7M01503 Информатика педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта және жоғары білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін зерттеу мен іске асырудың теориялық, практикалық дағдылары бар, цифрлық технологияларды инновациялық деңгейде және еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес пайдалануға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектепте информатиканы оқытудың ғылыми негіздері
Әлемнің жүйелік-ақпараттық бейнесін қалыптастырудың ғылыми негіздері; информатиканың іргелі ұғымдары; бағдарламалау тілдерінің парадигмалары; компьютерлік жүйелердің архитектуралық ерекшеліктері; мәліметтер базасын құру принциптері; білім берудегі робототехника және Web – бағдарламалау негіздері қарастырылады. Пәнаралық білімді интеграциялаудың аналитикалық және басқарушылық міндеттерін шешу үшін кәсіби деңгейде шығармашылық қабілеттерді игеруді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект және BIG DATA
Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік: адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы
Пәнді зерделеудің мақсаты - магистранттарда бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтауға қабілетті болады; білім алушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын таңдауға және тиімді пайдалануға; алған білімдерін оқу, ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдануға міндетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Информатикадағы ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау біліктілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте IT-пәндерді оқыту әдістемесі
Магистранттарды жоғары мектепте IT-пәндерді оқытудың нақты әдістемесінің әдіснамалық аспектілерімен және әзірлемесімен, ақпараттық коммуникациялар және технологиялар курсын оқыту әдістемесімен таныстыру. IT-пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесін құру, жоғары мектепте IT-пәндерді оқытудың нақты әдістемесін әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім алушылардың білімін бақылау мен бағалаудың заманауи әдістері
Сапалы нәтижелерге қол жеткізуге ықпал ететін білім алушылардың оқу іс-әрекетінің нәтижелерін бағалау критерийлері. Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың әртүрлі тәсілдері мен құралдары. Білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайы. Нормативтік құжаттар мен бақылау объектілерінің талаптарын ескере отырып, жоспарланған нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологиясын таңдау. Әрі қарай оқыту туралы шешім қабылдау үшін критериалды бағалау. Оқыту нәтижелерін бағалауды ұйымдастыруға арналған заманауи АКТ құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
Пәннің мақсаты – информатика және білім беруді ақпараттандыру саласында педагогикалық зерттеулер жүргізудің ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгерту. Сонымен қатар, зерттеу әдістерін тиімді қолдана отырып, білім беру үдерістерін ғылыми тұрғыда талдай білуге үйрету, педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдістемелерін игерту, зерттеу жоспарын құру дағдыларын қалыптастыру, сандық және сапалық талдау жүргізу жолдарын көрсету, зерттеу нәтижелерін ғылыми негізде рәсімдеп, қорытынды жасай алуды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сандық ресурстар және қызмет көрсету
Цифрлық білім беру ресурстарын құрудың аспаптық құралдары, цифрлық оқу материалдарын әзірлеу әдістемесі, оқу материалын ұсыну қағидаттары қарастырылады. Пән білім беруде цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу, тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағдарламалаудың заманауи технологиялары
Құрылымдық және модульдік бағдарламалаудың негізгі түсініктері. Иерархиялық реттеу. Тестілеу принциптері және іске асыруды тестілеу тәсілдері. Интеграцияны тестілеу. Объектіге бағытталған бағдарламалау. Қазіргі OOP бағдарламалау тілдері. Аспаптық даму ортасы. Рекурсивті Алгоритмдер. Рекурсивті қоңыраулар ағашының құрылысы. Сызықтық деректер құрылымы. Деректер құрылымдарындағы іздеу міндеттері. Ерекше жағдайларды өңдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрондық білім беру интернет-ресурстарын әзірлеу
Ақпараттық модельдеу технологиялары. Білім беру, дамыту және тәрбиелеудегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар. Ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың негізгі принциптері. Интернет желісінің ақпараттық ресурстары, білім берудегі электронды басылымдар мен ресурстарды пайдалану ерекшеліктері, білім беру ресурстарын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулерді өңдеудің математикалық әдістері
Пән психологиялық-педагогикалық параметрлер арасындағы статистикалық байланыстарды анықтау үшін коэффициенттер мен критерийлерді, статистиканың әдістері мен әдіснамалық негізін, экономикалық-статистикалық, педагогикалық зерттеу кезеңдерін зерттейді. Корреляция, регрессия, дисперсия, факторлық салмақ коэффициентін есептеу; статистикалық есептеулердің компьютерлік технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мультимедиялық жүйелерді жобалау және құрастыру
Оқыту жүйелерін жобалаудың негізгі принциптері. Компьютерлік оқыту. Компьютерлік оқыту жүйесі. Жаңа электрондық оқыту жүйелері. Студенттің компьютермен диалогын ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптар. Мультимедиялық жүйелерді жобалау кезінде кіріктірілген тілдерді қолдану. Мультимедиялық қосымшаларды құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Java технологиялары
Бағдарламалық жүйелерді әзірлеудің объектіге бағытталған әдіснамасына кіріспе. Құралдар, OOP технологиясын қолдау. Объектіге бағытталған талдау мен жобалаудың негізгі түсініктері. Сыныптар мен объектілердің құрылымы. Инкапсуляция, мұрагерлік-объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамасы. Полиморфизмнің негізгі принциптері, ережелері және түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі бұлтты технологиялар
Пән "бұлтты" технологиялардың архитектурасын, білім беру жүйесіне арналған "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдерін, деректерді сақтау процесін (реляциялық және реляциялық емес деректер қоймалары), желілік өзара іс-қимылды, бұлтты сервистерді стандарттау мен сертификаттауды, электрондық оқытудағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу процесін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Магистранттарды білім беруді ақпараттандырудың заманауи мәселелерімен таныстыру, білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқытудың заманауи жүйелері
Қазіргі қоғамдағы қашықтықтан оқыту. Қашықтықтан білім берудің өзіне тән ерекшеліктері: оқытушының жаңа рөлі, икемділігі, модульділігі, экономикалық тиімділігі, білім беру сапасын мамандандырылған бақылау, интернет технологиялары мен оқыту құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі кеңейтілген және виртуалды шындық
Курс толықтырылған және виртуалды шындық технологияларын, атап айтқанда, адам мен машинаның өзара әрекеттесу алгоритмдерін, интерактивті 3D қосымшаларды әзірлеу құралдарын, кадрларды құру алгоритмдері мен әдістерін, ұялы платформалар үшін AR/VR қосымшаларын әзірлеуді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастыру
Білім алушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері, білім беру процесінің құрылымындағы зерттеу мәдениетіне, зерттеулерге және әзірлемелерге қойылатын талаптар. Оқу орнының ерекшелігіне сәйкес ғылыми-зерттеу жұмысының жүйесін әзірлеу, ғылыми-зерттеу және жобалық қызметті ұйымдастыру жүйесін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау практикумы
Мақсаты - сандық және мәтіндік деректерді өңдеу. Жолдарды өңдеу. Массивтерді сұрыптау және іздеу. Рекурсивті Алгоритмдер. Графикалық құрылыстардың алгоритмдері мен әдістері. 2 айнымалы функцияның беткі графигін құру. Динамикалық деректер құрылымын жобалау. Динамикалық жад. Көрсеткіштер және оларды пайдалану. Стектер мен кезектер. Сандық және мәтіндік деректерді өңдеу. Жолдарды өңдеу. Массивтерді сұрыптау және іздеу. Рекурсивті Алгоритмдер. Графикалық құрылыстардың алгоритмдері мен әдістері. 2 айнымалы функцияның беткі графигін құру. Динамикалық деректер құрылымын жобалау. Динамикалық жад. Көрсеткіштер және оларды пайдалану. Стектер мен кезектер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатика саласындағы инновациялық педагогикалық технологиялар
Пәннің мақсаты - информатика пәнін оқытуда заманауи инновациялық педагогикалық технологияларды тиімді қолдану арқылы болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру және жетілдіру. Пәнді оқыту барысында инновациялық педагогикалық технологиялардың теориялық негіздерін меңгерту, информатика сабағында қолданылатын әдіс-тәсілдер мен технологияларды тәжірибелік түрде қолдана білуге үйрету, оқытудың жаңа форматтарын тиімді ұйымдастыру жолдарын көрсету, цифрлық білім беру ресурстарын жасау және қолдану біліктілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
JavaScript - де программалау
Тілдің синтаксисі. Деректер типтері: Number, String, Boolean, null және undefined. Динамикалық типтендіру және типтерді келтіру. Математикалық, логикалық операторлар. Типтерді келтіру. Айнымалылар, айнымалылардың аттары. Меншіктеу операторы. Шарттар. Тернарлық оператор. Циклдер. Функциялар. Массивтер мен объектілер.Тұйықталу, объектілер мен құрылымдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Электрондық оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
Инновациялық білім беру әдістері мен технологиялары: түсінігі, жіктелуі. Электрондық білім берудің түсінігі және теориялық негіздері. Дәстүрлі және электронды білім беруді салыстыру, оның қашықтықтан білім беруден және білім берудің басқа түрлерінен айырмашылығы. Электрондық білім берудің теориялық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру сапасының мониторингі
Пән магистранттардың білім беру қызметтерінің сапасы туралы ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және талдаудың ғылыми негізделген жүйесін игеруіне бағытталған. Білім беру жүйесі мониторингінің мақсаттары, негізгі бағыттары мен түрлері. Білім беру мониторингін жүзеге асыру қағидалары. Білім беру мониторингін жүзеге асыру тәртібі. Білім беру сапасын мониторингтеу әдістемесі мен технологиялары және оларды білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда пайдалану. Білім беру сапасын бақылау жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Цифрлық білім беру ресурстарын құру және оқытудың жаңа форматтарында сабақтар өткізуді ұйымдастыру дағдыларын меңгеру, сондай-ақ заманауи тілдер мен бағдарламалау технологияларын меңгеру. Компьютерлік есептеулерді математикалық модельдеуде қолдану, информатиканы оқытуда заманауи инновациялық педагогикалық технологияларды тиімді қолдануды игеру.
- Стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану, диссертация үшін ақпаратты өңдеу кезінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.
- Қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобаларды құру және бақылау, ақпараттық көздермен ғылыми ізденіс және практикалық жұмыс, бұлтты технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін кешенді іске асыру тәжірибесін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Аналитикалық есептерді шешу үшін интеллектуалды жүйелерді пайдалану; аналитикалық қызметте жасанды интеллект жүйелерін қолдану мүмкіндіктерін бағалау, Интеллектуалды ақпараттық жүйені енгізудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; Big Data технологияларын қолдана отырып шешілуі мүмкін аналитикалық есептердің өлшемдерін анықтау; қолданбалы есептерді шешуге үлкен деректерді өңдеу технологияларын қолдану.
- Зерттелетін дереккөздердің мазмұнына логикалық-дидактикалық талдау жүргізу, библиографиялық материалды құрастыру және рәсімдеу, ғылыми дереккөздер бойынша рефераттар жасау, ғылыми эксперименттер жүргізу, зерттеу барысында алынған материалдардың аннотациясы мен түйіндемесін жасау, объектіге бағытталған бағдарламалау принциптерін қолдану қабілетін көрсету.
- Жоғары білім беруді жаңғыртудың ақпараттық кеңістігінде бағдарлану; қолданбалы бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және жасау үшін ақпараттық-дидактикалық материалдар мен алгоритмдерді әзірлеу; бұлтқа орналастырылған қосымшаларды әзірлеу және сүйемелдеу үшін бұлтты жүйенің бағдарламалық жасақтамасын әзірлеу, жүйелік басқару дағдыларын көрсету.
- Зерттеулер кезінде статистикалық критерийлерді таңдау және қолдану; білім алушылардың оқу-жобалау қызметінің сапасын қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды, білім алушылардың оқу-жобалау қызметін ұйымдастыру жөніндегі әдіснамалар мен әдістемелік ұсынымдарды қолдану, AR/VR жүйелерін жобалау кезінде алған білімдерін қолдану.
- Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; студенттерді оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
Ұқсас БББ
7M01503 Информатика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01503 Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01503 Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01503 Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті