Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Тілдік білім беру ортасын жобалау

    Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі ретінде жобалау туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогикалық жобалаудың негізгі ұғымдары, функциялары мен түрлері қарастырылады. Курс педагогикалық жобалау объектісі ретінде тілдік білім беру ортасын, оның құрылымы мен тілдік білім беру ортасының құрамбөліктерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби-бағытталған екінші шетел тілі (ағылшын, француз, неміс)

    Екінші шет тілін үйрету мен оқытудың жаңа тұрғылары туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Екінші шет тілін меңгеру мен оқытудағы құрылымдық ерекшеліктер мен қиыншылықтар мәселелері қарастырылады. Курс шет тілде қарым-қатынасты оқытудың жаңа тұрғыларын ескере отырып, екінші шет тілін (ағылшын, неміс, француз) оқыту әдістемесін жетілдіру үшін арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Болашақ маманның кәсіби құзыреттерін модельдеу

    Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі ретінде модельдеу туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогикалық модельдердің типологиясы, педагогикалық модельдерді құрудың тәсілдері, қағидаттары мен кезеңдері, кәсіби құзыреттіліктерді бағалаудың дескрипторлары мен әдістері қарастырылады. Курс модельдеу объектісі ретінде кәсіби құзыреттілікті зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы

    Қазіргі жағдайда шеттілдік білім берудің ұлттық жүйесінің жай-күйі мен даму перспективалары туралы түсініктер қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Когнитивті-лингвомәдениеттану әдіснамасының мәселелері шеттілдік білім берудің қазіргі мәдениетаралық-коммуникативтік теориясының тұжырымдамалық платформасы ретінде қарастырылады. Курс шет тіліндегі білім берудің ұйымдастырушылық негізін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қарым-қатынасқа арналған екінші шетел тілі (ағылшын, неміс, француз)

    Қазіргі шет тілінің (ағылшын, неміс, француз) жүйесі, құрылымы және жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Екінші шет тілін оқытудың ерекшеліктері және екінші шет тілін меңгеру мен оқытудағы қиыншылықтар қарастырылады. Курс кәсіби қарым-қатынас үшін екінші шет тілін үйренуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Коммуникативтік тапсырмалар әдісі

    Ағылшын тілін оқытудың коммуникативтік әдістерінің бірі ретінде коммуникативтік тапсырмалар әдісі (Task-based learning) туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Task-based learning технологиясының құрылымы: тілдік сабақтарды өткізу кезеңдері, жоспарлау және нысандары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникация теориясы

    Теориялық және қолданбалы пән ретінде мәдениетаралық коммуникация туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Мәдениет, коммуникация, коммуникацияның психологиялық аспектілері, вербалды және вербалды емес коммуникация арналары қарастырылады. Курс мәдениетаралық қарым-қатынастағы стереотиптер мен нанымдарды, мәдениетаралық қақтығыс ұғымын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық шетел тілі (ағылшын, неміс, француз)

    Академиялық қарым-қатынас, оқу және жазу туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жазбаша және ауызша академиялық қарым-қатынас, ғылыми стиль, аналитикалық сөйдік шығармаларының тілдік ерекшеліктері мәселелері қарастырылады. Курс ғылыми мәтінді құру және жариялауға дайындық қағидаттарын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Лингводидактика саласындағы инновациялар

    Шет тілін оқытуда цифрлық ресурстарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Шеттілдік білім берудегі презентацияларды, электрондық портфолиоларды және блогфолио әзірлеу, сыни ойлауды дамыту ресурсы ретінде провокативті оқыту мәселелері қарастырылады. Курс шет тілдерін оқытуда инновациялық білім беру технологияларын үйренуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім беруді цифрландыру (ағылшын тілінде)

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) білім беру үдерісіне тиімді интеграциялау туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Заманауи мультимедиялық құралдарды және олардың оқыту әлеуетін пайдалану мәселелері қарастырылуда. Курс тілдерді үйренуге, электрондық оқу материалдарын әзірлеуге және бағдарламалық қабықшалардағы сандық тапсырмаларға арналған бағдарламалық құралды үйренуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқу сапасын жоғарлатудың механизмдері (ағылшын тілінде)

    Оқу үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару технологиясы мен стратегиясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Білім мен дағдыларды жандандыру, толықтыру, кеңейту және өзектендіру стратегиясының мәселелері қарастырылады. Курс оқытудың инновациялық әдістемелері мен әдістерін, білім алушылардың белсенділігі, қызығушылығын мен уәждемесін арттыру әдістерін қолдануды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы зерттеулер (ағылшын тілінде)

    Білім беру саласында зерттеулер жүргізу үдерісінде сандық және сапалық тұрғыларды пайдалану туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Сандық және сапалық деректерді зерттеу, жинау, талдау, есеп беру, бағалау және түсіндіру мәселелерін анықтау мәселелері қарастырылады. Курс эксперименттік конструкциялар мен ғылыми жобаларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пән мен тілді кіріктіріп оқыту технологиясы (ағылшын тілінде)

    Үштілді білім берудің қазақстандық моделі және CLIL технологиясының жалпы тұжырымдамасы туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. CEFR сәйкес CLIL сабағында сөйлеу дағдыларын дамыту мәселелері, лексикамен, терминологиямен жұмыс түрлері қарастырылады. Курс CLIL технологиясын қолдана отырып, сабақты жобалау ерекшеліктерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулердің сандық және сапалық әдістері

    Педагогикалық зерттеулердің сандық және сапалық әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Зерттеудің сандық әдістерінің мәні, мазмұны және сипаттамасы; олардың артықшылықтары, кемшіліктері мен шектеулері қарастыралады.. Курс сапалы және сандық зерттеу әдістерін, олардың айырықша ерекшеліктерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістері

    Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Эксперимент нәтижелерін бастапқы және қайталама статистикалық өңдеу мәселелері қарастырылады. Курс шеттілдік білім беру және жалпы педагогика саласындағы эксперименттік зерттеу деректерін өңдеу ерекшеліктерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лингвистикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Лингвистикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жалпы ғылыми теориялық және эмпирикалық әдістер, негізгі лингвистикалық әдістер, құрылымдық әдістер, лингвистикадағы квантитативті әдістер қарастырылады. Курс лингвистикалық талдау әдістерін зерттеуге, салыстыруға және талдауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру

    Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент және шетел тілінде білім беру

    Заманауи басқару технологияларын қолдана отырып, инновациялық менеджмент, оның функциялары мен түрлері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогикалық инноватика, инновациялық менеджмент әдістері мәселелері қарастырылады. Курс өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жобаларды басқаруды үйретуге, инновациялық білім беру технологияларын әзірлеуге және апробация өткізуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдік білім беру жүйесіндегі менеджмент

    Менеджмент туралы түсінік тиімді басқару ғылымы, оның функциялары мен түрлері ретінде қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Білім беру қызметіндегі менеджмент, персоналды басқару жүйесі, шеттілдік білім беру саласындағы инновациялық технологиялар мәселелері қарастырылады. Курс шеттілдік білім берудегі менеджмент пен инновациялық қызметті зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖИ платформалары негізінде білім беру ресурстарын әзірлеу, бағалау және бейімдеу негіздері

    Бұл курс жасанды интеллект (ЖИ) көмегімен оқу материалдарын құру, бейімдеу және бағалаудың заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық талдау әдістері

    Лингвистикалық талдау әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Біртұтас, салыстырмалы, синхронды, диахроникалық, семасиологиялық, ономасиологиялық, құрылымдық, функционалдық, тіл өрісі және құрамбөліктік талдау әдісі, лингвистикадағы когнитивті және дискурсивті талдау әдісі қарастырылады. Курс лингвистикалық талдау әдістерін зерттеуге, салыстыруға және талдауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • шет тілін оқытудың заманауи парадигмасының әдіснамалық негіздерін меңгереді; шет тілдерін оқытудың заманауи үдерісін модельдеу, жоспарлау, әзірлеу және іске асыру дағдыларын меңгереді, ғылыми зерттеу, ғылыми таным нәтижелерін қорыту дағдыларын меңгереді
  • тілдік/шеттілдік білім беру саласындағы басқару психологиясы, менеджмент және инновацияның негізгі түсініктері, теориялық ережелері мен өзекті мәселелері туралы білімдерін көрсетеді
  • кәсіби және ғылыми қызметте цифрлық және инновациялық білім беру технологияларын пайдаланады
  • оқытылатын салада әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгереді
  • қабылданған моральдық-құқықтық нормалар негізінде жоғары қоғамдық құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына, кәсіби қоғамдастықпен және білім берудегі барлық мүдделі тараптармен әлеуметтік және кәсіби өзара әрекеттесуге дайындықты көрсетеді
  • лингводидактикалық мәселелерді зерделеу немесе зерттеу саласына байланысты кең (немесе пәнаралық) бағыттар аясында жаңа немесе таныс емес жағдайларда және мәнмәтінінде мәселелерді шешу қабілетін көрсетеді, түсінеді және білімді қолданады
  • жоғары мектепте оқыту үшін, педагогикалық және лингвистикалық ғылымның қазіргі заманғы құралдарының көмегімен педагогикалық зерттеулер жүргізеді, қазіргі заманғы білімді педагогикалық қызметте түсіндіреді және қолданады, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру үшін қажетті дағдыларды, құзыреттерді меңгереді
  • теориялық және эксперименттік педагогикалық зерттеулер жүргізеді, олардың нәтижелерін түсіндіреді және ұсынады, шет тілін оқыту үдерісіне және шет тілдерін оқыту тәжірибесіне енгізу үшін практикалық ұсыныстар қалыптастырады
  • оқытылатын тілдерде мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді ауызша және жазбаша түрде нақты және анық жеткізе біледі
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді
  • практикалық сипаттағы нақты әдістемелік міндеттерді шешу үшін ғылыми танымның тарихи дамуы мен өзгермелі әлеуметтік-мәдени мәнмәтініндегі жалпы заңдылықтарын, сондай-ақ отандық және шетелдік педагогикалық мұра жетістіктерін, шеттілдік/көптілді білім берудің қазіргі бағыттары мен тұжырымдамаларын білуін көрсетеді
  • заманауи ақпараттық технологиялармен кәсіби жұмыс істейді, АТ, шет тілдерін оқытудың инновациялық әдістемелері мен әдістерін пайдалана отырып оқу материалдарын өз бетінше әзірлейді және оқу сабақтарын жоспарлайды; шет тілдерін оқытуда интернет-ресурстар мен интернет-қоғамдастықтардың мүмкіндіктерін пайдаланады
  • заманауи инновациялық білім беру және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі аудитория үшін тілдік және лингвоәдістемелік пәндерді оқыту бойынша оқу жоспарларын іске асырады, оқытушылық қызметті жүзеге асырады
Top