Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Жалпы жертану

    Пәннің мақсаты-жер қыртысының негізгі принциптері мен заңдылықтарын, құрылымы мен құрамын, оның эволюциясы мен географиялық объект ретінде жермен байланысты уақыт өзгерістерін зерттеу, жер, оның құрылымы, ондағы процестер және оның қоршаған ортаның басқа компоненттерімен байланысы туралы жалпы түсінік алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Картография топография негіздерімен

    Пәннің мақсаты - карталар мен Топографиялық материалдарды құрудың, түсіндірудің, қолданудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттеу, жер бетін өлшеу және сипаттау, географиялық деректерді жинау мен өңдеудің әртүрлі әдістерін, геодезия негіздерін, геометрия мен геоақпараттық жүйелерді зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Минералогия және петрография негіздері

    Пәннің мақсаты минералдардың атауларын табиғаты мен физикалық қасиеттерін (азурит, барит, гроссуляр), сондай-ақ химиялық құрамын (Галена, титанит, халкозин), петрография минералогия, стратиграфия, тектоника, вулканология, геохимия, пайдалы қазбалар туралы ілімді геологиялық пәндермен байланысын білу. Петрография бөлімдерін: магмалық петрография. матоморфтық петрография, шөгінді жыныстардың петрографиясы, техникалық петрографияны ажыра алады. Минерология мен петрографияның тарихы көне заманнан қазіргі заманға дейін зерттелетін болады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер диагностикалық сипаттамаларды пайдалана отырып, негізгі тау жыныстарын құрайтын минералдар мен тау жыныстарының құрылымын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлкетану және туризм негіздері

    Пәннің мақсаты – туризмнің даму тарихы мен міндеттері. Туризмнің классификациясы. Туризмді ұйымдастыру және басқару құрылымы. Маршруттық құжаттаманы толтыру. Туристік экскурсияларды дайындау және ұйымдастыру. Туған өлкенің туристік мүмкіндіктері. Гигиенатурист. Алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық қабықтың жалпы заңдылықтары

    Пәннің мақсаты географиялық қабықтың заңдылықтары. Материя қозғалысы, оның өзгеріп, дамуы. Жер шарының жалпы дамуы. Геологиялық, геофизикалық және геохимиялық зерттеулердің негізі. Геосинклиналды аймақтар мен белдеулер. Тектоникалық зерттеу жұмыстары. Ғарыштық зерттеу жұмыстары. Жердің жасын және оның геологиялық даму тарихын анықтау. Геохронологиялық кесте.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Метеорология және климатология

    Пәннің мақсаты климат, ауа райы, циклон, антициклон ұғымдарын түсіну. Метеорология мен климатологияның ғылым ретінде даму тарихы. Қазақстандағы метеорологиялық және климаттық ғылымның даму бағыттары. Климат Климат түзуші факторлар. Күн радиациясы. Күн радиациясының түрлері және оның спектрлік талдауы. Атмосферадағы ылғалдылық және су буы. Атмосфералық құбылыстардың (тұман, бұлт, шық, аяз, аяз, т.б.) қалыптасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жер қыртысының даму тарихы

    Пәннің мақсаты жерқыртысы, оның құрылымы мен түрлері. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері. Эндогендік және экзогендік процестердің өзара байланысымен өзара тәуелділігі. Құрлықтардың жерқыртысының қалыптасуымен дамуы. Тектоникалық зерттеу жұмыстары. Геосинклиналды аймақтары. Жер шарының дисимметриялық құрылысы. Геотектоникалық өзгерістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геология

    Пәннің мақсаты геологияның ғылыми негіздері мен әдістерін зерттеу, жер қыртысы мен оның құрылымын, Жердің ішкі және сыртқы табиғи процестері мен тарихын талдау, ресурстар мен пайдалы қазбаларды зерттеу, құрылыста және қоршаған ортаны қорғауда қолдануға байланысты геологиялық мәселелерді шешу жолдары болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР және ТМД туристтік географиясы

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасында және ТМД елдерінде туризмді дамыту. Қазақстанның туристік географиялық жағдайы. Қазақстанның туристік, археологиялық және экскурсиялық орындары. Қазақстан Республикасы мен ТМД елдеріндегі туризмді ұйымдастыру және басқару құрылымы. Табиғи рекреациялық ресурстар. Қазақстан Республикасындағы және ТМД елдеріндегі спорттық туризм. ТМД елдерінің мәдени-тарихи туристік орындары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрғындар географиясы

    Пәннің мақсаты - аумақтағы халықтың сипаттамалары мен динамикасын, халық пен қоршаған орта арасындағы қатынастарды зерттеу. Туу, өлім, көші-қон, олардың аймақтар мен елдердің әлеуметтік-экономикалық дамуына әсері, жас, жыныс, этникалық және әлеуметтік-экономикалық мәртебе сияқты халықтың құрылымына әсер ететін факторларды зерттеу сияқты негізгі демографиялық процестерді түсінуді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоморфология

    Пәннің мақсаты жер бедерінің заңдары, құрылымы және дамуы. Геоморфологияның теориялық және әдіснамалықнегіздері. Рельефтуралыжалпымәліметтер. Рельефқұрушыфакторлар. Рельефқұрушы планетарлы-космогендік фактор Мұхит түбінің құрылымдық-геоморфологиялық элементтері. Экзогендік процестер және рельеф. Флювиалды процестер мен формалар. Өзенжәнеаңғаржелісі. Карст аймақтарының бедері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алыс және жақын шетелдер географиясы

    Пәннің мақсаты алыс және жақын шет елдердің табиғи жағдайлары мен табиғи ресурстары туралы түсінік қалыптастыру. Жақын және алыс шет елдердің шаруашылық салаларының құрылымы мен географиясы. Өндірістік емес салалардың географиясы. Экономика география жаһандану жағдайындағы сыртқы экономикалық байланыстар. Таяу және алыс шет елдердің экономикалық және әлеуметтік географиясы және аймақтық даму мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалалар географиясы

    Пәннің мақсаты мен міндеттері, басқа пәндермен байланыс. Қалалар географиясы - (халық және елді мекендер географиясы)-әлеуметтік-экономикалық географияның бөлімі. Қалалар географиясының даму заңдылықтары. Қалалар, қала типтес елді мекендер. Урбанизация процесі. Агломерациялар. Әлемдік қалалар миллионерлер, олардың қалыптасу заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Елтану

    Пәннің мақсаты әлемнің саяси картасы және оның ерекшеліктері. Әлемнің саяси картасындағы әлем елдерінің рөлі және мемлекеттердің құрылымы. Әлем мемлекеттерінің географиялық типологиясы. Оңтүстік және Шығыс Еуропа, Солтүстік және Орталық Еуропа елдерінің экономикалық географиялық жағдайы. Азия, Африка елдері, Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка және мемлекеттік құрылымның ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану

    Пәннің мақсаты – географиялық білім беруде инновациялық технологияларды қолдану ерекшеліктері. Инновациялық технологиялар туралы заманауи пікірлер мен идеялар. Оқу-тәрбие үрдісіндегі педагогикалық қарым-қатынастарды ізгілендіруге негізделген жаңа технологиялар. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға бағытталған заманауи технологиялар. Географияны оқыту процесін ұйымдастыруға негізделген инновациялық технологиялар. Географиялық білім беруде педагогикалық технологияларды меңгеру және қолдану. Географиялық білім беруде графикалық модельдерді қолдануға негізделген технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық география және туризм

    Пәннің мақсаты – туризм саласында цифрлық технологияларды енгізу. Цифрлық туризм: технология болашақта туризм индустриясына қалай әсер етеді. Саяхаттың цифрлық дисплейі. Туристік мекемелер мен туристік фирмалар, экскурсиялық орындар. Ішкі туризм саласындағы цифрландырудың ерекшеліктері. Цифрлы Қазақстан бағдарламасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты – географиялық қабықтағы материк пен мұхиттардың планетарлық даму заңдылықтарын және олардың шығу байланысын кеңінен ашу, материк табиғатындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау, әр континенттің жоғары таксономиялық дәрежелерінің табиғи-территориялық кешенінің ерекшеліктерінің қалыптасу ерекшеліктері туралы толық түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты - студенттерге мектепте географияны оқытудың тиімді әдіс мен тәсілдерін үйрету. Пән студенттердің география сабақтарын жоспарлау және өткізу, Оқу материалдары мен технологияларын таңдау және пайдалану, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және бақылау дағдыларын дамытуға бағытталған, студенттерге оқу қызметін жандандырудың әртүрлі әдістерін игеруге, оқу тапсырмалары мен оқу-әдістемелік құралдарды әзірлеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі геоақпаратттық жүйелер

    Пәннің мақсаты – туризмдегі географиялық ақпараттық жүйелер. Туризмдегі цифрлық картография және геоақпараттық технологиялар. Туризмдегі менеджменттің ақпараттық жүйелері. Туризмдегі мультимедиялық технологиялар. Туризм индустриясындағы ақпараттандыру және автоматтандыру тенденциялары. Қазіргі туризм бәсекелестік жүйесіндегі әлеуметтік медиа.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану және физика-географиялық аудандастыру

    Пәннің мақсаты ландшафттану ғылымының зерттеу пәні мен объектісі болып табылады. Ландшафттану ғылымының даму тарихы және басқа ғылымдармен байланысы. Ландшафттану теориясы мен әдістемесінің негізгі зерттеу бағыттары. Географиялық аудандастырудың жалпы принциптері. Географиялық аудандастыру ілімінің дамуы. Табиғи-антропогендік кешендер туралы ілім. Табиғи және антропогендік ландшафттардың қалыптасуының негізгі факторлары және олардың қалыптасу тарихы. Ландшафттану әдістері. Мәдени ландшафттың анықтамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топырақтану

    Пәннің мақсаты – топырақ жамылғысының пәні мен объектілері. Топырақтану ғылымының даму тарихы. Топырақ түзуші факторлар. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер топырақтың морфологиялық ерекшеліктерін бағалаудың заманауи әдістерін, топырақ картасын оқу және топырақ жамылғысында заңдылықтарды орнату дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топонимика

    Топонимиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жалпы географиялық терминдерге негізделген жер мен су объектілерінің атаулары мен топонимдері. Топонимикалық жүйелер және олардың қалыптасу ерекшеліктері. Аймақтық топонимияны зерттеу нысандары. Жердің топонимикасы. Қазақстан мен ТМД топонимикалық жүйелері. Батыс Еуропа елдерінің топонимикасы мен ерекшеліктері. Солтүстік Африканың топонимикасы мен ерекшеліктері. Жалпы географиялық атауларды жүйелеудің заманауи мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жамбыл облысының физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты – Жамбыл облысының географиялық орны мен табиғатының қалыптасу тарихы. Жамбыл облысының тектоникалық-геологиялық құрылысы, рельефі, климаттық ерекшеліктері, ішкі сулары. Жамбыл облысының топырақ өсімдіктері мен фаунасы. Табиғат зоналары. Тау жүйелерінің биіктік белдеуі. Жамбыл облысының экологиялық жағдайы және қоршаған ортаның ластануымен күресу шаралары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ТМД-ң физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты – ТМД елдерінің физикалық-географиялық орналасуы. ТМД елдері территориясының рельефі, геологиялық құрылымы. Климат. Ішкі сулар. Көлдер мен бөгеттер. Жер асты суларын қорғау және оның экологиялық проблемалары. Топырақ жамылғысы, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі. Аудандастыру. Табиғат зоналары. Тау жүйелерінің биіктік белдеуі. Табиғи ресурстарды үздіксіз пайдалану және табиғи ортаны қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты – Қазақстан территориясының тектоникалық және геологиялық құрылымы мен рельефінің қалыптасу тарихы. Қазақстан аумағындағы климаттық және климат түзуші факторлар. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстанның топырақ-өсімдік жамылғысы мен фаунасының ерекшеліктері мен таралу заңдылықтары. Территорияны физикалық-географиялық аудандастыру. Экологиялық жағдай. Геоэкологиялық аудандастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Пәннің мақсаты - географиялық факторлар мен әлемдегі әлеуметтік-экономикалық процестер арасындағы байланыс туралы терең білім алу, географияның экономикалық, әлеуметтік және саяси жүйелердің қалыптасуына әсерін бағалауға бағытталған, бұл қазіргі қоғамдар алдында тұрған жаһандық мәселелерді, қиындықтар мен тенденцияларды жақсы түсінуге және түсіндіруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы білім беретін мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмыс негіздері

    Пәннің мақсаты жалпы білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыс. Білім беру ұйымындағы әдістемелік жұмыстың міндеттері. Білім беру саласындағы эксперименттік жұмысты ұйымдастыру негіздері: педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі. Білім беру саласындағы эксперименттік жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Студенттердің оқу-зерттеу қызметінің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың сыни ойлауын дамыту және функционалдық сауаттылық

    Пәннің мақсаты сыни ойлаудың формалары, құрылымы және оның ерекшеліктері. Түрлендіру әдістері, сыни ойлаудың негізгі функциялары. Шешім қабылдау және ойлау дамуын талдау. Шешім қабылдау процесіне адам факторының әсері. Сыни ойлау сауаттылығының функциялары. Оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі дүние географиясы

    Пәннің мақсаты қазіргі әлем географиясы пәнінің басқа ғылымдармен байланысы. Әлемдік экономика географиясы. Әлемдік экономика және нарық жаһандық географиялық жүйе ретінде. Әлемдік экономиканың географиясы мен мүмкіндіктері. Орталық Азия елдерінің экономикалық, әлеуметтік географиясы және орналасуы. Еуропаның шет елдері және экономикалық жағдайы. Әлемнің саяси картасы. Елдер-әлемдік экономика мен қоғамның көшбасшылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастар географиясы

    Пәннің мақсаты халықаралық қатынастар географиясы пәнін зерттеу нысаны. Өзекті жаһандық мәселелер мен шешімдер. Халықаралық экономикалық қатынастар әлемдік жүйеге негізделген. Әлемдік халықаралық ұйымдар және олардың рөлі. Ұлттық және халықаралық қауіпсіздіктің жалпы мәселелері. Әлемдегі интеграциялық процестердің рөлі. Әлемнің экономикасы және саясаты. Әлемнің экологиялық мәселелері және оларды шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкология және табиғатты қорғау

    Пәннің мақсаты, міндеттері, басқа пәндермен байланысы және қалыптасу тарихы.Геоэкология және табиғатты қорғау саласындағы негізгі талаптар. Геоэкологиялық аспектілер. Табиғи-антропогендік жүйелер. Геоэкологиялық зерттеу әдістері. Техногенез және қазіргі техносфераның жұмыс істеу заңдылықтары. Адамзаттың жаһандық өзгерістері мен стратегиялары. Антропогендік факторлардың қоршаған ортаға әсері. Ландшафттардың экологиялық тұрақсыздануы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәннің мақсаты ҚР Табиғи жағдайлары мен ресурстары. Халық саны. ҚР шаруашылық салалары. Көлік жүйесі. Өндірістік емес саланың географиясы. Қазақстанның басқа елдермен сыртқы экономикалық байланыстары. ҚР экономикалық және әлеуметтік географиялық аудандары және Өңірлік даму мәселелері. Батыс Қазақстан экономикалық-географиялық ауданы Солтүстік Қазақстан, Орталық Қазақстан, Оңтүстік Қазақстан, Шығыс Қазақстан экономикалық-географиялық аудандары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
  • Географиялық ақпаратты өңдеудің картографиялық әдістерін түсіну және қолдану, жалпы жертану мен геологияның негізгі ұғымдары мен әдістерін тұжырымдау, картографиялық материалды пайдалана отырып геологиялық жағдайды теориялық талдау дағдыларын көрсету және климаттық процестер мен атмосфералық құбылыстардың қалыптасу заңдылықтарын білу. Оқытылатын пәніндегі оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.
  • Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау негіздерін түсінеді, топонимдердің мағыналық шығу тегін және негізгі географиялық терминдерді, сонымен қатар әртүрлі мемлекеттердің мәдениеті, экономикасы мен саясаты, халықтың орналасуына және қала құрылысына әсер ететін процестер туралы негізгі фактілерді біледі.
  • География сабақтарында мультимедиялық ресурстарды қолдану, оқушылар арасында өлкетану жұмыстарын жүргізу қабілетін көрсету, Қазақстанның туристік әлеуетімен танысу арқылы олардың білім және мәдени деңгейін арттыру.
  • Физикалық география пәнінен теориялық және практикалық білімдерін көрсету, жер бедерінің, климатының, су ресурстары мен өсімдіктерінің ерекшеліктерін, топырақ типтерінің таралуын, табиғи аумақтық кешендерін және олардың орналасу ерекшеліктерін білу. Теориялық білімдерін практикада қолдану, далалық зерттеулерді жүргізуді білу, алынған ақпарат негізінде талдау және қорытынды жасау.
  • Дүние жүзі елдерінің негізгі географиялық сипаттамалары мен көрсеткіштерін түсіндіру, жекелеген этностар мен мемлекеттердің демографиялық деректерін жүйелеу және жалпылау, қазіргі жаһандық қызметтің әлеуметтік-экономикалық дамуы мен сапасын салыстыру және бағалау қабілетін көрсету.
  • Географиялық зерттеулердің заманауи инновациялық әдістерін және географияны оқыту технологияларын жетік меңгерген. Географияны оқытудың инновациялық әдістерін және практикалық іс-әрекеттерін қолдана алады. Педагогикалық және географиялық тәжірибесі бар, ғылыми-зерттеу нәтижелерін кәсіби қызметінде пайдаланады.
Top