Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыкалық білім в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Музыка теориясы және сольфеджио

    Пән музыкалық жүйенің ерекшеліктерін, музыкалық жазуды, музыканың метроритмикалық және ладо-тональды құрылымын зерттеуге, сольфеджирлеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Тәртіп Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін, мұғалім-музыканттың кәсіби құзыреттілігін, музыкалық-теориялық, дирижер-хорға, музыка пәнінің оқытушысын аспаптық оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка теориясының негіздері

    Музыка теориясын зерттейтін пән; музыкалық дыбыстың физикалық қасиеттері; диапазонды, октавалық регистрлер, хроматикалық және диатоникалық тондар мен реңктер, өзгеру белгілері; жазбалар мен мерзімдерді жазу; дыбыстардың ұзақтығын арттыру белгілері; метр, ритм, өлшемдер, өлшемдер, синкоп, сызылған ритм, интервалдар, триадалар, жетінші аккордтар; негізгі және кішігірім масштабтағы тонды салу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орындаушылық практикум

    Бұл пән студенттерге мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыруда қажетті музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын үйретуге, музыкалық аспаптың көмегімен музыкалық-ағартушылық функцияларды орындауға дайындалуға, тақырыптық дәріс-концерттер өткізуге, дәрістер ұйымдастыруға және т. б. мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Аспаптық орындау

    Пән болашақ музыканттар мен педагогтарды кәсіби даярлауға арналған аспапта музыкалық орындау дағдыларын дамытуға бағытталған, таңдалған аспапта ойнау техникасын, әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі музыкалық шығармаларды түсіндіру ерекшеліктерін зерделейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар концерттік және педагогикалық практикаға қажетті дағдыларды дамытады, репертуармен жұмыс істейді, жеке орындаушылық қасиеттерін дамытады және бағдарламаларды дайындайды. концерттік қойылымдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Теориялық музыка негіздері

    Пән музыканың ладо-тональды құрылымын, интервалдарды, аккордтарды, әуезді қозғалыс пен даму түрлерін, вокалдық-хорлық және аспаптық орындаушылық негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкатанудың негіздері

    Пән студенттерді музыкатанудың іргелі ұғымдарымен— музыкалық теориямен, музыка тарихымен және музыкалық шығармаларды талдаумен таныстырады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар музыкалық форма, жанрлар, стильдер туралы түсінікке ие болады, кәсіби педагогикалық және орындаушылық қызмет үшін қажетті аналитикалық ойлау және тыңдау мәдениеті дағдыларын дамытады, музыкалық тіл компоненттерін құру техникасын меңгереді, әртүрлі музыкалық шығармаларды талдайды жанрлар мен бағыттар, музыканы сауатты жазыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гармония негіздері

    Пән аккордтарды құрудың негізгі принциптерін, гармоникалық реттіліктер мен дауыстануды, тональды үйлесімділіктің негізгі заңдылықтарын, аккордтардың функцияларын, каданс түрлерін, әуендерді үйлестіруді, сондай-ақ қарапайым гармоникалық құрылымдарды талдау және құру дағдыларын зерттейді; педагогикалық және орындаушылық қызметте теориялық білімді практикада қолдану қарастырылады.тіп, төрт дауысты жазу және дауысты зерттеу әдістемесін, музыкалық шығармалардың гармоникалық құрылымын, музыкалық синтаксисті және музыкалық формаларды үйрену

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық аспап және орындаушылық практикум

    Аспаптық орындауда, жаттығуларда, таразыларда, әртүрлі жанрлар мен формадағы шығармалар бойынша техникалық және көркемдік және экспрессивті жұмыста, вокалдық және хор орындауындағы дағдыларды қалыптастыруда моторлық және моторлық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік музыка және өнер тарихы

    Пән ежелгі, ортағасырлық, қайта өрлеу музыкалық өнерін, классицизм, романтизм музыкасын, орыс және кеңес композиторларының шығармашылығын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім беру тарихы

    Пән ежелгі дәуірден бастап бүгінгі күнге дейін музыка саласындағы білім беру жүйелерін қалыптастырудың негізгі кезеңдерін, музыканы оқытудың теориялық және практикалық тәсілдерінің эволюциясын, музыкалық мектептер мен консерваториялардың дамуын, танымал мұғалімдер мен музыкалық бағыттардың музыкалық білім беру жүйесіне әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнерлер тарихы

    Әлемдік және ұлттық мәдениеттің тарихи даму заңдылықтарын, қоғамдағы өнердің жұмыс істеуін, әлемдік көркем өнердің дамуының негізгі кезеңдерін, әлемдік көркем өнердің стильдік ерекшеліктерін және ең танымал шеберлердің шығармашылығын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап

    Пән мұғалім-музыканттың жұмысына қажетті негізгі музыкалық аспапты (фортепиано, скрипка, гитара және т.б.) меңгерудің кәсіби орындаушылық дағдыларын дамытуға бағытталған, пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар орындау техникасын, музыкалық-экспрессивті құралдарды, әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі шығармаларды түсіндіруді меңгереді, репертуарда өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы

    Ресейде, батыс Еуропада және Қазақстанда музыкалық білім берудің даму тарихын, оқыту, тәрбиелеу және дамыту процесінде Музыкалық білім берудің мазмұнын, музыкалық сабақтарды құрудағы дидактикалық және ерекше принциптерді, музыкалық қабылдау психологиясын, музыкалық есту қабілетін және оның құрамдас бөліктерін, музыкалық қабілеттерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық шығармалардың үйлесімі мен талдауы

    Тәртіп, төрт дауысты жазу және дауысты зерттеу әдістемесін, музыкалық шығармалардың гармоникалық құрылымын, музыкалық синтаксисті және музыкалық формаларды үйрену

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық және құқықтық реттеу негіздері

    Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокалдық сынып және орындаушылық практикум 2

    Аспаптық және дирижерлік орындауда мотор-мотор дағдыларын дамытуға, жаттығулармен жұмыс істеуге, әртүрлі жанрлар мен нысандардағы шығармалардағы техникалық және көркем-мәнерлі жұмыстарға бағытталған пән; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы музыкалық аспаптарда ойнау және оқушылардың музыкалық білім беру процесінде шығармашылық музыка жасау тәжірибесін қолданатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Вокалдық ансамбль 1

    Ансамбльде ән айту кезінде вокалдық жұмыстың маңыздылығын зерттейтін пән; адамның есту қабілетінің ерекшеліктері; әншілік тыныс алу; партияларда тізбекті тыныс алу; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар музыкалық сауаттылық білімдерін көрсетеді, дыбыс пен тыныс алуды қолдайды, ансамбльдің, хордың әртүрлі түрлерінде вокалдық партияны орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокалдық ансамбль 2

    Пән ән айту техникасын, ансамбльдегі артикуляция мен дикцияны, вокалдық орындаудағы сөйлеу мәдениетін; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар толыққанды ансамбльдік жұмыс үшін қажетті техникалық және орындаушылық дағдыларды, ансамбльдік шығармаларды зерделеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық сынып және орындаушылық практикум 1

    Әншілік дауысты қоюға және вокализ, халық әндері, қазақстандық және шетелдік композиторлардың әндері, ариялар, романстар, мектеп репертуарының шығармалары негізінде вокалдық орындау дағдыларын дамытуға бағытталған пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пән техногендік және мінез-құлық сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлыққа үйрету, халық пен өндірістік қызметкерлер үшін қауіпті жағдайларда зиянды барынша азайтатын шешімдер қабылдау және болжау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерделейді,пәнді оқу нәтижесінде студент ТЖ жағдайында жағымсыз әсерлердің параметрлерін бақылай алады және олардың деңгейлерін бағалай алады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру бойынша іс-шараларды жоспарлай және жүзеге асыра алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыка психологиясының негіздері

    Пән музыканы қабылдаудың, сезінудің және орындаудың психологиялық механизмдерін, жеке тұлғаның дамуындағы музыканың рөлін, эмоционалды саланы, танымдық процестерді және тұлғааралық қарым-қатынасты, музыкалық қабылдаудың психофизиологиялық аспектілерін, музыканың адамның психикалық жағдайына әсерін және музыкалық ойлау мен шығармашылықтың ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкалық мәдениетінің тарихы

    Қазақ музыкалық мәдениетінің тарихын, қазақтың ұлттық мәдениетінің рөлі мен орнын, қазақ музыкасының материалын еркін меңгеруін, қазақ музыкасының дамуы мен қалыптасуын зерттейтін пән; қазақстандық композиторлар мен орындаушылардың шығармашылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім берудегі компьютерлік технологиялар

    Пән музыкалық-компьютерлік технологиялар, мультимедиялық ойнатқыштар, музыканттар мен жаңадан бастаушыларға арналған оқыту бағдарламалары, олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, музыкалық редакторлар, музыкалық мәтінді теру және редакциялау технологиясы, музыка сабақтарын мультимедиялық және дыбыстық сүйемелдеу, музыкалық конструкторлар, дыбыстық фрагменттерден аранжировкалар жасау технологиясы туралы жалпы түсініктерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық-цифрлық практикум

    Пән музыкалық педагогикада, орындаушылық практикада және шығармашылық қызметте қолданылатын заманауи цифрлық технологияларды зерделейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар музыканы жазуға, редакциялауға және аранжировкалауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етумен танысады, цифрлық аудио станцияларды (DAW), музыкалық редакторларды, білім беру ортасында қолданылатын түрлі мультимедиялық құралдарды пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор дирижері

    Пән студенттерде хор дирижерлығының негізгі дағдыларын қалыптастыруға, вокалдық ұжымдармен жұмыс істеу үшін қажетті үйлестіруді, естуді, чувстваақ сезімін және көркемдік ойлауды дамытуға бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар хормен жұмыс істеу әдістерін меңгереді, әртүрлі стильдер мен дәуірлердің хор репертуарын түсіндіруде тәжірибе жинақтайды, хор репетициясын дайындау және өткізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыканы оқыту әдістемесі

    Мектепте музыкалық білім берудің технологиясын, әдістерін, тәсілдерін, музыка бойынша қолданыстағы бағдарламаларды есепке ала отырып, әртүрлі жас кезеңдерінде оқушылардың музыкалық білім беру әдістемесінің сипаттамасын, музыка сабағында оқушылардың білімін бақылау және бағалау ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Қазақ музыкасының жанрларын, қазақ халқының музыкалық өнерін және қазақстандық композиторлар шығармашылығының ерекшеліктерін зерттейтін пән, пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қазақстандық музыкалық мәдениет пен өнердің қалыптасу және даму тарихын білуге сүйене отырып, музыкалық-педагогикалық қызметті ұйымдастыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор дирижерлау және орындаушылық практикум

    Дирижерлау техникасының тәсілдерін әзірлеуге бағытталған пән: әр түрлі өлшемдегі дирижерлау сұлбасын көрсету, тактаның әр түрлі бөлігіне кіру және алып тастау, орындау ырғағын ұйымдастыру, дыбыстанудың әр түрлі тәсілдерін, динамикалық контрасты, агогиялық өзгерістерді, фразировкаларды көрсету, вокалдық-хор және аспаптық орындаушылық дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім берудегі STEM-технология

    STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды:, модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық психология

    Музыкалық қабылдау психологиясының ерекшеліктерін, музыкалық есту қабілетін және оның құрамдас бөліктерін, музыкалық қабілеттерін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы саналы музыкалық қабылдау процесін жоспарлауға және жүзеге асыруға және оқу-тәрбие процесінде музыкалық психология туралы білімді қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу жұмысының негіздері

    Педагог-музыкант қызметіндегі ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдерін, педагогикалық эксперимент түрлерін, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін, зерттеу жұмысын рәсімдеу ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық музыкалық аспап

    Шығармашылық қабілеттерін дамытуға, аспаптық домралық орындаудағы дағдыларды дамытуға, әртүрлі жанрлар мен формалардағы шығармаларда техникалық және көркемдік-экспрессивті жұмыстарға бағытталған пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор сыныбы және орындаушылық шеберхана

    Әр түрлі метро-ритмикалық құрылымы бар, әртүрлі динамикалық реңктерде, қарқынмен хор шығармаларын орындау дағдыларын дамытуға, нақты дикция, тізбекті тыныс алу, хор дыбыстылығы, гомофониялық-гармоникалық және полифониялық ансамбль дағдыларын игеруге бағытталған пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар

    Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп және мектептен тыс ұйымдарда бос уақытты ұйымдастыру

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеу мен дамытудың мақсаттары мен міндеттерін, мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық білім берудегі музыкалық жетекшінің қызметін, мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық-эстетикалық тәрбиелеудің музыкалық және жалпы дидактикалық әдістері мен тәсілдерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосымша музыкалық білім беру жүйесінде музыкалық аспапты оқыту әдістемесі

    Аспапта ойнауды бастауыш оқытудың принциптерін, оқыту мен орындаушылық мектептердің әр түрлі әдістемелеріне шолу, сабақты өткізу әдістемесі және оқушының үй жұмысын ұйымдастыру, музыкалық шығармамен жұмыс істеу кезеңдері, орындау механизмін басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокалды оқыту әдістемесі

    Пән вокалдық өнерді оқытудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін игеруге бағытталған, вокалдық оқытудың негізгі кезеңдері, тыныс алу, дыбыс шығару, артикуляция, интонация, дикция және музыкалық экспрессивтілік бойынша жұмыс зерделенеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар вокалдың физиологиялық және акустикалық негіздерімен, вокалдық-орындаушылық дағдыларды қалыптастыру әдістерімен, жас және жеке даму ерекшеліктерімен танысады ән дауысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құралды оқыту әдістемесі

    Пән студенттерде жеке және топтық сабақтарда музыкалық аспапта ойнауды үйрету үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі аспаптарды (фортепиано, ішекті, үрмелі және т.б.) оқытудың әдістемелік принциптерін, тәсілдері мен әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар вокалдық ұжымымен жұмыс

    Пән болашақ педагог-практиктерде әртүрлі типтегі балалар вокалдық ұжымдарымен (хор, ансамбль, студия және т. б.) жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады; оқыту курсында білім алушылар ұжымды ұйымдастыру және басқару әдістемесін, балаларды дирижерлау, вокалдық және хор даярлау негіздерін, репертуарды таңдауды, балалармен вокалдық-хор жұмысының ерекшеліктерін зерделейді әр түрлі жастағы, сондай-ақ сахна мәдениеті мен концерттік қызмет мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі инновациялар

    Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қосымша музыкалық білім беру жүйесінде вокалды оқыту әдістемесі

    Дауыстардың жіктелуін және дауыс типін анықтауды, дауысты қою әдістемесін, вокалдық шығармамен жұмыс істеу әдістерін, дауыстың және әннің ақауларын және оларды жеңу тәсілдерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі ән репертуары бойынша семинар

    Пән мектептің музыкалық практикасында қолданылатын ән репертуарын орындаудың, іріктеудің және әдістемелік әзірлеудің практикалық дағдыларын игеруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде студенттер балалардың ән шығармашылығының, фольклорының, авторлық және оқу әндерінің әртүрлі үлгілерін біледі, материалды оқушылардың жасына, психоэмоционалды және білім беру ерекшеліктеріне сәйкес бейімдей алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне басшылық жасау

    Пән болашақ педагогтарда оқушылардың музыкалық-зерттеу қызметін ұйымдастыру және сүйемелдеу, оқушылардың танымдық уәждемесін, олардың шығармашылық және аналитикалық қабілеттерін дамыту үшін қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастырады; музыка саласындағы жобалау және зерттеу жұмысының әдістемесі зерделенеді, музыкалық зерттеу түрлері, зерттеу жобаларымен жұмыс істеу кезеңдері, зерттеу қызметін білім беру ісіне біріктіру тәсілдері қарастырылады процесс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп репертуары және орындаушылық практикум

    Пән әншілік репертуарды, білім алушылардың музыкалық шығармаларын, балалардың музыкалық шығармаларын қабылдау тәсілдерін игеруге бағытталған, мектептің музыкалық репертуарын іріктеу, талдау және орындау бойынша кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады; студенттер вокалдық, хорлық және аспаптық шығармаларды, репертуармен жұмыс істеу әдістемесін қоса алғанда, білім беру процесінде пайдалануға арналған әртүрлі музыкалық материалды оқиды. оқушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктерінің контекстінде, сондай-ақ мұғалім-музыканттың орындаушылық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хормен жұмыс істеу әдістемесі

    Хордағы вокалдық жұмыстың мазмұнын, репертуарды қалыптастыру принциптерін, хор репетицияларын дайындау және өткізу ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка мұғалімінің музыкалық-жобалық қызметі

    Пән жоба кезеңдерін жоспарлаудың негіздері мен әдістерін зерделеуге, жеке және бірлескен жобалық қызмет үшін міндеттерді тұжырымдау дағдыларын дамытуға, әлеуметтік маңызды идеяларды құру және жетілдіру әдістемелеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық демалыс

    Пәнді оқу студенттерге бос уақытты әдістемелік қамтамасыз етудің ерекшеліктері туралы білім алуға, бос уақытты өткізудің әдістемесінің, инновациялық әдістері мен тәсілдерінің соңғы жетістіктерін зерттеуге, қоғамдық қажеттіліктердің өзгеруін ескере отырып, прогрессивті, стандартты емес демалыс бағдарламаларын модельдеу, сынақтан өткізу және енгізу үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің кәсіби шеберлігі

    Пән болашақ педагогтарда тиімді музыкалық-педагогикалық қызмет үшін қажетті кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар білім алушылардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу және музыкалық іс-шараларды дайындау әдістемелерін зерделейді, орындаушылық, әдістемелік, коммуникативтік және ұйымдастырушылық құзыреттіліктерді дамытады, музыкалық оқытудың заманауи технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі

    Пән вокалдық-хорлық және аспаптық орындау дағдыларын, орындау техникасын, музыкалық мәнерлілігін, сахналық мәдениетін және көркем образды жеткізе білу қабілетін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп және мектептен тыс ұйымдарда бос уақытты ұйымдастыру

    Пән вокалдық-хорлық және аспаптық орындау дағдыларын жетілдіруге бағытталған, бос уақыт жұмысының функцияларын, бос уақыт іс-шараларының типологиясын, әр түрлі білім беру-жас топтарындағы бос уақыт қызметінің ерекшеліктерін, бос уақыт іс-шараларын әзірлеу мен өткізудің технологиясы мен кезеңдерін, сыныптан тыс жұмыстың маңыздылығын, функциялары мен түрлерін, шығармашылық ұжымдарды ұйымдастыру ерекшеліктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларына ие, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша нысанда тілдік құралдарды пайдалануды жүзеге асырады, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеу үшін ғылыми әдістер мен әдістерді пайдаланады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи АИ-құралдарын қолданады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолданады, төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдаланады
  • Оқытудың білім беру технологияларының кең спектрін қолдана отырып және оқу-тәрбие процесінде құралдарды белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін және жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастырады
  • Хор ұжымын дирижерлау; вокалды-хор орындаушылық; музыкалық аспаптарда ойнау және оқушылардың музыкалық білім беру процесінде шығармашылық музыка ойнау тәжірибесін қолданады.
  • Музыкалық-теориялық ғылымдар саласындағы білімдерін көрсетеді, музыкалық тілдің элементтерін сольфеджирлеу, құру және талдау дағдыларына ие
  • Әлемдік және қазақстандық музыкалық мәдениет пен өнердің қалыптасу және даму тарихын білуге сүйене отырып, музыкалық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру қабілетін көрсетеді.
  • Оқу-тәрбие процесінде: музыкалық білім беру және музыкалық психология негіздерін білуді; Қазақстан Республикасының мектептегі, қосымша білім беру мен мектепке дейінгі тәрбиенің даму үрдістерін ескере отырып, музыка мен музыкалық пәндерді оқытудың технологияларын, әдістері мен тәсілдерін қолданады.
  • Теориялық немесе эмпирикалық зерттеулер негізінде музыка мен музыкалық пәндерді оқыту әдістемесінде жаңа шешімдер қабылдау қабілетін көрсетеді.
Top