Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыкалық білім (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Музыка теориясы

    Курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Білім алушылар музыкалық сауаттылық (Музыка теориясы) саласында қажетті білімге ие, музыкалық экспрессивтіліктің қарапайым құралдарын меңгереді, музыкалық-теориялық терминологияны оқиды, курсқа негізгі компонент ретінде көзқарасын негіздейді. Музыка теориясын музыканы қабылдау құралы және музыкалық қарым-қатынас мүмкіндігі ретінде түсіну. Студенттер: - музыканың қарапайым теориясының негіздерін біледі; - музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралдарын біледі және практикалық жұмыстарда қолданады; - музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын меңгереді; - шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында гармониялық есту қабілетінің болуын көрсетеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио 1

    Сольфеджио курсы негізгі интервалдарды, аккордтарды, олардың айналымдарын, лад пен тоналдылықты естуді қабылдау және интонациялау бойынша практикалық есту, метро-ритмикалық дағдылар жиынтығын дамытады. Музыкадағы интервалдар мен аккордтар. Музыкалық бейнелеудің әртүрлі құралдары. Практикалық іс-әрекеттерде студенттер дәстүрлі лад, интервалдарды, аккордтарды, олардың тізбектерін, әуендік және гармониялық конструкцияларды құрастыру, құлақ арқылы ажырату, жазу және айту; қағаз парағынан ноталарды айту; музыкалық фрагменттерді берілген ырғақтық құрылым-схема бойынша және музыканың белгілі бір жанрларында құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыканы акустикалық қабылдау негіздері 1

    Бұл курстың мақсаты музыкалық сауаттылықты дамыту; дыбыс биіктік, метро-ритмикалық, құрылымдық есту ұғымдарын негіздерін меңгеру – классикалық ладтар (мажор, минор), интервалдарды, мажор және минор тоналдықтардын кварта квинталық шеңберін меңгеру; музыкалық жады – жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеуге қажетті бір дауысты әуендерді тыңдау және жазу, музыкант даярлығының негізі ретінде пәнге деген көзқарасын айқындау. Практикалық іс-әрекетте студенттер бір дыбысты әуендерді аспаптың сүйемелдеуінсіз нотаны парақтан айта алады; бір дауысты екі дауысты комбинацияда орындап, екінші партияны аспапта орындап айту; қарапайым ырғақты ұйымдастырумен диктанттарды жазу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Домбыра 1

    «Домбыра 1» курсы домбырада ойнаудың практикалық білік пен дағдыларын дамытады, сонымен қатар домбыра орындау саласындағы өз бетінше әрекет етуге қызығушылықты қалыптастырады. Студенттер халық аспабы домбыра туралы алғашқы білім алады, аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгереді, Қазақстандағы болашақ музыка мұғалімдерінің музыкалық орындаушылық шеберліктерін кеңейтудегі аспапты меңгерудің маңызды аспектісі ретінде домбыраның маңызын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дауыс қою

    Курс орындаушылық стилін дамытуға қажетті вокалдық-педагогикалық білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер ән айту аппаратының ерекшеліктерін, вокалдық техника негіздерін және дауыс орындау мәдениетін зерттейді. Оқу барысында студенттерде орындау дағдыларының негізі ретінде курсқа деген көзқарас қалыптасады. Құзыреттілігін көрсететін студенттер әр түрлі дыбыстарды анық интонациялай алады, ән айту процесінде академиялық орындау мәдениетін көрсете алады және жеке орындау үшін негізгі вокалдық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокал 1

    Курс студенттердің дауыс аппаратын, дикциясын және тыныс алуын дамытуға, сондай-ақ олардың музыкалық репертуарын кеңейтуге бағытталған. Студенттер мектеп әндерінде, вокалдық пьесаларда және қазақ халық әндерінде көркем орындаушылық дағдыларын дамыта отырып, өз дауыстары мен диапазондарын нығайтуға жұмыс жасайды. Тренинг барысында студенттердің кәсіби маман ретінде вокалды орындауға деген көзқарасы қалыптасады, бұл олардың вокалдық техникасы мен әртістік шеберлігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио 2

    Курс студенттердің теориялық білімді меңгеруіне және есту, метро-ритмикалық және интонациялық дағдыларды дамытуға бағытталған – интервалдарды, тритондарды айту. Әртүрлі ырғақтық құрылымдарды, ырғақ вариативтілігін, музыкалық фактураларды және музыкалық экспрессия құралдарын зерттеу. Музыкадағы энгармонизм құбылысы, хроматизм, тоналдықтардың туыстық байланысы, секвенция, транспозиция, фактураның алуан түрлері – әуен, мелизмдер, музыкалық құрылымының элементтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    "Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау 1

    Курс қарапайым метрлерде дирижерлық білім мен дағдыларды меңгеруге бағытталған. Дирижерлеу туралы түсінік. Дирижер ым-ишарасының құрылымы мен негізгі техникасы. «Ауфтакт» түсінігі. Ауфтакт түрлері (орындаудың басы, аяқталуы). Музыкадағы өлшемдер мен метрлер, дирижерлық схемалар: «екіден»; «үшпен». Қарапайым өлшемдерді дирижерлеу: 2/4, 3/4. Күрделі 4/4 өлшемдерді дирижерлеу. Қимылдардың мәнерлілігіне жұмыс жасау. Акценттер мен штрихтарды көрсету. Дирижерлық динамикасы: mf-mp, f - p. Оң және сол қолдың рөлі. «Фермата», «агогика» ұғымы. сүйемелдеумен және акапелламен пьесаларды дирижерлау, хор миниатюраларын және мектеп әндерін орындау дағдылары (1-2 сыныптар).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Музыканы акустикалық қабылдау негіздері 2

    Бұл курстың мақсаты музыканы кәсіби қабылдауға қажетті музыкалық сауаттылықты, метро-ритмикалық, құрылымдық және есту ұғымдарын және музыкалық жадыны, сондай-ақ жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеуге қажетті кейбір педагогикалық әдіс-тәсілдерді дамыту, сол арқылы музыкант тәрбиесінің негізі ретінде осы пәнге деген көзқарасты анықтау болып табылады. Бір және екі дауысты диктанттарды күрделі ырғақты ұйымдастырумен, оның ішінде бірінші дәрежелі туыстық кілттегі хроматизмдерді, ауытқуларды және модуляцияларды жазу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Домбыра 2

    «Домбыра 2» курсы орындаушылық аппаратты баптау және қолды үйлестіру дағдыларын жетілдіреді. Негізгі штрихтарды (стаккато, легато) орындау тәсілдері игерілді; тремоло техникасы, күрделі ырғақ үлгілері. Екі қолдың бөлек ойнау қимылдары мен оларды үйлестіру, сонымен қатар ұсақ техника бойынша жұмыс. Қос ноталар тремоломен ойналады. Бір позициядан екінші қалыпқа ауысу техникасымен жұмыс жасау. Практиканы орындау барысында музыкалық және қиялдық ойлау дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-педагогикалық практикум 1

    Курс отандық және шетелдік композиторлардың әртүрлі дәуірлердегі: 9-19 ғасырлардағы, сондай-ақ 20-шы және 21-ші ғасырдың басындағы хор шығармаларының үлгілерін меңгеруге бағытталған. Студенттер шығармалардың стильдік және композициялық ерекшеліктерімен танысады, бұл кәсіби теориялық білімнің кең ауқымын қалыптастыруға ықпал етеді. Оқыту үрдісінде студенттер бұл білімнің болашақ хормейстер және ұстаздық қызметі үшін маңыздылығын түсінеді, хор репертуарына кәсіби тәжірибенің құрамдас бөлігі ретінде көзқарасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Фортепиано 1

    Курс фортепианода дыбыс шығарудың негізгі әдістерін, саусақпен жұмыс істеу және ойнаудың позициялық дағдыларын меңгеруге бағытталған. Студенттер фортепианода ойнаудың негіздерімен танысады және легато, нон легато және стаккато негізгі дыбыс шығару әдістерін үйренеді. Курстың маңызды бөлігі - саусақпен ойнаудың позициялық принциптерін меңгеру, сонымен қатар фортепиано формаларын, гармониялық және полифониялық құрылымды және текстуралық ерекшеліктерін түсіну. Студенттер қарапайым фортепианолық пьесаларды орындау арқылы нотаны парақтан оқу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Хор 1

    Курс музыка сабағында, сабақтан тыс уақытта хор және вокалдық ансамбльдерде жұмыс істеуге қажетті вокалдық және хор дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер тыныс алу және вокалдық-хор жаттығуларын меңгереді, әншілік тыныс алуды, дыбыс шығаруды дамытады, дауыс диапазонын кеңейтеді және регистрлерді теңестіреді. Оқыту барысында студенттер хор полифониясының негіздерімен, топта вокалды және хорды орындау әдістерімен, сонымен қатар хор құрылымы бойынша жұмыстармен танысады. Олар хор құрылымы мен ансамбльге қажетті таза интонация дағдыларын игеріп, болашақ ұстаздық қызметінің маңызды бөлігі ретінде хорға деген көзқарасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Музыка оқытудың әдістері мен технологиялары

    "Музыка оқыту әдістері мен технологиялары" пәні теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін қамтиды. Заманауи педагогикалық технологиялар, оқытудың интерактивті формалары, цифрлық ресурстар, сондай-ақ әртүрлі жас топтарындағы музыкалық қызметті ұйымдастыру қарастырылады. Топтық оқытуға ерекше назар аударылады. Студенттер музыканы оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты музыкалық-педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес музыканы оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Хор2

    Курс ән айту дикциясы мен артикуляциясын дамытуға, сондай-ақ мұрындық, қысылу, дауыстың қарлығу және тремоляция сияқты айтылу ақауларын жоюға бағытталған. Студенттер ән айтудың тембрлік бояуларын ашуға және регистрлерді тегістеуге бағытталған артикуляциялық жаттығуларды меңгереді. Темп және метро-ритмикалық ансамбль негіздерін меңгереді. Теориялық және әдістемелік дайындық кезінде студенттер хормен өзіндік жұмысқа дайындалады. Студенттер хор партиялары бойынша практикалық білімдерін көрсетеді, вокалды және хорды орындау әдістерін меңгереді, музыкалық және дыбыстық қабылдау және таза интонация дағдыларын дамытады, сонымен қатар әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі хор шығармаларын орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-педагогикалық практикум 2

    Курс қазақ музыкасының хор өңдеулері мен авторлық шығармаларын тәжірибелік зерттеуге бағытталған. Студенттер таңдалған шығармалардың стилистикалық, құрылымдық және экспрессивті ерекшеліктерімен танысады, вокалдық дайындық жұмыстарының әдістерін меңгереді. Сабақтар музыкалық интерпретация дағдыларын дамытуға ықпал етеді және студенттерді болашақ музыка мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындау арқылы ұлттық репертуар идеясын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары

    «Білім берудегі өзара әрекеттесу және коммуникация психологиясы» пәні заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Фортепиано 2

    Курс музыкалық орындаушылық дағдыларды жетілдіруге бағытталған. Музыкалық шығармалардың жеке көркемдік интерпретациясын жасауға мүмкіндік беретін орындаушылық дағдыларының жиынтығын меңгеру, оның ішінде әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі музыканы түсіндірудегі икемділік пен алуан түрлілікті меңгереді. Аккордты және арпеджиялық фортепианолық фактураны меңгеру, сондай-ақ полифония, шетелдік және қазақстандық композиторлардың ауқымды шығармалары мен алуан түрлі пьесаларымен жұмыс істеу. Нотаны парақтан оқу дағдыларын дамыту, сонымен қатар музыканы құлақ арқылы сүйемелдеу, өз музыкалық шығармаларды шығару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Гармония

    Курс музыкалық шығарманы гармониялық талдаудың негізгі ұғымдарын меңгеруге, музыкалық шығарманың мазмұны аясында гармониялық құралдарды сипаттай білуге және оқытылатын құралдарды фортепианолық жаттығуларда қолдана білуге, әр түрлі стильдер мен жанрларда гармониялық тізбектерді ойнауға, музыкалық экспрессияның негізгі құралы ретінде гармонияға деген көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Полифониядағы аккордтардың құрылымы мен шешуі, функционалдық байланысы; берілген үлгі бойынша музыкалық құрылымдарды құрастыру дағдылары; дауыс жүргізу нормаларын ескере отырып, төрт дауысты аккорд тізбегін ойнау; әуендерді үйлестіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау 2

    Курс 6/8, 6/4 күрделі өлшемдерде дирижерлық білім мен дағдыларды меңгеруге бағытталған. Дирижер схемасы «екі ге» 6/8 өлшемде 6/8, 6/4 Өлшемдері төрттік үлгіде. Музыкалық фразаны, дыбыстың динамикасын және тембрлік бояуын мәнерлі көрсету дағдылары. Легато, нон-легато және маркато дирижерлық штрихтерді меңгеру. Мектеп репертуарындағы шығармаларды көркем орындау (4-5 сыныптар), балалар хорына арналған а капелла шығармалары және балалар хоры мен топтарға арналған қазақ халық әндерінің хор өңдеулерді жеке шығармашылық интерпретациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Гармониялық талдаудың тәжірибелік курсы

    Курстың мақсаты: жазбаша жұмыс, фортепианода ойнау жаттығулары, музыкалық шығармаларды гармониялық талдау, сонымен қатар толыққанды эстетикалық бағалау мен критерийлерді дамыту, музыкалық ойлауды, стиль сезімін және қабілеттерін дамыту, Музыкалық шығармаларды теориялық және орындаушылық талдау, период түріндегі аккордтық тізбектер монотоналдық және модуляциялық аккордтық конструкцияларды ойнау дағдылары; Музыкалық шығармалардағы аккордтық конструкциялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Хор дыбысын модельдеу

    Курс вокалды-хорды оқытуды әдістемелік ұйымдастыруға, вокалдық-хор дыбысында бейнелеу және еліктеу дағдыларын дамытуға бағытталған; шығармашылық қабілеттерін дамыту және хор дыбысын көркем қабылдау. Танымдық-шығармашылық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерінде хор дыбысын модельдеу: фортепианода хор партитурасын орындау, хор партияларын вокалдық орындау, концертмейстермен фортепианода хор партитурасын жүргізуі, концерттік қойылымда хор тобының дирижер қызметін атқару дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Әлемдік музыка тарихы

    Курс музыка өнерінің тарихи дамуы, оның әр алуан жанрлары мен формалары, стильдік ағымдары мен жеке шығармашылық құбылыстары туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған; дүниежүзілік музыка мәдениетінің дамуының негізгі заңдылықтарын түсіну, ежелгі халықтардың, соның ішінде Үндістан, Африка, Шығыс, Америка және басқа континенттер өнеріндегі музыкалық өнердің бейнелері мен формаларында шындықтың көркемдік бейнеленуінің ерекшеліктерін білу, сонымен қатар әртүрлі елдер мен халықтардың музыкалық мәдениетіне көзқарасын қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі музыкалық мәдениеттердің құндылықтарын түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Музыка сабақтарында аспаптық орындаушылық

    Курс аспаптық орындау арқылы шығармашылық қабілеттер мен өзін-өзі шығармашылықпен көрсету дағдыларын дамытуға бағытталған. Музыкалық орындау түрінде жобаны жүзеге асырудың әдістері мен құралдарын қолдану, аспаптық шеберлік пен зерттеушілік дағдыларын көрсету. Музыкалық шығармаларды таңдау; музыкалық және компьютерлік презентациялар, музыкалық-педагогикалық аннотациялар жасау, шығармашылық музыка жасаудың әртүрлі түрлерін (әуендерді үйлестіру, фактуралық сүйемелдеуді жасау, берілген гармоникалық айналымдар негізінде композиция және импровизация, цифрлық бас және т.б.) пайдалана отырып, жеке орындаушылық (жеке, дуэт, ансамбль)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Аспаптық орындау технологиялары

    Бұл курстың мақсаты аспаптық орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер аспаптық орындаушылық міндеттері туралы түсінікке ие, музыкалық шығармаларды тұтас қабылдау және орындау, жеке және ансамбльдік репертуарды өз бетінше игеру, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін техникалық дағдыларды дамыту. Студенттер музыка сабақтарында аспаптық орындаудың маңыздылығын түсінеді. Студенттер меңгереді: - көпшілік алдында концерттік орындауда аспаптық орындау процесінде өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - техникалық қиындықтарды талдау және шығарманың көркемдік бейнесін жеткізу үшін орындаушылық міндеттерді шешу әдістерді таңдау,; - музыка сабақтары үшін аспаптық репертуарды таңдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Балалар хор ұжымымен жұмыс

    Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер мектептегі музыка сабағында кәсіби вокалды-хор қызметіне дайындалады, балалар хор ұжымымен жұмыс істеу әдістемесін іс жүзінде меңгереді және хор ұжымын басқарудың ерекшеліктерін игере отырып, хор өнеріне деген көзқарасын қалыптастыра отырып, балалар хор ұжымына репертуар таңдауға үйренеді. Студенттер меңгереді: - дыбыстық, метрикалық, құрылымдық есту қойылымдары мен музыкалық есте сақтау қабілеттерін дамыту, - көп дауысты жаттығулардың, хор шығармаларын ән айту процесінде гармониялық есту қабілетіне ие болу; - жеке дауыстарды басқа партияларды дауыспен айтып ойнау және т.б. - балалар мен жасөспірімдер дауысының даму ерекшеліктерін білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    «Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы 1

    Курс хормейстер және хор дирижерлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер вокалдық-хор жұмысының әдіс-тәсілдерін меңгереді, сонымен қатар дирижерлық дағдыларды игереді, хормен жұмыс істегенде тәжірибеде қолданады. Курстың маңызды аспектілеріне хормен ән айту, интонациялық-есту жаттығуларын жасау, хор партиялармен жұмыс жасау және хормейстер тапсырмасына сәйкес дауыс дыбысын түрлендіру қабілетін дамыту жатады. Хормейстердің музыкалық-педагогикалық қасиеттері мен шеберлігі де дамиды. Курс хордың концерттік-орындаушылық іс-әрекетіндегі практикалық дағдыларды дамытады, хор сабағында педагогикалық жұмысқа дайындығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Курс қазақ музыкасының қалыптасу ерекшеліктері туралы білім алуға, сонымен қатар қазақ халқының музыкалық шығармашылығының даму кезеңдерін зерделеуге бағытталған. Оқыту барысында студенттер қазақтың музыкалық мәдениетінің қалыптасуының тарихи белестер мен ғылыми кезеңдерін меңгереді. Көне түркі дәуірінің жазба ескерткіштерінің мазмұнын зерттеу және олардың музыкалық мұраны одан әрі дамытудағы мәдени маңызын анықтау. Қазақтың кәсіби музыка мәдениетінің, оның ішінде қазақ композиторлары мен музыкатанушыларының шығармашылығының пайда болуы, қалыптасуы және даму кезеңдері. Білімдер – оны кәсіби-педагогикалық тәжірибеде қолданудың, Қазақстанның музыкалық мұрасын терең түсіну мен жеткізудің негізі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Хормейстер жұмысының технологиялары

    Курс динамика, хор тембрлері және музыкалық фразалар бойынша жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер музыкалық нюанстарды дәл жеткізу үшін легато, нон легато және маркато сияқты штрихтардың әртүрлі түрлерін үйренеді және пайдаланады. Оқыту барысында мектеп репертуарындағы шығармаларды, а капелла шығармаларын және сүйемелдеуімен көркем орындауға ерекше көңіл бөлінеді. Курс студенттерге хор шығармаларын эмоционалды және техникалық сауатты орындау дағдыларын дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Дирижерлік қимылды модельдеу

    Курс музыканың интонациялық мазмұнын бейнелеуге және интонацияның семантикасын анықтауға қызмет ететін дирижер ым-ишарасының табиғатын зерттеуге бағытталған. Студенттер практиканы орындау барысында дирижердің ым-ишарасын меңгереді, музыкалық интонацияның энергетикалық мазмұны үлгіленеді. Музыкалық интонация мен оның энергетикалық мазмұнын модельдеу мақсатында дирижерлық үрдісте дыбысты басқару технологияларын қолдану дағдыларын дамыту. Студенттер ым-ишараны модельдеу маңыздылығы мен мақсатын музыкалық шығарманың эмоционалды бейнесін берудің маңызды элементі ретінде түсінеді, бұл оның терең мағынасы мен эмоционалдық сипатын көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім берудегі бағалау және дамыту

    Курс білім беру үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқытудың әртүрлі кезеңдерінде сындарлы және этикалық бағалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер бағалау тәжірибесі мен тәсілдерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға үйренеді. Курс барысында олар қалыптастырушы және жиынтық бағалауды қоса алғанда әртүрлі бағалау және кері байланыс әдістерін, сондай-ақ оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтаудың педагогикалық принциптерін меңгереді. Оқушылар өздерінің оқу жетістіктерін тереңірек түсіну үшін өзін-өзі бағалау және өзара бағалау жүйелерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Фольклорлық ансамбль 1

    «Фольклорлық ансамбль 1» курсы фольклорлық шығармашылықты жаңғыртуға және студенттерді фольклорлық ансамбльде ойнаудың негізгі қағидаларымен таныстыруға бағытталған. Студенттер әртүрлі аспаптардың құрамы мен қызметін, орындау техникасы мен этникалық музыкалық шығармалардың формаларын, сондай-ақ халық аспаптық музыкасының озық үлгілерін меңгереді. Олар халық аспаптарын меңгереді, қазақтың дәстүрлі музыкасын көркемдік және мәнерлі орындау, ансамбльдік орындау және ноталарды оқу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Оркестр 1

    «Оркестр 1» курсы студенттерге қазақ ұлттық оркестрінің аспаптары туралы жан-жақты түсінік береді, ноталарды парақтан оқу және әртүрлі аспаптарда мәнерлеп ойнау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер техникалық әдістерді меңгереді және орындаушылық және оркестрлік мектептердің стильдік ерекшеліктерін зерттейді, бұл жалпы музыкалық қабылдауды қалыптастыру үшін маңызды. Практикада әртүрлі жанрдағы музыкалық шығармаларды үйреніп, орындаудың мәнерлі құралдарын пайдалануды және жаттығулар мен концерттер кезінде психофизиологиялық аспектілерді есепке алуды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Аспаптық шеберлік

    «Аспаптық шеберлік1» пәні студенттердің аспапта орындаушылық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс шеңберінде студенттер орындаушылық теориясымен және музыкалық бейненің көркемдік бейнелеу принциптерімен танысады. Орындаудың техникалық мәселелерін шешуге, сондай-ақ музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасауға қажетті орындаушылық дағдыларының жиынтығын меңгеруге ерекше көңіл бөлінеді. Курс аспаптық шығармалардағы әртүрлі стильдер, жанрлар мен формалардағы музыкалық бейнелеу құралдары бойынша жұмыстарды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Домбыра оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты музыкалық орындаушылық және әдістемелік дайындық саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру болып табылады. Студенттер домбыраны оқыту әдістемесін, домбырада ойнауды үйретудің негізгі принциптері мен әдістерін, сонымен қатар техникалық дағдылар мен біліктер жиынтығын меңгереді. Ұлттық мектептердің ерекшеліктерін, орындау стильдерін білу, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау және бағдарламаларды көпшілік алдында орындау өнерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім беруде бейімделген бағдарламаларды жобалау

    «Музыкалық білім беруде бейімделу бағдарламаларын жобалау» курсы ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп оқушыларының музыкалық білімі туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Студенттер инклюзивті музыкалық білім беруді және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеудің прогрессивті әдістерін меңгереді, бейімделген бағдарламалардың маңыздылығын түсінеді. Курс коррекциялық-сауықтыру бағдарламаларын жүзеге асырудың музыкалық-дидактикалық әдістерін, музыкалық шығармашылықты дамытудың зерттеу әдістері мен тәсілдерін, сондай-ақ ерекше қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалту мен бейімдеудің практикалық дағдыларын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі

    «Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі» пәні студенттердің музыкалық орындаушылық саласындағы терең білімі мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер аспаптық және вокалдық-хор музыкасын мәнерлеп орындау тәсілдерін меңгереді, орындаушылықтың техникалық және көркемдік аспектілерінің өзара байланысын зерттейді, музыканы тыңдау арқылы таңдай білу және оқушылармен жұмыс істеу барысында орындаушылық шеберліктің музыка мұғалімі мамандығындағы маңыздылығын сезіне отырып, бірлескен көркемдік шешімдерді табу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы 2

    Курс әр түрлі стильдер мен дәуірлердің шығармаларын меңгеруге, сонымен қатар өз бетінше хор әрекетіне теориялық және әдістемелік дайындыққа бағытталған. Мектеп репертуарындағы шығармаларды, хор миниатюраларын және үлкен хор шығармаларын көркем орындау. Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта жұмыс істеу үшін хормейстер мен дирижерлық дағдыларды дамыту. Хор полифониясының негіздерін, хор тобында вокалды тәрбиелеу әдістерін меңгеру және жеке хор мүшелерімен, хор партияларымен және жалпы хормен жұмыс істеу дағдыларын жаттықтыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Синтезатор

    Курс синтезаторды меңгеру арқылы музыкалық цифрлік технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді арттыруға бағытталған. Студенттер синтезатордың техникалық және көркем орындаушылық мүмкіндіктері туралы толық түсінік алады, оны ойнауды үйренеді және аранжировка негіздерін меңгереді. Оқыту процесінде балалар әндері мен танымал музыканы есту арқылы өңдеудін қарапайым тәсілдерін меңгерудің маңыздылығын түсінеді. Олар синтезаторды аранжировка жасау және музыка өндеу үшін пайдалана алады, сонымен қатар аспаптың техникалық және көркемдік мүмкіндіктерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Фольклорлық ансамбль 2

    «Фольклорлық ансамбль 1» курсы ансамбльдік орындаудағы музыкалық мәнерлі құралдарды зерттеуге бағытталған. Студенттер аспаптық халық музыкасының репертуарын, түрлі халық аспаптары мен ансамбльдік орындау технологияларын игеріп, қазақтың халық музыкасын ноталарын парақтан оқу дағдыларын дамытады. Курс этникалық концерттік қойылымдардың маңыздылығын түсінуге және ұлттық мәдениетке деген құрметті дамытуға ықпал етеді. Студенттер шығармаларды талдауға, олардың техникалық және жанрлық ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық бейнелеу құралдарын анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Оркестр 2

    «Оркестр 2» курсы студенттерге динамикалық тепе-теңдікті, дауыс беруді, тон біркелкілігін және синхрондылық, динамикалық тепе-теңдік және ырғақты түсіну сияқты ансамбль техникасының элементтерін қоса алғанда, оркестрлік орындау техникасымен тереңірек таныстыруды қамтамасыз етеді. Студенттер репетиция және концерт процесінде практикалық тәжірибе алады, нотаны парақтан оқуды, партитураларды ауыстыруды және психофизиологиялық факторларды ескере отырып музыкалық материалды дәл түсіндірудің техникалық әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Музыка мұғалімінің жобалау-зерттеу іс әрекеті

    «Музыка мұғалімінің жобалық іс әрекеті» курсы студенттерді музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта жобалық іс-әрекеттің формалары мен әдістерімен таныстырады. Студенттер проблеманы қою және шешу тәсілдерін меңгеру арқылы әрбір оқушыға сәттілік жағдайын жасауды үйренеді. Курс музыкалық жобаларды, соның ішінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын әзірлеу дағдыларын дамытуға көмектеседі және мектеп оқушыларын оқуда табысқа жетуге және музыкаға қызығушылыққа ынталандырады. Студенттер жоба жасау үшін ақпаратты талдауға, синтездеуге және шығармашылық түрлендіруге үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Вокалдық ансамбльдер

    Курс әншілік топтардағы дауыстармен жұмыс істеу әдістерін меңгеруге, дыбыс шығарудың ән айту мәдениетін, сонымен қатар дауыс диапазонын кеңейту және регистрлерді тегістеу әдістерін меңгеруге бағытталған. Оқыту барысында студенттер жеке және қоғамдық ансамбльдердің әртүрлі түрлерімен, сондай-ақ хордың қалыптасуымен танысады. Курстың маңызды элементі жеке солистермен, партиялармен және бүкіл топпен жұмыс, көркем ансамбльдің миниатюраларын (а капелла), әлемдік және қазақ музыкасының сүйемелдеуімен орындалатын шығармаларды орындау болып табылады. Курс ұжымдық орындаушылық және ансамбльдегі көркемдік өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Музыкалық импровизация

    «Музыкалық импровизация» курсы студенттерді импровизацияны орындау процесінде музыкалық шығармаларды жеке көркемдік интерпретациялау қабілетін дамыта отырып, импровизация негіздерімен таныстырады. музыка мұғалімінің шығармашылық жұмысында және педагогикалық тәжірибеде импровизацияның маңыздылығын түсінеді. Олар жеке интерпретация және импровизация құралдарын игереді, үлгі бойынша импровизацияны ойнатуды үйренеді, сонымен қатар кәсіби қызметке арналған фортепиано мен басқа да аспаптарда музыкалық импровизация жасау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Музыкалық-цифрлық практикум

    Курс музыкалық цифрлік технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді арттыруға бағытталған. Студенттер мультимедиялық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласында білім алады, сонымен қатар музыкаға арналған әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды талдайды және пайдаланады. Оқыту процесі барысында оқушылар музыкалық білім берудегі ақпараттық технологиялардың педагогикалық іс-әрекет үшін маңыздылығын түсінеді. Оқушылар мектептегі музыка сабағында компьютерлік бағдарламалық құралдарды тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін дағдыларды меңгереді, сонымен қатар заманауи бағдарламаларда ноталық жазбаларды теру және цифрлық дыбысты өңдеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум (ПББ)

    Курс мұғалімдерді «Педагогтердің білімін бағалау» біліктілік сынағынан сәтті өтуге дайындауға бағытталған. Оқу тапсырмаларын, тесттік талдауды, өзін-өзі бағалауды және қателерді талдау әдістерін, сондай-ақ біліктілік санатын арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттерді дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
  • Әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, музыкалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай отырып музыканы оқытуды және өзінің кәсіби тұрғыда өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану
  • Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
  • Музыкалық-педагогикалық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, Музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу
  • Қазақ халқының мемлекеттілігі формасының және оның өркениеті тарихының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
  • Музыкалық іс-әрекетте, стильдер, жанрлар мен формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық тіл табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін музыкалық орындаушылық үрдісте орын алатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-сал байланыстарын жалпылау және талдау
  • Композитордың идеясын жүзеге асыра отырып, музыкалық дыбыстың ерекшеліктері мен оның қасиеттерін, музыкалық бейнелі образда орындау үшін қажетті музыкалық қабылдау мен техниканы іске асыруды түсіну
  • Қазіргі қоғамның музыкалық-көркемдік дүниетанымын кеңейту мен демонстрациялық эксперимент және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеуге қажетті студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, музыкалық пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану
  • Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру
  • Оқу үрдісінде зерттеулер жүргізу үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолдану және музыкалық-практикалық мәселелерді шешу үшін музыкалық шығармаларды талдау әдістерін қолдану
  • Музыкалық-теориялық және практикалық пәндер бойынша алған білімдерін вокалдық-хор, дирижерлік, хормейстерлік және аспаптық дағдыларды көрсетуде және музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық процестерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау
Top