7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беру саласында әдіснаманы, терең педагогикалық білімді және заманауи технологияларды меңгеру негізінде жоғары деңгейде кәсіби педагогикалық қызметті жобалауға және жүргізуге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдардың ақпараттық-білім беру ортасы
Пән магистранттардың мектепке дейінгі ұйымдарда ақпараттық-білім беру ортасын құру және жұмыс істеу принциптерін теориялық негіздеуге және практикалық игеруге бағытталған. ИОС құрылымы, компоненттері және функционалдық сипаттамалары, сондай-ақ білім беру процесінің дамуын қамтамасыз ететін цифрлық технологиялар қарастырылады. Педагогтердің цифрлық құзыреттілігі, ақпараттық қауіпсіздік және цифрлық ресурстарды педагогикалық практикаға тиімді интеграциялау мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың әдіснамалық негіздері
Пән білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында мектепке дейінгі білім беруді дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар мектепке дейінгі білім берудің мазмұнын, технологиялары мен ұйымдастырушылық формаларын дамытудың философиялық, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-мәдени тәсілдерін талдайды. Білім беру практикасының сапасын және тұрақты дамуын қамтамасыз ету тұжырымдамаларын, стратегиялары мен тетіктерін сыни тұрғыдан түсінуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруді болжау және зерттеу
Пән магистранттарда мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми-зерттеу мәдениеті мен талдамалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Болжамдаудың теориялық-әдіснамалық негіздері зерделенеді, білім беру саясаты мен әлеуметтік-мәдени ортаның өзгеруі жағдайында ЕҰ жүйесінің дамуының қазіргі тенденциялары мен перспективалары талданады, эмпирикалық деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру әдістері, педагогикалық зерттеулерде статистикалық және сапалық әдістерді қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық квалиметрия
Пән магистранттарды білім сапасын бағалау туралы ғылым ретінде педагогикалық квалиметрия негіздерімен таныстырады. Педагогикалық қызметті өлшеу, балалардың дамуын бағалау және білім беру бағдарламаларының тиімділігі әдістері мен құралдары қарастырылады. Квалиметриялық көрсеткіштер негізінде Педагогтің кәсіби құзыреттілік деңгейін дамытудың жеке траекториясын құруға бағытталған Мектепке дейінгі білім беру контекстінде сапа критерийлері мен көрсеткіштерін әзірлеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогтің кәсіби қызметіндегі эмоционалды интеллект
Пән мектепке дейінгі ұйым мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде эмоционалды интеллекттің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар эмоционалды интеллекттің құрылымын, оның даму механизмдерін және тұлғааралық өзара әрекеттесуге, эмоцияларды басқаруға және стресске төзімділікке әсерін талдайды. Педагогикалық қызметте эмоционалды рефлексия мен эмпатияны қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру мазмұнының сабақтастығы
Пән мектепке дейінгі және бастауыш білім беру арасындағы сабақтастықтың теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар балалардың мектепте оқуға сәтті бейімделуіне ықпал ететін бағдарламаларды, әдістемелер мен тәсілдерді үйлестіру қағидаттарымен танысады. Педагогтардың өзара іс-қимылы және баланың дамуы үшін бірыңғай білім беру кеңістігін құру қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерте балалық шақтағы инклюзивті білім беру сапасы
Пән ерте балалық шақта инклюзивті білім беру сапасын қамтамасыз ету тәсілдерін теориялық және әдіснамалық негіздеуге бағытталған. Инклюзияның тұжырымдамалық негіздері, Білім беру ортасының сапасын бағалау жүйелері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған білім беру процесін даралау стратегиялары қарастырылады. Пәнаралық сүйемелдеу тетіктеріне, педагогтердің кәсіби құзыреттілігіне және инклюзивті практиканы нормативтік-құқықтық реттеуге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі әдістемелік қолдау технологиясы
Пән магистранттарда мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтерін әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастыру және іске асыру саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Теориялық және әдіснамалық негіздер, сүйемелдеу модельдері, тәлімгерлік технологиялары, кәсіби қиындықтарды диагностикалау және жеке даму бағыттарын жобалау зерттеледі. Жүйелі әдістемелік қолдау арқылы мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру үшін жағдай жасауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі педагогикалық зерттеулердің этикасы
Пән магистранттардың мектепке дейінгі білім беру ортасында педагогикалық зерттеулер жүргізуді реттейтін этикалық нормалар мен қағидаттар туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Қатысушылардың құқықтарын сақтау, құпиялылықты қамтамасыз ету, ақпараттандырылған келісім, сондай-ақ зерттеушінің кәсіби жауапкершілігі мәселелері қаралады. Этикалық дилеммаларды талдауға және этикалық негізделген ғылыми мінез-құлық Стратегияларын жасауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі цифрлық педагогика және когнитивтік технологиялар
Пән магистранттардың мектепке дейінгі білім беру контекстінде цифрлық педагогика мен когнитивтік технологиялардың әдіснамалық негіздерін игеруіне бағытталған. Цифрлық оқытудың теориялық модельдері, білім беру ортасын цифрландыру құралдары және мектеп жасына дейінгі балалардың когнитивті дамуын ынталандыру тетіктері қарастырылады. Педагогтердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру стратегиялары және ақпараттық қауіпсіздік пен баланың жеке басының даму талаптарын ескере отырып, инновациялық технологияларды білім беру процесіне интеграциялау мәселелері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән магистранттарда орта және жоғары буын білім беру мекемелерінде педагогикалық пәндерді оқыту үшін қажетті кәсіби дағдылар мен әдістемелік құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Оқу курстарын жобалаудың, сабақтарды жоспарлаудың, оқыту әдістері мен формаларын таңдаудың, сондай-ақ студенттердің білім беру нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері зерттелуде. Дәстүрлі және цифрлық білім беру технологияларын интеграциялау мәселелері де қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудің заманауи тұжырымдамалары (ағылшын тілінде)
Пән жаһандық және ұлттық білім беру стратегиялары контекстінде мектепке дейінгі білім берудің заманауи тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін талдауға бағытталған. Баланың жеке басының дамуына, бағдарламалардың өзгергіштігіне, педагогикалық инновацияларға бағытталған модельдер мен тәсілдер зерттеледі. Гуманистік, тұлғаға бағытталған және мәдени парадигмаға, сондай-ақ мектепке дейінгі педагогиканы жаңғырту бағыттарын сыни тұрғыдан түсінуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудің ұлттық және әлемдік моделі
Пән мектепке дейінгі білім берудің ұлттық және әлемдік моделін түсінуге мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі білім берудің ұлттық және әлемдік моделін оқыту ғылымы және салыстырмалы педагогика ретінде қалыптастыру. Пән мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі қазіргі шет елдердің теорияларына бағытталған. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың еуропалық, скандинавиялық, американдық және азиялық моделінің ерекшеліктерін қарастырады. Магистранттар ұлттық және шетелдік мектепке дейінгі білім беруді салыстырады, мектепке дейінгі білім беруді дамытудың ұлттық және әлемдік тенденцияларын пайдаланады. Қазіргі мектепке дейінгі білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективаларын анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық деонтология (ағылш.тіл.)
Пән педагогикалық деонтологияның мәнін кәсіби этика нормаларын, моральдық-құқықтық принциптерді және педагогикалық қызметтің құндылық бағдарларын зерттейтін ғылыми сала ретінде ашады. Магистранттар педагогикалық борыш, жауапкершілік, Ар-намыс, әдептілік және адамгершілік мәдениет ұғымдарын талдайды. Кәсіби мінез-құлықтың деонтологиялық негіздерін түсінуге және мектепке дейінгі білім беру ортасында мұғалімнің этикалық және құндылық позициясын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйым педагогін кәсіби дамыту практикумы
Пән мектепке дейінгі білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған. Практикум шеңберінде магистранттар өзін-өзі бағалау және рефлексия технологияларын меңгереді, кәсіби өсудің жеке траекторияларын әзірлейді, тәлімгерлік және педагогикалық сүйемелдеу әдістерін меңгереді. Мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту жағдайында әдістемелік шеберлікті, коммуникативтік мәдениетті және инновациялық қызметке дайындықты дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұрақты дамытудағы білім беру
Пән Қазақстанның орнықты дамуының ұлттық білім беру стратегиясын, оның орнықты дамуының негізгі міндеттерін қарастырады. Тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында сапалы білім беру оның дамуының жаңа бағыттарын көздейді. Оқытудың пәндік және жобалық технологияларын, интерактивті ойындарды игеру тәсілдері мен әдістерін меңгереді. Гендерлік теңдік, кедейлікті еңсеру, қоршаған ортаны қорғау, ауылды қайта құру мәселелерін зерделеу. Магистранттардың білім беруді тұрақты дамытуда жобалау және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Қоғамның мүдделерін ескере отырып, экологиялық, әлеуметтік, экономикалық проблемаларды кешенді шешуді, болашақ ұрпақтың білім сапасын арттыруда қоршаған ортаны басқарудың дүниетанымдық принциптерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруді басқарудың ғылыми негіздері
Пән заманауи білім беру трансформациялары контекстінде мектепке дейінгі білім беруді басқарудың іргелі теориялық және әдіснамалық негіздерін ашады. Басқару тұжырымдамалары, принциптері мен функциялары, стратегиялық жоспарлау тетіктері, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау зерттеледі. Басқарушылық құзыреттілікті дамытуға, білім берудегі көшбасшылыққа және мектепке дейінгі білім беру ұйымының инновациялық әлеуетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- мектеп жасына дейінгі балалардың бірлескен және жеке қызметін ұйымдастыруға ықпал етеді
- ғылыми зерттеулердің әдіснамасын талдайды; мектепке дейінгі білім беру мазмұнының нәтижелерін зерттейді және болжайды
- қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру мәселелерін бағалайды және оларды білім беру және кәсіби міндеттерді шешуде қолданады;
- іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелерді пайдалана отырып, педагогикалық пәндерді оқытудағы заманауи инновациялық технологиялар жүйесін түсінеді;
- мектепке дейінгі ұйымдарда оқу-әдістемелік жұмысты жүргізе алады және өзінің кәсіби, әдістемелік құзыреттерін дамыта алады
- мектепке дейінгі білім беруде тәрбие мен оқытудың заманауи және инновациялық (соның ішінде цифрлық) технологияларын пайдалана алады
- ЖЖОКБҰ-да оқу-тәрбие процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптарды талдайды; оқу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезінде мамандықтың ерекшелігін (жоғары білім беруді даярлау бағыты бойынша) ескеруді біледі;
- ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істей алады; шетелде мектепке дейінгі білім беруді салыстыру және талдау;
- жастар ортасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілетудің педагогикалық тұжырымдамаларын, білім беру стратегияларын, тетіктерін талдайды;
- мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы әріптестерімен өзара іс-қимылда командалық жұмыс және кәсіби ынтымақтастық тәсілдерін қолданады.
Ұқсас БББ
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)