7M01504 Химия в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті сапалы және тиімді орындауға, стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешуге, химия және педагогика саласында әлеуметтік және кәсіби кеңістікте еркін бағдарлануға қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық қызметкерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында химияны оқытудың инновациялық технологиялары
Пән жас ерекшелік пен психологиялық ерекшеліктерге сәйкес заманауи білім беру және тәрбие технологияларын қолдануды, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы мен өзін-өзі белсендіруі үшін ортаны құрастыруды үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың заманауи технологиялары мен инновациялық әдістерін қолдана алады және оларды педагогикалық үдерісте инновациялық тәсілдерге енгізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастырады, мақалалар мен мәтіндер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көптілділік жағдайында химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері
Пән магистранттарда химияны көптілді оқытуды ұйымдастыру құзыреттілігін қалыптастыру жолдары мен тәсілдерін, көптілді оқытуды ұйымдастыру үшін негізгі әдістемелік тәсілдерді меңгереді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы көптілділікті пайдалана отырып химияны оқытудың негізгі әдістемелік аспектілерін білуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте химия бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру
Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы оқу орындарында химия бойынша білім беру сапасын арттыруды оқытады, заманауи педагогикалық технологияларды құрастыру және қолдану арқылы химия бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруға ықпал етеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жоғары мектепте химияның оқу процесін ұйымдастырудың негізгі модельдері мен технологияларын меңгере алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлік білім беру кеңістігінің технологиялары
Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық қосылыстарды талдаудың заманауи әдістері
Пән физика-химиялық талдау әдістерін қолдана отырып органикалық заттарды сандық және сапалық анықтау әдістерінің теориялық негіздерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сапалық және сандық химиялық талдаудың негізгі кезеңдерін, физикалық және физика-химиялық талдау әдістерінің теориялық негіздері мен принциптерін анықтай алады: оптикалық, спектралдық, хроматографиялық, заттардың органикалық қоспаларын шоғырландыру және бөлу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі мен заманауи технологиялары
Пән жалпы және бейорганикалық химияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесін, бейорганикалық химияны оқыту құралдарын, оның ішінде электрондық және мультимедиялық жүйелерді, бейорганикалық химияны интерактивтік оқытудың заманауи, ұйымдастырушылық формаларын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы химияның барлық негізгі стехиометриялық заңдарын білуге және құрастыруға, жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі педагогикалық технологияларының негізгі сапасын меңгеруге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық химияны оқытудың әдістемесі мен заманауи технологиялары
Пән физикалық-химиялық талдау әдістерін: хроматографияны (ГСХ, ЖТСХ, ЖҚХ), спектрлік әдістерді, термодинамикалық заңдарды, магнит өрісінің табиғаты мен магнит өрісіндегі заттардың сипатын, толқындық оптиканы, көп электронды атомдардың құрылымын, ядро құрылысын; атомдар мен молекулалардың электрондық құрылыстарын, әртүрлі қосылыстардағы химиялық байланыстың теориялық негіздерін пайдалана отыра органикалық заттарды сапалық және сандық анықтау әдістерінің теориялық негіздерін зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары химиялық білімнің заманауи үрдістері
Пән ақпараттандыру жағдайындағы білім берудің жаңа парадигмаларын, білім берудің жаңа парадигмасының моделін, ҚР мен шетелдегі жоғары химиялық білім берудің заманауи үрдістерін, Болон процесі мен модульдік оқыту жүйесін, заманауи педагогикалық технологияларды, ЖОО оқытушысының кәсіби қызметін талдауды және педагогикалық шеберлік мәселесін зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химияның теориялық және қолданбалы есептерін шешу үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану
Пән информатиканың техникалық және бағдарламалық құралдарын, оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінде компьютерлік технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен тәсілдерін, қолданылатын қолданбалы бағдарламалық кешендерді, деректерді статистикалық өңдеу бағдарламаларын және олармен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын алуды үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы компьютерлік технологияларды қолданудың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгере алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күрделілігі жоғары міндеттерді шешуге оқытудың заманауи әдістері
Пән күрделілігі жоғары есептерді шешуге оқытудың заманауи әдістерін, әртүрлі әдістермен есептік есептерді шешуді үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы есептерді жүргізе алады, олардың қолданылу саласын, жалпы қағидаттар мен міндеттерді шешу мен ресімдеудің әдістемелік тәсілдерін білуі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стереохимияның таңдаулы тараулары
Қазіргі заманғы көзқарастар негізінде стереохимияның теориялық негіздерін, органикалық қосылыстардың алуан түрлілігі мен ерекшеліктерін, органикалық қосылыстар құрылысының негізгі ережелерін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы табиғи қосылыстармен химиялық реакциялардың негізгі механизмдерін білуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нанохимия
Пән нанохимияның таңдаулы негізгі ұғымдарын, нанокристалды бөлшектер мен ұнтақтарды және жинақы наноматериалдарды алудың заманауи әдістерін, симметрия операцияларын сипаттаудың қажетті математикалық аппаратын тарта отырып, өлшемдігі төмен жүйелерді зерттеудің заманауи тәсілдерін, наноматериалдарды қолдану саласын меңгереді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы наноматериалдардың механикалық, физикалық және физикалық-химиялық қасиеттері туралы жалпы заңдылықтарды білуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи шикізатты талдау
Пән фенолды қосылыстардың, алкалоидтардың, липидтердің жіктелуін, химиялық қасиеттерін және физиологиялық рөлін, табиғи қосылыстарды идентификациялаудың физика-химиялық әдістерін меңгереді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар табиғи қосылыстардың негізгі кластарын сапалы идентификациялаудың негізгі әдістерін қолдана алады, табиғи қосылыстар экстрактілерінің құрамы мен сандық сипаттамаларын анықтау үшін физикалық-химиялық зерттеу әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биохимияның таңдаулы тараулары
Пән биологиялық объектілер үшін маңызды заттардың жекелеген кластарын, маңызды биомолекулалардың құрылымын, олардың организмдегі қызметін, қайталама метоболит және олардың биологиялық белсенді туындылары туралы; жасушаның негізгі компоненттерінің метаболикалық жолдарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы мембраналардың құрылымын, қасиеттерін және қызметін, метаболизмді реттеу принциптерін тани алады; макромолекулалар (белоктар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар) синтезінің жолдарын көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық химияның таңдаулы тараулары
Пән құрамына органикалық заттар кіретін жүйелерге қатысты термодинамиканың, кинетиканың, катализдің жеке мәселелерін; жүйе қасиеттерінің өзгеруіне жүйедегі компоненттер мен химиялық реакциялар табиғатының әсерін; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы сұйық және кристалды фазалардың әртүрлі санымен екі және үш компонентті жүйелердің жай - күйінің диаграммаларын, жүйелердің жай-күйінің сыртқы параметрлерге тәуелділігін қолдана алады; статистикалық термодинамика мәселелері бойынша білімді тереңдету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта химиясының заманауи мәселелері
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қоршаған орта объектілерінің құрамы мен химиялық қасиеттерін қалыптастыру үрдістерін, қоршаған ортада болып жатқан табиғи химиялық үрдістерді білуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Беттік белсенді заттар және синтетикалық жуғыш заттар химиясы
Пән маңызды ионогенді емес және ионогенді ББЗ және синтетикалық жуу құралдарын өндіру технологиясын, ББЗ түрлі кластарының қасиеттерін, синтетикалық жуу құралдарының қасиеттерін, олардың қолданылу саласын, токсикология және экологиялық мәселелерді оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы беттік-белсенді заттар мен синтетикалық жуу құралдарын синтездеудің технологиялық сызбаларын құрай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химияның таңдаулы тараулары
Сулы және су емес ерітінділерде өтетін иондық процестердің өзара әрекеттесуін, тепе-теңдіктің белгілі бір жағдайларын сақтау кезіндегі процестердің сандық сипаттамаларын зерттейтін пән; сандық талдауда қолдану; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы бәсекелес реакциялардың қатысуымен протонизацияның, кешенді түзудің және тұндырудың күрделі нақты химиялық процестерінің тепе-тең жағдайы мен механизмінің заңдылықтарын анықтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникациямен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
- Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
- Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологияларымен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
- Химия бойынша оқу жұмысының бар технологиялары мен инновациялық түрлерін қолдану және жаңаларын әзірлеу үшін психологиялық, педагогикалық, жоғары мектепте химияны оқыту әдістемесі бойынша білімдерін пайдаланады.
- Өзінің педагогикалық қызметін жоспарлауды, болжауды жүзеге асырады, білім алушылардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру мен іске асырудың әртүрлі әдістерін қолданады; оқыту әдістемесі мен тәрбие жұмысы бойынша теориялық білімді тәжірибеде қолданады; оқытудың қазіргі заманғы ақпараттық құралдарын пайдалану тиімділігінің шарттарын бағалайды.
- Химияның тұжырымдамалық негіздері, оның ғылымдар мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орны, даму тарихы мен қазіргі жағдайы туралы білімін көрсетеді; іргелі химиялық заңдар мен теориялар, табиғат және техникадағы құбылыстар мен үдерістердің химиялық мәні туралы білім жүйесін меңгерген; қарапайым және күрделі заттардың қасиеттерін сипаттаудың қазіргі теориялық әдістерін меңгерген.
- Формулаларды шығару және қолданбалы есептерді шешу үшін зерттелген математикалық аппаратты пайдаланады, іргелі химиялық заңдар мен теориялар туралы білім жүйесін меңгерген, эксперименттік және теориялық химия саласында аналитикалық және технологиялық шешімдерді іске асырады, іргелі физика-химиялық заңдар мен теориялар туралы білім жүйесін меңгерген.
- Ғылыми зерттеу әдістері мен техникасын меңгерген; теориялық материалды өз бетінше талдайды және оны тәжірибемен байланыстырады; химия ғылымдары, соның ішінде оқытудың педагогикалық технологиялары саласындағы білімді қолдана отырып, оларды жұмыста пайдалану үшін эксперименттік зерттеулерді жинау, талдау және өңдеу нәтижелерін талдайды.
Ұқсас БББ
7M01504 Химия (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01504 Химия
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01504 Химия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01504 Химия
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01504 Химия
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01504 Химия
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01504 Химия
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01504 Химия педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01504 Химия педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті