7M01504 Химия в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық және ғылым мен білімнің тығыз интеграциясы қағидаттарының негізінде жаңа формациядағы химиялық білім беру саласында жоғары білікті педагог кадрларды даярлау және білім сапасын арттыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері
Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия бойынша зертханалық сабақтарды ұйымдастырудың және өткізудің ғылыми-әдістемелік негіздері./
Пәннің мақсаты-аналитикалық химия бойынша зертханалық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін Мұғалімнің құзыреттілігін қалыптастыру. Пән зертханалық сабақтарға қатысты оқу-әдістемелік кешеннің бөлімін әзірлеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған және силлабуста зертханалық сабақтардың мазмұнын әзірлеуді, зертханалық жұмыс туралы есепті өз бетінше орындау және ресімдеу үшін әдістемелік ұсынымдарды әзірлеуді, нысандарды, әдістер мен құралдарды анықтауды, өзіндік жұмысты бағалау критерийлерін әзірлеуді, кері байланыс алу әдістемесін және талдауды орындау әдістемесін әзірлеуді көздейді педагогикалық жұмыс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Химияны оқыту әдістемесіндегі аймақтық, экологиялық және тарихи компоненттер
Пәннің мақсаты педагогтың Қазақстанның ұлттық басымдықтарын, тұрақты даму тұжырымдамасын ескере отырып, химиялық-білім беру процесін жоспарлау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстанның орнықты даму тұжырымдамасы шеңберінде өнеркәсіптік кәсіпорындардың өңірлік ерекшеліктерін, тарихи фактілерді, химиялық білім беру процесінде қоршаған ортаның ластану проблемаларын пайдалану әдістемесін игеруге, осындай әдістеме элементтерімен сабақтарды қысқа мерзімді жоспарлауды әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының химиялық өнеркәсібі
Пәннің мақсаты Қазақстанның химия өнеркәсібі саласындағы ұлттық басымдықтарын ескере отырып, Химия-білім беру процесін жоспарлау үшін қажетті педагогтің құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пән даму тарихын, негізгі кен орындары мен кәсіпорындардың орналасу географиясын, өндірістің физика-химиялық негіздерін, Қазақстан ғалымдарының Химиялық өндіріс технологиясын дамытуға қосқан үлесін және білім беру мазмұнына Қазақстан Республикасының химия өнеркәсібінің оның серпінді және орнықты дамуы үшін маңыздылығы туралы ақпаратты қамтитын сабақ әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Пәннiң мaқcaты оқу процеciнде жaлпы бiлiм беру мекемелерiнде қолдaнылaтын зaмaнaуи бiлiм беру технологиялaрын зерделеу және игеру болып тaбылaды. Пән бiлiм aлушылaрдың қaзiргi бiлiм беру мекемелерiнде қолдaнылaтын технологиялaрдaғы бiлiмдерiн кеңейтуге, жүйелеуге, жaңaртылғaн бiлiм беру мaзмұнынa cәйкеc келетiн технологиялaрды енгiзу бойыншa прaктикaлық құзыреттiлiктердi дaмытуғa, бiлiм беру және caбaқтaн тыc жұмыcтaрдың нәтижелiлiгiн aрттыру үшiн әдicтемелiк және технологиялық жaңaлықтaрды пaйдaлaнуғa, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бaғыттaлғaн.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның таңдамалы тараулары
Пәннің мақсаты-органикалық химияны оқытудың заманауи әдістерін, технологияларын, химиялық білім берудің жаһандануын, білім беру ұйымының миссиясы мен мақсаттарын ескере отырып, оқу-әдістемелік құжаттаманы құрастыру алгоритмдерін игеру. Пән заманауи ғылыми жетістіктерді, Заманауи педагогикалық теорияларды және жаңартылған оқу бағдарламалары жағдайында оқытудың инновациялық технологияларын ескере отырып, органикалық химияның іргелі негіздерін тереңдетіп зерттеуге, осы негізде пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің элементтерін, авторлық курстарды әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті жаратылыстану білімін ұйымдастыру мәселелері және жетілдіру жолдары
Пәннің мақсаты үнемі өзгеріп отыратын жағдайларда және инклюзия жағдайында оқу сабақтарының мазмұнын, нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтау үшін қажетті Мұғалімнің құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пән мұғалімнің оқушының әртүрлі қажеттіліктеріне мобильді жауап беру дағдыларын қалыптастыруға, кейс-стадиді шешуге, дәстүрлі нұсқада және пәннің жекелеген бөлімдері бойынша онлайн режимінде әртүрлі әдістерді, құралдар мен нысандарды қолдана отырып, дидактикалық материалдарды әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Химияның негізгі теорияларын зерттеу әдістемесі
Пәннің мақсаты химияның іргелі теорияларын, оларды зерттеуде қолданылатын заманауи әдістерді, технологияларды, химиялық білім берудің жаһандануын, білім беруді ұйымдастырудың миссиясы мен мақсаттарын ескере отырып, оқу-әдістемелік құжаттаманы құрастыру алгоритмдерін тереңдетіп игеру болып табылады. Пән заманауи ғылыми жетістіктерді, заманауи педагогикалық теорияларды және оқытудың инновациялық технологияларын ескере отырып, химияның іргелі теорияларын жетілдірілген оқыту бағдарламалары жағдайында тереңдетіп зерттеуге, осы негізде оқыту барысында пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін, авторлық курстарды әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жобаларды басқару және инновациялық менеджмент
Пәннің мақсаты білім берудегі жобаларды басқару және инновациялық менеджмент үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән жобаларды басқарудың теориялық және практикалық негіздерін зерделеуге, инновациялық жобалардың экономикалық тиімділігін бағалау әдістері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, инновациялық менеджмент пен жобаларды басқару құралдары мен тетіктерін практикалық қолдану туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттың коммуникативті технологиясын химияны оқытуда қолдану
Пәннің мақсаты химия-білім беру үдерісі саласында ақпараттық-коммуникациялық құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән көрнекілікті, саралауды, қашықтықтан оқыту мүмкіндігін, интерактивтілікті қамтамасыз ету, білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін химияны оқытуда және ғылыми зерттеуде қазіргі заманғы АКТ-ны игеруге бағытталған. Электрондық дидактикалық материалдарды, бірліктерді, бейне дәрістерді, тексеру материалдарын жасау, әртүрлі бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістемесін қамтиды: виртуалды химиялық зертханалар және т.б., соның ішінде жасанды интеллект.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Химияны оқытудағы өзіндік жұмыс жүйесі
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен технологияларды ескере отырып, химиялық білім беру процесінде білім алушылардың өзіндік жұмысына басшылық жасау құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылар ұжымының өзіндік жұмысын ұйымдастырудың дәстүрлі және заманауи технологияларын зерделеуге, химияны оқыту барысында білім алушылардың өзіндік жұмысына басшылық етудің Жеке жүйесін практикалық әзірлеуге, материалдық базаны ескере отырып жоспарлауға, құрастыруға, аудиториялық және аудиториядан тыс сабақтарды өткізуге, талдауға, бағалауға бағытталған, оның барысында білім алушылардың өзіндік жұмысы орындалады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жаратылыстану ғылымдары саласындағы ақпараттық-аналитикалық порталдармен, мәліметтер базаларымен және агрегаторлармен жұмыс жасау әдістемесі
Пәннің мақсаты-электрондық каталогтарда, желілік ресурстарда қажетті ақпаратты іздеу әдістерін меңгеру; әртүрлі мәліметтер базасымен және ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары. Пән ғылыми-зерттеу және білім беру қызметін жүзеге асыру кезінде жаратылыстану ғылымдары саласындағы деректер базасымен, ақпараттық-талдау жүйелерімен, ақпараттық-іздеу жүйелерімен, тақырыптық желілік ресурстармен жұмыс істеу үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық білім беру процесінде жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты химиялық-білім беру процесінде жасанды интеллектті пайдалану үшін құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән химиялық білім беру процесін жүзеге асыру үшін иллюстрациялық, оқыту және бағалау дидактикалық материалдарын әзірлеу дағдыларын, сондай-ақ жасанды интеллект көмегімен модельдеуді жоғалтуға, әртүрлі педагогикалық сценарийлерді талдау және шешім қабылдау үшін жағдайларды модельдеуге мүмкіндік беретін дағдыларды пысықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
Пәннің мақсаты зерттеу міндеттерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны Интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, жасанды интеллектті қолдана отырып, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйелі мәліметтерді құрайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аспаптық талдау әдістерін зерттеу әдістемесі
Пәннің мақсаты физика-химиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, химия және экология саласындағы білім алушылардың аудиториялық және аудиториядан тыс эксперименттік ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді игеру болып табылады. Пәнді игеруге бағытталған: университетте де, орта мектептің химия курсында да (хроматография, ЯМР, ИҚ спектроскопия, масс-спектроскопия) білім алушыларды физика-химиялық әдістерге оқыту әдістемесін меңгеруге; білім алушылардың зерттеу қызметінде әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау
Пәнді оқытудың мақсаты-әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде жобалау және бағдарламалау процесі. Пәннің мазмұны білім беру электрондық басылымдарының мәні мен ерекшеліктерін зерделеу, оларды біріздендіру; білім беру электрондық басылымдарының қасиеттерін іске асыру үшін әзірлеу және сараптау, бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыс фрагменттерін цифрландыру, дайындық бейіні бойынша құралдар жасау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Химиядан сапалық және сандық есептерді шығару әдістемесі
Пәннің мақсаты әртүрлі деңгейдегі олимпиадалардың эксперименттік турларын ұйымдастыру мен өткізу, және ғылыми жобаларды орындау үшін химия бойынша сапалық және сандық міндеттерді шешудің әдістемелері мен технологиялық әдістерін игеру болып табылады. Пән матрицаны қолдана отырып, сапалық және сандық есептерді шешу әдістемесі, Тікелей, кері және алмастырушы титрлеудің әртүрлі тәсілдері, тапсырмалар мен бағалау критерийлерін әзірлеу саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп пен ЖОО-да химиялық зерттеу қабілетін қалыптастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты-химиялық-білім беру процесінде білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру әдістемесін меңгеру. Пән мектеп пен университеттің білім беру процесінде зерттеу дағдыларын қалыптастыру проблемасының генезисін, негізгі ұғымдардың маңызды сипаттамаларын мазмұнды талдауды, зерттеу дағдыларын қалыптастырудың қолданыстағы әдістемелерінің салыстырмалы сипаттамаларын, зерттеу дағдыларын қалыптастыру критерийлері мен деңгейлерін, химиялық зерттеу дағдыларын қалыптастырудың өзіндік әдістемесінің элементтерін әзірлеуді зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың методологиясы және заманауи технологиялары
Пәннің мақсаты-жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи әдістерін, технологияларын, химиялық білім берудің жаһандануын ескере отырып, оқу-әдістемелік құжаттаманы құрастыру алгоритмдерін игеру. Пән модернизацияланған оқу бағдарламалары жағдайында жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі заманғы педагогикалық теориялары мен инновациялық технологияларын оқыту әдістемелерін салыстырмалы талдауға, осы негізде пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін, авторлық курстарды әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Химияны оқытудың синергетикалық бағыттары
Пәннің мақсаты химияны оқытуда өзінің икемді және әмбебап білім беру ортасын одан әрі қалыптастыру үшін оқыту процесін басқарудың синергетикалық принциптерін меңгеру болып табылады. Пән синергетиканың негізгі ұғымдарының мазмұнын талдауға, формаларды, әдістер мен құралдарды анықтау үшін синергетикалық тәсілді практикалық қолдануға, өзгермелі жағдайларда тиімді білім беру ортасын құру үшін синергетикалық тәсілді қолдана отырып, өзіндік Әдістеменің элементтерін жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық практиканы ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты педагогикалық практиканы ұйымдастыру және өткізу үшін құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Оқу Пәні - әдістемелік кешенді құрастыру әдістемесін игеруге, құжаттаманы ресімдеу, бағалау критерийлері, Moodle қосымшасында және дәстүрлі нұсқада онлайн форматта студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру, басқару, бақылау, түзету бойынша жұмысты игеру бойынша студенттерге арналған практика мен әдістемелік ұсынымдар бағдарламасын әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Химиялық білім беру процесінде зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты химия-білім беру процесінде зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістемесін меңгеру болып табылады. Пән педагогтың ғылыми танымның диалектикасы негізінде білім алушылардың да, өзінің де білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі дербес зерттеу қызметінің процесін жоспарлау, ұйымдастыру, басқару, бақылау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушы үшін ғылыми зерттеуді, ғылыми аппаратты, тиімділік критерийлерін орындаудың кезеңдік алгоритмін әзірлеуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру ұйымының миссиясы мен мақсаттарына сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешенін, авторлық курстарын әзірлеу
- Химия педагогикалық білім берудің заманауи тұжырымдамалары мен технологияларын ескере отырып дәстүрлі және оnlline форматтағы білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру
- Химия - білім беру процесін және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жүзеге асыру үшін IT-технологияларды қолдану
- Химия саласындағы классикалық және заманауи зерттеу әдістерін және химияны оқыту әдістемесін пайдалана отырып, ғылыми танымның диалектикасы негізінде білім алушылардың және өзінің зерттеу қызметін құру
- Өзгермелі жағдайларды, қазіргі заманғы тұжырымдамаларды, химия-педагогикалық білім беру технологияларын ескере отырып, іргелі теориялық база негізінде дәстүрлі және onlline форматтарда оқыту және тәрбиелеу процесін жүзеге асыру
- Өзгермелі жағдайларда пәннің мақсаттарына сәйкес химия-білім беру процесінің оқу сабақтарының мазмұнын, нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтау
- Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып, химиялық-білім беру процесін жоспарлау
- Техникалық, қаржылық, адами факторларды ескере отырып, ұжымның және өзінің қызметін басқаруды жүзеге асыру
- Ғылыми білім беру саласында кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін шет тілінде В2-С1 деңгейінде ауызша және жазбаша нысанда тұрақты коммуникацияны көрсету
Ұқсас БББ
7M01504 Химия (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01504 Химия
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01504 Химия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01504 Химия
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01504 Химия
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01504 Химия
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01504 Химия
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01504 Химия педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01504 Химия педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті