Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Пәндер

  • Орнықты дамудың негіздері

    Пән студенттердің қоғамның, экономиканың және қоршаған ортаның жаһандық дамуының негізгі бағыты ретінде орнықты даму тұжырымдамасын тұтас түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Курста орнықты дамудың мәні, оның құндылықтық бағдарлары мен осы саладағы халықаралық бастамалар кеңінен қарастырылады. Экологиялық жауапкершілік, әлеуметтік әділеттілік, экономикалық тиімділік және ұрпақаралық ынтымақтастық мәселелеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері

    Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биосфера туралы ілім

    Мақсаты: студенттерде табиғатты пайдаланудың табиғи негізі ретінде биосфера туралы тұтас жүйелі-құрылымдық түсінік қалыптастыру және қызметтің негізгі бағыттарына сәйкес оларда мамандардың кәсіби маңызды қасиеттерін дамытуға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    "Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы жертану

    Мақсаты: студенттерді географиялық қабықтың әр түрлі аумақтық деңгейде қызмет ету заңдылықтары туралы біліммен қаруландыру: ғаламдық, континенттік, аймақтық, аймақтық деңгейлер. Негізгі ұғымдар (аймақталу, тұтастық, рельефті қалыптастырудың бірқатар нысандары мен факторларының пайда болуы, Жердің сыртқы қабықтарының құрылымы мен құрамы туралы гипотезалардың қалыптасуы). Географиялық типологиялық ұғымдар мен құбылыстардың құрамын зерттеу, олардың бөліктері арасындағы байланыстарды талдау. тығыз өзара әрекеттесу және үздіксіз даму, студенттерді физикалық географияның кейінгі аймақтық курстарын қабылдау үшін қажетті біліммен қаруландыру."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    пән болашақ мұғалімді бала ағзасының дамуының анатомиялық - физиологиялық ерекшеліктері, оның сыртқы әлеммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтермен таныстырады, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға негізделген заңдылықтар туралы ақпарат береді, олардың оқу жұмысының әртүрлі түрлері барысында жоғары жұмыс қабілеттілігі сақталадыСтуденттерді таныстырады: - адам ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарымен; - ағзаның қорғаныс күшін арттырудың негізгі әдістерімен; - балалар мен жасөспірімдердің жұмыс қабілеттілігінің ырғақты ауытқуларымен; - дені сау және үйлесімді дамыған ағзаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлімен; - адамның салауатты өмір салтының негіздерімен."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картография топография негіздерімен

    Жалпы географиялық және тақырыптық карталардағы құбылыстарды зерттеудің картографиялық тәсілдерін, карталар мен атластарды жалпылау мен жіктеуді зерттеу. Топографиялық, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды пайдалануға негізгі екпін (зерттеудің картографиялық әдісінде).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану негіздері

    "Топырақтану негіздері" пәнін игерудің мақсаты табиғи және адам жасаған топырақ экожүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу негіздерін зерттеу болып табылады. Курс студенттердің өз бетінше талдау дағдылары мен қабілеттерін және топырақ монолиттерінің морфологиялық белгілерін сипаттау әдістемесін дамытуға, топырақтың экологиялық жай-күйі, топырақ қорғау шараларының құрамы туралы мәліметтерді түсінуге және пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ географиясы

    "Пәннің мақсаты-білім алушыларда қалыптасқан құзыреттіліктерге сәйкес білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, топырақтың генетикалық ерекшеліктері, олардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері, Топырақ және топырақ жамылғысының топырақ түзілу факторлары бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; - топырақтың механикалық (гранулометриялық) құрамын органолептикалық әдіспен анықтау; топырақ морфологиясы; - топырақтың физика-химиялық қасиеттері; Топырақ картасын жасау."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдениет негіздері

    Курс студенттерде инклюзивті мәдениетті заманауи қоғамның қажетті құрамдас бөлігі ретінде тұтас түсінуді және әртүрлілікті, төзімділікті, теңдік пен әлеуметтік әділеттілікті қабылдауға қатысты құндылық көзқарастарды дамытуды қалыптастырады. Курс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін нысандар мен қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ететін инклюзивті мәдениет және өзара әрекеттесу негіздері бойынша әмбебап құзыреттерді дамытуға арналған. Пәннің міндеттері: студенттерді инклюзивті мәдениеттің теориялық және әдістемелік негіздерімен, негізгі ұғымдарымен және нормативтік аспектілерімен таныстыру; студенттердің қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беруде, еңбекте және әлеуметтік қызметте қосудың маңыздылығы туралы түсініктерін дамыту; инклюзивті тәжірибені талдау мен бағалауда дағдылар мен дағдыларды дамыту, кәсіби қызметте этикалық және заңды бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән студенттердің назарын адамдардың өмірі мен іс-әрекетінің педагогикалық аспектілеріне аударуға, педагогикалық білім мен дағдылар жүйесі туралы түсінік беруге, болашақ мұғалімдердің педагогикалық іс-әрекетін жүзеге асыруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. орта білім беру мекемелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы географиялық картаға түсіру

    Мақсаты: географиялық карта жасаудың жалпы заңдылықтарын зерттеу. Бұл курс геокеңістікте карта жасау негіздерін орналастыру мен таратуға қатысты әдістерді қамтиды. Келесі сұрақтар қарастырылады: қолданбалы карталаудың экономикалық қызметке әсері; картографиялық проекциялар, құбылыстарды картада бейнелеу тәсілдері; картаның қасиеттері; картографиялық топонимика; карта жасау саласындағы зерттеу әдістемесі мен әдістері; экономикалық-географиялық болжау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    пән студенттерде мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің модельдері, технологиялары мен мазмұны туралы білім қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафтық дизайн

    "Мақсаты: ландшафт дизайнының негізгі ұғымдарымен танысу. Курстың/пәннің мазмұны: қазіргі кезеңдегі пейзаж өнеріндегі құрылымдық өзгерістер; бақтарды, саябақтарды жоспарлауды, ұйымдастыруды және оларды орналастыруды аумақтық ұйымдастыру; Ландшафт композицияларының аумақтық құрылымын және оларды интерьерлерде және ашық орта жағдайларында қолдануды зерттеу; Әр түрлі ландшафт композицияларының экологиялық және экономикалық артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау. "

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру, тәрбие жұмысының негізгі принциптері мен заңдылықтарын педагогикалық қызметте практикалық іске асыруға дайындау. Пәнді оқу тәрбиені мәдени-тарихи құбылыс және педагогикалық құбылыс, отбасылық тәрбие, сыныптан тыс жұмыс, тәрбие жұмысындағы диагностика, сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру ретінде қарастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    ландшафт туралы ілімнің функционалдық-динамикалық аспектілері, ландшафтардың негізгі қасиеттері, морфологиясы мен құрылымы; табиғи және антропогендік ландшафттардың жіктелуі, физикалық-географиялық аудандастырудың принциптері мен әдістері, ландшафттанудың теориялық негіздері; геожүйелер туралы ілімді дамытудағы физикалық географияның ұстанымдарын негіздеу, ландшафттар туралы ілімді халық шаруашылығы мақсаттары үшін практикалық пайдалану тәсілдері. Аймақтық және азондық аймақтар ландшафт профилін құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биогеография

    Ауқым туралы түсінік. Таралу түрлері. Таксономиялық әртүрлілік орталықтары. Флора және флористикалық жерді аудандастыру. Холарктикалық, Палеотропты, Неотропиялық, Кейп, Австралиялық және Голантарктикалық патшалықтың флоралары. Жердің фаунасы мен фауналық аудандастырылуы. Арктогей, Палеогей, Неогей және Нотогей фаунасы. Табиғи аймақтардың биомалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология

    Мақсаты: жер қыртысының құрамын, құрылысын, қозғалысын және даму тарихын және пайдалы қазбалардың түзілу жағдайларын зерттеу. Бұл пән келесі бөлімдерді қарастырады: пайдалы қазбалардың генезисі, олардың орналасуы мен болжамы; Жердің географиялық қабығының өзгеруі; дәуірлер, кезеңдер; Жер туралы жалпы мәліметтер; жер қыртысының материалдық құрамы; жер қыртысының дамуы; геологиялық құрылым; литосфералық тақталардың шығу құрылымдары; қазіргі рельефтің қалыптасуы бойынша геологиялық процестердің дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзілік мұхиттың биогеографиясы

    "Пәннің мақсаты-білім алушыларда қалыптасқан құзыреттіліктерге сәйкес білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, организмдердің тіршілік формалары, олардың құрылымы, биоценоздың құрамы мен қасиеттері, жердің тірі қабатын саралаудың географиялық заңдылықтары туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру; - суши биомының негізгі түрлерін анықтау; Ендік аймақтылық және биіктік белдеуі; - Мұхиттар мен теңіздердің биогеографиясы."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық-географиялық аудандастырылуы

    Мақсаты: теория мен практиканы ұштастыра білуге, абстракциялау мен модельдеудің маңыздылығын түсінуге, география пәнінен білім алуға үйрету. Бұл курс Қазақстанның физикалық-географиялық аудандастырылуын зерттеуге байланысты жалпы мәселелерді қарастырады. Тәжірибелік материал ретінде ірі табиғи аумақтар, жер бедерінің ерекшеліктеріне әсері, пайдалы қазбалардың таралуы, климат ерекшеліктері, аймақтық табиғи кешендері, табиғат ресурстары және оларды пайдалану, оқу материалдарын дайындауға байланысты типтік мәселелер және оларды пайдалану негізінде шешу. ақпараттық технологиялар қарастырылады. Физикалық-географиялық аудандастыру табиғатының зерттелу тарихы. Негізгі табиғат заңдары. Табиғаттың дамуы. Рельеф динамикасы, оның морфоқұрылымдық элементтерінің қалыптасуы. Қазақстан аймақтарының аймақтық физикалық-географиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкология

    Геоэкология-табиғи-антропогендік географиялық жүйелердің экологиялық жағдайы туралы ғылым. Геоэкологияның теориялық және әдіснамалық негіздері: мақсаттары мен міндеттері. Ұғымдар: географиялық қабық, ландшафт сферасы, техносфера, социосфера. Экосфера және оның қасиеттері. Жердің геосфералары, олардың негізгі қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтың географиясы

    Жер шарында халықты орналастыру ерекшеліктері, халықтың көбеюі,оларды талдау; халықтың көші-қоны және олардың географиясы; адами нәсілдер;этникалық және діни құрам;еңбек ресурстары; қоныстанудың түрлері мен нысандары, экономикалық белсенді халық.Демография, этнография, демографиялық саясат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық - географиялық аудандастырылуы

    "Мақсаты: Қазақстанды экономикалық-географиялық аудандастыру саласында, табиғи жағдайлар мен ресурстарды, халық пен шаруашылықты өзара байланысты орналастыру және бөлу бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Курстың/пәннің мазмұны: аймақтық-географиялық жағдай туралы ілім; географиялық еңбек бөлінісі; экономикалық-географиялық аудандастыру; табиғи ресурстық әлеует және халық негіздері; аумақтық дизайн; табиғи ресурстарды экономикалық бағалау; Қазақстан аймақтарының экономикасының географиясы; интеграциялық процестер; геоурбаниканың проблемалары."

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Курстың мақсаты Қазақстан Республикасының табиғи ортасының физикалық географиялық жағдайлары мен экологиялық жағдайының дамуының жалпы заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Курстың мақсаты - студенттердің табиғи кешендердің даму заңдылықтары мен жергілікті және аймақтық деңгейдегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемалары туралы аумақтың, рельефтің, пайдалы қазбалардың, су ресурстарының физикалық-географиялық зерттелуі туралы толық түсінік алуы.заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Курстың мақсаты - студенттердің табиғи кешендердің даму заңдылықтары мен жергілікті және аймақтық деңгейдегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемалары туралы аумақтың, рельефтің, пайдалы қазбалардың, су ресурстарының физикалық-географиялық зерттелуі туралы толық түсінік алуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының экологиялық жағдай

    Ел мен өңірлердің экологиялық проблемаларының алдын алу және оларды шешу үшін олардың алдын алу және жою, сараптау әдістері мен іс-шаралары маңызды мәнге ие. Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар әлемі және мәселелері. Атмосфералық ауаның жай-күйі және ластану көздері. ықтимал әсерді бағалауға және экологиялық қауіпсіздік талаптарын есепке алуға бағытталған қоршаған ортаға әсерді бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Жердің географиялық қабығының дамуы,жер шарындағы климаттық белдеулердің қалыптасу заңдылықтары,материктер мен мұхиттардың табиғи кешендерінің кеңістіктік саралануы туралы жалпы ақпарат. Оңтүстік және Солтүстік жарты шарлардың,мұхиттардың табиғи ортасының негізгі компоненттерінің өзара тәуелділігі және өзара байланысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Демография негіздері

    Демография негіздерін зерттеу халықтың табиғи қозғалысы көрсеткіштерінің, жұмыспен қамту құрылымының өзгеру тенденцияларының құрамдас бөлігі болып табылады. Болашақ мұғалімнің пәнді оқуы оған халықты бөлу заңдылықтары теориясы және оларды түсіндіру, демографиялық зерттеудің міндеттері мен әдістері бойынша іргелі білім алуға мүмкіндік береді. Инновациялық үдерістердің дамуына байланысты халықты оқыту мен кәсіби даярлаудың рөлі. Ұлтаралық қатынастар, жағдаяттарды талдау, озық тәжірибені пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пән республиканың экономикалық және әлеуметтік географиясы, шаруашылық қызметті дамыту үшін табиғи байлықтарды бағалау, экономикалық аудандардың шаруашылық мамандандыруларының орналасу ерекшеліктері және олардың даму жолдары, әлемнің басқа елдерімен экономикалық ынтымақтастық туралы терең және жүйелі білім береді. Студенттердің бойында Отанға деген сүйіспеншілікті, қазақстандық патриотизмді, тұратын халықтар мен этностарға интернационалдық сезімді тәрбиелеу .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану

    "Өткен ғасырдың әр жылдарындағы және қазіргі кезеңдегі Қазақстан табиғатының географиялық зерттеулерінің тарихын тану. Қазақстан халқының табиғатының, климатының, мәдениетінің, тұрмысының әртүрлілігі. Қазақстан табиғатын зерттеу тарихының негізгі кезеңдері; физикалық-географиялық зерттеулердің әлеуметтік-экономикалық тарихымен және қоғамның өндіргіш күштерінің дамуымен байланысы туралы түсініктерді қалыптастыру; Қазақстан тарихының біртіндеп қалай өзгергенін және толықтырылғанын көрсету"

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы биология

    Жалпы биология жабайы табиғат туралы білім жүйесінде біріктіруші рөл атқарады, өйткені ол бұрын зерттелген фактілерді жүйелейді, олардың жиынтығы биология пәнін табиғи ғылым ретінде органикалық әлемнің негізгі заңдылықтарын анықтауға мүмкіндік береді. Өмір ұғымы. Тірі нысандар ашық жүйелер ретінде. Жасуша. Адам = дене . Таксономиялық категориялар. Маталар. Органдар. Мүшелер жүйесі (жануарларда).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар

    "Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды ұйымдастыру қағидаттары, олардың түрлері және жұмыс істеуі; ЕҚТА-ның негізгі түрлері және олардың әлемдегі және ҚР-дағы өкілдігі"

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи жаратылыстану

    "Мақсаты: географиялық қабықтың қасиеттері мен құрылымы, заңдары мен теориялары туралы жалпы түсініктер мен білімдерді тереңірек түсіну және қолдану, арнайы географиялық пәндерді игеру үшін Жер табиғатының қалыптасуы саласындағы арнайы білімді пайдалану. Географиялық ақпаратты алудың қажетті жолдарын, оқушылардың географиялық білімдері мен дағдыларын жинақтаудың негізгі кезеңдерін жалпылау, толықтыру. Табиғаттағы антропогендік өзгерістердің әртүрлі мысалдарының құрылымдық ерекшеліктерін талдаңыз. Жалпы география курсында алған білімдерін әртүрлі типтегі есептерді құрастыруға, шешуге және тексеруге айналдыру. Бұл курс мыналарды қамтиды: әртүрлі мазмұндағы карталар туралы мәліметтер, аймақтар мен елдердің табиғат ерекшеліктері; атлас карталары және басқа да ақпарат көздері бойынша табиғи компоненттердің кезеңдері, типтік тапсырмалар да, күрделілік деңгейі жоғары тапсырмалар да; жаратылыстану тарихын білу; өткен ғасырлардың әртүрлі жылдарындағы және қазіргі кезеңдегі жаратылыстанудың географиялық зерттеулері; табиғаттың, климаттың, мәдениеттің, халықтың тұрмысының әртүрлілігі. Жаратылыстану тарихының негізгі кезеңдерін бөліп көрсету; физикалық-географиялық зерттеулердің жаратылыстанудың әлеуметтік-экономикалық тарихымен және қоғамның өндіргіш күштерінің дамуымен байланысы туралы түсініктерін қалыптастыру; жаратылыстану тарихының бірте-бірте өзгеріп, қалай толықтырылғанын көрсету."

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Метеорология және климатология

    Метеорология-Жер атмосферасындағы физикалық процестер мен құбылыстар, олардың жер бетімен және ғарыштық ортамен өзара әрекеттесуі туралы ғылым. Климатология-астрономиялық және күрделі физикалық-географиялық жағдайлардың әсерінен атмосфераның Климаттық режимін зерттейді. Метеорология мен климатология бір-бірімен тығыз байланысты, өйткені климат атмосфералық процестердің белгілі бір заңдылықтарының әсерінен қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғатты пайдалану

    Табиғатты пайдалану-бұл жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың тоғысында қалыптасқан және тұрақты даму бағытында экологиялық, әлеуметтік, экономикалық және ғылыми-техникалық факторларды ескере отырып, табиғатты ұтымды пайдалану принциптерін әзірлеумен айналысатын пәнаралық білім саласы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан табиғатын географиялық зерттеу

    "Өткен ғасырдың әр жылдарындағы және қазіргі кезеңдегі Қазақстан табиғатының географиялық зерттеулерінің тарихын тану. Қазақстан халқының табиғатының, климатының, мәдениетінің, тұрмысының әртүрлілігі. Қазақстан табиғатын зерттеу тарихының негізгі кезеңдері; физикалық-географиялық зерттеулердің әлеуметтік-экономикалық тарихымен және қоғамның өндіргіш күштерінің дамуымен байланысы туралы түсініктерді қалыптастыру; Қазақстан тарихының біртіндеп қалай өзгергенін және толықтырылғанын көрсету"

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм географиясы

    Аумақтың туристік әлеуеті туристік қызметтің негізі ретінде.Туристік аудан құру және аудандастыру. Туризмнің аймақтық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география

    Мақсаты: ел ішіндегі рекреациялық ресурстардың аумақтық ұйымдастырылуы және жекелеген объектілер туралы білімдерін қалыптастыру. Пән студенттерді қазіргі заманғы экономикалық және әлеуметтік бейнемен, сонымен қатар одан әрі даму мәселелерімен және перспективаларымен таныстырады. Қазақстанның туристік-рекреациялық аймақтары мен рекреациялық аймақтарының негізгі тәсілдерін зерттеу. Интеграция және жаһандану. Рекреациялық географияның мүмкіндіктері, Қазақстан Республикасының табиғи мүмкіндіктері туралы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік мұхиттың географиялық номенклатурасы

    "Мұхиттардың географиялық номенклатурасы компоненттер тығыз өзара әрекеттесетін және үздіксіз дамитын, адам мен табиғаттың бірлігі болатын тұтас материалдық жүйе ретінде түсінік беру. * пәннің объектісі мен пәнін анықтау; * гидросфераның пайда болу гипотезасымен танысыңыз; * мұхиттар суларының меншік деңгейлерін сипаттаңыз; * мұхиттағы жер үсті суларының негізгі көрсеткіштерін қарастырыңыз. "

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси география геосаясат негіздерімен

    Пәнді игерудің мақсаты әртүрлі мемлекеттердің саясатындағы және әлеуметтік-экономикалық өміріндегі аумақтық аспектіні зерттеу болып табылады. Мемлекеттік жүйе және басқару нысандары. Әлем елдерінің әртүрлілігі. Жалпы әлемдік контексте әлемдік қоғамдастықтың да, жекелеген мемлекеттердің де мінез-құлқының ауқымы, параметрлері, ережелері мен нормаларының өзгеруі. Студенттердің саяси және кәсіби көкжиегін толық түсінуін кеңейту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоморфология

    "Геоморфология туралы тұтас материалдық жүйе ретінде түсінік беру, оның құрамдас бөліктері, оның компоненттері тығыз өзара әрекеттесуде және үздіксіз дамуда, адам мен табиғаттың бірлігі туралы. геоморфологияның объектісі мен тақырыбын анықтау; геоморфология және геоморфологиялық зерттеулердің міндеттері мен әдістерімен танысу; рельефтің қалыптасу факторларын зерттеу ; негізгі қасиеттерді, геоморфологиялық процестерді сипаттаңыз."

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте географияны оқытудың заманауи технологиялары

    Мақсаты: жаратылыстану-ғылыми білім берудің құрамдас бөлігі ретінде географиялық білім беруді дамытудың негізгі принциптері, үлгілері, мақсаттары, міндеттері мен негізгі бағыттары туралы студенттер арасында көзқарастар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ олардың кәсіби дүниетанымы мен мәдениетін қалыптастыру. география мұғалімі. Курстың мазмұны мыналарды көрсетеді: қазіргі заманғы парадигмалар, концепциялар, жалпы білім беру теориялары және оларды географияны оқытуда пайдалану, географияны бағдарламалық және әдістемелік қамтамасыз ету, оқулықтардың электронды формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    "Қазіргі заман талабына байланысты географияны оқыту әдістемесі курсында оқушылардың өзіндік танымдық қызметін дамыту, оларды тәрбиелеу мәселелері қойылған. Пәннің мәні мен мағынасы. Ұғымдарды, заңдылықтарды, құбылыстарды зерттеудің формалары мен әдістері. Мектеп географиясы аясында географиялық білімді қалыптастыру. Оқытудағы педагогикалық технологияларды оқытудың заманауи құралдары мен әдістері. Географиядағы пәнаралық байланыстар. "

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық экономикалық география

    "Мақсаты: студенттерді аймақтық экономикалық географияны жан-жақты талдау негіздеріне теориялық және практикалық дайындау; аймақтық географияның негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру; студенттер арасында географиялық мәдениет компонентін қалыптастыру. Курстың/пәннің мазмұны: Экономикалық-географиялық болжау саласындағы зерттеулердің әдістері мен міндеттері, оларды өндірістік және аумақтық-өндірістік қатынастар мәселелерін шешуге қолдану, электротехника, экономиканың даму деңгейлерінің айырмашылығы, кооперация перспективалары, аймақтардың даму тенденциялары. Аймақтық-географиялық жағдай, географиялық еңбек бөлінісі, экономикалық-географиялық аудандастыру туралы ілімді қарастырайық. Табиғи ресурстық әлеует және халық саны, аумақтық дизайн негіздерін оқып үйрену."

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерге ПТК оқудың жалпы заңдылықтарын қолдану дағдысын қалыптастыру; картографиялық, математикалық және геоақпараттық зерттеу әдістерін зерттеу. Бұл пән келесі бөлімдерді қарастырады: географиялық зерттеу әдістері; жалпы ғылыми әдістер; географиялық зерттеулерге дайындық әдістемесі; далалық кешенді физикалық-географиялық зерттеулердің әдістемесі, ландшафттық профиль және далалық геоморфологиялық профиль.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық номенклатура

    Бұл пән география ғылымының перспективалық бағыттары, географиялық номенклатура, құбылыстарды зерттеу әдісі және географиялық фактология туралы мәліметтерді қамтиды. Факті білімнің бір түрі. Терминологияның принциптері, географиялық атауы, объектілердің географиялық орны, олардың ерекшеліктері, Жер табиғатының зерттелу тарихы. Маңызды географиялық типологиялық ұғымдардың, терминдердің, құбылыстардың құрамын зерттеу және байланыстарды талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Елтану

    Оқу пәні студенттердің зерттеушілік дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық оқыту кезінде алынған зерттеушілік құзыреттіліктерді қолдану мәселесі студент тұлғасының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Елтану принциптері, заңдары, категориясы, негізгі мәселелері. Географиялық және аймақтық туризм терминологиясы. Мемлекеттер мен аймақтардың елдік ерекшеліктері. Елдерге аймақтық шолу. Елдерге жан-жақты тарихи-этнографиялық талдау жасау. Қазіргі заманғы зерттеу әдістері. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар. Адамзаттың тұрақты дамуы концепциясы. Интеграция мәселелері. Қазіргі жаһандық проблемалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік ғылымдардың жетістіктерін меңгеру, көпұлтты және көпмәдениетті әлемдегі айырмашылықтарды толерантты түрде қабылдай білу, көшбасшылықты, шығармашылықты, жұмыс істеу дағдыларын, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай білу.
  • География мұғалімінің педагогикалық қызметіндегі коммуникацияларды меңгеру, инклюзия құндылықтарын қалыптастыру, коммуникация әдістерін қолдану: презентациялар, пікірталастар, дебаттар, топтық жобалар, мәтіндерді оқу және талқылау және т.б., әртүрлі типтегі оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, оқушылармен кері байланыс орнату, өз коммуникативтік дағдыларын дамыту.
  • Білім беру ұйымдарында оқу-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалану, психологиялық және педагогикалық зерттеулердің сапалық және сандық әдістерін меңгеру
  • Пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін жобалау, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын пайдалану.
  • Пәндер арасындағы байланыстарды, инновациялық оқыту технологияларын және жасанды интеллектті қолдана отырып, оқу процесін жобалау; ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес ақпаратты алу, сақтау және өңдеудің негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдарын пайдалану.
  • Антропогендік факторлардың табиғатқа әсер ету мүмкіндігін зерттеу үшін физика және экономикалық-географиялық зерттеу әдістерін қолданыңыз.
  • Географиялық объектілер, процестер мен құбылыстар туралы білімді оқушыларға тиімді жеткізу үшін тәсілдерді, әдістер мен әдістерді меңгеру: заманауи картографиялық материалды пайдалану; мәтіндермен және дереккөздермен жұмыс істеу; Географияны басқа ғылымдармен интеграциялау.
  • Аргументтер мен қорытындыларды тұжырымдай отырып, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін ғылыми-педагогикалық ақпаратты дайындау, талдау және ұсыну, картографиялық және статистикалық деректерді және географиялық модельдеуді пайдалана отырып, ақпаратты бағалау.
  • Кеңістіктік процестер мен құбылыстарды түсінуге және талдауға мүмкіндік беретін география теориясының негізгі аспектілері туралы білімді қолданыңыз.
  • Қазақстанның табиғи-ресурстық әлеуеті туралы білім жүйесін меңгеру. География мұғалімінің кәсіби қызметінде өзін-өзі жетілдіруге дайын болу.
  • Оқытудың максималды тиімділігін қамтамасыз ету үшін білім берудің жаңа әдістері мен технологияларын қолдана отырып, оқушылардың аналитикалық қызметін ұйымдастыру.
  • Заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді талдау және синтездеу үшін саяси, рекреациялық, әлеуметтік-экономикалық және қолданбалы география білімдерін пайдалану дағдыларын қолдану.
Top