Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01504 Химия педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Талдаудың инструментальдық әдістері

    Ультракүлгін аймақтағы Спектрофотометрия. Әдістің мәні. УК спектрлерінің табиғаты мен табиғаты. УК-спектрофотометриялық әдіспен сандық анықтау әдістері: графикалық, сіңірудің нақты көрсеткіші бойынша есептелген, стандартты үлгіге қатысты салыстырмалы. Көрінетін аймақтағы Спектрофотометрия. Әдістің мәні. Фотоэлектроколориметрия. Әдістің теориялық негіздері. Әдістің мүмкіндіктері мен шектеулері. ИҚ саласындағы Спектрометрия. ИҚ спектрлерінің табиғаты мен табиғаты. Заттарды талдауда әдісті қолдану. Жақын инфрақызыл спектрометрия. Осы әдіспен шешілетін міндеттер. Атомдық спектрометрия. Әдістің теориялық негіздері. Атом спектрлеріне сипаттама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пәнді зерделеудің мақсаты - магистранттарда бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтауға қабілетті болады; білім алушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын таңдауға және тиімді пайдалануға; алған білімдерін оқу, ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдануға міндетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи бейорганикалық химия

    Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын алудың ең көп таралған әдістері. S-, p-, d - және f-элементтері мен олардың қосылыстарының қасиеттері мен реактивтілігі. Кейбір химиялық заттар мен процестердің қоршаған ортаға теріс әсері. Бейорганикалық қосылыстарды синтездеудің экологиялық қауіпсіз әдістері. Технологиялық процестерді жүзеге асырудың оңтайлы жағдайларын таңдаудағы заттар мен реакциялардың термодинамикалық сипаттамалары. Бейорганикалық қосылыстарды синтездеу және олардың физика-химиялық қасиеттерін талдау. Ресурстарды үнемдейтін технологиялық процестерді жүзеге асыру үшін шикізатты таңдау кезінде заттардың қасиеттері және оларды алу тәсілдері туралы білім. Технологиялық процестердің оңтайлы экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін заттардың қасиеттері туралы білім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиялық-педагогикалық зерттеу негіздері

    Жоғары оқу орындары мен орта мектептегі химиялық-педагогикалық зерттеулердің жүйесі. Жоғары оқу орындары мен орта мектепте химияны оқытудың әдістері мен әдіснамасы. Ғылыми зерттеулердегі химиялық экспериментті қолдану және модельдеу. Химиялық-педагогикалық зерттеулердегі дидактикалық эксперимент. Химиядан инновациялық патенттерді жасақтау және рәсімдеудің әдістемесі. Химиядан ғылыми мақала және оқу құралдарды рецензиялау және эксперттік баға берудің әдістемесі. Химиялық тіл және химиялық символика жүйесі. Халықаралық ғылым базаларынан химиялық зерттеулер бойынша ақпаратты алудың әдістемелері. Химиялық эксперименттің математикалық жоспарлануы. Химиялық зерттеулердің цифрлық және иллюстративтік материалдарын және нәтижелерін көрініс ету. Химияны қашықтықтан оқытудағы мәселелерді зерттеу. Цифровизация жағдайындағы жоғары оқу орындары мен орта мектепте химияны оқытудың әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиядағы заманауи аналитикалық әдістер

    Пәннің мақсаты-химиялық және пәнаралық зерттеулерде қолданылатын заманауи аналитикалық тәсілдерді зерттеу. Пәннің мазмұны масс-спектрометрия, ЯМР-спектроскопия, хроматографиялық талдау әдістері сияқты жоғары сезімтал және селективті талдау әдістерін қолдануға баса назар аударады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар: талдамалық деректерді түсіндіруде практикалық дағдыларға ие болады, сынамалар дайындайды, аспаптық зерттеулер жүргізеді. Масс-спектрометрия, флуориметрия, вольтамметрия негіздерін білу және түсіну. Бұл әдістерді экология мен тамақ инженериясында қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химияның таңдамалы бөлімдері

    Жаңа функционалды наноматериалдардың бейорганикалық химиясы. Клатратты байланыстар. Қонақ / иесі байланыстарының типтері. Супромамолекулалық қосылыстар. Металл халкогенидтер негізінде жаңа жартылай өткізгіштер мен фотосезімтал материалдардың синтезі. Тотығу -тотықсыздану процестері теориясының қазіргі түсініктері мен дамуы. Сусыз еріткіштер және олардың синтезде, талдауда, өндірісте қолданылуы. Қышқылдар мен негіздердің ертінділер теориясы қазіргі түсініктер аясында. Қатты ерітінділерді алмастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық білім берудегі педагогикалық зерттеулердің әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда химиялық білім беру саласындағы зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, әдіснамалық талдау, жобалау және педагогикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар: ғылыми танымның заманауи әдістерін, педагогикалық зерттеулердің түрлерін, проблеманы қою әдістемесін, гипотезаларды тұжырымдауды және химияны оқыту контекстінде нәтижелерді түсіндіруді білетін болады. Сауалнамаларды, тестілерді әзірлеу, оқу нәтижелерін талдау процестерін түсіну және қолдану, сондай-ақ ғылыми зерттеулер этикасының негіздерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиядағы рефрактометриялық талдау әдістері

    "Химиядағы Рефрактометриялық талдау әдістері" пәні аналитикалық химиядағы сыну көрсеткішін өлшеу әдістерінің теориялық негіздері мен практикалық қолданылуын зерттеуге арналған. Курс рефрактометрлердің жұмыс принциптерін, заттың химиялық құрамы мен оның оптикалық қасиеттері арасындағы байланысты және әртүрлі заттарды сапалы және сандық талдау үшін рефрактометрияны қолдануды қамтиды. Аспаптарды калибрлеу әдістеріне, температура мен толқын ұзындығының сыну көрсеткішіне әсеріне, сондай-ақ әдісті тамақ, фармацевтика және мұнай-химия өнеркәсібінде қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да химияны оқытудың цифрлық және интерактивті технологиялары

    Пәннің мақсаты жоғары білім берудегі оқу процесінің тиімділігін арттыруды қамтамасыз ететін заманауи цифрлық және интерактивті технологияларды игеру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар: цифрлық реформалардың педагогикалық әлеуетін, гибридті және онлайн оқыту әдістерін, интерактивті курстар мен цифрлық білім беру ресурстарын жобалау принциптерін білетін, түсінетін және қолданатын болады. Толықтырылған шындық технологияларын, жасанды интеллектті, химиялық білім берудегі бейімделген оқыту жүйелерін пайдалануға дайын болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектептегі білім берудің инновациялық әдістері мен технологиялар

    Пән компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларын қоса алғанда, оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыруға, ғылыми - әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Коллоидтық химияның таңдамалы бөлімдері

    Коллоидтық химияға кіріспе: коллоидтық химияның даму тарихы және ғылымның қазіргі жағдайы, ғылымды зерттеудің жаңа бағыттары мен объектілері. Коллоидтық жүйелер қасиеттерінің беттік құбылыстарға және коллоидтардың түзілуіне әсері. Оптикалық, молекулалық-кинетикалық және электрлік қасиеттері. Коллоидтық жүйелердің тұрақтылығы және коагуляциясы. Реологиялық қасиеттері: негізгі ұғымдар, заңдар және жіктеу. Тиксотропия және синерез. Беттік-белсенді заттар: практикалық маңызы бар беттік-белсенді заттар. Коллоидтық жүйелердің жеке кластарының өкілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Коллоидтық химияның заманауи мәселелері

    Дисперсті және коллоидты жүйелердің ерекшеліктері. Коллоидты химияның дамуына қысқаша шолу. Оның ғылым мен техниканың әртүрлі салаларындағы маңызы. Адсорбциялық қабаттардың дисперсті және коллоидты жүйелердің қасиеттеріне әсері. Дисперсті жүйелердің құрылымдық қалыптасуы, реологиялық және құрылымдық-механикалық қасиеттері. Коллоидты беттік белсенді заттар: негізгі ұғымдар мен жүйелеу. Қазіргі колоидты химияның мәселелері: "Ақылды жүйелерді" құру және қолдану принциптері, термодинамикалық тұрақты наносистемалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы УК спектроскопиясы

    "Қолданбалы ультракүлгін спектроскопия" пәні химиялық, биохимиялық және фармацевтикалық зерттеулерде ультракүлгін (ультракүлгін) спектроскопияның принциптерін, әдістерін және қолдану салаларын зерттеуге бағытталған. Курс ультракүлгін сәулеленудің заттармен әрекеттесуінің физикалық негіздерін, сіңіру спектрлерін құру ерекшеліктерін, органикалық қосылыстарды анықтауды, заттардың концентрациясын анықтауды және химиялық реакцияларды бақылауды қамтиды. Спектроскопиялық деректерді калибрлеу, валидациялау және аналитикалық өңдеу әдістері қарастырылады. Ультракүлгін спектроскопияны тамақ өнімдерін, фармацевтикалық препараттарды және экологиялық объектілерді талдауда практикалық қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Элементорганикалық қосылыстар химиясы

    Атомдардың электронды конфигурациясы - органогендер, негізінен қозған және иондалған күйлер және олар түзетін молекулалардың геометриялық құрылымы. Бастапқы, екінші, үшінші галогеналкандар. Изомерия. Номенклатура. Байланыс сипаттамасы с-Г (галоген). Шекті монатомиялық спирттердің гомологиялық қатары. Спирттердің функционалды тобының құрылымы. Спирттердегі сутегі байланысы, оның сипаттамасы. Спирттерді алкендер мен жай эфирлерге дегидратациялау. Бастапқы және қайталама спирттердің тотығуы және сусыздануы. Қанықпаған спирттер. Аллил және пропаргил спирттері. Диатомды спирттер немесе гликольдер. Жіктелуі. Номенклатура. Изомерия. Оларды синтездеу тәсілдері.Физикалық қасиеттері. Диоксан алу (А.Е. Фаворский). Этиленгликоль. Краун-эфирлер, олардың гликольдерге негізделген синтезі, қасиеттері. Қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның заманауи мәселелері

    Органикалық реагенттер мен материалдардың құрылымы, қасиеттері және қолдану салалары туралы қазіргі заманғы идеялар. Фишер-Тропш синтезіне негізделген жаңа органикалық материалдар. Органикалық қосылыстарды анықтау үшін заманауи физика-химиялық талдау әдістерін қолдану. Органикалық синтез, оның даму жолдары, функционалды органикалық материалдар саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Мұнай-химия өндірісі мен синтезін дамыту үшін органикалық химия саласындағы жаңа білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Беттік құбылыстардың физикалық химиясы

    Дисперсті жүйелердің физика-химиясының жалпы сипаттамасы. Дисперсті жүйелердің агрегаттық күйі бойынша жіктелуі: газ / газ, сұйық / сұйық, қатты/қатты, газ/сұйық, сұйық/қатты, газ / қатты. Түсінігі расклинивающего қысым. Сулы және сулы емес ерітінділердің термодинамикалық заңдылықтары. БЭТ теориясы. Беттік керілу ұғымы. Оны техника мен тұрмыста қолдану. Пленкалар мен пленкалы бейорганикалық материалдарды синтездеу. Ваннада химиялық тұндыру әдістері. Аэрозоль пиролизі әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық химияның заманауи мәселелері

    "Физикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері" -бұл физика-химиялық құбылыстарды сипаттаудың статистикалық әдістерін зерттеу, осы модельдердің қасиеттерін анықтау үшін осы құбылыстардың тиісті модельдерін құру, содан кейін модельдердің қасиеттерін қарастырылып отырған физика-химиялық жүйелердің қасиеттеріне жақындату. Жеке заттар үшін термодинамикалық шамаларды есептеудің заманауи мәселелері. Жану жылуын есептеу әдістері: Коновалов, Харраш, Аяз, Татевский. Жаңа бейорганикалық материалдар мен заттар синтезінің физика-химиялық заңдылықтары. Наноқұрылымдар және наноөлшемді молекулалар. Жаңа материалдарды зерттеудің физика-химиялық әдістері мен сандық сипаттамалары. Сулы емес ерітінділердің термодинамикалық сипаттамаларын есептеу. Пленкаларға негізделген жаңа материалдар синтезінің кинетикалық заңдылықтары. Күрделі қосылыстардың термолизі процесінің термодинамикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химияны оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары

    Оқыту нәтижелерін бағалаудың әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Тікелей және жанама бағалау әдістері. Тесттер оқу нәтижелерін бағалаудың прогрессивті нысаны ретінде. Мәтін типологиясы. Эссе әдісі және Жоба әдісі. Портфолио әдісі. Шешім жағдайлық тапсырмаларды орындау. Құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар. Фокус-топ әдісі. Түлектердің сауалнамасы. Мектептің әртүрлі сыныптарындағы химия пәнін формативті бағалау бойынша жинақтарды талдау және бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химия мұғалімінің мектептің әдістемелік бірлестігінің қызметін ұйымдастыруы

    Қазіргі мектептегі мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктерінің рөлі. Мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесі мектеп білімінің заманауи және сапалы контентін қалыптастыратын орган ретінде. Химияның мектеп курсы бойынша жаңа зертханалық және практикалық жұмыстарды әзірлеу. Оқушыларды химия пәнінен олимпиадалар мен конкурстарға дайындау. Педагогикалық университеттердің жас мұғалімдерімен және практиканттарымен жұмыс. Тәлімгерлік және мониторинг жас химия мұғалімдерінің кәсіби дағдыларын дамытудың негізгі нысаны ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте химиялық-педагогикалық білім берудің өзекті мәселелері

    Ағымдағы жағдай, SWOT талдау, мектептің мүмкіндіктері негізінде жоғары білім беру ұйымдарында химиялық-педагогикалық зерттеулердің жеке бағыттарын әзірлеу. Медиа-педагогиканың әдістері мен тәсілдері туралы қазіргі түсінік. Жаратылыстану пәндерін оқытудағы студенттердің танымдық қабілеттері. Химияны оқыту процесінде виртуалды зертханаларды пайдалану тиімділігінің мәселелері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жобаларын әдістемелік сүйемелдеу.Қазақстан Республикасында ғылыми зерттеулер жүргізу жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп оқушыларын химиялық олимпиадаға дайындау әдістемесі

    Мектептегі химиялық олимпиадалар оқушылардың мотивациясы мен практикалық дағдыларын арттыру құралы ретінде. Дарынды және талантты балалардың химияға деген қызығушылығы мен бейімділігін анықтау үшін жұмыс жасау. Химия есептерін жіктеу және типология туралы идеяларды қалыптастыру. Газдардың қатысуымен газдар мен реакциялардағы сандық қатынастар мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру. Қоспадағы тапсырмалар химия есептерінің ең қиын түрі ретінде. Химиядағы эксперименттік және шығармашылық тапсырмалар. Жұмбақтар. Заттар кластары арасындағы генетикалық байланыстың міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи педагогикалық білім беру мәселелері

    Педагогикалық мамандықтарға түскен түлектердің нәтижелері бойынша Ұлттық бірыңғай тестілеудің нәтижелерін талдау. Педагогикалық мамандыққа бейімділікті анықтау үшін талапкерлермен сұхбаттасу принциптері мен тәсілдері. Үш тілде оқыту мүмкіндігімен жаратылыстану пәндерінің мұғалімдерін даярлаудың әдістемелік ерекшеліктері. Мектептерде педагогикалық практикадан өту және әдістемелік пәндер блогын зерделеу кезінде дуалды оқытуды қолдану. Kids University, мектеп үшін университет және жұмыс берушілермен кәсіби байланысты нығайту үшін басқа да бейресми жобаларды өткізудің маңыздылығы. ЖОО-дағы болашақ мұғалімдерді пәндік және әдістемелік даярлаудың арақатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия бойынша элективті курстарды дайындау әдістемесі

    Негізгі орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламалары. Химия пәнінің мектеп мазмұны бойынша типтік бағдарламалар. Химия бағдарламаларының вариативті және инвариантты бөлігі. Химия элективті курстарындағы экологиялық компоненттің рөлі. Оқушылардың қосымша жұмыс түрінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде химиядағы есептеу есептерін шешу әдістемесі. Элективті курстарды қалыптастырудағы оқушылар мен ата-аналардың рөлі. Элективті курстардың контентін құрастырудағы мектептің әдістемелік бірлестіктері мен кафедраларының жұмысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Оқу орнының психологиялық-педагогикалық, тұлғаға бағытталған, әлеуметтік мәселелері аясында жағдайларды шешу үшін кәсіби деңгейде білім, білік және дағдыларды қолдану.
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; магистранттарды оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
  • Тұжырымдамалық, логикалық және аналитикалық ойлау дағдыларын меңгеру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін зияткерлік жетілдіру және мәдени дамыту, кәсіби педагогикалық құзыреттілікті арттыру үшін қолдану.
  • Химияны оқытудың еңбек функцияларын, сондай-ақ жалпы білім беретін мекеменің, оқу топтарының, инклюзивті білім беру контексіндегі жекелеген білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, химиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес химия бойынша оқу материалының мазмұнын көрсету. Оқытудың, зерттеудің және оқытудың жаңа әдістерін синтездеу үшін кәсіби педагогикалық қызмет саласындағы іргелі химиялық пәндердің теориялық білімдерін меңгеру.
  • Оқу қызметін ұйымдастырудың кәсіби дағдылары мен дағдыларын, мектептегі педагогикалық процесті басқарудың әдістері, әдістері мен құралдары туралы базалық білімді, педагогикалық ұжымда кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын меңгеру.
  • Кәсіби қызметте пайдаланылатын ғылыми ақпаратты жинақтау және ұсыну, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ғылыми-педагогикалық, әдістемелік және әдіснамалық салада ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу үшін қажетті ауызша және жазбаша коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру.
  • Кәсіби-педагогикалық салада өмір бойы оқуды жалғастыру үшін қажетті өзін-өзі дамыту дағдыларын көрсету.
  • Білім алушыларда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық, көпмәдениетті дүниетанымды қалыптастыру.
Top