7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: ғылым және кәсіби қызмет саласындағы ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шетел тілін оқытудың заманауи әдіснамасы
Мақсаты: шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы әдіс-тәсілдері мен технологияларын зерделеу және талдау, шетел тілдерін оқыту саласындағы кәсіби білім мен іскерлікті одан әрі дамыту. Мазмұны: Шетел тілін оқытудың заманауи әдіс-тәсілдері. Ойындар, рөлдік ойындар және шағын топтық оқыту. Шетел тілін оқытудағы АКТ. Ағылшын тілін оқытудың белсенді және баламалы әдістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру ұйымдарында аралас оқытуды ұйымдастырудың инновациялық нысандары мен әдістері
Мақсаты: білім беру жүйесінде инновациялық қызметті іске асыруға қажетті дағдыларды машықтандыру. Мазмұны: Болон үрдісінің мәні мен мақсаты. Инновация білім берудегі прогрессивті өзгерістің қажеттілігі ретінде. Оқытудың инновациялық технологиялары – білім берудегі инновациялық процесс көрінісінің негізгі факторы. ЖОО оқытушысы қызметіндегі инновациялық бағыттар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқыту әдістемесінің көкейтесті мәселелері
Мақсаты: білім беру мекемелерінде шетел тілі оқытушысының кәсіби педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті кәсіптік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Шеттілдік білім берудегі инновациялық процестер. Курсты ғылыми-әдістемелік және оқу-әдістемелік жағынан қамтамасыздандыруға қойылатын заманауи талаптар. Шетел тілі сабақтарында бейне-жазбаларды қолдану. Шетел тіліндегі инклюзивті білім беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)
Пәнде ғылыми зерттеудің өзектілігі мен жаңашылдығы, мақсаттар мен міндеттерді нақты әрі анық баяндау дағдылары, ғылыми зерттеу саласында кәсіби шет тілі құзыреттерін қалыптастыру қарастырылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері және академиялық адалдық принциптерін сақтау мәселелері талданады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері: сандық және сапалық зерттеу түрлері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: философиялық теориялар, зерттеу әдістері, сондай-ақ онтологиялық және эпистемологиялық бағыттар туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі заманғы ғылым философиясы пәні мен негізгі тұжырымдамасы. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Қазіргі заманғы педагогикалық ғылымдардың өзекті мәселелері мен міндеттері. Адамзат дәуірінің әртүрлі кезеңдеріндегі философиялық ойының дамуы. Философиялық теориялар мен тұжырымдамалар және олардың қазіргі заманғы ғылымға әсері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары
Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы
Мақсаты: қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Мазмұны: Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Салыстырмалы лингвистика мәселелері
Мақсаты: тілдерді салыстырмалы оқыту бойынша білімді жүйелеу және тереңдету, салыстырмалы зерттеу әдістемесін меңгерту. Мазмұны: Салыстырмалы/салғастырмалы тіл білімі. Салыстырмалы әдістер және әдістемелер. Салыстырмалы әдіс және функционалды лингвистика. Салыстырмалы грамматикадағы талдау бірліктері. Тіл деңгейлеріндегі интерференция: фонологиялық, морфологиялық, лексикалық және синтаксистік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивті лингвистика мәселелері
Мақсаты: когнитивті лингвистиканың теориялық аспектілері, оның пәнаралық когнитивтік ғылымдағы орны туралы білім мен түсінік беру. Мазмұны: Когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымдары. Когнитивті лингвистикадағы ғылыми мектептер мен бағыттар. Мәтіндегі сөз және тұжырымдама. Тұжырымдамалық талдау. Т.А.Ван Дайктің дискурсты түсінудің когнитивті моделі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілдерін оқытудың коммуникативтік әдістері
Мақсаты: шетел тілдерін оқытудағы коммуникативтік тәсілдің ерекшеліктерін зерделеу және оны оқытудың кәсіби педагогикалық міндеттерін шешуде қолдану. Мазмұны: Коммуникативтік әдістің басқа да дәстүрлі әдістерден айырмашылығы. Шеттілдік айтылым дағдысын оқытудың коммуникативтік әдістемесі. Шеттілдік жазылым дағдысын оқыту әдістемесі. Шетел тілін коммуникативтік оқыту аясындағы заманауи «полимақсатты» сабақ.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл біліміндегі лингводидактика мәселелері
Мақсаты: шетел тілдерін оқытудағы заманауи бағыт ретінде лингводидактика туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Лингводидактиканың ғылыми білім ретінде қалыптасуы. Лингводидактиканың өркендеуіне үлес қосқан ғалымдар. Сөйлеу қызметінің түрлерін оқытудың теориялық негіздері. Лингводидактиканың заңдылықтары мен қағидалары. Шетел тілін оқытудың құзыреттілік моделі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
Пән ағылшын тіліндегі академиялық жазу дағдыларын, сыни ойлауды, ғылыми идеяларды құрылымдап жеткізуді дамыту, сондай-ақ ағылшын тіліндегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу біліктері арқылы кәсіби шет тілін меңгеру құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар магистранттардың академиялық дискурс ерекшеліктерін ескере отырып кәсіби құзыреттерін дамытуға және жазбаша ғылыми тілін жетілдіруге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетел тілін оқытудың проблемалық әдістері
Мақсаты: шетел тілін оқытудың проблемалық (problem-solving) әдістерінің жүйесін және оқу үдерісін ұйымдастыруда оларды қолдану тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: Проблемалық оқыту тәсіл, әдіс, үлгі және жүйе ретінде. Оқытудың проблемалық және дәстүрлі әдістерінің айырмашылығы. Шетел тілдерін проблемалық оқытудың лингво-педагогикалық моделі. Шеттілдік оқылым мен айтылым дағдыларын проблемалық оқытудың лингво-педагогикалық моделі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингводидактикадағы мәтін және коммуникация
Мақсаты: тілдік интерференцияның негізгі процестерін, оқудағы билингвизм жағдайындағы коммуникация ерекшеліктерін, тілдік жүйелер туралы білімді интеграциялау принциптерін үйрету, аутентикалық мәтіндердің құрылымы мен мазмұнын зерттеу және оның құрамдас бөліктерін талдау. Мазмұны: Лингвистикадағы мәтін және дискурс теориясы. Мәтін мен дискурсты зерделудің негізгі бағыттары. Коммуникация және мәтін. Мәтінді талдау әдістері. Мәтіннің тұтастығы мен байланысы. Мәтіндік байланыс түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілін оқытудағы лингвистикалық теория әдістемеcі
Мақсаты: екінші шетел тілін оқыту үдерісінің негізгі заңдылықтары туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Екінші шет тілін оқыту ерекшеліктері. Екінші шетел тілін оқыту принциптері. Екінші шетел тілінде диалог түрінде сөйлеуді оқытудың ерекшеліктері. Екінші шетел тілінде грамматикалық дағдыларды қалыптастыру ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ХХ ғасырдағы неміс лингвистикасы
Мақсаты: қазіргі неміс тілінің негізгі лингвистикалық терминдері мен ұғымдарын оқыту, тарихи даму кезеңдері туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Неміс лингвистикасына кіріспе. Грамматика және орфография. Неміс тілінің морфологиясы. Сөзжасам және сөз түрлендіру. Синтаксис - сөйлем және оның компоненттерін талдау. Атрибуттар және басқа да синтаксистік мәселелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәдениетаралық коммуникацияның теориялық негіздері
Мақсаты: мәдени білім берудің заманауи тұжырымдамасының негізі ретінде мәдениетаралық коммуникация теориясының негізгі ұғымдары туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Мәдениетаралық коммуникация коммуникацияның ерекше түрі ретінде. Мәдениетаралық коммуникация түрлері. Мәдениетаралық коммуникациядағы түсіну мәселесі. Мәдениетаралық коммуникациядағы стереотиптер мен алалаушылық. Мәдени сценарийлер мен сөйлеу стратегиялары. Әлемнің тілдік бейнесі және әртүрлі мәдени қауымдастықтардағы әлем туралы идеялар жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Екінші шетел тілінің тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Мақсаты: қазіргі неміс тілінің сөйлеу мәдениетінің ерекшеліктерімен таныстыру; нормативті қарым-қатынас жасау және әртүрлі коммуникативті жағдайларда лексикалық бірліктерді дұрыс қолдануды үйрету Мазмұны: Байланыс. Қарым-қатынастың негізгі принциптері. Байланыс және өзара әрекеттесу. Мәдениетаралық аспектідегі сөйлеу мінез-құлқы: негізгі түсініктер мен талдау әдістері. Күнделікті өмірдегі сөйлеу мәдениеті. Алғыс білдірудің жанама құралдары. Ауызша емес қарым-қатынас құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Концептология және идиоматика
Мақсаты: қарым-қатынас үдерісін жоғары деңгейде өткізу мақсатында оқытылатын шетел тілінің фразеологиялық сөздік қорын дамыту. Мазмұны: Полисемия лексикалық категория ретінде. Идиомалық фразеология. Фразеологиялық синонимдер мен антонимдер. Фразеологиялық бірліктердің нұсқалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әдеби коммуникация және мәдениетаралық байланыстар
Мақсаты: әдеби мәтінді мәдени білімнің қайнар көзі ретінде зерттеу және оның мәдениетаралық байланыстарды орнатудағы рөлін көрсету. Мазмұны: Әдеби коммуникацияның негізгі түсініктері мен теориялық негіздері. Жаһандану процестеріндегі тілдер және мәдениетаралық коммуникация. Мәдениетаралық байланыстың әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Кірме сөздер тілдік және мәдени байланыстардың көрінісі және нәтижесі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Екінші шетел тілінің мәдениетаралық коммуникациясы
Мақсаты: оқытылатын елдің тілі, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері, мінез-құлық ережелері, мәдени құндылықтары және моральдық-этикалық нормаларымен танысу. Мазмұны: Өзге мәдениетті игеру үдерісіндегі мәдени шок. Вербалды емес коммуникативті мінез-құлық. Коммуникативті мінез-құлық. Ұлттық сипат психологиялық сәйкестіктің негізі ретінде. Неміс әзілінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Вербальды емес коммуникацияның теориясы мен практикасы
Мақсаты: мәдениетаралық және кәсіби педагогикалық ортада қарым-қатынастың вербалды емес тәсілдері мен формаларын зерттеу. Мазмұны: Мәдениетаралық қарым-қатынастағы вербалды емес коммуникацияны зерттеудің теориялық аспектісі. Вербалды емес қарым-қатынас әлемнің ұлттық бейнесінің көрінісі ретінде. Мимика мен жест сипатын білдіретін сөздік айналымдар. Қарым-қатынас процесінде вербалды емес мінез-құлықты талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шеттілдік білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты: Білім алушылардың жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын шетел тілін оқытуда қолдану бойынша білімін, біліктілігін және дағдыларын қалыптастыру, оқыту мен оқытудың сапасын арттыру. Пәннің мазмұны: Жасанды интеллектке кіріспе. Адаптивті білім беру платформалары. Чат-боттар мен виртуалды көмекшілер. ЖИ көмегімен оқытуды дербестендіру. ЖИ арқылы өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту. ЖИ қолданудың этикалық және әдіснамалық аспектілері Білім беру жүйесіне ЖИ енгізудің мәселелері мен тәуекелдері. Сандық трансформация жағдайында оқытушының рөлі. Шетел тілін оқытудағы ЖИ-дің практикалық қолданылуы. Білім беру үдерісінде ЖИ технологияларының тиімділігін талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Барлық жоғары білім стейкхолдерлерімен, атап айтқанда жұмыс берушілермен өзара қарым-қатынас жасай отырып, кәсіби және әлеуметтік желілерді (networking) құрады.
- Халықаралық басылымдардың беттерінде ғылыми мақалалар жариялайды, рефлексивті, қалыптасқан зерттеу мәдениеті мен ғылыми этика нормаларын сақтайды.
- Білім беру ұйымдарында оқу үдерісін ұйымдастыруда инновациялық әдістерді қолданып, метапәндік білімді біріктіреді және жасанды интеллект технологияларын тиімді пайдаланады.
- Шетел тілін оқыту әдістемесі бойынша ғылыми және қолданбалы зерттеулердің заманауи әдістерін және тілді оқыту саласындағы инновациялық технологияларды қолданады
- Курстың мақсаттарын ескере отырып, оқу сабақтарының мазмұнын анықтайды және әдістері мен құралдарын дұрыс қолданады
- Қазіргі лингвистикалық теорияларды және тілдік деректерді талдау құралдарын қолданып, тілдік құбылыстарды жан-жақты талдайды және пәнаралық контексте лингвистикалық зерттеулерді жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты