Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Педагогтің кәсіби қарым-қатынас негіздері

    Курс педагогикалық үдерістегі өзара әрекеттестіктің рөлін анықтауға арналған; болашақ педагогтардың коммуникативтік құзыреттілігін дамытудың өзекті мәселелерін анықтау, педагогтың өзіндік коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру және кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында тиімді өзара әрекеттесу үшін коммуникативтік құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдіснамасы (ағылшын тілінде)

    Курс магистранттарды оқытудың әдіснамалық принциптерімен таныстыру, ғылыми, зерттеу және әдістемелік қызметтің негізгі қағидаларын, принциптері мен заңдарын, ғылыми дүниетаным негіздерін, ресурстарды тиімді пайдалану және жұмысты ғылыми ұйымдастыру практикасын меңгеру, зерттеуді құру және жүргізу логикасымен танысу мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық диагностика (ағылшын тілінде)

    Курс магистранттарға диагностикалық құралдарды жіктеу, оларды бағалау критерийлері, педагогикалық диагностиканың ең танымал әдістері, зерттеу принциптері мен ережелері, нәтижелерді өңдеу және түсіндіру тәсілдері, психодиагносттың этикалық нормалары туралы білім беру жүйесін алуға арналған. Нәтижесінде білім алушылар сапаны бағалау, диагностикалық әдістемелерді іріктеу критерийлерін және оны кәсіби іс-әрекетінде пайдалану дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби іс-әрекеттегі психологиялық- педагогикалық коучинг

    Курс кәсіби жаттықтырушының негізгі теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған; коучинг тренингтерін ұйымдастыру және өткізу; мақсат қою және оған жету, мансап құру, уақытты басқару әдістерін қолдану; оқу үрдісінде коуч технологияларын қолдану; коучинг бала тәрбиесі бойынша отбасымен жұмыста.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласының инноватикасы

    Курс педагогикалық инновацияның әлеуметтік, ғылыми алғышарттары және оны дамыту идеяларының қайнар көздері, білім берудегі инновацияның категориялары, типологиясы, заңдылықтары туралы білімдер жүйесімен қаруландыруға бағытталған. Инновациялық қызметтің құрылымы, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологиялары және олардың даму перспективалары ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби терминологиясы

    Курс мұғалімнің терминологиялық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған және кәсіби терминологияның ұғымдарын, ерекшеліктерін және жүйелеуін қарастырады; мұғалімнің терминологиялық мәдениетінің даму кезеңдері мен деңгейлері; терминологияны оқытудың кәсіби-дидактикалық құралдары; терминологиялық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Курс білім алушыларға оқытудың әдістемелік негіздері бойынша отандық және шетелдік білім беру жүйелерінің интеграцияланған білімді алуға арналған. Оқу үдерісінде оқытудың педагогикалық және әдістемелік міндеттерін іздестіру мен сауатты шешімдер қабылдау, оқытудың заманауи технологияларын енгізу, оқыту үдерісінде диагностика мен бақылаудың практикалық біліктіліктері мен дағдыларын қолдануға үйренеді. Эвристикалық әлеуетті дамыту мақсатында өнімді кәсіби коммуникацияны ұйымдастыруға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі кәсіби шетел терминологиясы

    Курс магистранттарды шет тілінің кәсіби лексикалық минимумын кеңейту арқылы кәсіби дамуымен таныстыруға арналған; кәсіби бағытталған тақырыптар бойынша әңгіме жүргізу қабілетін қалыптастырады; мамандық бойынша фондық білімді энциклопедиялық және зияткерлік-мәдени ақпаратпен байытуға ықпал етеді; магистранттардың кәсіби және ғылыми сөйлеуін әртүрлі формада дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарындағы білім беру үдерісін оқу-әдістемелік тұрғысынан қолдау

    Курс әдістемелік мәдениетті дамыту, білім мен біліктілікті қалыптастыру, кәсіби қызметте оқу-әдістемелік, ақпараттық компоненттерін өңдеу және қамтамасыз ету , ЖОО-да білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті инновациялық жобаларды әзірлеу және пайдалану; педагогикалық міндеттерді шешу үшін кәсіби деңгейде инновациялық технологияларды қолдану мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи ғылымның шет мемлекеттердегі өзекті мәселелері

    Курс негізгі шетелдік педагогикалық концепцияларды, елдердің ғылыми және білім беру қызметінің заманауи дамуының негізгі тенденцияларын, халықаралық ынтымақтастық тәжірибесін, ғалымдардың ұтқырлығын, желілік құрылымдар принципі бойынша ғалымдардың өзара әрекеттесуін, ғылымға сұранысты ашады, зерттеу нәтижелері және олардың жаңашылдығы, ғылыми зерттеулердің аймақтық ерекшеліктеріне бағдарланған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру

    Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар

    Курс психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және белсенділік көзқарасының негізгі аспектілерін, таным мен білім беруді жобалау әдіснамасын, онтогенездегі жоғары психикалық функциялардың психологиялық ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын түсінуді, психологиялық заңдылықтар мен құрылыс принциптерін қамтиды. оқу процесі; кәсіби-психологиялық қызметті жүзеге асыруға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім мониторингінің негіздері

    Курс білім беру мониторингінің құрылымын, мектепке дейінгі ұйымда білім беру мониторингін ұйымдастыруды, білім беру мониторингі бойынша жұмысты жоспарлауды білдіреді. Педагогикалық жүйенің қызметі туралы ақпаратты жинауды, сақтауды, өңдеуді және таратуды ұйымдастыру жүйесін ашады. Мониторинг процесінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнындағы білім беруді басқару

    Курс жоғары білім беруді басқару туралы білім жүйесін қалыптастыру; жоғары білім беруді дамыту мониторингін қамтамасыз ететін көпшілік ақпараттық талдау әдістерін меңгеру; басқару қызметін интроспекциялау; педагогикалық ұжымда өнімді коммуникацияны ұйымдастыру, кәсіби қарым-қатынас саласында сөйлеу этикетінің нормаларын игеруге дағдыландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың ойындық технологиялары (ағылшын тілінде)

    Пән өзектілігі, ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығы талаптарына сәйкес ойын ойнау технологияларының моделін жасау дағдыларын қалыптастыру, психологиялық-педагогикалық және ғылыми ой-өрістерін кеңейту қабілетін дамыту, қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында енгізілді. психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудағы ойын технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сапа менеджментінің жүйесі

    Курс білім сапасын басқару мәселелерін қарастырады; білім беру жүйесіндегі сапаны басқарудағы басқару мәдениетінің, бастамалар мен шығармашылықтың рөлі; білім беру ұйымдары қызметінің сапасын бағалау көрсеткіші ретінде педагогикалық сапаны нақтылайды; білім сапасын басқару технологиясын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білімнің теориялық - әдістемелік мәселелері

    Курс мектепке дейінгі тәрбиенің әдістемелік, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыруға арналған. Мектепке дейінгі ұйымдарда балаларды тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік мәселелері, мектеп жасына дейінгі балаларды ерте дамыту және әлеуметтендіру мәселелері, мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мен тәрбиелеу әдістемесі саласындағы заманауи зерттеулердің негізгі бағыттары ашылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім жүйесінде ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Курс магистранттардың ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыруға, жоспарлауға және жүргізуге дайындығын қалыптастыру; ғылыми-зерттеу жұмысының моделін оның өзектілігіне, ғылыми жаңалығы және практикалық маңыздылығы талаптарына сәйкес әзірлеу; алынған нәтижелерді объективті бағалау және түсіндіру; ғылыми талқылауға қатысу мақсатында енгізілді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі тәрбие мен оқытудың жаңа тұғырлары (ағылшын тілінде)

    Курс мектепке дейінгі білім беру сапасы саласындағы құзыреттерді дамыту мақсатында енгізілді; білім беру сапасын басқарудың теориялық негіздерін әзірлеудің әдістемелік тәсілдері туралы идеяларды кеңейту; мектепке дейінгі білім берудегі заманауи тенденцияларды ескере отырып, педагогикалық міндеттерді шешуде инновациялық тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Эвристикалық әлеуетті анықтау үшін зерттеу қызметінің өнімдері орналастырылған қажетті шеңбер ретінде білімді пайдаланады
  • Қарым-қатынастың кәсіби саласында сөйлеу этикетінің нормаларын көрсетеді
  • Сөйлеу және тілдік компентенциясын меңгерген: диалогтық технология, көпшілік алдында сөйлеу және т. б.
  • Педагогикалық міндеттерді шешу үшін озық инновациялық технологияларды кәсіби деңгейде қолданады, оқу процесінде қолдану үшін инновациялық жобаларды жасай алады
  • Ғылыми зерттеу, педагогикалық және тәрбие жұмыстарын жүргізуде, ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда, симпозиумдарда, дөңгелек үстелдерде, дискуссияларда және пікірталастарда сөз сөйлеуде әдіснамалық және әдістемелік білімді қолданады.
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының моделін оның өзектілігі, ғылыми жаңалығы және практикалық маңыздылығы талаптарына сәйкес әзірлейді
  • Психологиялық-педагогикалық пәндер циклы бойынша білімді кәсіби деңгейде қолданады
  • Қызығушылық тудыратын қасиеттер мен негізгі ұғымдарды концептуалдау әдістерін бағалайды, постулаттар, аксиом және формализмдерді анықтайды, гипотезаларды ұсынады және тексереді, өлшеу моделін әзірлейді және алынған нәтижелерді ғылыми түсіндіру ережелерін анықтайды
  • Әр түрлі өндірістік жағдайларда кәсіби білімді, педагог қызметінде педагогикалық білімді қолданудың практикалық дағдыларын қолданады
  • Психологиялық-педагогикалық және ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытуда нәтижені жеткізуге қабілетті
Top