7M01503 Информатика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «7M01503-Информатика» білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру саласында инновациялық цифрлық технологияларды қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметі дағдылары бар оқу үдерісіне мониторинг пен басқаруды жүзеге асыра алатын магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердегі цифрлық технологиялар
Пәннің мақсаты ғылыми және білім беру қызметінде цифрлық технологиялар, наукометриялық деректер базалары, статистикалық талдау және деректерді визуализациялау әдістері туралы білім қалыптастыру, арнайы цифрлық платформаларды пайдалану арқылы ғылыми зерттеулерде деректерді жинау, өңдеу және талдау үшін цифрлық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; зерттеу тапсырмаларында мәтіндік және сандық ақпаратты өңдеу технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми білімнің философиялық құбылыстарын оның даму тенденциясында және өзгеретін әлеуметтік-мәдени профилінде зерттеу. Пәнді зерделеу нәтижесінде ғылыми танымның ерекшеліктері, қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылымның рөлі, білім алушыларда философиялық ойлау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулер саласындағы негізгі ұғымдармен, ғылыми жұмысты ұйымдастырумен, ғылыми зерттеуді жоспарлаумен, курстық және дипломдық жұмыстарды орындауға дайындаумен таныстыру, ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, нәтижелерді өңдеу, рәсімдеу және тарату дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте IT-пәндерді оқыту әдістемесі
Курс магистранттардың университеттегі оқу үдерісін тәжірибеге бағытталған технологиялар мен интерактивті оқыту әдістерін қолдана отырып жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы құзыреттіліктерін дамыту мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, жоғары оқу орындарында пәндерді оқыту әдістері мен технологиялары туралы теориялық білім қалыптастырылады және студентке бағдарланған оқыту мен бағалау қағидаттарына негізделген IT пәндерін оқытудың практикалық дағдылары дамытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатикадағы кәсіби шетел терминологиясы
Пәнді оқудың мақсаты – информатикадағы мамандандырылған мәтіндердің ғылыми аудармасының негізгі сипаттамалары мен типологиялары тұрғысынан информатикадағы кәсіби шетел терминологиясы бойынша іргелі білім алу; информатика бойынша ағылшын ғылыми-техникалық әдебиеттерін оқу және аудару кезінде алған білімдерін пайдалану дағдысын дамыту; кәсіби шет тілдік ортада тиімді өзара әрекеттесу құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Python ғылыми зерттеулерде (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты – ғылыми есептеулер саласында Python тілінде озық бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру. Курс барысында Python 3 тілінің негізгі бағдарламалау концепциялары, есептеу бағдарламалауы мен деректерді визуализациялау үшін NumPy, Matplotlib, Pandas кітапханалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хаттың мәдениеті және этикасы
Пәнді оқудың мақсаты – ағылшын тілінің ғылыми түрінің тілдік құралдары, академиялық жазу стилі мен тілі туралы іргелі білім алу; ресми құжаттарды және өз ғылыми мәтіндерін жасау және ресімдеу дағдыларын дамыту және жетілдіру; халықаралық академиялық қоғамдастықтың нормаларына сәйкес ғылыми салада жазбаша және ауызша сөйлеу әрекетінің құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курстың мақсаты – білім беру қызметінде жасанды интеллект технологияларын қолдану бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру; білім беру саласында мәтіндік, графикалық, бейне және аудио ақпаратпен жұмыс істеу үшін қолданылатын генеративті нейрондық желілерді пайдалануға қатысты практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ жекелендірілген оқытуды жүзеге асыру, білім беру деректерін талдау және жасанды интеллект көмегімен болжау мүмкіндіктерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Java-да таратылған жүйелерді құру (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты – Java бағдарламалау тілін пайдалана отырып, тиімді, ауқымды және апатқа төзімді таралған жүйелерді жобалау, дамыту және енгізу дағдыларын үйрету. Курс таратылған қосымшаларды құру қағидаларын зерттеуге, таратылған ортада синхрондау, қателерді өңдеу, қауіпсіздік және өнімділік мәселелерін шешу тәсілдерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және құру
Пәннің мақсаты – қазіргі білім беру жағдайында цифрлық білім беру ресурстарын педагогикалық жобалау әдістемесіне тұтас көзқарасты қалыптастыру арқылы болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру; цифрлық білім беру ресурстарының түрлері, оқу процесінде қолдану әдістері, цифрлық білім беру ресурстарын педагогикалық жобалаудың құралдары мен негіздері туралы білімдерін қалыптастыру; дидактикалық талаптарды ескере отырып, цифрлық білім беру ресурстарының мазмұнын, интерфейсін жобалау және дамыту бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру онлайн-платформалары
Пәннің мақсаты онлайн білім беру платформаларымен танысуға арналған; қашықтықтан оқыту технологиялары туралы білім қалыптастыруға; кәсіби қызметте интерактивті оқу контентін жасау құралдарын және білім беру процесін цифрлық трансформациялау әдістемелерін тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Криптология (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты симметриялық және асимметриялық криптожүйелерде қолданылатын криптографиялық алгоритмдерді зерттеу; криптожүйені құру, криптологияның математикалық моделін қалыптастыру туралы білімді қалыптастыру; криптографиялық қолданбаларда негізгі теориялық-сандық алгоритмдерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; ақпаратты қорғаудың математикалық әдістерін және криптографиялық алгоритмдерді талдаудың қазіргі әдістерін қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Big Data және білім беру аналитикасы
Пәннің мақсаты магистранттарда білім беру саласында үлкен деректерді өңдеу, талдау және интерпретациялау, білім беру аналитикасы саласындағы біліктіліктерді қалыптастыруға, білім беру деректерін интеллектуалды талдау әдістері, машинамен оқыту технологиялары, үлкен деректерді визуализациялау құралдары туралы білім қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар, білім беру аналитикасын басқарушылық шешімдер қабылдау және оқытуды жеке тұлғаға бейімдеу үшін қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бұлттық технологиялар
Пәннің мақсаты бұлтты архитектуралар мен платформалар туралы теориялық білім қалыптастыруға бағытталған: Google App Engine, Amazon Web Services, Microsoft Azure; виртуализация технологиялары мен сервистерін түсіну; білім беру мекемесінің ІТ-инфрақұрылымы мен бизнес-процестерін талдау дағдыларын қалыптастыру, бұлтты платформаларға көшіру үшін, бұлтты технологияларды пайдалану тәуекелдерін бағалау, стандартты ортадан бұлтты қосымшаларға бағдарламалық өнімдерді көшіруді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету технологиясы
Пәннің мақсаты ақпараттық жүйелерде компьютерлік құралдарды пайдалана отырып, ақпаратты өңдеу, тасымалдау және сақтау процесінде оны қорғаудың негізгі қағидаттары, әдістері мен технологиялары туралы білім қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, білім беру жүйелерінде киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін ақпаратты қорғау құралдары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Олимпиада есептерін шешу әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, ол дарынды оқушыларды информатика пәні бойынша олимпиадалық тапсырмаларды шешуге жүйелі түрде дайындай алатын болады; теориялық информатика мен бағдарламалау бойынша олимпиадалық тапсырмаларды шешудің классикалық және қазіргі заманғы әдістері туралы білім қалыптастыру; күрделі және стандартты емес тапсырмаларды шешу үшін стратегиялар мен тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі және IT-саласындағы инноватика
Пәннің мақсаты IT саласында және білім беру жүйесінде инновациялық технологияларды әзірлеу, енгізу және бағалау; білім беру жүйесінде цифрлық трансформацияға деген көзқарастарды зерттеу; білім беру процесі үшін перспективалық IT шешімдерін талдау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымды қажет ететін инновациялық кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты – білім беру процесіне инновацияларды енгізу модельдері мен механизмдері туралы білім қалыптастыру, білім беру технологияларын енгізу процестерін басқару, онлайн-курстарды, платформалар мен цифрлық оқыту бағдарламаларын ілгерілету туралы түсінік беру; білім беру ұйымдарында инновацияларды стратегиялық басқару құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі визуализациялау технологиялары
Пәннің мақсаты деректерді өңдеу, визуализация және компьютерлік графика саласында білім беру мен ғылыми қызметтегі дағдыларды қалыптастыруға арналған; білім беру мақсаттарында деректерді көрсету және талдау үшін визуализация құралдарын тиімді пайдалану принциптері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы визуализация құралдарын білім беру мақсатында қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интерактивті Web-қосымшаларды жобалау және құру (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы интерактивті Web-қосымшаларды әзірлеудің бағыттары мен құралдары, Web-қосымшаларды жобалау, әзірлеу, жөндеу, оңтайландыру және орналастыру тәсілдері (frontend, backend) туралы білім қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, Web-ресурсқа талаптарды талдау және формализациялау, бейімделген және UX/UI-дизайнды жобалау, Web-қосымшаның frontend және backend әзірлеу, мобильді қосымшаларды Web-қосымшалармен интеграциялау дағдыларын қалыптастыруға арналған. Сонымен қатар, Web-қосымшаларды тестілеу және орналастыру дағдылары да қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобалау қызметінің технологиялары
Пәннің мақсаты магистранттарда цифрлық технологияларды қолдану арқылы жобалық қызметті ұйымдастыру және басқару саласында біліктіліктерді қалыптастыру, цифрлық құралдарды пайдалана отырып, білім беру және ғылыми жобаларды жобалау, іске асыру және бағалау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми білімнің маңыздылығын түсінеді; ғылыми зерттеу әдіснамасын меңгереді; ғылыми-зерттеу қызметі үшін ағылшын тілі мен кәсіби терминологияны, сыни ойлау, аргументация және іскерлік коммуникация дағдыларын көрсете отырып, академиялық жазу ережелерін меңгереді; халықаралық ғылымометриялық базаларды қолдана алады; ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде академиялық адалдық қағидаттарын қолданады.
- Инновациялық және цифрлық технологияларды меңгерген, философия, педагогика және психология негіздерін біледі; білім алушының жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді; басқару әдістерін, тиімді іскерлік коммуникацияны және психологиялық жайлы жұмыс ортасын ұйымдастыруды меңгерген; кәсіби біліктілігін арттырады.
- IT-пәндерді оқыту әдістемесін, жоғары мектепте олимпиадалық міндеттерді шешуді, білім алушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктерін, студенттерге орталықтандырылған оқыту қағидаттарын және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды ескере отырып, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін меңгереді; цифрлық технологиялар мен онлайн-білім беру платформаларын пайдалана отырып, жобалық қызметтің практикалық-бағдарланған әдістері мен технологияларын қолданады.
- IT саласындағы инновациялық технологиялардың білімге әсерін түсінуді көрсетеді; білім беру, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, Цифрлық ресурстарды әзірлейді; білім беру қызметінде жасанды интеллект технологияларын меңгереді; басқарушылық шешімдер қабылдау және оқытуды жекелендіру үшін үлкен деректерді, білім беру аналитикасын өңдеу және түсіндіру әдістерін қолданады.
- Қолданбалы және ғылыми міндеттердің инновациялық шешімдерін талдау, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін қолданады, ОТ және білім беру саласындағы инновациялық технологияларды коммерцияландыру модельдерін қолданады, кәсіпкерлік дағдыларын меңгереді.
- Білім беру қызметінде инновациялық цифрлық технологияларды тиімді қолдану дағдыларын көрсетеді; ғылыми зерттеулерде деректерді жинауға, өңдеуге, визуализациялауға және талдауға арналған цифрлық құралдарды меңгереді.
- Web және бұлтты технологияларды, ғылыми және білім беру мәселелерін шешуге арналған бағдарламалау тілдерін, білім беру жүйелерінде ақпараттық және киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету технологияларын меңгерген.
Ұқсас БББ
7M01503 Информатика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01503 Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01503 Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті