Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Пән педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерін және кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдірудегі құзіреттіліктерді қалыптастыруды зерттейді, педагогикалық іс-әрекеттің логикалық және теориялық негіздерін ашады, пәнді оқу нәтижелері бойынша студент педагогикалық логиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін біледі, қолданбалы (кәсіби-бағдарланған) міндеттерді шешу үшін тілдік құралдарды қолдануды біледі, оқу әдебиетін өз бетінше үйренуге қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы география

    География ғылымдарының жүйесін, объектісін, география міндеттерін, зерттеу әдістерін, негізгі физикогеографиялық және экономикалық-географиялық ұғымдарды, жалпы географиялық заңдылықтарды зерделейтін пән; пәнді зерделеу нәтижесі бойынша білім алушы базалық географиялық білімді практикалық қызметте қолдануға қабілетті; жалпы географиялық заңдылықтар мен заңдылықтарды, табиғи компоненттер мен олардың кешендерін зерделеуде, түсінуде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы жертану

    Әртүрлі аумақтық деңгейлерде географиялық қабықшаның құрылымы, қызмет ету, динамикасы мен эволюциясының заңдылықтарын зерттейтін пән: жаһандық, континенттік, аймақтық, аймақтық, жергілікті;геоосфераның қалыптасу факторлары (атмосфера, гидрофера, литосфера, биосфера, географиялық қабық); пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы географиялық қабықшадағы жаһандық процестер мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын талдай және анықтай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе

    Пән экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның пәні мен міндеттерін, аумақ пен шекара ұғымдарын және басқару мен мемлекеттік құрылымның негізгі нысандарын, әлем елдерінің типологиясын, елтану мен аймақтануды зерттейді. Халықтың жыныстық-жас, этникалық және әлеуметтік құрылымы, халықтың әлеуметтік стратификациясы, урбанизация және қала түрлері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Литосфера туралы ілім

    Пән маңызды минералдарды, Жердің құрылымы мен құрамын, геологиялық зерттеу әдістерін зерттейді. Ең көп таралған және іс жүзінде маңызды минералдар мен тау жыныстары және пайдалы қазбалар туралы ілім. Жер қыртысының тектоникалық қозғалысының түрлері және литосфералық плиталардың тектоника теориясы. Эндогендік және экзогендік процестердің геологиялық қызметі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Атмосфера туралы ілім

    Пән атмосфераның газ құрамын, атмосфераның тік құрылымын, атмосфераның қасиеттері мен қорғаныс функцияларын зерттейді: парниктік әсердің қалыптасуы және планета бойынша температураның таралуы, ғарыштық сәулелену мен ғарыш объектілерінен қорғау, климат пен климаттық ерекшеліктердің қалыптасуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Минералогия және петрография негіздері

    Пән тау жыныстарының құрылымын және олардың минералогиялық құрамын, минералдардың құрылымын және олардың жіктелуін зерттейді. Магмалық, метаморфтық және шөгінді жыныстар. Минералды жыныстардың қалыптасуының геохронологиялық кезеңдері. Минералдардың Экономикалық даму үшін маңызы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектептегі топография

    Пән топографияның негізгі ұғымдарын, топографиялық карталардың масштабы мен түрлерін зерттейді. Топографиялық карталарды құру әдістері, топографиялық картаны толтыру, картадағы шартты белгілер, градустық тор және топографиялық картаны оқу. Мектеп география курсында топографиялық карталарды пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі топонимика

    Пән мектептегі топонимиканың дамуын және мектептегі топонимикалық терминологияны, Топонимика мен географияның байланысын зерттейді. Жергілікті географиялық терминдер және олардың топонимикадағы рөлі. Халықтық географиялық терминологиядағы анатомиялық лексика. Географиялық атауларды номинациялау принциптері. Географиялық атаулар номинациясының белгілері. Топонимика және халықтың географиясы. Мектеп бағдарламасындағы Қазақстан топонимикасының ерекшеліктері. Қазақстанның географиялық объектілері номинациясының заңдылықтары. Географиялық атаулардың ақпараттық рөлі. Физикалық-географиялық жағдайлардың атауларында көрініс: жер бедері, ландшафттар, су объектілері, өсімдіктер мен жануарлар әлемі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидрография негіздері

    Пән Гидрологияның басқа ғылымдармен байланысын және гидрологиялық білімнің қалыптасуы мен даму тарихын, табиғи сулардың химиялық және физикалық қасиеттерін зерттейді. Жердің су ресурстары және табиғаттағы су мен жылу айналымы, гидрологиялық зерттеу әдістері. Мұздықтардың гидрологиясы, мұздықтардың шығу тегі және олардың жер шарында таралуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептегі картография негіздері

    Пән географиялық карталарды және олардың түрлерін, географиялық карталардың масштабын, шағын және ауқымды карталарды және олардың қасиеттерін зерттейді. Карталардың жіктелуі мен типологиясы, карталармен жұмыс, карталарды талдау мүмкіндігі. Табиғат пен қоғамның құбылыстары мен объектілерін картаға түсіру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Пән топырақты, оның табиғаттағы орны мен рөлін, топырақты зерттеу әдістерін зерттейді. Топырақ түзілуінің негізгі факторлары: топырақ түзуші жыныс, климат және рельеф, биологиялық факторлар. Уақыт топырақ түзілу факторы ретінде, топырақ түзілу факторларының өзара әрекеттесуі. Топырақ морфологиясы және топырақ профилінің құрылымы, топырақтың ылғалдылығы морфологиялық белгі ретінде. Топырақ құрылымы және гранулометриялық құрамы. Топырақ құрамындағы неоплазмалар мен қосындылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Метеорология және климатология

    Пән метеорология және климатология негіздерін зерттейді: ауа құрамы - газдар, қатты және сұйық суспензиялар, ауа құрамының өзгеруі, құрғақ ауа құрамы, ауадағы су буы. Ауаның ылғалдылығы: абсолютті, салыстырмалы, ауа қасиеттері: атмосфералық қысым, температура, тығыздық. Атмосфераның радиациялық балансы: тікелей, шашыраңқы радиация, шағылысқан радиация, альбедо, жалпы Күн радиациясы. Тиімді сәулелену-атмосфераның қарсы сәулеленуі, жер бетінің сәулеленуі. Ауа температурасының өзгеру себептері. Топырақ пен су объектілерінің жылу режимі. Фурье Заңдары. Ауа температурасының тәуліктік және жылдық жүрісі. Амплитудасы орташа, абсолютті. Құрлықтық индексі. Жауын-шашынның пайда болуы, жауын-шашынның агрегаттық жағдайы, генезисі, қарқындылығы бойынша жіктелуі. Жауын-шашынның географиялық таралуы. Жауын-шашынның таралуындағы аймақтылық және азоналдылық. Климат түзуші процестер-жылу айналымы, ылғал айналымы, атмосфера айналымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидрология

    Пән гидросфера ішінде өтетін табиғи суларды, құбылыстар мен процестерді зерттейді. Гидрологияның негізгі мәселелері: су режимі және су балансы, су массасы мен төсек динамикасы, жылу процестері және судың агрегаттық күйлері. Табиғаттағы су айналымын, оған адам қызметінің әсерін, су объектілерінің режимін және тұтастай алғанда Жердің жекелеген аумақтарының су режимін басқаруды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топырақтану негіздері бар топырақ географиясы

    Пән топырақ ұғымын, оның табиғаттағы орны мен рөлін, топырақ түзілу процесінің жалпы схемасын, топырақ түзілу факторларын зерттейді. Топырақ профилі және топырақтың морфологиялық белгілері. Топырақтың минералогиялық, химиялық және органикалық құрамы. Топырақтың негізгі қасиеттері мен режимдері. Топырақтың таралу заңдылықтары. Топырақтың жіктелуі және систематикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемнің табиғи-аумақтық кешендері

    Пән табиғи-аумақтық кешен ұғымын және географиялық қабықты ең үлкен табиғи-аумақтық кешен ретінде зерттейді. Аймақтық және азондық ПТК, ПТК өлшемі. Табиғи-аумақтық кешеннің құрамдас бөліктері: рельеф, климат, жер үсті және жер асты сулары, топырақ және аналық жыныстар, өсімдіктер мен жануарлар әлемі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, іс-әрекеттерге талдау жасай алуға қабілетті, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға бағытталған, бұл оларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтауды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды игеруді, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді. Осылайша, білім алушылардың практикалық дағдыларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Пән табиғи-аумақтық кешендерді, олардың компоненттері мен байланыстарын, ландшафты және оның морфологиясын зерттейді. "Ландшафт" ұғымы, ландшафт компоненттері, ландшафт шекаралары. Ландшафтты саралау факторлары: ендік зоналылық, азоналдылық, секторлық және ландшафттық аймақ жүйелері. Биіктік белдеуі және ландшафттық дифференциацияның орографиялық факторлары. Ландшафт таксономиясы және ландшафттарды жіктеу принциптері. Жер ландшафттарының түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Геоморфология

    Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы геоморфологияның білімін, негізгі тәсілдері мен әдістерін қолдана алады; КБП-ны қалыптастыру және дифференциациялауда рельефтің рөлін, адамның орналасу және шаруашылық іс-әрекетін түсінеді; адамның рельефін трансформациялауда адам рөлін бағалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Экономикалық теорияның пәні мен әдісін, қоғам дамуындағы экономикалық теорияның орны мен рөлін, қоғамдық өндіріс негіздерін, қоғамдық шаруашылықтың нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясының негіздерін, кәсіпкерлікті, өндіріс шығындарын, факторлық нарықтар және факторлық табыстың қалыптасуын, ұлттық экономиканы жүйе ретінде, ақша-несие және фискалдық жүйелерді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның геоморфологиясы

    Пән Қазақстанның геоморфологиялық зерттеу тарихын, Қазақстан аумағының геологиялық дамуын зерттейді. Қазақстан аумағын тектоникалық аудандастыру және Қазақстанның неотектоникасы. Қазақстанның жазықтары мен үстірттерінің жалпы сипаттамасы. Эпиплатформалық орогенез аудандарының рельефі. Антропогендік морфогенез

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географиялық ашылулардың тарихы

    Пән мысырлықтардың, гректердің (Жерорта теңізі мен Қара теңіз жағалауларының грек отарлауы, Геродот бойынша Скифия), римдіктердің (Тацит пен Птоломейдің Шығыс Еуропа мен Орта Азия туралы жаңалықтары) географиялық жетістіктерін зерттейді. Азия бойынша еуропалық саяхатшылар. Марко Поло және оның кітабы. Орыстардың Шығыс және Солтүстік Еуропаны ашуы және 9-15 ғасырларда Батыс Сібірге алғашқы жорықтары. Колумбтың Американы Ашуы. А. Веспуччи және "Америка" атауының шығу тегі. Ф. Магелланның бүкіл әлем бойынша саяхаты. 18-19 ғасырлардағы географиялық ашылулар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Демография негіздерімен әлеуметтік география

    Пән қазіргі қоғамдағы демография және демографиялық процестер, халықтың табиғи қозғалысы және табиғи өсу ұғымдарын зерттейді. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және қоғамның әлеуметтік стратификациясы, халықтың қалыптасуындағы демографиялық және әлеуметтік процестердің өзара тәуелділігі. Урбанизация, субурбанизация және рурализ ұғымдары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтың географиясы

    Пән халық географиясының негізгі ұғымдарын, ғылым жүйесіндегі халық географиясын зерттейді. Әлем халқының нәсілдік және этникалық құрамы, л. Н. Гумилевтің этностардың өмірі туралы гипотезасы — этногенез. Халықты орналастырудың негізгі заңдылықтары, әлеуметтік құрылым және әлеуметтік стратификация, еңбек ресурстары және оларды пайдалану. Әлем халқының діни құрамы, әлемдік, жергілікті және тайпалық діндердің географиясы мен мәні

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің геоэкономикасы

    Пән әлемдік экономиканың жаһандануын, оның геоэкономикалық және геосаяси компоненттерін, геоэкономикалық ресурстарын және олардың негізгі компоненттерін зерттейді. Геоэкономикалық жүйелердің жұмыс істеуі мен дамуының негізгі факторлары мен тенденциялары. Әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстар туралы деректерді талдау әдістері мен құралдары. БҰҰ-ның экономикалық бөлімшелері, олардың ұйымдық-функционалдық құрылымы. ГАТТ/ДСҰ функцияларының эволюциясы. Көпжақты деңгейде халықаралық валюталық - қаржылық және кредиттік қатынастарды реттеу жүйесінің қалыптасуы мен дамуы. Халықаралық экономикалық қатынастарды ұлттықтан жоғары реттеудің қазіргі жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физика-географиялық аудандастырылуы

    Пән физика-географиялық аудандастыру ұғымын, түрлерін, бірліктерін зерттейді, физикалық-географиялық аудандастыру принциптері, физикалық-географиялық аудандастыру әдістері. Физикалық-географиялық аудандастырудың негізгі схемалары: Е. Н. Велесов бойынша Қазақстанның физика-географиялық аудандастырылуы. Батыс Сібір елі. Орталық Қазақстан елі. Тұран елі. Шығыс Еуропа елі. Орал елі. Оңтүстік Сібір елі Орталық Азия елі. Шаруашылық қызметтің табиғи-аумақтық кешендерге әсері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкономика және елтану негіздері

    Пән табиғи жағдайлардың қоғамның экономикалық және әлеуметтік негіздерінің қалыптасуына, әлем елдерінің типологиясына, басқару формалары мен мемлекеттік құрылымның формаларына әсерін зерттейді. Экономиканың саяси процестерге және елдердің дамуына әсері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім берудегі STEM-технология

    STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды:, модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); Мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Пән географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесін зерттейді. Географияны оқыту мақсаттары. Жоғары мектептегі географиялық білімнің құрылымы мен мазмұны. Географияны оқыту әдістемесі. Географияны оқыту үдерісінде студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Географияны оқыту құралдары. Кабинеттің географиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Қазақстан табиғатының ерекшеліктерін және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын зерттейтін пән; аумақты зерттеу тарихы, тектоникалық және геологиялық құрылым, рельеф, климат, ішкі су, топырақ-өсімдік жамылғысы, жануарлар әлемі, табиғи аймақтар, КБП, физикалық-географиялық аудандастыру; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы алынған теориялық білімдерін ҚР табиғи ортасының қалыптасу, қызмет ету, кеңістіктік дифференциациясы заңдылықтарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • География сабақтарындағы заманауи геоақпараттық технологиялар

    Пән геоақпараттық технологиялар, ГАЖ функционалдығы, деректерді енгізу, өңдеу және сақтау, деректер көздері, кеңістіктік деректер модельдері туралы түсініктерді зерттейді. MapInfo Professional: картаның бір бөлігін цифрландыру және мәліметтер базасын құру, қабаттар мен қолтаңбалармен жұмыс, геокодтау. 3-D картасын және призма картасын жасау. ГАЖ кеңістіктік деректер мен технологияларды біріктірудің негізі ретінде. ГАЖ және Интернет-технологияларды интеграциялаудың заманауи мәселелері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материктер және мұхиттар физикалық географиясы

    Материктер және мұхиттарды географиялық қабықтың біртұтас бөлігі ретінде, олардың өзгешеліктерін, географиялық таралуын зерттейтін пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аймақтық зерттеулер

    Пән аймақтық құрылымдардың негізгі ұғымдары мен мектептерін зерттейді. Еуропалық аймақтық және субаймақтық сипаттамалары. Батыс Еуропа экономикасы локомотиві ретінде. Солтүстік Америка аймақтық субъектілерінің рөлі. Азия-Тынық мұхиты: жаһандық экономикадағы және саясаттағы рөл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар

    Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның экологиясы

    Қазақстанның қоршаған ортасының жай-күйін: проблемалар мен құқықтық, экономикалық, технологиялық аспектілерін, өндіріс және тұтыну қалдықтарының әсерін, проблемалар мен шешу жолдарын зерттейтін пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері

    Өндірістің негізгі түрлерін, шикізаттың жіктелуін, ұйымдастыру жүйесін және технологиялық циклдарды, өндірістің экологиялық аспектілерін зерттейтін пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтары

    Пән ЕҚТА анықтамасын және олардың Қазақстанның биоалуантүрлілігін сақтау, елдегі экологиялық білім беруді дамыту, ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жіктелуін, Қазақстанның қорықтары мен Қазақстанның ұлттық парктерін зерделейді. Қорықтар және олардың табиғатты қорғау қызметіндегі рөлі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Елтану

    Пән ел мен мемлекет ұғымдарын, мемлекеттің негізгі өлшемдерін, елдердің қалыптасу факторларын, табиғи жағдайлар мен ресурстардың елдің дамуына әсерін зерттейді. Шығыс елдері және олардың ортақ белгілері, сондай-ақ аймақтық ерекшеліктері. Еуропа елдерінің әлеуметтік-экономикалық талдауы. Солтүстік және Латын Америкасы елдері. Африка Елдері. Океания Елдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТМД экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Пән ТМД-ның саяси және экономикалық ұйым ретіндегі сипаттамасын, ұйымның қалыптасу тарихын зерттейді. ТМД елдеріне әлеуметтік-экономикалық шолу: Қазақстан Республикасы, Әзірбайжан Республикасы, Армения Республикасы, Беларусь Республикасы, Ресей Федерациясы, Қырғыз Республикасы және ТМД даму перспективалары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Қазақстан Республикасының экономикасы мен халқын, оның аймақтарын аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен ерекшеліктерін, қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық даму проблемаларын зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижелері бойынша

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялар

    Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаһандық геоэкологиялық мәселелер

    Пән геоэкологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, экологиялық факторларды және олардың геожүйелердегі өзара әрекеттесуін зерттейді. Қазақстандағы геоэкологияны дамытудың негізгі бағыттары және Қазақстанның геоэкологиясының өзекті мәселелері, Қазақстанның табиғатын қорғау. Қазақстан Республикасының атмосфералық ауасының жай-күйі және Қазақстан гидросферасының экологиясы. Қазақстанның топырақ экологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлкетану

    Пән Өлкетану пәнін, пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттерін, физика-географиялық ерекшеліктерін, Облыстың рельефі мен климатын зерттейді. Жаяу серуендеу жабдықтары, әртүрлі маусымдар мен экскурсия түрлеріне арналған киім мен аяқ киімнің ерекшеліктері. Облыстың климаты, негізгі көрсеткіштері: күн радиациясы, бұлттылық, жауын-шашын, температура. СҚО-да табиғатты қорғау, қорғау нысандары: Мамлют, Согровский және Смирновский қорықтары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси география және геосаясат

    Пән экономикалық интеграция мен географиялық еңбек бөлінісін зерттейді. Әлемдік нарықтың экономикалық интеграцияға әсері. Тауарлар мен қызметтер нарығы, қаржы нарығы және нарықтардың жаһандану мен аймақтандыруға әсері. Экономикалық интеграцияны дамыту модельдері, ГАТТ және ДСҰ қызметі. Әлемдік көлік жүйесі интеграция факторы ретінде

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Әлемдік шаруашылық географиясын, халықты, әлемнің саяси картасын, геополитиканы, елдер мен аймақтардың табиғи ресурстары мен ресурстармен қамтамасыз етілуін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларында бағдарлану қабілетін көрсетеді; табиғи және әлеуметтік-экономикалық және саяси процестердің дамуын болжау үшін Географиялық зерттеулер нәтижелерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Географиялық зерттеулердегі зерттеу және жобалау қызметі

    Пән дизайнның тән белгілері мен мәнін, география бойынша жоба түсінігін және оның негізгі белгілерін зерттейді. Жобаның құрылымы және жобаның өнімділік көрсеткіштері. География бойынша жобаларды жіктеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның өңірлік географиясы

    Пән Қазақстанның экономикалық-географиялық аудандастырылуын: Қазақстанның бес экономикалық ауданының (батыс, шығыс, солтүстік, оңтүстік және Орталық) әлеуметтік-экономикалық сипаттамасын зерделейді, экономикалық аудандардың әрқайсысының даму ерекшеліктері мен перспективаларын айқындайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экологиялық мәселелері

    Пән ҚР табиғи-климаттық жағдайларын және оларды бағалауды, аймақтық ерекшеліктерін зерттейді ҚР табиғи-климаттық жағдайлары, экожүйелердің әртүрлілігі, экожүйелерді есепке алу, талдау және бағалау әдістері. Ерекшеліктері мен ерекшеліктері құрғақ аймақ. ҚР түрлі өңірлеріндегі атмосфералық ауаның жай-күйі. Арал дағдарысының әлеуметтік-экологиялық салдары. Каспий теңізі деңгейінің ауытқуының негізгі себептері. Каспий теңізінің экожүйесінің деградациясынан судың ластануы және экологиялық-экономикалық залал. Көлдердің қазіргі экологиялық жағдайы. Балқаш және Балқаш көлінің экожүйесінің нашарлауының негізгі себептері. ҚР биоалуантүрлілігін сақтаудағы қорықтардың рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік шаруашылық географиясы

    Әлемдік машина жасау географиясын зерттейтін пән. Әлемдік химия өнеркәсібінің географиясы. Әлемнің металлургиялық кешенінің географиясы. Әлемдік көлік географиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • География бойынша ПББ тапсыруға дайындық курсы

    Пән мұғалімдердің білімін бағалауды және оның география мұғалімін даярлаудағы маңыздылығын зерттейді. Қазақстанның физикалық географиясы мен физикалық географиясы бойынша базалық білімді қайталау. Әлеуметтік-экономикалық география бойынша білімді қайталау. Географияны оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география

    Пән рекреациялық Географияны ғылым, рекреация ұғымы ретінде зерттейді. Рекреациялық қызмет: ұйымның ерекшеліктері мен принциптері. Рекреациялық жобалау негіздері, табиғи рекреациялық ресурстар және оларды бағалау, рекреациялық ресурстардың түрлері және оларды пайдалану мүмкіндіктері. Аумақтық рекреациялық жүйелер туралы ілім. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар және экологиялық туризм. Туризм рекреациялық қызмет түрі ретінде

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады
  • Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады
  • Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады
  • Кәсіби педагогикалық қызмет процесінде жердің географиялық қабығының құрылымы мен дамуының жалпы заңдылықтарын зерттейтін физикалық география және географиялық қабықтың құрылымдық компоненттерін графикалық түрде көрсететін картография мен геоақпараттық жүйелер туралы іргелі білімді қолданады.
  • Әртүрлі дәрежедегі табиғи аумақтық және табиғи-антропогендік кешендерді, объектілердің топонимикалық ерекшеліктерін олардың қалыптасу тарихына сүйене отырып анықтайды және талдайды, олардың Қазақстандағы және әлемдегі ландшафттарды қалыптастырудағы рөлі мен маңызын айқындайды.
  • Қоғамдық өндірістің аумақтық ұйымдастырылуын және материалдық өндірістің аумақтық орналасу ерекшеліктерін талдау, қоғамның әлеуметтік құрылымын және оның саяси құрылымын анықтау дағдыларына ие, қазіргі педагогикалық процесте әлеуметтік-экономикалық білімді қолданады.
  • Географияны оқытудың неғұрлым тиімді әдістемелерін айқындау үшін білім алушылардың рефлексиясын және орта және жоғары буын білім алушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы дидактикалық ғылым негізінде педагогикалық процесті ұйымдастырады.
  • Экологиялық жүйелерді анықтау және талдау дағдыларына ие, ластанудың антропогендік көздерінің қоршаған ортаға әсерін талдайды және қоршаған ортаны қорғаудың ең тиімді әдістерін анықтайды.
  • Педагогикалық қызметте әлемде болып жатқан саяси, геосаяси және геоэкономикалық процестер туралы идеяларды пайдалануды жүзеге асырады, этникалық, діни, демографиялық және әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктер негізінде елдердің халқын қалыптастыру процестерін талдайды.
  • Зерттеу мәселесі бойынша педагогикалық, әдістемелік және ғылыми әдебиеттерді талдау негізінде ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырады, дипломдық жоба тақырыбы бойынша жұмыстың эксперименттік бөлігін қалыптастырады және талдайды, дипломдық жобаны қорғау және ПББ тапсыру кезінде география бойынша педагогтің біліктілігін растайды.
Top