологиясы, модульдік оқыту технологиясы, концентрацияланған оқыту, белсенді оқыту оқыту, проблемалық оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп әндері репертуарының практикумы (жеке) 1

    Пән концертмейстерлік орындаушылық саласында теориялық білім алуға, жеке ән айту және хормен орындау дағдыларын қалыптастыруға, нота парақтан оқу тәсілдерін, транспондауды, есту бойынша таңдауды, хор мен оркестрлік қайта жазуды үйретуге бағытталған. Музыкалық-шығармашылық қабілеттерін, музыкалық ойлауын дамыту. Вокалдық, хор, аспаптық сүйемелдеу дағдыларын игеру. Мектеп-ән репертуарын (вокалдық, хор, опера, симфониялық, аспаптық музыка) зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дирижерлық өнер негіздері 3

    Осы пәнді зерделеу барысында екі үлесті - 2/4, 6/8 және төрт үлесті өлшемде - 4/4, 12/8 сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз хор шығармаларын дирижерлау дағдылары қалыптасады, сондай-ақ қарапайым метрді біріктіру сияқты күрделі өлшемдер зерделенеді. Курс аясында күрделі көлемдегі мектеп әндерін дирижерлау, мектеп репертуарындағы әндерді өз сүйемелдеуімен сөздермен орындау меңгеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі 1

    Бұл пән тремолло, пиццикато штрихтарын жеке стильде орындауды қарастырады, мұнда әр бір штрихқа қойылатын талаптар: жинақы, толыққанды жұмыс істей білу, домбыра өнеріндегі дәстүрлі және заманауи стильді орындау. Курс мазмұнына репертуарды таңдауды қалыптастыру, өз мүмкіндіктерін көрсету, әр шығарманы өзінше орындау дағдылары енгізілген. Сахналық мәдениеттегі орындаушылық шеберлік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестр

    Оркестрлік орындаудағы әр түрлі жанрдағы шығармаларды меңгеру, концерттік орындау үшін шығармаларды дайындау. Оркестрдің сезімін, бірлескен үйлестіру және нәтижеге бағыттау. Концерттерде өнер көрсету үшін шығармаларды жаттықтыру. Мектеп оркестрінің ұйымдастыру әдістемесімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор класы 4

    Музыкалық есту қабілетін қалыптастыру, тұрақты интервалдарды айту. Ән айту кезінде дыбысты жүргізудің әр түріне арналған жаттығуларды орындау. Жоғары және төмен ән айту. Хор шығармаларының жеке фрагменттерін орындау кезінде таза интонация дағдыларын дамыту. Әр түрлі екпінімен белсенді унисон дағдыларын, ырғақты тұрақтылықты дамыту. Шығармаларды орындау кезінде барлық динамикалық реңктерді сақтау. Музыкалық терминдерді зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор дирижерлау негіздері 4

    Осы пән аясында хормен дирижерлаудың мектептегі музыка мұғалімінің практикалық жұмысымен байланысы қарастырылады. Мектептегі дирижерлық практикаға дайындықтың мәні. Музыка мұғалімін дирижерлық - хормен даярлау жүйесіндегі оқытудың техникалық құралдары, оны қолдану. Хормен дирижерлеу, мектеп хорымен практикалық жұмысқа, дирижерлеу тарихы бойынша тақырыптық сабақтарға дайындық. Дирижерлық міндеттерді өз бетінше анықтау және музыканың орындаушылық жоспары негізінде дирижерлік техника тәсілдерін таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор орындаушылық негіздері 4

    Дауыс қалыптастыруды тыныс алуды меңгеру. Дамыған әуезді сызықпен және күрделі ырғақты өрнекпен шығармаларды мәнерлеп орындау мүмкіндігі. Тізбекті тыныс алу дағдысын игеру. Әншілік ауқымын кеңейту. Вокалдық-хор дағдыларын жетілдіру, күрделі 3 -4 немесе 8 дауысты шығармаларды зерделеу. Ұжымдық жұмыс процесін зерттеу. Әр түрлі стильдегі, жанрдағы және формадағы шығармаларды хор партитураларымен жұмыс жасау арқылы музыкалық естудің әр түрлі аспектілерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дирижерлік өнер негіздері 4

    Репетиция кезінде методикалық әдістемесін қолданып, шығармашылық интерпретацияны, шығармашылық тәсілді меңгеру. Хорды басқаруда эмоционалды және сенімді орындау әрекетті. Көркемөнерпаздар хорымен жұмыс істеу әдістемесі. 12/4, 12/8 өлшемдерді әртүрлі екпінмен және динамикалық белгілерімен көрсету амалдар. Оқытушының көмегінсіз көркем бейнесін суреттеуде өз түсінігінше әр түрлі әрекеттермен амал іздеп дирижерлық техниканы пайдалану. Бағдарламаға полифониялық шығармаларды қосу (фугато, фугетта).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық психологиясы

    Курс музыкалық өнердің негізгі заңдылықтарымен оның психологиялық негіздері мен, жеке тұлғаның тарихы мен, онтогенезіндегі адам санасының қалыптасуындағы рөлі тұрғысынан танысуды қамтиды. Бұл курсты оқу музыкалық дамудың жасырын қозғаушы күштерін, музыкалық шығармашылық процестерін, музыкалық іс-әрекеттің психологиялық жүйелерінің жұмысын түсінуге көмектеседі; музыкалық тәрбие мен оқытудың оңтайлы тәсілдерін, тұтас тұлғаның музыкалық-психологиялық дамуын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор орындаушылық 4

    Шығармамен жұмыс барысында сольмизация және сольфеджилеу дағдыларын қолдану, ырғақтың сүретті көрсету. Әншілік позицияны дамытуға арналған жаттығуларды орындау. Дауысты дыбыстарды теңестіру үшін жаттығуларды орындау, оларды ән айту. Мелодиялық жүйені дамыту үшін әртүрлі жаттығуларды қолдану. Мажорлық гамманы жоғары және төмен ретпен ән айту. Гармониялық құрылымды дамыту үшін жаттығуларды қолдану. Хор импровизациясы шеберлігін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі 2

    Курс мазмұнында орындаушылық өнердің шарықтау кезеңінің тақырыптары, үйлесімділік пен полифония білімін игеру, динамика мен штрихтарды ескере отырып музыкалық шығарманы орындау, тыңдаушының әуенді түсінуі көрсетілген. Бұл пән ырғақты пульсацияны мақсатты дамытуға, оның құрылымын, орындау ерекшеліктерін сақтай отырып , орындау процесінде көбейтуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүйемелдеуді таңдау және жеңілдету 2

    Курс мазмұнына түрлі фактурадағы аккомпанементті орындау - мелодиялық және гармониялық, аккомпанементтің сол қолындағы аккордтарды жеңілдету, тоника - доминанта - субдоминанта - тоника функциялары бойынша аккомпанемент аккордтарын орындау кіреді. Модуляциямен сүйемелдеу орындау дағдыларын дамыту. Қарапайым фактурада сүйемелдеуді орындау-бас октавалық орындалуы, оң қолында әуен ойнау. Кез-келген тональносте әуенді ойнау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Звукорежиссура 3

    Курс дыбысты тыңдау дағдыларын, дыбыс режиссерінің қызметінде дыбыстық микшерді пайдалану әдістері мен тәсілдерін, ашық және жабық кеңістікте дыбыспен жұмыс істеуді, жанды дыбысты қалыптастыруға бағытталған: синхронды және синхронды емес. Тәртіп фонограмма мен оның функциялары, дыбыстық жол туралы түсінік, дауыс тембрі, дыбыстық эффектілер және дыбыс пен кескіннің өзара байланысы туралы жалпы түсінік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық продюсирлеу 3

    Ойын-сауық индустриясы жүйесіндегі музыканың рөлі. Әртісті нөлден бастап продюсерлеу (маркетинг-жоспар, A&R-менеджмент, топтардың "алғашқы қадамдары" және т.б.). Топтың мансабын үш жылдық жоспарлау, этаптау және дедлайндар. Суретшінің бейнесін құру (стиль, сурет, логотип, мұқаба, фотосессия, видео және т.б.). Концерттік менеджмент, гастрольдер географиясы, шабандоздар және логистика, фестиваль менеджменті, баға белгілеу. Медиамен жұмыс (абспасөз, радио, әлеуметтік желілер). Музыкалық мазмұнды тарату (физикалық және сандық медиа, сауда, жарнамалық суретшінің бейне рөлі, жарнама мен киноға музыканы синхрондау).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка тарихы

    Пән музыкалық пәндер бойынша: музыка теориясы, гармония, музыкалық шығармаларды талдау, сондай-ақ әртүрлі дәуірлердің тарихы, философия, әлемдік көркем мәдениет бойынша білімдерін, біліктері мен дағдыларын жинақтайды. Бұл оқу пәнінің маңызды ерекшелігі-оның пәннің теориялық аспектілерін игерудегі кәсіби және педагогикалық бағыты, зерттелген музыкалық құбылыстардың көркем мәдениет жүйесіндегі басқа өнермен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық психотерапия негіздері

    Пән музыкалық психотерапия тарихын, оның теориялық принциптерін, ежелгі халықтардың музыкалық терапиясының ерекшеліктерін, еуропалық музыкалық терапияны зерттеуге бағытталған. Курс мазмұнына музыкалық - терапиялық әсердің психофизиологиялық негіздері және биоритмдердің музыкалық ырғақтар мен қарқындарды қабылдауға әсері, дыбыс табиғатының орны мен мәнін анықтау, вокал терапиясы, функционалды музыканың алдын-алу мәселелері кіреді. Оқушыларды оңалтудың музыкалық құралдарын пайдалану. Музыка сабақтарын өткізу кезінде психокоррекцияның практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім берудегі технологиялар 3

    Пән ойын және дизайн технологияларын, ынтымақтастық технологияларын, ақпараттық технологияларды зерттеуге бағытталған. Педагогикалық бағдарламалық құралдар, олардың типологиясы. Педагогикалық бағдарламалық құралдарды әзірлеуге арналған аспаптық жүйелер, мультимедиатехнологиялар. Оқу телекоммуникациялық жобалары. Жалпы музыкалық білім берудің авторлық музыкалық-педагогикалық технологиялары. Интеграцияланған өнер сабақтарының технологиясы. Арнайы музыкалық білім берудің авторлық музыкалық-педагогикалық технологиялары. Музыкалық білім беру модельдері. Оқу процесіне әртүрлі технологияларды енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік музыка тарихы

    Еуропа, Америка, Азия, Латын Америкасы музыкасы ежелгі, Орта ғасыр, жанрлардың, құрал-саймандардың дамуы. Германия, Италия, Франция, Англия музыкалық мәдениеті, әлемдік музыкалық классиканың ұлы композиторлары, олардың шығармалары. Музыкалық өнердің бағыттары: рококо, барокко, классицизм, романтизм, импрессионизм, экспрессионизм, додекафония, сериялық музыка.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім беру әдіснамасы

    Пәнге музыкалық білім беру әдіснамасының негіздерін, тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық пәндер циклінде оқу процесінде алынған білім, дағдылар зерттеу кіреді. Курс өзінің кәсіби қызметін талдауға, қолданылатын әдістердің тиімділігін, музыкалық білім мазмұнын құрастыру нәтижелерін түсінуге және музыкалық-педагогикалық зерттеу нәтижелерін ғылыми негіздеу дағдыларын қалыптастыруға арналған. Курс мазмұнында тәжірибелік-эксперименттік жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын меңгеру мәселелері көрсетілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хорды дирижерлау және хор партитураларын оқу 4

    Пәнді оқу күрделі схемаларды – асимметриялық және ауыспалы өлшемдерді (6/8,6/4, 9/4, 9/8, 12/4, 12/8, 5/4, 5/8, 7/8, 7/4, т.б.) меңгеруге бағытталған. Осы курс аясында ауфтакт түрлері, дирижерлық мәнерлілік құралдары – динамика,нюанс, шығарманы мәнерлеп орындау үшін дирижерлық әдіс-тәсілдерді таңдау қарастырылады. Ірі форманың ерекшеліктерін (кантаталар, ораториялар немесе олардың жеке бөліктері, кеңейтілген опералық сахна т.б.), кәсіби ой-өрісін дамыту, студенттің хор партитурасы бойынша өзіндік жұмысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымша музыкалық аспап

    Пәнді оқу барысында қосымша музыкалық аспапта (баян, домбыра, фортепиано) ойнаудың орындаушылық тәсілдері меңгеріледі. Бұл курсты оқу музыкалық көкжиекті кеңейту және болашақ музыка мұғалімінің көркемдік-эстетикалық санасын тәрбиелеу, орындаушылық репертуарды игеру процесінде әртүрлі музыкалық аспаптарды практикалық игеру үшін қажет. Қосымша аспаптың репертуарын игеру процесінде орындаушылық дағдылар мен музыкалық білім музыкалық-теориялық және тарихи пәндерді оқу кезінде де қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі ән репертуары бойынша практикум (жеке) 2

    Бұл пән сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру бойынша жұмыстың жалғасы болып табылады және мектепте педагогикалық практикадан өтумен байланысты. Пәнді оқу тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық пәндер циклінде алған білімдері мен дағдыларына, сондай-ақ вокалдық ән айту, музыкалық аспапта ойнау дағдыларына, хор дирижерлау және парақтан оқу дағдыларына сүйенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
  • Білім алушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.
  • Оқу-тәрбие үдерісін сапалы қамтамасыз ету үшін өз дағдыларын пайдалана алады, таңдап алынған салада теориялық және эксперименттік зерттеулер жасай алады, өзінің кәсіби қызметінде музыкалық білім беруді дамытудың заманауи тенденцияларын біледі.
  • Аспапта ойнау, дыбыс шығару мәдениетін қалыптастыру дағдыларын көрсете алады, музыкалық шығармаларды ұжыммен орындау қабілетін көрсетеді.
  • Хор шығармаларын орындау кезінде сазгерлердің ойын жеткізу, хорды жүргізу техникасын меңгереді. Мектепте ән айту мәдениетін қалыптастырумен, вокалдық жұмыстарды жүргізуді біледі.
  • Музыкалық орындаушылық өнер және гармония туралы заманауи музыкалық-теориялық білімді, музыканттың жеке даярлығының негіздерін меңгереді.
  • Музыкалық әуеннің құрылу заңдылықтарын түсініп, музыкалық шығармалардың құрылымын талдап, музыкалық әуеннің құрылымын, ерекшеліктерін ажыратады. Әуендерге сүйемелдеу жасайды. Музыкалық сөйлем элементтерінің интонациясының тазалығын, ырғақтың дәлділігі мен нақтылығын көрете алады.
  • Әлемдік музыка мәдениетінің озық туындыларымен таныстыру, музыка сабақтарында музыка өнері туралы білімдерін қолдана алады. Музыкалық өнердің даму тарихы бойынша базалық білімдерін көрсете алады.
  • Кәсіби бағытталған музыкалық-педагогикалық іс-әрекетте музыкатанудың теориялық негіздері бойынша біліммен қаруланады.
Top