7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, бәсекеге қабілетті білім беру ортасында жоғары академиялық стандарттарға және шеттілдік білім берудің заманауи талаптарына сәйкес педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті педагогика ғылымдарының магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілін арнайы мақсатта оқыту
Мақсаты: барабар түсіну үшін оқытылатын тілдің мәдениетімен таныстыру негізінде әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Сөйлеу әрекеттері. Эмоцияны білдіретін сөйлеу әрекеттері. Этикетті сөйлеу әрекеттері. Метакоммуникативтік сөйлеу әрекеттері. Сөйлеу коммуникациясының ресми және бейресми жағдайлары. Құзыреттіліктер: сәйкес жағдайда қарым-қатынас формулаларын қолданады және кәсіби салада өнімді қарым-қатынас жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте шетелдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Мақсаты:магистранттарды білім берудің антропологиялық философиясының негізгі ережелерімен оның негізгі көріністерімен таныстыру (мәдени, әлеуметтік лингвистикалық, психологиялық, әлеуметтік және т.б.). Мазмұны: Шетелдік білім берудің когнитивті-лингвомәдени әдістемесі қазіргі заманғы шетеларалық білім берудің мәдениетаралық-коммуникативтік теориясының тұжырымдамалық платформасы ретінде.Мәдениетаралық байланыс, принциптері, негізгі категориялары. Әдістемелік принциптер. Тіл-мәдениет-тұлға. Құзыреттері: шетелдік білім берудің қазіргі жағдайын когнитивтік лингвомәдени әдіснаманың негізгі ережелері тұрғысынан талдайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілін кәсіби мақсатта оқыту
Мақсаты: магистранттардың кәсіби қарым-қатынасқа қажетті шеттілдік кәсіби коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі заманғы шетел тіліндегі білім беру процесі. Ауызша және жазбаша қарым-қатынас. Педагогикалық практика. Педагогикалық шеберлік. Шетел тілі мұғалімінің кәсіби шеберлігі мен қабілеті. Шеттілдік қатынас оқыту процесін әдістемелік ұйымдастыру. Құзыреттері: шеттілдік кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін алынған біліктер мен дағдыларды қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы мәдениетаралық қарым-қатынас
Мақсаты: магистранттарды шет тілдерін оқудағы мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерімен таныстыру. Мазмұны: Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы. Әртүрлі мәдениеттердегі қарым-қатынас. Мәдениетаралық коммуникацияның қазіргі заманғы ерекшеліктері. Мәдениетаралық айырмашылықтар. Мәдениетаралық коммуникация. Мәдениетаралық кедергілер және қарым-қатынас процесінде оларды жеңу жолдары. Құзыреттері: - шет тілінде қарым-қатынас жасау барысында жаңа білімді өз бетінше және саналы түрде меңгеру қабілеті. - мәдениетаралық қарым-қатынастың нақты жағдайларында және шет тілдерін оқыту кезінде алған білімдерін тәжірибеде қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы электронды және интерактивті технологиялар
Пәннің мақсаты – шетел тілдерін тиімді оқыту үшін электронды және интерактивті технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: интерактивті оқытудың теориясы мен әдістері; мультимедиялық, интернет-ресурстарды, онлайн платформалар мен коммуникация құралдарын пайдалану; цифрлық құралдар арқылы сөйлеу және қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Құзіреттер: жеке ерекшеліктерді ескере отырып, интерактивті оқытуды ұйымдастыра білу; заманауи АКТ және қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру; оқушылардың ынтасын және дербестігін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік лингвистика
Мақсаты: магистранттарды қазіргі әлеуметтік лингвистиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру. Мазмұны: қазіргі тілдік жағдай және тіл эволюциясына әсер ететін әлеуметтік факторлар. Тіл және қоғам: ағылшын тілі және ағылшын тілінің нұсқалары. Ағылшын тілі мен диалектілері. Социолингвистикалық талдау әдістемесі. Құзыреттіліктер: лингвистикалық және басқа мәліметтер негізінде әлеуметтік жағдайды талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу әрекеті теориясының негіздері
Мақсаты: магистранттарды сөйлеу әрекеті түрлерін психолингвистикалық тәсіл негізінде зерттеп таныстыру. Мазмұны: Тіл теориясы аясындағы лингвистикалық құзыреттілік. Тіл мен сөйлеудің, тіл мен сананың, тіл мен ойлаудың арақатынасы. «Сөйлеу әрекеті» түсінігі және сөйлеу әрекетін зерттеу әдістері. Сөйлеу онтогенезіндегі тілдік жүйенің компоненттерін меңгерудің заңдылықтары. Құзыреттері : Оқу барысында алынған біліктер мен дағдыларды шет тілінің сөйлеу дағдыларын дамытуда қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ойлау мен тіл
Мақсаты: магистранттарды әртүрлі психологиялық теориялар шеңберінде ойлау мен сөйлеудің өзара әрекеттесу мәселелерімен таныстыру. Мазмұны: Ойлау туралы түсінік. Психикалық белсенділік. Ойлау формаларының сипаттамасы. Ойлау процесінің негізгі кезеңдері. Ойлаудың түрлері, формалары және операциялары. Сөйлеу туралы түсінік. Сөйлеу функциялары. Сөйлеу түрлері. Эгоцентристік сөйлеу. Тіл. Құзыреттіліктер: ойлау мен сөйлеу арасындағы байланысты талдайды, ойлау түрлерін анықтайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқытудағы қолданбалы лингвистиканың негіздері
Мақсаты: магистранттарды қолданбалы лингвистиканың даму перспективаларымен және практикалық мүмкіндіктерімен таныстыру. Мазмұны: Сөйлеуді автоматты түрде талдау және өңдеу. Фонетикалық және графикалық деңгей. Машина дериватологиясы және морфологиясы. Автоматты талдау. Автоматты семантикалық талдау. Қолданбалы лингвистиканың ақпараттық технологияларды қамтитын салалардағы орны. Құзыреттіліктер: Мәтінді автоматты өңдеу бағдарламаларын әзірлеу үшін негізгі лингвистикалық білімді анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық дискурс және коммуникация
Мақсаты: тиімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту. Мазмұны: мәдени нормалар, вербалды және вербалды емес ерекшеліктер, бейімделу стратегиялары. Құзіреттер: мәдениетті ескеру, қарым-қатынасты бейімдеу және жанжалдардың алдын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілін академиялық мақсатта оқыту
Мақсаты: магистранттың академиялық оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамыту. Мазмұны: Академиялық оқылым. Академиялық жазылым. Академиялық айтылым. Академиялық тыңдалым. Грамматика және сөздік қор. Формальды, академиялық жанрлар. Зерттеу жұмысы. Құзіреттер: сөйлеу әрекетінің төрт түрінде академиялық коммуникативтік дағдыларды дамыту: оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазылымға үйрету (екінші шетел тілі)
Мақсаты: бакалавриаттың академиялық жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Академиялық жазу. Грамматика және лексика. Ресми, академиялық жанрлар. Зерттеу жұмысы. Құзыреттері: екінші шет тілінде академиялық жазу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық емтихандарға дайындық (CELTA, TKT, IELTS)
Курстың мақсаты-магистранттарды ағылшын тілінен Халықаралық емтихан тапсыруға дайындау (CELTA, TKT, IELTS). Мазмұны. Ағылшын тілінен халықаралық емтихандардың түрлері. Celta, TKT, IELTS емтихандарының құрылымы. Тексерілетін құзыреттер. Дайындық әдістері мен стратегиялары. Дайындық кезіндегі қиындықтар. Типтік тапсырмаларды талдау және емтихандарды бағалау жүйесі. Құзыреттерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерінің сипаттамасы. Құзыреттері: Celta, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының форматы мен талаптарын анықтай білу. Celta, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының құрылымын меңгеру. Тәжірибелік қызметте CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарына дайындық әдістері мен стратегияларын қолдана білу. Celta, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының үлгілік тапсырмаларын орындай білу. Тілдік және кәсіби құзыреттіліктерді бағалау көрсеткіштері мен өлшемдерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Магистрлік диссертация жұмысының әдіснамалық негіздері
Мақсаты: ғылыми білім әдістемесі саласындағы біліктер мен дағдыларды қалыптастыру . Мазмұны: Білім және оның танымы. Теориялық және эмпирикалық білім. Негізгі және қолданбалы ғылымдар . Әдістеме . Әдістеме деңгейлері. Ғылыми зерттеудің логикасы, кезеңдері және жалпы құрылымы. Әдістемелік схема: ғылыми зерттеу аппараты. Ғылыми зерттеу әдістері. Құзыреттілік: ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу мен ұйымдастыруда алған білімдерін қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
Мақсаты: оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми жұмысты ұйымдастыру. Ғылыми зерттеу мәтінін дайындау. Зерттеу әдістері. Академиялық жұмыстардың ерекшелігі. Зерттеу жұмысын қорғау. Құзыреттері: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің әдістемесі
Мақсаты: психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, екінші шетел тілін тиімді оқытуға дайындау. Мазмұны: әдістеменің негіздері; оқыту әдістері; сөйлеу дағдыларын дамыту; мәдениетаралық қарым-қатынас; мотивация және интенсивті әдістер Құзыреттер: оқыту әдістерін білу; сабақты жоспарлау; мотивациялық орта құру; қарым-қатынас және мәдениетаралық дағдыларды дамыту; педагогикалық іс-әрекетті талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық емтихандарға дайындық (HSK)
Мақсаты: магистранттарды «тыңдау», «оқу», «жазу» және «сөйлеу» аспектілері бойынша HSK емтиханының мысалын қолдана отырып, халықаралық емтихандарға дайындалудың заманауи технологияларымен таныстыру, әдістемелік дағдыларды және білімді беру қабілетін дамыту. студенттер. Мазмұны: Ағылшын тілінен халықаралық емтихан түрлері. HSK емтиханының құрылымы. Дайындық әдістері мен стратегиялары. Дайындықтағы қиындықтар. Типтік тапсырмаларды талдау және емтиханды бағалау жүйесі. Құзыреттерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерінің сипаттамасы. Құзыреттері: Халықаралық HSK емтиханының форматы мен талаптарын анықтау мүмкіндігі HSK халықаралық емтиханына дайындалу әдістері мен стратегияларын практикалық қызметте қолдана білу HSK халықаралық емтиханының стандартты тапсырмаларын орындау мүмкіндігі Тілдік және кәсіби құзыреттіліктерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолдана білу, сондай-ақ білім беру, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін кәсіби және пәнаралық білімді синтездей білу; жоғары білімнің қазіргі жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалау және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілетіне ие болу.
- Орта және жоғары білім берудің әлемдік тенденциялары мен даму стратегияларын ескере отырып, ұлттық және халықаралық деңгейдегі жарияланымдар арқылы ғылым мен білім берудегі білім шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулерімен үлес қосу, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысу.
- Зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану; ақпаратты әр түрлі көздерден талдау, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті тұжырымдарды дұрыс тұжырымдау және академиялық жазу дағдыларын қолдану.
- Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысу;
- Зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану;
- Ақпаратты әр түрлі көздерден талдау, мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде тиісті тұжырымдарды дұрыс тұжырымдау және академиялық жазылым дағдыларын қолдану;
- Білім беру қызметінде озық технологияларды пайдалану, өзінің кәсіби қызметінде шеттілдік білім беру саласының терең білімін қолданады;
- Шетел тілдерін оқыту әдістемесін бейімдейді және қолданады, психология және педагогика негіздерін пайдаланады, оқыту және тәрбие қызметін жүзеге асырады, оқу жұмысының жаңа әдістемелері мен инновациялық нысандарын әзірлейді және пайдалану дағдыларын көрсетеді;
- Оқытуды даралау және персонализацияландыру құралдарын әзірлейді және пайдаланады, цифрлық сервистер мен құралдарды пайдалана отырып, білім беру жобаларын құрады және іске асырады;
- Білім беру ұйымдарының сенімі мен тұрақты дамуының маңызды факторы болып табылатын кәсіби этика кодексі мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл қағидаттарын сақтайды.
- Кәсіби қарым-қатынас, ғылыми коммуникация және білім беру қызметі, оның ішінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті деңгейде екі шетел тілін еркін меңгереді.
- Мәдениетаралық қарым-қатынас әдістерін мәдени ерекшеліктер мен этикалық стандарттарды ескере отырып, халықаралық білім беру, ғылыми және кәсіби ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін қолданады.
Ұқсас БББ
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)