Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Химия педагогін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары

    Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады. Курс арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің проблематикасын қарастырады және ғылымның тарихы мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері туралы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады, пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химиялық технологияның теориялық және қолданбалы аспектілері

    Химиялық-технологиялық процестердің негізгі дамуының қолданбалы аспектілерінің заңдылықтары, процестерді ұйымдастырудың əдістері, химия өнеркəсібінің шикізаты, су, ауа жəне энергия көздері туралы мəліметтер қарастырылады. Бейорганикалық, органикалық синтездің негізгі өнімдерді өндіруде кәсіби проблемаларды шешу үшін, білімді, шығармашылық қабілетті пайдалана біледі, пәнаралық білімдер интеграциялаланады, ақпараттық мәдениет көрсету жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдіснамасы мен заманауи технологиясы

    Жалпы және бейорганикалық химия пәні бойынша цифрлық білім беру ресурстарын пайдалануды қарастырады, білім мазмұнының ерекшеліктерін, ғылыми көзқарасын, экологиялық, ақпараттық мәдениеттің практикалық қалыптасуын, заманауи әдістемелік әдістерді, оқу материалының белгілі бір реттілікпен құрылымдық-логикалық байланысын қарастырады. Оқытудың әдіс-тәсілдері талданып, кәсіби білімдері мен шығармашылық қабілеттері жетілдіріледі. Нәтижеге бағытталған оқытудың ұйымдастыру формалары мен білім беруді жүзеге асыру механизмдері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    әні ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі әдістері мен тәсілдерін зерделеуге арналған. Магистранттар зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдауға, деректерді жинау және талдау әдістерін таңдауға, зерттеу нәтижелерін бағалауға және түсіндіруге үйренеді. Пән шеңберінде сондай-ақ негізделген тұжырымдарды құру қағидаттары, ғылыми зерттеудің этикалық аспектілері және ғылыми мәтіндерді ресімдеуге қойылатын негізгі талаптар зерделенеді. Осы пәнді оқыту ғылыми ойлау мен дербес ғылыми жұмыс дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи бейорганикалық химияның теориялық аспектілері

    Заманауи бейорганикалық химияның соңғы жүзжылдықтағы дамуының негізгі кезеңдерін, химиялық процестердің басымдықтарының пайда болуын, химияның қазіргі заманғы өзекті мәселелерінің шешімін талдауын, химиялық реакциялардың жаңа аспектілерін, өндіріс пен тұтынудың әртүрлі салаларындағы нақты мүмкіндіктерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін жария етуді және проблемаларды шешуді ұйымдастыра отырып, білімді жетілдіреді;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы химия негіздері

    Қазіргі қоғамның, жеке тұлғаның қажеттіліктері мен проблемаларын көрсету, фундаментальды химияның заңдарын, химиялық әдістері мен химиялық заттарды өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, сондай-ақ күнделікті өмір жағдайында қолдану тәсілдерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін жария етуді және проблемаларды шешуді ұйымдастыра отырып, білімді жетілдіреді;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи органикалық химияның теориялық негіздері

    Органикалық химиядағы реакциялардың механизмі мен әдістерін, органикалық қосылыстардың стереохимиясының проблемалық мәселелерін, электрондық ығысу заңдылықтарын, органикалық реакциялардағы функционалдық топтарды қорғау және регенерациялау әдістерін қарастырады. Қазіргі органикалық химияның теориялық және синтетикалық мәселелерін шешу үшін білімді, шығармашылық қабілетті пайдалана біледі, пәнаралық білімдер интеграциялаланады, ақпараттық мәдениет көрсету жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоршаған орта химиясы

    Атмосфераның, судың, топырақтың құрамындағы химиялық процестерді, химиялық ластану жолдары мен алдын алу, қалдық газдар, ағынды сулардың шығарындыларын тазарту әдістері, органикалық, органикалық емес, элементорганикалық токсиканттардың адам денсаулығына теріс әсер ету мәселелері қарастырылады. Заманауи ғылыми принциптермен, эксперименталдық, технологиялық амалдардың экологиялық проблема шешімдерін көпшілік алдында таныстыру жолдары сипатталады. Пәнаралық білімдер интеграцияланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасыл химия процестері

    Химиялық процестерді таңдау, шарттарын жасау мүмкіндігін қамтамасыз ететін іргелі білім беру жүйесі қоршаған ортаға кері әсерді азайтатын, жоятын химиялық реакцияларды, процестерді, химиялық процестерді құрудың негізгі тәсілдерін зерттеуді көздейді. Қазiргi заманғы ғылыми қағидаттар, эксперименттiк-технологиялық тәсiлдердiң экологиялық проблемаларының шешiмдерiн жария таныстыру тәсiлдерi сипатталады. Пәнаралық білім біріктіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи физикa-химиялық зерттеу әдістері

    Заманауи физика-химиялық әдістердің мәні, аспаптар, схемалар, аппараттардың жұмыс тәртібі, жарықтың жұтылу заңы, хроматография әдісі, ИК-, ЯМР-спектроскопия, фотоэлектроколориметр, аспап жұмысының схемасы, сипаттамасы және принциптері, градуирленген графиктерді құрудың тәсілдері қарастырылады. Заманауи зерттеулерде физика-химиялық әдістерді, химиялық талдау мәселелерінің шешімі, қорытындыларын рәсімдеуі және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Элементорганикалық қосылыстардың химиясы

    Жаңа элементорганикалық қосылыстар химиясын синтездеудің құрылысы, реакциялық қабілеті, реакциялар механизмдерін анықтауда эксперименталды нәтижелерді интерпретациялауда элементорганикалық қосылыстардағы молекулалардың құрылымы және реакцияларды зерттеудің физикалық әдістерінің негіздері қарастырылады. Талдау әдістеріне өзіндік пікір қалыптастыру үшін қазіргі құрал-жабдықтармен АКТ қолдану және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи аналитикалық химияның теориялық аспектілері

    Заманауи аналитикалық химияның ғылыми зерттеу әдістерін әзірлеу, қолданыстағы әдістерді жетілдіру, жаңа аспаптарды құрастыру, жаңа реактивтерді синтездеу тәсілдері қарастырылады. Талдау әдістеріне өзіндік пікір қалыптастыру үшін қазіргі құрал-жабдықтармен АКТ қолдану және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық қосылыстарды зерттеу әдістері

    Органикалық қосылыстарды зерттеудің негізгі әдістерінің іргелі білімін, органикалық қосылыстарды химиялық талдауды зерттеудің өзекті мәселелерін, органикалық қосылыстардың сипаттамалары мен аспаптар жұмысының принциптерін қарастырады. Органикалық қосылыстарды заманауи зерттеуде физика-химиялық әдістер мен химиялық талдау мәселелері шешіліп, қорытындылары жариялымға ұсынылады және пәнаралық білімдер интеграцияланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы

    Қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Ғылыми стиль туралы түсінігін, ғылыми бағытта жазылатын жұмыстардың ерекшелігін; академиялық мәтіннің түрлері және олардың құрылымын; академиялық мәтін тілін, ондағы тілдік бірліктерді қолданудың жолдарын; акдемиялық мәтінге қажетті элементтерін, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптерін, ғылыми зерттеу жұмысының құрылымын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи коллоидты химия және нанотехнология

    Заманауи коллоидтар химиясында электрокинетикалық құбылыстардың және коллоидтық химияның өзекті мәселелері, жоғары дисперсті жүйелердің әртүрлі қасиеттері мен беттік құбылыстары қарастырылады. Коллоидтық химияның жетістіктерін өндірістің әртүрлі салаларында кәсіби проблемаларды шешу үшін білімді практикада қолдану, мәселенің шешімін талдау, пәнаралық білімдерді интергациялау жолдары жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияның теориялық және әдіснамалық негіздерін оқытуда жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты: Курс химияның теориялық және әдіснамалық негіздерін оқытуда жасанды интеллект технологияларын қолданудың ғылыми және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Пәннің қысқаша сипаттамасы: Курс жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен принциптерін, сондай-ақ оларды химияны оқытуда қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Магистранттар деректерді жинау, талдау және болжау әдістерін үйреніп, ЖИ арқылы оқу процесін жекелендіру мүмкіндіктерін зерттейді. Виртуалды көмекшілерді, мультимедиалық ресурстарды және адаптивті оқыту жүйелерін пайдалануды меңгереді. Сонымен қатар, автоматтандырылған бағалау жүйелерін әзірлеу, инклюзивті білім беру үдерісінде ЖИ қолдану және білім беру саласындағы этикалық мәселелерді талдау дағдыларын қалыптастырады. Курсты аяқтаған соң магистранттар химияны оқытуда ЖИ технологияларын тиімді қолданудың ғылыми негізделген тәсілдерін игеріп, оларды тәжірибеде жүзеге асыру мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи қосылыстар химиясы және ББЗ

    Биологиялық белсенді заттардың классификациясы мен номенклатурасы; белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің, төмен молекулалық биорегуляторлар мен антибиотиктердің құрылымы мен кеңістіктегі ұйымдастырылуын; биополимерлерді талдау, химиялық синтез және биосинтез әдістерін; ферментативті катализ, ферменттер, антиденелер туралы түсініктер; тірі материяны ұйымдастырудың негізгі принциптері (тірі күйдің молекулалық логикасы); биологиялық белсенді қосылыстардың әртүрлі кластарына тән реакциялар, олардың қасиеттері; биомолекулалардың қасиеттері; қазіргі заманғы зертханалық жабдықтың негіздері және биологиялық белсенді заттарды зерттеу әдістемесі; биологиялық белсенді заттардың әртүрлі кластарын қолданудың негізгі бағыттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық процестердің кинетикасы мен термодинамикасы

    Химиялық процестердің кинетикасы, макроскопиялық жүйелердегі химиялық, фазалық айналуларды талдау үшін негізгі кинетикалық әдістер қарастырылады. Қолданатын білім негізінде көп компонентті, көпфазалы жүйелердегі процестердің кинетикалық моделін құру, стандартты емес жағдайларда кәсіби білім, түсінік пен шығармашылық қабілет практикада қолданады. Пәнаралық білімдерді интеграциялау, мәселелік шешімдер сыни тұрғыдан талдау жолдары жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиядан эксперименттік есептер шығару технологиясы

    Пәнді оқу барысында жеке тұлғаның шығармашылық әлеуетін, шығармашылық тапсырмаларды шешуін, магистранттардың химия ғылымында интеллектуалды қабілеттерін дамытады, химиялық эксперименттік есептерді шығару дағдысын қалыптастырады, қиындығы әр түрлі есептерді құрастыру тәсілдерін жетілдіреді. Химиялық жобаларды даярлап, жариялымға ұсыну тәсілдерін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия және ерітінділердің термохимиясы

    Химиялық реакциялардың жылу эффектісінің тәуелділігін және реакция барысындағы элементтердің физика-химиялық көрсеткіштерге тәуелділігін, негізгі ұғымдарды қалыптастырады: термодинамикалық жүйелер және олардың контактілері, термодинамикалық шамалардың аддитивтігі, жүйе дисперсиясы, энтальпия, термохимиялық жылу, стандартты күйлер, қосылыстың түзілу энтальпиясы, Кирхгоф формуласы, Гесс заңы, термохимиялық циклдар және басқа да маңызды термохимиялық шамалар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стереохимия негіздері және органикалық реакциялардың механизмдері

    Стереохимия пәні стереохимия теориясының негізгі ережелерін; органикалық қосылыстардың конформациялық талдауын, молекулалардың кеңістіктік құрылымы мен құрылымдық заттардың физикалық және химиялық қасиеттерін, реакцияларының бағыты мен жылдамдығына әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары оқу орнында химияны оқытудың өзекті аспектілері

    Химиялық білім беру теориясының, әдіснамасы мен практикасының өзекті аспектілері қарастырылады. Заманауи талаптар контексінде химияны оқытудың дидактикалық, әдістемелік және технологиялық негіздеріне ерекше көңіл бөлінеді. Стандартты емес жағдайларда кәсіби міндеттерді шешу үшін білімді шығармашылық қабілетімен, идеяның проблемалық шешімдерін талдау және көпшілік алдында жариялымға ұсыну жолдарын көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі физикалық химияның таңдаулы тараулары

    Химиялық процестер мен құбылыстарды білуде қажетті физика-химия ғылымының іргелі заңдары мен негізгі әдістері туралы түсініктерді, қазіргі физикалық химияның негізгі білімдері мен негізгі түсініктерін қалыптастырады. Қазіргі химиялық процестердің бағыты, ағымы, жылдамдығы, ортаның табиғаты. , қоспалар, радиация және т.б. реакция өнімдерін анықтаудың негізгі заңдылықтарын қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде химияны оқыту саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, сондай-ақ зерттеу әдістерін және академиялық хатты білу және оқытылатын салада қолданылады;
  • барынша кең пәнаралық контексте стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдаланады;
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін командада жұмыс істеу дағдыларын және академиялық адалдық мәдениетін, шетел тілін меңгеруін көрсетеді;
  • идеяны, қорытындылары мен проблема шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастырады;
  • химияны оқыту саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін пәнаралық білімдерін интеграциялайды
Top