Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01703 Шет тілі: екі шет тілі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі контрастивті лингвистика

    Пәннің мақсаты – мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде контрасттық лингвистика туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында тілдік фактілерді салыстыруды қарастырады. Пән сонымен қатар оқу жоспарында қарама-қайшылықты лингвистиканы қолдану, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау үшін екі немесе одан да көп тілдерді салыстыру, белгілі бір тілдік емес концепцияға сүйене отырып салыстыру, оның білдірілу тәсілдерін анықтауға болатын дағдыларды қалыптастырады. салыстырылған тілдер. .

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты-қазіргі заманғы шет тілді білім беру контекстінде ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы білім беру. Жұмысқа дайындалып жатқан оқытушылар ағылшын тілін оқыту процесінде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдермен танысады. Пән сонымен қатар оқытушыларды ағылшын тілін оқыту әдістері мен технологияларымен таныстырады, танымдық іс-әрекетті жандандырады, шет тілін оқытудағы озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді қолдануға шығармашылық көзқарасты дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі білім беру технологиялары (ағылшын)

    Пәннің мақсаты – қазіргі білім беру технологиялары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән кредиттік, модульдік, жобалық технология, оқыту технологиясын ынтымақтастықта қарастырады. Пән сонымен қатар заманауи технологияларды пайдалана отырып, оқу үдерісі мен тәрбие жұмысын талдауға, жобалауға және құруға байланысты практикалық дағдыларды қалыптастырады, сонымен қатар студенттердің кәсіби-педагогикалық іс-әрекетке саналы түрде қатынасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау

    Пәнді оқытудың мақсаты-әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде жобалау және бағдарламалау процесі. Пәннің мазмұны білім беру электрондық басылымдарының мәні мен ерекшеліктерін зерделеу, оларды біріздендіру; білім беру электрондық басылымдарының қасиеттерін іске асыру үшін әзірлеу және сараптау, бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыс фрагменттерін цифрландыру, дайындық бейіні бойынша құралдар жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Контрастивті лингвистиканың негіздері

    Пәннің мақсаты – барлық тілдік деңгейде олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін бірнеше тілдерді салыстыра оқыту туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән оқу жоспарында қарама-қайшылықты лингвистиканы қолдану, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау үшін екі немесе одан да көп тілдерді салыстыру, белгілі бір тілдік емес ұғым негізінде салыстыру, оны білдіру тәсілдерін анықтау дағдыларын қалыптастырады. тілдерді оқытуда қарама-қарсы тәсілдер қолдана отырып, тілдерді салыстырды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект қолдану арқылы екінші тілді оқытудың интерактивті әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші тілді оқытудың интерактивті әдістері

    Пәннің мақсаты-екінші тілді оқытудың заманауи интерактивті әдістері мен екінші тілдің ерекшеліктері, тілдің грамматикалық және лексикалық негіздері, шет тіліндегі әлеуметтік-мәдениеті туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән сонымен қатар коммуникативті ниетті жүзеге асыру үшін дағдылардың барлық арсеналын қолдана отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас, мәдениетаралық байланыстардағы өзара түсіністік дағдыларын қалыптастырады. Пән жазу, оқу, тыңдау және сөйлеудің негізгі тілдік дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің дидактикасы

    Бұл пәннің мақсаты ағылшын тілін оқытудағы дидактика туралы, ағылшын тілін оқытудың жолдары мен әдістері туралы, сонымен қатар оқытудағы заманауи және өзекті мәселелер туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән нақты студенттерге қатысты оқытудың сәйкес әдістерін таңдау дағдыларын дамытуға, сонымен қатар өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін аралас оқытудың жаңа тәсілдері

    Бұл курстың мақсаты кәсіби даму, өзара әрекеттесу, шет тілін оқыту технологиялары үшін педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: әдістер мен лингводидактика. Бұл курс Қазақстан Республикасындағы шет тілді білім беру реформасының ағымдағы кезеңінде ағылшын тілі оқытушыларын кәсіби даярлаудың өзекті мәселелері бойынша білім береді. Оқытушылар әдістемелік ғылымның қазіргі жағдайы мен дамуының негізгі тенденциялары, мәдениетаралық коммуникативті шет тіліндегі білім беру жүйесі ретінде шет тіліндегі білім берудің қазіргі құзыреттілік парадигмасының мәні туралы білімдерін көрсетеді. Олар синхронды және асинхронды оқытуды оңтайландыруға, ағылшын тілін аралас оқыту процесінде әртүрлі технологиялар мен әдістерді қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын және американ әдебиеті

    Пәннің мақсаты – классикалық әдебиет, әдеби бейненің ерекшелігі, әдеби шығарманың мазмұны мен формасы, әдеби жанрлар, ағылшын және американ әдебиетінің жазушылары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән әдебиетті ғылым ретінде қарастырады. Курс барысында бұл пәннің басқа педагогикалық ғылымдармен байланысы қадағаланады. Пән ағылшын және американ жазушыларының әдеби шығармаларына салыстырмалы талдау жасау, алған білімдерін шет тілдерін оқытуда қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әртүрлі құрылымды тілдердегі тіларалық баламалар

    Пәннің мақсаты – құрылымы әртүрлі тілдердегі тіларалық эквиваленттердің ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән бір тілдің фразеологиялық жүйесіндегі де, әр түрлі тілдердегі де ең репрезентативті заңдылықтардың біріне, атап айтқанда фразеологиялық бірліктердің корреляциясына, сәйкестігіне, атап айтқанда, әр түрлі жақындық дәрежесіндегі тіларалық фразеологиялық баламаларды зерттеуге арналған. Пән сәйкес эквиваленттерді таңдау, кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста тіларалық баламаларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілін заманауи оқыту әдістемесінің басты мәселелері

    Пәннің мақсаты – студенттердің шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінің өзекті мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән оқу бағдарламалары мен оқу бағдарламаларын, білім деңгейлері бойынша оқу бағдарламаларының ерекшеліктерін, критериалды бағалау жүйесін зерттейді. Пән сонымен қатар оқу бағдарламаларының құрылымын, мазмұнын, мақсаты мен міндеттерін таңдау, педагогикалық тәсілдерді, оқу бағдарламаларына сәйкес оқу материалдарын тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілінің бизнес курсы

    Пәннің мақсаты – екінші шет тілінде іскерлік қарым-қатынас негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінде іскерлік қарым-қатынас саласында шет тілдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын одан әрі жетілдіруге, коммуникативті ниеттерді жүзеге асыруға қажетті ресми іскерлік стиль дағдыларын қалыптастыруға, шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс істеуге, іскерлік хаттар жазуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің практикалық курсы (денғей B2)

    Пәннің мақсаты – студенттер арасында тілдің лексикалық және грамматикалық құрылымы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеуін меңгеруге, шет тілдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын жетілдіруге бағытталған, В2 шет тілін меңгерудің шекті, жоғары деңгейіне жетуге мүмкіндік береді. Пән қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және шет тілінде өз пікірін білдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі шет тілінің бизнес курсы

    Пәннің мақсаты – шет тілінде іскерлік қарым-қатынас негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән негізгі шет тілінде іскерлік қарым-қатынас саласында шет тілдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын одан әрі жетілдіруге бағытталған. Пән коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру үшін қажетті ресми іскерлік стиль дағдылары мен дағдыларын, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынасқа қатысты монологтық және диалогтық сөйлеуді, кең таралған грамматиканы және негізгі лексиканы қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Қашықтықтан оқыту жағдайындағы білім беру сапасының мониторингі

    Пәннің мақсаты – білім беру мониторингі мәселелері бойынша зерттеудің негізгі нәтижелері туралы студенттердің ұйымдастырушылық, басқарушылық, ақпараттық, аналитикалық және әлеуметтік білімдерін қалыптастыру; білім сапасын өлшеу мен бағалаудың заманауи тәсілдері; білім сапасын тәуелсіз бағалаудың принциптері, көрсеткіштері. Қашықтықтан оқыту жағдайында бақылау тәжірибесін алу; білім сапасын бағалау үшін деректерді жинау және талдау әдістері мен әдістерін қолдану; басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін сандық және сапалық талдау; мониторинг нәтижелерін ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Квалиметриядағы ақпараттық-өлшеу технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім берудің нәтижесі мен сапасын бағалау үшін ақпараттық технологияларды қолдану саласында студенттердің жүйеленген білімін қалыптастыру. Педагогикалық өлшемдер теориясының негізгі ережелерімен, қашықтықтан оқыту үшін кеңсе технологияларының, онлайн конструкторлардың, қабықтардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, педагогикалық өлшемдердің нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мәдениетаралық қатынастағы аурша ақадемиялық тіл

    Пәннің мақсаты – мәдениетаралық қарым-қатынаста ауызша академиялық сөйлеудің ерекшеліктері туралы білімдерді қалыптастыру. Пән академиялық бағыттағы шет тіліндегі мәтінді абстракциялау және академиялық бағыттағы дербес мәтінді шығару және академиялық терминологияны қолдану және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән сонымен қатар әртүрлі жанрдағы академиялық мәтіндерді редакциялау және ұсыну, өзіндік идеяларды тудыру және оларды стилистикалық тұрғыдан дұрыс ғылыми мәтін түрінде орналастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жазбаша академиялық тіл

    Пәннің мақсаты – жазбаша академиялық сөйлеудің ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Тәртіп оқытылатын шет тілінің функционалдық ғылыми стилімен таныстырады және олардың ғылыми жұмыстарын дұрыс ресімдеу дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс жазбаша академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеруді қамтиды. Жазбаша академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдары мен ерекшеліктеріне басты назар аударылады; ғылыми стильдің кейбір жанрлық түрлері, академиялық ортадағы сөйлеу әрекетінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесінің тарихы

    Пәннің мақсаты – шет тілдерін оқыту әдістемесінің тарихы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән студенттердің өз бетінше білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады, сонымен қатар қазіргі заман талабына сай орта мектепте шет тілі сабағын өткізуге дайын. тұтынушыға, кәсіби іс-әрекеттегі проблемалық педагогикалық жағдаяттарды шешуге, ғылыми қызметті жүзеге асыруға, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі жетілдіріп отыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану негізінде пәндік кіріктірілген оқыту (Clil: Content And Language Integrated Learning))

    Пәннің мақсаты – пәнді кіріктіріп оқытудың теориялық және әдістемелік аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән кіріктірілген оқыту процесінде пәндік-тілдік іс-әрекетті жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолдану дағдыларын, сонымен қатар пәндік тілді оқыту технологиясының қызметін түсінуге байланысты дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. болашақ шеберлердің осы бағыттағы өзіндік іс-әрекеттегі мотивациялық бағдары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу үшін ғылыми таным және философиялық дүниетаным саласындағы жүйелі білімді қолдану.
  • Оқытылатын тіл мен мәдениет, олардың даму заңдылықтары және әлеуметтік және тарихи контекстегі өзара байланысы туралы тұтас түсінік беретін лингвистикалық, мәдениеттану, әдебиеттану және елтану ақпаратын лингво – дидактикалық мақсатта қолдану
  • Шет тілін оқытуда пәнаралық білім мен практикалық дағдыларды біріктіру
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың теориясы мен әдіснамасы, зерттеу процесінің кезеңдерінің негізгі принциптері, құрылымы мен мазмұны туралы білімдерін көрсету
  • Шет тілін оқытудың заманауи құралдары мен технологияларын, оның ішінде электрондық басылымдар мен интернет-ресурстарды әзірлеу
  • Түрлі тілдердегі фразеологиялық жүйеде кросс-тілдік фразеологиялық эквиваленттерді және фразе-семантикалық сәйкестіктерді сипаттау
  • Ана тілдері мен шет тілдер жүйелерін ғылыми басылымдарда, көркем мәтіндерде талдау
  • Тіл мен мәдениетті оқытудың оңтайлы тәсілдері мен әдістерін таңдау арқылы шет тілін үйрену мәселелерін саралау
  • Шет тілі бойынша білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдері мен психологиялық-педагогикалық білімдерін көрсету
  • Ауызша және жазбаша академиялық қарым-қатынастың негізгі ерекшеліктерін сақтай отырып, әріптестермен өзара іс-қимылда өзінің кәсіби құзыреттіліктерін талдауды жүзеге асыра отырып, өзінің кәсіби даму мақсаттарына қол жеткізудің нәтижелілігін басқару.
Top