Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мектепке дейінгі мекемеде білім беру іс-әрекетін ұйымдастыру технологиясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы жоспарлау әдістемелерімен және технологияларымен таныстыру және тәрбие-білім беру процесін жүзеге асыру; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар білім беру қызметінде жаңа әдістемелер мен технологияларды қолдана алады, шетелдік және отандық мектептерді тәрбиелеу тұжырымдамаларының артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалай алады, мектепке дейінгі білім берудің инновациялық саясатын жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар ойыны және оның мектепке дейінгі білім берудегі орыны

    Пәннің мақсаты-мектепке дейінгі білім беруде ойынды қолданудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттеу. Ол магистранттарда мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ойынның рөлі мен маңыздылығы туралы терең түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ балалардың жан-жақты дамуына ықпал ететін ойын сабақтарын әзірлеу және өткізу дағдыларын игеруге бағытталған. Пән мектепке дейінгі жастағы ойын теориясы мен практикасы саласында кәсіби – педагогикалық құзыреттілікті дамытады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ойынның педагогикалық негіздерін меңгереді: баланың дамуы мен тәрбиесінде тұтастықты қамтамасыз ететін ойын әдістері, тәсілдері, педагогикалық шарттары, әртүрлі жас топтарындағы мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту процесін ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, ойын ортасын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың мектептік оқытуға дайындығын педагогикалық диагностикалау

    Оқу курсының мақсаты магистранттардың баланың мектепке дайындығын диагностикалаудың негізгі жолдарын, түсініктерін, әдістерін, түрлерін зерделеу болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар диагностика кезеңдерін әзірлей алады, диагностикалық процедураларды ұйымдастырады және жүзеге асырады, деректерді сипаттайды және түсіндіреді, мектепке дайындық саласында түзету бағдарламаларын жасай алады, түзету жұмыстарының әдістерін меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан және шетелдегі мектепалды білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты білім алушылардың Қазақстанда да, шетелде де білім беру кеңістігі жағдайында мектепалды даярлық технологиясын тереңдетіп зерделеуі болып табылады. Әртүрлі елдерде балаларды мектепте оқытуды бастауға дайындауды ұйымдастыру тәжірибесімен, инновациялық технологиялармен таныстыру. Пәнді оқу курсында балаларды мектеп алдындағы өмірдің басталуына дайындаудың әдістері, стратегиялары, тәсілдері, ұйымдастырылуы зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі мекемедегі білім беру іс-әрекеті сапасының мониторингі

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі білім беру ұйымында мониторинг жүргізудің объектісімен, түрлерімен, функцияларымен, міндеттерімен, кезеңдерімен, шарттарымен, ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушылар мектеп жасына дейінгі балалардың даму деңгейінің көрсеткіштерін бағалау үшін құралдар мен диагностикалық әдістерді қолдана алады, алынған нәтижелерге баға бере алады, қиындықтарды түзету бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі балалардың зерттеушілік іс-әрекеті

    Пәннің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардағы зерттеу белсенділігі процесін түсінуді қалыптастыру және магистранттардың осы қызметті ұйымдастыру және қолдау дағдыларын дамыту болып табылады.Ол мектеп жасына дейінгі балаларда ғылыми қызығушылықты, танымдық ұмтылысты және шығармашылық ойлауды ынталандырудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пән әр түрлі топтарға эксперимент жүргізу үшін балабақшада зертхананы ұйымдастыру әдістемесімен және ережелерімен таныстырады. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттар балалар зертханасын ұйымдастырудың негізгі шарттарын білетін болады, жұмыс парақтарын, мнемоникалық кестелерді, схема-алгоритмдерді, технологиялық карталарды, көрнекі материалдарды, тәжірибені көрсету үшін ойын-эксперимент құрылымын, мотивацияны арттыруға ықпал ететін әдістер мен тәсілдерді әзірлей алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі мекеме және отбасының өзара әрекеттесуін әдістемелік сүйемелдеу

    Пәннің мақсаты МДҰ мен отбасының өзара әрекетінің нормативтік-құқықтық негіздері, отбасы мен ата-ана психологиясы саласындағы психологиялық-педагогикалық білім туралы магистранттардың деңгейін арттыру, білім алушылардың отбасымен өзара әрекетінде педагогикалық құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеруін қамтамасыз ету: білім беру процесіне қатысушылардың әртүрлі ерекшеліктерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және дамыту міндеттерін шешу тәсілдері, педагогикалық қолдауды жүзеге асыру және олардың сүйемелдеуі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру мониторингінің негіздері

    Пәннің мақсаты мониторинг негізінде білім беру процесін басқару теориясы мен технологиясы бойынша білім деңгейін арттыру және педагогикалық процесте мониторинг жүргізудің практикалық дағдылары мен іскерліктерін дамыту болып табылады: білім беру мекемесі қызметінің әртүрлі салаларының мониторингісі: тәрбие және білім беру процесінің сапасы (тәрбиеленушілердің, ата-аналардың диагностикасы), педагогтың құзыреттілік деңгейін диагностикалау, білім беру мекемесінің рейтингтік бағасы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби іс-әрекетіндегі ғылыми зерттеулер

    Пәннің мақсаты педагогикада зерттеудің жалпы ғылыми мәдениетін қалыптастыру. Бұл курстың парадигмасы мен практикасы педагогикалық, ғылыми, әдістемелік, зерттеушілік, әлеуметтік және кәсіби құзыреттіліктерді дамытады және қорытынды аттестаттау үшін алғышарттар жасайды – диссертация жазу. Әдістер, олардың ерекшеліктері, қолдану әдістері, валидтік диагностикаларды таңдау, деректерді саралау, түзету іс-шараларының жоспарын жазу, ұсыныстарды жинақтау игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі балалардың әлеуметтену мәселелері

    Пәннің мақсаты-мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтену процесіне әсер ететін факторларды зерттеу және талдау, сондай-ақ осы салада туындайтын мәселелерді тиімді шеше алатын мамандарды даярлау. Ол балаларды әлеуметтендірудің негізгі аспектілерін, соның ішінде құрдастарымен өзара әрекеттесуді, отбасылық тәрбиені, білім беру ортасының рөлін және басқа факторларды түсінуді қалыптастыруға және балалармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алуға, олардың әлеуметтік бейімделуіне, тұлғааралық қатынастарды дамытуға және әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын әлеуметтендіру мәселесі бойынша магистранттардың білімін кеңейтеді. Магистранттар әлеуметтік даму тұжырымдамасымен және әлеуметтену үдерісіндегі ересек адамның орны, полеролевтік тәрбие, гендерлік ерекшеліктермен және оларды әлеуметтік тәрбие үдерісінде есепке алумен, әлеуметтік даму деңгейін диагностикалау әдістемелерімен, құралдармен танысады: сюжеттік-рөлдік ойындар, музыка, балалардың бос уақыты және әртүрлі санаттағы отбасылардың әріптестік технологияларымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру теориялары және практикасының өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі білім беру мәселелерімен таныстыру: мектепке дейінгі әлеуметтік және адамгершілік тәрбиені дамыту және әлеуметтендіру, отбасының балабақшамен өзара әрекеті, баланы отбасында тәрбиелеу, мектепке түсу үшін бірдей бастапқы мүмкіндіктер жасау; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар қазіргі мәселелерді сипаттай алады және балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шешім нұсқаларын ұсына алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесіне қатысушылардың зияткерлік тәрбиесі

    Пәннің мақсаты-сыни ойлауды, шығармашылық белсенділікті, кең ой-өрісті және магистранттардан үйрену қабілетін дамыту, олар өзгермелі жағдайларға бейімделе алатын және қазіргі әлемде сәтті жүзеге асыра алатын Тәуелсіз ойшылдар болу. Пән мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік даму мәселесін терең зерттеуге бағытталған және оқу процесі туралы дидактика мен қолданбалы ғылымның интеграцияланған курсымен ұсынылған. Курста дидактиканың қазіргі мәселелері ашылады: педагогикалық, психологиялық, технологиялық, кері; ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі кезеңдегі іргелі негіздер (нормативтік, әлеуметтік-мәдени, физиологиялық, ақпараттық) және дидактикалық білімнің пайда болуы мен дамуы туралы айтылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі балалар тәрбиесі мен оқытуының жаңа бағыттары

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі педагогиканың ғылыми және теориялық білім жүйесін, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуы мен тәрбиесінің заңдылықтарын, тәрбие және білім беру процесін ұйымдастырудың мазмұнын, формаларын, әдістерін, жас кезеңдері мен оқыту ерекшеліктерінің сипаттамалық ерекшеліктерін қалыптастыру болып табылады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар педагогикалық қызметте мектепке дейінгі балалардың ұйымдастырылған қызметінің жаңа тәсілдерін, стратегияларын, әдістерін, технологияларын нормативтік құжаттармен қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу (IP)

    Пәннің мақсаты магистранттарда жасанды интеллект (АИ), үлкен деректерді өңдеу және бұлтты есептеулер саласындағы негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды түсінуді қалыптастыру болып табылады. Ол магистранттарды деректерді талдау және өңдеу, AI жүйелерін құру және орналастыру үшін заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға және деректер мен есептеу ресурстарына тиімді сақтау, өңдеу және қол жетімділікті қамтамасыз ету үшін бұлтты есептеулерді пайдалануға үйретуге бағытталған. Жалпы, IP пәні ат саласында табысты жұмыс істей алатын және әртүрлі міндеттер мен мәселелерді шешу үшін ең жаңа құралдар мен әдістерді қолдана алатын заманауи ақпараттық технологиялар саласында құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепалды білім берудің ұйымдастыру-әдістемелік негізі

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби қызметіне қажетті мектепалды білім берудің нормативтік, құқықтық, психологиялық, педагогикалық, ұйымдастырушылық және әдістемелік құжаттарын терең зерттеу. Бұл пән балаларды мектепке дайындауды ұйымдастырудың табысты тәжірибесін жинақтау үшін негізін қалайды, жеке типологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектепалды даярлық жағдайында балалармен жұмысты ұйымдастырудың формалары мен әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі мекемедегі білім беру бағдарламаларын жобалау және сынақтан өткізу

    Пәннің мақсаты нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес балалардың даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын жобалаудың теориялық негіздерін, принциптерін, әдістерін, тәсілдерін зерделеу болып табылады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар даму ерекшеліктерін ескере отырып, балаларға арналған білім беру бағдарламаларын жобалай алады, педагогикалық қызметте өнімді инклюзивті, психологиялық-педагогикалық технологияларды жобалай және қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі мекемеде топ құру

    Пәннің мақсаты әлеуметтік көшбасшылықтың тұжырымдамалық аспектілері, әлеуметтік көшбасшылықтың маңызды сипаттамалары және оның психологиялық-педагогикалық саладағы басқару қызметінде көріну ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар білім беру қатынастарына қатысушылардың ынтымақтастығын жоспарлауға және ұйымдастыруға, белгіленген нәтижеге қол жеткізу үшін стратегияларды әзірлей отырып, топтық жұмыс процесін басқаруға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі мекемедегі менеджмент

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі басқарудың теориялық, психологиялық негіздерін зерделеу, педагогикалық ұжымды ұйымдастыру мен басқарудың заманауи технологияларымен, әдістемелерімен, әдістерімен, тәсілдерімен танысу; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар білім беру ортасының әлеуетін тәрбие және білім беру процесінің сапа көрсеткіштеріне қол жеткізу үшін пайдалана алады және стандарттаудың жаңа әлеуметтік және экономикалық жағдайларында мектепке дейінгі білім беруде педагогикалық ұжымның қызметіне басшылық жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әлеуметтік серіктестік

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі ұйымның әртүрлі әлеуметтік институттардың өзара әрекет тәжірибесімен таныстыру болып табылады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар психологиялық және педагогикалық ағартудың инновациялық әдістерін, тәрбиеленушілердің отбасыларымен ынтымақтастық формасы мен технологияларын қолдана алады; әртүрлі әлеуметтік топтар, білім алушыларда қарастырылған білім беру нәтижелерін қалыптастыруға кепілдік беретін тәрбие және білім беру ортасын ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты білім беру технологиялары туралы теорияны тереңдету және оларды мектепке дейінгі ұйымның ақпараттық-коммуникациялық ортасын басқаруда қолдану, білім беру ортасын құру және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану; нақты оқу және тәрбие жағдайларын жобалауда заманауи білім беру технологияларын енгізудің практикалық дағдылары мен іскерліктерін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бала тәрбиесі мен дамуының қазіргі заманғы білім беру жүйелері

    Пәннің мақсаты баланы дамыту мен тәрбиелеудің білім беру жүйелерінің тарихымен, мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі жаңа тенденциялармен таныстыру; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар мектеп жасына дейінгі баламен оның жеке мүмкіндіктері мен жеке тәжірибесін ескере отырып, өзара әрекеттесе алады, балалармен қарым-қатынас пен ынтымақтастықтың әдістері мен тәсілдерін қолдана алады, мектеп жасына дейінгі баланы дамыту және тәрбиелеу міндеттерін шешу үшін білім беру кеңістігін жобалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық құбылыстар мен процестердің тарихи, философиялық, әдіснамалық және әдістемелік аспектілерін түсінеді;
  • мектепке дейінгі тәжірибенің соңғы жетістіктерін өзінің педагогикалық іс-әрекетінде пайдаланады;
  • мектепке дейінгі білім беруде тәрбие мен оқытудың инновациялық технологияларын қолданады;
  • педагогикалық және психологиялық шындықты, әлеуметтік-мәдени жағдайды талдау негізінде туындайтын тәуекелдер мен қауіптерді бағалайды;
  • көшбасшылық, командалық білім, менеджмент және өзін-өзі басқарудың мәнін білу негізінде өзінің кәсіби қызметін жетілдіруге қабілетті;
  • педагогикалық іс-әрекет нәтижелерін диагностикалауды, түзетуді, болжауды және білім беру процесінің мазмұнын жобалай алады;
  • әр түрлі әлеуметтік институттармен өзара әрекеттесудің әртүрлі инновациялық әдістерін, ата-аналарға, мұғалімдерге оқыту, дамыту мәселелері бойынша кеңес беру дағдыларын қолданады;
  • психологиялық-педагогикалық білімді, мектепалды білім беру кезеңінде білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдерін, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерін қолданады;
  • педагогика мен психологиядағы классикалық және заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып зерттеу қызметін ынталы түрде жүзеге асырады;
  • коммуникацияны ауызша және жазбаша нысанда, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде жүзеге асырады.
Top