7M01503 Информатика в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық, ғылыми, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін АКТ саласында іргелі білімі, инновациялық тәсілдері, зерттеу дағдылары бар жаңа формациядағы мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жасанды нейрондық желілер
Жасанды нейрондық желілерді құрудың маңызды ұғымдар және анықтамалары, олардың принциптері мен болжау мәселесін шешу және деректерден жасырын заңдылықтарды алу үшін нейрондық желіні оқытуға мүмкіндік беретін технологиялар туралы қарастырады. Курста қаралатын тақырыптар: жасанды нейрондық желілерге кіріспе, компьютерлік көру тапсырмаларында терең оқыту, табиғи тілді өңдеу тапсырмаларында терең оқыту және генеративті терең оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білімді бағалау мен бақылаудың заманауи әдістері
Бұл пәнді оқыту барасында білім беру жүйесінде бақылау сапасындағы педагогикалық тестілеудің ролі мен педагогикалық тестілеудің классификациясымен таныстырады, білімді бақылау мәселелеріне шолу жасайды. Сонымен бірге тест жасау, тестілеудің моделі мен тест тапсырмаларының құрамы мен сипаттамасын оқып үйренеді. Тест тапсырмаларын құрастыру мәселелері мен тест тапсырмаларының түрлерін, типтерін және тест тапсырмаларын талдайды үйренеді. Ақпараттық коммуникациялық технологиялар көмегімен тест бағдарламаларын құрастырудың мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және сапалық зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті пайдалана отырып, цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу бойынша практикум
Компьютерлік көру және сандық білім беру ресурстарын әзірлеуде толықтырылған шындық. Көмекші боттарды әзірлеу технологияларын, табиғи тілді өңдеу технологияларын қолдану. Тану және анықтау тапсырмаларына арналған компьютерлік көру технологиялары. Толықтырылған шындық қосымшаларында қолданылатын бақылау технологиялары. Білім берудегі «кеңейтілген интеллект». Жасанды интеллектті қолдана отырып, болашақ цифрлық білім беру ресурсының тұжырымдамасын әзірлеу ерекшеліктері. Жасанды интеллект технологияларын қолдану арқылы қолданыстағы білім беру ресурстарын жақсарту мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі және қосымша жалпы білім берудегі жасанды интеллект негіздерін оқыту
Мектеп информатика курсында жасанды интеллект жүйесінің элементтерін зерттеудің әдістемелік тәсілдері. Информатиканың жалпы білім берудегі жаңа бөлімі ретінде интеллектуалды жүйелер мен технологиялардың құрылымы мен мазмұны қарастырылады. ЖИ әртүрлі мағынада ашылады, соның ішінде ЖИ пән ретінде, оқу құралы ретінде сипатталады. Оқушылардың цифрлық дағдыларын қалыптастыру интеллектуалды алгоритмдерді құру, пайдалану арқылы жүзеге асырылады. Оқу процесінде виртуалды және толықтырылған шындық технологияларын қолдану да қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс жоғары оқу орындарындағы пәндерді оқытудың принциптері, әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған, білім беруді басқару, кәсіби құзыреттілікті дамытуға арналған оқыту әдістері және білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге дайындық мәселелері қарастырылады. Дидактика, заманауи білім беру тұжырымдамалары, оқу үдерісін жобалау және жоғары білімнің ерекшеліктері қамтылады. Магистранттар оқу бағдарламаларын әзірлеу, білім беру технологияларын тәжірибеде қолдану және рефлексия дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқу үрдісінде АКТ қолдану әдістемесі
Бұл пән ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен таныстырып, оларды қазіргі ақпараттық, коммуникациялық және білім беру технологиялары саласында өздерінің шеберліктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін педагогикалық бағыттағы мамандық магистранттарын оқытуға бағытталған. Оқыту бағдарламасы бірнеше модульден тұрады және модульдер бір-бірінен тәуелсіз құрылымы бар. АКТ қашықтан оқытуда, тәрбие жүйесінде пайдаланудың әдістерін, олардың түрлерін, мүмкіндіктерін де қарастырылады. Компьютерлік техниканы оқу құралы ретінде көп мақсатты пайдалануға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту нәтижелерін бақылау мен бағалауды ақпараттандыру әдістері
Пәнді оқуда педагогикалық тестердің нақтылығы мен сенімділігін бағалау әдістерін және тестік бақылаудың тарихи аспектілеріне шолу жасап, бақылау-өлшеу материалдарын жасау алгоритмдері мен кезеңдері және тестілеу нәтижелерін шкалалау әдістерін, білімді бақылаудың ақпараттық жүйелеріне талдауды үйренеді. Сонымен қатар оқу процесінде оқу нәтижелерін бағалауды бақылаудың дәстүрлі және жаңа әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырмалы түрде талдап қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту нәтижелерін бағалауда АКТ-ды пайдалану
Осы пәнді оқу барысында білім беру процесінің сапасын бағалаудың өзекті мәселелері, білім беру мақсаттары мен оқыту нәтижелерінің таксономиясы, сондай-ақ бағалауға объективті көзқарас және тест құрудың негізгі кезеңдері қарастырылады. Тестілеу нәтижелерін орындау және өңдеу процесін автоматтандырудың бағдарламалық құралдарын, тест тапсырмаларын дайындау және қолдануға арналған әмбебап бағдарламалық жүйелерді, тестілеу нәтижелерін масштабтау және түсіндіру әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
Ғылыми жұмыстың негізгі шарттарын, педагогикалық зерттеулердің жіктелуін, зерттеу тақырыбын таңдауды, зерттеудің тақырыбы мен пәнін, сонымен бірге ғылыми зерттеулердің қарама-қайшылықтары мен мәселелері, мақсаты мен міндеттері және ғылыми зерттеулер, зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістерін үйренеді. ЖОО-да информатиканы оқыту және ақпараттандыру теориясы мен әдістері саласындағы ғылыми зерттеулерді талдауды, педагогикалық зерттеулер тәжірибесі мен педагогикалық зерттеу практикасының нәтижелерін, оларды өңдеу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да Информатика пәні мұғалімінің әдістемелік дайындығы
Ғылыми жұмыстың негізгі шарттарын, педагогикалық зерттеулердің жіктелуін, зерттеу тақырыбын таңдауды, зерттеудің тақырыбы мен пәнін, сонымен бірге ғылыми зерттеулердің қарама-қайшылықтары мен зерттеу мәселелері, мақсаты мен міндеттері және ғылыми зерттеулер, зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері үйренеді. Информатиканы оқыту және ақпараттандыру теориясы мен әдістері саласындағы ғылыми зерттеулерді талдауды, педагогикалық зерттеулер тәжірибесін, педагогикалық зерттеу практикасының нәтижелері және математикалық өңдеу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа құралдары, ғылыми визуализация және виртуалды шынайылық
Бұл пән цифрлық бейне және бейнекамера технологиясы, бейнекамераның рұқсаты мен бейнелеу сапасын, бейнекамераны автоматты баптауға келтіруді үйренеді. Үшөлшемді бейнелеу бойынша қайта қалпына келтіру мен машиналық оқыту әдістерін және бейнелеудегі сегментация, бейнелеудегі объектілерді тану, бейне сапасын фильтрлеу және жақсартуды қарастырады. Бейне мәліметтерін жоғалтып және жоғалтпай сығуды, бейнекодектерді өңдеуді, бейнекодектерді салыстыруды, бейнелеудің фотореалистикалық синтезін жасауды, үшөлшемді пайдаланушы интерфейсімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарды автоматтандыру құралдары
Бұл пән ғылымда нәтижелі жұмыс жасау үшін методологиялық-мәдениетті меңгертеді және теория мен практикада қандайда бір ғылыми мәселерді шешумен айналысушылар ғылыми зерттеулерге қажет дағдыландырады және нәтижесіз ізденулер мен қателесулерді максимальды қысқартуды үйретеді. Осы мәдениетті анықтаушы элемент болып диалектикалық-материалистік түсініктерін қалыптастырады. Сондықтан бұл пән магистранттың диссертациясының теориялық және практикалық бөлімдерінің сауатты, талаптарға сай жазылуына көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Пәнді оқытуда информатика және педагогикалық қызмет бағытында білім алушылардың теориялық және практикалық дайындығын күшейту, олардың құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамытуға бағыттап, ғылыми және ғылыми-практикалық ойлауын қалыптастыру мен білім берудің қазіргі ғылыми және тәжірибелік мәселелерін шешу қабілетін дамыту, жеке ғылыми бағытты таңдауды қамтамасыз ету, информатика мен басқа да ғылымдардың түйіскен жерінде іргелі білімдерін қалыптастыру мен дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрондық оқулықтарды жасау әдістері
Пәнді оқытуда білім беру саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын қолдану мен оқытудың компьютерлік құралдарын әзірлеу әдістемесі қарастырылады. Сонымен бірге электронды оқу құралдарын дайындау мәселелері, оның тиімділігі, электрондық оқулықтарға қойылатын талаптар мен электронды оқулықтың құрылымы мен сабақта электронды оқулықтарды қолдану ерекшеліктерін үйренеді. Электронды оқулықтар жасауға арналған программаларға шолулар жасалып, олардың тиімділерін анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру
Бұл пән ғылым түсінігі, ғылым және өнер, ғылымды талдау, ғылым этикасы, ғылыми критерий және ҚР ғылымын ұйымдастыру, Академиялық және ЖОО ғылымы, ғылым және ғылыми зерттеулер, Ғылыми-педагогикалық зерттеу жұмысының кезеңдері карасырылады. Сонымен бірге ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізу алгоритмі, ғылыми-педагогикалық зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми зерттеулер ұғымы және әдістемесі, зерттеудің негізгі әдістері, зерттеу әдістерін таңдау бағыттарын, ғылыми-оқу жұмысының құрылымы туралы да қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұлтты есептеулер
Пәнді оқытуда «Бұлтты» есептеулер, масштабтау, «Бұлтты» ауысудың алғышарттары, «Бұлтты» архитектураға шолу, виртуализация модельдері қарастырылады. Сонымен бірге IaaS байланысты артықшылықтар мен қолдану аймағы мен Software-as-a-Service (SaaS) шешімдер, артықшылықтары мен қолдану аймағы да қарастырылады. Негізгі платформалар: Amazon EC2, Google Apps, Windows Azure танысады. Басқа платформалар: SAP Cloud Computing, IBM Cloud Computing қолдану аймағы мен «Бұлтты» сервистердің желілік модельдерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатика бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
Пәнді оқытуда оқушылардың информатика пәні бойынша жобалық іс-әрекетін ұйымдастырудың негізі туралы және жобаға тақырып таңдау мен оны жасаудың әдістерін үйрету болып табылады. Мұнда жеке тұлғаға бағытталған технологиялар, жоба мақсаты мен міндеттерін шешуге бағытталған, проблемалық тәсілдер, топтық, рефлексивті, презентациялық, зерттеу, іздеу және басқа әдістерді біріктіретін оқушылардың өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістерін қарастырады. Болашақ маманның даму, оқыту, тәрбиелеудің дидактикалық құралдарын пайдаланудағы дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерде ақпараттарды өңдеудің анализі және қолданбалы әдістері
Пәнді оқытуда әлеуметтік зерттеулерде кездесетін және өлшеу шкалаларының әртүрлі түрлерінде ұсынылған деректерді өңдеу мен талдаудың қолданбалы статистикасының заманауи әдістерін зерттеуді және магистранттарда нәтижелерді мазмұнды түсіндіру дағдыларын қалыптастыру қарастырылған. Сонымен бірге белгілі бір әдісті қолдану танымдық немесе практикалық іс-әрекеттің мақсатымен бірге зерттеу тақырыбымен немесе іс-әрекетімен және іс-әрекет жүзеге асырылатын жағдайларды анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білімдер инженериясы
Бұл пән білім инженериясына негізделген бағдарламалық жүйелерді құрудың ғылыми, технологиялық және әдіснамалық мәселелерін қамтитын ғылыми пән. Мұнда білімді алудың, пайдаланудың, ұсынудың және құрылымдаудың негізгі модельдері мен құралдарын қарастырады. Сараптамалық жүйелердің архитектурасы және оларды дамыту технологиясының практикалық маңыздылығы, оларды құрудың принциптерін оқытады. Сонымен бірге жасанды интеллект модельдері, әдістері мен жүйелерін зерттеу ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді оқыту және виртуалды шындық
Пән виртуалды шындық, мобильді құрылғылар, классификациясы, смартфондарға арналған жаңа қосымшалар мен үрдістер, операциялық жүйелер, GPS негізгі қосымшаларымен жұмысты қарастырады. Оқу үрдісіне мобильдік құрылғыларды кірістіру мен білім беруде пәндік саланы көпөлшемді ұсыну жүйесін және білім беруде «виртуалды шындықты» қолданудың қауіпсіздігін, техникалық құрылғылар кешенің адаптациялауын, контент құру мен лицензиялық немесе еркін программалық жабдықтармен білім беру және зерттеу жобаларын үйлестіруді үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың инновациялық интерактивті әдістері
Пәнді оқуда білім беру саласында қолданылатын инновациялық әдістердің негізгі түсініктерінің маңыздылығын ашумен қатар, магистранттарда білім беру саласында болып жатқан инновациялық үрдістер туралы түсініктерін дамыту және іске асу стратегияларын білу және олардың жіктелуі, мектептерге енгізілген әр түрлі жаңалықтармен және инновациялық тәжірибелерімен таныстыру, оларды білім саласында қолдану дағдылары мен біліктіліктерін арттыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттандырудың әлеуметтік-гуманитарлық аспектілері
Пәнді оқыту білім алушыларды рухани мәдениет әлеміне енудегі және осы ортада адаспаудың жолдарын олардың бойына сіңіреді. Пәнді оқуда білімалушылар ақпараттандыру үрдісінің белсенді қатысушыларының бірі ретінде мемлекеттің рөлін және қолданылатын ақпараттық технологиялар басқару қызметінің технологиясына, кәсіпорындардың, мемлекеттік және муниципалдық басқару органдарының ұйымдастырушылық құрылымдарына әсері оқытылады. Сонымен қатар ақпараттандыру бойынша кәсіби қызмет үрдісінде әлеуметтік-психологиялық факторларды есепке алуды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттандырудың құқықтық мәселелері
Пән магистранттарды құқықтық ақпаратты іздеу, өңдеу, алу, сақтау, тарату және жүйелеуге жаңа компьютерлік ақпараттық технологияларды білім алуға пайдалану саласында дағдыландырады. Мемлекеттік билік және жергілікті өзін-өзі басқару органдарының білім саласына қатысты нормативтік құқықтық актілерімен танысуды және сараптауды, ақпараттық ресурстарды магистрлік диссертацияларын жазуда тиімді қолдану мен ұйымдастыруды үйретеді. Ақпараттарды пайдалануда құқықтардың сақталуы ережелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Икемді интернет оқыту үшін әлеуметтік медиалар
Пәнді оқуда әлеуметтік медиа, әлеуметтік-мәдени үрдістер мен әлеуметтену, эмоционалдық даму және әлеуметтік медианың мүмкіндіктері, шектеулері, қауіптері қарастырылады. Әлеуметтік медиа - білімалушылар мен оқытушылар қауымдастығын құру үшін негіз ретінде, әлеуметтік медиа қоғамдастықтарының социограммасымен жұмысты үйретеді. Әлеуметтік медиа өзін-өзі таныту және өзін таныстыру құралы ретінде, топтық өзара іс-қимыл және оқу үдерісінде әлеуметтік медианы пайдалануды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мультимедиялық білім беру құралдарын құру
Пәнді оқытуда мультимедиялық технологиялар көмегімен білім жүйесіне арналған виртуалды мультимедиа-қосымшаларды құру бағдарламаларын қолданудың кәсіби жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Мультимедиялық технологиялардың көмегімен анықтамалық, оқу-әдістемелік, виртуалды интерактивті ғылыми-зерттеу және жарнамалық-көркем қосымшаларды құрудың әдістері мен арнайы тәсілдерін үйретеді. Сонымен бірге білім беру саласына арналған мультимедиялық виртуалды өнімдерді компьютерлік өңдеу тәсілдерін меңгеруге бағытталған қызметті ұйымдастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың құзыреттілікке бағытталған нәтижелерін бағалау
Пәнді оқуда мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес құзыреттілік тәсілін жүзеге асыруда білім алушылардың оқу нәтижелерінің сапасын бағалаудың әдістері мен құралдары туралы мәселе қарастырылады. Құзыреттілік пен бағалау тәсілдерін байланыстыруға мүмкіндік беретін бағалау формалары мен әдістері ұсынылады. Бағалаудың инновациялық әдістері мен тәсілдерін қолдану қажеттілігіне негізделген білім, білік және дағдыларын толықтырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық білім беру желілерін әкімшіліктендіру
Бұл пән магистранттардың заманауи жүйелерді басқару, желілерді басқару және заманауи ақпараттық құралдарды пайдалану бойынша міндеттерді орындау үшін заманауи бағдарламалық жабдықты орнату және күйге келтіру, жүйелік құралдар мен қызметтердің нақты мысалдарында теориялық білімді жалпылау, жобалаудан бастап пайдалануға дейінгі кезеңдерде ақпараттық жүйелерде заманауи технологияларды қолдануға мүмкіндік беретін білімді қалыптастыру саласында арнайы білімін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары білім беруде құзыреттілік-бағдарлы оқыту
Білім беру мазмұнын қалыптастыру және оқыту сапасын бағалау. Бағалау объектісі және оның өлшемдері. Құзыреттілікті бағалаудың интегративті моделі және магистранттардың ІТ-құзыреттілігін қалыптастыру деңгейі. Инновациялық бағалау Құралдары. Жобалар әдісі. Бағалау құралдарын әзірлеу және сараптау тәртібі. Құзыреттілікті меңгеру деңгейінің дескрипторлары. Электрондық оқыту жүйесіндегі оқушылардың құзыреттілігін бағалау әдістері. Сабақта критериалды бағалау жүйесі. Курс осы тақырыптар бойынша магистрантардың арнайы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құзыреттілік деңгейін электронды бағалау жүйесі
Бұл пән магистранттарды заманауи білім беру технологияларын қолдану жағдайында электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалана отырып, оқу қызметінің нәтижелерін бағалаудың әртүрлі түрлерін қолдану білігін қалыптастыруға бағытталған. Ұсынылған пән магистранттарды оқу қызметінің нәтижелерін бағалаудың жалпы тәсілдерімен және бағалаудың жекелеген түрлерімен таныстырады және оқу іс-әрекетінің нәтижелерін электронды бағалау жүйесінің әртүрлі тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологиялар
Пәнді оқытудағы негізгі ұғымдар: ақпараттық технологиялардың жіктелуі, даму кезеңдері, өмірлік циклі және жүйе ретінде қарастырылуы. Ақпараттық технологиялардың бағдарламалық құралдары мен деректер қорының технологиясы, білім базасының технологиясы, желілік технологияларды пайдаланудың ерекшеліктері, маңыздылығы, қолайлығы түсіндіріледі. Қосымшаларды тез өңдеу құралдары. Автоматтандырған жүйелік жобалау. Түрлі пәндік салалардағы ақпараттық технологияларды қолданудағы білім, білік, дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
- Мотивацияға заманауи тәсілдерді қолдана отырып, мультимәдени топтарды басқару, дағдарыс жағдайында коммуникацияларды жүзеге асыру, сапаны бақылау және жан-жақты басқару.
- Информатиканы және АКТ оқытудың теориялық негіздері мен технологиялары білімін қолдану.
- Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру.
- Отандық және шетелдік зерттеушілердің нәтижелерін қорытындылау және сыни бағалау, перспективалық бағыттарды анықтау, зерттеу бағдарламасын жасау қабілеті.
- Бағдарламалық қамтамасыз ету саласында терең ғылыми білімді меңгеру.
- Қазіргі қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен маңыздылығын түсіну.
- Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
- Өзінің кәсіби қызметінің міндеттерін заманауи деңгейде шешу, Ақпаратты баяндау қабілетін көрсету; өзінің ғылыми көзқарасын ғылыми дәлелдеу және қорғау.
- Мобильді технологияларды пайдалана отырып, білім беру және ғылыми - зерттеу қызметін ұйымдастыру. Білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді қою және шешу үшін қажетті ақпаратты іздеуді, талдауды және бағалауды жүзеге асыру; ғылыми зерттеулер саласындағы кәсіби қызметті жоспарлау технологияларын меңгеру.
Ұқсас БББ
7M01503 Информатика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01503 Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01503 Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті