7M01503 Информатика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру қызметін тиімді ұйымдастыру мен жоспарлауға қабілетті жоғары білікті мамандар даярлау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер мен информатика мамандығы шектеуінде маңызды қолданбалы есептерді шешу мен формалдаужүргізу.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өзінің маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектіде әлемдік философиялық ойлардың идеялары, көзқарастары мен ғылыми философиялық жетістіктерін тарихи тұрғыдан зерттеуде маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектілерді қарастырады. Ол мета-теориялық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы деңгейлердегі, ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы философиялық және ғылыми білімдердің негізгі принциптері мен әдістерін зерттейді. Ғылыми зерттеулердің логикасын және оның нәтижелерін таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты — магистранттардың жоғары оқу орнында оқытудың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны педагогиканың теориялық негіздерін, оқыту әдістері мен технологияларын, оқу процесін басқаруды, педагогикалық өзара әрекеттесуді және оқу курстарын жобалауды қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар оқытудың заманауи әдістерін меңгереді, ғылым жүйесіндегі педагогиканың рөлін бағалайды және жоғары мектепте білім беру қызметін тиімді ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқу процесінде цифрлық білім беру ресурстары
Пән магистранттарды білім берудің жаңа сапасын қамтамасыз етумен, электрондық білім беру ресурстарын жаппай пайдалану есебінен оның қолжетімділігі мен тиімділігін арттырумен таныстырады. Пән келесідей тақырыптарды қамтиды: ЦББР дамыту. ЦББР әдістемелік сүйемелдеу. Білім беру процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану саласындағы білім беру саласы мамандарының біліктілігін арттыру. Жобаны ақпараттық қолдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруде бұлттық технологияларды қолдану
Оқу үрдісінде бұлттық технологияларды қолдану қарастырылады. Бұлттық технологиялар тақырыптары қамтылады. Оқу орнының жұмыс жүйесіндегі бұлттық технологиялар. Оқу үрдісінде бұлттық технологияларды қолдану перспективалары. Бұлттық есептеуді анықтау. Қызметтерге шолу. Желілік өзара әрекеттесуді ұйымдастыруға бұлттық қызметтерін пайдалану. Бұлттық қызметтердің мысалдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PHP Web-программалау
PHP-де Web-бағдарламалау пәні магистранттарды web-технологиялардың заманауи құралдарымен және web-ресурстарды құруға, қолдауға және басқаруға арналған құралдармен таныстырады. Магистранттар білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-теориялық негіздері саласында терең білім алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруді ақпараттандыру мен оқытудың мәселелері
Пән білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктерін қарастырады. Білім беруде қолданылатын ақпараттандыру құралдары. Білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарының мәні мен ерекшелігі. Электрондық білім беру басылымдары мен ресурстарының түрлері мен жіктелуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беруде мультимедиалық қосымшалар құру
«Білім беруде мультимедиалық қосымшалар құру» пәні мультимедиялық қосымшаларды қолдану, техникалық мультимедиялық құралдардың конфигурациясын зерттеу, мультимедиялық бағдарламалық қамсыздандырумен танысу, сондай-ақ мультимедиялық өнімдерді жасау кезеңдері мен технологияларын зерттеуді және танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы курсы» магистранттардың кәсіби қызметті талдау қабілетін қалыптастырудың, кәсіби қызметтің психологиялық заңдылықтарын, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлық технологиясын қолданудың және тұлғааралық қатынастарды орнатудың, басқару функцияларының психологиялық ерекшеліктерін және олардың кәсіби қызметке әсерін анықтаудың негізгі аспектілеріне арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән магистранттарды кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға дайындайды. Магистранттар ағылшын тіліндегі ақпараттық жүйелер саласындағы терминологияны, сондай-ақ ағылшын тілінің сөйлеу әрекетінің төрт түрін меңгеруді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Магистранттардың кәсіби бағытталған қызметін ұйымдастыру
Пәнді оқу барысында магистранттар кәсіптік-бағдарланған және ғылыми-зерттеу қызметі саласындағы базалық кәсіптік білім мен дағдыларды кеңейту және жетілдіру мүмкіндігіне ие болады. Кәсіптік бағдарланған оқыту технологияларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастырады. «Оқыту« және «кәсіптік-бағдарланған оқыту« ұғымдарының дидактикалық-теориялық негіздері. «Технология« және «кәсіби бағдарланған оқыту технологиясы«ұғымдарының сипаттамасы. «Оқыту технологиясы« және «оқыту әдісі«ұғымдарының арақатынасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электронды және онлайн курстарға арналған педагогикалық дизайн
Пән магистранттардың электронды және онлайн курстарды жобалау мен әзірлеу саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Педагогикалық дизайнның заманауи тәсілдері, онлайн оқыту үлгілері, интерактивті өзара әрекеттесу әдістері, сондай-ақ контентті түрлі білім беру платформалары мен білім алушылардың қажеттіліктеріне бейімдеу технологиялары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған мәтінмен жұмыс жасауда IT технологияларды қолдану
Пәндерді оқу барысында магистранттар ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін, оның ішінде ғылыми-техникалық кәсіби қарым-қатынас этикасының кәсіби қарым-қатынас ережелеріне; ғылыми жұмыстар мен басқа да ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысты жалпы қабылданған талаптар. қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларға арналған бағдарламалау тілдері
Пән әртүрлі платформаларға (Android, iOS) арналған мобильді қосымшаларды жасауға қолданылатын бағдарламалау тілдері мен технологияларын оқып-үйренуге бағытталған. Магистранттар кроссплатформалық әзірлеу принциптерін, мобильді қосымшалардың архитектуралық ерекшеліктерін, пайдаланушы интерфейсін құру, сыртқы сервистермен интеграциялау және мобильді шешімдердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалаудағы машиналық оқыту және жасанды интеллект
Пән бағдарламалауда машиналық оқыту мен жасанды интеллект әдістерінің теориялық негіздері мен практикалық қолданылуын зерделеуге бағытталған. Магистранттар бақылаумен және бақылаусыз оқыту алгоритмдерін, нейрондық желілерді, деректерді өңдеу әдістерін, сондай-ақ заманауи бағдарламалау тілдері мен ЖИ кітапханаларын пайдалана отырып зияткерлік бағдарламалық шешімдерді әзірлеуді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
MS SQL Server ДҚБЖ білім беру процесінде қолдану әдістемесі
Пәнді оқу барысында магистранттар ақпараттық жүйелердің сәулетіне, функционалды және қолдау көрсететін шағын жүйелердің сипаттамаларын (техникалық, бағдарламалық қамтамасыз ету, ақпараттық сүйемелдеу) біледі; корпоративтік ақпараттық жүйелердің ақпараттық технологиялары; SQL Server негізінде дерекқор серверлерін, деректер қоймаларын, веб-кеңселерді (порталдарды және серверлерді) ұйымдастыру; SQL Server әкімшілік құралдары, оларды нақты тапсырмаларға қолдануға бейімделеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі және әдіснамасы
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамасы, теориясы мен технологиясы саласында білім алушылардың (магистрлердің) базалық кәсіптік білімі мен дағдыларын жетілдіру дағдыларына ие болады. Пәнді оқу кезінде кәсіптік қызметтің пәндік саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын, зерттеу жұмыстарының құрамын, олардың анықтайтын факторларын анықтай алады; кәсіптік қызметтің пәндік саласында зерттеудің эксперименттік және теориялық әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық процестер
«Білім берудегі инновациялық процестер» пәні магистранттарды білім берудегі инновациялық процестердің әдіснамалық негіздерімен, олардың себептері мен тиімді іске асыру жолымен таныстырады. Пәнді оқу нәтижесінде білетін болады: білім берудегі инновациялармен байланысты негізгі ұғымдар мен санаттар, білім берудегі инновациялық қызметтің негізгі бағыттары; инновациялық оқу-әдістемелік құралдарды тәжірибеде қолдануға арналған технологиялар мен әдістер жайлы қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Педагогикалық жүйелерді модельдеу
Пәннің мақсаты магитсранттарды күрделі жүйелерді талдаудың ақпараттық технологияларымен және ақпараттық жүйелерді жобалаудың халықаралық стандарттарға негізделген әдістерімен таныстыру, магистранттарды жүйелердің функционалдық және ақпараттық модельдерін құру қағидаттарына үйрету, алынған нәтижелерге талдау жүргізу, Экономикалық ақпараттық жүйелерді жобалауды қолдаудың аспаптық құралдарын қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудің мазмұнын құрудың ғылыми- теориялық негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-теориялық негіздері саласында терең білім алу негізгі бөлімдердің қысқаша мазмұны: педагогикалық ғылымның әдістемесі. Білім беру педагогика ғылымының объектісі ретінде. Қазіргі дәуірдегі жоғары білімнің рөлі мен орны. Қазіргі әлемдегі жоғары білім берудің негізгі бағыттары мен даму тенденциялары. Қазақстан Республикасындағы жоғары білім. Жоғары мектепте оқытудың белсенді әдістері мен формалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құзіреттілік деңгейін электрондық бағалау жүйелері
Пән білім беру мазмұнын қалыптастыруды және мамандарды даярлау сапасын бағалауды қарастырады. Құзыреттілліктер. Бағалау объектісі және оның критерийлері. Аттестаттау. Құзыреттілікті бағалаудың интегративті моделі. Студенттердің құзыреттілігін, IT құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін бағалау. Инновациялық бағалау құралдары. Портфолио. Дамушы кооперация әдісі. Жоба әдісі. Бағалау құралдарын әзірлеу және сараптау тәртібі. Құзыреттілікті игеру деңгейінің дескрипторлары. Электрондық оқыту жүйелеріндегі оқушылардың құзыреттілігін бағалау әдістері. Магистранттардың і құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін бағалау критерийлері мен бағалау көрсеткіштері
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі деректер мен мазмұнды визуализациялау технологиялары
Бұл пән білім беру жүйесінде визуализация құралдарын қолдану жолдарын, интерактивті графика, инфографика, диаграмма, презентация, анимация және деректер визуализациясы саласындағы заманауи технологияларды меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Microsoft Project қолданып жобаларды басқару
Пән магистранттарды ақпараттық технологияларды халықаралық стандарттар негізінде жобалаудың күрделі жүйелерін және әдістерін талдау, студенттердің функционалдық және ақпараттық модельдерін құру принциптерін үйрену, алынған нәтижелерді талдау және экономикалық ақпараттық жүйелерді жобалауды қолдауға арналған құралдарды пайдалануды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту әдістемесінің қазіргі мәселелері
Пән информатиканы оқыту әдістемесінің мәселелері, оған ашық жүйелер теориясына негізделген метамодельдеуді қолдану перспективалары бойынша зерттеулерге шолу мен талдауға арналған. Оқу, өндірістік, ғылыми, педагогикалық қызмет тәжірибесінен алынған нақты материал негізінде, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық Жарияланымдар материалдары негізінде жоғары мектепте информатиканы оқыту проблемаларына талдау жасалды. Қазіргі информатиканың дамуы және оқыту әдістемесінің салыстырмалы түрде баяу дамуы. Ашық жүйелер теориясына негізделген стратификацияланған метамодельдеуді оқыту процесін модельдеуге қолдану, егер соңғысы педагогикаға бейімделсе.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі объектіге бағытталған бағдарламалау
Әр түрлі алгоритмдердің құрылымдық схемаларын өңдеу; ОББ қолданбалы есептерін шешу; білім беру мақсатында ОББ қолдану мүмкіндіктері;ОББ оқыту жүйелері;ОББ мүмкіндігін пайдалана отырып, әртүрлі алгоритмдердің құрылымдық схемаларын әзірлеу; объектіге бағытталған бағдарламаларды жобалау; электрондық білім беру басылымдары мен ақпараттық ресурстарды жобалау, ОББ тілін пайдалана отырып, ақпараттық білім беру ортасын жобалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Оқытудағы роботехникалық жүйелер
Мектеп информатика курсында робототехниканы оқыту ерекшелігі. Бастауыш және орта білім беру жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пән аралық байланысы. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Өндірістегі робот және жасанды интеллект элементіндегі роботтар. Робототехниканың жалпы приципі. LegoMindstorms Ev3 роботының негізгі элементтері. Arduino микроконтроллері арқылы өз жобаларыңызды әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылым мен білімнің қазіргі мәселелері
Пәндерді оқу процесі әлеуметтік құзыреттерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: - ғылыми және ғылыми-практикалық ойлау; - магистранттардың компьютерлік және білім беру қызметін таңдаған бағытта теориялық және практикалық дайындығын тереңдету; - Информатика мен білім берудің қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерін шешудің жеке ғылыми бағыты мен дамуын қамтамасыз ету қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білімді бақылау мен бағалаудың заманауи әдістері
Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдерінің әдістемесі, портфолиолар, жағдайлық өлшемдер, контекстік тапсырмалар, жобалар, оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен шығармашылық белсенділігін дамыту қарастырылады. Студенттердің білімін мезгіл-мезгіл тексеріп, мінез-құлқын бағалап, белсенділіктерін түзету әдістемесі. Білім сапасын қамтамасыз ету, оқушылардың даму деңгейін арттыруды шешу жолдары. Халыққа білім беру жүйесі, кәсіптік оқыту, жас ұрпақтың жеке тұлға ретінде рухани-адамгершілік қалыптасуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру
- Ақпараттық жүйелер мен желілерде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету
- Жоғары оқу орындарында компьютерлік ғылымдар пәндерін оқыту үшін оқу жоспарларын, бағдарламаларды және тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу
- Машиналық оқыту, жасанды интеллект, математикалық статистика, ықтималдық теориясы және алгоритмдердің теориялық негіздері бойынша терең білімге ие болу
- Кәсіби мәдениеттің, сонымен қатар кәсіби қарым-қатынас мәдениетінің жоғары деңгейіне ие болу, зерттеу және басқару қызметін сәтті жүзеге асыру
- Зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдауды, жүйелеуді және жалпылауды жүзеге асыру
- Ғалым және педагог ретінде зияткерлік және практикалық міндеттерді жылдам және тиімді шешуге ықпал ететін жүйелендіру және жүйелі ойлау дағдыларын меңгеру
- Оқытудың заманауи технологиялары шарттарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру және білім берудің электрондық басылымдары мен білімді бағалау жүйесін әзірлеу
- Білім беру процесінде қолданылатын электрондық басылымдарды, ресурстарды, сайттарды әзірлеу
- Компьютерлік ғылымның жаңа тәсілдері мен әдістеріне салыстырмалы талдау жүргізу, қоғамды ақпараттандыру мәселелері бойынша өз ұстанымын білдіру және негіздеу
- Білім беру мультимедиалық қосымшаларын әзірлеу және бағдарламалау технологияларын меңгерген
Ұқсас БББ
7M01503 Информатика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01503 Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01503 Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті